abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    včera 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 03:11 | Zajímavý projekt

    Ageless Linux je linuxová distribuce vytvořená jako politický protest proti kalifornskému zákonu o věkovém ověřování uživatelů na úrovni OS (AB 1043). Kromě běžného instalačního obrazu je k dispozici i konverzní skript, který kompatibilní systém označí za Ageless Linux a levné jednodeskové počítače v ceně 12$ s předinstalovaným Ageless Linuxem, které se chystají autoři projektu dávat dětem. Ageless Linux je registrován jako operační

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 9
    15.3. 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    15.3. 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    15.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 5
    14.3. 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    14.3. 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1096 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Bangkok či Hanoi počesku

    15.2.2007 07:37 | Přečteno: 1093×

    Tak jsem byl včera pracovně autem v Praze. Věděl jsem dopředu, že to nemá logiku, ale můj vedoucí trval na svém (je pravdou, že to auto jsme cestou fakt asi potřebovali). První co mě, člověka zvyklého na zelenou Ostravu, praštilo přes nos byl všudypřítomný smrad, prach, a smog. Na každém kroku davy lidí, ženoucí se odnikud nikam. Tohle všechno jsem ale znal z již předchozích návštěv. Co jsem znal ovšem jen z vyprávění, je jízda po Praze autem.

    Nebudu to natahovat. Semafor nesemafor, značky neznačky.... Majitel silnějšího, těžšího a rychlejšího auta a pevnějších nervů vyhrává

    vypadalo to tak nějak takto:

    http://www.youtube.com/watch?v=j7-buE7GX34

    http://www.youtube.com/watch?v=8EEU0ZL51hE

           

    Hodnocení: 30 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    karoliner avatar 15.2.2007 08:22 karoliner | skóre: 9 | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Seš buran z vesnice
    "Čistý štít!" Kohouti jsou malí páni, to jitřenka řídí kokrhání.
    15.2.2007 08:30 sude
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    dnes 08:22 karoliner | blog: karoliner | Mosty u Jablunkova

    ááááááááááááá:-D LOL
    15.2.2007 08:39 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    To byla spíš narážka na jiného burana z vesnice... Nicméně zdravím sousedy horaly či gorole;-).
    Math, as Barbie says, is hard.
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2007 08:39 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Tak to já jsem Petr Zvěřina z Václaváku a do Prahy jsem nepřijel na babetě! :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.2.2007 08:56 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Protoze jezdim na zelenou? :-D
    Marián Kyral avatar 15.2.2007 08:29 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Když jedu do Prahy, tak autem jedině s někým kdo to tam zná a bude řídit, nebo vlakem. Ale autem a sám bych tam nejel. Za ty nervy mi to nestojí.
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2007 08:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Když jsem ve velkých "jižních" městech, jako je např. Istanbul nebo Taipei, je tam provoz naprosto chaotický. Červená, zelená, všechno jedno. Každý jede jak chce. Na druhou stranu ovšem se s tím tak nějak počítá a řidiči si vyjdou vstříc. Prostě jeden uhne a druhý jede. Zatímco v Praze se jezdí naprosto bezohledně a téměř každá drobná chybička končí bouračkou. Něco jako přibrzdit na hlavní, když je na ní velký provoz a nepustit zoufalce z vedlejší, který tam čeká dlouhé minuty, podívat se na nepřehledné křižovatce, zda je vše v pořádku, i když jsem na hlavní, atd. Nemluvě o rychlé jízdě ..
    Praha opravdu není jednoduché město na řízení auta, říkají to i cizinci z velkých západních měst.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Vaclav Lesek avatar 15.2.2007 09:52 Vaclav Lesek | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Sice jezdím jen po úseku Suchdol-Vítězné náměstí-Strahovský tunel-Strakonická, ale zatím jsem kromě jednoho machristy v BMW a jednoho v polorozpadlé Avii neměl problém s tím, že by mě někdo nepustil, když potřebuju přejet do jiného pruhu nebo když se dva pruhy zužují do jednoho. Ale je pravda, že tahle trasa není tolik vytížená jako jiné hlavní dopravní tepny.
    15.2.2007 10:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    V zari jsem denne musel jezdit usek D8->Vinohrady->D8 a to co jsem tam videl mi pusobilo osypky. Padla cervena a do kriziovatky se narvala tri, ctyri dalsi auta. Co na tom, ze posledni v te krizovatce zustalo a blokovalo dalsi smer. Pri odbocovani bezne najeta auta na tramvajovy pruh, ze blokuji tramvaje, nezajem... Predjizdeni cekajici kolony pruhem urcenym k odboceni na druhou stranu. Jizda stovkou tam, kde je padesatka a sedmdesatka byla na hranici snesitelnosti... Caste ignorovani existence blinkru... Troubeni za mnou stojicich ridicu v pripade, ze jsem si dovolil pustit autobus z vedlejsi a ktery se jinak nemel sanci dostat na hlavni... Behem kazde cesty jsem potkal tri, ctyri ridice/ridicky, u kterych jsem mel sto chuti jit jim vytrhnout klice ze zapalovani a zahodit je do kanalu.
    15.2.2007 10:32 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Hmm, a ja jsem naivne z povzdali doufal, ze bodovy system mi prece jen umozni vratit se na ceske silnice bez hruzy... to jsem se asi splet, co?

