abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    včera 05:11 | IT novinky

    Byl aktualizován seznam 500 nejvýkonnějších superpočítačů na světě TOP500. Nejvýkonnějším superpočítačem zůstává El Capitan od HPE (Cray) s výkonem 1,742 exaFLOPS. Druhý Frontier má výkon 1,353 exaFLOPS. Třetí Aurora má výkon 1,012 exaFLOPS. Nejvýkonnější český počítač C24 klesl na 165 místo. Karolina, GPU partition klesla na 195. místo a Karolina, CPU partition na 421. místo. Další přehledy a statistiky na stránkách projektu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.6. 22:33 | Nová verze

    Oficiálně byl vydán Android 16. Detaily na blogu a stránkách věnovaných vývojářům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (56%)
     (32%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (3%)
    Celkem 252 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.9.2009 15:53 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Taky ho teď používám, ale skáču zlostí z Neznámé chyby číslo 2, co se mi s ním na Abc objevuje. Prostě se někdy Chromium pomine a pak se na Abc loaduje jen nestatický obsah a obrázky, CSS apod. nefungují. Restart pomůže.
    David Watzke avatar 17.9.2009 15:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Tohle se mi s custom-buildem nestává. To máš za útěk od Gentoo! :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    kozzi avatar 17.9.2009 17:30 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    jaj teprve vcera jo, to mi archisti ho mame davno :D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kozzi avatar 17.9.2009 17:31 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    safra chybicka se vloudila :D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    David Watzke avatar 17.9.2009 17:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Jo? Kompilujete si ho už dávno?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.9.2009 18:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Imho by neměl být poblém, použije se ABS. Ale nezkoušel jsem...
    kozzi avatar 17.9.2009 18:20 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    jj
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Max avatar 17.9.2009 18:26 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Nemyslím si. Buildy, co jsem viděl v auru jsou ubuntí balíčky ;-), ale třeba jsem se překoukl a je tam ještě někde.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kozzi avatar 17.9.2009 18:32 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    jj prekoukl jmenuje se chromium-browser-svn
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Limoto avatar 17.9.2009 18:33 Limoto | skóre: 32 | blog: Limotův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

    Přesně tak, kompilí se maximálně nějaký SVN. Chtěl jsem to vyzkoušet, ale odradilo mě to... (nechce se mi zrovna psát pkgbuild)

    kozzi avatar 17.9.2009 18:34 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    vsak ona snad nevisla nejaka stabilni verze ne?
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kozzi avatar 17.9.2009 18:33 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    je tam uz skoro mesic
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    jose17 avatar 19.9.2009 08:04 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

    jo, to sa mi stava tiez. pouzivam chromium balik z auru

    Ja vim, on vi, ty nano!
    17.9.2009 16:12 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    vypada _hodne_ dobre, az pro nej bude adBlock (kvuli flashi) tak menim ff za chromium, diky za tip
    David Watzke avatar 17.9.2009 16:18 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Viz odkaz v PS (hledej flash).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.9.2009 16:18 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Ja chcem WebKit kpart do Konqueroru 3.5...
    17.9.2009 16:31 Mige_Amour | skóre: 12 | Benešov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Jen škoda, že nejde nastavit klasický GTK vzhled a zobrazit stavový řádek.
    17.9.2009 19:27 Václav Kramář | skóre: 31 | Nechanice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    GTK vzhled už to skoro umí. Zůstane jenom podbarvenej řádek tabů. Zbytek už může respektovat systémový nastavení.
    rADOn avatar 17.9.2009 16:33 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    sto tricet mega download? zavislosti na gnome? ne diky. nic proti projektu, jsem rad ze konecne jeden projekt nema potreby vynalezat vlastni kolo, ale tohle je trochu moc.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    David Watzke avatar 17.9.2009 16:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Žádná závislost na Gnome, to je blud. Chce to GConf, to jo, ale to je jen jeden zmetek. Na disku to nainstalovaný zabírá 41 MB, což je míň než Firefox se vším svinstvem, který potřebuje.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    rADOn avatar 18.9.2009 11:33 rADOn | skóre: 44 | blog: bloK | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Portage o gconf hlasi Gnome Configuration System and Daemon. Nějaká knihovna mi nevadí, ale další zbytečný démon už jo. Tahle dnešní móda, že každá kravina musí mít vlastního démona je hloupá a zbytečná.
    "2^24 comments ought to be enough for anyone" -- CmdrTaco
    David Watzke avatar 18.9.2009 15:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Zbytečný démon se sice nainstaluje, ale neběží. Chromium používá jen tu "Configuration System" část.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Integral avatar 17.9.2009 16:34 Integral | blog: devnull
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    asi ho uz taky zkusim a mozna tak opustim moji milovanou operu (ta mi totiz ve verzi 10 zere neskutecne mnozstvi pameti...)
    Grunt avatar 17.9.2009 18:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    ta mi totiz ve verzi 10 zere neskutecne mnozstvi pameti
    Vadím boty, že Chromium jí žere ještě víc.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    18.9.2009 00:39 Non_E | skóre: 24 | blog: hic_sunt_leones | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Ve firefoxu jsem měl otevřených 10 tabů, které zabíraly 145MB RSS. Otevřel jsme totéž ve chromiu. Protože bylo chromium procesů hodně, říkal jsme si, že paměť snad sdílí. Obsazeno celkem bylo 1340MB RAM (htop). Po killall -9 chrome bylo obsazeno 950 MB RAM. Mám proto dojem, že chromium hodně žere paměť.
    Only Sith deals in absolutes.
    18.9.2009 11:31 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Neskutečné množství? Opera 10.00, build 4585 se 43 otevřenými taby (běžící asi tak týden bez ukončení) žere 1071 MiB. To se mi nezdá až tak moc... Rozhodně velké zlepšení oproti starším buildům desítky jelikož se prohlížeč už nezasekává a nežere svévolně více paměti než by měl.
    17.9.2009 16:41 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

