abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
dnes 01:22 | Komunita

Před dvěma lety se Andrew Kelley rozhodl naplno věnovat se svému koníčku, tj. vývoji open source programovacího jazyka Zig (GitHub). Opustil své dobře placené místo v OkCupid a vytvořil si účet na Patreonu. Včera představil nadaci Zig Software Foundation zastřešující propagaci a další vývoj tohoto programovacího jazyka. Podpořit ji lze na GitHub Sponsors (aktuálně 66 % z měsíčního cíle 8 600 $).

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
včera 22:11 | Nová verze

Byla vydána verze 2.0.10 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Nově využívá nedávno vydaný Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.0.

Ladislav Hagara | Komentářů: 4
včera 13:00 | Komunita

Letošní konference linuxových instalatérů Linux Plumbers Conference (LPC 2020) proběhne online ve dnech 24. až 28. srpna. Vývojáři Linuxu by měli probírat také podporu programovacího jazyka Rust v linuxovém jádru [Hacker News].

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
10.7. 17:00 | Nová verze

Multiplatformní open source počítačová hra Minetest byla vydána ve verzi 5.3.0. Jedná se o hru inspirovanou Minecraftem.

Ladislav Hagara | Komentářů: 0
10.7. 15:22 | IT novinky

Mezinárodní organizace pro sledování rotace Země a referenčních systémů (IERS) oznámila (Bulletin C 60), že letošní rok bude opět bez přestupné sekundy. Poslední vkládání přestupné sekundy proběhlo v prosinci 2016.

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
10.7. 02:22 | Zajímavý projekt

Lze si počítačovou klávesnici navrhnout a následně vytisknout na 3D tiskárně? I spínače? James Stanley se rozhodl, že to zkusí a výsledky svého snažení zveřejňuje na svém blogu. V aktuálním příspěvku představil první funkční prototyp s třemi klávesami. Ne, nejsou to Ctrl-Alt-Delete. :-)

Ladislav Hagara | Komentářů: 41
10.7. 01:11 | Nová verze

Byla vydána nová verze 1.47 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.47 bude vydáno také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 2
9.7. 13:33 | Komunita

Služba Firefox Send (zprávička) pro jednoduché a soukromé sdílení souborů s end-to-end šifrováním je dočasně pozastavena. Byla zneužívaná k šíření malwaru [reddit].

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
9.7. 05:55 | Komunita

Google a Canonical společně oznámili možnost běhu aplikací postavených na Flutteru (Wikipedie) také na Linuxu. Na Linuxu lze tyto grafické aplikace také přímo vyvíjet. Současně byla představena pomocí Flutteru vytvořená aplikace pro správu kontaktů Flokk. Ukázka aplikace běžící na Ubuntu na YouTube. Flutter SDK i Flokk jsou již k dispozici také jako Snap balíčky na Snapcraftu.

Ladislav Hagara | Komentářů: 12
9.7. 02:22 | Komunita

Google na svém blogu věnovanému open source představil novou organizaci Open Usage Commons. Cílem této organizace je rozšířit filozofii a definici open source také na ochranné známky projektů. První tři zapojené projekty jsou Angular, Gerrit a Istio. Více v často kladených otázkách (FAQ).

Ladislav Hagara | Komentářů: 1
Používáte některé open-source řešení [protokol] pro šifrovaný instant messaging?
 (23%)
 (30%)
 (4%)
 (12%)
 (17%)
 (5%)
 (12%)
 (24%)
Celkem 335 hlasů
 Komentářů: 35, poslední 9.7. 02:05
Rozcestník

hajma se stěhuje

7.4.2010 00:11 | Přečteno: 1672× | non-linux

na http://blog.hajma.cz/ . Bylo to tu fajn, ale je na čase zvednout kotvu. Na jednu stranu přijdu o víceméně garantovaných 1000+ přečtení každého výpotku,

na druhou stranu se už nebudu při publikování zápisku v angličtině cítit provinile. A poslední dobou o linuxu taky moc nepíšu, beru ho víceméně jako pracovní nástroj, který (dokud člověk nevybočí z prošlapaných cestiček) většinou funguje, a tak přestává být zajímavým, takže většina věcí, o kterých jsem chtěl poslední dobou psát by tu byla off topic. blogspot.com (na kterém to běží) mi taky nabízí daleko přítulnější prostředí, třeba přidání obrázku je otázka dvou kliků. Sice chápu, že je to určitá forma obrany proti puberťačkám s poníkama, ale editovat html mě prostě ve 3. tisíciletí už nebaví (a ten editor to opravdu nezachraňuje).

