abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:00 | IT novinky

    DuckDuckGo AI Chat umožňuje "pokecat si" s GPT-3.5 Turbo od OpenAI nebo Claude 1.2 Instant od Anthropic. Bez vytváření účtu. Všechny chaty jsou soukromé. DuckDuckGo je neukládá ani nepoužívá k trénování modelů umělé inteligence.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:22 | IT novinky

    VASA-1, výzkumný projekt Microsoftu. Na vstupu stačí jediná fotka a zvukový záznam. Na výstupu je dokonalá mluvící nebo zpívající hlava. Prý si technologii nechá jenom pro sebe. Žádné demo, API nebo placená služba. Zatím.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 04:44 | Nová verze

    Nová čísla časopisů od nakladatelství Raspberry Pi: MagPi 140 (pdf) a HackSpace 77 (pdf).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:00 | Nová verze

    ESPHome, tj. open source systém umožňující nastavovat zařízení s čipy ESP (i dalšími) pomocí konfiguračních souborů a připojit je do domácí automatizace, například do Home Assistantu, byl vydán ve verzi 2024.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | IT novinky Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Nová verze

    Neziskové průmyslové konsorcium Khronos Group vydalo verzi 1.1 specifikace OpenXR (Wikipedie), tj. standardu specifikujícího přístup k platformám a zařízením pro XR, tj. platformám a zařízením pro AR (rozšířenou realitu) a VR (virtuální realitu). Do základu se z rozšíření dostalo XR_EXT_local_floor. Společnost Collabora implementuje novou verzi specifikace do platformy Monado, tj. open source implementace OpenXR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 0.38.0 multimediálního přehrávače mpv (Wikipedie) vycházejícího z přehrávačů MPlayer a mplayer2. Přehled novinek, změn a oprav na GitHubu. Požadován je FFmpeg 4.4 nebo novější a také libplacebo 6.338.2 nebo novější.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 17:11 | Nová verze

    ClamAV (Wikipedie), tj. multiplatformní antivirový engine s otevřeným zdrojovým kódem pro detekci trojských koní, virů, malwaru a dalších škodlivých hrozeb, byl vydán ve verzích 1.3.1, 1.2.3 a 1.0.6. Ve verzi 1.3.1 je mimo jiné řešena bezpečnostní chyba CVE-2024-20380.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 12:11 | IT novinky

    Digitální a informační agentura (DIA) oznámila (PDF, X a Facebook), že mobilní aplikace Portál občana je ode dneška oficiálně venku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 05:11 | Komunita

