abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána verze 0.81 telnet a ssh klienta PuTTY. Opravena je kritická bezpečnostní chyba CVE-2024-31497 obsažena ve verzích 0.68 až 0.80. Používáte-li klíč ECDSA NIST P521 a použili jste jej v PuTTY nebo Pageantu, považujte jej za kompromitovaný.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | Komunita

    Hra MineClone2 postavena nad voxelovým herním enginem Minetest byla přejmenována na VoxeLibre.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Společnosti Avast Software s.r.o. byla pravomocně uložena pokuta ve výši 351 milionů Kč. Tu uložil Úřad pro ochranu osobních údajů za neoprávněné zpracování osobních údajů uživatelů jejího antivirového programu Avast a jeho rozšíření internetových prohlížečů (Browser Extensions), k čemuž docházelo prokazatelně po část roku 2019.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 15:55 | Zajímavý článek

    Bylo vydáno do češtiny přeložené číslo 714 týdeníku WeeklyOSM přinášející zprávy ze světa OpenStreetMap.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Pozvánky

    V sobotu 20. dubna lze navštívit Maker Faire Jihlava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:44 | Zajímavý software

    Knihovna pro potlačení šumu RNNoise byla vydána ve verzi 0.2. Kvalitu potlačení lze vyzkoušet na webovém demu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    FRRouting (FRR) (Wikipedie), tj. softwarová sada pro směrování síťové komunikace, fork Quagga, byl vydán ve verzi 10.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 03:22 | Nová verze

    Julian Andres Klode vydal APT (Advanced Packaging Tool) ve verzích 2.9.0 a 2.9.1. Jedná se o vývojové verze nové větve APT 3.0. Vylepšuje se uživatelské rozhraní. Přidány byly barvičky. Aktuální náhledy a vývoj lze sledovat na Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    14.4. 17:00 | Komunita

    Miguel de Icaza se na svém blogu rozepsal o vložitelných herních enginech. Kdysi slibné projekty UrhoSharp a Urho3D jsou již mrtvé. Zůstává Godot. Aktuálně vývojáři řeší Pull request #90510 s návrhem knihovny LibGodot.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.4. 03:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.0 linuxové distribuce Lakka, jež umožňuje transformovat podporované počítače v herní konzole. Nejnovější Lakka přichází s RetroArchem 1.17.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (59%)
     (13%)
     (2%)
     (25%)
    Celkem 392 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Další svině našla řezníka

    22.7.2008 10:58

    Další svině našla řezníka. Bohužel. Jak už to tak bývá, bude to řezník kultivovaný. Svině se rozhodně nemusí bát, že by na ní bylo pácháno stejné zlo, jako má na svědomí ona. V roce 1995 se Holandské vojenské jednotky pod hlavičkou OSN v obavách o své vlastní životy jednoduše sbalily, a nechaly obyvatele srebrenice zmasakrovat čekajícími Srby. Dnes to vypadá, že masakr ve Srebrenici zná už jen poražených. Vdovy a sirotky po vyvražděných obyvatelích, Holanďany, které tato ostudná zbabělost straší dodnes, a Radovana Karadžiče, který teď doufejme shnije v kriminále. Nebude to kulka, ani provaz, nebude to ani Sing Sing, ale pravděpodobně civilizovaný kriminál někde v Evropě. Spravedlnost bývá nědy slepá....

           

    Hodnocení: 39 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    alblaho avatar 22.7.2008 11:28 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Hurá, jsem rád. Občas to vypadá, že na každého skutečně dojde. 13 skrývání mu nezávidím, po zbytek života bude skrytý v nějakém fešáckém kriminále.

