abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 670 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    21.5.2010 16:15 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    zrovna žvejkám novou Lindtku s karamelem a blod o čokoládě

    boží zamení, že si mám koupit ještě jednu :)
    21.5.2010 16:17 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    blo"G"
    Bluebear avatar 21.5.2010 18:40 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Zkrátka něco mezi blogem a hlodem :-D
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.5.2010 19:03 ____ | skóre: 15 | blog: _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    A nebo ještě bludem.
    21.5.2010 19:44 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    :-)

    ale byla dobrá :-)
    21.5.2010 16:24 cqs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Ja ak nemusím, tak do Billy nechodím. Vysierajú ma tie reklamné kecy v pozadí, je tam absolutne strašný výber zeleniny, billa pečivo, ktoré je na druhý deň ako guma a nepríjemná obsluha (asi málo platia).

    Ešte som si pár krát všimol ako dokážu pracovať s cenou, pre billa klub členov bývala cena veľkým písmom a cena pre normálnych zákazníkov bola zmenšená, pekný ojeb.

    21.5.2010 17:57 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    A taky se ty ceny mění podle toho kam vane vítr.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    lukve avatar 21.5.2010 16:29 lukve | skóre: 28 | blog: Lukove | Prešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    to ja "sezerem" akukolvek ked je poruke :) aj diabeticku ;-)

    linux user more than 20y
    21.5.2010 16:29 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    je zajimavy, ze vsichni nadavaj na kvalitu zbozi v obchodech a pak se stejne pri prvni sleve zblaznej a ty odpadky nakoupej, hlavne ze je to ve sleve a je toho plnej vozejk. to samy s politikou, modry nadavaj na oranzady a opacne, pritom je to oboji stejna svoloc. asi zijeme v divny spolecnosti, kde normalne uvazujou uz jen geeci co clovek vobycejne nepotka :(
    21.5.2010 17:01 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    VSICHNI je dost silny kvantifikator. BTW zahrnuje aj teba.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    21.5.2010 17:06 asdf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    je zrejme ze slovem vsichni myslim vsichni z mnoziny knedlolandskejch pepiku
    robotics avatar 21.5.2010 17:13 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Co se týče čokolády, tak si ji kupuji tak jednou do měsíce, někdy jednou za dva měsíce, ale jen kvalitní. Ty gumové hnědé hovn..a nejím od té doby co sem zkusil pravou 80%kakaa. To už se pak k tomu hnusu vrátit nemůže :-). Poslední dobou mě ale hodně sere chleba... nevím kde koupit kvalitní :-(.
    21.5.2010 17:16 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Holt asi nemám ty správné snobské buňky. Zkusil jsem ultra extra super echt pravou 100% čokoládu a přesto, když si budu moci vybrat, dám přednost Studentské pečeti. :-)
    stativ avatar 21.5.2010 17:35 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Na takový silný matroš si musíš zvykat postupně. Začni třeba u takové Madangy, což je jedna z nejlepších mléčných čokolád co znám (popravdě jí často dám přednost před „čokoládovějšími“).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    21.5.2010 17:53 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Na takový silný matroš si musíš zvykat postupně.

    Myslím že nemusím. :-)

    Bluebear avatar 21.5.2010 18:16 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Na takový silný matroš si musíš zvykat postupně

    To je správný smažkovský výrok, chválím :-)

    Jinak, souhlas, 99% je trochu přeháňka, to už je spíš medicinální než obyčejná čokoláda (jak asi každý ví, čokoláda má zároveň povzbuzující a antidepresivní účinek). Moje oblíbené rozmezí sahá od, dejme tomu, 60%, do 90%, přičemž velice záleží na dalších komponentech (90% chce aromatičtější pomocné látky).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Isah avatar 21.5.2010 22:20 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Já teda taky ne. Stačí mi Orion. Ty drahé mi vůbec nechutnají.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    Bluebear avatar 22.5.2010 02:07 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Orion totiž vyrábí několik řad čokolád, od levných ropných produktů až po... hmmm... já bych tomu říkal "celkem slušné" (Studentská pečeť, Forte).

    Ovšem u dražších Orionek je jiný problém: často jsou oříškové a oříškové čokolády podléhají při nesprávném skladování rychlé zkáze (zešednou mnohem dřív než obyčejné a oříšky se zkazí, což je jednak hnus a jednak nebezpečné). A nesprávné skladování je v naší Bille bohužel pravidlem - resp. občas to vypadá, že zboží jednoduše vyloží do regálů a tam ho nechají, dokud 1) ho někdo nevykoupí, 2) ho neodnesou švábi, 3) se neodplíží samo.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Isah avatar 22.5.2010 04:18 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Čokolády od Orionu můžu všechny. Forte je tuším slovenská, myslíš-li tu velkou s oříšky. Je podobná Pečeti. Víš co, já to jím v polospánku, na tu čokoládu nevidím, tak je mi celkem fuk, jak vypadá :-) Jen ráno koukám na obaly a divím se :-)

    Orion má u mne svou tradici. Šedé bonbony z kolekcí pamatuju z dob komančů. Stejně jsme je s bratrem snědli.

    Drahé čokolády s 80% kakaa dostávám, ale posílám to dál, není to nic pro mne. Geniální výrobek je banán v čokoládě, ten miluju.

    Pěkný blog, je to moc hezky napsané.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    22.5.2010 13:04 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Já si většinou kupuju ty levnější hořké od Orionu a nestěžuju si. Studentská pečeť (taktkéž hořká) má proti nim snad jen objem a nějaké ty patlaniny navíc v čokoládě :-)

    ale fakt je že Billa je čím dál tím horší, a obecně supermarkety. Naštěstí mám hned v baráku malý obchůdek, i ten slušný chleba tam mají :-)
    Isah avatar 22.5.2010 18:07 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Já do supermarketů nechodím vůbec, i když je to trochu dražší, podporuju raději místní obchodníky. Preferuju osobní přístup a u nás ve čtvrti si nakoupím cokoliv, aniž bych musela lézt do těch supermarketů. Navíc hodně obchodníků ve čtvrti jsou mí spolužáci, což má také svá plus :-)

    Syna učím nakupovat v místních samoobsluhách, kde nás znají a prodavačky mi vyjdou vstříc při výuce. Jsou trpělivé a chápou, že malému dítěti to trvá déle. Velmi často dostaně něco zdarma, protože jsme stálí zákazníci. Tohle si třeba v supermarketu neumím představit.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    thingie avatar 22.5.2010 18:17 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Já si nemyslím, že by v obchodě s nějakou větší značkou na vchodu (jako třeba ta Billa) pracovali ufoni dovezení z Marsu, ale rovněž bych tam čekal dosti místní.

