abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:11 | Nová verze

    Coppwr, tj. GUI nástroj pro nízkoúrovňové ovládání PipeWire, byl vydán v nové verzi 1.6.0. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Instalovat lze také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána dubnová aktualizace aneb nová verze 1.89 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a animovanými gify v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že v terminálu lze nově povolit vkládání kopírovaného textu stisknutím středního tlačítka myši. Ve verzi 1.89 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 21:22 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-1 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 19:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.78.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    1.5. 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (14%)
     (29%)
     (38%)
     (19%)
    Celkem 21 hlasů
     Komentářů: 5, poslední dnes 12:22
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    Honza Balák avatar 15.9.2006 18:50 Honza Balák | skóre: 23 | blog: Jaxův linuxový zápisník | Předklášteří
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Jejda, jelikoz si pamatuju pouze aktualni design, tak se mi to moooc libilo. Musim rict, ze na me moc zapusobily designy z roku 2002. Zvlaste to logo bylo povedeny :-)
    <null>
    15.9.2006 18:56 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Ty delal Mega, alias Vaclav Hlobil. Mrkni se na nejstarsi clanky abicka, tam najdes vice.

    Jako kuriozitku se mrknete na anketu, maximalni hodnota pro pocet spamu bylo Sedm a vice :-D Dneska nemit antispamy, museli bychom tam dat stovky ci tisice.

    Dalsi zajimavosti je pocet ceskych serveru v rozcestniku. Kde je jim konec ..
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    elviin avatar 15.9.2006 19:03 elviin | skóre: 29 | blog: elviin | Plzeň-Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Co se tyka spamu Underground.cz ma zajimave diskutujici:)
    15.9.2006 19:05 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Ha, tak a já si většinu z nich pamatuju, až na LDAP-obsession a linux.sk. Dokonce i linuxlinks (zkoušel jsem se na ně ze zvědavosti podívat, ale už to nejede).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.9.2006 19:26 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    >Dalsi zajimavosti je pocet ceskych serveru v rozcestniku. Kde je jim konec ..

    Abicko je nejlepsi. Abicko je nejlepsi. Abicko je nejlepsi.

    dekuji

    Pavel Kysilka + "pocet zaznamu hw v aktivitach uzivatele"
    15.9.2006 20:23 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Chováš se jak malé dítě, že tě to pořád baví. Prostě se jednou smiř s tím, že je někdo lepší/úspěšnější než ty.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    15.9.2006 22:13 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Pointa byla v tom, ze je sice hezke, jak se vyhazi ruzne portaly z rozcestniku. I za cenu toho, ze tam zbyde potom mraky mista a nic tam nebude.

    Jenomze to jsou podle me neco davajici a obcas i kvalitni informaci zdroje, na ktere jaksi zapominame. A ony ty linux/unixove principy jsou porad stejne. Mozna to gui se zmeni. Jinak to zustava stejne.

    Takze mame byt na co hrdi, ze jo ?

    Tohle me nejak zvedlo ze zidle. Jinak bych mlcel. Rika se slava vitezum, cest porazenym. A alespon to tady nevykrikovat, ze je to velmi zajimave, jak se menily postupne udaje v rozcestniku. Podle me to je rizena likvidace.

    Mozna ubyde konkurence, ale kvalita nikdy uz neporoste vice. Lepsi geeci nez drive jaksi nebudou.

    Kazdy mame jine prioroty a meritka uspesnosti. Nekdo navstevnost a slavu. Nekdo pocet lidi s kteri odchazi s co nejvice znalostmi. Ale v komercnim svete se to nenosi. A dospeli to jaksi vidi jinak.