    #HACKUJBRNO 2024, byly zveřejněny výsledky a výstupy hackathonu města Brna nad otevřenými městskými daty, který se konal 13. a 14. dubna 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    KDE Plasma 6
     (68%)
     (11%)
     (2%)
     (20%)
    Celkem 566 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Grunt avatar 15.10.2009 13:15 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Proč ne? Mně Acer Aspire 7520 slouží už nějakou dobu.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Michal Fecko avatar 15.10.2009 13:19 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Túto značku obháňa zlá povesť... Ono keď tak nad tým rozmýšľam ani Asus nebola bohvie aká značka a išiel ako hodinky... :-)
    Grunt avatar 15.10.2009 13:25 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Túto značku obháňa zlá povesť...
    Největší problém je, že tento názor je názor běžného lidu. Sice bych se k němu mohl přidat, ale jinak na ten já z vysoka kálím. Nakonec, GNU/Linux pověst nemá jinou, že? Něco málo už jsem tu o tom kdysi psal.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.10.2009 13:50 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Acer je krap. Mel jsem jeden nb, videl jsem jich na firme desitky a znamy v bazaru ma take jasno. V kvalite pouziteho materialu a zpracovani jsem nic horsiho nevidel. Na novem to moc nepoznate, po pul roce uz ano.
    Grunt avatar 15.10.2009 13:53 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    A konkrétně jako jak? Můj notebook mám už několik let a dost by mě zajímalo co konkrétního mám pozorovat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    15.10.2009 13:56 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Takze zadna prasklina, zadne vrzani, zadna zmena barvy, milimetrove ryhy? Holt mate stesti, zrejme si na chvili pujcili jinou tovarnu :-)
    Grunt avatar 15.10.2009 14:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Takze zadna prasklina, zadne vrzani, zadna zmena barvy, milimetrove ryhy
    Pokud se nepočítají šlupky od jader napadané za klávesnicí a obrazovka zapráskaná tak, že už bývá občas problém rozpoznat smetí od pixelů, tak ne. A to jsem se s ním téměř tři roky tahal den co den. A stále drží(a to přes to, že jsem ho býval schopen rozvařit na 90°C). Otec s TravelCosi stejně tak.
    Holt mate stesti, zrejme si na chvili pujcili jinou tovarnu
    Ale blbost. Toho idiota co vymyslel dělení zboží na značky bych propleskal.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Grunt avatar 15.10.2009 14:40 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Ale jinak neříkám, že bych si tam ještě něco koupil. Teď se bavíme o trvanlivosti. Se službami to bylo úplně naopak.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Rezza avatar 15.10.2009 14:13 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Ja mam 4, divim se, ze jeste jede... Uz v nem byla vymenena cela zakladka, plasty (hlavne konstrukcni vada u pantu), prehriva se - takze roztaveny spodek notasu... Ale jinak celkem jede :D V dnesni dobe, kdy notas stoji par kacek, to uz nema smysl resit, pokud to clovek nepotrebuje na praci. Ale kdyz ten muj tenkrat stal 34 litru :( Jinak EEE 701 neni zase nic moc poradneho, sotva uz drzi pohromade... Jen nebude to nezvyk ze sedmicky na desitku? Je to o kus vetsi...
    15.10.2009 13:54 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    A nejhorsi je, ze to muzete lidem tlouct do halvy horem dolem. A stejne aby usetrili tri stovky si ho koupi a pak vam po par mesicich placou na rameni. Osobni zkusenost. Dvojita.
    15.10.2009 14:17 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    > Acer je krap.

    Nejvetsi mechanicky crap, ktery jsem zatim mel v ruce, byl jakysi Sony Vaio. Proti tomu je Acer Aspire One jeste celkem kvalitni.
    16.10.2009 06:48 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    +1 Nejvetsi kramy vyrabi Sony, jejich Vaia jsou opravdu šmejdy, a jeste si hrajou na "vyssi" tridu. Osobni zkusenost se dvouma. Nikde jinde jsem se nepotkal s tim aby se z notebooku pouzivanim ztraceli sroubky. Po roce pouzivani pres polovinu sroubku zespoda vypadlo, a jeden dokonce uvnitr.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    15.10.2009 15:31 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    bývávalo, milý pane, dneska pro ně vyrábí - stejně jako pro mnohé - jeden z předních světových výrobců (alespoň co do počtu kusů/rok). Takže nálepka Acer dneska už moc neznamená. Servis a podobně nechávám stranou, bavíme-li se čistě o železe.
    15.10.2009 13:58 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Nevim jak Spire, ale jeden TravelMate slouzi uz dlouho (mozna tak 5 let) bez jedine chybicky a druhej TravelMate uz jede druhej rok a pokud vim, tak taky zadnej problem. Takze u nas spokojenost. Ale asi to bude jako vzdycky. Bud budes mit stesti nebo ne.
    15.10.2009 18:20 Miloslav Ponkrác | blog: miloslavponkrac
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Kontext: Acer vyrobený před pěti lety má trochu jinou kvalitu, než dnešní Acer. (Malý hint ohledně nepřenositelnosti některých zkušeností.)
    deyia avatar 15.10.2009 14:34 deyia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Mám Acer Aspire 5220 už skoro dva roky a zatím žádný problém.
    otasomil avatar 15.10.2009 14:53 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?

    Tez zalezi jak moc s nim budete "cestovat" tzn kolikrat za den jej otevirat a zavirat...

    Ve skole to muze byt klidne desetkrat denne. Zde bych jiz zvazoval hlavne mechanickou stranku - a to neporadim konkretniho vyrobce - proste sam nevim.

    Pokud jej budete mit doma na stole a maximalne parkrat do mesice jej zavreny nekam prenesete tak

    naprosto bez problemu a je zbytecne platit za znackovy (IBM - Lenovo, HP, Sony) vyrobek.