výhody abclinuxu.cz:

1. Vysoká čtenost

2. Odborné publikum

3. Dobrá zpětná vazba

 

nevýhody abclinuxu.cz:

1. Uzavření se do "ghetta"

2. Averze vůči cizojazyčným zápiskům

3. Obtížná navigace pro anglicky mluvící čtenáře

4. Mizerná podpora čehokoliv mimo prostého textu

5. Unifikovaný strohý vzhled

       

Hodnocení: 62 %

        špatnédobré        

Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

Komentáře

Vložit další komentář

=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 00:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Auf wiederseheh!
gtz avatar 7.4.2010 16:56 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Addio
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.4.2010 07:29 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
do widzenia
Freeman avatar 7.4.2010 08:53 Freeman | blog: freeemans
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
ĝis revido!
7.4.2010 08:57 retroslava | skóre: 9 | blog: TryCatch | Žižkoff
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Eltéved !
Pozor! Jsem naprostý idiot. Co jsem napsal včera dnes už dávno neplatí. Zavazuji se, že budu diskutovat nezávazně.
7.4.2010 09:19 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Fuck of
7.4.2010 09:19 Robo
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
*off :-)
houska avatar 7.4.2010 09:55 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Hasta la vista! Baby!
7.4.2010 10:34 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Averze vůči cizojazyčným zápiskům
Fakt? To jsem nezaznamenal. Vím, že se občas pod slovensky psaným článkem vyjádřil nějaký nedouk, ale proti angličtině?
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 11:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Fakt? To jsem nezaznamenal. . .. ...ale proti angličtině?
Musim evidentně řvát víc nahlas :-D
kotyz avatar 7.4.2010 11:21 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
tak kdyz je to english tak to ani nectu, tak se logicky ani nevyjadruju. ;-) proc by mel nekdo psat anglicky na ceskym blogu? jakej to ma smysl (krome toho ze to skoro nikdo nebude cist, pokud to neni neco opravdu potrebnyho co by zaroven nebylo tady nebo i jinde i v cestine)?
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
7.4.2010 11:31 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
A proč by neměl? Různé blogy si najdou různé čtenáře. A není pravda, že to nikdo nečte - nalistuj některý z mnoha anglických zápisků a uvidíš, že si je přečetlo docela dost lidí.
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 11:40 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
kotyz avatar 7.4.2010 11:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
precetlo nebo jen otevrelo? ja to taky otevrel, ale necet.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 11:49 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
MaFy avatar 7.4.2010 13:43 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Ty si s tema zas... animakama nedas pokoj co? :-)
Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
kotyz avatar 7.4.2010 13:45 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
kdo si hraje nezlobi ;-)
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
7.4.2010 12:28 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
No a? Pořád nerozumím tomu, co ti na takovém zápisku vadí.
houska avatar 7.4.2010 12:33 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
vadi mu to, ze ON z toho zapisku nic nema ... co ti na tom neni jasny? :D
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 12:36 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
kotyz avatar 7.4.2010 13:27 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
jo, v podstate tak se veci maji.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 13:31 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
7.4.2010 14:06 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
vadi mu to, ze ON z toho zapisku nic nema ... co ti na tom neni jasny? :D
Předpokládám, že to není vážně míněný argument...
7.4.2010 17:35 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
"A proč by neměl? Různé blogy si najdou různé čtenáře."

