abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Pozvánky

    Chcete vědět, co se odehrálo ve světě techniky za poslední měsíc? Nebo si popovídat o tom, co zrovna bastlíte? Pak dorazte na prosincovou Virtuální Bastlírnu s mikrofonem a kamerou, nalijte si něco k pití a ponořte se s strahovskými bastlíři do diskuze u virtuálního piva o technice i všem možném okolo. O čem budou tentokrát strahováci referovat? Téměř každý už si všiml významného zdražení RAM a SSD, jsou zde ale i příjemnější zprávy. Průša uvádí

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) podporuje vyjádření partnerů ze Spojeného království, kteří upozorňují na škodlivé aktivity společností Anxun Information Technology (též „I-S00N“) (pdf) a Beijing Integrity Technology (též „Integrity Tech“) působících v kyberprostoru a sídlících v Čínské lidové republice (ČLR). Tyto společnosti jsou součástí komplexního ekosystému soukromých subjektů v ČLR,

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:55 | IT novinky

    Společnost Pebble představila (YouTube) prsten s tlačítkem a mikrofonem Pebble Index 01 pro rychlé nahrávání hlasových poznámek. Prsten lze předobjednat za 75 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    dnes 04:22 | IT novinky

    Společnost JetBrains v listopadu 2021 představila nové IDE s názvem Fleet. Tento týden oznámila jeho konec. Od 22. prosince 2025 již nebude možné Fleet stáhnout.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 146.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 146 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:00 | IT novinky

    Před rokem převzala Digitální a informační agentura (DIA) vlastnictví a provoz jednotné státní domény gov.cz. Nyní spustila samoobslužný portál, který umožňuje orgánům veřejné moci snadno registrovat nové domény státní správy pod doménu gov.cz nebo spravovat ty stávající. Proces nové registrace, který dříve trval 30 dní, se nyní zkrátil na několik minut.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 11:33 | IT novinky

    IBM kupuje za 11 miliard USD (229,1 miliardy Kč) firmu Confluent zabývající se datovou infrastrukturou. Posílí tak svoji nabídku cloudových služeb a využije růstu poptávky po těchto službách, který je poháněný umělou inteligencí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:55 | IT novinky

    Nejvyšší správní soud (NSS) podruhé zrušil pokutu za únik zákaznických údajů z e-shopu Mall.cz. Incidentem se musí znovu zabývat Úřad pro ochranu osobních údajů (ÚOOÚ). Samotný únik ještě neznamená, že správce dat porušil svou povinnost zajistit jejich bezpečnost, plyne z rozsudku dočasně zpřístupněného na úřední desce. Úřad musí vždy posoudit, zda byla přijatá opatření přiměřená povaze rizik, stavu techniky a nákladům.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    8.12. 18:44 | Komunita

    Organizace Free Software Foundation Europe (FSFE) zrušila svůj účet na 𝕏 (Twitter) s odůvodněním: "To, co mělo být původně místem pro dialog a výměnu informací, se proměnilo v centralizovanou arénu nepřátelství, dezinformací a ziskem motivovaného řízení, což je daleko od ideálů svobody, za nimiž stojíme". FSFE je aktivní na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 33
    8.12. 17:55 | IT novinky

    Paramount nabízí za celý Warner Bros. Discovery 30 USD na akcii, tj. celkově o 18 miliard USD více než nabízí Netflix. V hotovosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    Jaké řešení používáte k vývoji / práci?
     (34%)
     (48%)
     (19%)
     (17%)
     (22%)
     (15%)
     (24%)
     (16%)
     (18%)
    Celkem 450 hlasů
     Komentářů: 18, poslední 2.12. 18:34
    Rozcestník

    Pravá pravicová kampaň

    4.5.2006 08:50 | Přečteno: 1556× | politika | poslední úprava: 4.5.2006 09:55

    Tak tohle mi nedá. Víte, jak se dělá ta správná "pravicová" předvolební kampaň? Názorně to nyní předvádí místopředseda ODS, pan Tlustý. Z článku "Tlustý dobývá voliče v obrněném transportéru" (autor Václav Dolejší, MF DNES):

    Vlastimil Tlustý [...] S bývalým sovětským transportérem typu BRDM objíždí středočeská města a přesvědčuje lidi, aby volili ODS.