    A taky nevidím výhodu v tom, že mě v krámu, kam chodím nakupovat, znají. Vážně nepotřebuju aby mi prodavačka tykala, řidič v šalině se vyptával, jestli dneska zase jedu tam či onam a jak bylo včera večer, pochůzkář od policajtu mi jménem přál dobré ráno, a ňákej vlezlej agent od nějakýho operátora se ptal, jestli sem náhodou od včera nezměnil názor a ten tarif nechci. Naopak. To bych absolutně nechtěl.
    Růžové lži.
    thingie avatar 22.5.2010 18:21 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    (Nebo takhle -- poslední rok chodím asi tak ob den do Billy v Řečkovicích, což teda je relativně malý obchod, a myslím, že si spoustu prodavaček pamatuju, a stejně tak oni mně, ale co je na tom krucinál dobře?)
    Růžové lži.
    Isah avatar 22.5.2010 21:07 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Tak to je přeci o tom co ti vyhovuje. Mně je v tom dobře. Co je na osobnějším přístupu s prodavači špatně? Když chceš být anonymní nakupuj někde, kde si tě nikdo nebude pamatovat. Tu volbu máš vždy.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    22.5.2010 23:35 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    á si nemyslím, že by v obchodě s nějakou větší značkou na vchodu (jako třeba ta Billa) pracovali ufoni dovezení z Marsu, ale rovněž bych tam čekal dosti místní.

    Z Marsu asi ne, ale třeba v boleslavském Kauflandu byly svého času české prodavačky v menšině (možná pořád jsou, teď už tam moc často nechodím).

    thingie avatar 22.5.2010 23:39 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To ještě neznamená, že nemůžou být podle rozumných kritérií místní. Vážně nebudete vozit lidi každý den 150 kilometrů do práce.
    Růžové lži.
    22.5.2010 23:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    V určitém smyslu místní asi byly, ale ten vztah sounáležitosti tam dost dobře být nemohl už kvůli sviňárně zvané Kaufland-systém - najímali je jen na zkušební dobu a po třech měsících automaticky vyhodili a vzali nové. (Je to ale trochu nefér označení, stejný trik AFAIK používají i jiné řetězce, nejen Kaufland.)
    thingie avatar 22.5.2010 23:57 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To je legální?

    Ale tak, tohle by mohl dělat každý kdo má větší krám než na jakej stačí sám (a mě naprosto fascinuje kolik v té malé Bille tady proboha pracuje lidí, čekal bych tak čtyři, možná pět, vypadá to nejmíň na 20).
    Růžové lži.
    23.5.2010 02:21 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Legální to bohužel je, od toho prostě zkušební doba je, aby si zaměstnavatel vyzkoušel, jestli je se zaměstnancem spokojen. Prostě může tvrdit, že s žádným spokojen nebyl, tak pořád hledá dál. Samozřejmě to lze aplikovat jen tam, kde není potřeba žádná kvalifikace a kde je dostatek zájemců o místo.
    thingie avatar 23.5.2010 02:30 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Když nic jiného, tohle je případ, kdyby aspoň odbory měly hnout zadkem…
    Růžové lži.
    21.5.2010 17:31 hruskin | skóre: 3 | blog: martaskuv_blogisek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jo, chleba stojí většinou za hovno, ale lidi to kupují, páč stojí dvacku. Dobrý mají žitno-pšeničný (kulatý) v Albertu. Často se stává, že je vyprodaný, tak se dá v nouzi vzít držkovský.
    22.5.2010 00:29 misace | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    http://hn.ihned.cz/c1-43505500-konec-ceskeho-chleba

    článek je dlouhej , ale přečtěte si ho. Smutný na tom je, že prakticky za stejný peníze lidi můžou mít normální chleba, ale prostě je jim to asi jedno. takže my ostaní, kteří máme chuťový buňky, máme smůlua a musíme schánět a kupovat draze.

    21.5.2010 17:14 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Asi mám dlouhé vedení, ale nějak mi nedochází, co je na jednání prodejce tak pohoršujícího. Předpokládám, že prodejce neinvestuje práci a peníze do instalace skleněné desky jen tak z nudy, takže je nejspíš tvrzení o krádežích pravdivé. Co měl tedy podle autora blogu dělat? Postavit k regálu hlídače a zvýšené náklady promítnout do ceny zboží? Nebo se smířit s krádežemi a ztráty z krádeží promítnout do ceny zboží?

    Když o tom tak přemýšlím, měl bych se urazit pokaždé, když vidím v regálu zboží s takovým tím proužkem pro detekci u východu (neznám oficiální termín). Měl bych být uražen, že mne a priori považují za zloděje, jen proto, že jsou v obchodě kamery? Mělo by mne pohoršovat, když vidím někoho zamykat si byt nebo auto?

    Bluebear avatar 21.5.2010 17:40 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Obchody ve stylu samoobsluhy existují už poměrně dlouho; u nás je zavedli už za komunistů. Ve větších městech fungují na celém světě. Zjevně se všude daří ty krádeže nějak zvládat. Jenom česká Billa se najednou začíná vracet ke klasickému, mnohem pomalejšímu prodeji přes pult, a navíc to dělá velmi špatně (čokoládu a tvrdý alkohol lze koupit jen u jediné pokladny z osmi).

    Začali lidi u nás najednou krást o tolik víc, že se vyplatí vracet se ke starému, pomalému způsobu prodeje? Dokonce kradou tak moc, že už se musí tímto způsobem prodávat i čokolády? Jestliže je to tak, pak jde o projev závažné dysfunkce ve společnosti, kterou prodejce řešit nemůže; to by měla řešit vláda.

