abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    OpenJS Foundation, oficiální projekt konsorcia Linux Foundation, oznámila vydání verze 22 otevřeného multiplatformního prostředí pro vývoj a běh síťových aplikací napsaných v JavaScriptu Node.js (Wikipedie). V říjnu se verze 22 stane novou aktivní LTS verzí. Podpora je plánována do dubna 2027.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 8.2 open source virtualizační platformy Proxmox VE (Proxmox Virtual Environment, Wikipedie) založené na Debianu. Přehled novinek v poznámkách k vydání a v informačním videu. Zdůrazněn je průvodce migrací hostů z VMware ESXi do Proxmoxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    R (Wikipedie), programovací jazyk a prostředí určené pro statistickou analýzu dat a jejich grafické zobrazení, bylo vydáno ve verzi 4.4.0. Její kódové jméno je Puppy Cup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:44 | IT novinky

    IBM kupuje společnost HashiCorp (Terraform, Packer, Vault, Boundary, Consul, Nomad, Waypoint, Vagrant, …) za 6,4 miliardy dolarů, tj. 35 dolarů za akcii.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 15:55 | Nová verze

    Byl vydán TrueNAS SCALE 24.04 “Dragonfish”. Přehled novinek této open source storage platformy postavené na Debianu v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | IT novinky

    Oznámeny byly nové Raspberry Pi Compute Module 4S. Vedle původní 1 GB varianty jsou nově k dispozici také varianty s 2 GB, 4 GB a 8 GB paměti. Compute Modules 4S mají na rozdíl od Compute Module 4 tvar a velikost Compute Module 3+ a předchozích. Lze tak provést snadný upgrade.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (9%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 731 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    Max avatar 6.9.2009 19:02 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Kanada, Aljaška.
    Jak je to třeba s Japonskem?
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Jendа avatar 6.9.2009 19:17 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Aljaška
    DMCA, CALEA, PATRIOT Act...
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 19:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Aljaška ne. Ale Kanada jo, Japonsko taky celkem jde (kulturně jsou to magoři, to tu tvrdím pořád, ale když se to vezme s nadhledem... svoboda slušná). Jenom jednoho se bojím... ACTA.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Marek Bernát avatar 6.9.2009 19:32 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Japonci sú blázni. To je na nich skvelé. Jediní národ, ktorí má TV programy, na ktoré sa dá pozerať :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    6.9.2009 20:23 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ale Kanada jo
    Kanadu nebrat. Platí obzvláště pro heterosexuální bělochy.
    Quando omni flunkus moritati
    7.9.2009 06:11 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Ani tak těžký případ není ztracen.

    Mohl by například říct, že cestou z demonstrace (za práva černošských lesbiček, za práva cikánských "politických" vězňů a za postavení Kaplického knihovny) na kliniku, kde mu měli změnit pohlaví, ho přepadlo asi pět až pět set "ultraneonacistů" (= měli tričko s Landou), kteří se ho ptali, jestli nemá zapalovač, čímž jasně naznačili, že patří do plynu. Takovou příšernost země jako Kanada rozhodně nemůže nechat jen tak! Je třeba člověku v nesnázích pomoci!

