abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:44 | Pozvánky

    V sobotu 1. června lze navštívit Maker Faire Ostrava, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:22 | Nová verze

    Webový server Caddy (Wikipedie) s celou řadou zajímavých vlastností byl vydán ve verzi 2.8 (𝕏). Přehled novinek na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 3.0 (@, 𝕏) svobodného softwaru HAProxy (The Reliable, High Performance TCP/HTTP Load Balancer; Wikipedie) řešícího vysokou dostupnost, vyvažování zátěže a reverzní proxy. Detailní přehled novinek v příspěvku na blogu společnosti HAProxy Technologies.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:11 | IT novinky

    Společnost Framework Computer představila novou vylepšenou verzi svého modulárního notebooku Framework Laptop 13 s Intel Core Ultra Series 1, displej s lepším rozlišením a novou webovou kameru. Přímo do Česka jej zatím koupit nelze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 2.16 svobodného video editoru Flowblade (GitHub, Wikipedie). Přehled novinek v poznámkách k vydání. Videoukázky funkcí Flowblade na Vimeu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    28.5. 21:22 | Zajímavý software

    TerminalTextEffects (TTE) je engine pro vizuální efekty v terminálu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 38
    28.5. 17:11 | Pozvánky

    Od čtvrtka 30. 5. do soboty 1. 6. lze v Praze navštívit Veletrh vědy, tj. největší populárně naučnou akci v České republice, kterou každoročně od roku 2015 pořádá Akademie věd ČR. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    28.5. 14:11 | Komunita

    Canonical představil Ubuntu optimalizované pro jednodeskový počítač s RISC-V procesorem Milk-V Mars.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 21:22 | Nová verze

    Armbian, tj. linuxová distribuce založená na Debianu a Ubuntu optimalizovaná pro jednodeskové počítače na platformě ARM a RISC-V, ke stažení ale také pro Intel a AMD, byl vydán ve verzi 24.5.1 Havier. Přehled novinek v Changelogu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    27.5. 19:44 | IT novinky

    Společnost xAI založena Elonem Muskem a stojící za AI LLM modelem Grok získala investici 6 miliard dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (89%)
     (3%)
     (4%)
     (4%)
    Celkem 993 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    13.6.2005 19:21 sewi | skóre: 21 | blog: Bunker Hill | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše WMP
    Mikro$oft se v otázce WMP nechová zrovna ukázkově. Já v tom spatřuji snahu upoutat zákazníky k proprietálním zmrzačeným formátům od kterých není úniku. Bohužel zásah EU tohle neřeší. Zrušmě M$!
    And they thought they were free
    13.6.2005 19:28 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Dodam ...
    • Zrušte elektronické bankovnictví, za které banka neruční v plném rozsahu.
    Nedávno jsem si zaflamoval na toto téma, banky prý nemají nabízet webové bankovnictví (např. trapně zabezpečené jménem a heslem nebo certifikáty), pokud to uživatel nemůže sám ze své přirozenosti zvládnout a banka za to neručí (přece se uživatelé nebudou učit, jak se chovat bezpečně s počítačem, který si navíc sami "spravují" -- jednou borec od vedle nainstalovat Windows, od té doby žádné updaty apod.).
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    13.6.2005 19:29 Ondřej Čečák | skóre: 33
    Rozbalit Rozbalit vše Mimochodem,
    Mimochodem, chránit před sebou se musíme, resp. společnost to tak chce, protože to je zřejmě nejlepší řešení (proto zákony, policie apod.), nicméně je potřeba najít tu správnou míru.
    -- "Ja vim, on vi, ty pico!"
    13.6.2005 19:53 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše :-)
    Zdravim

    Prani zavrit supermarkety v sobotu a nedeli je natolik pritazenej za vlasy ze se tomu ani nemuzu smat. Takovou kravinu muze vymyslet fakt asi jen ten kdo dela od 8mi do 12ti, bere za to 30kKc a doma mu nakupuje sluzka.

    Placeni remeslnikum na ruku je super vec, jinak bych na tu koupelnu nemel vubec... Kdyby ty dane sli aspon nekam kde vidiz ze z toho je neco uzitecnyho, ale tem zlodejum a podvodnikum bych dobrovolne nedal ani korunu. (neni tohle nahodou presne ten pripad o kterym je psano vyse ?)

