abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | IT novinky

    Společnost Valve aktualizovala přehled o hardwarovém a softwarovém vybavení uživatelů služby Steam. Podíl uživatelů Linuxu dosáhl v březnu 5,33 % (Windows -4,28 %, OSX +1,19 %, Linux +3,10 %). Nejčastěji používané linuxové distribuce jsou Arch Linux, Linux Mint a Ubuntu. Při výběru jenom Linuxu vede SteamOS Holo s 24,48 %. Procesor AMD používá 67,48 % hráčů na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 23:22 | IT novinky

    Společnost Apple slaví padesáté narozeniny. Založena byla 1. dubna 1976.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    FreeTube, desktopový klient pro YouTube využívající lokální API, byl vydán ve verzi 0.24.0. Toto velké opravné vydání implementuje SABR (Server-Based Adaptive Bit Rate), což řeší část nedávných problémů s načítáním videí z YouTube, a aktualizuje základní komponenty jako Electron nebo přehrávač Shaka Player.

    |🇵🇸 | Komentářů: 1
    včera 16:33 | Humor

    Je tu opět apríl. O víkendu zmizel kamion s 12 tunami tyčinek KitKat. Firmy to využívají k aprílovým žertům. Groupon má super akci. Koupíte 1 tyčinku a dostanete 100 zdarma. Ryanair si přelepil letadla. Šéf Outlooku se ptá, proč mají v baráku 14 beden tyčinek KitKat (𝕏). Prusa Research představuje Prusa Pro ACU a vysvětluje proč přílišné sušení škodí vaším filamentům. Telefon Sony Xperia má miliónnásobný zoom (𝕏). PC.net představil Super Ultrabox 2600 se zajímavými parametry. Další aprílové novinky například na April Fools' Day On The Web.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 13:22 | IT novinky

    Společnost OpenAI, která stojí za chatovacím robotem s umělou inteligencí (AI) ChatGPT, získala od investorů 122 miliard USD (2,6 bilionu Kč). Hodnota společnosti tak dosáhla 852 miliard dolarů (více než 18 bilionů Kč). Nejnovější kolo investování se stalo největší, jaké zatím firma uskutečnila, a peníze mají posílit ambiciózní plány rozšíření výpočetní kapacity, datových center a nábor talentů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 13:11 | IT novinky

    Nástroj k identifikaci občanů v on-line komunikaci s úřady byl dnes dopoledne zhruba dvě hodiny částečně nedostupný. Problém se objevil kolem 09:00 a podařilo se ho vyřešit kolem 11:00. Částečně nedostupná byla služba Národní identitní autority (NIA), problémy podle DIA (Digitální a informační agentura) ovlivňovaly přihlašování například i přes bankovní identitu. „Dostupnost NIA byla plně obnovena, přihlášení k digitálním službám

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 13:00 | IT novinky

    Eben Upton oznámil další zdražení počítačů Raspberry Pi kvůli růstu cen pamětí a představil Raspberry Pi 4 s 3 GB RAM za 83,75 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Humor

    Anthropic patrně omylem zveřejnil celý zdrojový kód svého CLI nástroje Claude Code prostřednictvím přiloženého sourcemap souboru v npm balíčku. Únik odhalil doposud nijak nezveřejněné funkce jako je například režim v utajení, autonomní agent 'KAIROS', orchestrace multi‑agentů, režim snění nebo dokonce virtuální mazlíček Buddy. Zajímavostí je detekce naštvání uživatele pomocí obyčejného regexpu. Anthropic rychle odstranil sourcemap a vydal opravu, nicméně kopie kódu se již stihly na GitHubu rozšířit mezi prostým lidem.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 15
    31.3. 14:33 | Humor

    Copilot automaticky vkládal do pull requestů 'propagační tipy', reklamní text se na GitHubu objevil ve více než jedenácti tisících pull requestech. Po vlně kritiky byla tato funkce zablokována a produktový manažer Tim Rogers připustil, že umožnit Copilotovi upravovat cizí pull requesty bez vědomí autorů byla chyba.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    31.3. 12:55 | Upozornění

    Je 31. března a tedy Světový den zálohování (World Backup Day). Co by se stalo, kdyby Vám právě teď odešel počítač, tablet nebo telefon, který používáte?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (5%)
     (1%)
     (14%)
     (24%)
    Celkem 1204 hlasů
     Komentářů: 29, poslední 31.3. 11:17
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 20.1.2006 17:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Chieftec. Mám CX-03BL-BL-AW-OP a myslím, že ujde. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 20.1.2006 17:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Ajaj... disky jsou uchycený pomocí toho, co nemáš rád. :-) Na druhou stranu je tam hafo místa...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.1.2006 19:00 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Chieftecy jsem taky měl v ruce a vesměs jsem byl spokojen - prostorné, kvalitní plechy, neohrožovaly zdraví při montáži. Na druhou stranu mi přišlo, že jsou dost těžké (plyne z konstrukce a materiálů). Na druhou stranu světlá výjimka co se zajíce v pytli (rozuměj koupě přes internet a "neošahání" si) týče.
    Math, as Barbie says, is hard.
    20.1.2006 19:24 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    A jak je to s tím uchycením? Opravdu to na těch umělohmotných potvůrkách dobře drží?

