abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:11 | IT novinky

    Dnes a zítra probíhá vývojářská konference Google I/O 2025. Sledovat lze na YouTube a na síti 𝕏 (#GoogleIO).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:22 | Komunita

    V Bostonu probíhá konference Red Hat Summit 2025. Vybrané přednášky lze sledovat na YouTube. Dění lze sledovat na síti 𝕏 (#RHSummit).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:00 | Nová verze

    Společnost Red Hat oficiálně oznámila vydání Red Hat Enterprise Linuxu 10. Vedle nových vlastností přináší také aktualizaci ovladačů a předběžné ukázky budoucích technologií. Podrobnosti v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 12:22 | Pozvánky

    Tuto sobotu 24. května se koná historicky první komunitní den projektu Home Assistant. Zváni jsou všichni příznivci, nadšenci a uživatelé tohoto projektu. Pro účast je potřebná registrace. Odkazy na akce v Praze a v Bratislavě.

    jose17 | Komentářů: 0
    včera 04:44 | IT novinky

    Troy Hunt představil Have I Been Pwned 2.0, tj. nový vylepšený web služby, kde si uživatelé mohou zkontrolovat, zda se jejich hesla a osobní údaje neobjevily v únicích dat a případně se nechat na další úniky upozorňovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    19.5. 23:22 | Zajímavý software

    Microsoft představil open source textový editor Edit bežící v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    19.5. 22:22 | Zajímavý software

    V Seattlu a také online probíhá konference Microsoft Build 2025. Microsoft představuje své novinky. Windows Subsystem for Linux je nově open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 13:11 | Zajímavý článek

    Z příspěvku Turris Sentinel – co přinesl rok 2024 na blogu CZ.NIC: "Za poslední rok (únor 2024 – únor 2025) jsme zachytili 8,3 miliardy incidentů a to z 232 zemí a z jejich závislých území. Tyto útoky přišly od 6,2 milionu útočníků (respektive unikátních adres). SMTP minipot je stále nejlákavější pastí, zhruba 79 % útoků bylo směřováno na tento minipot, 16 % útoků směřovalo na minipot Telnet, 3 % útoků směřovaly na minipot HTTP a 2 % na minipot FTP. Dále jsme zaznamenali 3,2 milionu unikátních hesel a 318 tisíc unikátních loginů, které útočníci zkoušeli."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    19.5. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána (Mastodon, 𝕏) nová verze 3.0.4 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.5. 12:33 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 7.4 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 136. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (62%)
     (23%)
     (8%)
     (2%)
     (0%)
     (0%)
     (6%)
    Celkem 52 hlasů
     Komentářů: 5, poslední včera 20:57
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    9.7.2007 13:11 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Pythonem u Usamy nepochodíš :-)
    9.7.2007 13:29 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Nic proti ale takovy kopani ti da vic nez si myslis. Treba uctu k fyzicke praci. Protoze dle toho co pises me pride z eji prehlizis a opovrhujes ji (trebas ne ale ze zapisku mi to tak prislo).
    V podstatě nic nevím
    9.7.2007 13:40 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Vsak ja mam uz taky svoje odkopane... :) A rozhodne tou praci neopovrhuju, ale kopat v dnesni dobe v Ostrave je zajimave (nejsem rasista, ale kdyz berou stejne jako ja, ale makaj tam jenom bili, tak to zamrzi :) ), ale to jsem odbocil :) (rozhodne to neplati o vsech).

