abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:11 | IT novinky

    Miliardy korun na digitalizaci služeb státu nestačily. Stát do ní v letech 2020 až 2024 vložil víc než 50 miliard korun, ale původní cíl se nepodařilo splnit. Od loňského února měly být služby státu plně digitalizované a občané měli mít právo komunikovat se státem digitálně. Do tohoto data se povedlo plně digitalizovat 18 procent agendových služeb státu. Dnes to uvedl Nejvyšší kontrolní úřad (NKÚ) v souhrnné zprávě o stavu digitalizace v Česku. Zpráva vychází z výsledků víc než 50 kontrol, které NKÚ v posledních pěti letech v tomto oboru uskutečnil.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | IT novinky

    Nadace Wikimedia, která je provozovatelem internetové encyklopedie Wikipedia, oznámila u příležitosti 25. výročí vzniku encyklopedie nové licenční dohody s firmami vyvíjejícími umělou inteligenci (AI). Mezi partnery encyklopedie tak nově patří Microsoft, Amazon a Meta Platforms, ale také start-up Perplexity a francouzská společnost Mistral AI. Wikimedia má podobnou dohodu od roku 2022 také se společností Google ze skupiny

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:22 | Nová verze

    D7VK byl vydán ve verzi 1.2. Jedná se o fork DXVK implementující překlad volání Direct3D 5, 6 a 7 na Vulkan. DXVK zvládá Direct3D 8, 9, 10 a 11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 02:00 | Nová verze

    Byla vydána verze 12.0.0 knihovny libvirt (Wikipedie) zastřešující různé virtualizační technologie a vytvářející jednotné rozhraní pro správu virtuálních strojů. Současně byl ve verzi 12.0.0 vydán související modul pro Python libvirt-python. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:22 | Humor

    CreepyLink.com je nový zkracovač URL adres, 'díky kterému budou vaše odkazy vypadat tak podezřele, jak je to jen možné'. Například odkaz na abclinuxu.cz tento zkracovač převádí do podoby 'https://netflix.web-safe.link/logger_8oIlgs_free_money.php'. Dle prohlášení autora je CreepyLink alternativou ke zkracovači ShadyURL (repozitář na githubu), který dnes již bohužel není v provozu.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 3
    včera 12:33 | IT novinky

    Na blogu Raspberry Pi byla představena rozšiřující deska Raspberry Pi AI HAT+ 2 s akcelerátorem Hailo-10 a 8 GB RAM. Na rozdíl od předchozí Raspberry Pi AI HAT+ podporuje generativní AI. Cena desky je 130 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 12:11 | Komunita

    Wikipedie slaví 25. výročí svého založení. Vznikla 15. ledna 2001 jako doplňkový projekt k dnes již neexistující encyklopedii Nupedia. Doména wikipedia.org byla zaregistrována 12. ledna 2001. Zítra proběhne v Praze Večer svobodné kultury, který pořádá spolek Wikimedia ČR.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:44 | Nová verze

    Po více než dvou letech od vydání předchozí verze 2.12 byla vydána nová stabilní verze 2.14 systémového zavaděče GNU GRUB (GRand Unified Bootloader, Wikipedie). Přehled novinek v souboru NEWS a v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 02:22 | Nová verze

    Google Chrome 144 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 144.0.7559.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 10 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 01:55 | Humor

    Microsoft zveřejnil zdrojový kód XAML Studia a uvolnil ho pod MIT licencí. XAML Studio je nástroj ze světa Windows, určený pro tvorbu uživatelského rozhraní aplikací pomocí XAML (Extensible Application Markup Language). Stalo se tak zhruba po osmi letech od prvního prohlášení Microsoftu, že se tento kód chystá zveřejnit.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (4%)
     (0%)
     (9%)
     (19%)
     (3%)
     (6%)
     (3%)
     (11%)
     (43%)
    Celkem 457 hlasů
     Komentářů: 12, poslední 14.1. 21:12
    Rozcestník
    AbcLinuxu:/ Blogy / _ / x / x

