abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 04:44 | Nová verze

    Po roce vývoje od vydání verze 1.24.0 byla vydána nová stabilní verze 1.26.0 webového serveru a reverzní proxy nginx (Wikipedie). Nová verze přináší řadu novinek. Podrobný přehled v souboru CHANGES-1.26.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.2 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.14.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 30.0.0 frameworku pro vývoj multiplatformních desktopových aplikací pomocí JavaScriptu, HTML a CSS Electron (Wikipedie, GitHub). Chromium bylo aktualizováno na verzi 124.0.6367.49, V8 na verzi 12.4 a Node.js na verzi 20.11.1. Electron byl původně vyvíjen pro editor Atom pod názvem Atom Shell. Dnes je na Electronu postavena celá řada dalších aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 04:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 9.0.0 otevřeného emulátoru procesorů a virtualizačního nástroje QEMU (Wikipedie). Přispělo 220 vývojářů. Provedeno bylo více než 2 700 commitů. Přehled úprav a nových vlastností v seznamu změn.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:22 | IT novinky

    Evropský parlament dnes přijal směrnici týkající se tzv. práva spotřebitele na opravu. Poslanci ji podpořili 584 hlasy (3 bylo proti a 14 se zdrželo hlasování). Směrnice ujasňuje povinnosti výrobců opravovat zboží a motivovat spotřebitele k tomu, aby si výrobky nechávali opravit a prodloužili tak jejich životnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 16:11 | Nová verze

    Bylo oznámeno (cs) vydání Fedora Linuxu 40. Přehled novinek ve Fedora Workstation 40 a Fedora KDE 40 na stránkách Fedora Magazinu. Současně byl oznámen notebook Slimbook Fedora 2.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 13:44 | Upozornění

    ČTK (Česká tisková kancelář) upozorňuje (X), že na jejím zpravodajském webu České noviny byly dnes dopoledne neznámým útočníkem umístěny dva smyšlené texty, které nepocházejí z její produkce. Jde o text s titulkem „BIS zabránila pokusu o atentát na nově zvoleného slovenského prezidenta Petra Pelligriniho“ a o údajné mimořádné prohlášení ministra Lipavského k témuž. Tyto dezinformace byly útočníky zveřejněny i s příslušnými notifikacemi v mobilní aplikaci Českých novin. ČTK ve svém zpravodajském servisu žádnou informaci v tomto znění nevydala.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    včera 13:33 | Komunita

    Byla založena nadace Open Home Foundation zastřešující více než 240 projektů, standardů, ovladačů a knihoven (Home Assistant, ESPHome, Zigpy, Piper, Improv Wi-Fi, Wyoming, …) pro otevřenou chytrou domácnost s důrazem na soukromí, možnost výběru a udržitelnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:00 | Nová verze

    Společnost Meta otevírá svůj operační systém Meta Horizon OS pro headsety pro virtuální a rozšířenou realitu. Vedle Meta Quest se bude používat i v připravovaných headsetech od Asusu a Lenova.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:33 | IT novinky

    Společnost Espressif (ESP8266, ESP32, …) získala většinový podíl ve společnosti M5Stack, čímž posiluje ekosystém AIoT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    KDE Plasma 6
     (72%)
     (10%)
     (2%)
     (17%)
    Celkem 700 hlasů
     Komentářů: 4, poslední 6.4. 15:51
    Rozcestník

    Zamyšlení pro masožravce..

    21.3.2011 08:53 | Přečteno: 1864× | Jen tak na okraj

    "Tak. A teď může klidně vypuknout třetí světová válka." Slastně odfouknul chlapík v montérkách a vyvalil se z jídelny ve Štěpánské. Kdo si nedal pečené koleno s křenem v této jídelně, nepochopí o čem je řeč.

    Obyvatel blízkého východu by nejspíš s opovržením nad tím ohrnul nos - jíst nečisté zvíře! Vegetariány by zase znechutil fakt, jak někdo může zabít a sežrat živého tvora. A ke všemu ještě tak inteligentního jako je prase!

    Pravda. Ovšem když se tak nad tím zamyslíte a nakouknete do archelogických zpráv o naší dávné minulosti, zjistíte, že lidožroutsví bylo zcela běžné i v našich končinách a přišlo sem s druhem Homo Sapiens právě z oblasti blízkého východu. Jakže se to říká? "Jsi to co jíš". Zvláštní. A ke všemu to má něco do sebe.

