Byla vydána nová stabilní verze 7.5 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 138. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu.
Sniffnet je multiplatformní aplikace pro sledování internetového provozu. Ke stažení pro Windows, macOS i Linux. Jedná se o open source software. Zdrojové kódy v programovacím jazyce Rust jsou k dispozici na GitHubu. Vývoj je finančně podporován NLnet Foundation.
Byl vydán Debian Installer Trixie RC 2, tj. druhá RC verze instalátoru Debianu 13 s kódovým názvem Trixie.
Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za červen (YouTube).
Libreboot (Wikipedie) – svobodný firmware nahrazující proprietární BIOSy, distribuce Corebootu s pravidly pro proprietární bloby – byl vydán ve verzi 25.06 "Luminous Lemon". Přidána byla podpora desek Acer Q45T-AM a Dell Precision T1700 SFF a MT. Současně byl ve verzi 25.06 "Onerous Olive" vydán také Canoeboot, tj. fork Librebootu s ještě přísnějšími pravidly.
Licence GNU GPLv3 o víkendu oslavila 18 let. Oficiálně vyšla 29. června 2007. Při té příležitosti Richard E. Fontana a Bradley M. Kuhn restartovali, oživili a znovu spustili projekt Copyleft-Next s cílem prodiskutovat a navrhnout novou licenci.
Svobodný nemocniční informační systém GNU Health Hospital Information System (HIS) (Wikipedie) byl vydán ve verzi 5.0 (Mastodon).
Open source mapová a navigační aplikace OsmAnd (OpenStreetMap Automated Navigation Directions, Wikipedie, GitHub) oslavila 15 let.
Vývojář Spytihněv, autor počítačové hry Hrot (Wikipedie, ProtonDB), pracuje na nové hře Brno Transit. Jedná se o příběhový psychologický horor o strojvedoucím v zácviku, uvězněném v nejzatuchlejším metru východně od všeho, na čem záleží. Vydání je plánováno na čtvrté čtvrtletí letošního roku.
V uplynulých dnech byla v depu Českých drah v Brně-Maloměřicích úspěšně dokončena zástavba speciální antény satelitního internetu Starlink od společnosti SpaceX do jednotky InterPanter 660 004 Českých drah. Zástavbu provedla Škoda Group. Cestující se s InterPanterem, vybaveným vysokorychlostním satelitním internetem, setkají například na linkách Svitava Brno – Česká Třebová – Praha nebo Moravan Brno – Břeclav – Přerov – Olomouc.
Tiskni
Sdílej:
Druhá "Season of the Witch" sa odohráva v Prahe a končí záberom na Škodu 120Nemá ta škodivka francouský RZ?
Neni to na stoprocent, ale stopetkka mela ty predni svetlomety jakoby zapustene,myslíš takový ty jako do kulata?
kdezto 120/125/130/135/136 je ma zapadajici do obrysu cumaku.no tak ne každá
Jinak, ty vstupy na chladic mely i ostatni skodarny,měl jsem zato, že jsem to na svojem krámu měl jinak ... ale ono když koukám na jiný obrázky, možná mě zmátlo, jak je to na tom videu zohýbaný ... i když wiki píše "1988: nová jednodílná maska chladiče", tak nevim, jestli se ta změna týka jen tý plastový krytky nebo i plechu pod tím
chromovane listy taky...ne, novější je měly hliníkový natřený na černo, viz např. tady no ale stejně jsem se splet s počtama, víc 105 se dělalo několik let u toho staršího modelu, u "emka" koukám, že 120 suveréně vede
Skodovacke znaceni typu v 80. letech bylo prebohate a chaoticke.jistě ... jezdil jsem se 120L s pětikvaltem (což byly typicky 125) a s vyhřívaným zadním sklem a přístrojovkou s otáčkoměrem (což měly LS a lepší; navíc to uspořádání jsem snad jinde v reálu neviděl, jen na obrázku z příručky pro 135/136 ...)
nová jednodílná maska chladičeTyka se jen plastovy krytky: do 1988, po 1988 Tu pristrojovku s otackomerem (tu placku, ne dva samostatne budiky) vyuzivaly i TAZy. Kdyz mi odesel tachac ve skodovce, hrozne jsem ji chtel, ale pul svyho tehdejsiho platu jsem za ni odmitl dat
Kazdopadne nema zmysel riesit, preco sa z francuzkej skodovky v madarsku dymi z predu v reklame na shotosofti telefonlol
>> /dev/ka
...