    Kdysi jsem tady obhajoval trest smrti pro Saddáma Husajna. U Radovana budu s doživotím spokojen, přece jen, jsme v Evropě :-)
    22.7.2008 11:33 Karel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Radovan Kaluza?
    Martin Stiborský avatar 22.7.2008 11:44 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    -1
    Kvík ..
    22.7.2008 11:43 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Trest smrti je nechutna vec a nepatri do civilizovaneho sveta. I kdyz on se civilizovane nechoval, nelze se k nemu chovat stejne. (Mluvil jsem o Husajnovi.)
    extender avatar 22.7.2008 11:49 extender | skóre: 1 | blog: extender
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Kdyby zplnoval tvoje pribuzne, nebo tvuj brart zemrel na mucidlech elektrickym proudem, mluvil by jsi jinak :-D
    Zed's dead baby, Zed's dead.
    alblaho avatar 22.7.2008 12:02 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Jistěže kdyby mi někdo zabil někoho drahého, tak bych toužil pachatele usmrtit.

    Ale jinak je trest smrti zbytečný, stát by se neměl stavět na roveň vraha. Dokonce je trest smrti i dražší než doživotní věznění.

    V případě Saddáma Husajna jsem tak nějak cítil, že popravit ho je správné. S popravou Radovana Karadžiče bych se asi také smířil. Ale dělat to jako v Texasu, kde na křeslo vláčejí kdejakého retarda, co někoho zastřelil, to fakt ne. Čína, to už je úplný extrém, samozřejmě.
    22.7.2008 17:03 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Hmmm, nebudu mit nic proti, kdyz na svoje naklady vybudujes ustav/kaznici pro tento typ lidi a zajistis jim do konce jejich zivote slusny podminky k zivotu a zaroven zajistis, aby se tito lide jiz nikdy nedostali mezi ostatni lidi, natoz aby na nich spachali nejaky dalsi zlocin. Dekuji a myslim, ze ti dekuji i ostatni. Kdy se muzeme tohoto ustavu/kaznice dockat?
    22.7.2008 18:17 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Udělám to, pokud ty půjdeš, sám toho vězně usmrtíš a do konce života budeš žít s vědomím, že jsi zabil člověka.
    David Ježek avatar 22.7.2008 20:26 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    teď plácnu takovou ptákovinu: ústav/káznici, kterou popisuješ jsme tu v historii měli (a máme na mnoha místech světa i dnes). pro lidi, kteří se proviní vůči jedinci či společnosti natolik, aby byl adekvátní trest smrti, nebo doživotí bez možnosti propuštění, existovala v sovětském svazu zajímavá možnost doživotního působiště: gulagy/pracovní tábory. když nějakej hajzl zabije malé dítě, znásilní(-ňuje) dítě/ženu, vyvraždí, nebo se podílí na vyvraždění určitého množství lidí, pak by měl trpět. je mi jedno, jestli ho někdo podřeže u zdi, zastřelí, usmrtí injekcí, zabijou spoluvězni v cele, nebo zdechne v pracovním táboře. z mého pohledu na věc pozbyl práv, kterých přisuzujeme lidské osobě. Pokud je jednomu proti srsti trest smrti (a nazývá to velmi nepřesně vraždou), druhému zase doživotní placená dovolená takového člověka ve vězení s lékařskou péčí, 3x denně jidlem a bachaři tolerovaným přísunem drog/mobilů atd, pak věřím, že pracovní tábor je vhodný kompromis. ten člověk nebude zabit, ale současně se nebude flákat, neboť ztratí kontrolu nad 100% svého času. Řekněme že 8 hodin denně bude spát, ale dalších 15 hodin bude makat (1 hodina na jídla). A makat prosím pěkně tak drsným stylem, aby byl adekvátní jeho provinění. Něco ve stylu "tady máš krumpáč. Když narubeš 100kg uranu do poledne, dostaneš oběd. Když ne, nedostaneš a pokud do večera nenarubeš 200kg, nedostaneš ani večeři. Je to mučení? Asi ano, ale ta 11letá holčička, co jí znásilnil, nebo ta máma, které úmyslně a plánovaně zavraždil půlku rodiny, bude trpět po zbytek života taky. Jsem příliš tvrdý?
    22.7.2008 20:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Hlavně nejsi o nic lepší než sami "provinilci".
    23.7.2008 06:48 Brumla
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Oko za oko, zub za zub ;-)
    "Naseruť jim dříve do rypáků, než abych ustoupil z Vyšehradu...!" (Zikmund Lucemburský, říjen 1420)
    Dalibor Smolík avatar 23.7.2008 08:48 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Tento princip jsem také dlouho zastával a byl jsem zastáncem trestu smrti. Později jsem si uvědomil, jak je to zrádná věc. U jasného brutálního vraha je to jasné. Jenže jak vysoké procento odsouzených sedí nevinně? Není to údajně málo. I v demokratických zemích, a to nemluvím o totalitách. Kolik trestů smrti bylo naposledy změněno díky poznání DNA, kde se prokázalo, že jsou nevinní? To nejsou jednotlivci, to je statisticky významná skupina. Dále vezměme v úvahu různé politické a jiné tlaky - viz případ Kajínek. Je to lump, to ani on sám nepopírá. Ale jaké důkazy vedly k odsouzení za dvě vraždy? Nejde o to, zda si myslím, že je vinen nebo nevinen - ale jde o to, na základě čeho ho odsoudili. Komu vadil on nebo naopak bylo potřeba, aby byl čistý někdo jiný? A mohlo by se pokračovat. Ona ta krevní msta, která funguje v jižních zemích má něco do sebe. Trest smrti není - ale u jasných těžkých provinilců si to rodina vyřídí sama ;-)
    To byl trochu černý humor, nikdo by zákon neměl brát sám do rukou. Ale jen popisuji důvody, proč jsem změnil názor na trest smrti. Je ale jisté, že by se zločincům nemělo "vyplatit" být ve vězení, to by mělo odpovídat tomu, co provedli.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.7.2008 13:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    U jasného brutálního vraha je to jasné.
    Nic takového neexistuje.
    David Ježek avatar 23.7.2008 14:38 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    neexistuje? takže lidé jako andrej čikatilo byli vlastně oběti justičního omylu?
    23.7.2008 15:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Ne, neexistuje nic jako jasný důkaz nějakého činu. Všechny důkazy mohou být zfalšovány, či špatně interpretovány, svědkové podplaceni, nebo jen osobně zainteresovaní. Platí, že s rostoucím množstvím důkazů klesá pravděpodobnost takovéhoto zfalšovaného procesu a společnost se rozhodla, že po překročení určité míry přímých a nepřímých důkazů je ta pravděpodobnost tak nízká, že mohou podstoupit to riziko a takového člověka odsoudit a potrestat (byť i chybně). V některých zemích o tom rozhoduje soudce, v některých zemích porota.

