abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
4.4. 18:44 | Bezpečnostní upozornění

Twitter upozornil, že pokud se uživatel Twitteru přihlašoval ve Firefoxu na sdíleném nebo veřejném počítači, tak po odhlášení se z Twitteru mohla na disku zůstat nakešovaná citlivá data, a proto toto kešování pro Firefox zakázal. Reakce Mozilly: Twitter by měl prostě dodržovat standardy.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
4.4. 17:44 | Zajímavý článek

Článek na Jitsi je věnován bezpečnosti a soukromí uživatelů při používání videokonferenčního softwaru Jitsi Meet. Doporučuje se zamyslet nad názvem místnosti. Upozorňuje, že místnost existuje, pouze pokud se v ní někdo nachází. V případě nastavení hesla, je toto heslo s ukončením místnosti zapomenuto a při opětovném použití místnosti je nutno jej opět zadat.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
4.4. 06:00 | IT novinky

Na Indiegogo byla spuštěna kampaň na podporu chytrého telefonu a kapesního počítače Astro Slide 5G Transformer od společnosti Planet Computers. Požadovaná částka 180 000 eur byla vybrána během 4 hodin. Stejně jako u předchozích zařízení Gemini PDA a Cosmo Communicator od této společnosti je slíbená podpora Linuxu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 18
3.4. 19:22 | Zajímavý software

CryptPad je svobodný online kancelářský balík. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí AGPL-3.0. Oficiální instance nově nabízí 1 GB prostoru. Mozilla Foundation tento týden věnovala projektu 10 000 $.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
3.4. 18:22 | Nová verze

Byla vydána finální beta verze Ubuntu 20.04 LTS s kódovým názvem Focal Fossa. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Dle plánu by Ubuntu 20.04 mělo vyjít 23. dubna 2020.

Ladislav Hagara | Komentářů: 5
3.4. 17:22 | Nová verze

Vyšel XCP-ng 8.1 (seznam změn), alternativní sestavení Citrix Hypervisor (dříve XenServer), tedy serverová distribuce hypervizoru Xen (4.13), toolstacku XAPI a systému CentOS v privilegované doméně. XCP-ng na rozdíl od bezplatné verze Citrix Hypervisoru nemá četná omezení funkcionality, vývojáři ale nabízejí i komerční podporu. Novinkou (zatím) pouze v XCP-ng je možnost zálohovat VM včetně aktuálního stavu jejich paměti; funkce je integrována také v administračním nástroji Xen Orchestra.

Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
2.4. 17:55 | Nová verze

Byl vydán LineageOS ve verzi 17.1. LineageOS (Wikipedie) je svobodný operační systém pro chytré telefony, tablety a set-top boxy založený na Androidu. Jedná se o nástupce CyanogenModu. LineageOS 17.1 je založený na Androidu 10.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
2.4. 17:22 | Zajímavý projekt

Lukasz Erecinski na blogu Pine64 oznámil možnost předobjednání telefonu PinePhone v edici UBports Community Edition. Telefon bude mít speciální kryt s logem a nápisem UBports Edition. Základní deska bude podle nového schématu (v1.2) vylepšená podle zpětné vazby od majitelů BraveHeart edice. Bude mít FCC i CE certifikace.

joejoe | Komentářů: 3
2.4. 15:33 | IT novinky

Společnost Cloudflare před dvěma lety spustila DNS resolver 1.1.1.1. Včera spustila 1.1.1.1 pro rodiny aneb nové resolvery 1.1.1.2 (2606:4700:4700::1112) a 1.1.1.3 (2606:4700:4700::1113) blokující stránky s malwarem a obsahem pro dospělé. Dnes se omluvila, že nechtěně blokovala také LGBTQIA+ stránky.

Ladislav Hagara | Komentářů: 42
2.4. 14:55 | Nová verze

Společnost Red Hat oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 7.8, který přináší vedle nových vlastností a oprav chyb také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
Chodíte do práce?
 (25%)
 (2%)
 (5%)
 (2%)
 (48%)
 (15%)
 (5%)
Celkem 128 hlasů
 Komentářů: 4, poslední 2.4. 14:20
Rozcestník

Kritika poskytovatelů připojení

6.11.2005 13:32 | Přečteno: 1627× | Nezralé úvahy pseudointelektuála

Předem bych chtěl upozornit, že si jsem vědom, že tento příspěvek svým charakterem nejpravděpodobněji vyvolá reakce říkající, že si nemám na co stěžovat, že jsem na tom ještě hodně dobře, a můžu být rád, že jsem nedopadl tak a tak, že jsou mnohem důležitější problémy, na které je třeba upozorňovat apod. Chci se s čtenáři jen podělit o svoji zkušenost a především, bude-li to možné, srovnat ji s jejich zkušenostmi, abych věděl, jak jsou mé nářky časté nebo naopak vzácné.

