abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 4.0 multiplatformního integrovaného vývojového prostředí (IDE) pro rychlý vývoj aplikaci (RAD) ve Free Pascalu Lazarus (Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Využíván je Free Pascal Compiler (FPC) 3.2.2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:33 | Komunita

    Podpora Windows 10 končí 14. října 2025. Připravovaná kampaň Konec desítek (End of 10) může uživatelům pomoci s přechodem na Linux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 23:22 | Pozvánky

    Již tuto středu proběhne 50. Virtuální Bastlírna, tedy dle římského číslování L. Bude L značit velikost, tedy více diskutujících než obvykle, či délku, neboť díky svátku lze diskutovat dlouho do noci? Bude i příští Virtuální Bastlírna virtuální nebo reálná? Nejen to se dozvíte, když dorazíte na diskuzní večer o elektronice, softwaru, ale technice obecně, který si můžete představit jako virtuální posezení u piva spojené s učenou

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 22:33 | IT novinky

    Dle plánu dnes končí služba Skype. Uživatelé mohou pokračovat v Microsoft Teams.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:44 | IT novinky

    Český statistický úřad rozšiřuje Statistický geoportál o Datový portál GIS s otevřenými geografickými daty. Ten umožňuje stahování datových sad podle potřeb uživatelů i jejich prohlížení v mapě a přináší nové možnosti v oblasti analýzy a využití statistických dat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:33 | Zajímavý projekt

    Kevin Lin zkouší využívat chytré brýle Mentra při hraní na piano. Vytváří aplikaci AugmentedChords, pomocí které si do brýlí posílá notový zápis (YouTube). Uvnitř brýlí běží AugmentOS (GitHub), tj. open source operační systém pro chytré brýle.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 12:11 | Pozvánky

    Jarní konference EurOpen.cz 2025 proběhne 26. až 28. května v Brandýse nad Labem. Věnována je programovacím jazykům, vývoji softwaru a programovacím technikám.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 21:44 | Komunita

    Na čem aktuálně pracují vývojáři GNOME a KDE Plasma? Pravidelný přehled novinek v Týden v GNOME a Týden v KDE Plasma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    4.5. 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 29
    3.5. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (8%)
     (21%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 526 hlasů
     Komentářů: 22, poslední včera 10:06
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Vložit další komentář
    5.10.2008 22:18 chacha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    a co ma byt?
    5.10.2008 22:23 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    kdybys to trochu rozvinul, zapisek by mel vetsi smysl
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    Grunt avatar 5.10.2008 22:24 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Gymplák?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    Luk avatar 5.10.2008 22:33 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Člověk si nevybere. Gympláci mají problémy hlavně s elektrikou, průmyslováci zase s matikou.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.10.2008 22:49 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Jak kdo. Někdo nemá problém ani s jedním a pak je spousta těch, co mají problém s obojím.
    Quando omni flunkus moritati
    5.10.2008 22:56 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Jj přesně tak.
    6.10.2008 09:17 Honza
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    S tou matikou je to pověra - gympláci na tom nejsou v průměru o nic líp. Dokonce bych řekl, že studenti z průmyslovek jsou na tom líp, protože mají ze střední praktické zkušenosti s řešením diferenciálních rovnic a laplac. transformací, která gymplákům obvykle chybí.
    6.10.2008 09:54 pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Jenze zase na prumyslovce se nad tim nenauci zamyslet. Takze to sice "umi" ale stejne prolejzaj s trojkama, protoze tomu nerozumi. Nicmene to neni moje pointa. Ja si myslim, ze pri vstupu na vysokou maji navrch jen ti, kteri jiz nekdy na vysoke byli. Lidi ze stredni a je jedno jaky jsou na tom v podstate stejne. A prvni tejdny sou zahul na kazdy normalni vejsce, ne jen na cvutu. A je to tak spravne.
    6.10.2008 10:31 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Nesouhlasím, nás na elektro průmce učili taky jak se zamyslet, a za sebe mohu říct, že minimálně první semestr jsem v matematice věděl o co gou...
    Luk avatar 6.10.2008 10:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ono záleží, kdo na střední tu matiku učí. Já jsem měl tu smůlu, že mě matika na SPŠ příliš nepoznamenala a tak jsem měl v prvním semestru krušné časy.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    xxx avatar 6.10.2008 11:53 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    A jéje. Oblíbená kratochvíle prváků na FELu. Předhánět se jest-li je lepší gympl, nebo průmka. Je to ztráta času. První zkouškové ukáže jestli na to člověk má. A většinou je jedno kde byl na střední.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Luk avatar 6.10.2008 12:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Kdybych býval měl soudit podle prvního zkouškového, tak jsem musel říct, že na to nemám :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 19:44 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul

