abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 497 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo

    22.8.2008 17:31 | Přečteno: 3404× | Linux

    Proč platit za připojení k internetu ... ? Stačí vám otvírák na pivo :o)

    Nebudu tady rozepisovat nic o crackování WEP/WPA, ostatně není to ani nic složitého, ale podělím se o jednu vtipnou fotku kterou jsem vyfotil minulý týden ... přistěhoval jsem se do Prahy a nutně jsem potřeboval (kvalitní) připojení k internetu, sice si platím "neomezený" internet od t-mobile přes telefon ale na tom se opravdu přes ssh dělat nedá...

    Jelikož bylo už pozdě (zhruba kolem půlnoci), nezbylo mě nic jiného než "omrknout" jestli se v okolí nenachází nějaká "slabá" popřípadě úplně otevřená síť (essid "default" apod.), otevřená síť sice byla ale stála za prd. Šel jsem tedy vyhrabat z beden nějaké ty technologie které by mě umožnili lepší podmínky ... zde nastal problém - nedovezl jsem si z Jihlavy žádnou anténu na 2.4GHz ... našel jsem jen odrbanej pigtail s N-female konektorem a panelovej N-male konektor ... napadlo mě na něj přípájet λ 1/4 nebo λ 1/2 drátek, ale nenašel jsem ani pájku ... smůla ... chvilku jsem přemejšlel co s tím a pak prostě na výstup z konektoru položil otvírák na pivo k λ 1/4, 1/2 nebo 5/8 má rozměrama sice hodně daleko ale vzhedem k citlivosti Orinoco karty byla indukce naprosto dostačující - viz přiložené foto, chvilka chytání paketů ... aircrack ... a kvalitní připojení je na světě!

    Nekupujte drahé antény, neplaťte drahé připojení, otvírák řeší vše :o)

           

    Hodnocení: 95 %

            špatnédobré        

    Obrázky

    Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo, obrázek 1

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    rincewind avatar 22.8.2008 17:34 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Jeste tu fotku ;) pls, jsem docela zvedav :)
    22.8.2008 17:35 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    22.8.2008 17:35 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Si byl tak rychlej že jsem jí tam nestih nahrát - už tam je :o)
    rincewind avatar 22.8.2008 17:44 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Obcas jsem rychlejsi nez smrt :D
    3of5 avatar 22.8.2008 17:36 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Co to je za vetcicku tam na repraku?
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    22.8.2008 17:38 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Asus WL500g s firmwarem od http://oleg.wl500g.info/ - používám jako 2,4G klient.
    3of5 avatar 22.8.2008 17:39 3of5 | skóre: 8 | blog: ta_technika
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    dik
    Hul trifidy a i ve 125 budes jeste doomar. ASZ486
    Martin Stiborský avatar 22.8.2008 21:40 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Proč se ten asusek tak obnažuje ?
    Kvík ..
    22.8.2008 23:26 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Páč měl zbytečne velkou kastli a neobnaženej zabíral trojnásobek místa ... takhle "zmenšuju" všecho co jde :o)
    22.8.2008 17:56 koffr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    zamlouvá se mi tvůj pracovní stůl ;) :D
    22.8.2008 18:02 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    To je kuchyňská linka :o) To bylo takový provizorní pracoviště jelikož jsem zrovna maloval byt ...
    David Watzke avatar 22.8.2008 18:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Hehe :-) To já jsem byl jednou "donucen" složit si počítač v ložnici na posteli, když se maloval můj pokoj a všechny věci byly naházený v obejváku. Notebook v posteli je pro lamy :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    22.8.2008 23:34 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Notebook v posteli je pro lamy :-)
    Proboha proc? Ja si koupil noterbook hlavne kvuli tomu, abych si ho mohl brat do postele :-)
    22.8.2008 23:50 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Myslím že David správně naznačil že notebook si do postele vezme kde kdo, ale takovej "bigtower" s CRT monitorem to už je jen pro odvážný :o))
    23.8.2008 00:09 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Odvaznejsi je desktop bez case..
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    23.8.2008 08:46 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Příloha:
    ?
    otula avatar 23.8.2008 09:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Tak tomu říkám super přenosný počítač :-D
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    25.8.2008 13:21 Profesor Hrbolek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    tak tomu říkám já úchylka :)
    23.8.2008 15:42 Jimmy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    A nejodvážnější je zapínat desktop bez case pouze šroubovákem zkratováním příslušných pinů ;-)
    David Watzke avatar 23.8.2008 17:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Nejodvážnější je dát na něj Windows 95, připojit ho k Internetu a pak vedle něj spát :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    23.8.2008 22:28 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Jak jinak?
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    24.8.2008 00:24 ondracch | skóre: 19 | blog: Mozková kreč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Tak jsem to mel u prvniho ATX stroje. Pak jsem na ty piny pripojil tlacitko reset z vedlejsi bedny:-)
    Proč myslíš, že nemůžeš žít jinak? Pořád Tvořím...
    24.8.2008 00:25 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Kdo mě viděl? Takhle jsem to praktikoval dlouho :o))
    Ilfirin avatar 22.8.2008 18:37 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Hmm, a co etika?
    23.8.2008 00:28 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Etika? Dobra otazka. Vzhledem k tomu, ze v systemech (a distribucich) urcenych pro "bezne uzivatele" (=totalni lamy) se muze Wifi nastavit zcela automaticky na prvni dostupnou sit, aniz by to uzivatel postrehl (nanejvys se mu zjevi nejaka bublina), muze se pripojit do nezabezpecene soukrome site aniz by to mel v umyslu.