    Proc to jinde jde? Kdyz to vidim tady v UK... to si clovek teprve uvedomi jak by to mohlo byt prima, a jak obrovsky rozdil je to oproti CR. Povazuju britske ridice za mnohem ohleduplnejsi a rozumnejsi, a pritom bracha mi tvrdi ze v Praze jezdi auta se znackou GB taky prasacky... tak mi vysvetlete cim to je? To opravdu nejde jinak nez ze bude kazdych 100 metru radar a kazdych 10 metru kamera?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    15.2.2007 11:17 misch
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    IMHO je problem prave v tom, ze se u nas dodrzovani predpisu kontroluje zrejme JEN pomoci radaru. Policajti proste asi predpokladaji, ze za vsechny dopravni nehody muze rychlost a spatne parkovani :).

    Hovada se najdou v kazde zemi a v kazdem meste. Nas (cesky) problem je v tom, ze jsou mista kde se predpisy porusuji dnes a denne, a nikdo nema zajem to resit. A kdyz uz to nekdo resi, tak "pohodlne", tzn. maximalne tak sbiranim bodu za parkovani.
    16.2.2007 12:07 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    IMHO je problem prave v tom, ze se u nas dodrzovani predpisu kontroluje zrejme JEN pomoci radaru. Policajti proste asi predpokladaji, ze za vsechny dopravni nehody muze rychlost a spatne parkovani :).
    plně souhlasím :-(

    už jsem za ta léta co řídím potkal dost ošklivých situací, aniž by za ně byl viník potrestán, ale naopak tresty jsem viděl víceméně jen za banální přestupky - převážne rychlost, parkování

    naposledy jsem si pěkně "vydělal", když mi to na křižovatce borec přede mnou po rozjezdu ze stopky bezdůvodně zadupnul, a jelikož jsem v tu chvíli čuměl vlevo, jestli mi nic nejede, a po otočení hlavy zpět jsem neviděl brzdovky, tak mi chvíli trvalo vyhodnotit, že opravdu stojí, a už jsem to na zbývajících centimetrech z těch rozjezdových 10 km/h nezastavil ... pro policii jsem byl viník samozřejmě já, to, že v křižovatce se neparkuje a že brzdovky by měly být odlišitelné od koncovek, je nezajímalo, přičemž právě takovéto prohřešky proti "očekávanému chování"[*] jsou nejnebezpečnější ...

    [*] už se těším, jak se tu zas začne ozývat někdo s tím, že mám "čekat to nejhorší" - ale podle tohoto pravidla nelze jezdit ... nemůžu se sunout po silnici krokem neustále připraven strhnout auto do pangejtu jen protože v rámci "čekej to nejhorší" musím počítat s tím, že nějakej kokot bude předjíždět na nepřehledným místě nebo vyletí ze zatáčky a čelně mě sejme ... obdobně když se někdo rozjíždí a široko daleko má volno, tak fakt nečekám, že zastaví na fleku, když mu to zákon zakazuje - i kdyby mu třeba chcípl motor, tak by setrvačností ještě kus jel (stačilo by mi tak 15 cm, abych se ho ani nedotkl - blbá náhoda), když prvních 6-7 m od svého rozjezdu zvládl zrychlovat (což jsem vyhodnotil jakože už teda pojede dál ...)
    16.2.2007 21:55 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    dopustil ses nejtezsiho prestupku. Ocekavals, ze se bude chovat normalne :-D
    otula avatar 15.2.2007 12:35 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku

    K tomu není potřeba jezdit do Británie. Stačí přejet hranice do Rakouska nebo Německa. I tam se najde pár dobytků, ale jsou to výjimky. Při jedné cestě do Vídně byly sněhové jazyky, jel jsem v hrozné Agile (takový malý Opel na galuskách), tak jsem měl děs z toho, jak se mi pojede, ale za rakouskými hranicemi pohoda. Všichni jeli v klídku 70, ať už měli auto za 100.000 nebo za 2 miliony. Proč blbnout, když je to na zabití. Ve Vídni není problém, pokud se blbě zařadíte, dostat se přes 3 pruhy do toho správného (i když se u toho cítíte jak debil), ale prostě vás v klidu pustí, nikdo netroubí a nenervuje.