Už nějaký ten pátek mi pod stolem bliká kabelový modem. Někdo by mohl říct, a jsou takoví, co to tvrdí, že vlastně vůbec nejsem k Internetu připojen, vzhledem k NAT a neveřejné IP adrese. To však není předmětem mé stížnosti, neboť jsem si toho v momentu pořizování připojení byl vědom a akceptoval jsem to, v nabídce to bylo jednoznačně uvedeno. Navíc z té skutečnosti pro mě nevyplývá žádný praktický handicap, se svými požadavky bych lepší podmínky v tomto ohledu nedokázal využít. Konec konců, snad se v dohledné době dožijeme masového zavedení IPv6 a pak už tohle nebudeme řešit.

První, co mi na službách mého poskytovatele přijde extrémně neefektivní, a to jsem si všiml v podstatě okamžitě, je minimální, téměř žádná možnost správy parametrů poskytování služby přes uživatelské webové rozhraní. U mobiliního operátora takhle můžu měnit takřka vše, snad kromě tarifu, bez nutnosti osobního kontaktu se živým telefonistou na druhém konci zákaznické linky (a tento kontakt nesnáším). Na portálu poskytovatele připojení, pokud zrovna souhrou náhod funguje, lze registrovat a odregistrovávat MAC adresu(y) vašeho(ich) zařízení a vybírat si email. Je tam i odkaz na všeobecné podmínky, které mají být v PDF (jako jeho jediný prohlížeč je tradičně podstrkován Adobe Reader), ve skutečnosti však vedoucí na "directory listing denied".

Emailový účet v doméně poskytovatele je vám vnucen, k jeho sledování vás zavazuje zákaznická smlouva, jeho ignorování je jejím porušením. Přesměrovat z něj poštu jinam nelze. Chodí tam více méně výhradně spam. Důležité zprávy z klientského centra chodí i na osobní účet. Tady tento účet od poskytovatele je tedy v důsledku prakticky zbytečný a checkuju ho jen proto, aby se jim psalo do logu, že to dělám a vyhnul jsem se tak psanectví. Asi to budu řešit šikovným skriptem.

Druhou značně nepříjemnou skutečností jsou měsíční limity přenesených dat. V době, kdy jsem si službu pořizoval, nebyly žádné a bylo to prezentováno za jednu z hlavních výhod mého poskytovatele oproti konkurenci. Zákaznická smlouva je však formulovaná vychcaně. Její součástí jsou právě ony na portálu nezobrazitelné všeobecné podmínky, a ty se můžou v průběhu platnosti smlouvy měnit, její součástí se tedy dynamicky stává a odstává cokoliv, co se zahrne do všeobecných podmínek. Jejich součástí nyní jsou i měsíční datové limity, v mém případě 20 GB.

Tak trochu děsivá je zejména argumentace, kterou je zavedení limitů podporováno: Nové vyhodnocování u služby (...) ukázalo, že až na výjimky nepřesáhne objem přenesených dat za měsíc více než 20 GB. Tento objem je pak námi nově považován jako měsíční povolený objem přenesených dat ve smyslu čl. (...) podmínek. Mám se tedy čertit na ostatní uživatele téže služby, že vedou suché a nudné životy, a stahují tak málo dat, že kvůli tomu zavedli limit i mně? Nebo je naprosto nepochopitelné spíše chování poskytovatele, který chce mít ze zákazníků tupou masu, ovladatelné stádo ovcí, a když se někdo svým chováním na síti vymyká šedi průměru, je nebezpečný a zatne se mu tipec? Prostě, nevyužíval jste svobodu tak, jak jsme si představovali, a proto vám ji omezíme.