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    13.6.2005 20:43 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše !
    Budeš-li psát 8mi a 12ti, budeš se muset chránit přede mnou!

    A patičky bez hrubky už asi dnes nejsou in, mám pomalu poslední takovou ;-)
    :-) a co ta čárka před 'a'? To se myslim v češtině ve výčtech nedělá, ne? :-)
    13.6.2005 21:33 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Re: !
    To ,a` není ve významu slučovacím.
    Vzpomněl jsem si (s malou nápovědou)! Stupňovací, že?
    13.6.2005 21:20 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: !
    Jestli je v mé patičce chyba, tak si stěžujte autorům té písničky ;-)
    Copak toho není dost?
    13.6.2005 22:25 Peter Figura | skóre: 12 | blog: pefi | Modra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: :-)
    Placeni remeslnikum na ruku je super vec, jinak bych na tu koupelnu nemel vubec... Kdyby ty dane sli aspon nekam kde vidiz ze z toho je neco uzitecnyho, ale tem zlodejum a podvodnikum bych dobrovolne nedal ani korunu.
    To je fakt super vec. Ale to, ze tym remeselnikom budes neskor prispievat na ich dochodky, na zdravotne osetrenie, na skolne pre ich deti ta uz asi velmi nezaujima. Mam pocit, ze sa ta kupelna casom predrazi...
    13.6.2005 20:01 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše WMP
    Njn, čím víc svobody, tím víc zodpovědnosti a zodpovědnost je věc tak nepohodlná ;-) - viz preference komunistů :-|

    Nicméně s tím WMP nesouhlasím - je to podle mého názoru legitimní snaha zabránit zneužití monopolu v oblasti desktopových OS k vytvoření monopolu v multimediálních formátech. Je to podobné jako požadavky EU na uvolnění microsoftích "rozšíření" protokolu SMB - tam jde o snahu zabránit vytvoření monopolu v oblasti serverových OS. To, jak neobratně si v Bruselu při této snaze počínali, je věc druhá.
    13.6.2005 21:23 johniez | skóre: 17 | blog: xyz | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: WMP
    Taky s tím WMP nesouhlasim..

    Ostatni je celkem ok, ale to s WMP mi tam nesedi.
    13.6.2005 20:18 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše eh, Windows bez MediaPlayeru
    IMO se to s tím MS Mediaplayerem obvykle chápe špatně. Tam přece nejde o to, že do Windows Microsoft dává svůj Mediaplayer a každý si tam může doinstalovat jiný. Jde o to, že MS ti PRODÁVÁ Mediaplayer, o který nestojíš - tím poškozuje jednak tebe, a jednak konkurenční výrobce, jejichž produkty si většina lidí nekoupí, protože už si stejně museli koupit ten od MS, tak nebudou kupovat ještě jeden navíc. A to slovo "museli" je tam proto, že MS má dominantní postavení na trhu operačních systémů, a většina lidí si MS Windows opravdu kupovat do jisté míry "musí".

    Tvá poznámka IMO svědčí o naprostém nepochopení závažnosti situace. Představ si situaci, kdy někdo přijde se sqělým software, který bude prodávat, a pak MS udělá svůj "sqělý" software, a přidá ti ho "zadarmo" k Windows, které shodou okolností zdraží tak, aby se mu zaplatily náklady na vývoj onoho sqělého software a ještě zbyl zisk. Takže za chvíli bude ve Windows úplně všechno, budou stát milion, a všichni ostatní výrobci software budou spát ve věčných lovištích. Takže všichni budeme mít ještě méně voleb než dnes a budeme ještě víc nuceni platit Microsoftu jeho ještě předraženější Windows.

    Je opravdu nutné to vysvětlovat tady? To si nepamatuješ, jak takhle Microsoft vyřadil Netscape, získal dominanci na trhu browserů - a problémy (shitové pseudostandardy Microsoftu apod.) s tím máme všichni dodnes?