    Mě to dokonce na mé vůbec první zkoušce na FELu říkal sám Doc. Bártík...když mě jako jednomu ze dvou lidí v ten den psal trojku z M1 do indexu. A ne, jiné známky než 3 se ten den nekonaly ;-)

    Každý má právo na můj názor!
    6.10.2008 19:45 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul

    Tedy jiné lepší samozřejmě ;-)

    Každý má právo na můj názor!
    Luk avatar 6.10.2008 19:56 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Mě to dokonce na mé vůbec první zkoušce na FELu říkal sám Doc. Bártík

    Mně zase ing. Krejčiřík po zápočtové písemce z elektroniky (3. semestr) doporučil přejít na filosofickou fakultu :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 18:36 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    coz je v podstate smysl meho prispevku vyse.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Josef Kufner avatar 6.10.2008 10:59 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    První semestr se opakuje, co by se mělo umět ze střední ;-)
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.10.2008 11:13 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    No neříkám, že jsem jsem měl s těma dalšíma třema semestrama nějaký velký problém (pokud človek neodbyde - neopíše semestrální práci, tak to pochopí minimálně z wikipedie), kromě posledního, kde byla známka horší než 1 :-D.
    6.10.2008 12:07 tuhiik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    premysleni na gymplu?;-) Zatimco gymplaci chodili na hodiny hudebky a kresleni, na prumce jsem premysleli, jak neco zkonstruovat/naprogramovat aby to skutecne fungovalo... a u toho se (nejen) matika docela procvicila, to mi ver.
    Kdyz jsem pak prisel na CVUT, myslel jsem, ze gymplaci budou mit vyhodu treba aspon v humanitnich oborech - ale chyba lavky...
    Chapu absolventy gymplu na medicine, pravech atd ale na technice?
    Ale asi je zbytecne o tom tady teoretizovat, cas ukaze (v mem pripade uz ukazal:-)) At se ti nejen ve skole dari!
    Tom
    Václav 6.10.2008 12:52 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Jak krásně byl poznat rozdíl když se brala booleova algebra :D Gympláci se s tím šíleně piplali a přitom se divili co to kreslíme za čtverečky :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.10.2008 18:37 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Je opravdu zabavne jak si nekteri lide nedokazou precist vetu "Nicmene to neni moje pointa."
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    BigWrigley avatar 6.10.2008 21:14 BigWrigley | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ale no tak. S jazykama na tom byli prumyslovaci hur, nez blede. Kdyz si vzpomenu, jak se klepali pred kazdou jazykovou zkouskou... Jo a pajet umel tak jeden z peti. Mel jsem spoluzaka ze strojni prumky (nez pohorel na jedne z analyz), ktery umel fantasticky rysovat. Bohuzel to nestacilo... Takze bych to videl tak kus od kusu :)

    Linux is like a wigwam - no windows, no gates and Apache inside.
    6.10.2008 23:14 jan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Nechapu proc resite matiku, s tou zadny problem neni. Nekdy pred 4-5 lety jsem M1 a M2 dal za 2, aniz bych na ne dochazel.

    Vylitava na nich relativne dost lidi jen proto, ze jsou v prvaku a jeste neni proseto.