    "Dámy a pánové, do vašeho města právě dorazila [...] Kolona svobody, jak jí přezdíváme, protože většina těchto vozů se před 61 lety podílela na osvobození," hlásá moderátor mítinku [...]

    "Typová řada transportérů BRDM se v roce 1968 nechvalně proslavila účastí na invazi do Československa [...]" nabízí možné vysvětlení šéf Vojenského historického ústavu [...]

    "Jsou to auta stará přes šedesát let a pokaždé se některé z nich rozbije, ztratí z kolony a my pak jen opravujeme,“ říká za volantem transportéru Tlustý [...] okolo má budíky popsané ruskou azbukou.

    "Při minulých volbách nám trvalo představení programu dvacet minut, dneska to zvládneme za dvě minuty," zahajuje Tlustý mítink a vytahuje z kapsy své papírové kolečko.

    Jinak se striktně drží pravidla: co nejméně lidi obtěžovat politikou. V každém městě, kam dorazí, to vypadá jako na pouti, a ne na politickém mítinku. Děti mají skákací stany, houpačky či cukrovou vatu; dospělí zase tradiční guláš a pivo. Vše samozřejmě zdarma, což přiláká dost zájemců.

    [...]

    Ano... Ačkoliv těžko něco namítat v rovině věcných argumentů (předvolební kampaně jsou z principu reklamní akce a také tak zákonitě vypadají), symbolika je pro mě nepřehlédnutelná. Tím spíše, že se ODS snaží operovat se symbolikou zdánlivě opačnou ("kolona svobody").

    Bohužel (pro zastánce skutečně pravicových názorů), zrovna včera jsem to psal do nějaké diskuse, její "konzervativní" hodnoty konzervují maximálně hodnoty, které se utvářely mezi lety 1948-1989. Právě pan Tlustý je toho se svou kampaní názornou doplňkovou ilustrací.

    P.S. Citáty jsou vědomě tendenčně vybrané a zvýrazněné.

           

    Hodnocení: 44 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.5.2006 09:10 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Musím se přiznat, že mě to ani nepřekvapilo, ani nepohoršilo. Totéž už se ale nedý říct o neobyčejně nepravdivé a neetické antikampani na ODS vedené ČSSD. Když vidím plakáty "jsem pro" a "jsem proti" tak jen bezmocně koulím očima - tohle je útok na nejnižší lidské pudy, guláš je pohoda .o)
    ^D
    4.5.2006 09:18 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Souhlas k krásnou kolegyní ;-)
    4.5.2006 09:25 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    tohle je útok na nejnižší lidské pudy, guláš je pohoda .o)
    Utok na nejnizsi lidske pudy je naprosta vetsina reklamy (zvlaste te urcene pro verejnost). V tomhle se ani politicka strana, ktera chce uspet, nemuze z obecnych trendu vymykat. Ten, kdo v reklame vsadi pouze "na rozum", tak proste prohraje.

    Me "nepohorsuje" ta show sama o sobe. Me zaujal mj. ten symbol prislusnika te bohatsi a privilegovanejsi vrstvy, resp. politika, v obrnenem transporteru (tam nekam podle me vede princip "rovne" dane) objizdejici cirkusove akce zdarma pro "lid" (ktery proboha jen co nejmene otravovat nejakou politikou!).

    Ze uz jde o vojenske vozidlo z produkce byvaleho Velkeho Bratra a nikdy jinak, je jen tresnicka na dortu.
    4.5.2006 09:43 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Ze uz jde o vojenske vozidlo z produkce byvaleho Velkeho Bratra a nikdy jinak, je jen tresnicka na dortu.

    to máte pravdu, někdo ten transportér vyrobit musel... :-)
    4.5.2006 09:52 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    to máte pravdu, někdo ten transportér vyrobit musel... :-)
    Jiste, ale o to vubec nejde.