    bye gf
    masožravá palma avatar 15.9.2006 22:33 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    AFAIK tyto servery zanikly a nemyslím si, že je to kvůli tomu, že je abclinuxu zničilo. A to co Leoš napsal jsem pochopila spíše jako lítost, že už je v rozcestníku nemůže mít. Pláčeš na špatném hrobě.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    15.9.2006 23:16 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Souhlas s masozravou palmou, rekl bych ze jsi to spatne pochopil (taky mi to vyzniva ze Leos lituje kde jim je konec a proto zmizely).
    Baník pyčo!
    Mikos avatar 15.9.2006 23:46 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Já když vidím u nějakého komentáře autor "Pavel Kysilka", tak už ho pomalu automaticky přeskakuji. Uznávám toho člověka za to co všechno udělal pro opensource, ale jinak mi přijde absolutně mimo. Ten jako by nechápal nikdy... a těch ublíženeckejch komentářů které všude už léta rozhazuje mám také plné zuby...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    16.9.2006 07:33 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Jestli sis nevsimnul, tak vyber serveru v rozcestniku je ciste v rezii ctenaru. Kazdy si muze zvolit vlastni sadu serveru. My jsme zvolili default, ktery vyhovuje abicku a jeho provozovateli. To je nase pravo. Nicmene jsme pridali moznost, at si kazdy vybere sam, ktere servery jej zajimaji.

    Zmineny text byl minen tak, ze spousta serveru za tu dobu zanikla. Vetsinou proto, ze clovek za nimi zmenil priority nebo ho to prestalo bavit. De facto prezily a rozvijeji se jen komercne postavene servery. Protoze pak uz provoz neni o jednotlivci a jeho nalade.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.9.2006 19:21 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Fajn. Logika veci.

    Vyhodime servery z rozcestniku. OK. Toto beru. Nejsou aktivni a nic tam nepribyva. Da se tam neco jine. Chapu.

    Nicmene ty informace jsou platne a podle nich se jede desitky let. Cetl jsem ted jednu starou knihu o unixu a kupodivu vetsina veci je tam platnych jeste dnes. Doporucuji to i ostatnim jako odpoved. A to na tech portalech je, pokud tedy jedou.

    A co udela novacek zde na abclinuxu, kdyz ty informace neuvidi ? Nepujde tam. Ale take nebude vzdelany vice vzdelany nez by mohl byt. Mozna to najde v te hlade informaci na googlu po serverech s lepsim pagerankem. Pokud tedy bude mit trpelivost.

    Anebo to bude muset nekdo opisovat a tvorit znovu. Coz malokdo udela. Stav s autory zname asi vsichni.

    A pochybuji, ze ti novacci ci vetsina ctenaru na ty informace da link. Nebo ti bude clovek prochazet stranky lidi a koukat na jejich linky.

    Takze o __toto__ mi slo.

    Tady i chapu, ze jedna z cestnych cest je prevzit obsah, ale s tim majitele nebudou jentak souhlasit.

    Me se to zda velmi logicke.

    PS: Leosi, prosim oprav __pocet hw zaznamu v profilu uzivatele__. Jde mi ted vcelku o dost u jednoho pohovoru. Pokud by to vyslo(nedelam si iluze ve vsi skromnosti), tak to mozna pomuze vice lidem nez jenom me v nejakem opensource pro lidi. Davat do zivotopisu 15 odkazu na hw, ktery jsem kdysi zprovoznoval mi neprijde jako vhodne. Navic tu par zajimavych kousku hw mam. A publikovat jinde se mi to nechce. To same si delat vlastni stranku se seznamem a odkazy na abclinuxu. Pak se tezko pise o tom, ze clovek neco umi, kdyz se spatne dostava clovek k nejakemu ucelenemu seznamu.

    Pavel Kysilka
    16.9.2006 20:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    To neni tak snadne. Musel bych delat join nad tabulkou revize. Zatim se mi do toho nechtelo. Nejspise to asi nebude extra slozite, ale trivialita to take nebude.

    Jsou tu ale i jine otazky, nez jen jak to naprogramovat. Jak by se to vubec melo chovat? Mas byt za autora, kdyz jsi zmenil jedno pismenko v pate revizi? Nebo jsi autor jenom tehdy, kdyz jsi zaznam vytvoril? Jenze co kdyz jsi vytvoril zaznam o jedne vete a nekdo jiny nad nim stravil par hodin, aby jej doplnil? Takze to zase smeruje k tomu, aby byl jako autor bran clovek provadejici libovolne velkou zmenu. Proste u wiki like obsahu mi autorstvi pripada zbytecne a to je ten duvod, proc jsem jej zrusil.