    PS: chodil jsem na gympl ;-)
    6.10.2008 09:36 jmeno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Nemyslím si... :-) Obzvláště když na ČVUT je "tak hodně matiky" :-)
    Luk avatar 6.10.2008 10:53 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    6 semestrů matiky mi nepřipadá zrovna málo.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 13:46 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    6 semestru? A co logika a algebra? A co vlastne cely zbytek teorie? Automaty, gramatiky a regulary jsou taky jenom cista matika.
    Luk avatar 6.10.2008 14:14 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Logika a algebra byla (pokud si pamatuji) každá jeden semestr.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 10:52 Ctirad Feřtr | skóre: 43 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Gympláci mají problémy hlavně s elektrikou, průmyslováci zase s matikou.

    Nevím jak je to teď, ale my měli na průmce mnohem víc matiky než vrstevníci z gymplů. Ti spíš inklinovali vždycky k humanitárním školám a obecně předmětům, kde se něco drtí nazpaměť. Na technice pak tihle lidi byli vesměs hodně nešťastní.
    Heron avatar 6.10.2008 10:54 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Přesně tak, gympláci měli výhodu třeba v jazycích. Na prumce se běžně berou i integrály.
    6.10.2008 11:14 sheeryjay | skóre: 13 | Nové Město na Moravě
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    No, to my měli na gymplu integrály taky jako naprosto běžnou věc, akorát branou v povinně volitelném semináři z matematiky (3. a 4. ročník 2 hodiny týdně) pro ty kteří předpokládali že matematiku budou potřebovat. Podobně v 2. a 3. ročníku měli někteří deskriptivní geometrii a jiní latinu. Díky tomu každý na gymnáziu získal dobrý všeobecný základ a případnou specializaci dle jeho zájmu a tak by to dle mě mělo být.
    Grunt avatar 6.10.2008 12:05 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    S tím mohu zase jen souhlasit. Kamarád na jazykovém gymplu končil někde u derivací nebo vyšetřování průběhu fcí. a my se dostali až po Kubaturu a Kvadraturu(z čeho také byla výstupní zkouška), ale v jazyce či jiných humanitně založených vědách se mi s ním absolutně nepřísluší srovnávat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.10.2008 16:01 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ti spíš inklinovali vždycky k humanitárním školám

    Spis 'humanitnim'.
    7.10.2008 12:25 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Bane, humanitarni je v tomto pripade spravne. Staci si vzpomenout na skolky-davacky jako VSE, ...
    Grunt avatar 6.10.2008 11:57 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Heh, na tom něco bude.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    6.10.2008 13:02 Roman Schulz | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Řekl bych jak kdo, já jsem měl elektro průmyslovku, tam mě skvěle připravili na všechno co se týče techniky a díky ní jsem měl celou vysokou v pohodě (FIT VUT). Myslím, že pro technickou vysokou je stejně lepší průmyslovka..
    Luk avatar 6.10.2008 13:59 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Myslím, že pro technickou vysokou je stejně lepší průmyslovka..
    To nepochybně ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 19:16 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Celé tohle vlákno pramení ze špatného zadání problému. Srovnávat obecného gympláka s obecným průmyslovákem nemá dobrý smysl. Průmyslovek jsou různé druhy. A gymppů taky nebo mají aspoň různá zaměření - přírodovědné, humanitní nebo třeba se zaměřením na matematiku.

    Jenže tohle člověku, který sedí v první lavici v "nejlepším gymnáziu v ČR"* nevysvětlíte.

    *Tím se míní Kolíbač.

    Fluttershy, yay! avatar 6.10.2008 19:34 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ty sis musel rýpnout. ^_^

    Hejčín není nejlepší gymnázium v republice, pouze jedno z nejlepších. A je především jazykové, ač je současný pan ředitel matematik a tak exaktní předměty tlačí, kudy může.