    x

    13.10.2010 03:33 | x | poslední úprava: 7.10.2011 19:56

    x        

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    =^..^= AmigaPower® avatar 13.10.2010 06:13 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Druhá "Season of the Witch" sa odohráva v Prahe a končí záberom na Škodu 120
    Nemá ta škodivka francouský RZ?
    13.10.2010 07:23 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Ma.
    masomlejn avatar 14.10.2010 09:33 masomlejn | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Pařížskou (75 na konci)
    13.10.2010 08:01 MaxiKing
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Natacelo se to v Budapesti, ne v Praze.
    Nicky726 avatar 13.10.2010 22:13 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Z Van Helsinga bys měl snad už vědět, že Praha a Budapešť jsou dvě jména pro totéž.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    14.10.2010 09:49 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Spíš Bratislava a Budapešť, ne? :))))
    13.10.2010 08:12 Raduz | skóre: 5
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    "Season Of The Witch" jsem měl vždycky raději ve verzi od Blues Brothers.
    stativ avatar 13.10.2010 08:15 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    U "Really" jsem si málem poprskal monitor.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    cezz avatar 13.10.2010 13:22 cezz | skóre: 24 | blog: dm6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Zaujimava reklama, ale nejak som nepochopil pointu. Mne to cele vyznelo ako "Uvedieme na trh mobil, ktory budete chciet pouzivat co najmenej.." ale to asi nemal MS na mysli :-D
    Computers are not intelligent. They only think they are.
    stativ avatar 13.10.2010 14:05 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Já nepochopil pointu ani jedné z nich, ale tahle byla aspoň celkem vtipná.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    13.10.2010 19:54 ground
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    pochopil si spravne, presne to mali v MS na mysli :)
    13.10.2010 08:25 sivlk | skóre: 15 | blog: sivlk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Videli ste niekto poslednu cast HIMYM? Ta reklama na bing tam bola naprosto neprehliadnutelna. Dokonca Ted ma notebook ktory ma miesto nakusnuteho jablka logo windows na tom istom mieste. Vyraba vobec niekto taky notebook?
    Milan Lajtoš avatar 13.10.2010 12:48 Milan Lajtoš | skóre: 22 | blog: /blog/babraq
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Áno, tiež som sa nad tým poburoval. Kľudne mohli nazvať tú časť "MS ads". ;)
    “Every great achievement was once considered impossible.”
    Jakub Lucký avatar 13.10.2010 13:21 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Product placement... Z toho půlka filmů a seriálů žije...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.10.2010 08:33 DanBlack
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Ta druhá ve mě vyvolává dvě myšlenky...buď utratil tolik za mobil že nemá na lepší auto nebo "jaké auto, takový mobil" (OT: S120 jsem vlastnil cca rok)
    paralaX avatar 13.10.2010 09:11 paralaX | blog: Last_Bullet
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Tak potom reklama splnila účel, když ilustrovala jaké jsou současné telefony a jaká spása bude WM7.
    13.10.2010 10:06 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Spíš mi přijde, že všichni ten windows telefon musí restartovat (jednou jsem si to koupil a fakt se to muselo asi 3x denně otočit, aby si člověk vůbec zavolal) a jak pak čekají na to, než to znova konečně nabootuje, tak to takhle dopadá :-D
    xkucf03 avatar 13.10.2010 09:14 xkucf03 | skóre: 50 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Stejně si lidi koupí Androida.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    belisarivs avatar 13.10.2010 09:58 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Jasne. Ballmer to ma marne. :-D
    IRC is just multiplayer notepad.
    msk avatar 13.10.2010 10:03 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Hrozne by ma zaujimalo, podla coho urcujete, ze je to skoda 120. Co ak je to skoda 105?
    13.10.2010 10:19 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Neni to na stoprocent, ale stopetkka mela ty predni svetlomety jakoby zapustene, kdezto 120/125/130/135/136 je ma zapadajici do obrysu cumaku.
    13.10.2010 10:30 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Neni to na stoprocent, ale stopetkka mela ty predni svetlomety jakoby zapustene,
    myslíš takový ty jako do kulata?
    kdezto 120/125/130/135/136 je ma zapadajici do obrysu cumaku.
    no tak ne každá :-) - třebas 120 na wikipedii má ty "kulatý", jestli to na tý miniatuře dobře vidim
    13.10.2010 10:58 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Vsak taky pisu, ze to neni na sto procent. Prvni M-ka se delaly se temi svetly 105 i 120. Ke konci jsem naopak zaregistroval i 105 se "120" svetly. Ale rekneme, ze na 95 procent produkce to sedelo.