    Měl bych být uražen, že mne a priori považují za zloděje, jen proto, že jsou v obchodě kamery?

    Však to taky není nic dobrého, jenže už jsme si na to zvykli. Kdyby nějaký dobře postavený gentleman z 19. století přišel do dnešního obchodu a zjistil, že každý jeho pohyb sledují krabičky s očky, zděsil by se a urazil. Dnes to považujeme za normální. V budoucnosti v civilizovaných zemích také bude normální, že je v každém obchodě virtuálně svléknou do naha scannerem a že každý občan má čip. Člověk si zvykne i na šibenici. (Nicméně, konkrétně u nás k tomu asi tak hned nedojde; počítám, že do čtyř let zkrachuje stát a v obchodě bude spíš prodavač na zákazníka preventivně mířit bouchačkou, než aby kupoval drahý scanner.)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.5.2010 17:52 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Obchody ve stylu samoobsluhy existují už poměrně dlouho; u nás je zavedli už za komunistů. Ve větších městech fungují na celém světě. Zjevně se všude daří ty krádeže nějak zvládat. Jenom česká Billa se najednou začíná vracet ke klasickému, mnohem pomalejšímu prodeji přes pult

    Billa není zdaleka jediná, kdo nemá zboží s vysokým poměrem cena/rozměry (resp. snadnost ukrytí) v normálních regálech a je nutné si ho vyžádat. Z hlavy mne napadá třeba drobná elektronika v Intersparu (přinejmenším v MB) nebo Makru, ale je toho víc.

    Jestliže je to tak, pak jde o projev závažné dysfunkce ve společnosti, kterou prodejce řešit nemůže; to by měla řešit vláda.

    Jenže prodejce dost dobře nemůže čekat, až to vláda vyřeší. Proto se snaží omezovat rizika sám.

    Kdyby nějaký dobře postavený gentleman z 19. století přišel do dnešního obchodu a zjistil, že každý jeho pohyb sledují krabičky s očky, zděsil by se a urazil.

    V 19. století AFAIK nebyly běžné samoobsluhy a už vůbec ne samoobsluhy dnešních rozměrů. Navíc do obchodů, kam takový gentleman chodil, nejspíš nepustili každého pobudu, což by dnes nejspíš bylo označeno za diskriminaci.

    thingie avatar 21.5.2010 18:21 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Dobře postavený gentleman z 19. století patrně nechodil do žádného obchodu, proč jenom by to dělal.
    Růžové lži.
    Bluebear avatar 21.5.2010 18:39 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Také jsem nad tímto uvažoval a dospěl jsem ke stejnému závěru i pro dnešní dobu. Supermarkety jsou opravdu jen pro chudé, v podstatě ekvivalent levných hospod pro spodinu společnosti.

    Skutečný gentleman nakupuje každé zboží zvlášť ve specializovaných obchodech - má vyzkoušené řezníky, obchody se sýry, atd. - a většinou to ani nedělá sám, protože na to zaměstnává člověka, nebo má přímo vlastní kuchyni s kuchařem a pomocníky, a ti mají své vyzkoušené dodavatele. Pokud potřebuje pojíst mimo domov, stravuje se v lepších restauracích a pokud pořádá párty, objedná si na to cateringovou společnost.

    Problém naší země je v tom, že přibližně 99% naší společnosti je právě ta spodina. My všichni, co pracujeme nebo se o to aspoň pokoušíme, ať už v jakémkoli oboru, máme naprosto stejnou hodnotu - nulovou - jako nezaměstnaní, bezdomovci a kočky na ulici - jsme póvl a podle toho se s námi zachází. Skuteční gentlemani nepracují, ani se o to nepokoušejí. Oni jen mají peníze a moc a z toho vznikají další peníze a větší moc.

    Možná, že mě nejvíc uráží právě to. Nesnáším, když se se mnou jedná jako s hnojem. I kdybych nakrásně hnůj byl, stejně mě to nasere! :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    21.5.2010 20:05 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Skutečný gentleman nakupuje každé zboží zvlášť ve specializovaných obchodech - má vyzkoušené řezníky, obchody se sýry, atd.
    Gentle znamena jemny, urodzeny a nie blb ani snob. Je to otazka spravania sa k druhym, nie penazi.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    22.5.2010 00:44 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Mám za to, že opak netvrdil.
    Bluebear avatar 21.5.2010 18:24 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jenže prodejce dost dobře nemůže čekat, až to vláda vyřeší. Proto se snaží omezovat rizika sám.

    Možná bych to překousl, kdyby se prodejce jinak choval slušně. A stačilo by málo.

    Například kdyby na té skleněné stěně visela cedule "Vážení zákazníci, omlouváme se vám za zhoršený přístup k tomuto zboží, ale byli jsme nuceni tento krok zavést kvůli množícím se krádežím; ujišťujeme vás, že jde o dočasné řešení.", hned bych byl nas*aný o poznání méně.

    Nebo by mohli místo toho výběru nejhnusnějších písní českého popu pouštět do amplionů lehčí vážnou hudbu a občas (když už to musí být) proložit krátkým sdělením typu "vážení zákazníci, upozorňujeme vás na dočasnou slevu toho a toho zboží v tomto regálu", řečenou příjemným hlasem, a ne blekotání droida furt dokola opakujícího ty samé fráze. Osobně ale považuji ta hlášení za úplně zbytečná, protože tento konkrétní obchod je zjevně určen pro ty největší losery, má pořád stejný výběr a všichni vědí, kde co je, takže by klidně stačila ta jemná vážná hudba.