    7.9.2009 09:22 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Kanadu nebrat. Platí obzvláště pro heterosexuální bělochy.
    Kanada dala azyl bílému Jihoafričanovi
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Václav 6.9.2009 21:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ovšem stát se občanem Japonska chce celkem velkou trpělivost :) A stejně se na něj budou dívat zpatra, jsou dost vlastenecky založení.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Marek Bernát avatar 6.9.2009 19:31 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    V Japonsku by to asi šlo. Práve teraz boli voľby a k moci sa dostal (presnejšie dostane, 16. 9.) premiér, ktorý chce AFAIK oslabiť styky s Amerikou. Horšie je, že chce asi zrušiť aj trhovú ekonomiku :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 19:37 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ta levice tam dlouho nevydrží. Maximálně do konce krize. Alespoň to tipuji.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Marek Bernát avatar 6.9.2009 19:45 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Jj, rok, maximálne dva :-)
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 19:47 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Respektive: Po těch aférách LDP bude muset projít nemalým obrozením a pokud k tomu dojde, dostane se opět na výši, neboť levice... e-e, tam to nemá tradici.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 19:53 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    A ještě dodám: Tu obrodu LDP vidím ve Vaší straně, například.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.9.2009 07:22 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ale houby chce odstranit tržní ekonomiku. Nesmíte se na to dívat pohledem obyvatele postkomunistického Česko - Slovenska. V našich zeměpisných šířkách se jistým lidem podařilo obyvatelům implantovat do mozku pár pěkných nesmyslů. Mezi nimi i to, že jakákoliv levice=komunismus=odstranění tržní ekonomiky. Tyto marketingové bláboly ještě stále obstojně fungují a nejmenovaná politická strana je poměrně úspěšně i po 20 letech využívá v předvolebních kampaních. Nejlépe to zabírá na lidi bez vlastní zkušenosti s komunistickým režimem a s minimální znalostí historie, což jsou dnes téměř všichni maturanti a studenti nižších ročníků vysokých škol, kteří zcela přirozeně díky mládí potřebují nějaké ostré vymezení dobra a zla. No a pak na různé fanatické čerstvé myši, pro které je politické blábolení a hledání "třídního" nepřítele smyslem života.
    Je spousta důvodů, proč nevolit dnešní demokratické levicové strany, ale to, že by chtěly radikální systémovou změnu mezi ně ani v nejmenším nepatří.

    A k tématu: Docela mě pobaví, když si nadšení uživatelé Google online služeb, Facebooku apod. stěžují na hrozící 1984 :-)
    Fluttershy, yay! avatar 7.9.2009 07:45 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    O odstranění tržní ekonomiky psal Marek, ne já. V jejich programu, který se týká ekonomiky, jsem si ničeho takového nevšiml, je levicový (nečekaně), ale docela podobný programu LDP.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.9.2009 08:01 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    No právě. Demokratické strany jsou si v civilizovaných zemích v základních otázkách do jisté míry podobné a občas to i těžko dělit na levici a pravici. Merkelová v Německu je formálně pravicová, přitom někdy dělá vysloveně sociálnědemokratická rozhodnutí a např. u nás zase Zeman koncem 90. let likvidoval bankovní socialismus. Konzervativci v Británii mívají někdy takové názory, že by z toho čerstvá myš dostala záchvat a Labour party se klidně stane největším spojencem neocons z USA a vtrhnou do Iráku :-). Je to trochu bordel a chápu, že to čerstvým myším dělá v hlavách zmatek :-)
    7.9.2009 08:34 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Chápu, že jsi nějaký ukřivděný buzerant, ale opravdu není nutné, abys mě jmenoval v každém textu, který napíšeš, a podsouval mi nějaké píčoviny, které jsem nikdy neřekl.

    Rozumím, že to máš vrozené, ale přesto si myslím, že by nad tebou léčebny neměly lámat hůl a tu lobotomii přeci jen zkusit.

    7.9.2009 10:00 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    ze te nikde nezminoval:) potrefena husa , ci mys se vzdy ozve ...
    USE="-gnome -kde";turris
    7.9.2009 10:19 TM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Tihle týpci nikdy nezklamou :-)
    7.9.2009 10:42 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Zmínil mě dvakrát, ty huso. Jestli neumíš číst, tak je to špatné, ale snad by se s tím ještě dalo něco dělat...

    7.9.2009 11:20 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    mozna kdyz se nebudes projevovat jako kokot, lidi z tebe nebudou mit prdel ;)

    ale samozrejme chapu, ze to neni tvoje chyba... :)

    7.9.2009 11:25 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Lidi? Tím myslíš sebe a ty dva idioty? Kde bereš tu sebedůvěru?

    Ale samozřejmě chápu, že to není tvoje chyba...

    7.9.2009 14:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Zmínil ho dvakrát, v češtině totiž "freshmouse" = "čerstvý myš" (to je tak, když se někdo neučí jazyky).
    Jj, z někoho tu lidi prdel mají, ale čerstvá myš, pardon, freshmouse to nebude :-D
    7.9.2009 14:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    překlep: "čerstvá myš"
    8.9.2009 10:37 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    v češtině totiž "freshmouse" = "čerstvý myš"
    Ti zatracení myšové dostanou na myšpuli! :-)
    Marek Bernát avatar 7.9.2009 10:17 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    V tomto článku sa pohŕdavo zmieňuje o "unrestrained market economy" a ďalších veciach, ktoré znejú až nebezpečne socialisticky. Netuším, aké má presne zámery, ale ja osobne z neho nadšený nie som.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    8.9.2009 08:25 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    v Japonsku sa prilis maka