    Jinak, ty vstupy na chladic mely i ostatni skodarny, chromovane listy taky... tezko z toho neco poznat. Skodovacke znaceni typu v 80. letech bylo prebohate a chaoticke. Navic to byla takova stavebnice, takze poznat, co z toho je puvodni a co ne...

    Kuprikladu ja mel S120L rv 1980. Kdyz dosla konce svych dnu, koupil jsem ze zahranici pritazenou S105S rv 1985, ktera ovsem mela (diky tomu, ze byla pro zahranici) nektere prvky vybavy ze Skody 105L. Protoze tak stary auta se nesmely tahat, vyresilo se to klasicky pocesku, ohlasila se vymena karoserie a motoru. Z puvodniho auta zustala jenom SPZ a papiry. Jenomze doba byla hekticka a nezbylo nic jineho nez ji pouzivat jako soumara (takze valnik s tunou cihel a tak), po casu odesel motor. Praskl blok. Na vrakovisti se sehnal motor z bourane s S120L rv 1986 a opet se ohlasila vymena motoru a jezdilo se dal.

    Otazky za sto bodu: co to bylo za auto? S120L? S105S? S105L A kdy bylo vyrobeno? 1980? 1985? 1986?

    13.10.2010 12:31 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Jinak, ty vstupy na chladic mely i ostatni skodarny,
    měl jsem zato, že jsem to na svojem krámu měl jinak ... ale ono když koukám na jiný obrázky, možná mě zmátlo, jak je to na tom videu zohýbaný ... i když wiki píše "1988: nová jednodílná maska chladiče", tak nevim, jestli se ta změna týka jen tý plastový krytky nebo i plechu pod tím
    chromovane listy taky...
    ne, novější je měly hliníkový natřený na černo, viz např. tady

    no ale stejně jsem se splet s počtama, víc 105 se dělalo několik let u toho staršího modelu, u "emka" koukám, že 120 suveréně vede
    Skodovacke znaceni typu v 80. letech bylo prebohate a chaoticke.
    jistě ... jezdil jsem se 120L s pětikvaltem (což byly typicky 125) a s vyhřívaným zadním sklem a přístrojovkou s otáčkoměrem (což měly LS a lepší; navíc to uspořádání jsem snad jinde v reálu neviděl, jen na obrázku z příručky pro 135/136 ...)
    13.10.2010 12:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    nová jednodílná maska chladiče
    Tyka se jen plastovy krytky:

    do 1988, po 1988

    Tu pristrojovku s otackomerem (tu placku, ne dva samostatne budiky) vyuzivaly i TAZy. Kdyz mi odesel tachac ve skodovce, hrozne jsem ji chtel, ale pul svyho tehdejsiho platu jsem za ni odmitl dat :-)
    PepaSFI avatar 13.10.2010 20:34 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    cokoliv na těchhle škodovkách bylo z plechu to měly stejné všechny. Lišily se jen kosmetickýma detailama které ovšem časem vinou uživatelů vzaly za své při opravách a úpravách. A taky výbavou ale tam mám pocit že v tom byl docela chaos. Například vyhřívané sklo se dalo získat i u modelu 105S za nějaký příplatek, tedy aspoň v určitém období. Nějakou dobu se dělal ten starší typ karoserie současně s kulatýma i hranatýma světlama. U aut dodnes dochovaných se dá říct že 120 a 105 se liší technickým průkazem. Cokoliv dalšího už ve většině případů neplatí, včetně typu motoru.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    13.10.2010 10:19 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    ... nebo 135/136