    Suma sumárum, kdyby se k nakupujícímu chovali jako k zákazníkovi, a ne jako k obtížnému hmyzu.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.5.2010 11:10 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    billa v tom neni sama. v nejblizsim albertu taky maji stazene drazsi zbozi (koralky, kosmetiku) k pokladne za pult. jeden cas tam nainstalovali spoustu kamer, ale zakratko nastesti zmizely; pripadal jsem si tam hur nez v lagru.

    pricinu vidim v nizkem poctu prodavacu z duvodu nenazranosti firem/managementu. pokladen je vecne obsazenych sotva tretina. kdyz je vic lidi, musi prodavaci nechat doplnovani zbozi a mazat do kasy. v prodejne nikdo nehlida. tim nemyslim nejake predrazene hlidace nebo kamery, ale opet prodavace. i jejich pritomnost udela hodne, samozrejme nesmi cumet zasnene doblba. mimo to by mohli i radit zakaznikum, kdyz potrebuji.

    jezne to nezapada do dnesni koncepce. obchod velikosti hangaru na velka dopravni letadla, par lidi v kase a u nejakych pultu. kdyz se chci na neco zeptat, musim prohledat pul obchodu, nebo smatlat k nejakemu infu, abych se stejne dozvedel kulovy.

    uz me to taky stve. kdyz to nezvladaji, at z toho udelaji kompletne pultovky.
    22.5.2010 12:16 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Pultovky moc ne. Samoobsluha dava zakznikovi iluze vyberu a iluze toho ze to netrva dlouho. Kdyz jde skoupit jenom par veci, snadno bude dvacet minut chodit kramem, kdyz toho mas vic, bude to treba trictvrtehodina, zvlast pokud je to obrovska hala jak tesco na skalce. Kdyby meli lidi stat treba jen polovinu casu ve fronte na pultu, tak se budou vztekat, i kdyz to bude ve vysledku dvakrat rychlejsi. Plus by museli vede co chteji, zatimco takhle se rozhoduji podle barvy obalu a tak.

    21.5.2010 19:16 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Postavit k regálu hlídače a zvýšené náklady promítnout do ceny zboží?
    Takhle se zase ubere čas tý prodavačce co to obsluhuje.
    21.5.2010 19:52 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Ale přeci jen výrazně méně. Mimochodem, právě proto jsem přesvědčen, že to provozovatel samoobsluhy nezavedl jen tak z dlouhé chvíle, ale spíš z čirého zoufalství.
    21.5.2010 18:25 xkomczax | skóre: 51 | blog: proste_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Taky bych mohl udělat reklamu: nevím jak moc je to tu známé, ale pokud někdo rád kvalitnější čokolády, které potěší nejen jeho chuťové buňky, ale i dobrý skutek jejich koupí udělaný, mohl by zkusit nakoupit některý z Fair Trade výrobků. Kdo neví o co se jedná, tak "Fair Trade je způsob obchodu s drobnými pěstiteli z rozvojových zemí". Více informací na Wikipedii či jejich webových stránkách, kde je i seznam některých míst, v němž se dají zmíněné čokolády sehnat.
    21.5.2010 20:12 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    já si občas kupuju fair trade čokoládové tyčinky. A samozřejmě kávu. Tyčinky proto že nejsem žádný megapožírač který zblajzne tabulku za pět minut. Mám tu chuť rád ale jak se říká, dobrého pomálu. Ulomím kousek a pomalu žmoulám a vychutnávám.
    21.5.2010 18:57 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Na reči o tom, že pôjdem nakúpiť inde hovorené smerom na pani za pokladňou som rezignoval - čo s tým spraví? Predpokladám, že je jej to jedno - keď chceš, tak choď. Nemyslím, že pôjde za nadriadeným/nadriadenou - šéfe, máme problém, ľudí tá stena nasiera...

    Zaujala ma druhá poznámka pod čiarou - v slovenských obchodoch som to ešte nevidel - nebolo by o tom viac informácií ? Má to nejaký "oficiálny" názov (nech si to mám podľa čoho gúgliť).
    Bluebear avatar 22.5.2010 02:13 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Zaujala ma druhá poznámka pod čiarou - v slovenských obchodoch som to ešte nevidel - nebolo by o tom viac informácií ? Má to nejaký "oficiálny" názov (nech si to mám podľa čoho gúgliť).

    Bohužel, ani já jsem nic nevygooglil, jen pár novinových článků mnohokrát zkopírovaných. Vím, že takových obchodů existuje víc, ale nevím, jestli mají nějakou jednotnou značku, firmu nebo oficiální název - on se tím asi nikdo dvakrát nechlubí. Hádám, že i na Slovensku nějaké budou, ale také nevím, jak moc a kde.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.5.2010 08:20 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Bohužel, ani já jsem nic nevygooglil, jen pár novinových článků mnohokrát zkopírovaných. Vím, že takových obchodů existuje víc, ale nevím, jestli mají nějakou jednotnou značku, firmu nebo oficiální název - on se tím asi nikdo dvakrát nechlubí. Hádám, že i na Slovensku nějaké budou, ale také nevím, jak moc a kde.
    Kedysi mala, tuším, Jednota bonz-akciu, ak nájdete v regáloch niečo po dátume spotreby/minimálnej trvanlivosti, dostanete odmenu.

    Pravdepodobne ak by som dobre hľadal, nájdem podobné obchody aj na Slovensku - prišlo mi len dosť neuveriteľné, že by niekto "nadrzovku" predával veci po dátume spotreby. Billa, ako aj iné markety, máva občas akciu dve-za-cenu-jednej alebo 50% zľava na veci, ktorým záruka končí o dva dni...
    24.5.2010 23:50 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To by si neveril, čo si dovolia predavačky Jednoty v dedinských predajniach, kde nie je konkurencia. Zažil som, že nalepili nálepku so zľavou na tovar, ktorý bol 5 mesiacov(!) po záruke. Tovar, ktorý bol po záruke "iba" pár dní predávali, ako by sa nechumelilo (pre istotu premiešaný s iným, ktorý bol ešte v záruke). O "bežných" veciach typu, že na nálepke z elektronickej váhy je jedna cena, na paragone druhá a v letáku tretia; alebo že "omylom" pri vážených veciach nablokujú niečo iné, než mám; radšej pomlčím.
    Have you tried turning it off and on again?
    Jendа avatar 22.5.2010 13:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jeden je tuším nad Bratřákem. Až v pondělí pojedu do školy, podívám se, jestli není na výloze nějaký název.
    22.5.2010 16:29 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Bratřák? Cože to je?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 22.5.2010 20:48 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Náměstí Bratří Synků. Ty asi nejsi místní? ;-)
    Bluebear avatar 22.5.2010 20:53 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Myslím, že jistá část Pražanů tomu říká Synkáč :-D
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Jendа avatar 22.5.2010 21:00 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Vlastně máme Velkého bráchu Gůgla. Ten obchod je tady (Flash nutný).
    22.5.2010 21:13 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Místní jsem :) Dokonce i asi 100-200m odtamtud bydlím (v týdnu během šk. roku). Ale říkám tomu Synkáč, i když ta asociace mě napadla.
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    pavlix avatar 22.5.2010 21:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Od synkáče bydlím cca tři minuty (nojoo, trošku se přeceňuju, pěšky spíš tak deset minut) a bratřák jsem ještě neslyšel.