    Ale jak jsem se díval na ten odkaz, tak to vypadá podstatně lépe, než to co vyvádí Foxconn. Tam je to uchycení hrozné viz. TS-01 , přitom jinak je to celkem solidní.

    Abych to trochu popsal (z toho obrázku to není moc jasná), tak do CD-ROM se zašroubují dva šroubky (opravdu jen dva) a pak se to zasune to toho šuplíku. Z jedné strany jsou jen vyhnuté plechy s takovou západkou která zapadne do otvorů pro šroubky. Z druhé strany jsou ty umělohmotné držáky, které jen přidržují ty šroubky. Mechanika je pak v podstatě jen položená a když se pořádně roztočí, lítá všemi směry (hlavně nahoru a dolů).

    Ve zkutečnosti to zas tak hrozné není, ale o kvalitním uchycení nemůže být řeč.

    Výhoda (a asi důvod, proč se to tak dělá) je v tom, že mechniky i HD máte na místě do 20 sekund.
    David Watzke avatar 20.1.2006 19:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Jo, disky držej super...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.8.2007 04:18 lukas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    jojo ten je moc dobrej a jinak kecy autora = opet dalsi zakomplexovany linuxak.... uchyceni v chieftecu je i bez sroubku super!!!
    20.1.2006 17:37 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    K požadavkům bych přidal ještě nevyčnívající tlačítka vypínače a resetu…
    David Watzke avatar 20.1.2006 17:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Ty přeci patří do "lednice", nebo do "předku od BMW", podle toho, o jaký jde case. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.1.2006 18:44 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Souhlasím. Hlavně u resetu je to dost zásadní. Kéž bych se musel zabývat už jen tímto :-(.
    20.1.2006 19:07 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Bohužel i u vypínače. To mi takhle jednou ráno volali od zákazníka, že "nefunguje pošta" (zbožňuju výstižné popisy problémů). Zjistil jsem, že sever nereaguje ani na ping, ale že sousední jsou OK. Tak fajn, sednu do auta a vyrazím do Prahy. Po příjezdu zjistím, že je server vypnutý, tak ho zapnu a nic zlého netuše začnu zkoumat logy, co že se to tak asi mohlo stát, že se server z ničehož nic sám od sebe vypnul. Ukončení podle všeho nekorektní, drbu si hlavu, skoro abych začal věřit na zlé duchy. Po chvíli přišel nějaký člověk, začal něco kutit ve skříni na zdi a jak tam tak stál, milý server kolenem vypnul. Když jsem ho na to upozornil, jen pokrčil rameny a řekl: "Hm"… Řešení bylo prosté: zkontrolovat, zda je v setupu nastaveno zapínání po výpadku na always, a odpojit vypínač od desky…
    20.1.2006 19:39 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    To znám :-). U serverů kde je přístup (většinou jsou někde bokem zamklé), přepojuji power na reset (který je zapuštěný) a je klid ;-). Ale o servery mi nejde. Tam se už s cenou za bednu počítá (stejně se spíš berou značkové). Jde mi o case do domácnosti a kanceláří. A to pokud možno do těch 2000 Kč.
    20.1.2006 17:39 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Uchycení základní desky na k tomu určené měděné podložky

    Asi jsi chtěl napsat mosazný. Do mědi bys toho moc nezašrouboval.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    20.1.2006 18:05 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Jasně ;-). Sorry. To jsem napsal špatně
    20.1.2006 17:53 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?

    Vychytané skříně má v nabídce Autocont - sice nejlepší kousky používá výhradně pro svoje sestavy, ale i ostatní kusy stojí za to.

    O tloušťce plechu není třeba spekulovat; už jenom když to člověk vezme do ruky, tak pochopí, že alobal je poněkud jiná kategorie... Vnitřní uspořádání pohodička. Občas se sice průzkum na téma "kudy dovnitř" zvrhne v menší test IQ, ale jinak můžu (v tebou zmíněné cenové hladině) s klidným svědomím doporučit.

    Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
    Luk avatar 20.1.2006 18:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    S tou tlouštkou plechu je to dvojsečné - alobal je k ničemu, ale pancéřák také není zrovna nejlepší (hlavně když se musí někam přenášet, nejlépe do x-tého patra bez výtahu).

    Jinak jako největší problém dnešních skříní (běžného typu) je určitě hluk - konkrétně různé drnčení a podobné pazvuky. Často je bohužel jediným snazším řešením mírně zkroutit skříň do vrtule (podložením 1 nožičky).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.1.2006 18:30 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Právě to souvisí s tím kvalitním zpracováním. Plechy pod 0.8 mm prostě stabilitu neudrží a umělohmotné úchytky taky ne :-(.