    Vezmete si tu symboliku: CSSD objizdi s londynskym autobusem, ODS se sovetskym vojenskym transporterem.

    Nikomu neberu, ze ten trasporter prilaka k ODS urcitou sortu priznivcu, dokonce bych se tomu vubec nedivil. Ale v tom to presne je. Poradci pro kampan ODS podle me odvadeji velice spatnou praci.
    4.5.2006 10:43 Petr M. | skóre: 7 | blog: blogcek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Já vím, ale o politice se tady bavit nechci :-D
    4.5.2006 09:47 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Když vidím plakáty "jsem pro" a "jsem proti" tak jen bezmocně koulím očima
    Na prvni pohled to delaji inteligentneji a evidentne profesionalneji (z hlediska pusobeni) nez ODS. Nejsem priznivcem ani CSSD ani ODS, na kampani CSSD vsak sleduji jasny smer, jasny ucel, jasny cil. Naproti tomu kampan ODS vyzniva velmi chaoticky a amatersky, pritom je nemene populisticka (take "utoky na nejnizsi lidske pudy").

    Problem pro ODS je (a bude), ze jejich kampan je prakticky neucinna, kdyz se podivam na trend jejich volebnich preferenci, tak proste nejsou schopni pritahnout zadne nove volice. A se 30 % proste prim hrat nebudou, at volby dopadnou jakkoliv.

    CSSD ma problem v tom, ze je vladni strana 8 let (coz posiluje protestni volice, kteri chteji cokoliv, hlavne zmenu), ze zhruba pred rokem zazila malem katastrofu. Take ma problem v tom, ze na ceske politicke scena maji komunisti tak silnou pozici, ktera je ovsem primo umerna sile pozice ODS.

    Kdykoliv zacala CSSD v preferencich klesat a zaroven vzrustaly pomerne preference ODS, vzrustaly take preference KSCM. Obavam se, ze nikoliv CSSD, ale prave ODS je strana, ktera bytostne potrebuje komunisty k politickemu preziti, nejen jako strasaka pro volebni kampan, a proto jsou pro ni vysoke preference KSCM pozehnanim.

    Na druhe strane ma CSSD vyhodu v tom, ze navzdory "stare firme" ve vlade za posledni rok vyrazne obmenila tym vrcholnych politiku a proto pusobi "nove" (Paroubek, Rath, Jandak vs. Topolanek, Necas, Tlusty, Langer, Nemcova). ODS tak paradoxne rozhodne nepusobi jako nejaka "nova sila", ale jako ty "stare struktury".

    CSSD ma tedy znacny potencial vzrustu preferenci prave v poslednich etapach kampane (kdyz si vzpomenu na volby v Nemecku, tak situace byla dost podobna), zatimco ODS uz dosahla na vrchol. Zpackanym vystrelem "Modre sance" v dobach krize CSSD se pripravila volebni trumf.

    Neni divu, ze profesionalne a cilene vedena kampan CSSD u ni (a jejich priznivcu) pusobi "bezmocne kouleni ocima". Vskutku.
    4.5.2006 09:53 stanka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň

    No,já nevím,bojím se té vojenské techniky,nemohl přijet na kole? :-)

    4.5.2006 09:53 Tomáš Honzák | skóre: 19 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Buď tak hodnej a ukonči si kurzívu za posledním odstavcem :)
    4.5.2006 09:56 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Diky :) Konqueroru to vubec nevadilo, toz jsem to prehlid ;)
    4.5.2006 10:48 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Nechci potom vědět, jak vypadá levá pravicová kampaň :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    4.5.2006 13:01 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše co nejméně lidi obtěžovat politikou
    Milý slib. ODS se dušuje že bude krást potichu, nenechá si do toho od nikoho kecat, a každý kdo to buide chtít rozmazat v médiích bude vhodně zpacifikován, aby občan nebyl obtěžován.

