abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (13%)
     (31%)
     (38%)
     (19%)
    Celkem 16 hlasů
     Komentářů: 3, poslední včera 19:48
    Rozcestník

    Smysl života

    17.4.2009 23:09 | Jiné

    Přemýšleli jste někdy, co je smysl života? Mně totiž život přijde úplně k ničemu. Během svého života jsem nic nedokázal a nikdy nic nedokážu s až zemřu, nic po mně nezbude, jenom tyhle stupidní zápisky v blogu, ani pes po mně neštěkne.

           

    Hodnocení: 29 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    kotyz avatar 17.4.2009 23:19 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Ne, ty zapisky se taky smazou. Maximalne me tak muzes po nocich chodit strasit. Ale ja mam tvrdy spani, nebudes to mit lehky.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 17.4.2009 23:22 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Taky by se dalo rict ze smyslem zivota je smrt, protoze je nevyhnutelna, takze z jistyho depresivniho uhlu pohledu se da zivot brat jen jako priprava na srmt. Takze ten cas koukej stravit smysluplne - setri na hrobku a pohreb, vyber si peknou rakev, text parte a text na nahrobek, rozmysli si co si nechas zahrat na posledni cestu a komu vsemu ty parte nechas poslat. A makej abys na to mel, takovej pohreb neni levna vec.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    17.4.2009 23:36 Ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    vraj zmyslom zivota je smrt. neverim. smrt nas vsetkych caka - no ten kto prezije aj po smrti - svojou pracou, skutkami a dielami - ten dosiahne zmysel zivota...

    kotyz avatar 17.4.2009 23:55 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Rikal sem 'priprava na smrt' a ne jen smrt, to by bylo precijen trochu malo. Ja nevim jestli to nakej smysl vubec ma a ani ho nehledam.
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.4.2009 08:52 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    To je jen honeni si vlastniho ega ...

    Na nekoho se vzpomina tyden, na nekoho tisice let, oproti nekonecnosti casu to ale vyjde na stejno.

    17.4.2009 23:58 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Tady někdo trpí nedostatkem sexu ;-)

    Teď vážně: tohle negativní myšlení má nevýhodu v tom, jak je cyklický; Něco se mi nedaří → mám z toho blbej pocit, pesimismus → docházím k názoru, že věci se mi nikdy nedaří → při práci pak funguje podvědomí a věci se skutečně nedaří → JMP zas na začátek.
    Každej kdo tímhle trpí ví přesně co by měl udělat, aby na tom byl líp, ale prostě to neudělá. A je pak na každým, jak to pořeší, a věř, že to jde. Většinou stačí trochu věřit (v sebe, ve štěstí, ..., v podstatě v cokoli, co pomáhá)
    kotyz avatar 18.4.2009 00:01 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Ale on vi co chce (dostat 0% hodnoceni) a taky si za tim tvrde jde (aspon 1 blog za den). Ale je nejakej zfrustrovanej ze se tak dlouho dilo nedari. Mel by si najit nejakou alternativni zabavu, treba chlast nebo zensky ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    19.4.2009 10:18 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    +1

    xsubway avatar 18.4.2009 00:00 xsubway | skóre: 13 | blog: litera_scripta_manet
    Rozbalit Rozbalit vše haf!

    :-D

    18.4.2009 01:01 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Vzdycky muze byt jeste hure. Predstav si, ze umiras, vis o tom a nemuzes s tim nic udelat. A i takovy clovek se dokaze radovat. Smysl je uzit si svuj zivot a kdyz ti k tomu pomuze chlast a zensky, tak proc ne ;-)
    18.4.2009 08:54 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Predstav si, ze umiras, vis o tom a nemuzes s tim nic udelat.

    Jo, to je pripad nas vsech ... jenze jeste nevime kdy.

    18.4.2009 18:05 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Nektere to ceka drive...
    Bluebear avatar 18.4.2009 01:24 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Během svého života jsem nic nedokázal a nikdy nic nedokážu s až zemřu, nic po mně nezbude, jenom tyhle stupidní zápisky v blogu, ani pes po mně neštěkne.

    Inu, tak to je nejvyšší čas začít s tím něco dělat. :-)

    Pokud něco vymyslíš či vytvoříš, zapíšeš se do historie (nemyslím teď učebnice dějepisu - tam se většina z nás nedostane, protože tam se píšou jen politici - ale skutečný chod historie). Čím zajímavější, užitečnější, zábavnější nebo hezčí věc vytvoříš, tím silnější bude tato tvoje stopa, a tím víc také ovlivníš budoucnost různých lidí a potažmo i celého lidstva. Lidi si sice třeba nebudou pamatovat, kdo to vymyslel, udělal, zařídil... (ale možná taky ano!), ale svět bude jiný tvojí zásluhou.

    Pokud se budeš snažit udělat tenhle odporný svět aspoň o trošku lepší, můžeš si IMHO s klidem říci, že tvůj život není zbytečný.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    18.4.2009 07:11 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Shlédni film stejného názvu do Monthy Python. :))

    Z hlediska biologického je smyslem života reprodukce.

    Nic nedokážu, nic po mně nezůstane... A má? A co? Herostratovský komplex? Proč by po nás mělo něco zůstat?

