abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:33 | IT novinky

    Byl představen ICT Supply Chain Security Toolbox, společný nezávazný rámec EU pro posuzování a snižování kybernetických bezpečnostních rizik v ICT dodavatelských řetězcích. Toolbox identifikuje možné rizikové scénáře ovlivňující ICT dodavatelské řetězce a na jejich podkladě nabízí koordinovaná doporučení k hodnocení a mitigaci rizik. Doporučení se dotýkají mj. podpory multi-vendor strategií a snižování závislostí na vysoce

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 12:22 | Humor

    Nizozemský ministr obrany Gijs Tuinman prohlásil, že je možné stíhací letouny F-35 'jailbreaknout stejně jako iPhony', tedy upravit jejich software bez souhlasu USA nebo spolupráce s výrobcem Lockheed Martin. Tento výrok zazněl v rozhovoru na BNR Nieuwsradio, kde Tuinman naznačil, že evropské země by mohly potřebovat větší nezávislost na americké technologii. Jak by bylo jailbreak možné technicky provést pan ministr nijak nespecifikoval, nicméně je známé, že izraelské letectvo ve svých modifikovaných stíhačkách F-35 používá vlastní software.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    dnes 06:00 | Zajímavý článek

    Nové číslo časopisu Raspberry Pi zdarma ke čtení: Raspberry Pi Official Magazine 162 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 05:55 | IT novinky

    Sdružení CZ.NIC, správce české národní domény, zveřejnilo Domain Report za rok 2025 s klíčovými daty o vývoji domény .CZ. Na konci roku 2025 bylo v registru české národní domény celkem 1 515 860 s koncovkou .CZ. Průměrně bylo měsíčně zaregistrováno 16 222 domén, přičemž nejvíce registrací proběhlo v lednu (18 722) a nejméně pak v červnu (14 559). Podíl domén zabezpečených pomocí technologie DNSSEC se po několika letech stagnace výrazně

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 18:33 | IT novinky

    Google představil telefon Pixel 10a. S funkci Satelitní SOS, která vás spojí se záchrannými složkami i v místech bez signálu Wi-Fi nebo mobilní sítě. Cena telefonu je od 13 290 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 16:22 | Komunita

    Byl publikován přehled dění a novinek z vývoje Asahi Linuxu, tj. Linuxu pro Apple Silicon. Fedora 43 Asahi Remix s KDE Plasma už funguje na M3. Zatím ale bez GPU akcelerace. Vývojáře lze podpořit na Open Collective a GitHub Sponsors.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:00 | IT novinky

    Red Hat představil nový nástroj Digital Sovereignty Readiness Assessment (GitHub), který organizacím umožní vyhodnotit jejich aktuální schopnosti v oblasti digitální suverenity a nastavit strategii pro nezávislé a bezpečné řízení IT prostředí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Zajímavý software

    BarraCUDA je neoficiální open-source CUDA kompilátor, ale pro grafické karty AMD (CUDA je proprietární technologie společnosti NVIDIA). BarraCUDA dokáže přeložit zdrojové *.cu soubory (prakticky C/C++) přímo do strojového kódu mikroarchitektury GFX11 a vytvořit tak ELF *.hsaco binární soubory, spustitelné na grafické kartě AMD. Zdrojový kód (převážně C99) je k dispozici na GitHubu, pod licencí Apache-2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 1
    17.2. 17:00 | IT novinky

    Podvodné reklamy na sociálních internetových platformách, jako je Facebook, Instagram nebo X, vytvořily loni v Česku jejich provozovatelům příjmy 139 milionů eur, tedy zhruba 3,4 miliardy korun. Proti roku 2022 je to nárůst o 51 procent. Vyplývá to z analýzy Juniper Research pro společnost Revolut. Podle výzkumu je v Česku zhruba jedna ze sedmi zobrazených reklam podvodná. Je to o 14,5 procenta více, než je evropský průměr, kde je podvodná každá desátá reklama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    17.2. 15:44 | Nová verze

    Desktopové prostředí KDE Plasma bylo vydáno ve verzi 6.6 (Mastodon). Přehled novinek i s videi a se snímky obrazovek v oficiálním oznámení. Podrobný přehled v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (11%)
     (27%)
     (3%)
     (4%)
     (2%)
     (12%)
     (27%)
    Celkem 905 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    USA se chteji uplne odriznout?

    2.4.2013 19:37 | Přečteno: 2294× | d

    ... a nebo pouze reaguji na posledni deni na poli vysoke zahranicni politiky?

    Nevim, ale trochu me prekvapil odstavecek v aktualizovanych podminkach CSOB:

    Kvůli zpřísněným požadavkům USA na identifikaci plateb musí nyní všechny platby v USD (bez ohledu na zemi příjemce) a do USA (bez ohledu na měnu) obsahovat informace o příjemci - jméno, adresa a číslo účtu. Bude-li některá z informací chybět, platba nebude příjemci doručena.