    Dosud jsem se domníval že nejlepší obrana proti ODS bude volit čSSD, ale obávám se že nás čeká nová opoziční smlouva. Takže to bohužel vidím na tichý protest (neúčast).
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    5.5.2006 12:57 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: co nejméně lidi obtěžovat politikou
    bojim se ze pokud neziskaji zeleni a KDU dost, vymluvi se CSSD a ODS na to ze to jinak nejde, a ze k tomu vlastne maji mandat od volicu, a bude nova opozicni smlouva. Vzdyt i Klaus je k tomu vyzval.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    JiK avatar 5.5.2006 15:18 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: co nejméně lidi obtěžovat politikou
    ne, ze by mne ta moznost tesila (oposmlouva^2 ), ale co bys delal v jejich kuzi Ty? Kdyz nebudou mit vetsinu, meli by snad byt vsechny strany v opozici? V opozici proti komu? Nebo jmenovat vladu slozenou z clenu KSC s podporou 15% zavistivych bezmozku? Nebo by pak i oni meli zustat v opozici a predat moc paranoidnimu Cibulkovi, Strane zen nebo monarchistum, a co trebas Helas, Ostrava se bavi???

    Priznam se ze to Topolankovi ani jinym sefum stran nezavidim. Opravdu by mne zajimalo, co bys na jeho miste delal Ty.
    5.5.2006 15:45 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: co nejméně lidi obtěžovat politikou
    Priznam se ze to Topolankovi ani jinym sefum stran nezavidim. Opravdu by mne zajimalo, co bys na jeho miste delal Ty.
    Ac neosloven, vmisim se (prece jen je to pod mym zapisem). Na Topolankove miste bych se asi nekam hodne daleko uklidil, abych tak moc nekazil sance na vitezství ODS ve volbach (coz jak se zda pochopil i jeho volebni tym :PPP)

    Kdybych mel parafrazovat zname vyroky reprezentatu ODS (tusim) o tom, ze ceske ekonomice se dari nikoliv "diky", ale "navzdory" vlade CSSD, tak bych si dovolil tvrdit, ze jestlize ODS volby vyhraje, nebudet to "diky" Topolankovi, ale jeho predsednictvi "navzdory" :PPP (totez by se dalo aplikovat i na radu dalsich zaslouzilych odeesaku v prvni linii).
    5.5.2006 16:47 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: co nejméně lidi obtěžovat politikou
    no, snemovna ma vzdy 100%, takze vzdy je mozna nejaka koalice. Nevyjadril jsem se presne, ale muze se stat, ze pokud budou mit KDU a zeleni malo, ODS a CSSD daji prednost silne vladne spolu, nez nejiste vlade kde si jedna z techto stran (nebo par jejich clenu) muze postavit hlavu. Zase na druhou stranu, pokud budou mit priliz moc hlasu, nebudou mit samozrejme chut spokojit se s jednim dvema ministry, a velke se schodnou ze pozadavky malich stran jsou nehorazne, a nesplnitelne, a "budou muset chte nechte" vladnout spolu. To ze by si to pral pan President, je zajimave. Asi jsem se tim prvnim prispevkem vyjadril priliz strucne a nejasne.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    4.5.2006 13:47 Red Dog | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Je čas na změnu politiků a partají v parlamentu. Proto bychom si měli vybrat některou z partají které dnes nejsou ve sněmovně. Já to tak udělám a pokud vím, tak se k tomu chystá i má žena a syn.
    4.5.2006 14:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň
    Co vás vede k přesvědčení, že ti noví politici se nebudou chovat úplně stejně, jako ti staří? Jste naivní všichni tři.
    Quando omni flunkus moritati
    vencour avatar 7.5.2006 00:05 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pravá pravicová kampaň

    Já taky doufam, že "by se mohli ti noví chovat líp". Asi tak, jako když jinou šanci už nevidim. Až i Zelený zklamou, tak teprv budu dumat, zda ODS nebo koho.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.