abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (76%)
     (5%)
     (10%)
     (9%)
    Celkem 338 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník

    PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?

    20.1.2006 17:20 | Přečteno: 2046× | HW | poslední úprava: 11.5.2006 01:46

    Včera a dnes jsem se snažil najít kvalitní case pro nové počítače. Je dost problém vybrat kvalitní HW obecně (obzvlášť pro Linux), ale že je problém sehnat i kvalitní skříň to už mi připadá hrozné. Ještě bych upozornil, že se mi jedná o bedny tak do 2000 Kč.

    Rád bych zde napsal, co podle mě má taková kvalitní skříň splňovat. Jsem zvědavý, jestli jsem jen já tak vybíravý ;-).

    Já třeba nechápu, jak může někdo koupit (a následně někomu prodat) bednu od JNC nebo REDSTAR. To co jsem viděl byla katastrofa. Pro ně není ani cm žádná míra. „Naštěstí“ si je může vytvarovat jak chcete, je to totiž jak alobal.

    Bohužel tohle platí u většiny levných beden a nezřídka i u těch kolem 2000 Kč.

    Třeba Foxconn je dílensky celkem solidní, bohužel používá zrovna ty umělohmotné úchytky a to i pro HD!!. Na nich už z principu nemůže mechnika pořádně držet a možnost úchytu na šrouby chybí. Něco se dá vybrat u EUROCASE, ale bez zdroje ho jen tak nekoupíte a navíc design nic moc (spíš strašné).

    Co mě ale opravdu štve nejvíc je, že se ani ze stránek výrobce většinou nedozvím pro mě důležité parametry. Někdy dokonce nenajdu ani jejich stránky (někdy ani výrobce :-( ) a to už taky o něčem svědčí.

    Vím, že jsou značky, které snad nemůžou zklamat (jako Chieftec nebo Arctic cooling), ale to už je pro normální lidi většinou neúnosná cena a navíc ani tady nebývá to uchycení mechanik vyřešené zrovna šťastně.

    Začínám z toho být dost nešťastný (spíš nasraný ;-))

    Moc by mě zajímalo s jakou značkou máte ve střední třídě dobré zkušenosti. Je vůbec nějaký výrobce, který vyrábí dobré bedny, za rozumnou cenu?

           

    Hodnocení: 75 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 20.1.2006 17:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Chieftec. Mám CX-03BL-BL-AW-OP a myslím, že ujde. :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 20.1.2006 17:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Ajaj... disky jsou uchycený pomocí toho, co nemáš rád. :-) Na druhou stranu je tam hafo místa...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.1.2006 19:00 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Chieftecy jsem taky měl v ruce a vesměs jsem byl spokojen - prostorné, kvalitní plechy, neohrožovaly zdraví při montáži. Na druhou stranu mi přišlo, že jsou dost těžké (plyne z konstrukce a materiálů). Na druhou stranu světlá výjimka co se zajíce v pytli (rozuměj koupě přes internet a "neošahání" si) týče.
    Math, as Barbie says, is hard.
    20.1.2006 19:24 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    A jak je to s tím uchycením? Opravdu to na těch umělohmotných potvůrkách dobře drží?

    Ale jak jsem se díval na ten odkaz, tak to vypadá podstatně lépe, než to co vyvádí Foxconn. Tam je to uchycení hrozné viz. TS-01 , přitom jinak je to celkem solidní.

    Abych to trochu popsal (z toho obrázku to není moc jasná), tak do CD-ROM se zašroubují dva šroubky (opravdu jen dva) a pak se to zasune to toho šuplíku. Z jedné strany jsou jen vyhnuté plechy s takovou západkou která zapadne do otvorů pro šroubky. Z druhé strany jsou ty umělohmotné držáky, které jen přidržují ty šroubky. Mechanika je pak v podstatě jen položená a když se pořádně roztočí, lítá všemi směry (hlavně nahoru a dolů).

    Ve zkutečnosti to zas tak hrozné není, ale o kvalitním uchycení nemůže být řeč.