    Nicméně pak to dopadá takhle.
    David Ježek avatar 23.7.2008 15:22 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    promiň, ale to co píšeš je dle mého hloupost. a ten ukázkový případ je trochu jiná liga než kupříkladu usvědčený několikanásobný vrah.
    23.7.2008 15:37 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    promiň, ale to co píšeš je dle mého hloupost
    No jo, ale ona to hloupost není, chceš říct, snad že existuje důkaz takový, který se nedá zfalšovat, či špatně interpretovat?
    a ten ukázkový případ je trochu jiná liga než kupříkladu usvědčený několikanásobný vrah.
    Ale tento člověk je přece také odsouzený a usvědčený z trestného činu pomluvy. :-) A že je rozdíl mezi vyšetřováním vraždy a trestného činu pomluvy? TO je možné, ale nic to nemění na tom, že toto JEN SNIŽUJE PRAVDĚPODOBNOST justičního omylu.
    Dalibor Smolík avatar 23.7.2008 16:01 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Vzato do důsledku teoreticky neexistuje, prakticky ano. Tak či onak, jsem proti trestu smrti v každém případě.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.7.2008 16:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Často je v praxi nastavena ta hranice tak nízko, že k justičním omylům často dochází i u čistých soudních řízení, co teprve když jsou v takovém soudním procesu zapleteni jednotlivý justiční činitelé, že?