    Tahle otázka smyslu života mne sice provokuje k odpovědí: Tvý problémy a Rotšíldovy prachy, to by se žilo! Ale otázka je to dobrá. V době, kdy ze všech stran vnucovaným smyslem života je konzum požitků a nákup co největšího množství zboží, se špatně zodpovídá. Většina lidí tuhle otázku přehluší zběsilou činností. Dokud se nezastaví v letu a nepřeruší karneval, tak je dobře. No, podívej se kolem sebe (nebo do historie), najdeš lidi co tuhle otázku neřeší, co ji přehlušují, co je trápí, i ty, co jí asi mají nějak vyřešenou. Inspiruj se těmi posledními, praxe potvrzuje nebo vyvrací teorie, dělají to určitě dobře. Problém je, že každý člověk se najde v něčem jiném.
    18.4.2009 07:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    P.S. Jasně, to se mi to pindá, když mi tohle už netrápí. Trápilo také.
    Fluttershy, yay! avatar 18.4.2009 07:28 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    +1
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Petr Bravenec avatar 18.4.2009 07:21 Petr Bravenec | skóre: 43 | blog: Bravenec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Nevím, co řešíš: 42.
    Petr Bravenec - Hobrasoft s.r.o.
    Fluttershy, yay! avatar 18.4.2009 07:24 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    A otázka?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    robotics avatar 18.4.2009 08:25 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Aha, už je to tady. Sem si toho nevšmil :-).

    Fluttershy, yay! avatar 18.4.2009 07:27 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Smyslem života je, jak pravil SADAM, mrdat, respektive zajistit pokračování genu. To je jediný smysl života. Pravila tak máti Příroda. Ale co se civilizačních povinností týče, hodí se (a) zapsat se do dějin (vynálezem, uměním, diktaturou,...) nebo (b) zapsat se do paměti lidí (felčařinou, dobrotou, diktaturou,...).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    18.4.2009 08:59 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    to je ale smysl zivota jen z biologickeho pohledu, ktery ho ale zrejme nezajima ...

    18.4.2009 15:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Smyslem života je, jak pravil SADAM, mrdat, respektive zajistit pokračování genu. To je jediný smysl života. Pravila tak máti Příroda.
    To je ale trochu samoúčelné, nezdá se ti?
    Darth Phantom avatar 18.4.2009 15:51 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    To je ale trochu samoúčelné, nezdá se ti?
    Já bych v tomto případě s Kolibáčem souhlasil. Smyslem každého živočišného druhu je pokračovat v jeho existenci a zachování genu, čili mrdat. Vše ostatní jsou víceméně podružné záležitosti.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    18.4.2009 15:53 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Hm, z toho plyne, že smyslem existence člověka je jeho existence, ne?
    kotyz avatar 18.4.2009 15:59 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Presne! ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Bluebear avatar 18.4.2009 16:21 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Přestože tak úplně nesouhlasím s premisami, tak se závěrem ano - IMHO smyslem života je žít.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    18.4.2009 17:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Tento názor ale de facto říká, že člověk je stejný jako ta nejmenší havěť - různý hmyzy, jepice, viry, atd. jejichž smysl je jen prostě se rozšířit a pokračovat. S tímhle se já osobně nestotožním, ale samozřejmě to je jeden z možných pohledů na věc, takže nikomu neberu/nekritizuju ;-)
    kotyz avatar 18.4.2009 17:51 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Je stejnej. Na ty nejnizsi urovni se od nich nicim nelisi. A to cim se lisi, to je tam jaksi navic, to se vyvinulo az v posledni dobe, po tom co sme slezli ze stromu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.4.2009 17:12 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Hlavně ta máti Příroda nemluvila o smyslu života. Reprodukce je znak života, a veškeré snahy povýšit ji na jeho smysl jsou předem odsouzeny k nezdaru.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    18.4.2009 17:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Smyslem života je, jak pravil SADAM, mrdat, respektive zajistit pokračování genu.
    Ještě bych dodal, že si nemyslím, že tyhle věci spolu takle úplně souvisí. Já teda osobně mrdám, páč mě to baví, a ne abych zajistil pokračování druhu (většinou). Upřímně řečeno, ve většine případu se tomu raději vyhnu :-D