    PS: abych nebyl za brzdu: po Brně, když to jde, jezdím 20 km přes limit, na dálnici se snažím něpřekračovat 160 jen kvůli pokutám. Jenže on je velký rozdíl mezi "jezdit rychle" a "jezdit jak dobytek"

    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.2.2007 08:32 Lukas | skóre: 12 | blog: Mind 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    zelenou Ostravu ??? to je vtip ??? Jinak chapu je uz ctvrtek a nketeri jsou silne prepracovani ...
    15.2.2007 08:43 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Budeš se divit, ale není. Před nějakým časem tady byl autem na návštěvě kamarád - Pražák. V noci chtěl jet na Svinovské nádraží a v centru (u bývalého knia Svoboda) jednou blbě zahnul. A jak se mi pak sám vyjádřil: "Všude kolem stromy, marně koukám po nějakém baráku, podle kterého bych se zorientoval - a najednou cedule BOHUMíN" ;-)
    15.2.2007 08:55 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ostrava ma nejvetsi procentuelni zastoupeni zelene plochy ze VSECH velkych ceskych mest! Jo, je smesne ze se lidi co v Ostrave nikdy nebyli, nebo byli pred 30 lety, vyjadruji o prostredi v Ostrave. Na uzemi mesta dnes ziji i nektere vzacne druhy, kriticky zavisle na absolutni cistote! Tohle nebyl For!
    Vykook avatar 15.2.2007 09:25 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ano o jednom byl i dokument, tusim ze se jmenoval "Ropak" ;-)
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    15.2.2007 09:27 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Jen si delej srandu. Co na to rict, kdyz jsou vsechny prispevky o "cerne" ostrave 100 let uplne mimo :-D
    15.2.2007 09:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    No tak to krapet uber.. Největší zlom nastal tak koncem 70-tých let. Když zavřeli Karolinu, druhým bodem bylo zastavení provozu vysokých pecí a s tím spojený provoz bývalé aglomerace (ten kostkovaný široký komín co je vidět z Rudné). Den co den cestou do školy jsem si v duchu říkal, že až se dorvu někde k nějaké trhavině tak ten komín vyhodím do luftu - pro mé štěstí ji zavřeli dřív.

    A kdyby neprodali za pusu NH Mitallovi, který teď vychechtaný začíná zase humusit širé okolí, a nechali ji zbankrotovat. Tak už na pořadu největších znečišťovatelů zůstal snad jen komplex chemičky a koksovny v Mariánkách (ovšem už to zdaleka není co bývalo..)
    hajma avatar 15.2.2007 09:45 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    21 promarněných znaků
    15.2.2007 13:29 ABCKiller | skóre: 1 | blog: ABCkiller
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Maly detail. Polovinu Ostravy jsi urezal: Poruba, Hermanice, Michalkovice, Vyskovice, Zabreh....atd...
    16.2.2007 12:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ostrava ... Na uzemi mesta dnes ziji i nektere vzacne druhy, kriticky zavisle na absolutni cistote! Tohle nebyl For!
    ale jo, taky už jsem potkal pár lidí, co mi tvrdili, že ve Vltavě viděli plavat pstruha (živýho) nebo v nějakým pražským potoku potkali raky ... :-)
    16.2.2007 21:53 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Raka jsem videl ve Vltave pod Prahu... at nezeru.. v roce 1987 ci 1988... Pokrtili jsme ho "rak humusak".
    15.2.2007 08:57 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ona je fakt zelená :-) Druhá věc je, že z velké části různýma náletama (břízy na haldách apod.)