    Ještě bych se vrátil k té praxi... I při dobře nastavených úrovních stejně zase jen dosáhneme stavu na N poctivě odsouzených máme jednoho obětního beránka, který podlehl systému, kde N se mění s rostoucí úrovní potřebných důkazů k odsouzení.
    Vzato do důsledku teoreticky neexistuje, prakticky ano.
    To není pravda, opět se vychází z toho, že aby se sesbíralo tolik důkazů proti obžalovanému musela by to být obrovská shoda okolností, ale že taková shoda okolností nenastala již schopni zaručit nejsme. Obzvláště když zvážím fakt, že každý je uplatitelný, nebo přinejmenším vydíratelný a to včetně policistů, kriminálních vyšetřovatelů, justičních činitelů a vrcholných politiků, tak si nějak nedovedu představit jasnou 100% vinu.
    23.7.2008 10:42 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Oko za oko... a svět bude slepý.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Pavel Stárek avatar 24.7.2008 14:50 Pavel Stárek | skóre: 44 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Tak snad abychom vrahům, zlodějům a dalším sráč*m ještě poděkovali, poplácali je po zádech a snad jim ještě přidali nějakou korunu na to, aby se rozptýlili a neměli tolik výčitek svědomí že zabili,okradli popř. znásilnili člověka. Nebo jak mám chápat tuto tvou poznámku do diskuze? Kecy lidumilů a lá Džamíla Stehlíková mě už poněkud začínají sr*t.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    24.7.2008 15:01 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Máš ji chápat tak jak jsem ji napsal.
    pavlix avatar 26.7.2008 04:35 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.7.2008 20:55 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Jestliže nasadíš takto kruté tresty, společnost na to bude reagovat. Je možné, že by nastaly případy, kdy agresor (pod vidinou krutého trestu) svou oběť i případné svědky (které by předtím raději nechal žít, což se tedy týká konkrétně toho znásilnění/zneužití) raději zabije, aby ho nemohli identifikovat.

    Nicméně určitý prostor pro zpřísnění trestů by tu byl, ale nic se nesmí přehánět (á la Pahorek :-)). K trestu smrti bych se ovšem nikdy nesnížil.
    23.7.2008 07:38 PetrHL | skóre: 17 | blog: petr_h | Neratovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Máte naprostou pravdu. Strašně mě štve, jak všichni hledí na lidská práva toho, kdo někoho zabil nebo znásilnil (a provedl podobné "radosti"). Jak je s ním jednáno v bavlnce, nedejbože mu zkřivit vlas na hlavě.
    Pěkně bych je poslal makat. Mohou jít stavět dálnici, makat do dolů. Tvrdý režim na ně. Nebudeš makat? Dobře, tady máš důvod k práci - pořádný výprask aby ti dodal chuť do práce. Žádné jednání v rukavičkách, ťu ťu ňu ňu, jsi dobře napapaný? Není ti zima? Netlačí Tě ta postel? Funguje ti televize? Z toho se mi zvedá žaludek. Z daní, které platím státu se platí ubytování pro takové ... . Škoda mluvit.