    vencour avatar 8.9.2009 08:48 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Já věřim, že v Čechách se taky kdysi moc makalo. A byla RČS na špici.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.9.2009 19:02 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    ale hlavně se vymaňují z vlivu USA
    Jenom aby se nakonec nevymanili a neosvobodili natolik, že by tam začal vládnout nějaký Chávezův, nebo Castrův vzdálený bratranec. A co teprve těch potomků, které tam (zcela určitě) nadělal Che Guevara.
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 19:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Historicky to mají v Argentině blíže k fašismu.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.9.2009 19:41 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    je fakt ze temle se na "Zapade" nadava i za to, ze chteji bydleni zdarma pro vsechny novomanzele :-)
    6.9.2009 19:43 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ale mimo jiné za ukradení (znárodnění by snad mohlo vyvolat dojem, že každý kdo má rád svou zemi to musí chtít) cizího majetku. :-)
    Petr Tomášek avatar 6.9.2009 19:17 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Pořád ještě lepší kamery, než práskači sousedi a vlastní rodina...

    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jendа avatar 6.9.2009 19:18 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    vencour avatar 6.9.2009 19:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Zajímalo by mne, kam dojde skandál s tim propuštěnym Libyjcem z Lockerbie. Tipoval bych korupci a bordel ve všech vrstvách Anglie. Snad nezatrhnou Guardianu aspol. šťourání v rámci boje proti terorismu ;-)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    vencour avatar 6.9.2009 19:18 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    (Takže snad ještě neni tak špatně.)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.9.2009 19:21 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    To byl přeci vrcholný projev humanismu, to bychom spíš měli oslavovat!

    > ve všech vrstvách Anglie

    Takhle na tebe skočí nějaký moravský obrozenec... :-)

    Jendа avatar 6.9.2009 19:23 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Snad nezatrhnou Guardianu aspol. šťourání v rámci boje proti terorismu ;-)
    Bude, bude, všechno bude...
    unknown_ avatar 6.9.2009 20:17 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Proc mam pocit, ze ten atentatnik je spis Skotska zalezitost nez Anglicka? A jeho propusteni docela chapu.
    7.9.2009 19:53 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ono to není tak jednoduché. Propuštění atentátníka sice bylo plně v kompetenci Skotska, ale nikdo nežije ve vzduchoprázdnu. Už začínají vycházet na povrch skutečnosti, že šlo především o ropu.
    unknown_ avatar 7.9.2009 20:42 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    No, furt lepsi kvuli rope pustit jednoho plesnivyho dedka, nez vrazdit lidi po tisicich...
    7.9.2009 21:16 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ten "plesnivý dědek" má na svědomí 270 životů.
    unknown_ avatar 8.9.2009 10:57 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Precetl sis i tu druhou cast?
    8.9.2009 11:06 Randy_Sh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Narážíš na Američany? Oni vraždí lidi po tisících? A kde? V Iráku? Tam si to peklo dělají Iráčané, potažmo muslimové, sami mezi sebou. Ty statisíce mrtvých Iráčanů zabili z podstatné části jiní Iráčané a muslimové, z náboženských, národnostních, kmenových i obyčejných kriminálních důvodů.

    Darth Phantom avatar 7.9.2009 18:05 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    kam dojde skandál s tim propuštěnym Libyjcem z Lockerbie.
    No moc daleko asi nedojde, protože ten Libyjec má rakovinu a za pár týdnů nejspíš natáhne bačkory a pak bude ticho po pěšině.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Jan Drábek avatar 6.9.2009 19:21 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Za předpokladu že máte vlastní mafii  tak ano :-D

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    6.9.2009 19:27 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Mě fascinuje, jak se každé dva roky jako králík z klobouku vytáhne nějaká země, o které si pak říkáme, jak to tam (na rozdíl od ČR nebo šířeji od celého Západu) jde všechno lépe. Bývávalo to USA, Rakousko, Švýcarsko, Švédsko, pak dokonce Čína... Ale že by teď Argentina? Ne, to už je moc.

