abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 3.5 svobodného multiplatformního softwaru pro editování a nahrávání zvukových souborů Audacity (Wikipedie). Přehled novinek také na YouTube. Nově lze využívat cloud (audio.com). Ke stažení je oficiální AppImage. Zatím starší verze Audacity lze instalovat také z Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:44 | Zajímavý článek

    50 let operačního systému CP/M, článek na webu Computer History Museum věnovaný operačnímu systému CP/M. Gary Kildall z Digital Research jej vytvořil v roce 1974.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:22 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program a spuštěna registrace na letošní konferenci Prague PostgreSQL Developer Day, která se koná 4. a 5. června. Na programu jsou 4 workshopy a 8 přednášek na různá témata o PostgreSQL, od konfigurace a zálohování po využití pro AI a vector search. Stejně jako v předchozích letech se konference koná v prostorách FIT ČVUT v Praze.

    TomasVondra | Komentářů: 0
    včera 03:00 | IT novinky

    Po 48 letech Zilog končí s výrobou 8bitového mikroprocesoru Zilog Z80 (Z84C00 Z80). Mikroprocesor byl uveden na trh v červenci 1976. Poslední objednávky jsou přijímány do 14. června [pdf].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    včera 02:00 | IT novinky

    Ještě letos vyjde Kingdom Come: Deliverance II (YouTube), pokračování počítačové hry Kingdom Come: Deliverance (Wikipedie, ProtonDB Gold).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    21.4. 19:11 | Komunita

    Thunderbird 128, příští major verze naplánovaná na červenec, přijde s nativní podporou Exchange napsanou v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 25
    21.4. 04:44 | Komunita

    Byly vyhlášeny výsledky letošní volby vedoucího projektu Debian (DPL, Wikipedie). Novým vedoucím je Andreas Tille.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    21.4. 00:11 | Nová verze

    Po osmi měsících vývoje byla vydána nová verze 0.12.0 programovacího jazyka Zig (GitHub, Wikipedie). Přispělo 268 vývojářů. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    20.4. 23:55 | Pozvánky

    Poslední měsíc byl plný zajímavých akcí, o kterých Vám bastlíři z projektu MacGyver mohou povědět, protože se na ně sami vydali. Kde všude byli, ptáte se? Objevili se na Installfestu, Arduino Day, Hackaday Europe a tajném srazu bastlířů z Twitteru. A z každé akce pro vás mají zajímavé poznatky.

    … více »
    bkralik | Komentářů: 1
    KDE Plasma 6
     (71%)
     (10%)
     (2%)
     (18%)
    Celkem 677 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE

    18.5.2008 12:02 | Přečteno: 1474× | Linux | poslední úprava: 18.5.2008 14:36

    Před více než rokem jsem porovnával rychlost opravy chyb, a teď mě napadlo podívat se, jak se od té doby situace změnila.

    Metodika zůstala stejná:

    Vyberou se chyby z bugzilly za šestiměsíční období (leden-červen 2006 a květen-říjen 2007). Zajímavé jsou jen opravdové chyby, takže nepočítáme duplicity, neplatné chyby a chyby způsobené původním kódem (upstream). Pokud nebyla chyba opravena do 6 měsíců, počítá se jako neopravená.

    Oproti původnímu srovnání jsem v Mandriví Bugzille počítal jen položku Mandriva Linux (i když ty ostatní položky měly dohromady jen pár desítek bugů) a v Novellí Bugzille jen položku openSUSE. Vynechal jsem RedHat, anžto jsem nakonec nějak nepochopil, jakým způsobem tu Bugzillu vedou.

    A výsledek je na obrázcích.

    Mandriva si polepšila, očividně je to důsledek změn, které zavedl Adam Williamson. (Nahlášená chyba je nejprve prozkoumána členy triage teamu, kteří se postarají, aby se nejednalo o duplicitu a aby hlášení obsahovalo všechny potřebné informace. Teprve pak je předána vývojářům, kteří tak neztrácejí čas.)

    openSUSE je stabilní, Gentoo si mírně polepšilo.

    Ale velké překvapení mě čekalo u KDE a Gnome.

    U KDE očividně platilo, že chyba je buďto opravena v den nahlášení anebo nikdy. Teď silně polevili, a to i přes výrazně nižší počet hlášení.