    Petr
    "Do, or do not. There is no 'try.'" -- Jedi Master Yoda | CQRLOG | CQRPROP | HamQTH | Domů
    23.7.2008 12:30 hulvat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    je mi jedno, jestli ho někdo podřeže u zdi, zastřelí, usmrtí injekcí, zabijou spoluvězni v cele, nebo zdechne v pracovním táboře.
    Preco nie ty? Povedzme ze by bola taka moznost, ze by si mal moznost zabit ho, spravil by si to? Nie anonymny "nekdo", ale ty. Nepaci sa ti ze ho musis zivit zo svojich dani? Ok, tu mas pistol, tam chod vedla do cely a strel mu do hlavy! Spravis to? Pojdes a zastrelis toho cloveka? Spravil by si to? Uprimne si odpovedz...Predstav si to, chlapik pred tebou, ty mas pistol pri jeho hlave, trasie sa , prosi, tecu mu slzy, pomoci sa, pada na kolena, prosi ta aby si ho nezabijal, stlacis spust? Zabil by si ho? Dokazal by si to? Zamysli sa nad tym, ziadne silacke reci, ale skutok. Spravil by si to? Ak nie, tak si len dalsi luzer, ktory ma tvrde silne reci, schovavajuci sa za anonymneho "nekdo", ale ked pride na to aby za to co rozprava zobral aj zodpovednost, tak cuvne. Typicka ovca, ktora krici "niekto s tym nieco urobte", a ked dostane pozvanie "tak sa pridaj!", tak odpoved je "ja, preco ja?"
    23.7.2008 12:54 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Taková možnost není a za normálních okolností nebude, takže se pohybujeme v čistě akademické debatě, která nemá valný smysl. Navíc lidstvo už několik tisíc let praktikuje dělbu práce, takže člověk nemusí dělat všechno sám :-) Já bych například nedokázal zabít zvíře, ale někdo to udělá za mě a já si maso dám rád :-)
    David Ježek avatar 23.7.2008 14:42 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    pokud pominu spoustu proměnných v této věci, pak v případě, že by mi třeba někdo znásilnil 9letou dceru nebo zabil manželku, nebo kohokoli jiného z rodiny, pak ti na rovinu říkám, že kupříkladu vpravit smrtící koktejl, nebo zmáčknout čudlík a pustit do něj pár MV, bych zvládl bez sebemenších výčitek. ale je zde spousta dalších proměnných, ke kterým by bylo třeba před udělením trestu smrti přihlížet, nicméně to je na delší debatu. ale nestrkej mi drahý anonyme do úst něco co jsem nenapsal. trest smrti tak jak se mě na něj dotazuješ ty, je pouze jedna z několika variant, které jsem nadhodil. a upřímně, popravovat vrahy pistolí u spánku je hovadina. to je praktika z válečných konfliktů, navíc to nadělá dost paseky.

    a abych ti vzal z úst další argument: ne, nemohl bych se popravováním živit, na to nemám žaludek. to o té injekci se týká pouze "satisfakce a spravedlivého trestu", byť ty mi jistě budeš chtít do úst podstrčit něco o "pomstě" či "oko za oko".
    23.7.2008 18:39 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    bych zvládl bez sebemenších výčitek

    A myslis ze nekdo se sklony k vrazdeni lidi bez vycitek by mel behat na svobode?
    23.7.2008 18:42 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Ano.
    David Ježek avatar 23.7.2008 20:12 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    "zmáčknutí knoflíku poté, co mi někdo zabil příbuzného" versus "sklony k vrazdeni bez vycitek" jsou doprd*le dvě zcela odlišné věci! nepodsouvej mi laskavě do úst něco, co jsem neřekl.
    23.7.2008 20:18 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    No pokud by si ten knoflík stiskl bez vyčítek, tak ani ne. ;-)
    pavlix avatar 26.7.2008 04:36 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Erm... Vendetta? Války rodinných klanů?

    Tak vám pěkně děkuju.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.7.2008 19:10 hulvat
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Nepochopil si asi co som chcel povedat, alebo som to zle formulovar. Nejedna sa o to ci ho popravis pistolu, gulometom, umlatis stolickou alebo nejaky iny, menej drsny sposob. Ide o to ci dokazes zabit cloveka, ale k tomu si sa jasne vyjadril, aj ked si myslim ze keby prislo k cinu, tak by si cuvol... Ine je totiz zabit v afekte, a ine s chladnou hlavou.
    22.7.2008 12:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    V roce 1995 se Holandské vojenské jednotky pod hlavičkou OSN v obavách o své vlastní životy jednoduše sbalily, a nechaly obyvatele srebrenice zmasakrovat čekajícími Srby.
    A co měli podle tebe dělat, ty chytráku?