    BTW letos nesedím v první, nýbrž v poslední lavici, jelikož tam mám zásuvku (tebou nenáviděný laptop ^_^).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.10.2008 22:33 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    A to je ČVUT jen odvar! A jinak, co se divíš Visťáku?
    5.10.2008 22:47 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Checht a to uz dnesni prvaci nemuzou zazit takoveho slavneho belovlaseho postarsiho pana... Jojo, docent Havrda, to byla kapacita na nervy :-)
    6.10.2008 08:55 Jarda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Mohu jen potvrdit. Pánové Nentvich na přednášky a Havrda na cvičení bylo duo opravdu vražedné.
    Josef Kufner avatar 6.10.2008 11:00 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Nentvicha jsem měl kdysi v prvním semestru na Algebru na cvičení a řekl bych, že to byly ty přínosnější hodiny.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    6.10.2008 11:51 Quak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Je tam ještě Pondělíček a Zörnig?
    Luk avatar 6.10.2008 12:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Na Zörniga mám nepříjemné vzpomínky. Hlavně na to, jak projevoval hrubou nespokojenost, když někdo na přednášce začal jíst nebo pít.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 14:52 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Za mých studií studenty kosil jakýsi Dont.
    Luk avatar 6.10.2008 16:01 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ano, slyšel jsem o něm ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 19:47 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul

    Ano, Doc. Don't dělal svému jménu skutečně čest ;-)

    Každý má právo na můj názor!
    6.10.2008 23:31 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Taky jsem slyšel, ale moje zkušenost s ním to nepotvrdila.
    Quando omni flunkus moritati
    BigWrigley avatar 6.10.2008 21:08 BigWrigley | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Zörnig - ani mi nemluvte. O pisemkach bylo slyset spendlik spadnout. Takovy respekt, jako on, nemel o cvicenich nikdo jiny. Dodnes nechapu, jak jsme mohl tu analyzu III. a IV. udelat.

    Jo a Pondelicek? Pripad sam pro sebe. Jednou jsme ho na prednase vyhecovali, aby dokazal ze 1 + 1 = 2. Popsal asi tri tabule. No a nakonec to dokazal. Zcela uprimne, zbytecnejsi predmet jsem za celou fakultu asi nemel.

    Do souborky byla skola dost otresna. Ale pak se to zlepsilo. Na K334 bylo par fajn lidi. Doc. Fojt, Doc. Jirasek
    Linux is like a wigwam - no windows, no gates and Apache inside.
    6.10.2008 22:55 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    ja sem na FELu videl celoprednaskovy dukaz je 0==0 (prof? Hekrdla, matematika)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Luk avatar 6.10.2008 12:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Na Algebru jsem měl Olšáka (přednášky i cvičení). Když nic jiného, tak s ním aspoň byla sranda :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    5.10.2008 23:02 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    jo, cvut je zahul. bacha at te nevyhodi po prvnim semestru jak me :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    Jardík avatar 5.10.2008 23:14 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Mě to asi čeká taky ... hlavně, když jsem byl rok na jazykovce a zvyknul si na flákání :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    6.10.2008 09:57 WerK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Hm, s timhle mindsetem bych si setrvani na FELu rozmyslel. Budto poradne zabrat a makat, nebo to po prvnim semestru zapichnout a jit jinam, jinak je to ztrata casu. Nemluvim jenom tak, na tomhle ustave jsem vydrzel 2 cele roky. Prvni semestr jeste sel, ale i tak bylo zkouskovy stres jak svine. Nejak jsem ale prolez, akorat algebru jsem nedal. Nejvic me sejmul ale druhy semestr (EaI, na STM moc nevim) - je tam spousta tezkych predmetu jako EO2, MA2, FY. Potom se to uz jenom tahlo, a ted lituju, ze jsem neleftnul driv.
    6.10.2008 12:13 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    pokud po prvnim semestru zistis zes prosel jenom diky stesti a ze te to ani moc nebavi tak radsi rychle odejdi a skus jinou skolu. zabity jeden rok neni moc, ja jsem po jenom semestru na felu stravil dalsiho pul roku na jazykovce a to urcite nebyl ztraceny cas. ale kdyby ses tam drzel treba 2 roky a az pak by te vyhodili tak to uz je hodne casu zabiteho.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    kozzi avatar 5.10.2008 23:48 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    No stress, sem na FIT VUT a sem na tom stejne, už sem si zehnal praci, takze kdyz me vyhodej tak sem vklidu :D. Jinak je to proste jen o tom ze byl clovek zvyklej se flakat a i tak vsemu vpohode rozumel, a kdyz nahadou nee tak stacilo chvili davat pozorm coz jaksy na vysce neplati, i kdyz davam pozor na prednasce tak stejne nevim o cem mele, takze uz tam nebudu chodit :D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    6.10.2008 00:41 kotz | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    A tak to pochopíš. Tahle logika mě vážně dostává.
    Čas, který ušetříš tím, že si na to napíšeš program, strávíš tak, že se kocháš, jak dobře to funguje.
    kozzi avatar 6.10.2008 23:47 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Nee tak to nepochopim, pochopim to tak že si seženu scripta, knížky případně zajdu za kamraádam z vyšších ročníku at mi poradej. Ano sice muzu zajit za profesorem, ale mam pocit ze asi enbude mit moc casu, kdby za nim mel jit kazdej ze necemu nerozumi, tak se z toho zblazni.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    7.10.2008 00:59 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Vedoucí předmětu mají konzultační hodiny, během kterých tě neodmítne (ideálně pokud se předem navíc domluvíš e-mailem). Věř mi, že na FITu rozhodně nejsou přetíženi konzultacemi studentů.