    Je smutné, že EU se spokojí s tak absurdně nedotaženým řešením jako je možnost Microsoftu budnlovat Mediaplayer s Windows a prodávat to za stejnou cenu, jako bez tohoto mediaplayeru. A je dvojnásob smutné, když pak v diskusích vidím, že ani odborníci nechápou nutnost ochrany před zneužíváním dominantního postavení, a na tlak EU na Microsoft nadávají jako na nějaké omezování svobody... zřejmě omezování svobody omezovat normálním userům svobodu volby a nekale likvidovat konkurenci.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Luk avatar 13.6.2005 20:45 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Takže za chvíli bude ve Windows úplně všechno, budou stát milion, a všichni ostatní výrobci software budou spát ve věčných lovištích.
    K ničemu takovému samozřejmě nikdy nedojde. To je vize stejně nesmyslná, jako že soukromý dodavatel plynu bude donekonečna šroubovat cenu.

    Neměli by protestovat třeba výrobci autorádií? Vždyť (ve vyspělém světě, kam se z tohoto pohledu zatím neřadíme) v každém novém autě už je rádio namontováno od výrobce vozu (a je často dokonce provázáno s palubním počítačem) - a výrobci rádií tak nemohou uspět proti takové "nekalé konkurenci". Ten případ s programy přibalovanými k Windows je úplně totéž.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.6.2005 21:04 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    To byla samozřejmě nadsázka. Stačilo říci "ve Windows bude více věcí o které nikdo nestojí, budou dražší, a konkurence bude menší" - vše z toho mě osobně připadá nefér a vadí mi. A autorádia na tom IMO nic nemění - jde totiž o to, že žádný výrobce aut nemá dominantní postavení, tudíž tvoje analogie naprosto nesedí a autorádia v autech jsou v této diskusi irelevantní.

    A btw - je samozřejmě otázka, co se ještě dá brát jako celek a co je už bundlování. Ale co je moc, to je moc. A získávat pomocí dominance na poli OS pozice v tak důležitých oblastech jako je trh browserů nebo přehrávání a zpracovávání médií, to je IMO opravdu moc.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    13.6.2005 21:06 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Omlouvám se - opravdu netuším, jak se mi povedlo vložit to sem dvakrát - může ten přebytečný příspěvek prosím admin smazat?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    13.6.2005 22:01 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Stalo se.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 13.6.2005 21:19 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Sice žádný výrobce dominantní postavení nemá, ale i kdyby, tak by jsi stále mohl bez problémů použít rádio jiné značky - protože by hrálo stejně.

    Podobná situace by nastala až kdyby rádiové vysílání bylo šifrované a slušně by jej zvládaly přehrávat jen rádia v autech dominantního výrobce.
    Luk avatar 13.6.2005 21:21 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Z pohledu výrobce autorádií je zcela lhostejné, jestli má některý výrobce aut dominantní postavení, nebo se jedná (jako nyní) pouze o oligopolní trh. Auta vyrábí několik velkých koncernů, ty si nechávají dělat rádia u několika málo výrobců a ostatní "utřou ústa".

    K tomu, co je/není součástí OS, se musím ptát: Je součástí OS firewall (vzhledem k tomu, že paketový filtr je součástí linuxového jádra, pak pravděpodobně ano)? Je součástí antivirový program? Je součástí SSH server (pro vzdálenou práci je to nutnost)? A tak se můžeme ptát dál.

    Proto si myslím, že o tom, co bude součástí nějakého balíku, má rozhodovat vždy jeho tvůrce a ne nějaká "hlava pomazaná".
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.6.2005 21:36 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Nesouhlasím - rozhodovat musí v konečném důsledku trh/zákazníci. A když nemají tu možnost - například když některá firma zneužívá svého dominantního postavení - musí zasáhnout "hlava pomazaná" - kteréžto vaše označení mi připadá velmi netrefné - jde totiž nikoli o projev nějaké nadřazené autority o regulérní a legitimní ochranu trhu v demokratické zemi. A navíc - to, že výrobci autorádií utřeli ústa, také nic nevypovídá o správnosti postupu vůči Microsoftu - možná to něco vypovídá jen o tom, že i výrobci autorádií bohužel nedosáhli svého oprávněného nároku na spravedlivou soutěž. To je tady ale nepodstatné... hlavně:

    Nesouhlasím ani s tím, že z pohledu výrobce autorádíí je lhostejné... atd.; není! Jak jste na toto své tvrzení přišel? To už byste rovnou mohl napsat, že z pohledu trhu je lhostejné, jestli konkurence funguje lépe nebo hůře. Přece to není černobíle - jde o míru fungování konkurence na škále "monopol - oligopol - konkurenční boj na dokonalém trhu".