    Kdysi jsem čirou náhodou zabrousil na jeden arabáčský web, na kterém byla fotoreportáž ze zabijačky. Rozdíl byl pouze v tom, že tam byla předmětem porážky docela hezká holka, očividně evropského původu. Většinou nemám genocidní puzení, ale přisámbůh, v ten okamžik jsem ho očividně měl.

    Ne že bych měl něco proti lidožroutsví - konec konců lidí je až nezdravě moc. Rozdíl je však v tom, že u nás žereme prasata a svině! Sice inteligentní, ale svině. A ovšem také jiný dobytek. "Jsi to co jíš" No, ve světle tohoto paradigmatu - dávejte si na to bacha. A pozor na ty co říkají: "Já tě žeru.." ;-)

           

    Hodnocení: 43 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    21.3.2011 09:35 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    A teď ještě tu o fanatických muslimech, co podřežou každého nevěřícího psa hned jak překročí Bospor, pls.
    Jednaokový biu
    21.3.2011 09:45 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Brousím po netu už dobrých 13 let. Co si pomyslet o faktu, že podobně nechutné věci, jako jsem zmínil výše, se vyskytují převážně na arabských webech? Nepaušalizuji. Jen mi přijde přinejmenším podivné, že nějaká skupina lidí je vůbec ochotna něco podobného na webu akceptovat.

    A pokud jde o překračování Bosporu. Pokud chtějí přijet jako turisté na návštěvu. Ok. Ale osobně budu mnohem radši, když se zase v poklidu vrátí a zůstanou kde jsou. A totéž si myslím o těch co co se teď angažují v Libyji. Jestli se chtějí Libyjci z nějakého důvodu mezi sebou mydlit, je to jejich věc a nikdo jiný nemá právo se do toho srát!
    21.3.2011 09:50 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    A mimochodem, to jsem si ještě při psaní toho blogpostu nevzpoměl na tenhle případ záhadného zmizení příbuzného jednoho z mých kámošů.
    21.3.2011 09:58 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Což se může stát kdekoliv na světě. Třeba v brazilských favelách a oblastech pod kontrolou gangů takhle "záhadně mizí" lidé každý den. Ale to pro vás asi není zajímavé, tam je to už jenom statistika.
    Jednaokový biu
    21.3.2011 10:01 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    To nepopírám. Pointa blogpostu je však byla jinde. Tupě přeloženo:"Pečené vepřové koleno ve Štěpánské je děsná dobrota, ale bacha ať se z vás pak nestane taky svině."
    22.3.2011 18:10 lOl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Svině ne, ale tlusté prase .
    21.3.2011 16:12 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    tyhle diskuze mi připomínají jeden dokument - mluvil tam detektiv, který dělal poradce pro film mlčení jehňátek - herec co tam hrál detektiva měl spoustu řečí o tom, že vrazi a uchyláci mají právo na odpuštění a podobně.

    tak mu ten detektiv pustil záznam na kterém malá holka prosí svého vraha o život (ten zmr* si to nahrával, protože se mu to líbilo, jak prosí a pak ji zabil)

    od té doby je prý z multikulturního pacifisty tak trochu jiný člověk ...

    od té doby je prý z multikulturního pacifisty tak trochu jiný člověk ...
    Možná dokonce normální člověk.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    21.3.2011 09:53 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    > Brousím po netu už dobrých 13 let. Co si pomyslet o faktu, že podobně nechutné věci, jako jsem zmínil výše, se vyskytují převážně na arabských webech? Nepaušalizuji. Jen mi přijde přinejmenším podivné, že nějaká skupina lidí je vůbec ochotna něco podobného na webu akceptovat.

    13 yrs on internet and still counting. Tím bych se moc neoháněl. Viděl jste někdy, "běžné" japonské porno? Nebo to "méně běžné"? Zkuste třeba Guinea pig, pak si mudrujte nad zkažeností světa.

    Jednaokový biu
    21.3.2011 09:55 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Uvařit..
    Tomáš Bžatek avatar 23.3.2011 11:29 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Jak tak koukam, nejen, ze su konzervativni vuci novym trendum (social networking, blogging, microblogging), ale neznam ani zakladni vytvory cizich kultur. Jaka to dira ve vzdelani!
    Koupim litajiciho tucnaka
    21.3.2011 10:13 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    brousím po netu nevímjakdlouho, a na podobné věci jsem ještě nenarazil (stejně jako na spoustu dalšího, čeho je prý net plný) - co dělám špatně?
    21.3.2011 10:17 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Plaveš pouze v euroamerickém rybníčku..