    kotyz avatar 18.4.2009 17:53 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Ty nemusis, je tu plno jinejch co bude mrdat za tebe. O pokracovani druhu nemej strach, jestli se sami vlastnim pricinenim neznicime, tak tu muzeme existovat jeste hooodne dlouho. ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 18.4.2009 18:21 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Na něco si zapomněl - jestli nás nezničí někdo jiný. Vesmír je dost velký na to, aby tam někdo byl. Přemýšleli jste někdo, co je za vesmírem? Jednou bych se tam chtěl podívat :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 18.4.2009 18:25 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    No, to je dalsi moznost, ale abysme to spis nestihli driv sami ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.4.2009 20:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Jo, to je imho DALEKO pravděpodobnější :-D
    18.4.2009 19:03 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Přemýšleli jste někdo, co je za vesmírem?
    U této příležitosti jsem si vzpomněl na jeden článek o nějakém matematikovi, kde bylo něco ve smyslu: "Tak jako každý, kdo kdy počítal s nekonečnem, se i on nakonec zbláznil.".
    18.4.2009 20:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Ty nemusis, je tu plno jinejch co bude mrdat za tebe.
    Řekni mi v kolika procentech případů mrdání ti jde o zachování druhu :-D
    22.4.2009 08:26 xindl | skóre: 2 | blog: SALAM_OLEJKUM
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Každém případě ti jde o zachování druhu akorát o tom nevíš protože za tebe mluvěj pudy. respektive tebe mrdání baví protože tě tak naprogramila příroda. Kdyby tě mrdání nebavilo tak bychom se nerozmnožovali...
    robotics avatar 18.4.2009 08:23 robotics | skóre: 29 | blog: o_vsem_moznem
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    18.4.2009 08:48 Filip Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Nemůžu tvrdit, že smysl života neexistuje, protože otázka po  "smyslu života" samotná mi vůbec nedává smysl. Je to jen shluk písmenek. Když se hovoří o smyslu či účelu něčeho, předpokládá se nějaká plánující bytost, která to za tím účelem učinila -- tj. dělala to a přitom očekávala, že tím dosáhne nějakého svého cíle. Pokud nepředpokládáme, že život vznikl jako dílo Boží/boží, ale prostě jako výsledek evoluce, pak otázka po smyslu nemá smysl. Pokud to naopak za dílo boží považujeme, odpověď obvykle najdeme v patřičných nábožensky filosofických textech, které lze např. zdarma i s výkladem opatřit v metru. Takže kde je problém, proč to všichni pořád řeší? 

    18.4.2009 09:20 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Takže proč to tedy všichni pořád řeší? :)
    18.4.2009 10:03 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Protoze lidi jsou zmameni svym jazykem a ten jim vytvari spoustu lakavych a dulezite pusobicich, ale ve skutecnosti zcela nesmyslnych (nicnerikajicich) otazek, zalozenych na spatnem pochopeni jazykovych pojmu. Zname motto analyticke filosofie tvrdi, ze vsechny filosoficke problemy se daji zredukovat na vedecke problemy nebo problemy jazyka.

    18.4.2009 10:32 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Jejda! Wittgenstein! Zredukovat jde vždycky všechno vším. Jde o to, co "hraje za hru" analytická filosofie se slovy "vědecký" a "jazyk". :-)

    Problém smyslu život není malicherný, falešný, nesmyslný... prostě není, protože mnoho lidí jej považuje za důležitý a nenachází řešení. To že máte v současné fázi života problém vyřešený (to neznamená že to tak zůstane), nebo prostě neexistuje, jej neumenšuje.

    Ono s tim špatným pochopením. Potřeba hledání onoho "smyslu" (možná by se hodilo jiné slovo, tohle už je zavádějící) je spíš bytostná potřeba lidí. Objevuje se ve všech známých kulturách a ve všech dobách... asi to problém pro lidi je. Tím že prohlásím že není, jej neodstraním, je to jen zase další jazyková hra, hra na popření.
    18.4.2009 10:49 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Tipoval bych, ze lidi ve skutecnosti spis zajima odpoved na otazku 'Jake cile bych si mel v zivote stanovit?' nez na otazku 'Jaky je smysl zivota?'.

    18.4.2009 11:06 Filip Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    +1

    Přesně o toto tu jde.

    18.4.2009 11:08 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Asi máte (máš, já nevím) pravdu (a je to i v jazyce). Asi nás většinou nezajímá, má-li smysl život (jako forma bytí), dokonce ani osud lidstva, ale: "Co tady kuwa dělám?". Já. A protože naše tradice uvažování vytváří myšlenou osu mezi: cíl, práce, výsledek. Příchod, zápaletka, pointa, smysl života se hledá v nějakém cíli, kterého bych dosáhl a smysl života byl naplněn. Z toho je asi tolik depresí a sebevražd po dokončení velkého cíle. Prostě euforie, dokázal jsem to, a ráno se probudim... a ono se nic nezměnilo, za tím cílem je jen další cíl, nebo, hůř - nic. Ba, ba orientální, dynamické chápání života má své výhody.
    kozzi avatar 18.4.2009 09:05 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    No pokud se na to díváš takto, tak potom se ti může zdát tvůj život zcela bez smyslu. A u takových lidí hrozí i riziko sebevraždy. Nepřemýšlel jsi o tom? Musíš to brát opačně. Vem si žekdyby život neexistoval, nemůžeš zašít spousty věcí jako smutek, utrpení, láska, zábava, výchova dětí, drogy, sex, linux.... Prostě každej den se musí žít naplno a užívat si každou chvíli. Třeba já si dokonce v sugeroval, že mě jakákolic fyzická práce šlechtí a stávám se díky ní lepším člověkem. A hned mi vadí práce míň. Ba naopak dokonce zní i mám dobrý pocit a dá se říct že mě skoro i baví. Ještě si to tak v sugerovat aby to platilo i pro učení a školu a bude to pohodka :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    Jardík avatar 18.4.2009 13:16 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Na sebevraždu myslím každý den, ale netroufám si na ní. Si vemte, že by mi třeba rodiče museli zaplatit pohřeb ... víte, co to stojí? Kde na to mají vzít.
    Věřím v jednoho Boha.
    kotyz avatar 18.4.2009 13:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Tak to udelej nekde kde te aspon 2 roky nenajdou. Zadnej pohreb nebude a rodina usetri. Ty o tom budes akorat kecat, ale k realizaci to nikdy nedotahnes. Tim by sme to mohli uzavrit a uz o tom nebudem vic mluvit. Svoji energii napri jinym smerem, treba k produkovani delsich a chytrejsich/zajimavejsich blogpostu ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 18.4.2009 15:08 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Treba (je dobry) si dat nejakej jasnej cil: Nemuzu umrit dokud ...
      * se nenaucim poradne programovat v C++
      * neskocim padakem
      * se nevyspim s nakou babou
      * si nesahnu na zivyho tygra
      * mi nebude 60 a nenapisu "Pameti"

