abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:44 | Zajímavý software

    V pátek 6. a sobotu 7. března proběhl v pražském sídle Nejvyššího kontrolního úřadu (NKÚ) Hackathon veřejné správy 7.1. Publikovány byly vytvořené aplikace. V kategorii projektů rozvíjených z krajského kola zvítězil tým „Mackokládi“. Čtyři středoškoláci ze Dvora Králové uspěli s aplikací KompaZ. Jde o digitálního průvodce, který pomůže s rychlou a srozumitelnou orientací v životních i krizových situacích „krok za krokem“. Aplikace

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 13:33 | Nová verze

    QGIS, svobodný desktopový GIS, byl vydán v nové hlavní verzi 4.0. Změny zahrnují několik nových analytických a editačních funkcí, rozšíření podpory 3D, více možností úprav uživatelského rozhraní či mnoho dalších zlepšení použitelnosti. Řada 3.44 má aktualizace plánovány do září.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 05:11 | Komunita

    Dan Blanchard vydal knihovnu pro Python chardet v nové verzi 7.0.0. S novou verzí byla knihovna přelicencována z LGPL na MIT. Souhlasili s tím všichni přispěvatelé? Dan Blanchard souhlasy vůbec neřešil. Zaúkoloval umělou inteligenci (Claude), aby knihovnu zcela přepsala a výslovně jí nařídil, aby nepoužila žádný LGPL kód. Dan Blanchard tvrdí, že se jedná o clean room design. Protistrana argumentuje, že umělá inteligence byla trénována

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 18:44 | Komunita

    Andy Nguyen si na svou herní konzoli PlayStation 5 (PS5) pomocí exploitu Byepervisor nainstaloval Linux (Ubuntu). V Linuxu si spustil Steam a PS5 tak proměnil v Steam Machine. Na PS5 může hrát hry, které jsou vydané pouze pro PC a jsou na Steamu [Tom's Hardware].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 12:22 | Nová verze

    Správce sbírky fotografií digiKam byl vydán ve verzi 9.0.0. Jedná se o větší vydání provázené aktualizacemi knihoven. Mnoho dílčích změn se vedle oprav chyb týká uživatelského rozhraní, mj. editace metadat.

    |🇵🇸 | Komentářů: 1
    7.3. 13:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 2026 distribuce programu pro počítačovou sazbu TeX s názvem TeX Live (Wikipedie). Přehled novinek v oficiální dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    6.3. 23:22 | Humor

    Jihokorejská Národní daňová služba (NTS) zabavila kryptoměnu Pre-retogeum (PRTG) v hodnotě 5,6 milionu dolarů. Pochlubila se v tiskové zprávě, do které vložila fotografii zabavených USB flash disků s kryptoměnovými peněženkami spolu se souvisejícími ručně napsanými mnemotechnickými obnovovacími frázemi. Krátce na to byla kryptoměna v hodnotě 4,8 milionu dolarů odcizena. O několik hodin ale vrácena, jelikož PRTG je extrémně nelikvidní, s denním objemem obchodování kolem 332 dolarů a zalistováním na jediné burze, MEXC [Bitcoin.com].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    6.3. 16:33 | Nová verze

    Komunita kolem Linuxu From Scratch (LFS) vydala nové verze knih s návody na instalaci vlastního linuxového systému ze zdrojových kódů Linux From Scratch 13.0 a Beyond Linux From Scratch 13.0. Pouze se systemd.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.3. 16:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní major verze 25.12 linuxové distribuce primárně určené pro routery a vestavěné systémy OpenWrt (Wikipedie). Jedná se o nástupce předchozí major verze 24.10. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Podporováno je více než 2200 zařízení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.3. 04:44 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za únor (YouTube). Odstraněn byl veškerý kód napsaný ve Swiftu. JavaScriptový engine LibJS byl reimplementován v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (28%)
     (2%)
     (5%)
     (2%)
     (13%)
     (25%)
    Celkem 1037 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    davida avatar 7.9.2006 17:17 davida | skóre: 13 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Hmm, velice offtopic. A co takhle zkusit satelit nebo neco podobneho?
    7.9.2006 17:19 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Satelit, pokud vim, je jenom jednocestnej (download) a navic to stoji strasne moc...
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.9.2006 17:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Navíc satelit na tom s odezvou asi nebude nejlíp.