    Výhoda (a asi důvod, proč se to tak dělá) je v tom, že mechniky i HD máte na místě do 20 sekund.
    David Watzke avatar 20.1.2006 19:30 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Jo, disky držej super...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.8.2007 04:18 lukas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    jojo ten je moc dobrej a jinak kecy autora = opet dalsi zakomplexovany linuxak.... uchyceni v chieftecu je i bez sroubku super!!!
    20.1.2006 17:37 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    K požadavkům bych přidal ještě nevyčnívající tlačítka vypínače a resetu…
    David Watzke avatar 20.1.2006 17:52 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Ty přeci patří do "lednice", nebo do "předku od BMW", podle toho, o jaký jde case. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    20.1.2006 18:44 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Souhlasím. Hlavně u resetu je to dost zásadní. Kéž bych se musel zabývat už jen tímto :-(.
    20.1.2006 19:07 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Bohužel i u vypínače. To mi takhle jednou ráno volali od zákazníka, že "nefunguje pošta" (zbožňuju výstižné popisy problémů). Zjistil jsem, že sever nereaguje ani na ping, ale že sousední jsou OK. Tak fajn, sednu do auta a vyrazím do Prahy. Po příjezdu zjistím, že je server vypnutý, tak ho zapnu a nic zlého netuše začnu zkoumat logy, co že se to tak asi mohlo stát, že se server z ničehož nic sám od sebe vypnul. Ukončení podle všeho nekorektní, drbu si hlavu, skoro abych začal věřit na zlé duchy. Po chvíli přišel nějaký člověk, začal něco kutit ve skříni na zdi a jak tam tak stál, milý server kolenem vypnul. Když jsem ho na to upozornil, jen pokrčil rameny a řekl: "Hm"… Řešení bylo prosté: zkontrolovat, zda je v setupu nastaveno zapínání po výpadku na always, a odpojit vypínač od desky…
    20.1.2006 19:39 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    To znám :-). U serverů kde je přístup (většinou jsou někde bokem zamklé), přepojuji power na reset (který je zapuštěný) a je klid ;-). Ale o servery mi nejde. Tam se už s cenou za bednu počítá (stejně se spíš berou značkové). Jde mi o case do domácnosti a kanceláří. A to pokud možno do těch 2000 Kč.
    20.1.2006 17:39 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Uchycení základní desky na k tomu určené měděné podložky

    Asi jsi chtěl napsat mosazný. Do mědi bys toho moc nezašrouboval.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    20.1.2006 18:05 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Jasně ;-). Sorry. To jsem napsal špatně
    20.1.2006 17:53 myšák | skóre: 26 | blog: EmentuX | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?

    Vychytané skříně má v nabídce Autocont - sice nejlepší kousky používá výhradně pro svoje sestavy, ale i ostatní kusy stojí za to.

    O tloušťce plechu není třeba spekulovat; už jenom když to člověk vezme do ruky, tak pochopí, že alobal je poněkud jiná kategorie... Vnitřní uspořádání pohodička. Občas se sice průzkum na téma "kudy dovnitř" zvrhne v menší test IQ, ale jinak můžu (v tebou zmíněné cenové hladině) s klidným svědomím doporučit.

    Je nesmírně těžké být idiotem, konkurence je obrovská...
    Luk avatar 20.1.2006 18:11 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    S tou tlouštkou plechu je to dvojsečné - alobal je k ničemu, ale pancéřák také není zrovna nejlepší (hlavně když se musí někam přenášet, nejlépe do x-tého patra bez výtahu).

    Jinak jako největší problém dnešních skříní (běžného typu) je určitě hluk - konkrétně různé drnčení a podobné pazvuky. Často je bohužel jediným snazším řešením mírně zkroutit skříň do vrtule (podložením 1 nožičky).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    20.1.2006 18:30 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Právě to souvisí s tím kvalitním zpracováním. Plechy pod 0.8 mm prostě stabilitu neudrží a umělohmotné úchytky taky ne :-(.

    Pak to chce tichý zroj - přičemž neplatí, že 120mm větrák = automaticky tiší zdroj. A kvalirni chladič CPU. Už dlouho používám k plné spokojenosti Arctic Cooling ze Švýcarska. V ideálním případě má už bedna přímo navrhnutou cirkulaci vzduchu. Viz Arctic cooling
    vencour avatar 20.1.2006 17:54 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?

    Mam jednu desku od KME a jsem s ní dost spokojený. Zdá se mi příjemně konzervativní.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1.2006 18:38 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Hmm, to nevypadá špatně. Sice značka KME ve mě moc důvěry nevzbuzuje, ale skočím se na nějaké podívat v reálu.