    Je to tvuj boj a vybojovat si ho musis sam. Doufam ze nejpozdejc v pondeli tu bude dalsi Jardablog ;-)

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jardík avatar 18.4.2009 15:24 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    se nevyspim s nakou babou

    Tohle nehrozí, to si radši pořádně zamasturbuju u porna. Bych nikdy sex s ženou mít nemohl (ani s mužem, ani se zvířátkem).

    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 18.4.2009 15:27 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Tak to se ti nedivím taky bych nemohl mít sex se zvířátkem, vždyt to je fakt prasárna.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 18.4.2009 15:33 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Kazdej ma nejakou libustku ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 18.4.2009 15:32 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Mas poruchu osobnosti a nejsi schopen styku s zenskyma a tak dale? Koukam ze tu bude zachvili kazdej druhej jako BLEK. :-D

    Ten seznam je jenom navrh, muzes si ho predelat jak je libo.

    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Darth Phantom avatar 18.4.2009 15:34 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Tohle nehrozí, to si radši pořádně zamasturbuju u porna.
    Nakonec proč ne. Ruka je v mnoha ohledech spolehlivější, než nějaká baba. Nebolí jí nikdy hlava, nic nestojí a do ničeho nekecá. Tvoje rozhodnutí nemít nikdy sex se ženou je sice zvláštní, ale je to tvoje volba, Jaroušku :-). Jenom prosím tě radši víc masturbuj, než abys psal svoje pitomé blogy. Bude to pro spoustu návštěvníků abclinuxu mnohem přijatelnější :-)
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    xxxs avatar 18.4.2009 17:03 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    blog ziadna slava, ale diskusia sa pomalicky rozbieha. jardik ma talent.
    kozzi avatar 18.4.2009 13:25 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Co o to, na to si mohou půjčit, ale kdo jim vrátí ten čas, který zratí tím zařizováním. By ho mohli strávit nějak smysluplně, třeba kalit. A místo toho budou pobíhávat po úřadech, či po restauracích aby zařídili hostinu na oslavu tvé smrti.
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 18.4.2009 13:29 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Tak, tak, kdo chce hleda zpusoby, kdo nechce hleda duvody. Kdyby to Jarda myslel vazne tak by nekecal a konal, ale z toho, ze o tom porad kafra, se da usuzovat, ze to nemysli vubec vazne a jenom si s tou myslenkou pohrava, protoze nema asi nic lepsiho na praci ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kotyz avatar 18.4.2009 14:46 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Dlouho se nam neozyva, jestli nahodou nesel s provazem na pudu ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    kozzi avatar 18.4.2009 14:58 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Stejne nechapu proc tolik chlapu voli smrt oběšením, tuším že většina sebevrahů mužů. Já bych měl szrach že se to podělá, to už ta brokáda co použil kurt mi příjde jistější, ale na druhou starnu je pak víc svinstva nauklízení
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 18.4.2009 15:02 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Provaz neni pro vas! Neexistuje na to dokonce naka studie, jaky metody sou nejcastejsi a proc?
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Darth Phantom avatar 18.4.2009 15:19 Darth Phantom | skóre: 18 | blog: Kelvin_Fitnick | Doma
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Já bych měl szrach že se to podělá,
    Ani sebevražda oběšením není tak úplně čistá. Někde jsem četl, že se při tom člověk podělá a pomočí, což mu ale může být jedno. Kurt Kombajn zvolil jiný způsob, ten si to holt nechal projít hlavou.
    Tahle patička nemá hlavu ani patu
    Jardík avatar 18.4.2009 15:27 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Já bych chtěl spáchat sebevraždu vypuštěním se z vesmírné lodi.
    Věřím v jednoho Boha.
    kozzi avatar 18.4.2009 15:29 kozzi | skóre: 55 | blog: vse_o_vsem | Pacman (Bratrušov)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    To musí také docel bolet, fuj :-D
    Linux je jako mušketýři "jeden za všechny, všichni za jednoho"
    kotyz avatar 18.4.2009 15:35 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    To asi jo, ale netrva to zase moc dlouho. Urcite ne tak dlouho jako zpackany obeseni ;-)
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.4.2009 15:43 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Imho moc ne, je tam na to moc zima...
    kotyz avatar 18.4.2009 15:34 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    No vidis, hned mas cil ke kterymu muzes smerovat spoustu let - dostat se do vesmiru! A az tam budes (a nez se tam dostanes) tak te nejspis ty choutky na sebelikvidaci davno opusti ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.4.2009 15:38 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Podělá, ale má erekci! Ta je mu ovšem také na prd. Jo, sebevražda, to je umění. divím se, že na to ještě nejsou kurzy. Dělí se často na regresivní, takové kdy se člověk jakoby někam vrací (prášky, utopení) a progresivní, ty co se někam vystřelí.