    To je taky dalsi vec, co se clovek nauci :) Nehazet vsechny romy do stejneho pytle :)
    9.7.2007 13:43 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    na to sou cikani nejlepsi.Kdyz dostanou zaplaceno tak kopou jak divy.Znamej stavar na tohle bere jedine cikany.
    V podstatě nic nevím
    9.7.2007 13:45 hanzz | skóre: 19 | blog: hanzz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Tak nevim, ale tam, kde sem makal ja, tak to chodilo spis tak, ze romove si kourili cigaretky a bili tam kopali :) Nicmene minuly rok sem kopal prevazne s cechama a slovakama a tam to bylo v pohode (= kopali vsichni stejne) :)
    9.7.2007 13:53 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    no kdyz maj na kopani bily tak se nediv:-)))))
    V podstatě nic nevím
    freshmouse avatar 9.7.2007 16:40 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Ne. Nejlepší jsou Ukrajinci. Ti makají, i když za to moc neberou a ani nemají peníze jisté. Viděl jsem Ukrajinky -- ty holky prostě jedou. Tedy, ne že bych do Česka chtěl víc Ukrajinců...
    freshmouse avatar 9.7.2007 16:37 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Třeba já jsem nikdy fyz. prací neopovrhoval, ale pokud bych za ni ve skladu nedostával tu správnou sumu, tak bych ji nedělal. Jinými slovy, tím úctu fyz. práce nezíská. Spíš se mi zdá, že se "dělnictvo" dívá skrz prsty ne inteligenci atd., ale nemyslím si, že když posadím kopáče k počítači, tak něco pochopí...
    stafan avatar 9.7.2007 17:20 stafan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    aspoň se dostaneš do kondice ;)
    9.7.2007 13:30 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    sorry mela to byt reakce na zapis ne na tvou reakci.
    V podstatě nic nevím
    9.7.2007 13:36 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Zkus napsat nejaky mail patronum KDE, treba to vyjde.
    9.7.2007 14:17 VRtulnikk | skóre: 17 | blog: blogisek | Rokycany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Vzhledem ze podobnych nastroju pod QT je rada, nevidel bych sance ziskat dotaci primo od patronu KDE nijak ruzove (za vsechny bych jmenoval napriklad ManDVD ci kdvdauthorwizard)...
    9.7.2007 13:48 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    hele a ty veci co jsem ti napsal tak nebereš?
    9.7.2007 14:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Sehnat takovou pocitacovou praci, kterou clovek chce delat, muze byt obcas zatracene tezke... vzpominam si na sebe na gymplu... "jeste jedny webove stranky a radsi zas pujdu hlidat haranty" :-)

    Kazdopadne, vybirat se da, a hodne, ale stylem "umim tuhle jednu vec dobre, zaplatte mi za ni" to obvykle prece jen nefunguje :-)
    ^D
    9.7.2007 14:31 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    A proč ne? ja ze svýho platu klidně pustim kačku na něco good(C++/QT4/KDE)! :-)
    9.7.2007 14:34 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    ...C++...

    rec je o pythonu :-)
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    9.7.2007 14:35 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    každej jde ukecat. :-)
    9.7.2007 14:40 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    to jo, ale ty vysledky, ty vysledky pane inzenyre ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    9.7.2007 15:26 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    ehm? mužeš mě prosím nějak dukladněji přiblížit tvoji myšlenku?
    9.7.2007 16:38 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    sem se nad tim zamyslel a zjistil, ze existuji skutecne dva nahledy , koho je mozno premluvit. Ja myslel toho OP, ktery by mel byt premlouvan z toho pythonu na to c++, coz by nevedlo k tem ocekavanym vysledkum...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    9.7.2007 14:38 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    ...hlidat haranty ...

    kdyz uz o detech mluvi takhle i mlade zeny, tak se neni co divit, ze si deti porizuje dnes prevazne jen urcita skupina obyvatel ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    9.7.2007 16:03 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Tak timhle jsi asi autora zapisku (myslim tim "...mluvi takhle i mlade zeny") urazil;-)
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?
    9.7.2007 16:41 springer | skóre: 10 | blog: engineering
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    no , je to samozrejme vec pohledu , pro takoveho Kulinskeho je anicka urcite stara ...
    kralovna Alzbeta a Stallmanuv holic diskutuji free software
    9.7.2007 16:22 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    kdyz uz o detech mluvi takhle i mlade zeny, tak se neni co divit, ze si deti porizuje dnes prevazne jen urcita skupina obyvatel ...