    Bydlím tu od narození.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Jendа avatar 22.5.2010 21:20 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To jsem netušil, že se bratřák nepoužívá.
    22.5.2010 23:40 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    No, taky jsem to tu viděl poprvé. Sice mne napadlo, o co by mohlo jít, ale vždycky to byl "Synkáč", je mi líto.
    23.5.2010 15:25 Martin Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Občas ještě Břinkáč :-)
    22.5.2010 21:26 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Hmm, 1km/3min? 20km/h? Nebo whois kecá?
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Jendа avatar 22.5.2010 21:36 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Od synkáče bydlím cca tři minuty (nojoo, trošku se přeceňuju, pěšky spíš tak deset minut)
    IMHO tím myslí tři minuty s nějakým technickým zařízením.
    22.5.2010 22:59 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Ted jsi dopadl jako nekterí pristehovaný k nám do Prahy 6. Nekolikrát se mi stalo, ze chteli najít Kulatého námestí, protoze jim bylo blbý ríct slangove Kulaták
    thingie avatar 22.5.2010 23:14 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Popravdě, tuhle jsem mezi několika rodilými nebo dlouhodobě (tam) žijícími pražáky byl jediný, kdo věděl jak se to náměstí vlastně skutečně jmenuje…
    Růžové lži.
    22.5.2010 23:38 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Oni totiž vědí, že nemá smysl si to pamatovat, protože se to stejně pořád mění. :-) Oproti tomu "kulaťák" fungoval už v době, kdy jsem tam coby malý přijížděl autobusem z Kladna, a funguje dodnes.
    thingie avatar 22.5.2010 23:40 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Ten dnešní název vypadá docela perspektivně.
    Růžové lži.
    22.5.2010 23:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jestli je to "Vítězné náměstí", tak asi ano, jen se případně bude měnit výklad, kdo je ten vítěz. :-)
    Jendа avatar 23.5.2010 01:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To nejezdí autobusem (193) ani tramvajemi (18, 11)?
    thingie avatar 23.5.2010 01:40 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Až tak místní nejsou, a Dejvická je Dejvická. (Pokud teda není zrovna Leninova.)
    Růžové lži.
    23.5.2010 11:38 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Dejvická byla dycky Dejvická (orientacní body - zacátek hospoda u Sokolovnky a smerem ke Kulatáku kolem hospody Bruska), Leninka (ted Evropská) byla myslím chvíli po revolucním kvasu Benese (nejsem si jistej)
    thingie avatar 23.5.2010 11:48 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Já myslím stanici metra.
    Růžové lži.
    23.5.2010 12:27 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    a to jo....
    danaketh avatar 23.5.2010 19:41 danaketh | skóre: 6 | blog: Sick Mind | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Myslíš Sokolovnu na Hráče nebo tam je někde ještě jiná Sokolovna?
    23.5.2010 19:45 Luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    no to je dalsí problem, my místnáci jsme nikdy neprijali pojmenování toho místa Hradcanská, pro nás to byl vzdycky Spejchar, i podle hospody, kterou po revoluci dal bohuzel Havel jehovistum (Spejchar blues)
    pavlix avatar 24.5.2010 01:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Určitě jsi četl to, co jsem napsal v té závorce? Já tam vidím napsáno "pěšky tak deset minut".
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    21.5.2010 20:18 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Já chodím na čokoládu do Brněnské Vaňkovky. Minulý týden jsem tam nechal pětibábu. Ale sám čokoládu moc nejím - většinou jsou to dárky. :-)
    hajma avatar 21.5.2010 20:35 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    poděkuj smažkám, který to kradou a prodavačům ve večerkách, že to od nich nakupují
    21 promarněných znaků
    poky74 avatar 21.5.2010 20:42 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Ano, zřejmě to bude společností, která se neumí chovat, a tím myslím i vás.

    Chuděra pokladní se vám to snaží vysvětlit a vy začnete být hrubý a neslušný, jasně, máte na to právo, ale nemyslíte že by bylo účinnější nebo přínosnější být hrubý či neslušný na někoho kdo za tu skleněnou přepážku může a ne na pokladní která je tam jenom proto aby uživila rodinu? (Jasně s tou rodinou, to píšu s trochou nadsázky, ale to jen proto abyste si uvědomil jakou kravinu jste udělal.)

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    21.5.2010 20:51 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Souhlasim. Kez by to ale slo, byt hruby na ty, co to vymysleli! Jenze oni se schovavaji prave za brigadou nizko postavenych zamestnancu v call centrech a jinde.
    poky74 avatar 21.5.2010 20:54 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    To je jistě pravda, ale stačí tak málo, v dané situaci pochopit který člověk na danou věc má či nemá vliv...

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Bluebear avatar 21.5.2010 21:41 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Chuděra pokladní se vám to snaží vysvětlit a vy začnete být hrubý a neslušný

    *Sigh*. Máš pravdu. Vím, že chudák pokladní za to nemůže. Jenže je strašně těžké nenechat frustraci prosáknout do hlasu, když mi někdo brání v přístupu k oblíbené pochoutce (leckteré zvíře by v tu chvíli použilo zuby). Což ovšem není omluva, jsem si toho vědom.

    Ale neslušný jsem nebyl; svůj proslov jsem zde odcitoval tak přesně, jak jsem si ho pamatoval.

    ale nemyslíte že by bylo účinnější nebo přínosnější být hrubý či neslušný na někoho kdo za tu skleněnou přepážku může

    Bylo. Jeden můj známý (nejsem si úplně jist, který to je, takže nechci jmenovat, i když myslím, že by se neurazil) na to má metodu: "Zavolejte mi nadřízeného" a až nadřízený přijde, tak ještě o jeden level výš, a teprve nadřízeného druhého stupně důkladně sprdne. To považuji za nejlepší, jenže to vyžaduje drzost, k jaké jsem zatím ještě nedospěl.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    poky74 avatar 21.5.2010 21:53 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    "Ale pochopte, že mně to vadí, a jako zákazník můžu jít nakupovat jinam."