    Největší překvapení bylo ale u Gnome. Z 50% úspěšnosti se dostali na 16 %. Musí se ale uznat, že měli trochu těžší situaci - počet hlášení se jim ztrojnásobil a polovina z nich byly duplicity (<flame>tipnul bych si na ubunťáky - je jich hodně, mají Gnome jako default a mají vyšší podíl BFU</flame>) (za duplicity mohou hlavně automatická hlášení při pádu aplikací, hlavně od uživatelů Fedory a Ubuntu)

    Data 2006
    Data 2007

    Data:

    Mandriva old
    (2006-01-01 - 2006-06-30)
    Celkový počet chyb: 2634
    Z nich nás ale zajímá jen: 2089
    (Protože nepočítáme 215 DUPLICATE, 46 WORKSFORME, 175 INVALID, 74 WONTFIX a 35 REPORTEDUPSTREAM)
    Neopraveno zůstalo: 1050
    Opraveno bylo: 1039
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 207
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 205
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 85
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 112
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 127
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 303
    
    Mandriva new
    (2007-05-01 - 2007-10-30)
    Celkový počet chyb: 4174
    Z nich nás ale zajímá jen: 3128
    (Protože nepočítáme 479 DUPLICATE, 54 WORKSFORME, 306 INVALID, 154 WONTFIX a 53 REPORTEDUPSTREAM)
    Neopraveno zůstalo: 1278
    Opraveno bylo: 1850
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 334
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 456
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 201
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 237
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 192
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 430
    
    openSUSE old
    Celkový počet chyb: 7005
    Z nich nás ale zajímá jen: 4297
    (Protože nepočítáme 1093 DUPLICATE, 263 WORKSFORME, 801 INVALID a 551 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 1525
    Opraveno bylo: 2772
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 474
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 707
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 337
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 431
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 359
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 464
    
    openSUSE new
    Celkový počet chyb: 7368
    Z nich nás ale zajímá jen: 4710
    (Protože nepočítáme 1221 DUPLICATE, 294 WORKSFORME, 611 INVALID a 532 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 1674
    Opraveno bylo: 3036
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 457
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 775
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 389
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 454
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 425
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 536
    
    gentoo old
    Celkový počet chyb: 20603
    Z nich nás ale zajímá jen: 13871
    (Protože nepočítáme 4179 DUPLICATE, 630 WORKSFORME, 1412 INVALID a 511 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 5088
    Opraveno bylo: 8783
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 2218
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 2037
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 851
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 989
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 1006
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 1682
    
    gentoo new
    Celkový počet chyb: 13675
    Z nich nás ale zajímá jen: 10103
    (Protože nepočítáme 2153 DUPLICATE, 355 WORKSFORME, 763 INVALID a 301 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 3348
    Opraveno bylo: 6755
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 1557
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 1518
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 695
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 855
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 935
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 1195
    
    kde old
    Celkový počet chyb: 10724
    Z nich nás ale zajímá jen: 7142
    (Protože nepočítáme 1364 DUPLICATE, 966 WORKSFORME, 995 INVALID a 257 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 5176
    Opraveno bylo: 1966
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 1731
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 16
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 0
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 27
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 85
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 107
    
    kde new
    Celkový počet chyb: 6689
    Z nich nás ale zajímá jen: 4612
    (Protože nepočítáme 825 DUPLICATE, 425 WORKSFORME, 678 INVALID a 149 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 3648
    Opraveno bylo: 964
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 276
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 145
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 61
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 81
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 117
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 284
    
    gnome old
    Celkový počet chyb: 20740
    Z nich nás ale zajímá jen: 15018
    (Protože nepočítáme 3809 DUPLICATE, 0 WORKSFORME, 406 INVALID, 695 NOTABUG, 481 NOTGNOME, 0 NOTXIMIAN a 331 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 7627
    Opraveno bylo: 7391
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 1843
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 1753
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 748
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 908
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 851
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 1288
    
    gnome new
    Celkový počet chyb: 63421
    Z nich nás ale zajímá jen: 35707
    (Protože nepočítáme 25159 DUPLICATE, 0 WORKSFORME, 449 INVALID, 645 NOTABUG, 1184 NOTGNOME, 0 NOTXIMIAN a 277 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 29887
    Opraveno bylo: 5820
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 1447
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 1262
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 513
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 620
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 700
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 1278
    
           

    Hodnocení: 65 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE, obrázek 1 Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE, obrázek 2

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    freshmouse avatar 18.5.2008 12:13 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Totální nesmysl. Navíc obohacený o kopnutí do ubunťáků a žvásty o úpadku.