    Chtělo by to, aby to admin opravil jednou a pro vždy. Nebo se tam pokusit dotáhnout komerční bezdrát a sám se stát místním WiFi ISP.
    7.9.2006 17:38 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    to neznas tatu... :D
    Max avatar 7.9.2006 18:05 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Satelit, pokud vim, je jenom jednocestnej (download)

    Mno, není, co jsem tak před rokem koukal, tak už podporuje upload přes anténu (dřív se řešil třeba přes telefonní linku apod.), sice pomalý, cca 64-128. Maximum jsem viděl někde 512. Sice moc nechápu, jak to tam dosvítí, ale budiž :). Ovšem problémem satelitu je odezva, ta cesta je prostě strašně dlouhá a pomalá :-/. Nejlevnější to taky zrovna nejni :-/. Ale ta dostupnost, ta jako je :-D

    Zdar d1m3s (promin Maxi za narazku ;))

    Mno, no, mno, hmm, tak jo, ale jenom pro tentokrát ;-) :-D
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    David Watzke avatar 7.9.2006 18:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Zdar Dave ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Max avatar 7.9.2006 20:12 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Nojo, mladý provokatéři se ozývají. Jen počkej zajíci, tě mám na seznamu ...:)
    Zdar Max
    PS:Ty Vojtěchu, ty podemou, pro tebe to taky platí ;-) :)
    Měl jsem sen ... :(
    masožravá palma avatar 7.9.2006 21:10 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    No nazdar Bubu :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Max avatar 7.9.2006 22:28 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Tady dostane někdo na holou ;-), maturantko :) ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    masožravá palma avatar 7.9.2006 22:54 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    No dovol! Maturantko? Vysokoškolačko! Případně ještě matfyzačko by se sneslo. :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Max avatar 7.9.2006 23:01 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Hehe, nic takovýho, zamítá se, s tebou bude rýchlý proces :-D ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    9.9.2006 15:54 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Poprava na integrálotině? :-D
    Vojta Drbohlav avatar 7.9.2006 18:12 Vojta Drbohlav | skóre: 26 | blog: Blog | Strahov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Zdar Vojta
    7.9.2006 18:13 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    diky ;)

    Zdar d1m3s
    Josef Kufner avatar 7.9.2006 18:40 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Když existují satelitní telefony, které nemají ani parabolu (Iridium?), tak proč by tam nedosvítil modem s parabolou... Na vysokých frekvencích není potřeba moc výkonu na překonání velké vzdálenosti.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    7.9.2006 19:27 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Pokud nevadí, že přenosová rychlost je 2.4 kb/s, pak je Iridium použitelná volba, to ano… :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.9.2006 19:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    To je nějak málo, přes to by neprošel ani zvuk v kvalitě GSM (=velmi špatné kvalitě).
    Max avatar 7.9.2006 20:10 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    2,5KB/s se mi zdá podporuje TeamSpeak a i v této nízké kvalitě jede zvuk celkem slušně ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    7.9.2006 21:00 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Nicméně Iridium je systém družicových mobilních telefonů, takže přes to hovor asi projde ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.9.2006 21:20 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    To já vím, ale jen dávám najevo, že je to nějak málo - že bych očekávál víc.
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 19:24 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Sice moc nechápu, jak to tam dosvítí

    Rovnako ako to dosvítí odtiaľ sem, len to ide opačne ;-)

    Pre EM vlnenie je v atmosfére len zopár oblastí frekvencií, pri ktorých je vlnenie významnejšie pohlcované/odrážané/rozptylované. Na všetkých ostatných frekvenciách môžeš vysielať ako sa ti zachce.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Luk avatar 7.9.2006 19:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    To se mýlíš, záleží na aktuálním stavu ionosféry. Ovšem u frekvencí v řádu GHz už je to v podstatě jedno, navíc to prochází skoro kolmo z povrchu Země.

    Jinak argument, že když to dosvítí sem, musí i tam, je nesmysl. Vyzařování pozemní jednotky je předpisy podstatně omezeno, kdežto tam nahoře to může zářit skoro neomezeně.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Josef Kufner avatar 7.9.2006 20:06 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Obávám se, že fyzikální veličiny na předpisy celkem kašlou...
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    Luk avatar 7.9.2006 20:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Fyzikální veličiny možná. Ale výrobci na ně kašlat nesmějí, pokud nechtějí mít problémy s ČTÚ. Proto tady dole nesmějí překračovat poměrně přísné limity vyzářeného výkonu, ovšem někde daleko od Země je to nemusí trápit, protože než to dolétne tam, kde to může ozářit prvního člověka, intenzita výrazně poklesne.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Max avatar 7.9.2006 20:09 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Přesně, navíc nahoře není nějaká metrová parabola, kterou vyfasuješ ty, ale je to krapet větší "talíř" ... :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 20:17 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Asi si nepochopil, čo som písal. Ak máš frekvenciu, na ktorej EM vlna s atmosférou prakticky nereaguje, tak ti môže byť jedno aký veľký máš talíř, pretože straty na energii vlny sú zanedbateľné.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    7.9.2006 21:03 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Jo, jo, útlum EM vlny na geostacionární družici je jenom 200dB výkonu, to je zanedbatelné.
    Quando omni flunkus moritati
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 21:18 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Of course, mea culpa, napísal som blbosť. Teda ako také to, čo som napísal platí (že energiu vlna prakticky nestratí), ale nebolo to k veci, ak nám ide o tú družicu.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 20:14 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Ak sa dobre pamätám, tak som písal, že sú veľké pásma (oblasti, rozsahy) frekvencií, na ktorých sa dá vysielať bez problému a sú pásma, kde problém je.