    6.9.2009 19:31 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Ale jestli někdo od Argentiny hodně očekává, protože se tam mluví španělsky, není se co těmto představám o Zemi zaslíbené divit.

    6.9.2009 19:36 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    zit v zemi, kde se mluvi svetovym jazykem ma neco do sebe :-) ale verim, ze nekomu, kdo s tim nema zadne zkusenosti, se odsuzuje lehce

    a navic zkusenosti se spanelskou kulturou mam jen ty nejlepsi, a ty geny :-)
    Salamek avatar 6.9.2009 20:01 Salamek | skóre: 22 | blog: salamovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    +1
    Skutečně nemám v plánu zničit Microsoft. Bude to jen zcela neúmyslný vedlejší efekt.
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 20:08 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Mně se španělština nelíbí a navíc... Španělky, ehm. Aha, já mám vlastně poruchu osobnosti, pryč od toho.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.9.2009 20:37 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Co máš proti Španělkám? Libanonky nebo Izraelky jsou sice hezčí, ale nos bych rozhodně neohrnoval. :-P
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 21:09 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Na sever, na sever!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.9.2009 21:10 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    holt ta porucha osobnosti :-D
    6.9.2009 21:36 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Já miluju severské země, ale "severské typy" mi moc neimponují, blonďaté, modrooké, nic pro mě. :-) Zato snědá pleť, velké tmavé oči, divoké havraní vlasy, to už je jiná, hmmm... :-D
    Fluttershy, yay! avatar 7.9.2009 07:19 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    V Chánově si jistě vybereš.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    7.9.2009 09:28 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    No v Chánově zrovna asi těžko. Ale některé Cikánky, které nevyrůstaly ve zvířecích a necivilizovaných podmínkách, jsou opravdu velice krásné. :-) Obávám se, že je ale neporovnatelně větší šance v našem civilizovaném světě narazit na rodačky z mnou výše jmenovaných zemí, než na bájné víly z pohádky.

    A opatrně na ten rasistický podtón, pane Kolibáči, Brusel tě sleduje a sbírá data!
    vencour avatar 8.9.2009 08:50 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Pamatuju z gymplu, že maj cikáni v genech rychlejší fyzické chátrání. Třeba to je kec, třeba ne. Třeba to je věc životosprávy.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    7.9.2009 10:23 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Sice hezke. ale temhle jiznim typum malokdy vydrzi "krasa" dele nez do 30. Ve vetsine pripadu je tak v 25 konec. A potom ... des bes :-(

    8.9.2009 08:24 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    +1 :)

    6.9.2009 19:32 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    me fascinuje, jak si ten blogpost vubec nepochopil, vzdyt slo jen o ten clanek v guardianu.
    6.9.2009 20:41 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    > vzdyt slo jen o ten clanek v guardianu.

    Ze zápisku to rozhodně nečišelo.

    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 19:31 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    ČR je až na EU v pohodě. Máme docela dobrou Ústavu a hlavně... je tu bordel. To je obrovská výhoda. Policejní stát tady nemůže dost dobře fungovat, pokud se toho nechopí nějaký germánský (Rus je napůl Germán, takže ho do toho zahrnuji) soused.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.9.2009 19:44 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Přesně tak. Bordel a neschopní lidé mají určitou výhodu.
    6.9.2009 19:45 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    imho by to zas bez EU bylo v CR jeste horsi :-) ale v cesku je dost blbe i tak, takze je to skoro jedno :-)
    6.9.2009 19:53 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    > Policejní stát tady nemůže dost dobře fungovat, pokud se toho nechopí nějaký germánský (Rus je napůl Germán, takže ho do toho zahrnuji) soused.

    To je dost zajímavá podmínka. To je jako: "Policejní stát tu nemůže fungovat, pokud po pondělí nebude úterý."

    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 20:04 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Jo, jenže pohlcení Česka bývalým SSSR, případně bývalou Habsburskou monarchií nebo Třetí říší příliš nehrozí, maximálně tak přes EU. A ti místní bordeláři tu budou pořád, vlastní úředníky apod. si asi se sebou tahat nebudou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.9.2009 20:39 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    "Maximálně" přes EU?! Cože?!

    > A ti místní bordeláři tu budou pořád, vlastní úředníky apod. si asi se sebou tahat nebudou.