    Zevseobecnovani byva casto zakladem chybnych uvah :-)

    Vlastni deti ci deti znamych jsou obvykle neco trochu jineho nez rozmazleni cizi haranti, na ktere rodice nemaji cas (a chovaji se dle toho), a ktere lze hlidat za penize. ;)

    Navic, pocitacovy maniak, co je shodou okolnosti taky technicky vzato mlada zena, nebude ten spravny reprezentativni vzorek populace, ale to jen tak na okraj :-D
    ^D
    9.7.2007 19:13 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    technicky vzato mlada zena
    Zajímavá definice :-)
    freshmouse avatar 9.7.2007 16:43 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    A ty jsi cikány někdy slyšel mluvit o dětech? Já jo. Oko nezůstalo suché.
    freshmouse avatar 9.7.2007 16:34 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Tak to přeju moc štěstí, ale podle mě příliš neuspěješ (obecně "hledám programování na léto (...)" moc nejde, pokud nepočítám třeba SoC). Jinak, já brigádu neberu jako nějakou výuku, přičemž peníze jsou plod třešně, ale naopak: chci prachy, prachy, prachy a nějaká výuka jde stranou. Podle toho to taky vypadá. Dělám ve skladu za reálnou mzdu 800 / den (= cca 5 hodin). Popis práce? Šup do bedny, šup do bedny, šup do bedny... Mzda se počítá podle výkonu, takže, flákači, pá pá. Teď mám tři měsíce, kdy můžu jen makat a, upřímně řečeno, na výuku není čas. Nehledě na to, ani výuka není zadarmo a knížky, připojení k internetu a další nezbytnosti se z učenosti nezaplatí.
    9.7.2007 22:39 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Některé Google SoC projekty jsou celkem jednoduché (ve smyslu vím jak by se to dalo udělat, teď už jen udělat to), zajímavé a placené je to myslím si pěkně. Do některých SoC projektů bych ani neřekl, že někdo by za ně byl ochoten vůbec zaplatit :) Bohužel teď už je na SoC pozdě, ale příští rok bych to rád zkusil...
    10.7.2007 17:07 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    To určitě mluvíš o tom mém, co? :o) Není to žádná těžká fuška, ale nakonec dělám o něco víc (asi 3x), než je napsáno v původním zadání.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    Heron avatar 9.7.2007 18:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Dneska mi šéf mezi řečí řekl, že nějaký 17 kluk u nás hledal brigádu v IT. Poslal ho do vedlejší stavební firmy za 50kč/h. Tak doufám, že si to nebyl ty. ;-)
    9.7.2007 18:29 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Fajn. Věnuji tři stovky (simyslítežekraduneboco) na vývoj a údržbu nějakého vhodného webového místa, kam by se psaly různé návrhy na brigády a případní zájemci mohli reagovat.
    http://www.abclinuxu.cz/blog/show/185468#1
    Připojí se někdo další?
    9.7.2007 20:25 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Ja se připojuji protože po něčem takovém, at me tu májí lidi rádi nebo ne, tu volám už dlouho a abíčku jako největšímu mediálnímu hráči na poli Českého linuxu by takováto úloha jako podporovatel linuxových programů jen A JEN SLUŠELO! Ale to by jsi se měl hlavně obrátit na Leoše a Roberta...
    JiK avatar 9.7.2007 20:57 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    co takhle tomu rikat ABC Summer of Code?
    9.7.2007 20:59 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    asi chápu na co narážíš, ale proč ne... :-)
    9.7.2007 22:41 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Summer, summer... Ale hlad je i v zimě :-D
    11.7.2007 11:32 jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Něco takového by se mi taky líbilo. V tuto chvíli nemůžu (nebo nechci? :-)) poskytovat finanční podporu, ale chci investovat nějaký čas a nějaký prostor - zkrátka pokud je o něco podobného zájem, zkusil bych takovou "burzu" rozjet zatím na http://osb.fri13.net/ a uvidíme, co z toho časem vznikne :)
    11.7.2007 12:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Proč si myslím, že pokud to někdo s takovým projektem myslí vážně tak by tomu měl udělat CMS na míru, nebo alespoň ten použitý dost upravit a ne použít tuctový, který se mi k takovému účelu nezdá vůbec vhodný?
    11.7.2007 12:53 jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Samozřejmě to nezůstane na výchozí instalaci drupalu. Zatím to berte prosím spíš jako místo, kde si chci veřejně utřídit myšlenky, a pak, až získám přesnou představu, tam nainstaluju a nastavím další moduly, případně doprogramuju co bude třeba. Design taky nezůstane výchozí, teď jsem jenom potřeboval rychle s něčím začít, jinak bych nezačal nikdy, znám se :-)
    11.7.2007 13:22 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Výborně. Jakmile tam bude funkční ta "bugzilla" a bude možné, abych tam zadal nějakou položku (popis, cena, status), pošlu ti ty tři stovky.
    Možná je to předem ztraceno, možná ne. Ale nějak se začít musí. Přece jen ale zvaž, jestli nejsou nějaká vhodnější řešení než drupal.
    11.7.2007 16:12 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Já bych to viděl na Metis..
    11.7.2007 16:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Metis=Mantis
    11.7.2007 17:46 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Moje řešení se mi zdá jako základ vhodnější.
    11.7.2007 18:20 jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    nemám patent na rozum a tím pádem ani ambice během dvou hodin, co jsem tomu včera večer mohl věnovat, rozhodnout a poskytnout hotové řešení :-) Proto vítám jakékoli návrhy a snad s jejich pomocí se podaří brzo definovat požadavky na projekt a pak celou věc implementovat a rozjet, ať už na drupalu nebo čemkoli jiném.