    Pokud bych si kupoval notebok jen tak na stul (misto desktopu a kvuli spotrebe eletriky) tak bych jednoznacne sahl po podobnem vyrobku tj Acer, Asus a podobne levne notebooky. Vykon vsech techto vyrobku je naprosto dostatecny pro provozovani nejmodernejsich OS a to jak Linux tak Windows platformy.

    Vite co je na vyrobcich vypocetni techniky nejdulezitejsi ? ......procesoor, RAM, GPU .... HDD ..... sama voda.......... vsechno spatne....

     

    ....no prece zaruka .....

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    carnero avatar 15.10.2009 14:56 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Souhlasím... záleží, zda to bude cestovat. Pokud má autor zápisku myšlenky na to, že stroj poputuje dál než na druhou stranu stolu, tak Acer rozhodně ne.
    otasomil avatar 15.10.2009 15:06 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?

    Asi tak by se to dalo rict.

    HW neni problem. Horsi je to s mechanickou konstrukci. Zde s klidnym svedomim nemohu doporucit nic co je v soucasnosti na trhu. Celkem solidne vypadaji snad jen Mac Booky vyssi cenove relace 30-50 K. Je to dle meho pohledu a mel jsem moznost takovy book mit v rukach - opravdu solidni prace. IBM ve stejne cenove relaci vypada jako plastova hracka.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 15.10.2009 16:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    ....no prece zaruka .....

    Nebo dostupnost návodu na rozebrání... a náhradních dílů.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    xvasek avatar 15.10.2009 16:49 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    je zbytecne platit za znackovy (IBM - Lenovo, HP, Sony) vyrobek.

    Tady toto bych trochu rozpitval. Lenovo je hrozný křáp a za značku se skutečně připlácí, tzn. za větší peníze dostanete špatný výrobek. HP to má naopak - zpracování bych viděl celkem nadprůměrné (kromě Pavilionů - ty mi moc dobré nepřijdou) a navíc nemají cenu nijak prémiovou, tzn. za standardní peníze lepší výrobek (např. Probook je fajn a za pár korun), samozřejmě Eliteboky jsou předražené jak prase. No a u Sony se za značku připlácí, ale kvalita tomu většinou odpovídá.

    15.10.2009 17:17 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    ProBook není dobrý výrobek. Např. chybí firewire, zahřívá se víc, než starší HP pro business, píská trafo při plném nabití, zvuk má špatný i na notebook a hlavně má lesklé víko a oblast kolem klávesnice (což je naprostá tragédie).

    Paviliony jsou vzhledově příšerné. To se jako lidem opravdu líbí? Ty lesklé překombinované nesmysly?

    Thinkpady jsou celkem OK, sice R řada je IMO záměrně stavěna masivnější.

    S Vaio zkušenosti nemám. A o Acerech, Asus, FS a jiných si myslím svoje. Prošlo mi rukama mnoho notebooků, takže si myslím, že si takové tvrzení mohu dovolit.
    xvasek avatar 16.10.2009 10:22 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    ProBook není dobrý výrobek.
    Nesouhlas. Lepší notebook jsem neměl, přecházel jsem právě z opěvovaného Thinkpadu.
    Např. chybí firewire,
    Ano, FW nemá, ale to je jediný argument, který uznám.
    zahřívá se víc, než starší HP pro business.
    Zahřívá se víc, ale je to protože většinu času neběží vůbec větrák. U NX běžel větrák permanentně, takže zákonitě dosahoval nižších teplot. Permanentně zapnout větrák jde nastavením v OS, pak bude Probook chladnější, než NX, protože celkově produkuje míň tepla - to jde dokázat jednouše tím, že na stejnou kapacitu baterky vydrží cca o 50 - 70% déle.
    píská trafo při plném nabití
    Nepíská. Mám 90W, u 65W nevím.
    zvuk má špatný i na notebook
    Nemá. Mám jej napojený na Cambridge Soundworks, popřípadě občas sluchátka Sennheiser, obojí v ceně okolo tisícovky a v kategorii onboard zvukovek je Probook určitě vysoce nadprůměrný. Rozhodně hraje asi o 200% lépe, než předchozí Thinkpad - to jsem přemýšlel o USB zvukovce. Přechodem na Probook mě tyto touhy opustily.
    a hlavně má lesklé víko a oblast kolem klávesnice (což je naprostá tragédie).
    To je subjektivní hodnocení. Záleží na tom, jaké je člověk čuně a jestli si to po sobě aspoň občas utře, pak to vypadá normálně. Na rozdíl třeba od "pogumovaného" Thinkpadu to jde aspoň dostat do reprezentativního stavu, Thinkpad vypadal jako vytažený z p*dele i přes veškerou snahu a přes použití čistících prostředků. Navíc, není u červené verze víko matné? (Neviděl jsem.)
    16.10.2009 11:23 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    To je subjektivní hodnocení
    Nechápu. Při otevření víla se ho musím dotknout a pokud nemám rukavičky z tanečních, tak tam zanechám otisk. Měl jsem ho tři měsíce a musel jsem ho leštit neustále. A prach je tam vidět o to více.