Mám otázku. Mohu psát blogové zápisky v dánštině? Podle tvého argumento by to přeci nevadilo...
Vojtěch Trefný avatar 7.4.2010 17:49 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Klidně třeba ve svahilštině. Číst to sice nebudu, ale nevím, proč by mi to mělo vadit (a i kdybych s tím měl problém, vždy mohu použít kouzelné tlačítko "Blokovat").
7.4.2010 18:14 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Přesně tak. Nevidím v tom nejmenší problém.
7.4.2010 19:46 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Takže kdyby třeba 2/3 všech zápisků byly ve svahilštině, považoval bys to za přínos?
7.4.2010 21:58 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Ne, ale to neznamená, že by mi vadily zápisky v jiných jazycích. Pokud myslíš, že ta tvá eskalace ad absurdum slouží jako validní argument, tak se pleteš.
7.4.2010 23:12 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Skvělé. Teď jsme se konečně dostali k jádru věci. Takže - cizojazyčné příspěvky jsou prima a úžasné, pokud jsou v určitém množství. Problém je jen určení toho množství. Podle tebe to je méně než 2/3. Podle jiného je to 0. Podle ještě jiného je to třeba 1 %. Jisté ale je, že to množství je pro každého jiné.

Navíc bych si tipnul, že cizojazyčností myslíš pouze angličtinu, protože předpokládáš, že je to jazyk, kterému významná část čtenářů rozumí. Upřímně, kdo by tu stál o zápisky v dánštině nebo svahilštině, kdo by je četl, kdo by jim rozuměl?