    Toto už hraničí se slušností.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    Bluebear avatar 21.5.2010 22:48 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Hraničí na které straně? Mně zrovna toto připadá vcelku bezkonfliktní (zvláště, když prodavačce na tom nesejde).
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    poky74 avatar 22.5.2010 09:22 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Na vaší straně, přístup prodavačky byl naprosto přiměřený.

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    21.5.2010 22:25 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    když mi někdo brání v přístupu k oblíbené pochoutce (leckteré zvíře by v tu chvíli použilo zuby)

    Já jsem tedy relativně asociál, ale že bych na někoho cenil zuby jen proto, že si musím v obchodě říct o zboží prodavačce, to ne…

    thingie avatar 21.5.2010 23:24 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To je ale úplně uhozený, drahé čokolády se prostě ochotně kradou [1] (tak jako drahé pití a podobné věci), a že to není přímo na samoobslužném regálu ale musí si o to člověk říct pokladní není bránění v přístupu. (Nebo snad chtějí říct: „Ne, za žádnou cenu ty čokolády nechceme nikomu prodat, necháme je vystavené za sklem!“, to asi ne, ne?) I ten předpoklad, že je to nějaký boj proti zákazníkům je mimo. Copak chodím do krámu s tím, že si normálně koupím večeři a ukradnu k tomu čokoládu? Spíš si přijdu rovnou pro ni, a jakým způsobem je to „zákazník“?

    [1] Kdo by taky kradl položku za dvacet korun? To nikomu nestojí za riziko. A slazený ztužený tuk k přežití nikdo tady dnes nepotřebuje.
    Růžové lži.
    Bluebear avatar 22.5.2010 00:12 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    drahé čokolády se prostě ochotně kradou [1] (tak jako drahé pití a podobné věci), a že to není přímo na samoobslužném regálu ale musí si o to člověk říct pokladní není bránění v přístupu

    Mno, oni tam mají hlavně Lindta, což je jistě slušná značka, ale zase ne extrém a taky nemají plný sortiment. Jedna krabička (100g) stojí bratru padesát, šedesát korun; z toho nikdo nijak zvlášť nezbohatne. Kvůli tomuhle taková pruda mi přijde nepřiměřená.

    Je nutné zdůraznit, že ten regál je přístupný jen z jediné pokladny, takže všichni, kdo chtějí tvrdý alkohol nebo čokoládu, se musí postavit do fronty právě u té jedné.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.5.2010 00:42 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Je nutné zdůraznit, že ten regál je přístupný jen z jediné pokladny, takže všichni, kdo chtějí tvrdý alkohol nebo čokoládu, se musí postavit do fronty právě u té jedné.

    V Albertu na Spořilově to svého času dovedli k dokonalosti: pokladnu, u které byl pult s dražším alkoholem, cigaretami a dalším rizikovým zbožím, zároveň označili jako "rychlou", tj. pouze pro nákupy do pěti (nebo deseti) položek. Nevím, jestli si představovali, že ten, kdo chce nakoupit víc než pět položek a zároveň alkohol, půjde na dvakrát, ale praxe byla taková, že u "rychlé" pokladny se stálo dvakrát až třikrát déle než u ostatních.

    thingie avatar 22.5.2010 01:45 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    No, tak ono obecně jakýmkoliv kradením v sámošce se asi úplně moc nezbohatne… Ale když už, tak si přece proboha nebudu brát nejlacinější čokoládu, ale vezmu tu nejdražší (nebo nejchutnější nebo něco). Riziko je zhruba stejné. Sto gramů čokolády za 50 nebo 60 korun je už docela atraktivní cíl. (Spousta lidí si tohle dovolit fakt nemůže.)
    Růžové lži.
    xxxs avatar 22.5.2010 02:37 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    ono to nie je o kradnuti jednej cokolady. hodis do ruksaku sto cokolad, prenesies von, viackrat to otocis a mas zarobene.
    Bluebear avatar 22.5.2010 02:51 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To by ale museli být v obchoďáku všichni slepí nebo mentálně retardovaní, aby si toho nevšimli.

    V mnoha obchodních domech se považuje za přinejmenším neslušné se tam s ruksakem procházet, a rozhodně to vzbuzuje pozornost stráží. Pokud v Bille žádné nemají (nebo je v rámci kchatování kostů vyházeli), tak se nelze divit, že tam pak mají zloděje.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    thingie avatar 22.5.2010 03:09 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Zvláštní. Semtam chodím nakupovat tak, že si prostě vezmu veliký batoh, sednu na bus směr globus, tam se s ním na zádech procházím a cpu věci do košíku, a u pokladny to přendám do báglu, a jedu zase domů. A nepřijdu si nějak… špatně, nebo i jenom v hledáčku stráží :)
    Růžové lži.
    22.5.2010 10:43 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Přesně, též jako nevím, co by na tom bylo špatného. Jasné, pokud si někdo přijede hezky před obchod autíčkem, tak batoh na zádech nepotřebuje. Zbytek by mohl leda tak otravovat prodavačku, ať mu batoh pohlídá (protože nechat ho tam bez dozoru někde vzadu fakt nerisknu). Jenže k čemu -> abych si nepřipadal jako zloděj nebo socka? :-).