    Církev sebevraždu (krom případu nakažení se vzteklinou) zakazuje, ale to tady je většině fuk.... Offfšém, stli maj pravdu tihle hynduistí, tak se člověk přeftělí, a je gde byl, žeáno ferdo. Pokud posmrtný život neexistuje, mát vyhráno, ale může se na tohl člověk spolehnout. vzpomněl jsem si na jednu báseň a hele, ona je na netu . Čtěte, je to přesssnýýýýýý!

    A vůbec, co se vám na tom životě nelíbá? Vždyť je to sranda k popukání.
    18.4.2009 15:42 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Nelíbá, nééé, nelíbí. nebo nelíbá a proto nelíbí?
    kyknos avatar 18.4.2009 09:27 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše uzivat si
    smysl zivota je zivot si uzit, takze sex, zradlo, chlast, sex, zensky, chlapi, linux, more, sex atd, podle toho co komu chutna :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    18.4.2009 15:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    To funguje, dokud tě všechny tyhle věci činí šťastným. Mnoha lidem se ale stává (hlavně když přestanou být mladí), že čím víc zakoušejí těchto slastí, tím méně jsou šťastní. (Tím nechci říct, že tobě se to stane, o tom pochybuju...)

    Někdo naopak je šťastný čistě jen je z toho důvodu, že existuje ;-) (já se často takle cítím)
    kyknos avatar 19.4.2009 11:24 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    Pokud to nekomu nefunguje, obavam se, ze je to psychiatricka porucha - nejaky depresivni stav.

    Stastny z duvodu, ze existujes? Takze pokud budes trvale zavreny a svazany ve sklepe, oslepeny, ohluseny a krmit te budou jen automatizovanou kapackou, budes stastny, ze existujes? :) Obavam se, ze vetsinja lidi to tak nema.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.4.2009 12:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    Pokud to nekomu nefunguje, obavam se, ze je to psychiatricka porucha - nejaky depresivni stav.
    Ani nemusí. Představ si, že bys měl takovejch peněz, že bys nemusel dělat žádnou práci do konce života, jen si užívat sexu, jídla, alkoholu a/nebo jiných radovánek. Naprostou většinu lidí by to časem omrzelo, potřebovali by činnosti hodně střídat, apod. A to je naprosto normální.
    Stastny z duvodu, ze existujes? Takze pokud budes trvale zavreny a svazany ve sklepe, oslepeny, ohluseny a krmit te budou jen automatizovanou kapackou, budes stastny, ze existujes? :) Obavam se, ze vetsinja lidi to tak nema.
    Ne, je zapotřebí svoboda. To jsem tak ňák automaticky předpokládal. Bez svobody není normální člověk příliš šťastný...
    kyknos avatar 19.4.2009 12:14 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    potřebovali by činnosti hodně střídat, apod. A to je naprosto normální.

    a stridani cinnosti je v nejakem rozporu s tim, co jsem rikal?

    dej mi libovolne dlouhy zivot a zarucuji ti, ze se nudit nebudu

    dej mi libovolne mnozstvi penez a zarucuji ti, ze budu vedet jak je utratit tak, aby mi do posledniho centu prinasely dalsi a dalsi naplneni zivota
    Ne, je zapotřebí svoboda. To jsem tak ňák automaticky předpokládal. Bez svobody není normální člověk příliš šťastný...
    tak jinak, pokud z nejakeho duvodu budes cely zivot sedet v nejake temne mistnosti a nic nedelat, zivota si neuzivat, byt to bude tve svobodne rozhodnuti, budes stastny? ja si to neumim predstavit.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bluebear avatar 19.4.2009 12:16 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    sedet v nejake temne mistnosti a nic nedelat

    To rozhodně ne. Ovšem sedět v nějaké temné, dobře klimatizované místnosti se spoustou počítačů, kvalitním připojením a přístupovými právy do všech významných politických center, hmmmm... :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 19.4.2009 12:26 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    :))) ten pristup do politickych center by byl zajimavy

    jinak, bohuzel, vzdycky dam pred spoustou pocitacu se super pripojenim prednost cestovani s nejakou fajn slecnou... a i co se mych pocitacovych prani tyce, po spouste silnych pocitacu se super pripojenim jsem uz davno prestal touzit - mam bohuzel mnohem narocnejsi prani - jeden vykonove zcela prumerny pocitac s prumernym pripojenim na internet... ovsem aby se vesel do baglu, obesel se bez dobijeni alespon dva tri tydny a pripojit na internet se umel vsude
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Bluebear avatar 19.4.2009 12:31 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    jinak, bohuzel, vzdycky dam pred spoustou pocitacu se super pripojenim prednost cestovani s nejakou fajn slecnou...