    Mas ty nebo nekdo jiny dostatek napadu, jak by se to melo chovat? Treba me presvedcis.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    16.9.2006 22:46 Pavel Kysilka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    nejlepsi reseni:

    Udelej autorstvi a zaroven prispevovatele. 2 sloupce.

    Bude -li problem s vykonem, tak prispevovatele na dalsi strance.

    Jedna se akorat o oddeleni 1. a dalsich zaznamu. Prvni(zakladatel), Dalsi(zmeny), Posledni(aktualni).

    Duvody a hodnoceni rozhodnuti:

    Prvenstvi se ceni, ale aktualizace taktez. Viz je sice fajn, ze tu jsou ovladace na oss okolo zvuku, ale dneska uz vetsina driveru jeden na alsa. A mozna by bylo zajimave vedet, co jede treba na pul. A tim informacni hodnota stoupne.

    Chovani systemu: Da se rici, ze zda jsi autorstvi je pouze virtualni pojem vzhledem k uzivatelum, ale pro system je dulezity autor zmeny. A timto smerem bych sel.

    Jak vyhodnotit kvalitu zmeny, idealne viditelnou uzivateli:

    Mnozstvi textu zmeny, pripadne mnozstvi zmen dalsich navazujicich od aktualni zmeny. Ma -li to byt perfektni a implementacne narocne, tak do toho pridat i cas.

    Poznamka: zmena __by mela__ byt nejak pojmenovatelna. Pripadne strucne charakterizovana alespon jednou vetou.

    Ucastnici a da se rici pojmenovani uzivatelu vzhledem k dobe prispivani k danemu zaznamu:

    - zakladatel zaznamu

    - prispevovatel

    ==> autori jsou vsichni. Ale slovo autor bych bral pomyslne jako zakazane.

    Snad dostacujici popis. Pripadne dodam vice info.

    thx gf.
    15.9.2006 19:28 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Tak ten lvíček je teda úplně nejvíc :-D Ale holt už neplatí "Tady je Leo-šovo"
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    15.9.2006 20:59 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    To byl jeden z duvodu pro lvicka ;-) Druhym byl, ze tucnaka pouzival kazdy, tak jsem se chtel odlisit ;-)
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    15.9.2006 19:01 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Aneb proměny Leošova monitoru v čase ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    16.9.2006 00:56 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Taky jsem si vsimnul, nejak se postupne zvetsil...

    Jinak ja si pamatuju jeste hardware.penguin.cz nebo kde to tehdy bylo, i kdyz to jsem Linux jeste stabilne nepoouzival, to prislo az kdyz jel prvni modrobily design s tucnakem s pismeny ABC.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    15.9.2006 19:06 midar | skóre: 21 | blog: starý blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    no ten z 2001 je docela... funky :)
    Mikos avatar 15.9.2006 19:24 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Já zažil jen ten poslední předchozí design ABCLinuxu ;-) Ale musim říct že Abíčko se opravdu pěkně s časem posouvá správným směrem k pěknému profesionálnímu designu. S tím starým se současnost nedá srovnávat :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    15.9.2006 20:24 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Prošel jsem si všemi vzhledy od dob penguina a také si myslím, že se to pořád lepší :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    15.9.2006 19:30 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Jo jo, hardware na penguinu, to byly časy... :-)