     Jako je fajn, ale divím se, jak je řešeno prohlížení historie, stáhnutí a záložky - žádný sidebar, ale stránka, záložky jen v liště, ostatní dohledávej v menu Other bookmarks... Vím, že mám omnibox, ale takhle se dá i otevírat víc stránek najednou, ne? Proč to tam není?

    17.9.2009 16:46 fsdafqwrqwe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

    Pokud jsi to kompiloval, da se snadno odstranit posilani informaci do google? Nebo to pouzivas i s tim?

    David Watzke avatar 17.9.2009 16:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    To posílá jen Google Chrome, když mu to povolíš.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.9.2009 16:50 ...............23 | skóre: 15 | blog: Various Stuff blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Pre mňa je každý browser bez tohto nepohodlný. Takže zatiaľ každý okrem Firefoxu. Inak k chrome na to existuje feature request, ale serú na neho, v tej záplave iných requestov sa totiž nijak nevyníma...
    17.9.2009 17:14 12345 | skóre: 41 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Jé, už mockrát jsem si říkal, že by něco takového mohl Firefox umět. Tak už umí :-). Díky za tip.
    17.9.2009 17:43 1john2 | skóre: 35 | blog: jo12hn | zlín, brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    no pro mě je nejdůležitější vimperator... bez něj ani ránu

    ps: víte o jiném prohlížeči, který tohle umí ve stejném rozsahu? FF mě štve, ale bez tohodle odmítám používat browser...
    elenril avatar 17.9.2009 19:48 elenril | skóre: 21 | blog: Raziel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    +1 vimperator je jediný důvod proč jsem ještě nepřešel na konqueror.
    17.9.2009 18:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Pro mně je důležitý hlavně TabKit, a to především kvůli seskupování tabů do skupin podle 'parent tabu', obravení skupin a možnost sbalit skupiny. Má to i další fíčury jako multi-row tab bar nebo taby nasvislo vlevo, ale já osobně tohle už nevyužiju.

    Každopádně díky za link, Tab History se bude hodit...
    17.9.2009 20:04 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Midori to umí v základu. ;-)
    17.9.2009 17:08 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    jde tam nejak pridat dolu stavovy radek? tedka to zobrazuje jenom cestu pri najet mysi na odkaz a je docela otravne jak to blika.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Grunt avatar 17.9.2009 17:58 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    pěkný
    Hnusný! Kdo chce do GTK stylu pěkně zapadající prohlížeč v GNOME stylu, tak doporučuji Epiphany-webkit. Rychlost stejná, ne-li větší.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 17.9.2009 18:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    No to bude ono... já nechci nic co zapadá do GTK a už vůbec nic v GNOME stylu.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 17.9.2009 18:14 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    zapadá do GTK
    Pak je jistě Chromium ta pravá volba.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 17.9.2009 18:22 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Je mi jedno, že to je GTK app, podstatný pro mě je, že to tak nevypadá a nechová se to tak. Dokud na člověka nevybafne ten hloupej file dialog, tak by si toho skoro ani nevšim.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Grunt avatar 17.9.2009 18:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    A jak se chová klasická GTK aplikace? A nebo toho flamu radši zanechme než se rozhoří.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Watzke avatar 17.9.2009 18:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Souhlasím s druhou větou. Stejně bysme ani jeden nezměnili názor a oba máme určitě důležitější věci na práci :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Max avatar 17.9.2009 19:00 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Třeba tak, že nenabízí dekorátor oken právě běžícího prostředí :D.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Grunt avatar 17.9.2009 19:12 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Nechápu. Jako že v KDE když spustím GTK+ aplikaci tak nahradí metacity kwin?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.9.2009 20:19 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Ne. Když spustíš v Gnome nějakou čistě Qt aplikaci (třeba Aroru, když jsme u prohlížečů ;-)), nastaví si look & feel podle toho, jak je naštelováno Gnome. A to včetně detailů jako je file dialog nebo chování rozklikávacích meníček ve stránce i v UI.
    Grunt avatar 17.9.2009 20:27 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Aha. No to je fakt. To se mi v takovém Ubuntu hodně líbí. No na druhou stranu je GTK už i tak dost minimální než aby něco takového implementovalo. Spíš bych to viděl jako starost maintainera distribuce.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Max avatar 17.9.2009 20:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Ne, melu kraviny ... :(, asi z únavy ... :-/.
    Chromium může, nebo nemusí používat dekorátor aktuálně spuštěného prostředí. Taková blbůstka :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.9.2009 18:14 Rupikulko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