    Proč bohužel? To je přece naprosto legitimní životní postoj :-) jak nudný by byl svět, kdybychom měli všichni stejné cíle...

    vykonove zcela prumerny pocitac s prumernym pripojenim na internet... ovsem aby se vesel do baglu, obesel se bez dobijeni alespon dva tri tydny a pripojit na internet se umel vsude

    Samozřejmě - něco takového by se hodilo i mně a víceméně asi kdekomu. Ovšem není to snadná úloha.
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    kyknos avatar 19.4.2009 12:37 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    Proč bohužel? To je přece naprosto legitimní životní postoj :-) jak nudný by byl svět, kdybychom měli všichni stejné cíle...

    protoze je to vetsinou nebezpecnejsi, drazsi, a vubec z mnoha duvodu hure dostupne nez spousta vykonnych pocitacu se skvelym pripojenim
    Samozřejmě - něco takového by se hodilo i mně a víceméně asi kdekomu. Ovšem není to snadná úloha.
    neni, ja proste vzdycky chci nesnadny veci :(
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.4.2009 13:19 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    dej mi libovolne dlouhy zivot a zarucuji ti, ze se nudit nebudu
    dej mi libovolne mnozstvi penez a zarucuji ti, ze budu vedet jak je utratit tak, aby mi do posledniho centu prinasely dalsi a dalsi naplneni zivota
    Ok, ok, co se snažím říct je, že (normálního) člověka nečiní šťastným jen neustálé prožívání slastí jako sex a jídlo (hédonismus), že člověk, aby byl šťastný, potřebuje víc, potřebuje něco aktivně dělat. Což je asi to, co myslíš tím "zarucuji ti, ze se nudit nebudu", není-liž pravda...
    tak jinak, pokud z nejakeho duvodu budes cely zivot sedet v nejake temne mistnosti a nic nedelat, zivota si neuzivat, byt to bude tve svobodne rozhodnuti, budes stastny? ja si to neumim predstavit.
    Já konkrétně asi ne, ale pokud by tohle někoho činilo šťastným, tak proč ne? ;-)
    kyknos avatar 19.4.2009 13:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    ale to je snad uplne jedno, zda si nekdo uziva soulozenim nebo okopavanim zahonu. je to naprosto totez.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.4.2009 07:17 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    "Zkusil jsem obé - nelze srovnávat!" :-)

    Navíc z jednoho jsou děti a kapavka, z druhýho mrkev bolávý záda. také mi to přijde dost jiné. :)))
    kyknos avatar 20.4.2009 08:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    Jen mi porad vrta hlavou, zda jsi skutecne tak nechapavy nebo to jen delas :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    20.4.2009 09:35 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: uzivat si
    To máš fuk, zjištěním, jestli se u mne jedná o deficit kognitivních funkcí, nebo zvrácený smysl pro humor, nic nezískáš.

    To první je jeden židovský vtip, na který jsem si nemohl nevzpomenout: Nápis na synagoze - Vstoupíš-li sem bez pokrývky hlavy, je to stejné, jako bys zcizoložil. No a pod to někdo připsal...

    To druhé je nezastřené připomenutí toho, že potřeby jsou různého druhu, mají různý dopad na okolí, odkud se zase vrací důsledky, i na naše osobní prožívání, i když hlavní váhu má náš vztah k činnosti. Akademické závěry o totožnosti jevů pak narazí na realitu (včetně reality vrozených a získaných hodnocení, archetypů a dalšího sajrajtu) a my se divíme.
    kotyz avatar 18.4.2009 09:44 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Kdyz si vemete jak to na Zemi vypadalo pred xyz lety a jak to vypada dneska, tak z toho nutne vychazi ze smyslem naseho zivota (nebo existence) je 1. zvysovat svuj pocet a 2. rozsirovat se na novy uzemi. Uz by to pomalu chtelo ty kolonie na Marsu, tady dole uz zacina bejt tesno ...
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    18.4.2009 10:00 mich | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Co to s váma ten Jardík dělá, že na takovýhle zápisek jste schopni reagovat nejspíš vážně myšlenou diskusí?
    je to teď v módě, na žive o tom furt píšou
    Bluebear avatar 18.4.2009 11:58 Bluebear | skóre: 30 | blog: Bluebearův samožerblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Máme totiž poruchu osobnosti a žádný smysl pro humor. :-)
    To mi připomíná, jak jsem si pořídil květináč, že v něm budu mít květinu. Opravdu tam byla, ale potom být přestala...
    18.4.2009 12:00 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    ale v tom neni Jardik jeste zadny mistr.

    To ja znam jednoho, ten si vymysli problem, nastini nejake smysluproste reseni a o tom vsem pak prednasi po celem svete. Agentury vyzkumu verejneho mineni pak zpovidaji reprezentativni vzorky obyvatel jaky na to maji nazor a pan Smolik, ktery ho nemusi, vyznava v tom konkretnim pripade jeho nazor.

    18.4.2009 12:19 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    To je otázka! No protože nás to baví! :-)
    18.4.2009 14:22 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    trochu OT: uz jste slysel o tom projektu 'IROMEC' ?

    ma to byt takovy robot, ktery si hraje s autistickymi detmi. Jak jsem videl na netu, tak je cely autisticky svet (patrne rodice  :-) ) v nadeji. Co tomu rikate?

    18.4.2009 14:54 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Jo, slyšel jsem.

    Já nevím, já to neviděl. Ale když pominu, že u dětí s vážnějšími poruchami chování by takový robot měl, pokud by nebyl opravdu fest odolný, životnost tak do hodiny, jsou tu další věci. Především specifičnost každého dítěte. Také to, že pokud má jít o integraci, neřku-li inkluzi mezi lidi, robot se mi nezdá to pravé.