    Dík
    vencour avatar 20.1.2006 19:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?

    No, já chtěl vždy big tower, tahle byla z nich nejlaciněšjší.

    A co jsem zjistil, kolik je v ní místa, tak už bych chtěl jen velkou skříň.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    20.1.2006 21:46 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    On je bigtower (nemáte-li problém s místem) obecně lepší i kvůli ventilaci.
    20.1.2006 19:01 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    20.1.2006 19:49 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    :-). Jasně střední třída do 2000 Kč.
    21.1.2006 01:10 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Jejda, to jsem v tom blogpostu prehlid... ;-)
    20.1.2006 19:43 Antonin Chadima
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    delam foxconny a jsem stastnej jako blecha

    a nejsou tam zadne umelohmotne uchytky

    ale jedna se o microatx format

    ale ty bedny jsou super duper

    jinak beru eurocase a vyhazuju z nich zdroje

    ty zdroje pak davam do repasu tak 3-5let starejch

    pak kdyz se tam da dobrej zdroj

    tak i eurocase ujde ;-)
    20.1.2006 19:55 Devilkin | skóre: 17 | blog: domecek | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    A jaké typy? Mě se dostal do ruky tento a ten teda umělohmotné úchytky má.

    Jinak o EUROCASE jsem psal, také jsem s jeho kvalitou celkem spokojený. Jen mě štve, že se nedají koupit bez zdroje a navíc ten vzhed nic moc.
    21.1.2006 11:42 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Mám PP ATX MIDI TOWER PC177, 300W-P4-CE, Front USB z R computeru a jsem vysmátý. Prostorná pevná bedna se spoustou pozic na 3,5 HDD, všechno se šroubuje a má zaoblené hrany plechů, tak že se člověk hned nepořeže. Stála 980kč.
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    20.1.2006 20:04 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    http://cybex.cz/Produkt.aspx?Type=K&CategoryId=202&Shortcut=EUR-569707

    jen ten zdroj ...
    Josef Kufner avatar 21.1.2006 02:08 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Nadávno jsem si koupil toto: http://www.czechcomputer.cz/product.jsp?artno=34377

    Je to zevnitř hezká, celohliníková a celkem bytelná skříň s dostatkem místa na disky. Jediná zaludnost je ve zdroji, který musí být toho klasického tvaru (saje-fouká rovně) a ne se 120mm vetrákem (skrin zadny nema).

    Uvnitř jsou snad všechny hrany zaoblené a vedle 3.5" pozic je celkem hodně místa -- někde jsem viděl, že tam dávali čerpadlo k vodnímu chlazení :)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    21.1.2006 10:59 barney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    hmm, osobne pouzivam skrinky thermaltake (na slovensku normalne desktop/miditower od 2200 po 3000, tie "supertower" s vodnym chladnim aj okolo 10k), v cechach si asi bude treba pohladat, kto to vozi
    31.1.2006 18:26 John Silver
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Plně souhlasím s autorem příspěvku. Nemyslím si, že jsem nějak náročný, ale nemohu narazit na "slušnou" bedýnku pro comp za přijatelný peníz. Není mi jasné, proč se neprodává víc beden bez zdroje, když při dnešních nárocích na zdroj jich většina nevyhovuje. Pro kombinaci P4+lepší GK je např. Eurocase s jejich bídnými zdroji nepoužitelná. Já jsem navíc milovník desktopů, nevěřím na pověry, že se nedají dobře uchladit, a pro takové podivíny už se nevyrábí skoro nic v nastíněné cenové hladině a už vůbec nic za rozumnou cenu bez zdroje. Pokud jde o uchycení mechanik - nechápu, proč bych se měl spokojit s hrkající mechanikou jen proto, že ji nemusím šroubovat (rád si ty čtyři šroubky zašroubuji - nedělám to přece denně). Nevíte o nějakém pěkném, full ATX desktopu, s USB a audio vpředu, bez zdroje, pokud možno co nejkonzervativnějšího vzhledu?
    14.2.2007 09:11 Petr Novák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: PC CASE - Kvalitní skříň. Kde?
    Není pravda, že REDSTAR cese jsou nějáké šmejdy v téhle cenové relaci jsou to nejlepší Case na českém trhu a s velice kvalitním zdrojem! Hlavně modely HERO!!!!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.