abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:22 | Nová verze

    HollowByte je zranitelnost typu Denial of Service (DoS) v kryptografické knihovně OpenSSL. Útočník může odesíláním škodlivého payloadu o velikosti pouhých 11 bajtů zaplnit paměť serveru. OpenSSL před ověřením dat vyhradí nepřiměřený blok paměti (až 131 KB). Server pak čeká na data, která nepřišla. Zranitelnost je opravena ve verzích OpenSSL 4.0.1, 3.6.3, 3.5.7, 3.4.6 a 3.0.21.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Ve španělské A Coruñě probíhá GUADEC 2026, tj. letošní konference vývojářů a uživatelů desktopového prostředí GNOME. Videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Komunita

    Společnost Collabora ve spolupráci s Valve vyvíjí Holo Core, tj. port Arch Linuxu pro ARM64 procesory (AArch64), který bude pohánět VR headset Steam Frame. Pro testování Arch Linuxu pro AArch64 jsou k dispozici binární balíčky, zdrojové kódy i kontejner pro Docker nebo Podman.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:00 | IT novinky

    Mikroprocesor Zilog Z80 byl oficiálně uveden na trh před 50 lety, tj. v červenci 1976. Výroba mikroprocesoru skončila v roce 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:55 | Bezpečnostní upozornění

    Výzkumníci ze společnosti ESET objevili 11 zapomenutých UEFI shim zavaděčů, které byly podepsány společností Microsoft, a které umožňují útočníkům obejít ochranu UEFI Secure Boot na většině zařízení. Microsoft je zneplatnil (přidal jejich hash do databáze dbx) v rámci aktualizace Patch Tuesday dne 9. června 2026. Uživatelé Linuxu mohou databází aktualizovat pomocí LVFS. Ověřit zneplatnění zavaděčů lze pomocí skriptu uefi-dbx-audit. Jedná se o CVE-2026-8863 a CVE-2026-10797.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.7. 16:55 | Zajímavý software

    pico-usb-wifi je open source firmware pro Raspberry Pi Pico W, který jej promění v USB Wi-Fi adaptér. Po připojení k počítači se objeví jako zařízení USB CDC-NCM.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.7. 16:00 | IT novinky

    Americká společnost Google ze skupiny Alphabet bude muset podle nových požadavků Evropské unie umožnit společnosti OpenAI i dalším konkurentům v oblasti umělé inteligence (AI) a internetových vyhledávačů přístup ke svým službám. Ve svém rozhodnutí o tom včera informovala Evropská komise (EK). Opatření má zajistit dodržování pravidel, jejichž cílem je omezit v EU tržní sílu velkých technologických firem. Google s tím nesouhlasí.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.7. 04:55 | Komunita

    Nové verze webových prohlížečů Chrome a Firefox jsou vydávány každé 4 týdny. Aktuální verze Chrome je 150. Aktuální verze Firefoxu je 152. V březnu bylo oznámeno, že od září přejde Chrome na dvoutýdenní cyklus vydávání verzí. To by znamenalo, že Chrome v číslování verzí Firefox brzy přeskočí. Vývojáři Firefoxu proto také od září přecházejí na dvoutýdenní cyklus vydávání verzí. :-)

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    17.7. 00:22 | Zajímavý software

    Microsoft Comic Chat (Wikipedie), tj. grafický IRC klient z devadesátek, který převáděl konverzace na IRC do podoby komiksových panelů, a který zpopularizoval font Comic Sans, je dnešním dnem open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    16.7. 19:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 26.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 26.7 je Xenial Xenops. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (11%)
     (7%)
     (2%)
     (17%)
     (30%)
     (5%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (24%)
    Celkem 2173 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník

    S matkama je kříž..

    7.3.2007 17:09 | Přečteno: 3673× | To jsem vážně jediný?

    Teda s vaší možná ne ale s tou naší určitě. A vlastně když to vezmu kolem a kolem je jedno je-li tím myšlena má máti, nebo naše mamča. Obě jsou ženské, zcela neschopné pochopit muže a jejich motivaci.