    Ad. větrák. Můj model (z hlavy číslo neřeknu, ale byla tam 4, 5 a byl to 17" model) měl větrák puštěný často. Btw. Ten pogumovaný povrch má ProBook na místě před klávesnicí. Starší HP bylo mnohem chladnější a taky tiché.

    Ad. zvuk. Měl jsem na mysli repráčky. Pokud nemusím mít sluchátka a jsem sám, tak je nepoužívám. A repro si sebou tahat nemíním.

    Ad. trafo. Moje trafo píská. Možná vada - prověřím.

    Další věc: vyměnitelná bez šroubování je jen baterka, taky nechápu proč Caps Lock má v tlačítku LED a Num Lock ne. Taky se mi nelíbí 16:9 displej, ale to je bohužel dnes trend.

    16.10.2009 13:41 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Pavilion je najvacsi humus - rady dv2000, dv6000 a dv9000 sa seru rad za radom a nikto to nechce opravovat (uz ani ja - pravoval som tri a uz ich nechcem ani vidiet). Je to velke, tazke, hnusne, hlucne, horuce a poruchove.
    15.10.2009 17:51 Marek 'marx' Grác | skóre: 21 | blog: Paralelný blog | Brno / Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    No neviem, mám Lenovo X60 a oproti tomu zbytku čo sa vyskytuje v okolí mi prijde úplne v pohode (aj oproti Sony Vaio). Z mechanického hľadiska sa mi zatiaľ odlúpol kúsok tej tmavej farby/hmoty na jednom rohu, následok pádu naň.
    vencour avatar 15.10.2009 15:24 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?

    Kolega má prý Acer TravelMate, dostal HP a nejdřív nezavíral víko noťasu ... na mou otázku odpověděl, že on ten Acer v klidu hřeje tolik, že na displeji to dělá nějaké skrvny, jinak zobrazuje, že se k tomu HP chová jako k Aceru. Vlastní zkušenost nemam.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    15.10.2009 16:31 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Miniodpověď: ne
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    15.10.2009 17:04 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Ze je display podsvieteny LEDkami, este vobec neznamena, ze je kvalitny. Iba ze bude menej zrat. A od Aceru za 270E by som fakt kvalitny display necakal.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    15.10.2009 18:28 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Presne tak. Aj na brutalne drahom Lenovo s LED podsvietenim bol ten displej dost humus.
    xxx avatar 16.10.2009 11:36 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    No nekdo mi rikal, ze LED display neznamena, ze by za displayem byla matice ledek, ale jen to, ze se proste misto trubic u normalniho LCD, nahradi ta trubice hromadou ledek. Vpodstate je to konstrukcne stejny, jen je jiny zdroj svetla.
    Please rise for the Futurama theme song.
    16.10.2009 12:44 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    V drahych monitorch je ta matica (aj ked je tych diod daleko menej ako pixlov), v lacnych (a 270E za cely netbook fakt znamena extra lacny display) je pas LED-iek naspodku a navrchu a dalej sa svetlo rozvadza ako obycajne. Priklad na Asus 1008HA http://www.zive.cz/Clanky/Video-notebooky-Eee-PC-1008HA-a-MSI-X340/sc-3-a-147006/default.aspx cas od 11:00 do 11:25 ukazuje, ze LED nemusi znamenat ziadne rovnomerne podsvietenie.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    16.10.2009 09:31 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    LED display má ještě jednu výhodu - nemá invertor a proto nemůže pískat. Což bohužel neznamená, že notebook celkově nebude pískat, protě je tu pořád ještě DC/DC měnič, ale ty pískají většinou jen při nabíjení.
    15.10.2009 19:54 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Mozna ze ten malinkaty bude lepsi, ale normalni acery se do roka rozpadnou... Stejne tak asusy. Proslo mi jich rukama uz nekolik, mame dilu na acery a asusy plnou skrin...
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    vencour avatar 15.10.2009 20:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?