    Sam jsem to zazil - zakaznikovi, kteremu jsem cosi nahraval na notebook (nejaky low-end HP), jsem nabidl, ze nez se zas pro notebook vrati, stahnu mu aktualizace Vist pres nase pripojeni - normalne je pripojeny pres CDMA modem a s tim by to tvalo veky.

    Po pripojeni k nasi siti jsem spustil aktualizaci, ale stahovalo se to nejak pomalu - dva-tri KB/s je na 4MBit linku docela malo :-) . Tak jsem se koukl a ono to misto loklani site pouzivalo nejakou nezabezpecenou WiFi sit, kterou si Visty automaticky nastavili jako vychozi branu jeste pred tim, nez jsem pripojil sitovy kabel. Bublinku, ktera to oznavovala (pokud tam nejaka vubec byla), jsem si vubec nevsiml, protoze jsem nejspis v tu dobu hledal, natahoval a zapojoval sitovy kabel do switche pod stolem.

    Takze si rikam: Jak rozpozna clovek, ktery nema o sitovani ani potuchy, to, ze se misto obvykleho pripojeni nevedome zapojil treba do sousedovy site? Jak rozpoznat mezi sebou opravdu verejne nezabezpecene site a soukrome nezabezpecene site? Nebylo by nejlepsi, kdyby se do zakona pridalo pravidlo, ze nezabezpecena sit se automaticky bere jako verejna, stejne jako musite olotit pozemek, aby vam prez nej lide nechodili?
    23.8.2008 11:46 Roman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Zde neslo o obecny problem, ale spis o Habra. Kdyz je sit nejak chranena, da se predpokladat, ze ji vlastnik nechce provozovat pro vsechny, takze podobne "kvalitni pripojeni" je pravdepodobne proti vuli majitele - tedy kradez.
    23.8.2008 12:15 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Nikomu neškodím (netahám nikomu přes připojení žádny giga dat abych ho nějak poškozoval/omezoval) ... a když to chcete brát jako krádež tak OK, ale je mě to jedno, mě taky permanentně někdo okrádá ... např. hned první den co jsem se přistěhoval mě vykradli auto (a pro mě byl trošku větší průser než kdyby mě někdo přes moje připojení protahal pár KB dat), no co, budu hovado a budu se chovat stejně jako okolí ke mě.
    23.8.2008 14:26 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    a když to chcete brát jako krádež tak OK, ale je mě to jedno, mě taky permanentně někdo okrádá
    To je dobrej přístup... jsem zloděj, protože všichni ostatní jsou taky. Já za nic nemůžu, to ti druzí.
    Quando omni flunkus moritati
    23.8.2008 15:15 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Neříkám že za nic nemůžu, odpovědnost si samozřejmě nesu sám, ale nehodlám chovat ohleduplně protože s tím v dnešní společnosti (alespoň jak jsem ji poznal já) daleko nedojdu.
    Grunt avatar 23.8.2008 15:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Kdyz je sit nejak chranena, da se predpokladat, ze ji vlastnik nechce provozovat pro vsechny
    Můj názor: Co chce/nechce vlastník je zcela irelevantní. Důležité je co umí.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pavlix avatar 23.8.2008 19:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Aneb motto všech zlodějů? :D

    Umí si zabezpečit auto? Neumí? Tak to si ho můžu půjčit :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.8.2008 21:31 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    podobne "kvalitni pripojeni" je pravdepodobne proti vuli majitele - tedy kradez.