    Člověk by si řekl. Taková blbost. Nicméně u nás doma zuří tichý boj na mnoha drobných frontách, ale to snad asi vždy a všude. A jedna z bitevních linií se vine výchovou našeho Bobšínka.

    Zanedlouho bude mít své 3 narozeniny. Miluje LEGO a hrozně hezky si s ním už hraje. Své první "autíčko legove" (jak říká) dostal v roce a půl na své druhé vánoce. Byl to z mé strany takový test. Jestli ho zaujme jinak než coby potrava. Propašoval jsem mu ho mezi dárky - nebylo moc drahé a tak uniklo pozornosti naší spořivé mamky, která prosadila dřevěný vláček.

    Ten však u Quida těžce propadnul. Dřevěné koleje šly do sebe ztuha a vagonky neustále sjížděly z kolejí. Zato zabodoval konkurenční vláček (WADER) od dědečka (mého otce). Sice plastový, zato neskutečně odolný. Tudíž na další vánoce již bylo jasno. Přikoupily se další koleje, autíčka a mašinky. Ovšem Bobšínek si napsal "žežíškovi" o garáž. Trochu pozdě. Protože "žežíšek" mamka má ve zvyku nakupovat s předstihem a dárky pak do vánoc šudlit ve skříni. A to je náš kámen úrazu.

    Zásadním nedostatkem vláčku byl nedostatek panáčků a malá možnost rozvíjet tvořivou fantazii. LEGO poznenáhlu začalo dominovat a listování katalogem patří k důležité nočníkové literatuře. Takže naše mamča již déle nemohla přehlížet po čem Bobšínovo srdce touží. V Intersparu zahlídla ve slevě několik legových kopálistů, cinkla mi jestli je má koupit (pochopitelně jsem souhlasil) a za nějakou směšnou částku koupila.

    A tady se rozhořel nový válečný konflikt. Protože pro ni byla tímto narozeninová dávka lega naplněna, zatímco pro mě ne. Jak bych také coby milující otec mohl ignorovat toužebný Quidův pohled na policejní loď. Takže válečná linie jde mezi názorem mým - dát mu to vše najednou. A názorem naší mamči, dávat mu to při různých příležitostech postupně.

    Na rozdíl od ní možnost své důvody uvést. Takže.. jsem toho názoru že věci se mají dávat v pravý čas a klidně i najednou, pokud to bude mít maximální účinek. V dětství mne podobný přístup (budeme mu to dávat postupně) silně iritoval a většinou mne pak takový dárek zastihnul v čase, kdy už jsem o něj vůbec nestál, protože ho nahradily jiné zájmy.


    Poznámka zcela mimo mísu: Také vám přijde dnes abclinuxu nějak zbržděný?

           

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jste pro to:
     (89 %)
     (8 %)
     (4 %)
    Celkem 105 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.3.2007 17:13 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Rovnou jsem si i zahlasoval. Jsem proti postupnému dávání. Mám za to, že je lepší dát najednou něco co zaujme a zanechá vzpomínku, než rozpliznout dárky do série úplatků..

    A také chci dát Bobšínovi do rukou maximum prostředků pro další vývoj jeho fantazie..
    7.3.2007 17:32 borama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    A také chci dát Bobšínovi do rukou maximum prostředků pro další vývoj jeho fantazie..
    ... a své taky, že jo? ;-) Souhlasím, ale jen to nepřežeňte, ať si Bobšínek úplně nezvykne na to, že dostane hned cokoliv, na co se toužebně podívá! Ona i ta frustrace z toho, že nemůžu mít všechno, je k něčemu dobrá...
    7.3.2007 18:14 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Tak o tohle zrovna strach nemám. Jedna věc je dostat nač si ukážu prstem. Druhá - dostat to co je předmětem mé skryté touhy.