    Taky jsem na FIT nezažil jediného rapla, který by odmítl pomoc studentovi. Jednoho vlastně ano, ale ten byl z UFYZ (stejně jsem tam nechodil). Tak hodně štěstí v letním.

    btw. jestli jsi z těch 5 předmětů na prášky, tak si počkej na 3., resp. 4. semestr. Jednou jsem měl v jednom týdnu 4 zkoušky (ale to bylo vlastně už v 2. semestru). :-)
    kozzi avatar 7.10.2008 16:40 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Tak naprášky zatím nejsem, jediný co moc nezvládám je matika, ale to je tím že sem se jí moc nevěnoval, což musím napravit. Jo a vlastně ještě UIS ci ajk se to jmenuje mi prijde trochu k nicemu, ale treba mi to k necemu v zivote bude.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    7.10.2008 17:18 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ze softwarového inženýrství jsem dělal státnice. :-D Je ovšem pravda, že jsem s tím vůbec nepočítal a raději jsem čas věnoval algoritmům, programování a té teorii, což se mi nakonec trochu vymstilo. Pozor na volbu projektu do IUS, protože pak se s tebou potáhne další roky. Rozhodně nebrat transfúzní stanici!!! :-D

    IDA je nejlehčí matematika co na bakaláři je.
    6.10.2008 05:07 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Málokterá přednáška stojí za návštěvu. Ještě jsem takovou nezažil. Jsou užitečnější věci.

    A vůbec, nejlepší je VŠ vůbec nestudovat nebo při studiu dělat. Někdo pět let poctivě studuje VŠ, hledí aby moc neutrácel a potom teprve začíná v praxi od nuly.

    Ten kdo šel ze střední přímo do práce už má obyčejně slušný plat, slušnou pozici. Za těch pět už vydělal okolo 1 milonu Kč nebo i víc...
    6.10.2008 08:08 Pavel
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    No, ja VS mam, ale na tom neco mozna je... mozna lepsi jit delat a pak behem prace nejakej ten titul jako dalkove...ono stejne prvnich par let po VS se vetsina lidi stejne nedostane na pozici, kde by byl titul nutnej... (cest vyjimkam)
    6.10.2008 10:00 Heron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Inflace vzdělání. Dřív byl maturant pan někdo, dnes se ten cár papíru rozdává (třeba některým státním zaměstancům). Maturita nemá žádnou hodnotu, protože "to dostane každej". Teď se to přesouvá na akademickou půdu. Jsou školy, kde "Bc. dostane každej". Dřívější inženýr by dnes dostal doktorát (i když vím i o doktorátu zadarmo).