    Jenom doufam, ze bitcoin v USA nepovazuji za menu.        

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    2.4.2013 20:28 Nikt0
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    A nechces sa - po vzore Lenova a licencie k nemu - zacat s nimy sudit? :)
    2.4.2013 20:58 loki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Praktiky usa se mi moc nelibi (velky bratr). Ale za to rypnuti +1, pan to imho potrebuje ;-)
    2.4.2013 23:07 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    presne tak, prece kazdy ma pravo koupit cokoliv kdekoliv, no ne? :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Dalibor Smolík avatar 3.4.2013 09:51 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    To je pravda, každý má právo se svobodně rozhodnout, kde koupí zboží s nálepkou "MADE IN CHINA" :-))
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    frEon avatar 3.4.2013 02:37 frEon | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    obavam se, ze zde nedochazi k poruseni smlouvy, takze se neni o co soudit.
    Talking about music is like dancing to architecture.
    3.4.2013 10:18 dumblob | skóre: 10 | blog: dumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    +1

    Nereagoval jsem, protoze jsem nechtel krmit trolla (kazdy naprosto zjevne vidi, ze tam nelze nalezt vhodnou souvislost).
    xkucf03 avatar 2.4.2013 21:48 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?

    A potřebuješ od nich něco? Já už dlouho ne. Tak ať se klidně odříznou. Tedy některé výrobky mají fajn, ale nic bez čeho by se nedalo žít. Většinu věcí si stejně můžeš koupit z Asie. Jen je škoda, že se v USA vyvíjí dost softwaru – ale počítám, že až to tam bude opravdu špatné a bude ohrožen přenos dat po Internetu, že autoři emigrují do nějaké svobodnější země. A taky je tu nějaká naděje, že Američani svrhnou současný režim a bude to zase ta stará dobrá Amerika. Ale vzhledem k hloupnutí tamního průměrného obyvatelstva to bude celkem těžké. Tak se spíš dá očekávat rozpad USA – ta inteligentnější část Američanů se soustředí v pár státech, odtrhnou se a ten zbytek nechají svému osudu.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    2.4.2013 22:02 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    :-) Tak tohle me tedy pobavilo (a ja jsem, narozdil od tebe, na USA pracovne zavisly). Kazdopadne. Masova emigrace Americanu je dost nepravdepodobna, snad leda by tam byla obcanska valka, a bylo by kam utect; jenze ono jaksi neni kam (Zapadni Evropa ekonomicke imigranty temer neprijima, jinam je to horsi, takze zbyva mozna Kanada). Jestli svrhnou soucasny rezim - asi spis ne, protoze zadna "stara dobra Amerika" nikdy neexistovala. Rozpad USA urcite nehrozi, protoze inteligentnejsi cast Americanu bydli presne v te casti, ktera si rozpad USA zrovna nepreje - totiz kolem Washingtonu D.C.
    3.4.2013 01:03 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Mel by sis poridit Cesko-Pravicovy slovnik...
    • "Obama" = "Komunista"
    • "stara dobra Amerika" = "Amerika podle predstav FoxNews, resp. Tea Party"
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    Dalibor Smolík avatar 3.4.2013 01:46 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Souhlasím s názorem, že se USA nerozpadne. Režim v USA taky nepadne, tato země se pochopitelně mění v rámci celkové globalizace Země, některé praktiky přebírá z Evropy, ale bude mít stále svá specifika. Jsem také na USA pracovně závislý - vyvážíme tam stroje a náhradní díly pro kovárenský průmysl. Navíc - po několika hubených letech znova přichází oživení a obnovení trhu. USA přežijí ..
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    3.4.2013 10:38 nilats
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    ty jsi ten posuk ze Zvedavce?
    Bystroushaak avatar 3.4.2013 14:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Ty jsi ten retard co chodí na zvědavce a příležitostně tu různé lidi osočuje z toho, že jsou "pošuk ze zvědavce"? Měl by ses nechat léčit, nebo si to s ním vyřídit na zvědavci a neopruzovat s tím tady.
    3.4.2013 14:55 nilats
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Co mě osočuješ? To takhle reaguješ na všechny lidi, které potkáš? Jdi se léčit ty, očividně ti rupla nějaká cévka.
    Bystroushaak avatar 3.4.2013 15:28 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    To takhle reaguješ na všechny lidi, které potkáš?
    Ne, jen na retardy.
    Jdi se léčit ty, očividně ti rupla nějaká cévka.
    To dokážeš poznat takhle na dálku?
    3.4.2013 15:43 nilats
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    To dokážeš poznat takhle na dálku?
    Když otravuješ lidi, které nejenže neznáš, ale kteří neznají ani tebe, tak to je opravdu dost na hlavu, nemyslíš?
    Bystroushaak avatar 3.4.2013 16:09 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Jsem rád, že jsme se k tomu dopracovali. Teď se zachovej podle toho co kážeš, ukaž že máš na to koule a už tu neotravuj s kecama o zvědavci a tamějších existencích.
    3.4.2013 16:11 nilats
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Tak si nezačínej, trolle.
    Bystroushaak avatar 3.4.2013 16:40 Bystroushaak | skóre: 36 | blog: Bystroushaakův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Tenhle subthread jsi začal ty sám otravováním xkucf03-e kecama o zvědavci. Zbytek jsou jen (zasloužené) reakce. Ostatně tohle zřejmě není poprvé, co tu s tím opruzuješ, viz co jsem linkoval v mé první reakci na tebe.