     To je ale náhodička. Tiež som si Chromium včera nainštaloval z AUR-u a mám podobné pocity. Bol som skalný a dlhodobý (vzhľadom k veku) používateľ FIrefoxu, ale teraz je veľmi reálna šanca na obrat. Na mojom Pentiu 4 1,8Ghz a monitore 1680x1050 je medzi Firefoxom a Chromiom značný rozdiel nielen v rýchlosti práce so stránkami ale aj v odozvách GUI, hlavne pri práci s kartami. Taktiež je to u mňa s prehľadom najplynulejšie scrollujúci linuxový prehliadač, čo zvláda na rozdiel od Opery bez artefaktov, a to si rád stránky zväčším. Chýba mi funkcia trvalého nastavenia zväčšenia (Opera) alebo ukladania zväčšenia pre jednotlivé stránky (Firefox). Okrem toho som bol doteraz zvyknutý otvárať si stránky na nových taboch pravým klikom a klávesou t, čo je však v slovenskej verzii nahradené k a navyše sa občas bije s možnosťou "Kopírovať". Rovnako by som privítal, keby záhlavie okna resp. pozadie kariet preberalo farbu z GTK témy bez prifarbovania. Predpokladám však, že blízkeho vyriešenia týchto problémov je vyššia ako pravdepodobnosť razantného zrýchlenia Firefoxu. Momentálne používam Chromium, ako hlavný prehliadač a zdá sa veľmi pravdepodobné, že Firefox, ktorý ma roky sprevádzal webom zavesím na čas na klinec.

    Max avatar 17.9.2009 18:27 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Čmajznul jsi mi blogpost :D. Tywe, mám rozepsaný info o chromiu :-/. No nic, dodělám a vydám si to pro sebe :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    17.9.2009 18:47 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

    diky za info, uz kompiluju :)

     

    17.9.2009 19:42 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

    Musím uznad, dobrý browser i na linuxu. Z gtk toho moc nepoužívají, a to je asi jenom dobře. Přijde mi, že skoro celé UI není gtk (až na pár věcí). Rychlost mě ani nepřekvapila, je to svižné :)

    17.9.2009 18:57 arnor | skóre: 2 | blog: moje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

     Jojo, už chvíli ho používám a musím říct, že mě ještě nezklamal :)

    Ale jedu na Google Chrome.

    17.9.2009 19:54 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Mám chromium z ppa pro Karmic. Pěkný, rychlý, ale abych uvažoval o používání, musel by být lépe integrovaný do GNOME a například nepoužívat vlastní okenní dekoraci. A používat adblock. Určitě se časem dočkáme, ale v tuto chvíli mi přijde lepší Epiphany-webkit
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    17.9.2009 20:26 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    musel by být lépe integrovaný do GNOME
    Teď píšu z ephy-wk, protože dnešní build chromia pro jauntyho je poněkud rozbitý a spíš než lepší integraci Cr do Gnome bych uvítal lepší integraci epiphany do X, abych nemusel jak blb mačkat ctrl-c a ctrl-v při přenášení textu. ;-)
    ... a například nepoužívat vlastní okenní dekoraci.
    Někdo tady byl líný prolézt nastavení. A že se tam toho moc nastavovat nedá. :P
    Grunt avatar 17.9.2009 20:29 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Teď píšu z ephy-wk, protože dnešní build chromia pro jauntyho je poněkud rozbitý a spíš než lepší integraci Cr do Gnome bych uvítal lepší integraci epiphany do X, abych nemusel jak blb mačkat ctrl-c a ctrl-v při přenášení textu.
    Jo, to je fakt. Dost věcí se přechodem na WebKit rozbilo. Což je asi také důvod proč ještě sedím za Epiphany s Geckem.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    17.9.2009 21:14 frdrx | skóre: 29 | blog: frdrx
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    bych uvítal lepší integraci epiphany do X, abych nemusel jak blb mačkat ctrl-c a ctrl-v při přenášení textu.
    Tak to já nemusím. Funguje to normálně (Ubuntu 9.10.).
    Někdo tady byl líný prolézt nastavení.
    Líný jsem, ale hlavně bych to v těch nastaveních nečekal. Dík. Teď píšu z Chromia. Je vážně trochu rychlejší než Firefox.
    Patička mi slouží k tomu, abych si lépe poznal svoje příspěvky.
    17.9.2009 20:05 spectrum | skóre: 29 | blog: spectrumblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