    A v té skříni, co nejvíc přebývá, co chybí?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    16.10.2009 13:54 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Od aceru se rozbijeli pochopitelne plasty a displeje. Od asusu zase hodne zakladni desky (diskuzni fora jsou plny problemu s asusimi deskami) a plasty samozrejme taky.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    15.10.2009 22:59 danc | skóre: 21 | blog: Blog nejen o Linuxu | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Ja mam s Acerem nemale a vesmes pozitivni zkusenosti. Acery prodavame od dob, kdy v CR zacinal, na jejich ntb delame vsichni ve firme a kupuju ho i sobe domu a pribuznym. Kdyby to s Acerem bylo tak zle, jak se pise, urcite bych se dobrovolne netrapil :-)

    Kdysi byvaly i mene povedene rady (tuhe praskajici panty, nekvalitni opticke mechaniky, hlucne/topici Aspiry), ale v poslednich letech se s nicim podobnym nesetkavam.

    Navic Acer ma u temer kazde rady i verzi bez Windows, coz dnes taky neni samozrejmost.

    Aspire One bych si ale paradoxne sam nekoupil - jednak myslim AOne nema verzi bez Windows a navic nesnasim leskle displeje :-)
    16.10.2009 05:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Acer, ten z nejlevnějších Acerů, noťasů, mi šlape už pět let bez jediného problému. Srovnám-li ho s Apple, tak řemeslné zpracování srovnávat nejde :-) To ne!.

    Prostě bych s nim nemlátil lidi po hlavě, neházel ho z okna... ale to my neděláme, nosím ho pěkně v batohu, takže nic nevrže, nechrastí....
    16.10.2009 06:15 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Mam Acer Extensa, co jsem koupil pro babicku. Ted mam druhou zarucni opravu (po temer 2 letech) - vadny disk, predtim byl vadny displej - blikal pri otevirani. Vzhledem k tomu, ze byl pro babicku, tak jsem vzal ten nejlevnejsi. Krome toho mam Asus EEE 901, ktere je ted (po roce) take v zarucni oprave - nenabiji se baterie. Takze, ja mam za to, ze je to jeden za 18 a druhy bez 2 za 20. Nevim, jestli bych si Acer jeste koupil, po techto zkusenostech, ale az mi odejde EEE, asi budu muset, pokud nebudu chtit Windows (jako ze urcite nebudu).

    Nicmene, musim rict, ze Acer ma trochu lepe poreseny ten servis. Sice to nekam posilaji (objednaji vam prepravu), ale u Asusu je s tim vetsi papirovani.

    Na druhou stranu, bratr ma HP NX9020 notebook, a po 5 letech zadny problem.
    16.10.2009 07:40 headhunter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    NÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Dufam ze to je vystizne :)
    16.10.2009 08:07 Filip Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Je to výstižné, ale nepřesvědčivé. :) Je tu hromada lidí, kteří s notebooky acer mají špatnou zkušenost a hromada těch, kteří dobrou (mezi ně patřím i já). Vzhledem k tomu, že to bývají obvykle low-endové nb, nezdá se mi, že by ten poměr vycházel pro acer tak katastrofálné.
    alblaho avatar 16.10.2009 08:19 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Já mám tři roky Acer TravelMate 4222WLMi T2300/ 1.66/ 1024MB/ 100GB/ 15.4"/ DVDąRW+DL/ XPH a funguje bez problémů. V Linuxu naprostá pohoda (vše Intel), asi jsem měl štěstí, nechci to zakřiknout. Dokonce jsem ho s sebou tahal několikrát týdně do práce a nic jsem nerozlámal. Ale jako snažím se k němu chovat slušně.