Daleko lépe to pochopíš, když si představíš, že na anglicky publikujícím portále vyjde článek česky. Není to žádné ad absurdum, je to jen záměna proměnných - čeština místo angličtiny, angličtina místo češtiny a naopak... Mnoho portálů, diskuzí atd. má dáno, že tam uživatelé smějí přispívat jen v určitém jazyce - a mají k tomu dobrý důvod.
kotyz avatar 7.4.2010 23:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
byly tu i blogy v esperantu, ty sem cet aspon zbezne, protoze to bylo takovy zajimavy zpestreni, ale treba takovy ATOL: Advanced Topics Of Linux me moc nenadchli ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
7.4.2010 23:27 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
A kolik by těch blogů v esperantu (nebyly spíš o esperantu?) muselo být, aby tě to začalo srát?
kotyz avatar 7.4.2010 23:31 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
tak oni nebyly v esperantu cely, nebylo jich moc a nevychazeli zas tak casto. ale taky sem cet tak prvni tri a ten zbytek sem uz jen tak za 5 vterin prolit. myslim ze jich vyslo min nez 10.
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
7.4.2010 23:35 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Nemyslím těch konkrétních, myslím to zcela obecně. Jaká produkce zápisků v esperantu by tě obtěžovala?
kotyz avatar 7.4.2010 23:43 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
klidne by jich mohlo bejt sto, neni problem je necist, ale problem je kdyz tam neni nic jinyho a nemam co cist. kdyz je ve vypisu blogu jen samy takovy podobny "smeti" typu 4 blogy o politice, 3 o mezilidskejch vztazich a 2 v cizim jazyce + 1 o cizim jazyce, tak to me docela otravi. ale zase kdyz je to od "proverenejch" autoru (ikdyz to taky nemusi bejt 100%, treba jilka ctu celkem rad, ale kdyz je tam jeden jeho blog vedle druhyho, tak to taky neni optimalni, pise hrozne rozvlacne, takze na nej si musim udelat cas a kdyz tam toho sou takovy kvanta tak to proste nestiham prezvejkavat vsechno) tak si to prectu a bejvam kolikrat prijemne prekvapen ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
thingie avatar 8.4.2010 02:10 thingie | skóre: 8
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Dá se celkem předpokládat, že když to nikdo nebude číst, tak to lidi přestanou i psát, takže se to postupně nějak vyrovná. Kde je problém.
Růžové lži.
8.4.2010 11:39 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
To se právě nedá předpokládat. Ty totiž zřejmě předpokládáš, že jedinou motivací k psaní zápisků je čtenost, tedy čím vyšší čtenost, tím více zápisků - a naopak. Takto to ale samozřejmě nefunguje.
8.4.2010 09:00 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Není to žádné ad absurdum
Ale ano, je - 2/3 svahilských zápisků jsou zde nereálné. Kromě toho...
Teď jsme se konečně dostali k jádru věci. Takže - cizojazyčné příspěvky jsou prima a úžasné, pokud jsou v určitém množství.
Ne, to jsem neřekl. Odpovídal jsem na otázku, jestli si myslím, že by to byl přínos. Ne, přínos by to nebyl. Ale nezakazoval bych to, ani bych se proti tomu neohrazoval. Kdyby tu dvě třetiny všech zápisků byly svahilsky, znamenalo by to, že existuje početně významná skupina lidí, kteří je chtějí psát a číst. A v tom nevidím žádný problém.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 09:10 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Hurrah, sisi kuandika kwa Kiswahili!!!
8.4.2010 11:43 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Kdyby tu dvě třetiny všech zápisků byly svahilsky, znamenalo by to, že existuje početně významná skupina lidí, kteří je chtějí psát a číst.
Toto je stejně chybná úvaha jako pisatele výše. Počet zápisků není nijak vázan na čtenost. Někdo je třeba grafoman a je mu jedno, kolik lidí to čte atp.
8.4.2010 13:42 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Není to chybná úvaha. Grafomani nejsou v běžném vzorku návštěvníků zastoupeni více než kdekoliv jinde. Tady, stejně jako kdekoliv jinde, to funguje tak, že lidé píší, pokud o to má někdo zájem. Existují výjimky, ale ty jsou právě to - výjimky, nikoliv většina. Takže statisticky se tu budou objevovat zápisky, o které je nějaký zájem.
Cubic avatar 8.4.2010 09:29 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Upřímně, kdo by tu stál o zápisky v dánštině nebo svahilštině, kdo by je četl, kdo by jim rozuměl?
myslim ze takovy problem tu mivaji i blogy psane v cestine - je mi to az trapny to psat ale: "Tak to proste necti"
8.4.2010 11:46 void
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Toto je velmi kvalitní řešení ... pokud je cílem ABC snížit počet svých čtenářů.
Fluttershy, yay! avatar 8.4.2010 12:09 Fluttershy, yay! | skóre: 86 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Takže se má třídit jako na Linuxsoftu? OMG!
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ ⓔⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓡⓘⓒⓗCHAZ
Cubic avatar 8.4.2010 12:12 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Ty opravdu ctes vsechno nebo si vybiras? ja nektere veci vynechavam protoze me proste neberou, nechapu proc by to nemohli delat ti kteri nechteji cist v anglictine, pokud by se tu zapisky v jinych jazycich rozmnozili stacila by jedina filtrovaci funkce na zobrazovani ceskeho a cizojazycneho obsahu.
8.4.2010 10:42 Martin
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Upřímně, kdo by tu stál o zápisky v dánštině nebo svahilštině, kdo by je četl, kdo by jim rozuměl?

fůra Dánů a Svahilů na blogu
MaFy avatar 7.4.2010 10:40 MaFy | skóre: 24 | blog: kecy | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
?מה אתה אוהב
Lidé se dělí do 10 skupin. Na ty, co rozumí binárnímu kódu a na ty ostatní...
7.4.2010 13:06 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Tak je hezký, že jste se rozloučil. Ale taky jsem si myslel, že kolem Linuxu, už s e nic zajímavýho neděje. Občas se přistihnu, že tu objevím zajímavé věci. Třeba obarvení bashe. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
houska avatar 7.4.2010 13:42 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Občas se přistihnu, že tu objevím zajímavé věci. Třeba obarvení bashe. :-)
:D

.. nebo to jako opravdu?