    Na druhou stranu, snad ano. Určitě se dá na tom leccos nacvičit, robot je pro mnoho z nich přijatelnější než člověk. I když zase, jak který, leckdy to vypadá, že ty děti (a dospělí) by raději komunikovali s člověkem, ale zoufale to neumí. Tak se mi spíš zdá, že by bylo lepší naučit lidi komunikovat s autisty, než autistům dát robota.

    Ale pro některý... asi ano. Já jsem jen poučený laik v oblasti PAS a robota jsem ani neviděl, netroufám si odhadnout. Třeba pc je pro autisty bez výraznější mentální retardace velký kamarád. Ovšem právě, ta schopnost aplikovat, zobecnit, je nižší, tedy co se neučí s robotem nemusí vůbec použít jinde.

    Ano ono leckdy, kdyby si takové dítě hrálo spokojeně s robotem a nic víc, byl by to velký úspěch. Najít únosnou hračku je někdy nad lidské síly

    19.4.2009 03:24 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Hmm, já pamatuju, že se na to použivaly zvířátka, konkrétně štěňata, morčátka a podobně, vždy s vysokou odolností vůči mazlení. Nejspíš jim to nejací ochranci zatrhli, tak teď zkouší roboty ...
    19.4.2009 09:44 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Canis, hypo a další animo terapie furt běží. Ale já mám zkušenosti s autisty, a na ty to často moc není. To postižení je opravdu hodně specifický a navíc u každýho s originálními znaky. Včetně toho vztahu k zvířatům. Většinou je ten vztah 0, nebo tak vypadá. Na druhou stranu jsou i děti, co komunikují téměř výhradně jen se svým zvířetem. Nebo hračkou. Pokud by se takovým robotem podařilo navázat funkční komunikaci (?). Hmmm... Možná jo, robot je předvídatelný, nenárokový...

    Robot by byl levnější, odolnější, nerizikový. Na rozdíl od zvířete. Jenom nevim, jestli je to dobrý u člověka, který si umí povídat už takhle jen s technikou, A takových je v téhle skupině mnoho.
    18.4.2009 14:55 Dundee5 | skóre: 17 | blog: Dundee5 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Njn, to je holt samsára.

    Nespočetně životů se tu honíme, jak psi, za penězma, dětma, manželkama a vůbec si neuvědomujeme, že o to stejně vždycky zase přijdeme, takže je nám to k ničemu.
    Kdo se vzdá svobody, aby získal jistotu, ztratí nakonec obojí. --Benjamin Franklin
    18.4.2009 15:28 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Život má podle mě smysl, pokud to, co dělám, má nějaký smysl i pro někoho jiného, než jsem já.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    18.4.2009 16:50 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Pěkně řečeno, souhlasím.
    Baník pyčo!
    19.4.2009 09:16 snajpa | skóre: 20 | blog: snajpuv_blocek | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Dík. Abych to dokončil, pokud to nebylo zřejmé: život nemá podle mě smysl před narozením a tak (osud-kecy). Smysl dávám životu já, a to nejlíp, jak umím.
    --- vpsFree.cz --- Virtuální servery svobodně
    18.4.2009 18:08 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Monty Python o tom natočili kdysi film, tam je o smyslu života řečeno vše.

    pavlix avatar 18.4.2009 18:16 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Haf!

    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Rezza avatar 18.4.2009 19:14 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

     Vidim to uplne stejne a priznam se, ze bych byl rad, aby uz to moc dlouho netrvalo...

    19.4.2009 18:28 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Otazka je spis jestli ma zivot smysl, nebo ma smysl to co konkretne delame. Zivot smysl urcite ma, ale jde o to jak ten cas kazdy vyuzije. Hnani se za slavou, vedomostma, zabavou, atd smysl nema....to ale vetsinou clovek pozna az je nad hrobem. Jsou lide co zde ziji jen kvuli televizi, pocitacum a 'sekane s bramborama".....poradne se najist a pak hledet do obrazovky..at uz televizni nebo pocitacove...., pripadne projevit sve rozmnozovaci pudy....proste tak i tak se clovek pak rovna prezvykave krave,,,i kdyz ta krava za to nemuze jaka je a ma na vrch v tom, ze ji netrapi hovadiny. Existuji ruzne smery ktere odpovi i na jine otazky nez ty, co se tykaji pouze vsedniho zivota...treba takovy buddhismus...to je smer stary vice jak 2500 let a i dnes (nebo mozna teprve dnes) si z nej zacina moderni veda brat moudra (napr kvantova fyzika)....kazdy ma mnoho moznosti..otazka je jak je hodla vyuzit....

    kyknos avatar 19.4.2009 18:30 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    tak zrovna budhisti si uzivaji zivota velmi radi a dobre :) mam rad budhisticke mejdany :P
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.4.2009 19:19 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    To by mne zajimalo o jake buddhisty jde :)

    19.4.2009 19:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Třeba ti z některých indických nebo tibetských klášterů. Nejen, že si užívaj, ale dělaj výtržnosti a bordel v okolí atd...
    19.4.2009 20:07 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Btw, v indii je buddhismus ve velike mensine...nepletes se a je to opravdu buddhismus? V tibetu ma tamni buddhismus (vadzrajana) jen malo spolecneho s puvodnim ucenim Buddhi...takze tam by se dalo take polemizovat...nicmene podle toho co pises, tak to co popisujes nema nic spolecneho s buddhovym ucenim...ale to sem uz asi nepatri.