    Máme úžasného, zlatého a normálního kluka. Přeji všem kolem takové štěstí. Protože fakt dokáže překvapit. No třeba zrovna včera. Vracíme se večer autem od známých a najednou se mu vybavila nějaká příhoda ze školičky kde mu kopnul do nohy nějaký menší chlapeček. Zničehož nic totiž Quido povídá: "Kopat do nohy se nemá. Až ho zase uvidím tak mu řeknu: Chlapečku nekopej! Jinak ti dám na zadek!".

    Už jsme měli párkrát možnost Quida pozorovat v takových situacích kdy se jiné děti někde strkaly, nebo po sobě křičely. A bylo opravdu zajímavé pozorovat ho jak se snaží konflikt urovnat. Viděl jsem v tu chvíli sám sebe před těmi mnoha lety a byl na něj v srdci neskutečně pyšný.
    8.3.2007 10:48 borama
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Tak to jo, přeju hodně štěstí, nejen v této bitvě! :-)
    Dalibor Smolík avatar 7.3.2007 17:37 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Když jsem četl nadpis tohoto blogu, dal jsem autorovi za pravdu. V neděli jsem sestavoval stolek na chalupě a jedna matka, čtrnáctka, se mi zakutálela do potoka. Už jsem jí nenašel. Stolek zůstal tudíž nepřipevněný, až do příštího víkendu, než koupím novou. :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.3.2007 17:42 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Stojí chlapča nad septikom a usedavo plače. Okoloidúci sa ho spýta, čo sa stalo. "Spadla mi tam matka, béé ..." hovorí chlapča. Muž neváha a skočí do septiku. Po chvíli sa vynorí, vylezie von lapajúc po dychu a hovorí "Nikoho tu nemôžem nájsť!" A chlapec smutným hlasom na to: "Tak to mi je ten šróbik už nahovno, čo?".
    7.3.2007 17:37 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    U nás slávila veľké úspechy táto stavebnica drevených železníc. Kompatbiliný typ sa tu dá kúpiť aj v Tescu.

    Čo sa týka otázky kedy/koľko dávať - hocijako. Len sa vyhni tomu, aby nejaký snaživý príbuzný priniesol každý víkend nejakú prkotinu. Po pár rokoch treba na to prenajať skladovacie priestory. Zvlášť ak dieťa nezničí každú hračku po pár týždňoch. (Som doma asi jediný, ktorý s na to pozerá prakticky a vidí, že poličky sú plné autíčiek, s ktorými sa nikto nehrá a akurát je každý víkend oštara s nausádzaným prachom. A navyše som ja _ten_škudlil_ čo dieťaťu nechce dopriať. Sigh)
    7.3.2007 18:02 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Tou se právě nechala mamča ovlivnit od kamarádek první rok. Q. dostal dvě krabice. Ne že by si s nimi nevyhrál, ale většinou když u nás jsou ještě jiné děti. Ten WADER je lepší v tom že ty koleje jsou širší, vagonky a auta z nich nevyjíždějí a můžou v nich vozit panáčky. S legem si vyhraje i sám.
    7.3.2007 17:52 Hrabosh | skóre: 26 | blog: HBlog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..

    Máš pravdu ! Rozhodně všechno najednou a ne žádné "příště dostaneš ..."

    Dodneška nevím, koho z mých rodičů napadlo, dát mi pod vánoční stromek papírek, že "příští rok Ti Ježíšek přinese kolo". Bylo mi asi 12. Výsledkem bylo, že jsem byl zklamanej, že jsem ho nedostal letos.