    Dál v tomhle vlákně nebudu reagovat. Teď záleží na tobě, máš na výběr zachovat se jako:
    • chlap jednající podle své konzistentní filosofie a neotravující ostatní, když mu to samotnému vadí
    • jako dítě říkající "nene, to ty"
    • jako dement, co to tu bude dál rozpitvávat a otravovat diskuzi offtopic blbostmi o zvědavci a tamější fauně
    3.4.2013 16:47 nilats
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Bůůů bůůů. Já na tebe vůbec nereagoval, takže nevím, co tu bulíš.
    Grunt avatar 3.4.2013 15:20 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Též jsem si toho všiml. Co by to vůbec mělo být zač „pošuk ze zvědavce“? No teda když už jsme u toho, co je to vlastně ten zvedavec.org?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 3.4.2013 15:19 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Ne, není. Ten pošuk ze zvědavce jsem totiž já.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    4.4.2013 14:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Jo taky se hlásím mezi pošuky... :-)
    4.4.2013 16:13 k3bap
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    to sotva kdyz se stitis anonymity, ty jsi spis zidozednar
    xkucf03 avatar 4.4.2013 16:27 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?

    Tak a teď jestli se v logu Cadusu objeví úhelník nebo kružítko, tak už je to úplně jasné. Sakra, budeme muset vymyslet něco jiného.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    4.4.2013 18:46 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Já bych tam dal rovnou židovskou hvězdu, třebas by nám z I(U)sraele došli nějak prachy na vývoj. :-))) ps. do Israele se už asi nepodívám páč vás před odletem hodinu v Praze na letišti vyslýchají agenti asi mosadu nebo co a v Israel na letišti si projdete tím samým. Takže je Vám všem jasné co si o jejich režimu myslím... :-)))
    Jakub Lucký avatar 4.4.2013 19:17 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Opravdu? To na nás nějak zapomněli, na obou letištích...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    4.4.2013 19:23 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    hmm tihle jeli do palestiny....
    Jakub Lucký avatar 4.4.2013 19:42 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Onehdá jsme přejížděli i hranice, dokonce dvakrát a akorát kontrolovali pasy...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    5.4.2013 00:11 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    kdy to bylo? před kolika lety? Tuhle zkušenost se ke mě dostala cca před měsícem.
    Jakub Lucký avatar 5.4.2013 10:48 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Já tam byl před pár lety, ale kamarádi tam jeli před měsícem či dvěma (jen Tel Aviv a Izrael) a nestěžovali si na Mossad...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    5.4.2013 22:57 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Jak řikám hodinu je buzerovali a hledali na netu co jsou kdo jsou proč tam jednou atd...
    4.4.2013 18:40 xxxxxxxxxxx | skóre: 13 | blog: rhrtshrth
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    a ty slušnej magor. :-)
    4.4.2013 20:40 ježíš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Popíráš, že se stavíš záporně k anonymitě?
    AraxoN avatar 2.4.2013 23:07 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Jenom doufam, ze bitcoin v USA nepovazuji za menu.
    K tomuto sa nedávno vyjadroval americký úrad FinCEN (Financial Crimes Enforcement Network). Ak som to správne pochopil, Bitcoin vo svojom vyhlásení definuje ako komoditu, nie ako menu.
    2.4.2013 23:35 Sten
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Ne, FinCEN prohlásil, že BitCoin je směnitelnou virtuální měnou („convertible virtual currency“; virtuální znamená, že v žádné jurisdikci není zákonné platidlo, ale může mít klidně fyzickou podobu) a jako taková podléhá stejné regulaci jako jiné měny.
    AraxoN avatar 2.4.2013 23:56 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: USA se chteji uplne odriznout?
    Oops? Tak to som zle pochopil, čo písali na fóre bitcointalk.org. :-(

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.