    Ti "místní bordeláři" tu byli vždycky -- a jak Skopčáci koukali, jak umíme hezky udávat své vlastní lidi.

    6.9.2009 20:44 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    To by koukali kdekoliv na světě, páč takoví se najdou všude.

    Mimochodem, jak často koukali, jak se lidi nenechali zlomit. Moc bych nezobecňoval. :-)
    6.9.2009 20:49 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    > To by koukali kdekoliv na světě, páč takoví se najdou všude.

    Neříkám, že ne. Pouze jsem reagoval na to, že jsme prý nějací "bordeláři" nebo co.

    > Mimochodem, jak často koukali, jak se lidi nenechali zlomit.

    To koukali. A jak s těmi, co se zlomit nenechali, "naši" komunisti po válce pěkně zatočili, co?

    6.9.2009 21:38 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Odvážné lidi je potřeba velmi rychle zlikvidovat v dobách, kdy je v módě držet hubu a krok. Dokonce ani váleční hrdinové-komunisté nedopadli často moc dobře (však taky byli jedněmi z prvních, kdo prohlédli).
    7.9.2009 06:35 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    > Dokonce ani váleční hrdinové-komunisté nedopadli často moc dobře (však taky byli jedněmi z prvních, kdo prohlédli).

    Hmm, tak třeba komunističtí spisovatelé a novináři, kteří v komunismus skutečně věřili, byli často v lágru jako jedni z prvních a přesto pořád nechápali situaci... To jejich "prohlédnutí" ve většině případů znamená jen to, že jejich guru už nebyl Kléma, ale soudruh Dubček.

    Na druhou stranu, pokud komunisti lágr přežili, tak je občas soudruzi za pár (desítek) let vytáhli zase nahoru. Třeba Ludvík Svoboda, Gustáv Husák, ... a kam to dotáhli... :-) (I když zrovna tito dva jsou samozřejmě něco úplně jiného než nějací naivní spisovatelé.)

    7.9.2009 11:25 m
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    jak dokonce? :)

    stalin nikdy zadny komunismus nechtel, jeho zajimala jen moc. proto bylo jen logicke, ze se zbavil elit a to bez rozdilu, taky proc se s tim srat :P

    unknown_ avatar 6.9.2009 20:19 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    No, docela me mrazi, kdyz si uvedomim kolik je v CR policajtu... A spis preferuju takovy to "no a co" nez vylozene bordel.
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 20:26 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Policajtů je tu hodně, ale hovno dělají. (Fakt mě fascinovalo, že v Malmö jsem při průchodu centrem viděl jediného policistu a to se tam konaly nějaké slavnosti, kdežto v Praze je chlupatý na každém rohu. Kriminalita je AFAIK ale někde zcela jinde.)
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    unknown_ avatar 6.9.2009 20:30 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Tady v Aberdeenu je taky docela stesti potkat policajta. Je pravda, ze kriminalita prakticky nulova (mi vypadl mobil (je pravda, ze to nebylo na ceste, ale na trave kus vedle), sem si toho vsiml az po pul kilometru, tak sem se vratil, a furt byl na miste).
    6.9.2009 20:35 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    V Praze policista není na každém kroku. Skoro nikdy je nepotkávám, což je podle mě chyba. Třeba na takovém Andělu by si to zasloužilo permanentní přítomnost několika hlídek.

    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 21:12 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Párkrát jsem Prahou (centrem, ne přilehlými dědinami) prošel. Ta četnost výskytu chlupatých byla až nehezká.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.9.2009 20:20 Trained.Monkey | skóre: 12 | blog: monkey
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Me fascinuje jak si kazdy mysli ze Britanie a USA jsou policejni stat. NIS je neco jako obcanka, do ted zadne ID nemeli a vetsinou se pouzival ridicak (to je sok co).

    V porovnani s Cechami, kde vas policajt muze sebrat jen protoze nemate obcanku je i ta Britanie pokrok.