    WTF? Jsem ochotná zcela souhlasit s tím, že obcházet ochranu cizí sítě není šlechetné, ale bavíme-li se o etice, měli bychom nazývat věci pravými jmény. Trestní zákoník docela dobře definuje, co je krádež, a tohle s ní nemá nic společného. Používáme-li slovo krádež v této souvislosti, těžko se můžeme vyhnout dost nechutné demagogii. A než se bavit o kozách a vozech, je lepší jít se radši podívat ven na hvězdičky :-)

    Když už máme používat nějaké příměry, docela dobrý je ten s tím pozemkem. Můžeme pak rozebírat, jak moc vysoký plot je potřeba stavět, aby se dal považovat za oplocený. WEP by pak byl IMHO něco jako klandr na chodníku u křižovatky :-)

    Ono to s morálkou v souvislosti s novými technologiemi nikdy není jednoduché nikdy není tak jednoduché, a ty demagogie se dají vymýšlet na obě strany. Dejme tomu, sedím na klandru s notebookem a vedle mě maník na klandu s cigárem. Proč on může hulit a znečišťovat vzduch svými smrady, a já bych neměl vedle něj znečišťovat vzduch svým vysíláním? Pozoruji, že připojit se k cizí bezdrátové síti bývá obvykle posuzováno jako o hodně slabší prohřešek proti morálce než přibastlit přípojku k cizímu drátu - přitom je to určitým úhlem pohledu totéž. Vypadá to, že to morální posouzení má ale přesto hodně co dělat s povahou toho média. Pro některého moralistu to může být irelevantní (přece nemůžu používat síť, kterou jsem neplatil), pro jiného ne (a příště zakážete i dýchat těm, co neplatili?). Jsem daleko toho mít na celou věc jasný názor :-)
    ^D
    Ilfirin avatar 23.8.2008 17:30 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    ... aircrack ...
    Tvoje povídání bylo hezké, ale autor zcela vědomě využil zabezpečené sítě, ne otevřené. A důvod. Protože to potřeboval. Přát se nic zlého nemá, ale jsem zvědavý, jak by se tvářil, až by někdo "nutně potřeboval" jeho mobil, auto a jiné věci z jeho majetku.

    Samozřejmě, toto není adekvátní přirovnání, protože škoda je naprosto jiná. Jen jsem chtěl říci, že ono chování je neetické a autor je podle mě tak trochu blbec, že se tím (svým neetickým chováním) ještě chlubí.
    pavlix avatar 23.8.2008 20:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Podle mě až tím, že se jím chlubí veřejně.

    Btw... už nějakou dobu se chystám dát otevřenou wifi s malou rychlostí a nějakými omezeními, ale doufám, že to občas využije i někdo jiný než podobní vychytrálkové.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.8.2008 21:57 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Jak podobní vychytrálkové? Myslíš že celý dny nedělám nic jinýho než lezu někomu do sítě? A veřejně se chlubím? Tohle jsem prostě zkusil a šlo to, tak jsem to hodil sem jen tak pro zasmání páč ta fotka s otvírákem jako anténou mě přišla "komická".
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.8.2008 16:57 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Pokud to připojení nezneužíváš a nenadužíváš, tak je to "no harm done"...
    Ilfirin avatar 23.8.2008 17:32 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Nesouhlasím. Harm done není, ale to neznamená, že tím je to v pořádku. A nemluvím o zákonu (ten to ale imho porušuje také), ale o etice.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.8.2008 17:33 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Žádná škoda, tudíž je to pro mne eticky zcela v pořádku.
    Ilfirin avatar 23.8.2008 17:55 Ilfirin | skóre: 32 | blog: ilfblog | Liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Prolomit ochranu k využití služby a zařízení, které si někdo jiný musel zaplatit, bez jeho vědomí, je eticky v pořádku ?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.8.2008 18:24 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Aha. Nevšimnul jsem si, že má jít o zabezpečenou síť.
    pavlix avatar 23.8.2008 20:02 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Jj, o to šlo.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.8.2008 17:58 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Takže když ti vlezu otevřeným oknem do bytu, přečtu si pár starších výpisů z tvého účtu, zkopíruju fotku tvé přítelkyně, chvíli pobudu a zase oknem odejdu, nezpůsobil jsem žádnou škodu a je to tudíž úplně v pořádku. A když ti navíc vynesu odpadkový koš, tak mi i poděkuješ, viď…?
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.8.2008 18:23 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Já říkal, že v té síti budu sniffovat cizí traffic?
    23.8.2008 19:54 finn | skóre: 43 | blog: finnlandia | 49° 44´/13° 22´
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Ne, říkal jsi, že když nějakým konáním nevznikne škoda, je taková činnost v pořádku.