    Drupal jsem nainstaloval proto, že jej myslím celkem úspěšně používám na různé weby a tím pádem znám, instalace mi zabrala pár minut a relativně rychle jej můžu přizpůsobit přesně svým potřebám (právě proto, že jej znám, ne proto, že by to jiné systémy neumožňovaly stejně dobře nebo i lépe). Mantis znám jako pojem, nemám s ním praktické zkušenosti a proto v tuto chvíli je pro mě cesta k cíli s jeho použitím daleko delší než s drupalem (snad jedině že by vyhovoval bez úprav přesně všem požadavkům). Chtěli jsme jej ve firmě použít místo už dlouhý čas neudržovaného phpBugTrackeru, ale ztroskotalo to na tom, že v současné verzi není myslím tak jednoduché měnit vzhled jednotlivých stránek (smarty templaty jsou v plánu až do další verze), ale to jen co si tak pamatuju, možná kecám. Ale to už se dostávám jinam než chci :)

    Pokud navrhujete jiný CMS, framework, BugTracker, cokoliv, řekněte prosím i proč zrovna to navrhované řešení je to nejlepší. Jinak si osobně myslím, že co bude v pozadí, bude nakonec celkem jedno. Podstatné bude, jak jednoduše a efektivně to bude plnit svůj účel. U toho odkazovaného mantisu mě třeba na první dotyk odradilo, že první a jediné, co vidím, je požadavek na zadání hesla. Ale to se určitě dá odbourat (registraci a heslo chtít až když je to nutné - až v okamžiku kdy se rozhodnu zadat poptávku, přidat příspěvek do diskuse nebo reagovat na poptávku).
    11.7.2007 21:32 Jan Martinek | skóre: 43 | blog: johny | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Moje řešení se mi zdá jako základ vhodnější.
    Jo, tak tohle se mi jeví opravdu použitelné. Napsal jsem do toho prozatím pět návrhů. Doufám, že se toho někdo chytne. Nuže - pošli číslo účtu, tři stovky jsou tvoje.
    fx-95 avatar 9.7.2007 19:03 fx-95 | blog: Achjo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    Udělej QT klon GQview ;)
    Most Inteligent Consumer Realize Our Software Only for Fools (and) Teenagers
    10.7.2007 00:38 spang
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Brigáda
    gwenview?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.