    Nebo nedavny pripad: policajt se podilel na prepadeni, pokusu o vrazdu a vydirani, dostal 3 roky. Fakt vrchol demokracie. http://aktualne.centrum.cz/domaci/soudy-a-pravo/clanek.phtml?id=645788

    unknown_ avatar 6.9.2009 20:22 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Nevim jak USA, ale ta Britanie (aspon sever) fakt neni tak spatnej. Ackoli, kdyz je potreba si "uvedomit celou pravdu" (ok, zni to hrozne...). Treba me prislo, ze sou tady vsude kamery. Pak sem si prosel hlavni ulic, a napocital sem asi 2. U obou byla velka zluta cedule, ze je tam kamera. Upozorneni pro ty, kdo se jim chce vyhnout. Tohle sem v CR nevidel (parkrat malou nenapadnou cedulku)...
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 20:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Ty kontroly při vcestování jsou co? Ta Jendou odkazovaná kampaň (plné popelnice, focení kamer) a rozsudky ohledně hesel u šifrování jako nic? A tamní chápání vlastnictví půdy... taky bída.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    unknown_ avatar 6.9.2009 20:31 unknown_ | skóre: 30 | blog: blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Me pri prijezdu kontrolovali jenom pas (a to sem letel pres Anglii). To s tim vlastnictvim pudy nechapu, ale predpokladam, ze to se spis tyka usa..
    Fluttershy, yay! avatar 6.9.2009 21:15 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    To s tim vlastnictvim pudy nechapu, ale predpokladam, ze to se spis tyka usa..

    To se týká skoro všech anglosaských zemí. Kvůli historickému vývoji. Normálně byla na křesťanských územích půda propůjčena od Boha, ale Angličané s "tradiční" církví zatočili, půda tam patřila (a patří) konkrétním vlastníkům. Takže jsou skoro všude ploty a když někomu vlezeš na trávník, může tě zastřelit (lehce hyperbola).

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    6.9.2009 21:57 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Takže jsou skoro všude ploty a když někomu vlezeš na trávník, může tě zastřelit (lehce hyperbola).
    Tohle bych zavedl i u nas.
    7.9.2009 21:37 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    No vidíš. Já ani ne.

    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    6.9.2009 20:33 freshmouse
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Kontrola při vcestování je jejich věc a jejich občanů se nijak nedotýká.

    Jendа avatar 6.9.2009 20:40 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Link, kdyby to ještě někdo neviděl a měl potřebu... A tady je list dalších kampaní, které pořádají (a že některé určitě stojí za vidění).
    Jendа avatar 6.9.2009 20:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    V porovnani s Cechami, kde vas policajt muze sebrat jen protoze nemate obcanku je i ta Britanie pokrok.
    ROFL!!!
    Marek Bernát avatar 6.9.2009 20:49 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Uh, to je skôr desivé ako vtipné.
    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Jendа avatar 6.9.2009 20:53 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Nesměju se občanům VB, ale usmál jsem se, jak málo toho předřečník ví.
    6.9.2009 21:09 dexík | skóre: 4 | blog: im_back
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    sok to opravdu neni :-)

    navrhy na UK ID a hlavne National Identity Register mi prijde o trochu drsnejsi nez "neco jako obcanka"

    ale opet, ten blogpost byl hlavne o tom clanku na guardianu

    mozna jsem to nemel zabalovat do takovyho tema ke kterymu si kazdej rad rekne to svy :-) (i kdyz o to taky castecne slo ;-))
    6.9.2009 20:51 Little Brother
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    There's no escape - one nation under CCTV!

    6.9.2009 20:54 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Jižní polovina Jižní Ameriky asi docela jde, ale na severu je to dost drsný.
    vencour avatar 6.9.2009 21:11 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Dík za dobrej odkaz. Už jsem si počet líp.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    6.9.2009 21:32 A
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Existuju nejake metodicke pokyny ako sa vyvarovat zanechavaniu stop v realnom svete (kamery, zaznamy kde som cestoval, volania atd. atd.) alebo skoncime ako vo filme Eagle Eye?

    6.9.2009 22:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    No nebo Bourne Ultimatum...
    Bluebear avatar 6.9.2009 22:16 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Myslíš, že pravý paranoik ti řekne, odkud čerpá znalosti? Co když jsi špion? :-)

    Podívej, záznam zanecháváš pokaždé, když používáš jakoukoli službu jakékoli firmy - celkem logicky to musí mít někde podchycené, a šikovný agent to pak může získat.