    A na závěr - fakt, že rozhodování o tom, co je legitimní ochrana trhu a co už ne je obtížné (firewall ano či ne?), je v této diskusi rovněž irelevantní.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    13.6.2005 21:53 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Tady jsem se nevyjádřil úplně přesně - tvůrce může rozhodovat o tom, co bude součástí balíku, ale zákazník musí mít možnost rozhodovat, jestli ten balík chce nebo ne. Což neplatí na trhu operačních systémů, kde jedna firma má prakticky monopol a může si k němu balit co chce - a zákazník má smůlu, musí kupovat, i když o balík nestojí. Tomuhle se říká zneužití dominantního postavení.

    Čili, máte pravdu, "co bude součástí nějakého balíku, má rozhodovat vždy jeho tvůrce" - ovšem v rámci určitých pravidel (například pravidla o tom, že zneužívat dominantní postavení se nensmí) - což je to, co odlišuje volný trh od džungle.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Luk avatar 13.6.2005 22:17 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Microsoft samozřejmě v oblasti OS monopol nemá. Konkurenčních OS je na stejném i jiném HW celá řada (GNU/Linux, BSD, Solaris, Mac OS X, BeOS...). Svědčí o tom i poměrně nízká cena, za kterou se WinXP prodává - pohybuje se okolo 20 % ceny průměrného HW, na kterém běží.

    On dnes v podstatě neexistuje monopol v žádné oblasti (stejně jako neexistuje dokonalý trh), vždycky je to něco mezi.

    Jestli mi ale něco vadí, pak je to porušování technologické neutrality ze strany státní správy. Prostě, pro komunikaci se státní správou nesmí být nikdo nucen používat produkty jedné konkrétní firmy (anebo i více firem). A je jedno, jestli je to Microsoft nebo někdo jiný.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    13.6.2005 22:41 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Microsoft samozřejmě v oblasti OS monopol nemá.
    On dnes v podstatě neexistuje monopol v žádné oblasti
    Tohle nevidím poprvé. Pokaždé mě to vytočí. Proč mají lidé tak velkou snahu vyjadřovat se k věcem, kterým nerozumí? Já když nevím, tak většinou mlčím.

    Víte co je to monopol? Nemusíte odpovídat, protože z vašeho příspěvku je odpověď známa. NEVÍTE. Doporučuji znalosti doplnit z nějaké relevantní literatury.

    Pro začátek. Monopol je definován podílem na trhnu. Fakt, že existuje jiný produkt (např. GNU/Linux) na existenci monopolu nic nemění. Microsoft MÁ monopol v oblasti (minimálně desktopových) OS. Stejně tak EXISTUJÍ monopoly v mnoha další oblastech.
    Luk avatar 13.6.2005 23:28 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Za prvé musí opět připomenout, že ve svém blogu se mohu (a budu) vyjadřovat k čemukoliv, ať tomu rozumím nebo ne. Komu se to nelíbí, ať to nečte.

    Ovšem co je monopol, samozřejmě vím. Je to stav, kdy pro danou komoditu existuje pouze jediný - právě a pouze jeden (1) - dodavatel. To v oblasti jak operačních systémů obecně, tak i v oblasti "desktopových" OS rozhodně není splněno. Proto MS nemá monopol.