    Akorát jejich software doinstalovaný do WinXP Home je naprostý humus, asi 200MB zbytečně zabrané paměti. Dokonce jsem je musel přeinstalovat, ale stejně občas nějak vytuhne Control Panel. Chudáci BFU, co tohle musí skutečně používat.

    Vedlebydla si zároveň se mnou pořídil nějaký levnejší model, a za pár měsíců mu praskly pantíky k displeji. Čili je to fakt loterie, WTZ.
    16.10.2009 08:23 dizz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    no ono je to tezke dnes kdybych si mel vybrat ntb tak nevim, ted mam HP nx6325 a jsem dost spokojenej, je to sice obycejnej plastacek, ale ma celkem vydrz, Je pravda ze treba LCD za moc nestoji, ale jinak je dobry. Pred 2 rokama stal 14 000Kc. Jen nevim jaky je nastupce tehle rady, jeste se da obcas nekde koupit nx67xx ,ale to spis vypada na vyprodej -nevite? Probooky jsou leskly a to je podleme tragedie zvlaste cast kolem klavesnice.

    K acerum, ja bych si ho nekoupil(aspon ted muj nazor), ale jeden znamej ma taky nejakiho aspire 31xx asi rok a pul a zatim jen vadnej disk, bezne oderky pouzivani, slusna pevnost pantu ... ono asi jak ktera rada
    16.10.2009 08:24 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Představa rozdílu mezi "značkou", špatnou značkou a "nounejmem" je už trochu passé. V Asii jedou na lince chvíli pro Acer, chvíli pro Lenovo, pak pro Sony a protože výroba se nesmí zastavit, pak totéž vyrobí pro "nikoho".

    Na bednu co to v ní je, použijí jedni lepší materiál, druzí horší, ale ty rozdíly se ztrácejí, mizí. Případně vám vypadne z testů. že auta Hunday jsou spolehlivější než některé typy Mercedesu a nebo Volva, protože to také montují tu tam, tu onde... Asie se v kvalitě zlepšuje ve všech zemích...

    Už ty "kvalitní značky" a "šmejdy" jsou jen takové vzpomínky...
    17.10.2009 19:54 Opičák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    S těma autama máš recht...jezdím v autě značky KIA, byl jsem se podívat i v Žilině a některé evropské automobilky by mohly tiše závidět, co tam je za technologii. Nikde mi nic zatím nevrže a jede to krásně. A zrovna tak to bude i s těma notebookama...záleží kde se to dělá, co si tam zákazník přeje a jaké použije materiály.

    PS: někdo si řekně VW nebo jiná značka a klidně se to může dělat v Mexiku :)
    16.10.2009 08:50 Dusan | skóre: 23 | blog: Moje_trable_s_internetom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Aj ja som cca 3roky mal a bol spokojný s HP NX9020 kým ho neukradli :-). Proste perfektný notebook.

    Teraz mám cca 3roky HP nx6125 - mechanické prevedenie je super (nič neprasklo, zatváranie obrazovky bez problémov), LCD na to že je to TN je suprové (hlavne uhly pohľadu) Trochu problém- prehrieva sa. To bude tým ne low power sempromom a ati grafikou bez spávy napájania (na linuxe, nič iné som nemal), odfarbuje sa trochu plast okolo klávesnice. Ináč som veľmi spokojný.

    A k tomu čo tu už zaznelo takéto skúsenosti sú neprenosné.
    16.10.2009 13:36 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Neodlupuje sa ti ta folia, co je na povrchu? Uz som videl dva a na oboch sa to odlupuje, robia sa pod tym bubliny. Na jednom odisiel disk a bateria, druhy zatial drzi - ale je pravda, ze sa skoro vobec nepouzival.
    16.10.2009 14:41 l.Musil
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    trosilinku na okrajich (neni to ani milimetr,clovek se na to musi zamerit) pokud vim to se nejvic stavalo na nx612x, u nx632x a novejsich se uz zda ze ten vyrobni postup vychytaly.