7.4.2010 14:59 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
http://www.abclinuxu.cz/clanky/bash-prompt

No tenhle článek se mi moc líbil, sem to prubnul, funguje to. Mám rád takové věci v konsoli. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
houska avatar 7.4.2010 15:20 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
ano ano, vim o tom, ale ja sam bych tomu nerikal "zajimava vec" ale spis kravina :)

... ale proti gustu :)

7.4.2010 15:30 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Tak frajerky čuměj, když se na černé obrazovce objeví barevný text. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
houska avatar 7.4.2010 16:25 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
vase frajerky ohromi barevny text na cerne obrazovce? zkusil jste jim ukazat televizi? ... 3D filmu nebo Compizu ani nemluvim ;) ... to budete KING!
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 19:53 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
tousko, nechci se tě dotknout, ale jestli to myslíš vážně, tak fak žiješ v hodně omezenym světě...
kotyz avatar 7.4.2010 19:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
houska zije ve flatlandu, o tretim rozmeru vi jen z doslechu ... :-D
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
houska avatar 7.4.2010 21:57 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
ja jsem jen 2D jako simpsnovi
8.4.2010 08:12 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
lol, kdyby to řekl úplně kdokoliv jiný, tak asi pokývám hlavou, přestože na ty individua mám podobný názor jako houska (i když ten to možná -- nevím -- nemyslel vážně). Ale takhle, pobavil jsi mě :-)
=^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 08:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Ženský tohle fakt nezajímá, nějakej Compis Fusion! (jim to přijde tak nějak automaticky normální/běžný/šedý) :-D Ženský sou na tyhle drobný píčoviny...
8.4.2010 02:11 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Je neohromí televize 3D ani Compiz, je ohromí vobarvený bash. To je mate. A co když pustím VIM v konsoli a tagy při psaní, když píšu v html sou barevný, to teprve zírají. :-)
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 07:18 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
když píšu v html sou barevný, to teprve zírají. :-)
...to já mam v Kwrite taky, ale přijde mi to spíš praktický (když třeba někde zapomenu nějaký " > < ;), než jako funkce na zvlhčování kalhotek...
8.4.2010 10:02 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Kwrite nepoužívám a tím je neohromím. Černá obrazova, syntax on, a barevný tágy ve VIM, tomu já říkám editor. Kwrite, to používají na Nové Guineji?
Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
=^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 10:06 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
a PSPad?
Fluttershy, yay! avatar 7.4.2010 16:17 Fluttershy, yay! | skóre: 86 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Příliš mnoho hezkých, ale schovaných blogů. Což takhle nějaký agregátor á la Linux Today?
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ ⓔⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓡⓘⓒⓗCHAZ
7.4.2010 18:03 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Nejaky by se hodil. :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
xkucf03 avatar 9.4.2010 20:40 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Něco jako http://www.weblogy.cz/ ale pro Linux? Něco takového není problém zřídit, dá se použít třeba Drupal a je to hned*. Ale otázka je, jestli by o takový agregátor byl zájem. Jestli si spíš lidi nemají vlastní čtečky a v nich oblíbené blogy (místo aby chodili na stránku, kde jsou všechny – které jim někdo předvybral).

Případně by se dal nainstalovat Scuttle, kam by lidi přidávali odkazy – třeba na zajímavé články, ale i blogy. Akorát takové služby se velmi snadno zvrtnou – buď je tam málo obsahu, nebo je nízká kvalita – kde kdo tam „spamuje“ a vkládá kdejakou blbost.

*) např. jsem dělal takový agregátor pro naši školu: Blogy VŠE.
Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
Fluttershy, yay! avatar 9.4.2010 21:37 Fluttershy, yay! | skóre: 86 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
On by to ani nemusel být vyslověně agregátor, stačil by přehled takovýchto blogů -- na konkrétní články si člověk přijde sám, ale když o tom blogu ani neví...
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ ⓔⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓡⓘⓒⓗCHAZ
gtz avatar 7.4.2010 18:00 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Takže ještě jednou addio ...

Zde máte aspoň záruku toho, že to nepíšte jen do elektronického šuplíku. Vždy Vám někdo odpoví.

Máte nějaký srovnání kolik lidí Vás bude tam číst a kolik lidí Vám pošle komentář ?

Jak jsem se díval na ten nový blog, nevidím žádnou reakci na Vaše psaní. U každého článku je komentář == 00000.