    Myslíš že jsem tenkrát záměrně hledal něco jako "zabijačka na arabský způsob"? Vůbec ne. Hledal jsem pouze nějaké informace o tradičních způsobech rozdělávání ohně.
    Tomáš Bžatek avatar 23.3.2011 11:25 Tomáš Bžatek | skóre: 29 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Mas link?
    Koupim litajiciho tucnaka
    23.3.2011 16:53 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    mám ... ale furt nevím, co dělám špatně, že na něm nevidím to, co kolega :-(
    23.3.2011 20:18 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Sorry, ale odkazy na podobné stránky rozhodně neshromažďuji, ale když zkusíš hledat.. الاحتكاك وودز Tak ti možná něco podobného z netu vypadne.
    21.3.2011 10:02 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    to máš jako s cikánama - jsou fajn, hodní, milí, jen mají jinou mentalitu a můžou nás úžasně kulturně obohatit

    ale zkus si bydlet někde poblíž jejich baráku
    21.3.2011 12:15 Jan Jílek | skóre: 6 | blog: Strider
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Uplně nejlepší je s nima nějaký čas bydlet v jednom baráku. :-) Kdysy se přistěhovali na základě rozhodnutí MNV dvě rodiny, za chvíli tam bylo rodin asi šest a já se stěhoval co nejrychleji. :-)
    Čas od času jsem sražen k zemi. Ale vždy vstanu a nedovolím nikomu držet mě na zemi.
    21.3.2011 15:29 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    dá se říct, že Vám poskytli impuls k dalšímu rozvoji :-)
    21.3.2011 14:09 janek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    +1 Zrovna nedávno jsem v novinách četl, že teorie židovského spiknutí už není in a začíná éra teorií muslimského spiknutí.
    Muslimské spiknutí je blbost. Aby mohlo vzniknout spiknutí, musí se myslet, ne jen jednat pudově. :)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    belisarivs avatar 21.3.2011 09:37 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Iprimne receno, kdyz jsem ten zapisek precetl, rekl jsem si toto.
    IRC is just multiplayer notepad.
    21.3.2011 09:46 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Upéct..
    21.3.2011 10:10 Xóža Hňabaj | skóre: 15 | blog: popcorp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Mně zas přišlo na mysl "už to neber".
    Jednaokový biu
    21.3.2011 10:02 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    zdravim,

    jidelnu ve Stepanske velmi dobre znam. Je to jedna z lepsich.

    gf
    21.3.2011 10:04 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Dáš si pečené? Nebo vařené?
    21.3.2011 11:31 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Pecene. Tak 50-60 deka.

    gf
    gtz avatar 21.3.2011 23:06 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Tu si pamatuji taky velmi dobře. Já jsem si tam vždy dával nějakou klobásu a kolega si vždy bral koleno a křen :-)
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    21.3.2011 10:15 P.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    jidlo je lepsi nez sex, da se bezproblemu provozovat na verejnosti.. :)

    jinak souhlasim, dokonce rybu a kure povazuju za vegetarianske jidlo
    Ruža Becelin avatar 21.3.2011 10:25 Ruža Becelin | skóre: 40 | blog: RuzaBecelinBlog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Vsechno maso je jenom prezvykana trava ;-)
    21.3.2011 10:44 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    proč proboha?
    21.3.2011 10:46 P.P.
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    neber jmeno bozi nadarmo
    21.3.2011 10:48 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    ježiš marja neber to tak vážně ...
    21.3.2011 11:26 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    "proboha", ne "pro Boha"...
    21.3.2011 13:30 melkors | skóre: 13 | blog: kdo_chce_kam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Proprirodu!
    21.3.2011 12:23 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Spousta zeleniny ma na tyhle veci vyhraneny nazor...
    mirec avatar 21.3.2011 14:20 mirec | skóre: 32 | blog: mirecove_dristy | Poprad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    rybu a kure povazuju za vegetarianske jidlo
    Tak takýchto vegetariánov žeriem.
    LinuxOS.sk | USE="-fotak -zbytocnosti -farebne_lcd +vydrz +odolnost +java" emerge telefon
    Přesně! Já taky považuju uzeniny za zeleninu. :)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Jendа avatar 21.3.2011 17:34 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Vždyť v těch dnešních obchoďákových je stejně masa nula nula prd :-/
    Oba bydlíme v Praze, takže já na základě vlastní zkušenosti mohu říci, že nemluvíte pravdu. Ano, můžete nakoupit tuny (levných) sraček, ale taky spoustu kvalitního zboží. Je jen váš problém, že (asi) kupujete ty sračky.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    Jendа avatar 22.3.2011 13:26 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    OK, znova a lépe