    baterka je v haji,ale to pripisuji memu naprosto spatnemu zachazeni -> pres pul roku slouzil jako desktop a baterka nebyla vydelana

    rincewind avatar 16.10.2009 13:06 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Rodicum jsem v lete kupoval HP COMPAQ 6730s a nedavno si jedna zakaznice vydupala ACER Aspire 4810TZG-414G50Mn TimeLine. Pokud nebudu koukat na vykon, ktery by mel Acer vyssi, ale jen na zpracovani, tak:

    1) kdyz vezmete do ruky HP a ze spoda ho promackate, tak plasty nemaji zadnou vuli a minimalni prohyb jakmile jsem to same udelal s Acerem citil jsem "nedolehavost" spodniho krytu (tusim, ze pod tim je RAM a HDD),

    2) to same u vika, HP se choval i pres vetsi displej (15,4" oproti 13" u Aceru) kompaktneji a pevneji,

    3) test drzeni vika, u HP ktere je polozene na stole viko dvouma prstama pootevrete o cca 2cm, u Aceru bez problemu 10cm (vypovidaci hodnotu tu ma, jak asi budou vypadat panty za zhruba rok pouzivani?)

    pozn. zacatkem pristiho tydne mi ma prijit Dell Vostro pro zakaznika, tak jsem zvedav (slint :-D)
    16.10.2009 13:46 Senior Database Programmer
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Keď notebook tak jedine nejaký businness model nad 1000 Eur. Mám skúsenosť s HP modelmi, tie sú veľmi dobré.

    Neviem či si Lenovo zachovalo kvalitu IBM aspoň v businness triede (T-éčkové ThinkPady).

    Tiež nechápem prečo HP dáva na trh notebooky pod svojou značkou aj pod značkou Compaq!?

    Já mám na notebook len 3 skromné požiadavky a je divné ako málo notebookov ich splňuje:

    Displej: 15.4" (matný!) Rozlíšenie: 1680x1050px Procesor podporujúci virtualizáciu (docela dosť málo inteláckych mobilných procesorov to podporuje) Čítačka otlačkov prstov
    17.10.2009 09:05 rudiik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Sice mam k Aceru dost chladny vztah, ale byl mi pisknut a popravde, nestezuji si. Navic HP nebo Lenovo se serou zrovna tak. Je to spis o kusech nez o konkretnich znackach, protoze je to stejne vsechno made in China...
    17.10.2009 19:47 Opičák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Souhlas, měl jsem Fujitsu-Siemens, teď mám Acer (už druhý), v práci HP. Všechno je to made in Taiwan. To je fakt kus od kusu. Co můžu posoudit, tak HP mám v práci a je to totální sračka, měněno všechno snad 3x, Fujitsu-Siemens byl gut, vydržel i polití od kafe :) a Acery mi všechny jedou, nic nepadá a nepraská. Ale je to osobní zkušenost přímo s těmito kusy. Momentálně píšu z Acer Aspire 5530.
    Fluttershy, yay! avatar 17.10.2009 21:00 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Nezáleží na zemi původu (ačkoliv třeba taková Dacia...), ale na kontrole ve fabrice.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.10.2009 16:49 Opičák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Nj ale výstupní kontrola bývá většinou domorodá, takže jaký kraj takový mrav. Z toho plyne, že záleží, kde fabrika stojí :)
    Fluttershy, yay! avatar 18.10.2009 17:22 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    V případě té Číny ani moc ne. Přeci jen se liší značková obuv dělaná v Číně od toho, co prodávají Tesco a Vietnamci, přičemž se to vyrábí zhruba ve stejných končinách jako ta značková obuv.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.10.2009 17:54 mibo | skóre: 12 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Mikrozapis: Risknuť Acer?
    Mám na cesty teď Notebook Acer Extensa 5635G-664G50MN, prodávaný bez OS s velmi slušnou výbavou (Intel® Core™2 Duo T6600, NVIDIA® GeForce® G105M 512MB, 2x2 GB DDRII, HDD 500GB SATA 5400 ot.) a krom slabé výdrže a procesoru bez podpory virtualizace jsem dost spokojen i s kvalitou zpracování a i funkčností v Linuxu. Minulý týden jsem přelinuxovával dnes už starší Acer Aspire One A110 známému a také to nevypadalo, že se to rozpadne, ač teda netbooky mne moc neříkaj, na té Extense je stále větší displej a hlavně numerická klávesnice a není to taky zas tak nikterak velké.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.