    Co ta čísla mají znamenat? Jó, kdybys takhle ty bugzilly fakt prošel a pak dělal závěry, beru, ale tohle nemá žádnou hodnotu, něco jako že devět českých žen z deseti používá ten a ten prací prášek. Napadlo tě někdy např. to, že do bugzill se nehlásí jen chyby?
    18.5.2008 12:29 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Nesmysl by to třeba byl, kdyby se tím porovnávali ty projekty navzájem, ale já to pochopil tak, že jde o srovnání minulost vs bližší minilost u každého projektu. Hodnotil jsem jako dobré.
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 18.5.2008 13:06 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Já to pochopil taky tak, ale na tom moc nezáleží. Prostě se porovnává starší nesmysl s novějším nesmyslem...
    18.5.2008 13:10 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Potom ale nechápu "Co ta čísla mají znamenat? Jó, kdybys takhle ty bugzilly fakt prošel". Snad je jedno, co mají znamenat. Pokud znamenají u jednotlivých projektů pořád to samé, tak jejich porovnání má smysl.
    THIS IS SPARTA!
    freshmouse avatar 18.5.2008 13:18 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Ano, samotná komparace má smysl, ale jednotlivá data ne. Je to jako zkoumat, kolik andělů se na špičku jehly vešlo dnes a kolik včera...

    "Co ta čísla mají znamenat? Jó, kdybys takhle ty bugzilly fakt prošel" -- tím jsem myslel to, že v Bugzille jsou různé záznamy. Různě prioritní, různě důležité. Jsou tam nejen chyby, ale i požadavky funkcí -- nesmyslných i důležitých. A i podle toho jsou požadavky řešeny.

    Kdyby autor x let procházel a používal nějakou bugzillu a pak tady řekl, že je někde úpadek nebo že se někde daří, tak jo, ale on udělal jen výcuc čísel, přičemž silně pochybuju, že ty bugzilly zná i jinak než z minulého výcucu...
    18.5.2008 13:22 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    No jak tě tak sleduju, ještě že autor neprošel Bugzillu ubuntu a nevyplivl tady negativně vypadající graf. Nechcu si ani domyslet, jak bys tady hystericky vyváděl :-D
    freshmouse avatar 18.5.2008 13:31 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Já hystericky nevyvádím. Jen jsem podotkl, že je je toto porovnání totální nesmysl a závěry z něho plynoucí taky. Toť vše. Nevím, jak s tím souvisí Ubuntu.
    18.5.2008 13:35 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Totální nesmysl. Navíc obohacený o kopnutí do ubunťáků a žvásty o úpadku ;-)
    freshmouse avatar 18.5.2008 13:54 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    A?
    hajma avatar 18.5.2008 14:32 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    bugzilly znam bohuzel moc dobre, netreba pochybovat.

    Pozadavky funkci - enhancement - tech je v Gnomi bugzille v 05/2007 - 10/2007 asi 3000, to se v tom mnozstvi ztrati. Takze zase nic.

    Jinak obecne - cisla jsou cisla, mohou znamenat cokoli. Pokud nyni v Gnome opravili 5800 bugu a rok pred tim za stejne obdobi 7400, tak ja si myslim, ze je to docela vyrazne zhorseni. A neni v tom zadne zaujeti proti Gnome, KDE je na tom daleko hur.
    21 promarněných znaků
    freshmouse avatar 18.5.2008 14:49 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Ano, ale to stále nic nevypovídá o samotných hlášeních. Je otázkou, co a jak se vyřešilo, například co bylo záplatováno atd. Co se týče třeba GNOME Bugzilly, občas tam něco přispěju, a všiml jsem si toho, že se někdy stává, že i když je problém vyřešen, v Bugzille to není označeno jako FIXED. A to je právě to, co ti vyčítám -- podle mě všechny ty bugzilly osobně neznáš a data, co jsi sem poskytl, nemají tedy takovou hodnotu.

    A ještě jen drobnost. Porovnáváš období leden až červen a květen až prosinec, což jsou různé "sezony". Analogicky bych takhle mohl srovnávat, jak lidé jezdí na dovolenou k moři: zatímco v měsících dubnu až září 2007 jezdí hodně, v říjnu 2007 až březnu 2008 jezdí málo. Lze z toho vyvodit, že lidé přestávají jezdit k moři?
    hajma avatar 18.5.2008 15:54 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    A ja si zase myslim, ze se to srovnavat da. Samozrejme, ze budou bugy, ktere jsou fixnute, ale zapomeli je tak oznacit. Budou i bugy, ktere nekdo oznacil jako duplicate a pritom se jednalo o neco uplne jineho, jenomze ten, kdo bug nahlasil se jiz neobtezoval chybu znovu otevrit a upozornit na to. atd atd.

    Jenze tyto vyjimky budou tvorit radove max procenta.