    Vždyť v mnohých dnešních obchoďákových je stejně masa nula nula prd :-/
    A co je na tom za problém? Někdo vás nutí to kupovat? Ať si každý vybere dle svého - já osobně volím relativně kvalitní věci.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    22.3.2011 15:51 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    jo, s pistolí u hlavy mi nikdo nestojí ...

    jenže když ten krám mám po cestě, a nic lepšího nemá, popřípadě má, ale nechutně předražené (přičemž ani ta cena není zárukou kvality), tak by se o tom "nutí" dalo polemizovat

    fakt nemám čas na to, abych každej den jezdil přes celý město nebo do sousední vesnice sehnat něco kvalitního k jídlu, a ani na to nemám prostředky (tedy když ne ježdění jinam, tak placení těch předraženejch cen)
    21.3.2011 21:20 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Přesně tak, uzeniny i zelenina mají spoustu společného. Třeba zelenou barvu. (Jaro je tu, zelenají se salámy.)
    Quando omni flunkus moritati
    Nebo: jaro je tu, všechno se to páruje, i nožičky párku.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    22.3.2011 11:46 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Jo, jasně, jaro. Pche. Všechno se nalejvá, všechno pučí, jenom mě nikdo nenaleje ani nepučí...
    Quando omni flunkus moritati
    21.3.2011 12:04 Vskutečnosti Saýc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Neznas pana Vandase nebo pana Vavru> Maji podobny nazory jako ty, vcetne slova "arabassky". To je to slovo od ktereho jsem vieel co jsi zac, takze ho pouzive co nejcasteji. Idealne spolu se slovy "multikulti" a "ekologisti".
    21.3.2011 12:54 Aleš Kapica | skóre: 51 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Neznas pana Vandase nebo pana Vavru> Maji podobny nazory jako ty, vcetne slova "arabassky". To je to slovo od ktereho jsem vieel co jsi zac, takze ho pouzive co nejcasteji. Idealne spolu se slovy "multikulti" a "ekologisti".
    A. Pán má zřejmě křišťálovou kouli, nebo oči p. Bystrozrakého a vidí mi až do ledví. Co takhle vzít vedlejšák místo CT?
    Jendа avatar 21.3.2011 17:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Co takhle vzít vedlejšák místo CT?
    To by toho moc neviděl. Spíš fMRI.
    Slovo Arabáš se normálně používá. Asi nad tím Vandasem a Vávrou denně onanujete, že máte takovou obsesi, když mu přisuzujete všechny skutky, co se za posledních 500 let staly...
    JSEM PRASE A HOVADO.
    21.3.2011 14:47 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Kdysi jsem čirou náhodou zabrousil na jeden arabáčský web, na kterém byla fotoreportáž ze zabijačky. Rozdíl byl pouze v tom, že tam byla předmětem porážky docela hezká holka, očividně evropského původu. Většinou nemám genocidní puzení, ale přisámbůh, v ten okamžik jsem ho očividně měl.
    Skoro bych si tipnul, že to bylo něco podobného jako web té restaurace se psím masem u nás.
    Quando omni flunkus moritati
    Arabáši nežerou prasata, protože to je pro ně kanibalismus. Tak žerou tvory zcela jiného druhu - třeba člověka.
    JSEM PRASE A HOVADO.
    21.3.2011 16:05 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    stačí dát do googlu "muslim murder" a podívat se na odkaz obrázky ...
    Fajn, ale proč mi to říkáte? Na co reagujete?
    JSEM PRASE A HOVADO.
    21.3.2011 16:14 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    mělo to být jinde, sorry
    Nic se nestalo, jen jsem byl zmaten... :)
    JSEM PRASE A HOVADO.
    AsciiWolf avatar 21.3.2011 17:06 AsciiWolf | skóre: 40 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Nějak mi uniká smysl tohoto blogpostu...
    Jendа avatar 21.3.2011 17:44 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Mně asi taky, ale přišlo mi to poněkud paušalizující. Jednoznačnějším vysvětlením bych nepohrdl.
    21.3.2011 17:10 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Jde sice vytvářet lecjaké myšlenkové konstrukty, ale prase je náš blízký příbuzný, muslimský svět nás rád nemá a dobré jídlo je nekonečná lábuš.