    To jsem psal já ... to není bordel, to je modulární!
    Dalibor Smolík avatar 7.3.2007 17:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    No to je jako dát klukovi bonbon a říct, že když bude hodný, bude si ho moci i rozbalit. :-D
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    7.3.2007 20:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Kdyz jsem mel tesne pred osmnactinami, tak jsme koupili misto naseho trabiho nove rodinne auto. Tmave modrou skodu 130L. Krasnej kousek. Celej vikend, co jsem byl doma z intru jsem ho oblejzal, lestil, pucoval a oprasoval. V nedeli vecer jsem odjel na intr a v utery odpoledne mi nasi volali, ze nam nekdo nasi krasnou skodivku ukradl. Nasledujici vikend jsem byl doma, slavily se moje osmnactiny, dostal jsem od tatika opraveneho favorita (kolo :-) ) a bylo mi receno, ze na mne chteli napsat rodinny kocar (tatik papiry nema a mama se o to starat nebude), ale jelikoz nam ho ohradli tak nedostanu nic. Mel jsem tenkrat strasnou radost :-/ Kdyby mi to radsi nerikali :-D
    Václav 7.3.2007 18:05 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Fandím Bobšíkovi! Jen víc Lega :) Geniální stavebnice... A copak ten nážez až začne přecházet na technic :) Doteď na tu stavebnici vzpomínám... A občas jí i vytáhnu :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.3.2007 18:16 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Pro lego platí (naštěstí!!!) především jedna věc. Jistota, že kostička, která zapadla za skříň před pětatřiceti lety pasuje do stavebnice kterou koupíš dnes a nejspíš bude pasovat i do stavebnice, kterou bude svému klukovi kupovat tvůj vnuk.
    rincewind avatar 7.3.2007 19:34 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Lego je super, ale bud jsem videl zatim jen horsi kousky nebo se se sortimentem v CR dost babraj, o technikovi ani nemluve :( Muj potomek ma nastesti vystarano, mam vetsi krabici nadupanou systemem a takovy prirucni kufr nadupany technikem :D
    7.3.2007 22:08 leyla | Kynšperk nad Ohří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Navrhuju necekat na potomka a vytahnout to ted... Postavim si tropicky ostrov - nekde jsem tam videla zraloky...

    btw. jak "Muj" ???
    rincewind avatar 7.3.2007 22:17 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Nooo, tebe jsem tu necekal :D
    7.3.2007 20:46 PepaSFI
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    já zas měl Merkura,možná už odtud pochází moje zaujetí krásnými stroji co dobře fungujou.V pozdějším věku pak Elektronnyje kubiki,sovětskou elektronickou stavebnici.Dodnes to občas používám jako generátor signálu.Páni té hračce musí být takových pětadvacet let.
    7.3.2007 22:10 vice | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Elektronnyje kubiki jsem měl taky (podivně dotáhnuté ze "sojuzu", tady se to snad ani neprodávalo), byly super. A loni se kvůli nim málem rozvedli moji rodiče (70 a 65) :-), protože máti děla pořádek na půdě a "nějaký strarý kostky, co na nic nejsou" vyhodila. Otec ve snaze zachránit je pro vnuka (mého syna) prohrabal celou popelnici :-), ale s bídným výsledkem. Škoda. Takže synovi jsem koupil toto. Je tam více možností, ale elegance "kostiček" tam chybí.
    Není důležité co se stane, ale jak se to vysvětlí.
    7.3.2007 22:12 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Merkura má pro Bobše v záloze babička Květa, ale ještě je na něj malý ;-)
    8.3.2007 10:09 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Na Merkura není člověk nikdy ani malý, ani velký. :-) Vždy je to tak akorát :-))
    8.3.2007 10:51 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Maly prestava byt ve chvili, kdy sroubky nepolyka, ale sroubuje :-D

    Jezis, jak tatik nadaval, kdyz neustale naslapoval v detskem pokjicku na sroubky... A jak nadavala mati, kdyz to pred par lety pri stehovani do baraku vysypal do odpadu...
    8.3.2007 16:55 Marv-CZ | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..

    Tak tak Merkur je super, byla to má nejoblíbenější stavebnice.

    Lego je sice taky fajn, ale podle mě jen takové ty obecné sady s kostkama, ze kterých se dá stavět podle vlastní fantazie. Ty různé tematické, ze kterých člově postaví jen jednu konkrétní věc svému dítěti tedy rozhodně kupovat nebudu.