    napadlo mě totéž, byls' rychlejší

    já bych naopak tipoval spíš tu 105, má chromované střešní lišty a ty díry vprostřed nad nárazníkem (btw chybí kryt chladiče), to pokud pamatuju bylo u starších modelů, a myslím si, že ze začátku se vyrábělo mnohem víc 105 než jiných - ale to teď tahám komplet z hlavy, jsem línej to ověřovat, nejsem odborník na Škodovky a můžu se kardinálně mýlit :-)
    13.10.2010 11:01 Matlák
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Bravo! To je to co Microsoft umí nejlíp. Slušnou reklamu :-) fakt jsou povedené obě
    13.10.2010 13:23 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    to bych uplne netvrdil, vetsina poslednich reklam MS byla dost divna. ale tyhle se jim povedly, to se musi nechat. i tak pochybuju, ze to bude stacit...
    13.10.2010 13:41 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Slušné jsou, ale trochu nedávají smysl.
    14.10.2010 12:44 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    O telefone to nehovori nic, ale ten, kto im robi reklamy je fakt dobry.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    Jakub Lucký avatar 14.10.2010 17:11 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Po obsahové nebo technické stránce? Mně to po obsahové stránce právě přijde dost chabé (viz můj thread níže), po technické je to pěkně udělané
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.10.2010 12:22 M
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    19. sekunda realy je excelentna...
    13.10.2010 12:25 M
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Z tej skodovky sa vpredu dymi... Nemali motor nahodou vzadu a kufor v predu? Jedine vysvetlenie mam ze niekto v kufri tej skodovky huli... :-D
    msk avatar 13.10.2010 12:44 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Mohol by to byt jedine prerazeny chladic, ale to by pod nou bola voda. Expanzka je tusim vzadu. Kazdopadne nema zmysel riesit, preco sa z francuzkej skodovky v madarsku dymi z predu v reklame na shotosofti telefon :-)
    msk avatar 13.10.2010 12:44 msk | skóre: 27 | blog: msk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    s/shoto/shito/g
    13.10.2010 14:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Kazdopadne nema zmysel riesit, preco sa z francuzkej skodovky v madarsku dymi z predu v reklame na shotosofti telefon :-)
    lol :-D >> /dev/ka...
    Jakub Lucký avatar 13.10.2010 13:28 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    To první video se mi líbilo, ale čekal jsem jinou pointu a mám podezření, že ta reklama nefunguje. Teda, parciálně ano, zaujme, je tam jméno, je tam logo, ale chybí mi tam klasické využití "sociální konstrukce reality", tj. "abyste dosáhli všeho, co chcete, musíte použít náš produkt". Na mě ta reklama funguje obráceně. Někdo tam má telefon a nemůže se od něj odtrhnout (krásně to funguje u té scény na záchodě nebo mezi některými páry) a oni mi nabízí takový, který bude schovaný v kapse (buď nic neumí a nemůžu ho užívat, nebo se špatně užívá, nebo se za něj stydím)

    Jsem jenom postižený svým studiem či předpojatý vůči WM*, nebo to tak vnímá ještě někdo?
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    belisarivs avatar 13.10.2010 14:33 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Na me udelala reklama taky dojem, ze ten mobil je tak na prd, ze ho berou do ruky co nejmene.
    IRC is just multiplayer notepad.
    Jakub Lucký avatar 13.10.2010 15:09 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Jo, tak to to vidíme stejně... Ještě by to chtělo názor nějakého člověka nezatíženého IT technologiemi (nebo aspoň předsudky vůči WM)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    13.10.2010 15:54 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Možná, že na WM vyřídí všechno hned, takže se jim nemůže stát, že jim leze práce s mobilem do volného času?
    Jakub Lucký avatar 13.10.2010 16:28 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Jo, to je taky varianta... ale to bych čekal, že bude reklama cílená na manažery (a to my moc nepřijde)
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    gtz avatar 13.10.2010 15:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    ach jo, stará dobrá Š120, měl jsem ji od roku 1987 a fungovala spolehlivě. A hlavně vždy v zimě vyjela všude tam kde ostatní auta stála.

    WP7 je totální uzavřený systém, neexistuje čeština, český market jak bysmet. Zařízení která byla uvedená jsou moc pěkná, ale pro české podmínky myslím nepoužitelná. Stejně spousta lidí raději koupí zařízení s WM65 nebo s Androidem.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    lucorp avatar 14.10.2010 08:37 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    alebo ajfoun
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    14.10.2010 09:49 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Microsoft vs. Škoda 120
    Ten neni pro lidi, ten je pro gibbony :))

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.