    Ale vždyť o tom je právě tenhle blog modrý medvěde. Já jsem zákazník - a proto nikdo z obsluhy nikdy s mým batohem nedělal problém. A udělal dobře, tohle bych totiž jako důvod ke změně k obchodu viděl, narozdíl od takové prkotiny jako čokoláda za sklem.
    Baník pyčo!
    22.5.2010 11:29 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    nastesti jsem jeste nedosli tak daleko jako ve francii. tam pred "zavorou" stal hlidaci bubak, a prelepoval zakaznikum batohy, procvakaval sesivackou darkove papirove tasticky s kosmetikou atd. a stejne se tam kradlo o sto sest. lidi se jako ovce staveli u nej do fronty...
    xxxs avatar 22.5.2010 17:41 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    ja som od fachu, takze hovorim z praxe. asi tak desat dni nazad jedneho chytili, lebo sa im zdalo, ze uz ho viackrat v ten den videli. mal tridsat cokolad pod bundou.

    ano, setri sa na ludoch.
    pavlix avatar 22.5.2010 19:48 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    V mnoha obchodních domech se považuje za přinejmenším neslušné se tam s ruksakem procházet,
    Takže to si mam na každou návštěvu obchoďáku sehnat auto? A nebo to mam tahat v těch igelitkách, co mi tam daj?

    A když jsem třeba někde venku na cestách, tak si mam nejdřív najít úschovnu zavazadel a pak si jít koupit bagetku?

    Teda děkuju pěkně.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Marián Kyral avatar 22.5.2010 22:14 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Já třeba v práci podepsal, že NB nebudu nechávat bez dozoru. takže na služebce chodím všude s batohem a v tom batohu mám NB. A nic divného mi na tom nepřijde a ještě si nikdo nestěžoval. A co teprve když přijedu na služebku a cestou na pobočku se stavíme v nějakém obchodě pro večeři a snídani. To mám i velkou cestovní tašku ;-)

    A auto taky nemáme, takže když jdeme jednou za čas na větší nákup do nějakého toho super-hyper-marketu, tak mám batoh já i manželka.
    pavlix avatar 24.5.2010 01:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    +1, ten ntb je taky dobrý argument, to rozumný člověk v autě u obchoďáku nenechá.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    24.5.2010 01:41 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Nejlepší jsou obchody, kde mají na parkovišti cedule "auto není trezor" a u vchodu šikanují zákazníky, kteří chtějí jít s batůžkem dovnitř. Jako by snad ty skříňky, které by člověk nezřídka otevřel snad i holýma rukama, měly k trezoru blíž.
    jirkaqwe avatar 23.5.2010 01:32 jirkaqwe | skóre: 11 | blog: blog_jirkaqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Dnes se v obchodech krade hlavně to, co je lehké, má malý objem, je drahé a dobře prodejné, což je především drahý alkohol (ne nejaký levný 100Kč/0.5l), nescafé a luxusní čokolády. Když už tam někdo krade tak už rovnou ve velkém.

    Jednou v Penymarketu kradli ukradli dva maníci (jeden měl batoh, druhý zdržoval ostrahu), kradli tesně před zavíračkou a ukradli celý batoh nějakýho dražššího Nescafé. Asi se jim nechtělo makat, chtěli si povyrazit či potřebovali na drogy. Nebyli to žádní cigáni, ale vypadali uplně normálně, slušně oblečení možná ješte líp oblečení než většina lidí. Jeden strážný u jednoho východu nemá proti nim šanci.

    Taky mi už i někdo vykládal, že slyšel jak se dva značkově oblečení mladíci bavili. Jeden si chtěl bral z regálu čokoládu a už ji chěl rozbalovat. Ten druhý ho napomenul "Co to děláš vole, to chceš vážně žrát čokoládu jen za dvacet korun? Vem si tamtu za osmdesát".

    Proto je docela chápu, že pokud na 3 koupený čokolády připadá jedna ukradená, že musí něco udělat.

    Když jde jenom o věci tak ještě o tolik nejde. Horší je to pokud je napadne, že někoho přepanou. Ale ne pro peníze, ale jen tak pro zábavu někoho náhodnýho (nemusí být ani jiné národnosti) zbijí nebo rovnou zabijí. Pokud si zatím jěště netroufnou tak si to nějdřív natrénují na zvížatech příp. bezdomovcích.

    PS: Bilu taky nemám moc rád. Jednou jsem si tam koupil obloženou bagetu (kopie Mlsoun od krokokodýlů) a málem s toho šizenýho dresinku, co byl vevnitř pozvracel. To už ho tam nemuseli dávat vůbec, pak byto bylo aspon trochu poživatelný.
    thingie avatar 22.5.2010 03:10 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    To zní dost absurdně. Ale i kdyby. Co s nima? Otevřeš si vlastní obchod naproti? Stoupneš si na ulici a budeš je prodávat kolemjdoucím? Odevzdáš mafii?
    Růžové lži.
    xxxs avatar 22.5.2010 17:41 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    mozes mat odberatela v malej predajni, restauracii.
    22.5.2010 00:30 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    "Zavolejte mi nadřízeného" a až nadřízený přijde, tak ještě o jeden level výš, a teprve nadřízeného druhého stupně důkladně sprdne.

    To mne líbí, pokud to tvuj známý nemá patentovaný, tak bych si to pujcil. Ten druhej levl je skvelej. Pripomíná mi to triko, který jsem dostal k narozeninám od mancaftu

    Put off till after-tomorrow, what you should do today, and the whole tomorrow will remain free.

    Geniálnost je v tom, ze takovým presunem je sice volný ten avízovaný zítrek, ale taky dnesek!!!!
    22.5.2010 07:56 Jiří Veselský | skóre: 30 | blog: Jirkovo | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Česká verze to zohledňuje - "Co můžeš udělat dnes, odlož na pozítří a máš dva dny volno.".

    22.5.2010 10:42 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Dík, neznal jsem....
    21.5.2010 23:42 Murry | skóre: 16 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Přesně tak! Ji to asi taky netěší, že musí chodit pro "blbý čokolády", když ještě do nedávna si to zákazníci dali do košíku sami....
    22.5.2010 08:50 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jo, pripomina mi to skuhrani toho manika, co sel reklamovat boty do spatneho obchodu.
    21.5.2010 23:01 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Je to holt otrava si koupit čokoládu u pultu a poslouchat místní bigbít. Taky mi ta muzika leze na nervy. Kdyby aspoň hráli rokenrol, nebo nějakej slušněj cajdák.
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 23:44 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Metal, šmajdalfe, METAL!!!
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    21.5.2010 23:47 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jo jo Metalica, taky to někde mám, ale Rock and Roll is King...
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.5.2010 23:51 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská

    Listen everybody let me tell you 'bout the rock'n'roll
    Feel that rhythm and it's really gonna thrill your soul
    She said come along with me, to a land of make believe
    She said whamalamabamalama rock'n'roll is king

    She loves that rock'n'roll and she plays it all night long
    That's all she ever tells me when I call her on the telephone
    She says feel that jumpin' beat, and git up on your feet
    She says whamalamabamalama rock'n'roll is king

    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.5.2010 00:03 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    22.5.2010 00:44 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    A co nehrát vůbec nic? V prodejně je dost kraválu i bez nějakého vyhrávání.
    22.5.2010 00:48 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jako nápad je to dobrý, ale obchdníci nějak věří, že muzika zvyšuje prodej. Tak když už, tak takovou tu naši, co mám rád. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    Bluebear avatar 22.5.2010 01:59 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jako nápad je to dobrý, ale obchdníci nějak věří, že muzika zvyšuje prodej.