    Těch pár písmenek před jménem stejně o člověku moc neříká, ani o jeho schopnostech. Naštěstí, zaměstnavatelé si to moc dobře uvědomují a zajímají je skutečné schopnosti.

    PS: diplom jsem vytahoval jen jednou - na úřadu práce :-)
    6.10.2008 11:17 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Kdyby jen to: Dneska muze byt radnym profesorem clovek s odprednasenym necelym semestrem a vedeckou praci ve forme memoaru a nekolika clanku v prestiznich vnitrostranickych casopisech ...
    6.10.2008 12:39 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    to jsem vubec nevedel, ze Klaus vubec kdy neco prednasel ...
    Luk avatar 6.10.2008 12:48 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Pokud si vzpomínám, podle přiznání vedlejších příjmů míval Klaus za přednášky okolo 1,5 milionu Kč ročně.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Luk avatar 6.10.2008 12:47 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Stejně jako lze udělat diplomku a disertačku tak, že se jen opíše pár stránek ze zprávy ČNB. Pak se příslušné exempláře raději nechají ztratit (třeba pod záminkou povodní), aby se to nedalo kontrolovat. Hlavně když to někdo myslí upřímně ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.10.2008 20:21 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ad rozdávání státním zaměstnancům – můj otec je vyučený elektrikář či co, celý život řídí nákladní auta. Naskytla se mu příležitost řídit u hasičů. Měl skvělé všechny předpoklady, papíry na bagry, jeřáby, celkem dobrou fyzickou kondici, vyzná se v autech (přivydělával si i jako automechanik). Jen mu chyběla maturita, která byla podmínkou pro tuhle práci. Tak si musel dodělat maturitu v nějaké večerní škole či co. Nedělám si iluze o její náročnosti, ale pochybuju, že mu ta česká literatura a ruština (a nevím co ještě) bude k něčemu dobrá v jeho práci, kterou má rád a dělá ji perfektně a zachraňuje při ní třeba i životy nebo majetek…
    6.10.2008 09:57 pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Nastesti tem co vystudovali VS neslo jen o prachy a tak po dokonceni studia muzou sefovat tem co na VS nesli a cyklus pokracuje dal, neni to nadhera :-)
    20.3.2009 15:47 luky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Tem co neslo jen o prachy... slo hlavne o prachy.
    6.10.2008 07:37 Mr_newman
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Vítej na vysoké škole :-D
    6.10.2008 11:29 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    jeste koluje o prednaskach ten papir, kde se musi pritomny zapsat?

    U nas to jeden prof. na prednaskach matematiky delal a pak ten papir vzal, cetl ty jmena a dotycny se musel postavit, aby nekdo nenapsal treba jeste nejakeho kamarada. Takze pan profesor cte jmena ... Novak, Musil, ...a jeden student za druhym se zveda a hlasi.

    ...Gagarin ... rika pan profesor a nikdo se nezveda ...

    ...no taaak, Gagarin ... krici pan profesor a diva se po poslucharne , kdy se konecne nekdo zvedne

    ... Gagarin .. vola naposledy pan profesor do poslucharny, ale to uz nikdo neslysi, zejmena ti , co se smichy vali po zemi ....
    Luk avatar 6.10.2008 12:44 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    jeste koluje o prednaskach ten papir, kde se musi pritomny zapsat?