    Jinak - kdo má pocit, že je Praha nějaká megalopole, po příjezdu třeba z Bruselu vám přijde jako těžká vesnice, což nemyslím nijak pejorativně ;-)

    Ostraváci se taky často smějou, že v Praze znamená 10 cm sněhu kalamitu. Já ale musím obyvatele Prahy ujistit, že tak zlé to asi není, protože v Bruselu teď před týdnem napadlo asi 10 cm sněhu a nastal totální kolaps - auta jezdily snad 20 km/h. Odpoledne už sněhu nebylo :-)
    Vykook avatar 15.2.2007 09:32 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    No podle meho vypoctu je Brusel 0,8 x vetsi nez Praha, takze bych to s tou megapoli nevidel zas tak zhave. ;-) Jinak co me rikal tata kterej tam byl na sluzebni ceste - tak nic moc mesto.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    15.2.2007 09:40 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Brusel má mnohem víc psích hoven, poflakujících se černochů, a krásnejch ale různejma šmejdama vybydlenejch secesních čtvrtí než praha. Naštěstí tam ale není tolik pražáků. Těch hoven je na ulicích tolik že je jednou tejdně vysávají speciálním vysavačem.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    Vykook avatar 15.2.2007 10:24 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ten jezdi i v praze, dokonce v nekolika modelech: bugina, kolo s nosicem, kolo s privesem a chlapek s batohem(vypada jak krotitel duchu). Smrad de ale za vsema stejnej.

    A ostravaku je tam dost? nechtej se tam pristehovat dalsi? :-D
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    15.2.2007 10:18 sude
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ostraváci se taky často smějou, že v Praze znamená 10 cm sněhu kalamitu.
    Není pravda! 10cm sněhu v Praze znamená katastrofu, kalamita je od 3,5 do 7cm. Toliko pro upřesnění.
    Josef Kufner avatar 15.2.2007 15:19 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ješte by se hodilo dodat, že v metru nesněží.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    15.2.2007 15:24 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    No, akorat je tam obcas docela vlhko :-D
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2007 17:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Je fakt, že v Praze i v oblastech blízkých centru jsou prudká stoupání. V případě námrazy se objeví krátký nesjízdný úsek, avšak při hustotě provozu, jaký v Praze je, může znamenat taková ucpávka dopravní kalamitu.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.2.2007 22:13 lacik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    V Praze kalamita jako na Sibiři, všude tři centimetry sněhu, u Muzea čtyři
    xvasek avatar 15.2.2007 09:13 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Viděli jste někdo "Homer vs. New York"? Tak to jsem já v Praze. :-)
    15.2.2007 09:36 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Po praze musíš jezdit jako jůes zachvatčiki po Bagdádu :)

    http://www.youtube.com/watch?v=Yco1deXOzN8
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    15.2.2007 09:36 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Já mám náhodou Prahu docela rád - rozhodně radši než Brno, nebo Olomouc. Každý vidí město kde zrovna je svýma očima - vidí co chce vidět. I v Brně jsou místa kde jsem se cítil dobře, přesto bych tam déle žít nemohl - na mě je tam moc teplo. A taky "vrškový paradox" - ač je Brno na kopečkách, výhled do roviny mě deptal. Naopak Ostrava ač na placce, tak při jen trochu lepším počasí jsou na obzoru hory..