    Pokud by i někoho dalšího zajímala problematika (nejen) monopolů, doporučuji ke studiu výbornou publikaci Ekonomie od P. Samuelsona a W. Nordhause (je to celosvětově nejuznávanější učebnice základů ekonomie) :-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.6.2005 00:06 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Psal jsem někde, že Microsoft má monopol? Možná jsem se spletl, ale řekl bych, že jsem psal, že Microsoft má dominantní pozici na trhu a že jí zneužívá. Na tom nic nemění existence jiných systémů - zvláště v situaci, kdy - jak sám píšete - jste z řady důvodu (vy zmiňujete "porušování technologické neutrality ze strany státní správy", ale je i mnoho dalších) NUCEN si MS Windows koupit.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Luk avatar 14.6.2005 08:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    ...kde jedna firma má prakticky monopol...
    Omlouvám se - "prakticky monopol" a "monopol" není totéž :-D:-D:-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.6.2005 13:02 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Ano, není to totéž, je to dost podstatný rozdíl. Je mi líto, že jej nevidíte - jinak byste jistě neoperoval učebnicovými dogmaty typu "pro danou komoditu existuje pouze jediný - právě a pouze jeden (1) - dodavatel" - prosím pochopte, to v učebnici je model, jakýsi weberovský ideální typ - slouží pro vysvětlení situace, nikoli pro popis reality. Kdyby se realita řídila stejnými dogmaty jako vy, tak ani nemusímem mít úřad pro ochranu hospodářské soutěže, protože ideální učebnicový monopol snad skutečně neexistuje - koneckonců, i za komunistů jsme pořád ještě měli Tuzex, že?
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    14.6.2005 13:18 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Pořád mám z vašich reakcí pocit, že se mi nedaří přesně vystihnout podstatu toho, o co mi jde. Snad takhle: zásah shora korigující výstřelky některé firmy považují za oprávnitelný už tehdy, kdy trh je natolik podstatně v nerovnováze, že znemožňuje zajistit svobodný výběr pro zákazníky tržně, na základě konkurenčního boje. Nemusí (a prakticky v reálném světě ani nemůže) to dospět až tak daleko, že ona nerovnováha je absolutní, konkurence je vyřazena totálně a na trhu už existuje skutečně jediný dodavatel.

    Rozumějte mi prosím správně - já netvrdím, že je nějaká "vina" Microsoftu, že získal dominantní pozici. Je to jeho úspěch - bohužel to ale ničí fungování trhu a to, co jinak zajištoval trh/konkurence - tedy jakousi ochranu spotřebitelů - to musí bohužel méně efektivně zajistit stát - a samozřejmě je to znouzectnost.

    Jen se snažím celou dobu vysvětlit, proč si myslím, že je to pořád lepší než nechat dominantní firmu dále rozšiřovat oblast dominance - protože to je na tom nebezpečné: když se nezasáhne, dominantní firma zneužíváním svého postavení ničí další a další trhy a rozšiřuje oblast své dominance dál a dál (viz snaha Microsoftu využít své dominance na trhu operačních systémů ke získání dominance na dřívějším trhu webových prohlížečů nebo třeba dnes na vysoce perspektivním mediálním trhu) - ke škodě zákazníků. Ale to už znáte ze Samuelsona - nechci tady vysvětlovat, proč je konkurence považována za prospěšnou, to všichni známe ze střední školy.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    Luk avatar 14.6.2005 14:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Regulační zásahy proti dominantním dodavatelům by měly nastoupit jedině v případech, které mají vážné dopady na celou ekonomiku anebo na život lidí. Jak v případě Microsoftu, tak třeba nedávného zásahu proti Českému Telecomu byly regulační zásahy zbytečné a kontraproduktivní.

    Co mi přijde úplně na hlavu, je když stát nějakému dominantnímu dodavateli vydatně pomáhá (třeba dotacemi, přidělováním zakázek bez soutěže), a pak téhož dodavatele zařízne regulacemi. Zrovna ten Telecom je typický případ.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    14.6.2005 15:14 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: eh, Windows bez MediaPlayeru
    Já si myslím, že jak v případě ČTc, tak v případě Microsoftu měla a má jejich "strategie" vážné dopady na celou ekonomiku a život lidí. Ale to je na delší diskusi - do které teď bohužel nemám čas - snad jindy;-)

    Jinak s vámi souhlasím - chování státu mi často přijde "na hlavu" a rozhodně nemám rád myšlení stylem "chraňte mě přede mnou!"
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    vencour avatar 7.2.2006 18:56 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Chraňte mě přede mnou!

    Ad cizinci - velice mne potěšila jedna Slovenka, která mne naučila dávat přednost českému zboží, konkrétně šlo o to, že se vyhýbala čínským jídelnám. Od té doby to v širším měřítku praktikuji také, pokouším se tak posilňovat "náš", český kapitál. (Mám na mysli hlavně zemědělské plodiny, tam je to nejvýraznější)

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.