Jako alternativa je mi nabízena služba o vyšších technických parametrech, konkrétně s dvojnásobnou rychlostí donwloadu a dvojnásobným datovým limitem. Cože? Vždyť dvojnásobnou rychlostí stáhnu dvojnásobný objem dat stejně rychle. K překročení limitu tak teoreticky dojde v průběhu měsíce stejně předčasně. A pak existuje ještě kvalitnější služba, kde už se poměr rychlosti donwloadu a objemu dat liší, ta je pro mě ale cenově nedostupná.

Můj poskytoval prezentuje jako výhody leccos. Největší sranda je počet MAC adres. S některou službou můžete mít zaregistrovanou jednu, s vyššími službami pak tři nebo pět MAC adres, a to proto, že u té a té služby smíte připojit k síti takový a takový počet zařízení, jiné jednání je porušením smluvních podmínek. Z něčeho tak zavádějícího je mi ale spíš špatně, než že bych se smál. Když si připojím počítač síťovou kartou se zaregistrovanou MAC adresou, a skrze druhou síťovou kartu a hub budu připojení distribuovat do sedmi dalších stanic, tak poskytovatel zákazníkovi tvrdí (lživě - smí to?), že to pozná a pomstí se. (Ponechme stranou to, co je vlastně poskytovateli do toho, zda šířku pásma jím mi přidělenou využívám na jednom nebo rozdělím mezi deset počítačů.)

Nabízí i plno dalších věcí: emailové schránky z antispamovou ochranou a webový prostor. Byl bych proto, aby se poskytovatel o tyto služby nesnažil, neboť nejen pro mě je kvalitněji zajišťují jiní, a aby se místo toho soustředil na problémy s připojením, jeho rychlostí, objemem dat a jeho výpadky (tady musím poznamenat, že tyto nejsou nijak extrémně časté, na ně si nestěžuju).

A na závěr to nejzávažnější, čímž je poskytovatelova politika stran vyúčtování. Od data vystavení do data splatnosti faktury to jsou asi dva týdny a doručení taky něco trvá. Nejsem doma pořád a stalo se mi, že jsem fakturu zaplatil s asi dvou nebo třídenním zpožděním. Mobilní operátor se v takovém případě chová naprosto korektně, pokud to nedělám furt dokola, tak normálně přijme platbu a neřekne ani bé. U poskytovatele připojení jsem se spálil: taková platba je ztracená, o jejím dohledání nemůže být řeč, zkrátka jako by nebyla a o její výši vzroste pohledávka na klientském účtu, příští faktura je tedy na dvojnásobnou částku a doprovází ji varování o hrozícím přerušení dodávku služby. Teď to řeším trvalým příkazem. Nemyslel jsem si, že to budu muset dělat. V placení faktur jsem se považoval za svědomitého. Zřejmě to bylo dlouhými lhůtami jejich splatnosti.

Tak, to byl můj výlev. Ti z vás, co mají téhož poskytovatele připojení, už určitě poznali, že mluvím právě o něm. Jde mi především o toto: máte podobné zkušenosti a pocity, nebo je probléme ve mně? Popř. pokud nejsem sám, nemělo by se s tím něco dělat? Díky za všechny reakce.

       

Hodnocení: -

zatím nehodnoceno
        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

6.11.2005 13:44 #Tom
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Řešení je jednoduché, ale mnohdy velmi nepohodlné - přestat využívat takovéto nekvalitní služby.

P.S.: Neviděl bych nic špatného na jmenování takového odporného poskytovatele a jeho tarifů.
7.11.2005 17:20 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Řešení je jednoduché, ale mnohdy velmi nepohodlné - přestat využívat takovéto nekvalitní služby.
ano, jako obvykle dobrá rada nad zlato ... a když si odmyslíme to nepohodlí se změnou poskytovatele(*), tak co má chudák začít využívat, když v dané lokalitě nic jiného srovnatelného třeba není?

(*) včetně případného soudu (nebo aspoň výhružek) po odstoupení od smlouvy (bývají typicky na 2 roky) a odmítnutí zaplatit penále?
Luboš Doležel (Doli) avatar 6.11.2005 13:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
No, já platím 1200 Kč měsíčně za 128kbps v obci s 2300 obyvateli, je to bez limitu. WiFi občas trochu blbne...přecejenom je to spoj na 5 km, ping ujde. Podle smlouvy nesmím net sdílet, ale vím na 100%, že tohle nikdo nehlídá.