    P. S. Do cizí zabezpečené sítě se bez sniffování nedostaneš.
    Užívej dne – možná je tvůj poslední.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 23.8.2008 18:30 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Ale teda na mém bankovním výpisu nic moc intimního není. A ta fotka nevím, k čemu by ti byla :-)
    David Watzke avatar 23.8.2008 18:38 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Neokecávej to, kdybys měl holku, tak mluvíš jinak. Každopádně ty seš takovej flegmouš, že by mě vůbec nešokovalo to, kdybys mu fakt poděkoval za ten koš :-D Každopádně já bych to přirovnání trochu zmírnil: napadá mě, že je to trochu jako kdyby šel zájezd němců na prohlídku do zámku a ty ses mezi ně vetřel abys to měl zadarmo... Ale tak proč ne :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    otula avatar 23.8.2008 19:37 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    To by bylo spíš naopak ;-) Jednou při přejezdu Rozvadovem jsem šel na WC, strkala se tam pětikoruna. Postával před dveřmi chlap a nějak blbě se na mne díval, tak já na něj, jestli tam čeká - jestli je s tím nějaký problém - ukázal jsem na dveře. „Nein, nein“. No sotva jsem tam vrazil pětikačku a otevřel dveře, už se cpal za mnou…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    pavlix avatar 23.8.2008 20:03 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    A seš si jistej, že mu šlo o úsporu pětikačky? :D
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    otula avatar 23.8.2008 20:24 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    :-D
    No, neobtěžoval mne, tak asi ano
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    carnero avatar 22.8.2008 18:48 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Když někomu stačí Acer jako notebook, proč by mu nestačil otvírák jako anténa?
    22.8.2008 19:40 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Promiň, příště si kvůli tobě koupím nový notebook, určitě budu potřebovat na svojí práci nejdražší model [sem si doplň svojí fanaticky oblíbenou značku].
    carnero avatar 22.8.2008 23:08 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Nemám žádnou (fanaticky) oblíbenou značku. Stejně tak jako nemám nic proti Tvému notebooku. Nechtěl jsem flame (výjimečně fakt ne). Máš na výběr notebook za 70 tisíc nebo za 10 tisíc. Pokud máš určité nároky, poslouží výborně i ten za deset. Nechápu, co je pak divného na tom, že při určitých nárocích poslouží jako anténa kus kovu. Prostě to z principu tak nějak funguje... a nechápu ty udivené komentáře k tomu. Princip antény je snad jasný všem čtenářům (na ábíčku je trocha vzdělání myslím standardem) a možnost jako anténu použít při nějakých podmínkách kde co tedy také - alespoň jsem to předpokládal.
    Grunt avatar 22.8.2008 23:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Nechtěl jsem flame.
    Ale já jo.
    Máš na výběr notebook za 70 tisíc nebo za 10 tisíc. Pokud máš určité nároky, poslouží výborně i ten za deset.
    Co má co dělat cena s kvalitou/vybavením/nároky?
    Nechápu, co je pak divného na tom, že při určitých nárocích poslouží jako anténa kus kovu. Prostě to z principu tak nějak funguje... a nechápu ty udivené komentáře k tomu. Princip antény je snad jasný všem čtenářům (na ábíčku je trocha vzdělání myslím standardem) a možnost jako anténu použít při nějakých podmínkách kde co tedy také - alespoň jsem to předpokládal.
    Ovšem tady ani tak nejde o tu anténu, že?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    23.8.2008 04:50 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Co má co dělat cena s kvalitou/vybavením/nároky?
    Většinou na sebe navazují.
    Quando omni flunkus moritati
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.8.2008 04:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    ...jak však vidmo, s vyjímkou antén :-D :-D :-D
    22.8.2008 23:47 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo

    Na notebook nároky nemám, 98% času (práce) trávím v textové konzoli (a nejradši vt), když na některé opearce (nadhodím již zmíněné crackování WiFi) potřebuji výkon, mám na to jiné "mašiny" (i když na WEP většinou stačí ten Celer 1.4G co v tom notebooku je) ...

    Co se týče otvíráku jako antény, psal jsem to jen jako zajímavost, samozřejmě u KV nebo VKV poslouží vzhledem k vysílacím výkonům jako anténa jakejkoliv kus železa, ale osobně i jakožto ISP jsem se s použitím "alternativní" antény která nemá nic společného s vlnovou délkou u 2.4GHz nesetkal ...