    Chci se zeptat, čím jsou udělané ty screenshoty? Existuje nástroj, na "vyfocení" celé stránky, anebo se s tím musí člověk pachtit v nějakém grafickém editoru?
    15.9.2006 19:45 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Nevím, co používá Leoš, ale khtml2png by mohlo být to, co hledáš.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.9.2006 20:00 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Škoda jen (pro mě), že je k tomu potřeba kdelib. Ale to si člověk asi nevybere, zapátral jsem a objevil rozšíření pro Firefox - Screen grab!. To zase potřebuje Javu. :-/
    15.9.2006 20:06 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Jsem odpadlík, mám tu oboje :-D
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    15.9.2006 20:09 KS | skóre: 10 | blog: blg | Horní polní u západní dolní
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    A co GraphicsEx?
    Pochybnost, nejistota - základ poznání
    16.9.2006 10:57 Michal Karas | skóre: 45 | blog: /dev/random
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Díky, to je přesně to, co jsem chtěl. :-)
    15.9.2006 20:58 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Jo jo screengrab, ale posledni dobou je nejak slozite jej zprovoznit. Mnadriva 2006 jeden, Fedora Core 5 ne.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    d.f.h avatar 15.9.2006 21:13 d.f.h | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    doporučuju save as image extension pro firefox.
    15.9.2006 19:35 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    GIMP 1.3 je venku. Sakra, přece to není tak dávno. Nějak se mi to všechno motá, nic si nepamatuju. Tak možná poslední dva měsíce, pak je středověk.
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 19:37 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Mimochodem, máte někdo screen toho dávného (nebo nedávného, já fakt nevím kdy to bylo) redesignu, který čtenáři vypískali a výsledkem bylo vypsání soutěže (v níž jediný soutěžící byl právě tento současný vzhled)>
    Copak toho není dost?
    15.9.2006 20:08 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Oficiální screenshot není. Někde bych však mohl vyhrabat ty návrhy (mock-up) -- byla to asi tři barevná provedení... Ale proč si kazit radost, že?
    15.9.2006 20:31 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    jejda, promiň
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    15.9.2006 20:50 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    To jsem si moh' myslet... ;-)
    15.9.2006 20:31 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Nejsem si jistý, ale není to náhodou tenhle? http://www.zdenda.com/scr_1095963132.png
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    houska avatar 16.9.2006 12:38 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    jak tenhle screenshot muze byt starej?
    16.9.2006 12:57 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Přibližně dva roky, dívej se na něj pozorně :-)
    Copak toho není dost?
    houska avatar 16.9.2006 18:50 houska | skóre: 41 | blog: HW
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Ano mohl bych si zjisit kdy bylo 23.zari ctvrtek a nebo kdy vysel kernel 2.6.8.1 ale ja se radsi zeptal ;)
    16.9.2006 18:52 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Nebo se podívat napravo od loga abcl, kde je datum celé :-P
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Isah avatar 15.9.2006 22:41 Isah | skóre: 4 | blog: SF | Matička stověžatá
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka

    Nový vzhled je moc pěkný, ale já, nevím proč, mám od doby jeho nasazení problém něco vidět ( Subjektivní pocit ). Ta modrá mi tak nějak splývá před očima :-( Nu, nadešel čas zajít na oční.

    Omnia mea mecum porto. Dubito ergo cogito, cogito ergo sum
    16.9.2006 14:23 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Souhlas, "6. 12. 2002" byl nejhezčí a nejčitelnější design. Teď jen zjistit, jestli to není tím, že jsem od té doby nebyl u očařky a tak ve škole každý semestr sedím o kousek blíž k tabuli. Akorát mám obavy, že letos si už budu muset sednout za katedru :-D
    θηριον ειμι
    16.9.2006 21:00 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    Doporucuji dvoje bryle. Silnejsi, ktere mas bezne nosit a slabsi ( vetsinou ktere jsi nosil nez ti predepsali silnejsi dioprie ), ktere mas na pocitac. Ja tento system uz nekolik let uspesne pouzivam a mene se me kazi zrak.
    Filip Dominec avatar 17.9.2006 19:48 Filip Dominec | skóre: 10 | blog: GetTheTrueFacts
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    17.9.2006 22:44 thefox | skóre: 25 | Ťapešovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    V tom najnovšom screenshote vyzerá logo abclinuxu ako keby bolo nacachované. Je to bug alebo feature? Ak bug, tak by sa to možno patrilo nafotiť "správne", aby bola zachovaná historická objektivita :-)

    (Mne sa to staré logo páčilo viac.)
    0118 999 881 999 119 725 3
    David Watzke avatar 18.9.2006 18:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Proměny Abíčka
    V tom najnovšom screenshote vyzerá logo abclinuxu ako keby bolo nacachované.
    Huh? Já (v Konqueroru) vidím stejný logo, jako je na screenshotu a cache jsem teď (pro jistotu) vyprázdnil...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.