Když je člověk šikula, tak může od ostatních lidí v síti poskytovatele sosat až 1,5 Mbit/s :-)

Žádný web interface není a na infolince je kráva. Ředitel je zase jiné "zvíře" (vůl) - to ale fakt, to nepřeháním. Ten technik, co má tuhle oblast na starost je hodně dobrej (povahově (všechno schválí) i pracovně).
vencour avatar 6.11.2005 13:52 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení

No, jelikož v Čechách žije většina zdejších respondentů, tak podobné potíže mají asi všichni.

Vy jste buď u UPC nebo Karnevalu? Já měl u UPC veřejnou ajpinu, limit asi 5GB a dalo se s tim vyjít. Existenci maila u providera potvrzuji. Dá se ale nějak řešit - třeba tím skriptem, v nouzi. Navíc snad je dostupný i z vnější sítě, z práce a tak? Doufal bych, že takovíhle "chytráci" se spálí = přejde je to časem.

Já osobně jsem připojen přes wifi, máme neveřejnou ajpinu, limit neomeený, v poslední době (s yaginou) už je spojení kvalitní, vysvětujeme si to, že ostatní možná zmigrovali na optiku nebo 5GHz - prostě jedem nonstop a v pohodě. Můžeme zaplatit jak chcem dopředu. Jediný zádrhel je, že zvenku nejde nahodit spojení - musíme na portálu providera dát "aktivovat session" - možná by to nějak šlo udělat, zatím se bez toho obejdem.

Chtěli jsme levný net, máme ho, je nás na to víc, máme jako AP Alfu AIP-W630, s fw 1.51 nám šlape.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
vencour avatar 6.11.2005 13:58 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení

P.S. providerovi je jedno, kolik na tom máme zařízení, máme jednu MAC adresu a NAT. Na infolince (pražské číslo) jsou slušní a zdá se šikovní. Jediný problém ze strany providera bývá, když mu ČEZ nedá vědět o odstávce proudu.

Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
Heron avatar 6.11.2005 14:07 Heron | skóre: 52 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Mám 300/300 kbps, veřejnou IP (bez ní bych si život nedokázal představit, to pohodlí přijít kamkoliv a mít všechna svoje data dostupná je k nezaplacení) a minulý měsíc jsem přenesl kolem 105GB. Na ping si nestěžuju, je kolem 25ms. Jestli můj poskytovatel má nějaký web mě nezajímá, cosi o emailu jsem zaslechl ale nepoužívám ho. Technikovy stačí napsat na ICQ nebo zavolat...
6.11.2005 14:20 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení

Bud rád za to co máš. Já se třeba na netu můžu mrknout tak leda na to kolik dat jsem za mesic stáhl. A to je ještě extrémně nepřehledné. Ale celkově se mi politika většiny ISP hnusí. Když si zaplatím určitou finanční částku za službu určitých paramatrů.

Konkrétně mi jde o snižování rychlosti s tím, že je to fér k ostatním. Přece když nabídnu 500 lidem svý služby tak musím být schopný je kdykili nabídnout a ne omezovat ty co svý služby (svý pásmo) využívájí to posledního kilobitu. Počítat s tím, že zákazník své služby bude využívat jen občas. Ale ono není ke komu utéct.

And they thought they were free
7.11.2005 17:33 kavol | skóre: 28
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Přece když nabídnu 500 lidem svý služby tak musím být schopný je kdykili nabídnout a ne omezovat ty co svý služby (svý pásmo) využívájí to posledního kilobitu.
šiř osvětu mezi BFU, tedy jestli máš rád Sisyfovskou práci ...

kdyby autosalón prodal sto lidem dvacet aut, a pak po bytech obíhali agenti a říkali "tenhle týden už jste najeli X kilometrů, vraťte nám do konce měsíce klíčky, teď potřebuje jezdit někdo jinej, podívejte, panu Novákovi stačí najezdit jen Y kilometrů, to je nefér, abyste vy najezdili víc, když on za to auto zaplatil stejně jako vy", každýmu by to přišlo divný ... když totéž udělají s netem, nepřijde to divný skoro nikomu (protože je v pozici pana Nováka a autodopravce, kterej potřebuje najezdit n-krát víc, je pro něj nebezpečnej hackerskej živel, kterej by měl nejlíp sedět v base)