    apt-cache search chromium
    chromium - transitional dummy package for chromium-bsu
    chromium-bsu - fast paced, arcade-style, scrolling space shooter
    chromium-bsu-data - data pack for the Chromium B.S.U. game
    chromium-data - transitional dummy package for chromium-bsu-data

    Jak ta střílečka souvisí s webem fakt nechápu. No nic, ještě že nás skalních fandů se to netýká. ;-)

    17.9.2009 20:20 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    Ty prohlížeče jsou nějaké zakleté. Epiphany taky nemá ten přílepek -browser jenom tak. :P
    18.9.2009 17:30 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

     To samé s Firebirdem/teda vlastně Phoenixem/nakonec teda Firefoxem :-D

    Prcek avatar 19.9.2009 14:49 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    No ten Adsweep by ale nějakou tu konfiguraci potřeboval - třeba na Titulky.com nebo Živě.cz mi to (všechny) reklamy neodstraní. Taky si to neporadí s takovou tou textovou reklamou, co dvakrát podtrhuje slova v textu, což je reklama, která mě sere ještě víc než flash.

    Jinak je to vcelku fajn, na mým starým počítači to úplně rychlý není, ale pomalý taky ne. Chybí mi integrace s Kwallet a třeba konfigurace MIME typů nebo něco, protože po kliknutí na torrent mi místo spuštění aplikace nabídne uložení souboru.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    Prcek avatar 19.9.2009 15:33 Prcek | skóre: 43 | Jindřichův Hradec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser
    No kurňa ale ta spotřeba paměti není nejmenší - i když zavřu všechny stránky až na jedinou, tak stejně je spuštěno chrome několikrát a každý proces zabírá několik procent paměti, což je teda dost. Já myslel, že jedna záložka == jeden proces, ale asi ne :-(. Zlatej Konqueror 3.5.
    Člověk je takový, jak vypadá... A já vypadám jako pravá, nefalšovaná děvka!!!
    daan avatar 1.10.2009 16:24 daan | skóre: 6 | blog: Clairvoyant | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chromium - můj nový hlavní web browser

    Ano, planujem vyskusat, mozno aj aktivne pouzivat.

    Opera mi totiz nevyhovovala koli dost sproste vyriesenemu flash wrapperu, ktory sa kedykolvek rozhodol vytazit jedno jadro CPU na maximalnu uroven.

    Vacsinou pomahal iba restart celeho browsera, eventualne kill -9 na operapluginwrap proces.

    S Firefoxom je to nieco podobne, tu mi vsak predovsetkym vadia povestne memory leaky, ked po niekolkych dnoch je schopny zozrat aj 300 - 400 Mb RAM, nehovoriac o jeho pravidelnych a nahodnych padoch.

    Pouzivam Arch Linux a nainstaloval som Chromium, no este pred tym, nez som objavil toto - http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

    Ako vsak teraz sakra to Chromium odinstalovat? :) Nikde nevidim ziadny uninstall script, ani nic tomu podobne.

    Co sa tyka browseru Iron - je postaveny na opensource zdrojaku Chromium a riesi vsetky nevyhody, ktore mne osobne prekazaju.

    - nevytvara unikatne ID, pri odosielani 'anonymnych' statistik

    - nepamata a neodosiela rozne casove udaje (napriklad moment instalacie)

    - neodosiela vobec nic, neexistuje ziadna dodatocna komunikacia browser => google (alebo naopak), pokial samozrejme osobne nezajdete na ich servery.

    - vstavany ad blocker. :)

    - moznost uplne modifikovat user agenta.

    Takze moja otazka na Chrome/Chromium user basement - ako to odinstalovat?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.