    Co se tyka obdobi - pokud najdu chybu, me je jedno jestli je zrovna leden nebo zari, ja chci, aby byla opravena co nejdrive. Ale ze me to samotneho zajimalo, zkusil jsem si cisla pro Gnome v obdobi leden-cerven 2007. A tam je to dokonce jeste horsi:
    Celkový počet chyb: 19784
    Z nich nás ale zajímá jen: 9189
    (Protože nepočítáme 9766 DUPLICATE, 0 WORKSFORME, 118 INVALID, 124 NOTABUG, 559 NOTGNOME, 0 NOTXIMIAN a 28 WONTFIX)
    Neopraveno zůstalo: 8381
    Opraveno bylo: 808
    Celkem bugů opravených do 1 dne: 153
    Celkem bugů opravených do 7 dnů: 152
    Celkem bugů opravených do 14 dnů: 84
    Celkem bugů opravených do 30 dnů: 103
    Celkem bugů opravených do 61 dnů: 94
    Celkem bugů opravených do 183 dnů: 222
    
    21 promarněných znaků
    hajma avatar 18.5.2008 16:06 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    noo, kdyz se na to kouknu z druhe strany, tak se da rict, ze Gnome bylo v upadku a ted se z nej pomalu dostava ;-)
    21 promarněných znaků
    18.5.2008 16:05 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    i když je problém vyřešen, v Bugzille to není označeno jako FIXED
    Ale to je nepořádnost vývojářů...
    freshmouse avatar 18.5.2008 14:51 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Ale kdybys třeba pojednal o bugzille projektu, co dobře znáš, s chutí bych si to přečetl a hodnotil dobře.
    18.5.2008 13:07 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Panečku ty jseš ale vůl. Zeptal bych se tě, jestli náhodou nepoužíváš ubuntu :-D, ale obávám se, že to vím!
    xkucf03 avatar 18.5.2008 18:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    No a, proč si trochu nekopnout, že ho používá spousta lam je fakt. To že ho mají i jiní lidé jako ty nebo já na tom moc nemění.

    A jinak souhlasím, čísla z bugzill se dají použít spíš jako generátor náhodných čísel než nějaké hodnocení - pokud do nich může zadávat chyby kdokoli, resp. kdokoli s registrací.

    Ale hodnotím kladně, za to, že si s tím autor dal práci a napsal komentáře.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    18.5.2008 12:20 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Jak to vlastně nakonec dopadlo s bugy v KDE3, byly všechny uzavřeny? To by graf pro tento rok mohl bejt zajímavej :-)
    THIS IS SPARTA!
    18.5.2008 13:09 Out-sider | blog: outsiderblog | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Taky by měl zajímalo, jak se do té statistiky pormítá KDE3 a KDE4 a postupný přechod.
    multi avatar 18.5.2008 14:03 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    hajma avatar 18.5.2008 14:11 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    ackoliv vetsinou na freshmouse nereaguji, nedalo mi to a podival jsem se na ty dupl. v Gnome podrobneji. Naprosta vetsina z nich je zpusobena automatickymi hlasenimi pri padu aplikace.
    Co se tyka rozdeleni dle distribuci, Ubuntu za to nemuze (az tak uplne):

    resolution=DUPLICATE & Comment contains 'fedora' = 11995
    resolution=DUPLICATE & Comment contains 'ubuntu' = 8160
    resolution=DUPLICATE & Comment contains 'debian' = 1475
    resolution=DUPLICATE & Comment contains 'suse' = 825
    resolution=DUPLICATE & Comment contains 'gentoo' = 790
    resolution=DUPLICATE & Comment contains 'mandriva' = 459
    takze spornou vetu ze zapisku upravim.
    21 promarněných znaků
    freshmouse avatar 18.5.2008 14:17 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Díky.
    18.5.2008 21:25 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Booze, to je blbost. Aby to melo alespon nenulovy vyznam, tak by to muselo byt rozdelene podle zavaznosti chyb. Jinak u KDE je celkem logicke, Uvedene obdobi je obdobi intenzivni prace na KDE4.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    18.5.2008 23:53 Chocolate Bear | blog: Chocolate Bear
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Je to blbost, ale u KDE je to logické :-D
    THIS IS SPARTA!
    hajma avatar 19.5.2008 20:48 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rychlost opravy chyb aneb úpadek Gnome a KDE
    Mumbo ... perhaps, Jumbo ... perhaps not

    podle mych zkusenosti to sedi. Chyby v KDE mnou nahlasene jsou nereseny uz veky. A je mi jedno, jestli se kona prechod na 4 nebo ne.
    21 promarněných znaků

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.