    Vojska pod hlavičkou OSN přijíždí do země jako síla, která udržuje pořádek - a počet vojáků i výzbroj je tomu adekvátní. Jak by asi dopadli, kdyby po nich šla armáda té země a začaly na ně padat miny a podobné...
    Quando omni flunkus moritati
    extender avatar 22.7.2008 13:04 extender | skóre: 1 | blog: extender
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Holadnska armada měla obyvatele branit. To neni názor můj, ale Holandské armády, ta kašpare.
    Zed's dead baby, Zed's dead.
    22.7.2008 18:51 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Holandští vojáci, jakož i vojáci dalších kontingentů OSN, měli především zakázáno mít ztráty. Z toho vyplývá všechno ostatní - nedostatečné počty, nedostatečná výzbroj, neochota zasahovat atd.
    22.7.2008 20:28 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Jak jsi došel k názoru, že minimalizace ztrát lze dosáhnout tím, že do akce pošlu nedostatečný počet špatně vyzbrojených vojáků?
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    22.7.2008 20:54 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Tím, že se žádná akce konat nebude. Necelých 500 vojáků nizozemského praporu, Dutchbat vyzbrojených jen krátkými zbraněmi a obrněnými vozidly, nepředstavovalo žádnou hrozbu. Do ničeho se nepletli, a proto se jim nic nestalo.
    23.7.2008 10:20 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Nevim, jak bych na jejich miste jednal. Ale rozhodne bych si nepripijel s sefem vrahu. A velice tezko bych se srovnaval s tim, ze jsem se mohl aspon o neco pokusit a ne mit do konce zivota na svedomi nekolik tisic lidi.

    V pripade aktivni obrany by totiz uradum OSN nezbylo nez zasahnout, tezko by Nizozemi zduvodnilo svym obcanum, ze nechalo sve vojaky ve stychu.
    23.7.2008 11:02 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    O co se měli pokusit? Co mohlo udělat pár set mužů s pistolemi a kulomety? Uvědomte si, že mrtví vojáci znamenají velký vnitropolitický problém. Takže vláda sice vyšle vojáky do mírové mise, ale zároveň nechce mít ztráty. Ministr obrany v tomto smyslu informuje generály, ti své podřízené a ve finále se nikdo do ničeho riskantního nebude pouštět.

    V pripade aktivni obrany by totiz uradum OSN nezbylo nez zasahnout, tezko by Nizozemi zduvodnilo svym obcanum, ze nechalo sve vojaky ve stychu.

    To je čirá naivita. Ve skutečnosti v takových případech dochází ke stažení vojáků, odstoupení ministra obrany nebo dokonce k pádu vlády. Jako příklad mohu uvést americkou operaci v Somálsku nebo belgické vojáky ve Rwandě.

    23.7.2008 14:58 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Za prve srovnani se Somalskem i Rwandou kulha. Z pohledu Evropana daleko, v pripade Somalska byli Americane utocniky brani jako protivnici, v pripade Rwandy se jednalo jeste o mnohem vetsi svinarnu.

    Za druhe, par set muzu s pistolemi a kulomety dokaze hodne, rozhodne vice nez si pripit na zdravi s utocniky a stahnout se. Ano, uvedomuji si, ze mrtvi vojaci predstavuji vazny vnitropoliticky problem, proto take rikam, ze kdyby se cirou nahodou netrenovani Srbove odhodlali k masakru na Nizozemcich, jejich vlada by musela zasahnout, v dane chvili uz rozhodne jinak nez stazenim ocasu a odplizenim se. Ti vojaci tam byli specialne na ochranu tech nekolika tisich lidi. Selhali.
    23.7.2008 16:51 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Z pohledu Západoevropana je Balkán téměř stejně daleko jako Afrika. V Rwandě se deset belgických vojáků vzdalo a následně byli zavražděni. Namísto tvrdé odvety belgická vláda stáhla celý kontingent. Proč by to v Bosně mělo být jinak?
    22.7.2008 12:21 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    bohuzel holandani diky mandatu OSN nemohli nic delat ........ Byt jine ROE tak to dopadne jinak ....

    mimochodem podobne veci se stavaly i nasim jednotkam v zahranici ..... diky chybam politiku a uredniku v nastaveni opravneni jednotek ....
    USE="-gnome -kde";turris
    23.7.2008 07:06 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Ve Rwandě byl prakticky zákaz zasahovat. Ten generál, co byl na místě se z toho doživotně sesypal.
    22.7.2008 13:39 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Aj v "civilizovanej" base sa obcas stane, ze sa niekto posmykne na shodoch tak nestastne, ze to neprezije...
    Grunt avatar 23.7.2008 10:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Abych pravdu řekl, tak jsem se doposud o ty střety v Kosovu nebo co to je vůbec nezajímal. Jen si momentálně o tom čtu nějaké články na Wikipedii a abych pravdu řekl, jsem z toho jelen. Kteří jsou vůbec ti dobří a kteří ti špatní?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.7.2008 10:55 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    > Kteří jsou vůbec ti dobří a kteří ti špatní?