    Takže, kde sa mýlim? Môžeš mi ukázať nejakú chybnú časť z toho, čo som napísal? Samozrejme, atmosféra sa časom mení a samozrejme, dlhšie vlny odráža ionosféra, to vie aj malé decko. Písal som niekde opak?

    A čo je nezmyselné na tom, že ak to dosvieti sem, tak to dosvieti tam (isteže, hustota atmosféry jedným smerom stúpa a druhým klesá, ale toto pre účely tejto diskusie môžeme zanedbať)? Tu predsa nejde o nejaké predpisy, tu ide o to, či je to fyzikálne možné. Ak nebudem mať vysielač, tak tam tiež nedosvietim, ale to predsa s touto témou nijako nesúvisí; podobne ako tie predpisy. Ach jo…
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Luk avatar 7.9.2006 20:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Ak sa dobre pamätám, tak som písal, že sú veľké pásma (oblasti, rozsahy) frekvencií, na ktorých sa dá vysielať bez problému a sú pásma, kde problém je. Takže, kde sa mýlim?
    No, já tam tedy vidím toto:
    Pre EM vlnenie je v atmosfére len zopár oblastí frekvencií, pri ktorých je vlnenie významnejšie pohlcované/odrážané/rozptylované. Na všetkých ostatných frekvenciách môžeš vysielať ako sa ti zachce.
    Možná jsi to chtěl říct trochu jinak, ale je to jedno. Obecně je to tak, že všechno (velmi neostře) pod 1 GHz atmosférou ovlivněné je, to nad tím nikoli.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 21:09 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Presne tak. Ja som napísal to isté, len som nešpecifikoval tú GHz hranicu (pretože je skutočne veľmi neostrá) a za druhé existujú aj frekvencie nad 1Ghz, kde je žiarenie pohlcované, lebo interaguje s časticami a molekulami atmosféry. Proste netuším, že čo ti vadí, na tom, čo som napísal, ak máš prakticky rovnaký názor :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    masožravá palma avatar 7.9.2006 21:15 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    OT: nebyl jsi náhodou 4.-6. na Albeři, obor fyzika, skupina 12?
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 21:21 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Náhodou som bol. Dedukujem, že ty si tam bola tiež, ale nikoho s menom masožravápalma si nepamätám :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 21:24 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Tak už som klikol na profil (hm, napadlo ma to až teraz) a zisťujem, že si ťa pamätám :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    masožravá palma avatar 7.9.2006 21:30 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Aby ne, když jsem po tobě chtěla, abys mi svoje jméno hláskoval :-)
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 21:37 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    :-)

    To nie je len tým, môj stan bol kúsok vedľa a tvoj kašeľ bol naozaj zaujímavý akustický doplnok pri zaspávaní ;-) Inak dúfam, že si už zdravá ;-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    masožravá palma avatar 7.9.2006 22:18 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Jejej, a ja se snažila usnout co nejdřív, abych nikoho nerušila. Spolubylící si nestěžovala, ale o té nevím, kdy chodila spát. :-) Zdravá ještě nejsem, ale budu.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Luk avatar 7.9.2006 21:19 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Špatně jsem pochopil tu formulaci, to se stává, sorry ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Marek Bernát avatar 7.9.2006 21:23 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Stáva sa. Ja sa zasa pokúsim nabudúce lepšie formulovať :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    vencour avatar 7.9.2006 18:20 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj

    V Říčanech je jen Czfree.net? Koukal jsem na "naši" Wiu a nenašel jsem ...

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    7.9.2006 18:47 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    V Říčanech je czfree a ještě inetzababku, ale inetzababku na nas nedosahne a ze bychom byli AP tata nechce, prejze kvuli zdravi :)
    Tak tedka mi czfree jede (kupodivu), doufam ze to vydrzi dyl :) SNAD TO NENI CHVILKOVY :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.9.2006 19:01 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Nepřipadá mi, že by WiFi bylo tak silné... antény míří na to AP, pochybuju že by tolik záření prošlo zdmi domu, když to na ně nemíří.
    Luk avatar 7.9.2006 19:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Záření WiFi samozřejmě není silné. Mám dojem, že pro b/g platí maximum EIRP 100 mW. V porovnání s mobily, které mají výkon podstatně vyšší (i když většinou nezáří naplno) a navíc se přikládají k hlavě, je to nepodstatné.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.9.2006 19:55 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    povidejte to mymu tatovi :)
    7.9.2006 20:23 XMurder | skóre: 25 | blog: introvert
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    basa piv by to mohla vyřešit (stará dobrá metoda :-))
    7.9.2006 21:00 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    to by mohlo :)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.9.2006 21:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    No jasně, takže do sebe dimesi nalij basu piv :-D
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.9.2006 21:22 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    ...a potom běž za tátou :-D
    7.9.2006 21:38 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    už to do sebe valim, jedno, dvě, tři, čtyři, osm, deset...
    8.9.2006 22:23 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    Vidíš, už máš půlku. ;-)
    8.9.2006 07:19 Neci
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wajfaj
    A skusal si wifi speed spray? :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.