    Telefonování je naprosto jasné - tam můžeš vcelku bezpečně počítat, že se zaznamenává přinejmenším, komu a kdy jsi volal. Mobilní SMSky jakožto krátké úseky textu se archivují zvlášť snadno, takže bych se moc divil, kdyby to někdo někde nedělal. (Tuším, že kdysi byl menší skandálek, kdy u nějakého operátora došlo ke krátkodobé závadě a potom, když se pokusili správně doručit všechny SMSky, které během toho výpadku nemohly být doručeny, tak udělali někde chybku a lidem přišly SMSky tři roky staré. :-) )

    Zkrátka, chceš-li být neviditelný, telefonování je první věc, kterou si musíš odříci. :-) Cestování letadlem také. Dokonce i když máš vlastní letadlo - veškerý letový provoz se nutně monitoruje, aby se předcházelo haváriím, takže pokud letíš, jsi vždycky pod dohledem.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    Bluebear avatar 6.9.2009 22:34 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    A málem bych zapomněl: příspěvky na fórech, jako je tohle, jsou taky dlouho přetrvávající stopa (pouhý nezaregistrovaný nick není ještě žádná výhra) :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    7.9.2009 06:29 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Nějak mi to jako řešení nepřijde. Možná proto, že jsem byl včera s člověkem co z Argentiny odešel do Švédska a nějak moc pozitivně o Argentině nemluvil :-).
    7.9.2009 08:08 Honza | skóre: 7 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Souhlasím. V Argentině jsem byl a moc svobodné mi to tam nepřišlo. Policejní kontroly na hranicích každého okresu. Nutnost ukazovat pas při nákupu lístků na autobus (opisovali si snad všechno...). Obstrukce s jídlem na hranicích s Chile (v obou směrech). No tak nevím.

    7.9.2009 08:11 mister | skóre: 10 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    No, víte, také jsem si dříve dělal naděje, že ta Argentina bude místem posledního útěku... před USA, EU, Velkým bratrem a celou jeho rodinou, že je to místo na druhém konci Země a že jeho vzdálenost bude tak nějak indikovat i rozdílnost poměrů, kvůli nimž tam člověk "utíká".  Bohužel Argentina je jednou ze zemí, kde proces destrukce a korupce došel tak daleko, jako málokde jinde.  V podstatě od osmdesátých let kdy se dostala k moci Menemova vláda, byla celá země během 20ti let rozkradena a podřízena taktikám IMF a nadnárodních kartelů.  Bývalý průmysl v podstatě zanikl a zemedělství se dostalo z fáze naprosté sobestačnosti s velkými přebytky do pěstování geneticky modifikovaných monokultur, převážně sóji, v područí krásek jakými jsou Monsanto, DuPont...  Nevím, nakolik se situace změnila po totálním ekonomickém krachu v prosinci roku 2001... každopádně, doporučuji přečíst si knihu Williama Engdahla Seeds of Destruction a zkouknout film Memoria del Saqueo.  Ne všechno je, jak se na první pohled zdá... bohužel.

    † + ♥ ⇒ ☼
    7.9.2009 08:50 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    spíš začni zkupovat pozemky tu v čechách, abys měl do budoucna co žrát a připravuj se na disent. :-))
    hikikomori82 avatar 7.9.2009 09:04 hikikomori82 | skóre: 18 | blog: foobar | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Imho netreba chodiť za hranice. Dobrá diera kde zdochol pes (alebo kde sa muchy chodia otáčať) sa dá nájsť aj na slovensku alebo v česku. Len treba poriadne hľadať.
    8.9.2009 08:33 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    dalo by sa niekde na Sibiri; pohoda, klidek, zrub niekde pri rieke a lovit medvede :-)

    Fluttershy, yay! avatar 8.9.2009 19:01 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    A spoustu vodky k tomu!
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    8.9.2009 19:29 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Jj aŤ žije ledová destilace :-D (btw ledová destilace skutečně funguje, nebo je to jen mýtus?)
    Darth Phantom avatar 8.9.2009 21:01 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet
    Před časem jsem náhodou při přepínání programů z Kriminálky Las Vegas přes Stevena Seagala zpátky na Kriminálku Miami shlédl film Medvědí srdce ze Sibiře. To byl vážně kůl film! :-) . Ještě že ještě existuje ČT 2 :)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Jendа avatar 9.9.2009 13:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: 1984? Jestě je kam zmizet

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.