    Tohle neni beletrie. Proc by meli byt nekteri dobri a nekteri spatni?
    Grunt avatar 23.7.2008 11:07 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Z toho co jsem pochopil, se chtěli Albánci začít roztahovat na území někoho jiného(samozřejmě v takové podobě aby se proti původní Albánii nedalo říct ani slovo), což se samozřejmě nelíbilo tomu komu to území patřilo, tak se proti nim pustil a do toho se vložili ti šašci z OSN kde celá nepovedená parodie začíná. Mýlím se v něčem?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.7.2008 11:54 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Nikdo se roztahovat nikam nechtel. Pouze jednotlive skupiny obcany byvale Jugoslavie uz nechtely zit s ostatnimi skupinami, tak se to cele v nekolika vlnach rozpadlo. Nejdriv Slovinsko, Chorvatsko a dalsi, naposledy Cerna Hora a Kosovo. Milosevic chtel drzet nektere z techto vznikajicich statu nasilim pri Srbsku, coz bylo pricinou velke casti konfliktu v oblasti.
    Grunt avatar 23.7.2008 12:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Aha, už to zrovna čtu jak se k SHS vůbec došlo (Ona by si určitě situace na balkánu zasloužila samostatný článek na Wikipedii a hlavně pak na Necyklopedii). To je potom trošičku složitější, to je fakt.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.7.2008 12:46 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka

    Milosevic chtel drzet nektere z techto vznikajicich statu nasilim pri Srbsku, coz bylo pricinou velke casti konfliktu v oblasti.

    Myslím, že hlavní příčinou balkánských válek bylo velké promíchání obyvatelstva. Např. ve Slovinsku žijí převážně Slovinci, a proto se tam téměř neválčilo. Ale v Chorvatsku a Kosovu žila velká srbská menšina, která chtěla připojení k Srbsku, což mi přijde logické. V Bosně to bylo ještě komplikovanější (Srbové, Chorvati, muslimové). Když k tomu připočteme historické křivdy a výbušnou balkánskou povahu, tak to snad ani jinak dopadnout nemohlo. Uvidíme, jak se to vyvine v Makedonii.