    Pak to chce tichý zroj - přičemž neplatí, že 120mm větrák = automaticky tiší zdroj. A kvalirni chladič CPU. Už dlouho používám k plné spokojenosti Arctic Cooling ze Švýcarska. V ideálním případě má už bedna přímo navrhnutou cirkulaci vzduchu. Viz Arctic cooling
    vencour avatar 20.1.2006 17:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?

    Mam jednu desku od KME a jsem s ní dost spokojený. Zdá se mi příjemně konzervativní.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1.2006 18:38 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Hmm, to nevypadá špatně. Sice značka KME ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale skočím se na nějaké podívat v reálu.

    Dík
    vencour avatar 20.1.2006 19:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?

    No, já chtěl vždy big tower, tahle byla z nich nejlaciněšjší.

    A co jsem zjistil, kolik je v ní místa, tak už bych chtěl jen velkou skříň.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1.2006 21:46 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    On je bigtower (nemáte-li problém s místem) obecně lepší i kvůli ventilaci.
    20.1.2006 19:01 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    20.1.2006 19:49 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    :-). Jasně střední třída do 2000 Kč.
    21.1.2006 01:10 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Jejda, to jsem v tom blogpostu prehlid... ;-)
    20.1.2006 19:43 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    delam foxconny a jsem stastnej jako blecha

    a nejsou tam zadne umelohmotne uchytky

    ale jedna se o microatx format

    ale ty bedny jsou super duper

    jinak beru eurocase a vyhazuju z nich zdroje

    ty zdroje pak davam do repasu tak 3-5let starejch

    pak kdyz se tam da dobrej zdroj

    tak i eurocase ujde ;-)
    20.1.2006 19:55 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    A jaké typy? Mě se dostal do ruky tento a ten teda umělohmotné úchytky má.

    Jinak o EUROCASE jsem psal, také jsem s jeho kvalitou celkem spokojený. Jen mě štve, že se nedají koupit bez zdroje a navíc ten vzhed nic moc.
    21.1.2006 11:42 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Mám PP ATX MIDI TOWER PC177, 300W-P4-CE, Front USB z R computeru a jsem vysmátý. Prostorná pevná bedna se spoustou pozic na 3,5 HDD, všechno se šroubuje a má zaoblené hrany plechů, tak že se člověk hned nepořeže. Stála 980kč.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    20.1.2006 20:04 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    http://cybex.cz/Produkt.aspx?Type=K&CategoryId=202&Shortcut=EUR-569707

    jen ten zdroj ...
    Josef Kufner avatar 21.1.2006 02:08 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Nadávno jsem si koupil toto: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=34377

    Je to zevnitř hezká, celohliníková a celkem bytelná skříň s dostatkem místa na disky. Jediná zaludnost je ve zdroji, který musí být toho klasického tvaru (saje-fouká rovně) a ne se 120mm vetrákem (skrin zadny nema).

    Uvnitř jsou snad všechny hrany zaoblené a vedle 3.5" pozic je celkem hodně místa -- někde jsem viděl, že tam dávali čerpadlo k vodnímu chlazení :)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    21.1.2006 10:59 barney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    hmm, osobne pouzivam skrinky thermaltake (na slovensku normalne desktop/miditower od 2200 po 3000, tie "supertower" s vodnym chladnim aj okolo 10k), v cechach si asi bude treba pohladat, kto to vozi
    31.1.2006 18:26 John Silver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Plně souhlasím s autorem příspěvku. Nemyslím si, že jsem nějak náročný, ale nemohu narazit na "slušnou" bedýnku pro comp za přijatelný peníz. Není mi jasné, proč se neprodává víc beden bez zdroje, když při dnešních nárocích na zdroj jich většina nevyhovuje. Pro kombinaci P4+lepší GK je např. Eurocase s jejich bídnými zdroji nepoužitelná. Já jsem navíc milovník desktopů, nevěřím na pověry, že se nedají dobře uchladit, a pro takové podivíny už se nevyrábí skoro nic v nastíněné cenové hladině a už vůbec nic za rozumnou cenu bez zdroje. Pokud jde o uchycení mechanik - nechápu, proč bych se měl spokojit s hrkající mechanikou jen proto, že ji nemusím šroubovat (rád si ty čtyři šroubky zašroubuji - nedělám to přece denně). Nevíte o nějakém pěkném, full ATX desktopu, s USB a audio vpředu, bez zdroje, pokud možno co nejkonzervativnějšího vzhledu?
    14.2.2007 09:11 Petr Novák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Není pravda, že REDSTAR cese jsou nějáké šmejdy v téhle cenové relaci jsou to nejlepší Case na českém trhu a s velice kvalitním zdrojem! Hlavně modely HERO!!!!

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.