     

    19.4.2009 20:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Jo samozřejmě, toho jsem si vědom, já tím nijak nehaním buddhismus, ten mám celkem v oblibě. (nejsem jako někteří, že bych kritizoval nějaký systém kvůli lidem, kteří jej "reprezentují" :-D)
    19.4.2009 20:49 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    ??? A to jako kde?
    19.4.2009 19:08 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Čistě ze zájmu: co si kvantová fyzika vzala z buddhismu?
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    19.4.2009 19:17 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Napr slozeni a podstatu hmoty.....to co zjistuji a overuji v CERNu rekl Buddha,  kdyz zil "Hmota a veskera podtsta vseho je prazdna"....kdyz vezmeme v uvahu nejmodernejsi poznatky ohledne velikosti jadra vuci atomu, tak se jevi hmota opravdu jako prazdna neceho, nebo plna niceho.... Moderni psychologie a fyziologie lidkeho vedomi dnes take velice cerpa s Buddhova uceni...jde o zkoumani ruznych  vlivu lidkeho mysleni vs. fuknce neuronu....

    19.4.2009 19:20 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    No, neslyšel jsem, že by Bohr byl buddhista :-) Jedna věc je přímá inspirace, druhá zpětně dohledaná korespondence. Ale netroufám si odhadovat, co z toho je to v tomhle případě.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    19.4.2009 20:06 Filip Dominec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Já bych si troufnul odhadnout, že to je zpětně a uměle dohledaná korespondence. Věřím, že původní autor buddhistických textů tu prázdnotu myslel zcela jinak. (Víc by o tom určitě věděl R. Oppenheimer, jestli někdo.)

    A i jestli to autor s prázdnotou myslel tak doslova, jak to ted bereme, tak mu kvantová mechanika za pravdu nedává. I v nejvakuovatějším vakuu je doslova plno částic. (A ne nějakých pseudočástic -- mají měřitelné účinky na kdeco.)
    19.4.2009 20:16 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Autor buddha to myslel asi tak ze veskera hmota, myslenka, pocit, vjem ci emoce jsou prazdne...tedy nemaji zadnou pevnou a trvalou podstatu. jak vznikaji, tak i zanikaji...To nac jsem narazel je dokument ve kterem vystupuji prvotridni vedci z oblasti kvantove fyziky, psychologie, mediciny, automove fyziky a religionistiky. Nazev si nepamatuji ale mohu dohledat.

    19.4.2009 22:30 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Během svého života jsem nic nedokázal a nikdy nic nedokážu s až zemřu, nic po mně nezbude, jenom tyhle stupidní zápisky v blogu, ani pes po mně neštěkne.

    Tak to dovoľ, aby som ťa zoznámil s úžasným svetom Open Source. Predstav si, že sa môžeš zapojiť do nejakého projektu. Aj keď nie ako programátor, ale napr. ako autor dokumentácie, alebo prekladateľ, tester ... A tvoje meno sa stane nesmrteľným. Ja som napríklad dal tip Patrickovi Volkerdingovi na chybičku v inštalácii Slackware-u a moje meno je v ChangeLog-u pre release 12.1 na desiatkach mirorov po celom svete, tisícoch CD a na veky vekov amen ;-)

    Jo, poznám jeden super server, kde sa stretávajú ľudia čo majú niečo spoločné s najznámejším Open Source projektom - operačným systémom Linux: www.abclinuxu.cz ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 19.4.2009 23:03 Fluttershy, yay! | skóre: 92 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    +1 LOL
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ no gods, no masters
    Jardík avatar 20.4.2009 11:26 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Já jsem v changelogu taky, ale kde, to (zatím) neřeknu :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    default avatar 20.4.2009 13:01 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    JXP Commander? :-D

    20.4.2009 14:06 rastos | skóre: 62 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    To by vysvetľovalo tú depku.
    Jardík avatar 20.4.2009 23:19 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Né, tam né, to snad ani neexistuje ... ?
    Věřím v jednoho Boha.
    20.4.2009 09:50 David
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    http://www.watchtower.org/b/20071115/article_01.htm
    houska avatar 21.4.2009 10:50 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Přemýšleli jste někdy, co je smysl života?

    jasne ... a vysledek? mala napoveda (pro michala kubecka: bacha flash)

    Jardík avatar 21.4.2009 19:29 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Já tu minule někomu napsal:
    A kde stáhnu flash pro FreeBSD x86_64
    Takže na tom budem podobně :-)
    Věřím v jednoho Boha.
    21.4.2009 21:00 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života
    Vy naděláte cavyků... Na TyTrubko přece není potřeba flash ;-)
    17.7.2009 00:26 Marpefi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Dovolím si zde vložit odkaz na svůj blog, ve kterém se snažím postupně ujednotit pohledy a možnosti na smysl života i formou výzkumů veřejného mínění (se kterým mi můžete pomoci:)
    http://zivot-nazory.blog.cz/

    1.11.2009 18:18 daewoo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Smysl života

    Pozdě, ale přece (pro jiné další návštěvníky):

    O smyslu života nemá smysl hovořit (lze matematicky-logicky dokázat). Jsem (tedy žiji) tu proto, že se v této věci mohu mýlit.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.