    23.7.2008 15:04 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Tak nejak. A kdyz z tohohle chtel vytriskat politicky kapital jeden svinak svym vystoupenim v Kosovu v roce 1989, rozpoutal tim peklo.
    23.7.2008 16:11 skonciljsem | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    a Kosovu žila velká srbská menšina, která chtěla připojení k Srbsku to se povedlo... Něco jako v Sudetech žila velká česká menšina, která chtěla připojení k Československu? Zkuste se někdy, sakra, zamyslet a nepapouškujte po novinách.
    23.7.2008 16:40 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    V rámci své odpovědi jsem situaci poněkud zjednodušil, to uznávám. Přesnější by bylo, že srbská menšina v Kosovu si nepřála odtržení od Srbska (narozdíl od albánské většiny). V konečném důsledku to vychází nastejno. Kdyby v Kosovu nežili Srbové, tak by asi válka nebyla, navzdory symbolickému významu, který Kosovo pro Srby má.
    Dalibor Smolík avatar 23.7.2008 17:02 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    V 80. letech postupně Albánci vytlačovali Srby z domů v Kosovu. Albánec zazvonil na zvonek a řekl majiteli domu, že jej od něj za nějakou sumu koupí. Když ten odmítne, tak Albánec řekne: Škoda, tak pěkný dům a tak ošklivě vyhoří ..
    A tak se postupně osidlovalo. Kdepak. Albánci nejsou žádní beránci :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Grunt avatar 23.7.2008 17:21 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Přesně tak. Co čtu tak to území od 6.století patřilo Slovanům, tedy Srbům(otázkou zůstává, kdo byli ti původní obyvatelé a jestli to byli předkové právě Albánců) a co čtu dále, tak v Kosovu se zvedla Albánská populace také z toho důvodu, že při vidině Albánského státu hodně Albánců putovalo přes hranice právě z Albánie a hlásilo se k UÇK. Myslím si, že přirovnání k Sudetům bylo docela trefné. Navíc právě Kosovská samospráva vnikla z členů UÇK a co tak čtu, je docela pěkně pod vlivem Albánské mafie. Stále nechápu co do toho mělo vůbec co OSN nebo NATO(a nebo USA!!!) kecat. Kdyby Albánci neměli svůj vlastní stát, tak budiž, ale takto? Mě by také docela štvalo, kdyby se sem napáskovali Rakušáci/Němci, vyhlásili si tady vlastní stát, obtěžovali by nebo vyháněli původní obyvatele a pak by byla osvobozenecká armáda zastavena nějakými OSN, kteří už by si na území dělala zálusk.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 23.7.2008 17:28 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Myslím si, že přirovnání k Sudetům bylo docela trefné.
    A nebo ať nemusím tak daleko do historie, přirování k Maďarům na Slovensku by bylo asi ještě trefňejší(ti si akorát ještě nezaložili milice a nevyhlásili vlastní stát, to je jen otázka času).
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.7.2008 12:09 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Kteří jsou vůbec ti dobří a kteří ti špatní?
    V občanské válce nejsou žádní dobří a špatní. Jsou jen MY a ONI.
    23.7.2008 13:31 brm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Dobří jsou vítězové a špatní ti poražení. Copak nevíš, že dějiny píší vítězové?
    Dalibor Smolík avatar 23.7.2008 16:05 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Jo. Tohle říkal jeden knírkatý politik :-). Měl smůlu. On žádné dějiny nepsal.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    23.7.2008 18:50 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    za 200 let z nej bude druhej Napoleon, nebo Caesar. Proste velky muz sve doby, ktery ale nakonec prohral. Dejiny semelou kazdeho, a vypadne pro kazdou dobu co se zrovna hodi.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    Dalibor Smolík avatar 23.7.2008 23:12 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Napoleonské války byly dlouho noční můrou Evropy, ale Napoleon nebyl nikdy posuzován tak negativně, jako Hitler. Přinesl některé pozitivní prvky do historie. Taktéž Caesar: ten pomohl postavit určité základy dnešní civilizace. Hodně se při tom vraždilo a válčilo, ale nikdo v minulosti neprováděl tak cílevědomý holocaust a vyvražďování celých národů, jako tomu bylo ve 20. století. Nevěřím, že by Hitler byl za 200 let považovaný za velkého muže své doby. Nic pozitivního totiž po něm nezůstalo, snad pár dálnic, které využívalo pozdější NDR dlouhá léta bez potřeby oprav...
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    24.7.2008 07:48 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    coz jen svedci o tom co o nich zustalo v pameti. Precti si Caesarovi zapisy z valek( hlavne gaelske), kde primo on pise ze vyhladil cely narod Helvetu (ano zili v alpach, ale dnes uz tam po nich zustalo jen to pojmenovani, lide prisli novi).
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    23.7.2008 23:10 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Jo. Tohle říkal jeden knírkatý politik :-). Měl smůlu. On žádné dějiny nepsal.
    Psal je ten s větším knírem.
    Grunt avatar 23.7.2008 19:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Další svině našla řezníka
    Tak jsem našel něco zajímavého. Doporučuji shlédnout ať se na to můžete podívat i na názor druhé strany. Zase jen další blbá informační válka. Jsem fakt docela zvědav jak se ještě situace vyvrbí.

    Docela úsměvná mi přijde i mapa zemí, které nezávislost Kosova uznali.

    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.