    Václav 8.3.2007 16:56 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Ano, merkurem začalo moje seznamování s elektrotechnikou... Postavil jsem elektrické autíčko... no, elektrické... Prostě autíčko ze kterého zezadu trčela kovová osička a já s ním zacouval do zásuvky (levá zdířka, samozřejmě). Ale jak to auto jelo (letělo) rychle, to jste neviděli :D Pohon na šok.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    7.3.2007 20:46 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    K te poznamce mimo misu - Abicko me dneska pripadalo natolik zpomalene ze jsem ve skole kontroloval jestli me nekdo nevytahl kabel ze sitovky;-) Ikdyz v skole mame winxp takze to mohlo byt i necim jinym, ale zrejme nejsu sam kdo to zaregistroval.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    8.3.2007 00:33 miro | skóre: 19 | blog: miro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Trojrocnemu nekupovat kopec dalsich hraciek, radsej nejakeho surodenca ;)
    8.3.2007 14:52 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    dostal v roce a půl na své druhé vánoce

    Já vím, že jsem deformovaný matematikou, ale hned mě překvapilo, jak může někdo za 1,5 roku zažít dvoje vánoce... No nic, vypnu matematický koprocesor a pokusím se být on-topic :-D.

    Lego je super a určitě souhlasím s tím, že odkládat dávání dárků nemá moc smysl. Obzvláště u malého dítěte, jehož zájmy se poměrně rychle vyvíjí. Osobně vůbec nechápu systém "dárky se dávají na vánoce/narozeniny". Pokud chci někomu udělat radost, tak mu ten dárek dám a nečekám, až bude to správné číslo na kalendáři. Ale je pravda, že u malých dětí je třeba to nepřehánět...
    θηριον ειμι
    Dalibor Smolík avatar 8.3.2007 14:54 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Já vím, že jsem deformovaný matematikou, ale hned mě překvapilo, jak může někdo za 1,5 roku zažít dvoje vánoce.
    Za pouhých 13 měsíců, od 20.12.2005 do 20.1.2007 jsem zažil také dvoje Vánoce :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.3.2007 12:39 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Ojojojojoj, já se jdu léčit... :-(

    Jen pro jistotu: je tu ještě někdo, kdo má dojem (potvrzený okolním světem), že každý den, který stráví ve škole je blbější a blbější, nebo jsem v tom sám? :-(
    θηριον ειμι
    12.3.2007 18:40 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    No jak je ten starý matfyzácký vtip?

    Co odpoví matfyzák na otázku, kolik je 1+1? V prváku: "2". V druháku: zamyslí se, naťuká to do kalkulačky a řekne, že 2. Ve třeťáku: sedne k počítači, napíše vlastní programovací jazyk, v tom to naprogramuje a časem zjistí, že je to něco kolem 2. Ve čtvrťáku: "Přece si nebudu pamatovat každou blbou konstantu!" V páťáku: "Tím se zabývají jenom numerici."

    Potvrzuju :-D
    8.3.2007 15:38 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Moje řeč. Ještě uvedu svůj oblíbený popěvek:

    "Ať je to rychle! Ať je to hned! Všechno to může bejt už naposled. Nebudem se bavit, až nám bude 150let!"

    (Žlutý pes)
    8.3.2007 15:44 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Jen ještě doplním. Neslavím narozeniny, nesnáším narozeninové dárky. Největší radost mi udělá takový dárek kterým udělám radost někomu jinému. Jen tak. Protože jej chci obdarovat. Dárek není zásluha, není povinnost. Někomu jsem už dlouhé roky nic nedal - ne proto že bych ho neměl rád. Prostě jsem nepřišel na nic čím bych ho takhle překvapil.

    Ale ona asi většina mých názorů bývá považována za výstřední, protože jdou napříč "tomu co se sluší".
    8.3.2007 21:14 Martin Baleja | skóre: 13 | blog: Segmentation_Fault
    Rozbalit Rozbalit vše Re: S matkama je kříž..
    Správně - tady je ti maematický koprocesor na houby, spíš by to chtělo aktivovat ALU (hlavně tu L-část) ;-)
    Why are hemorrhoids called "hemorrhoids" instead of "assteroids"?

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.