    Nevím jestli jsme to co jíme, spíš se mi zdá nebezpečně pravdivé, že jsme to co předstíráme že jsme, a proto si musíme dávat moc dobrý pozor na to, co předstíráme. Proto se snažím předstírat že jsem hodný chlapec, i když mi to často moc nejde. Smajlík?
    21.3.2011 20:10 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    pozoruji, ze se i nadale krecovite snazite udrzovat uroven tohoto webu svymi filozofickymi prispevky na jakes takes urovni.

    Priznejme si, ze je to bida. Ja tedy uz nemam silu se toho moc zucastnovat a ptam se, kde beretu tu silu? Mate prave mene hlidani? Jak uz jsem psal, abstinuji jiz vedome pres mesic. Ptal jste se , zda to ma nejake nasledky. Ano, vnitrne se citim lepe.A stale vice a vice je mi to u prdele, ze ty (patrne ty same blaboly) a pruhledne provokace toho zoufalce (ziji pravicove) stale dost lidi zere. Ale pro me je to nejak logicke. Kdyz je elita zoufala, pak samozrejme vycniva prumer. Jenom citim hroznou samotu. Jak to resite Vy. Chodite castejs se psem?

    Mate take pocit, ze to za posledni 1/2 roku silene upadlo? Tedy ja to tak vidim. I clanky zmizely jak zde tak na rootu. Kupodivu skutecne pritahl Kysilka par opravdu dobrych lidi (Bravenec) na linuxsoft, ale to je ta tragedie, ze tam to skoro nikdo necte. Mam pocit, ze se blizime nejak milovymi kroky do stavu stareho Rima. Jde o vsechno a o nic. Lide se nazerou a pak to z nudy vyzvracej, aby se aspon neco delo. Hruza.

    Jo a na zaver prosba. Zadny smajliky!!
    21.3.2011 20:33 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Na začátek: Já mám ze smajlíků osypky, leč nevím už jak upozornit na ironii a nadsázku. Často mám pocit, že to z toho co napíšu já či mnozí jiní přímo řve, ale ono asi stále ne dost nahlas. Smankote, rychléééé: :-) ;-) :-).

    Má přispívatelská, možná spíš přizpívatelská (ony jsou to takové zpěvy) píle je důsledkem spíš přepracování. Prostě si ve chvílích oddechu hodím nějakou zcela odtažitou a provokační myšlénku, nápad, pitomost. Stále jsem zvědav na lidi a jejich reakce.

    Ano, chodím často se psem a vedeme spolu hovory. Bohužel, tady jsem o několik řádů níže. Nedávno jsme se se psem bavili:

    Já: Myslíš že pro vědomí je vesmír spíš odrazem v zrcadle, nebo protihráčem, nebo je vědomí samo strůjcem vesmíru?

    Pes: ...

    Já: Ano, chápu, jsou to jen slova, ale tím stále modním buzikem Wintgensteinem se nemusíš takhle ohánět! Když jseš tak chytrej a jsme v lese, co ty vlastně na strom sefirot nebo podobenství o stromu od Jakub Böhme?

    Pes: zvedá nohu a močí na strom...

    Své mindráky z pravidelného sepsutí psem ventiluji pak na internetových forech svými blbými fory.

    Jinak fora se nám spíš polarizovala. Svět se stává černobílým, obývaný dobrými a zlými, postoji správnými a nesprávnými a pravdou a lží, vše jasně vymezeno a kdo to nesouhlasí je blb.

    Ale také se tu spoustu zajímavého dozvím.

    Blahopřeji k abstinenci, musí to být těžké. Možná jako pro mne mlčet.
    22.3.2011 12:08 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    ja to chapu, ze mnohdy nelze snadno nadsazku rozpoznat, ale myslim si, ze zde musime byt nemilosrdni a ctenare prinutit k zamysleni. I kdyz je znacne riziko, ze nepochopi. Vidim to v sirsim zaberu - schopnost, rychle se orientovat v informacich, bude zanedlouho jednou z rozhodujicich kompetenci informacni spolecnosti. Vyhledavani v google a podobne aktivity jsou milionkrat pomalejsi nez procesy v mozku (a to i u lidi , kterym kape na karbid). Proto musime trenovat ty nepruhledne diskuze, diskutovat pokud mozno sokratovsky a snazit se vysvetlit i jednodussim soudruhum komplikovane skutecnosti tak, aby prohledli.