    Nejen to; existuje na to nějaká teorie (nevím, jak moc to funguje; troufám, že vůbec, ale kdo ví), podle které se (prý) v nóblejších marketech nastavuje hudba podle toho, jestli potřebují rychlý průchod zákazníků daným místem, nebo naopak upoutání pozornosti.

    Podobně je to i s používáním parfémů. Taky věří, že to lidi kontroluje. (V obou případech se domnívám, že zásadní problém je v tom, že každé individuum vnímá danou hudbu či vůni jinak; já vnímám parfémy obvykle tak, že začnu kýchat a smrkat.)

    Nicméně na tohle v Bille asi nehrajou, leda by měli tu svou zvukovou mašinérii nastavenou trvale na "co nejrychlejší průchod", protože ten blábol prokládaný starými hity je skutečně repelentní.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    22.5.2010 02:10 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    já vnímám parfémy obvykle tak, že začnu kýchat a smrkat.
    Jojo, každý to má jinak - mě se zase obvykle zvedá kufr :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    22.5.2010 08:16 peha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Jiný dobrý ojeb jsem viděl v Albertu - na regálu s masem monstrpísmeny AKCE, na masu původní cena a pod ní "přelep" s akční cenou. Vtip byl v tom,že akce platila až za tři dny a maso končilo spotřebu za čtyři. Datum platnosti akce ale bylo takovejma písmenama, že jsem to měl problém přečíst i já, natožpak průměrný geront, který vidí jenom nápis AKCE.

    Zaprodaný menežeři si zasloužili svůj chleba
    lucorp avatar 22.5.2010 08:47 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Aj tak nie je nad cokoladu Zora s 90% obsahom kakaa ;) Kam sa hrabu nejake fialove kravy
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    stativ avatar 22.5.2010 10:27 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Abych se přiznal tak obsluha by mi byla milejší než být neustále sledován desítkou kamer.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Rezza avatar 22.5.2010 20:53 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Billa je porad jedna z tech lepsich, cestou z prace mam tri, takze volba jasna. Nic tam nehraje, ale ta jedna ma typka jako otroka co tam prochazi a hlida. Nedivim se, to co se kolem pohybuje a celkem casto vidim, jak venku stoji a resi plne kapsy zbozi... Trosku me to ale sere, kdyz za mnou borec chodi a checkuje...
    23.5.2010 09:47 cqs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Billa je porad jedna z tech lepsich
    Choď sa pozreť do Brnenky na Skácelke (Brno), ako má vyzerať jeden z lepších supermarketov, slušný výber mäsa (dokonca tam majú viac druhov slaniny), asi 20 značiek piva, fairtrade, bio-regál, slušné pečivo, košíky, do ktorých nemusím strkať mincu, len tú zeleninu by mohli ešte dotuniť lajdáci.

    Radšej skočím z cestou z práce sem, ako do Billy, ktorú mam 40m od baráku.

    Niekto tu ešte spomenul Billu v Řečkovicích, pamätám si ako som tam večne stával v rade až po druhú stranu predajne, lebo tam nemali koho dať k druhej pokladni..

    Mne osobne je ľúto, že Billa spol. skúpila všetky markety okolo a všade presadzuje tú svoju šaskáreň.

    Najsmutnejšie je, že Billa v Rakúsku, alebo Lidl v Nemecku sú trochu iná káva ako ten odpad u nás.
    Rezza avatar 23.5.2010 14:18 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Praveze na Skacelce se te Brnence vyhybam - z nejakeho duvodu me absolutne nesedi. Nevim proc. Ona je spis idealni kombinace vice obchodu, aby dostal to co potrebuje. Lidl znam jen z Madridu - tam to byla skutecne zachrana, sice jeste horsi nez u nas, ale oproti zbylym obchodum lahoda! Dokonce nemeli ani siestu :)
    thingie avatar 23.5.2010 14:26 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Některý brněnky jsou docela dobrý (Cihlařská), jiný děs (Mírák).
    Růžové lži.
    6.9.2017 18:12 Ondřej Pavlíček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Nejhorší Billa v České republice se nachází (nejen dle mého názoru) v Brně-Řečkovicích na ulici Kolaříkova. Velmi ale opravdu velmi špatná úroveň.
    6.9.2017 18:24 Ondřej Pavlíček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Na svůj příspěvek musím zareagovat: Billa v Řečkovicích je naprosto nedostačující. Kvalita služeb, potravin, neschopnost personálu, špína, malý výběr, velmi vysoké ceny, drzé pokladní. Když zde platíte stravenkami a k tomu si vezmete 3, 4 piva a zaplatíte si je zvlášť v korunách- nemáte šanci, a to s jakoukoli, zdůrazňuji jakoukoli rezervou v cashi. Silně doporučuji se této Bille vyhnout velkým obloukem. Plánuji to říci každému na potkání, bude se to šířit jako virus, který nelze zastavit. Jako lavina, která s sebou strhne i ten barák, ve kterém se krčí ta podivná sebranka mimozemšťanů. Nesmírně špatná pobočka, mnohem raději bych si cokoli koupil od okolních bezdomovců.
    6.9.2017 18:28 Míra Bystroň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Billa: To nejlepší pro tebe, zákazníku zlodějská
    Billa v Řečkovicích je odpad.. Okradou vás..

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.