:-( :-( :-(
David Watzke avatar 6.11.2005 15:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Mám Karneval 2000/300 Kbps. Někdy (opravdu málokdy) se stane, že to ráno nejde. Nebo krátký výpadky. Ale nemůžu si stěžovat. Neveřejná IP, limit 20 GB (se to protáhne na takových 24 :-D) - pak zpomalí na 250/50.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Heron avatar 6.11.2005 16:16 Heron | skóre: 52 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Můžu se zeptat jaký je důvod pro tak strašně nesymetrické připojení? (2000/300 - skoro 7x vyšší down než up???) To chtějí zabránit sdílení nebo čemu?
David Watzke avatar 6.11.2005 16:35 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Nemám tušení, ale vzhledem k tomu, že moc neuploaduju a to co ano, na to to stačí (blbá věta), tak mi to neva.
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
Martin Tůma avatar 6.11.2005 17:37 Martin Tůma | skóre: 38 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení

Nechtějí zabránit ničemu - asymetričnost je dána použitým protokolem na fyzické vrstvě. Zatímco pro download je u Euro-DOCSIS(standart pro přenos dat po kabelové televizy používaný UPC) kmitočtový rozsah 96-864MHz, pro upload je to "pouze" 5-60MHz.

Každý má právo na můj názor!
Heron avatar 6.11.2005 17:44 Heron | skóre: 52 | blog: root_at_heron | Olomouc
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Díky.
6.11.2005 19:35 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Zdá se mi to nebo to znamená, že TV vysílání je mezi tím? To je ale divný protokol ;-)
Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
Martin Tůma avatar 6.11.2005 15:22 Martin Tůma | skóre: 38 | blog: RTFM | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Někdo by mohl říct, a jsou takoví, co to tvrdí, že vlastně vůbec nejsem k Internetu připojen, vzhledem k NAT a neveřejné IP adrese

Tady mi něco nesedí - ono CHELLO používá NAT? Nějak jsem si nevšiml... (předpokládám tedy, že máš CHELLO od UPC, neboť vše ostatní by souhlasilo, včetně momentálně nedostupnejch všeobecnejch podmínek)

Největší sranda je počet MAC adres. S některou službou můžete mít zaregistrovanou jednu, s vyššími službami pak tři nebo pět MAC adres, a to proto, že u té a té služby smíte připojit k síti takový a takový počet zařízení, jiné jednání je porušením smluvních podmínek. Z něčeho tak zavádějícího je mi ale spíš špatně, než že bych se smál. Když si připojím počítač síťovou kartou se zaregistrovanou MAC adresou, a skrze druhou síťovou kartu a hub budu připojení distribuovat do sedmi dalších stanic, tak poskytovatel zákazníkovi tvrdí (lživě - smí to?), že to pozná a pomstí se. (Ponechme stranou to, co je vlastně poskytovateli do toho, zda šířku pásma jím mi přidělenou využívám na jednom nebo rozdělím mezi deset počítačů.

Nejsem si teď tak úplně jistej (a díky nedostupnosti podmínek si to nemůžu ani ověřit), ale mám za to, že u CHELLA můžeš mít vlastní vnitřní síť, pokud jí používají pouze rodiní příslušníci (tzn. nesmíš "internet" dál přeprodávat sousedům). Rozdílný počet MAC adres u jednotlivých služeb je pak dán možností mít až n veřejných ip adres dle dané služby. Nicméně jednoznačné vyjádření UPC jak to v té smlouvě vlastně myslí by nebylo od věci...

Každý má právo na můj názor!
6.11.2005 18:02 Pmx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Hm, tak to mi připomíná, že jsem už skoro 2 měsíce nezaplatil net :-) Jinak, asi by se providerovi moc nelíbilo, kdybych připojil souseda, ale nejspíš by mi naúčtovali tři kila navíc a poděkovali by mi za méně starostí s instalací.
6.11.2005 18:43 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Nevím proč všichni říkiáte připojit. Vždyť mu jen poskytujes svoji konektivitu. Nedostanes od poskytovatele automaticky vetsi lajnu jen proto ze mas pripojeny 2 pc misto jednoho. Já na tom nic divnýho nevidím. Mám doma 3pc a když se kamos staví s notasem tak 4, všechny za NATem (krome toho co routuje) a není v top problém.
And they thought they were free
6.11.2005 20:04 Pmx
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
To je náhoda, taky mám doma za NATem 3 počítače a ještě jeden port na routeru volnej pro návštěvy a také bez problému...