Zde by se Vám to prostě nestalo. Proč psát v ENG a ne ve svém domovském jazyku ?
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
7.4.2010 18:06 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Zde máte aspoň záruku toho, že to nepíšte jen do elektronického šuplíku. Vždy Vám někdo odpoví.
Co se tyce mne, tak kdyz pisi sem, pisi sem prave proto, abych oslovil nezname lidi (napriklad kdyz znam dobrou akci). Kdyz mam chut napsat kratky spisek inspirovany svym zivotem, nemam duvod, aby jej cetlo spousta neznamych lidi, i kdyz mi to nevadi. Pisi jej hlavne pro ty, ktere by to mohlo zajimat - a ti mne uz nejspis maji v RSS ctecce.

Odpovedi typu "ty opravdu nepijes alkohol?", kterych obvykle mivam mnoho, nejsou zas tak hodnotne, aby mi za to staly :o)
5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
gtz avatar 7.4.2010 18:59 gtz | skóre: 27 | blog: merlins | Brno - Venkov / Rosicko
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Zcela Vás chápu .....
- nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
Fluttershy, yay! avatar 7.4.2010 18:08 Fluttershy, yay! | skóre: 86 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Proč psát v ENG a ne ve svém domovském jazyku ?

(a) Může si to přečíst více lidí. (b) Člověk se tím v tom jazyce zlepšuje.

Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ ⓔⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓡⓘⓒⓗCHAZ
kotyz avatar 7.4.2010 19:38 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Radnice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
to acko se mi mo nezda, ze by anglicky mluvici vyhledavali anglicky psany blogy na ceskym portale, kde je 99.9% blogu psanejch cesky? jo muze je sem zavest google, ale zadny davy to urcite nebudou. spis bych rek ze si to precte tech lidi min (odradi to od precteni i nektery mistni a moc prespolnich to stejne nepritahne) nez vic. nevadi mi to, jen to nejak nechapu, prijde mi to trochu kontraproduktivni nebo nevim jaky slovo by to presne vystihlo, neefektivni? ...
Mul-ti-pass! | Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
Fluttershy, yay! avatar 7.4.2010 20:54 Fluttershy, yay! | skóre: 86 | blog:
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
Google. A pokud jde o něco opravdu významného... (Jsou takové věci, třeba Yuhůův vertikálně centrovaný layout. Nic jiného mě teď nenapadá, ale jsou taková témata. Třeba rozchození nějakého hardware.)
Science advances one funeral at a time. (Max Planck, parafráze) ✊ ⓔⓐⓣ ⓣⓗⓔ ⓡⓘⓒⓗCHAZ
robotics avatar 7.4.2010 21:03 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
••• / -••• / --- / •••• / • / -- /
robotics avatar 7.4.2010 21:04 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
•- / / •--- / •- / / - / --- / / - / •- / -•- / -•-- / / ••• / - / • / •--- / -• / • / / -• / • / -•-• / • / - / •-•• / / /
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 21:46 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
7.4.2010 21:55 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
ale už si dej pohlavek! Nebo ne, je to roztomilej vobrázek, neasi...
Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
corsse avatar 7.4.2010 22:19 corsse | skóre: 6 | Klánovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
amigo, k tobe mi vic sedi tenhle:
=^..^= AmigaPower® avatar 7.4.2010 22:41 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
...ale toho už jsem dával do diskuse s Ritou-Gabrielou ;-)
houska avatar 8.4.2010 09:53 houska | skóre: 41 | blog: HW
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
kde? kde?
=^..^= AmigaPower® avatar 8.4.2010 09:58 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
...že jí spravim elektriku...
corsse avatar 8.4.2010 10:19 corsse | skóre: 6 | Klánovice
Rozbalit Rozbalit vše Re: hajma se stěhuje
je, tak to sorry, jestli to byla diskuze pane Jilka, tak toho nectu, nemohl jsem si vsimnout, jeste jednou sorry... ;-)

Založit nové vláknoNahoru

ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
© 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.