    Na přednáškách? To bývalo někdy v 70. letech, ne? Přednášky jsou zásadně nepovinné, proto na nich ani žádný papír nekoluje. Na cvičeních buď koloval papír nebo cvičící vyvolával jména (pokud se kontrolovala docházka, což nebylo úplným pravidlem, některá cvičení ani nebyla povinná).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.10.2008 12:32 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Za mych studii take byla povinna ucast na prednaskach z M-L (kdo nezazil, at je rad - neco tak oblbujiciho ...). Takze se vesele podepisovalo na papir ... Prednasejici to preslo az pote, co zjistili, ze na prednasce byli kompletne vsichni klasikove - a nekteri se zapsali i vickrat :-)

    Dneska skoro lituji, ze jsem se tam nikdy nezasel podivat. Ale ze by zas tak moc ... :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 6.10.2008 12:11 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Ty jsi na EaI? Já na STM a děláme docela prd...
    6.10.2008 15:21 Messa | skóre: 39 | blog: Messa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    V prváku? Ten je ještě v pohodě...
    onion avatar 7.10.2008 20:04 onion | skóre: 8 | blog: onion | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Jsem také na STM a netroufl bych si říct, že tam děláme vyloženě prd. Minimálně na cvičení z předmětů Y01ALG a Y01MAT (algebra a matika) jsem se dozvěděl docela dost nových věcí (neříkám, že se nechytám, ale spát bych si netroufl ;-) ). Kde se vyloženě dělá prd je třeba Uvod do OS. To může být mimochodem docela "zajímavý" předmět pro pisatele zdejšího blogu a obecně zaryté příznivce MS :-D *Slyším létat roury*
    menphis avatar 6.10.2008 15:14 menphis | skóre: 22 | blog: menphis_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    to chce klid. vetsina lidi u nas skoncila, proto ze to neunesli psychicky.

    6.10.2008 16:00 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Taky si říkám, že je někdy vejška o tom udržet si nervy než se něco naučit :-).
    6.10.2008 16:47 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Smysl vejšky spočívá v napsání diplomové práce. A smysl diplomové práce je naučit se dobře psát v textovém editoru :-)
    6.10.2008 17:42 pc2005 | skóre: 38 | blog: GardenOfEdenConfiguration | liberec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    To zní jako plán :-D.
    6.10.2008 16:45 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    No, a když si už myslíš, že tě nemůže nic překvapit, tak v páťáku přijde Jan Sýkora z rádia se svou digitální radiovou komunikací a vidina blízkého diplomu se začne vzdalovat rychlým tempem, když ti opravný termín nabídne v době, kdy máš mít už dva dny po státnici. Ale třeba se to už změnilo :-)
    6.10.2008 20:05 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul

    Koukám, že nejenom výpočetka má svého Tvrdíka ;-))))

    Každý má právo na můj názor!
    Luk avatar 6.10.2008 20:41 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Na Tvrdíka raději nevzpomínat. BTW neví někdo, jestli to náhodou není (spíš asi ne) bratr bývalého ministra obrany (a později ředitele ČSA)? Tehdy jsme porovnávali jejich fotky (tady a tady), jistá podoba tam je. Ale nikdo neměl odvahu se ho přímo zeptat. V nějakém rozhovoru také Jaroslav Tvrdík (exministr) říkal něco ve smyslu: "Brácha mi strašně lezl na nervy, tak jsem radši šel na vojnu." :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.10.2008 23:08 Martin Tůma | skóre: 39 | blog: RTFM | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul

    Na jeho (exministra) webu je pod jednou fotkou, že jeho brácha je/byl vojenským pilotem. Je sice možný, že by to prof. Tvrdík dělal paralelně s výukou na FELu ale obávám se, že než že by sám lítal, tak si radši nechává "zalítat" studenty... ;-)

    Každý má právo na můj názor!
    Luk avatar 6.10.2008 23:36 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Hmmm, takže pokud nemá dva bráchy, tak je to asi jen shoda jmen.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    Vojtěch Trefný avatar 6.10.2008 18:11 Vojtěch Trefný | skóre: 24 | blog: Blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    ČVUT je záhul

    To už se nám celá naše alma mater změnila na fakultu elektrotechnickou?
    Jardík avatar 6.10.2008 20:39 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ČVUT je záhul
    Asi jo.
    Věřím v jednoho Boha.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.