Nepovedeným příkladem s imaginárním sousedem jsem chtěl jen ukázat, že zatímco někde se uživatel stává problémovým, pokud dělá něco víc než jen s e-mailem a webem, tak někde funguje domluva a tak by to mělo být :) (Samozřejmě že technicky můžu své pásmo půjčovat pod NATem někomu cizímu, ale když to udělá každý pátý tak na tyto "příjemné" možnosti na síti můžeme zapomenout.)
6.11.2005 18:32 ParadoX | skóre: 20 | blog: Paradox
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
No nevim, já mám internet od výtečné společnosti ČT a stěžovat si? Vzhledem k tomu že po obědnání služby garantovali doručení do asi 14 pracovních dní (nevím přesně) tak toto překročili asi o 10 dní. Pohoda. V té době jsem ještě používal widle tak že to chodilo. Měl jsem rychlost 256/64 což, po přenesení dat o velikosti 250Mb stáhli do konce týdne na 64/64 což bylo šílené. Před prázdninama byli velké slevy a stávajícím zákaznímům slíbili do konce myslím srpna zdvojnásobení rychlosti. Když nastalo datum, kdy mi rychlost měli navýšit, ani mi nepřišlo divné že se tak nestalo. Po týdnu se mi ve windows konečně zobrazovala vyšší rychlost ale vše chodilo stejnou. Technik mi na email odpověděl že je to schválně, že ještě dokončují testy. Asi po 14 dnech po tom, co mi rychlost měli zvýšit se tak konečně stalo a já ted mám 512/256 a limit na týden 1G poté stažení rychloti. No co, tohle už mi celkem vyhovuje protože zas tolik nestahuju ale kolem 0,6G týdně stáhnu. Dále mě trošku vadí výpadky. Internet prostě nejde připojit. Na telefoní infolince jsem asi 15minut poslouchal nějak muziku a hlášku že se věnují zákazníkům co se dovolali přede mnou. Poté mi hovor ukoončili uplně a já se ani nikomu nedovolal. Radši jsem pokus neopakoval. KDyby alespon poslali email na adresu kterou jsem jim uvedl tak bych to vzal ale nic. Další věcí je že mám u nich email ale za necelý ten tok jsem se tam dostal jen jednou. Nevím proč. Prostě to nejde. A v IE to nehodlám zkoušet. Tak nevim teda kdo si jak má stěžovat. Bohužel jsem v lokalitě kde mám možnost jen telekom nebo wifi. Vzhledem k tomu jak mám umístěn komp a taky kde je přístupový bod tak je pro mne tohle to jednodušší. Jediné co je good je vlastní IP adresa. Totˇ vše
Don´t worry, be happy.
6.11.2005 20:10 zenek | skóre: 8 | blog: Hello_world
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Mám od ČTc Internet Express teď už 512/128 a nemůžu si stěžovat. FUP jsem si byl vědom, takže si taky nestěžuju.

Jediné co je pravda je zpoždění zdvojnásobení rychlosti. Jinak jsem spokojen.
Stop Skype Plague. , moje Jabber ID: zenek.k@jabbim.cz. Nejlepší XMPP server. DRM.
6.11.2005 21:09 Sodalite | skóre: 18 | blog: tucnakov | Břeclav
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Já mám připojení od Contactelu 512/128, měsičně limit 3GB a neveřejnou adresu, ale naprosto mi to tak vyhovuje a jsem maximálně spokojený. Nepotřebuju to doma na nic jiného než na prohlížení www a poštu, takže tak.
Každá správná ryba má jábbra
David Watzke avatar 6.11.2005 21:14 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
0,6 GiB stáhnu za pár hodin... :-D
“Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
6.11.2005 22:41 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
Rozbalit Rozbalit vše Re: Kritika poskytovatelů připojení
Mám stejného providera jako autor blogu. Podotýkám, že na mailu jsem byl jednou, mě přesměrovat jde, tak jsem to udělal. Mám limit 5GB, tvrdě to nestačí, zrovna teď me zkrouhli, to je jedno :( hmm, no a výpadky mám tak 3 až 4 denně :( musím vždy restartnout modem a router, tedy síťovku. :)

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.