    Minuly tydem byl hroznej nervak s terminama a ja jsem zjistil, ze sem chodim z dlouhe chvile. Nekdy , to priznam, take kdyz je hodne mylenek najednou a uz se v tom neorijentuju, tak se potrebuji odreagovat. K tomu byly ty diskuze se sycakem dobry.

    Ta abstinence vlastne tezka neni. Je to ten dobry pocit, ze se clovek pro neco rozhodne a pak to za vsech okolnosti dodrzuje. Si potvrdit, ze je mozne neco dokazat. Jiste, je v tom smutek, ze nelze vychovne pusobit na mladsi spoluopbcany, ale ja jsmem si rekl, ze iti mladi musi byt nekdy dospeli a ze je nemuzeme neustale vest za ruku.

    To s tim psem me privedlo k zamysleni, ze psi maji mozna vice rozumu nez mnozi lide. Protoze ale neovladaji lidskou rec, musi nam odpovidat jinak. Ja psa nikdy nemel, a proto jim tak dobre nerozumim jako Vy, ale ted mi to dochazi, co nam casto chteji sdelit. U nas na sidlisti byl pred volbami takovy transparent ODS a TOP. Denne u nej mocili snad vsichni psi z okoli.
    22.3.2011 14:51 marek_hb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..

    ale myslim si, ze zde musime byt nemilosrdni a ctenare prinutit k zamysleni. I kdyz je znacne riziko, ze nepochopi

    Proto musime trenovat ty nepruhledne diskuze, diskutovat pokud mozno sokratovsky a snazit se vysvetlit i jednodussim soudruhum komplikovane skutecnosti tak, aby prohledli.

    soudruhům to vysvětlovat nemusíš, ti jsou vymatlaní dost a normální lidi maj naštěstí dost rozumu aby tě brali s nadsázkou. jinak gratuluju k rétorice - připomíná sládka, jakeše, gottwalda a goebblse. fakt si šikula :)

     

    23.3.2011 09:36 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Hloubek myšlének psa se nedobereme, na to jsme krátcí. Domnívám se však, ve vší skromnosti, že močení na blbbord mělo nějaký ještě hlubší význam. Snad i tento: Zatímco my se ohlupujeme výkřiky a retušovanými figurami na obřích plochách, pes vše podstatné sdělí pomocí specifických vůní v moči. Nápad že "značkování" je pouze jakýmsi označením teritoria je klasická ukázka lidské neschopnosti pochopit vše, co jen o píď přesahuje obzor člověka. Škoda že toto báječné umění neovládáme a nemůžem chatovat a forovat pomocí moči. Sice by to víc smrdělo, ale jinak samé výhody.

    Zaujalo mne Vaše srovnání rychlosti mozku a gůgla. Někdy se zdá, že zatímco schopnost vyhledávat a třídit informace u počítadel a netu stoupá, u lidí spíše klesá. Snad je to v jedné studii zaznamenaný nárůst lenivého myšlení po stoupající radiaci ze zkoušek mírových bomb a havárii absoulutně bezpečných elektráren. Kdo ví, snad jen psové. Internet je ovšem obrazem světa, který přitakává i odmítá, jak si vybereme. Není fťákovina, na kterou by se nenašel na internetu potvrzující odkaz. Vše je pravda, vše je lež, nejen záleží na úhlu pohledu ("záleží na naší pozici, z některých úhlů prostě některé věci nevidíme, poschovávají se nám za jiné" jak bylo v jedné hře a jak na to poukazuje i kamenná zahrada v Kyoto), ale záleží i na to, na co si klikáme.
    Grunt avatar 23.3.2011 20:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zamyšlení pro masožravce..
    Ne že bych měl něco proti lidožroutsví - konec konců lidí je až nezdravě moc.
    Kanibalismus je především nezdravý. Možná důvod proč (údajně) pro člověka není lidské maso moc chutné. Docela škoda. Takové Kapicovo pečené stehýnko (samozřejmě náležitě okořeněné) s ostrou omáčkou bych si dal s chutí. Ale pejsci a košišky a tak, to je jiná. Mlask, mlask…
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.