    U Prahy - pokud je člověk na okraji je to podobné - ta rovina, to je deptačka. Zato podél Vltavy proti proudu.. Kopaniny.. Zbraslav.. to jsou místa která mám fakt rád. Ostatně, myslím že takovou úděsnou situaci v Praze jaká je způsobili trotli co naplánovali hlavní tah hned kolem Národního muzea, centrem města - za takovou věc by si zasluhovali autoři tohoto nápadu pověsit. Za nima hned v druhé řadě podle mě stojí všichni ti, co proměnili staré město na "lukrativní kancelářské prostory". Pak totiž není divu, že všichni co dojíždějí do rachoty v Praze od 30km nahoru raději zvolí auto než aby šli pěšky.
    15.2.2007 09:40 diverman | skóre: 32 | blog: život s tučňáčkem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Co mas proti Olomouci?
    deb http://ftp.cz.debian.org/debian jessie main contrib non-free
    15.2.2007 10:01 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Nic, jen to že zatímco k Brnu - když už nic jiného mě trochu vážou kámoši a kámošky ze školy atp. Tak k Olomouci mě netáhne téměř nic. S Prahou je to trošku jako s tím Brnem, ale další její plus je v tom že tam máme babičku, a také to, že to máme odtamtud blíž zase k dalším lidem. No a Ostrava? Co bys čekal od patriota?
    15.2.2007 10:21 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Kazdy to vidi jinak:) - ja jako rodny Brnak mam to nejvetsi ceske malomesto rad... kolik sem toho na kole najezdil z Lisne na Ochoz a po Mor. Krasu. Ale na Ostravu mam krasne vzpominky z detstvi - prazdniny u babiny v Hermanicich hned za ZOO; v noci jsme vzdycky poslouchali jak rvou lvi a pres den se pres plot prodirali do tech dzungloidnich casti Zoo - zlate casy. Ale je fakt ze Ostrava uz dost ztratila ten zvuj spinavy kolorit - kdyz jsem tam byl posledne, tak uz jsem tam ani nenarazil na ten charakteristicky pach "jako zkazena vajicka".
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    16.2.2007 11:35 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    ... Brnak mam to nejvetsi ceske malomesto ...
    chceš říct "největší vesnici v ČR" :-)
    otula avatar 16.2.2007 12:14 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    chceš říct "největší vesnici v ČR" :-)
    Pokud to měla být lichotka, tak to beru. Jinak už ti virtuálně letí ten hrnek, co mám na stole, na hlavu ;-) Při leteckém pohledu je vidět, že Brno je docela hodně zelené, takže v tomto směru s tebou souhlasím :-) Jinak ale musím říct, že z velkých měst se mi nejvíce líbí Paříž.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    15.2.2007 10:19 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    No, jelikož na Brně a Praze se mu nelíbila rovina, tak proti Olomouci... hmm, co by mu tak asi mohlo vadit...
    freshmouse avatar 15.2.2007 12:07 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Hmm, to já se někdy kouknu na (státní poznávací) značky aut -- a nemalá část z těch, co jezdí jako prasata, nejsou z Prahy... Zajímavé je, že prasovitost jízdy nezáleží na značce auta (výrobci): jako čuníci jezdí stejně tak kmeti z Budějic se starou škodovkou, jako Hradečáci s mercedesy... (to byl jen příklad, Hradečáci a kmeti z Budějic, neberte to osobně ;-))
    15.2.2007 12:31 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Asi nejaka spatna zona...

    Rozhodpadne jako na smilovani cekam na dobudovani prazskeho okruhu, abych TAM nemusel. Akorat nevim, jestli v tu dobu uz nebudu mit ze zdravotnich duvodu (18 dioptrii, Alzheimer, Parkinson, starecka demence...) sebrany ridicak :-D
    Luk avatar 15.2.2007 13:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Ono to vůbec není tak, že by se v Praze víc prasilo. To je jen tak velká hustota provozu, že se tomu přizpůsobuje chování. Relativní výskyt nebezpečných přestupků není významně větší než jinde.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    15.2.2007 13:40 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Nemyslim. I v jinych mestech je solidni provoz. Je pravda, ze se po pulhodine z toho dokazete vymotat a jste na "volnejsim vzduchu". Ale nic z toho nemuze ospravedlnit prasarny, ktere jsem popisoval. Spousta lidi se proste zacala chovat jako vokapanci. Heslo je "vlezte mi na zada, ted jedu JA".
    Dalibor Smolík avatar 15.2.2007 14:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Je to bohužel česká specifika. Jinde se s tím hromadně nesetkávám. Občas nějaké "prase" jede v Německu a když se kouknu do vozu, je to Turek :-). Jednou jsem udělal faux pas já v Rakousku a špatně jsem se zařadil při zúžení cesty do jednoho pruhu. Za mnou vystoupila půvabná mladá dáma a s úsměvem na tváři se mi snažila vysvětlit, že se jezdí "zipovacím" způsobem, jeden vůz odsud, druhý odtamtud ... Začervenal jsem se, na rande jsem ji nepozval (měl jsem vedle sebe manželku), zapamatoval jsem si. Všechno šlo v klidu, chyba se udělá a má se napravit. Jen u nás se křičí "Vole, jak to jezdíš", případně "chyť se vařečky", podle toho, kdo je provinilec.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    15.2.2007 20:25 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bangkok či Hanoi počesku
    Hm... jako bych o tom nemluvil. Podvecer jsem jel pres mesto, jedinej most siroko daleko a na nem tri auta v sobe. Jeli v kolone, chvilka nepozornosti a podival se do kufru kolegovi pred sebou. Jeden smer ucpanej, policie pousti kyvadlove. Pred mostem je semafor, stojim na svetlech, mam zelenou, ale cekam, protoze z krizovatky se neda vyjet, hned za ni stoji auta. Padne zelena z vedlejsi a hned se tam nastorc nacpali dva vokapanci a krizovatku na dva intervaly semaforu ucpali. Ze ostatni nemohou skoro projet? Nezajem. Hlavni, kdyz jsem pripravenej jako prvni JA... Skoro mi az prislo blby, ze jak Volvo, tak pazout meli prazskou znacku. Ja bych za to sbiral body...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.