    Grunt avatar 22.8.2008 20:08 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Což takhle začít rýpat do Archu, KDE a černé?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    David Ježek avatar 22.8.2008 20:13 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    acer suxx, arch suxx, kde suxx, černá suxx, genius suxx, dicota suxx, béžové kachlíky suxx, marlboro suxx, gambrinus suxx .... SAKRA, TO NE!!!
    Grunt avatar 22.8.2008 20:22 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Já jen že to porovnávání celkového produktu složeného z mnoha součástí jen podle značky je asi úplně to stejné jako řízení se podle zkušeností ostatních uživatelů.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 22.8.2008 20:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    béžové kachlíky suxx
    BTW: Proč béžové kachlíky suxx? Já bych naopak řekl, že béžové kachlíky rulezz!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.8.2008 20:23 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Jak jste přišli na Arch? :o)
    Grunt avatar 22.8.2008 20:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    22.8.2008 23:29 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Hmmmh, nevidím moc souvislostí, každopádně to co používám (je vidět na tej fotce) je asi tři roky stará instalace debianu (semtam aktualizovaná) s KDE 3.5.9.
    otula avatar 22.8.2008 23:47 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Hmmmh, nevidím moc souvislostí
    Hint: ta reakce byla směřována Carnerovi
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    22.8.2008 23:55 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Dík za "hint" (konečně došlo) ... dneska proběhlo moc Plzní, tak už jsem zpomalenej :o)
    otula avatar 23.8.2008 00:01 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    No jo, ona ta plzeňská voda… :-)
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    23.8.2008 00:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    By bylo docela zajímavý změřit s votvírákovou anténou PSV při vysílání :-D to asi nebude nic moc co :-D
    23.8.2008 11:34 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    No PSV ... >20? :o)) ... myslím že ten koncák celkem trpí, ale Orinoco ... to ustojí :o)
    23.8.2008 15:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    jj štěstí, že výrobci dělaj ty koncáky hodně 'blbuvzdorný', takže podobný pokusy většinou vydrží, ale na životnosti to jistě nepřidá...
    23.8.2008 21:10 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    mimochodem, když už sme u toho, je legální dybych si na wifinu hodil třeba YAGI nebo Quada?
    23.8.2008 21:48 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Jak to myslíš? Jako jestli jde používat na 2.4 antény s vyšším ziskem?
    24.8.2008 14:04 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Pokd se v dusledu zvyseni zisku neprekroci norma (j. EIPR nad 20dBm/100mW), tak to nevadi. Kdyz by byla sitovka v pasivnim rezimu (tj. jen prijimani, ale zadne vysilani), tak je to uplne jedno, protoze na prijimaci antenu zadna omezeni nejsou.
    24.8.2008 18:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Jasný, že na příjem to je jedno, zajímalo mě to vysílání, díky za info...
    =^..^= AmigaPower® avatar 23.8.2008 03:00 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Otvírák na pivo?! Pane, já se vám hluhoce klaním... ;-)
    23.8.2008 10:50 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    To me pripomina tuhle antenu:

    1 , 2
    23.8.2008 11:37 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    To je teprv kvalitní parabola! Nerez! Né ty hliníkový aušusy! :o)
    23.8.2008 18:22 S-tek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Hmm, kdybych si porizoval wifi, tak stopro necham kus site nezabezpeceny, omezim tomu rychlost pripojeni a budu odchytavat hesla :-D Tys to chtel sice na ssh, ale nerikej, ze kdyby nesedel fingerprint, ze bys to nepotvrdil... ;-)
    pavlix avatar 23.8.2008 20:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    No vidíš, já ponechám kus sítě nezabezpečený a odchytávat hesla nebudu.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 23.8.2008 20:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    A nevím jak on, ale já...

    1) Kdyby mi neseděl fingerprint, asi bych nepotvrdil.

    2) Kdyby po mě server chtěl na SSH heslo, tak mu ho nedám. SSH po mě heslo nikdy chtít nemá.

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    23.8.2008 21:49 Adnusem | skóre: 14 | blog: Hmmmm | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    Ne, nepotvrdil :o)

    To že jsem paranoidní, neznamená že po mě nejdou ...

    23.8.2008 21:16 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak se vlámat do WiFi sítě přes otvírák na pivo
    stastie, ze si sa nepripojil na upside-down-ternet ;P

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.