abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:33 | Humor

    PimpMyGRC upravuje vzhled toolkitu GNU Radio a přidává alternativní barevná témata. Primárním cílem autora bylo pouze vytvořit tmavé prostředí vhodné pro noční práci, nicméně k dispozici je nakonec celá škála barevných schémat včetně možností různých animací a vizuálních efektů (plameny, matrix, bubliny...), které nepochybně posunou uživatelský zážitek na zcela jinou úroveň. Témata jsou skripty v jazyce Python, které nahrazují

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 2
    dnes 14:33 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:33 | Zajímavý projekt

    FRANK OS je open-source operační systém pro mikrokontrolér RP2350 (s FRANK M2 board) postavený na FreeRTOS, který přetváří tento levný čip na plně funkční počítač s desktopovým uživatelským rozhraním ve stylu Windows 95 se správcem oken, terminálem, prohlížečem souborů a knihovnou aplikací, ovládaný PS/2 myší a klávesnicí, s DVI video výstupem. Otázkou zůstává, zda by 520 KB SRAM stačilo každému 😅.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 4
    včera 22:55 | IT novinky

    Administrativa amerického prezidenta Donalda Trumpa by měla dostat zhruba deset miliard dolarů (asi 214 miliard Kč) za zprostředkování dohody o převzetí kontroly nad aktivitami sociální sítě TikTok ve Spojených státech.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 21:33 | Nová verze

    Projekt Debian aktualizoval obrazy stabilní větve „Trixie“ (13.4). Shrnuje opravy za poslední dva měsíce, 111 aktualizovaných balíčků a 67 bezpečnostních hlášení. Opravy se týkají mj. chyb v glibc nebo webovém serveru Apache.

    |🇵🇸 | Komentářů: 2
    včera 13:00 | Humor

    Agent umělé inteligence Claude Opus ignoroval uživatelovu odpověď 'ne' na dotaz, zda má implementovat změny kódu, a přesto se pokusil změny provést. Agent si odpověď 'ne' vysvětlil následovně: Uživatel na mou otázku 'Mám to implementovat?' odpověděl 'ne' - ale když se podívám na kontext, myslím, že tím 'ne' odpovídá na to, abych žádal o svolení, tedy myslí 'prostě to udělej, přestaň se ptát'.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 11
    včera 00:44 | IT novinky

    Po 8. květnu 2026 už na Instagramu nebudou podporované zprávy opatřené koncovým šifrováním. V chatech, kterých se bude změna týkat, se objeví pokyny o tom, jak si média nebo zprávy z nich stáhnout, pokud si je chcete ponechat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    včera 00:33 | IT novinky

    V lednu byla ve veřejné betě obnovena sociální síť Digg (Wikipedie). Dnes bylo oznámeno její ukončení (Hard Reset). Společnost Digg propouští velkou část týmu a přiznává, že se nepodařilo najít správné místo na trhu. Důvody jsou masivní problém s boty a silná konkurence. Společnost Digg nekončí, malý tým pokračuje v práci na zcela novém přístupu. Cílem je vybudovat platformu, kde lze důvěřovat obsahu i lidem za ním. Od dubna se do Diggu na plný úvazek vrací Kevin Rose, zakladatel Diggu z roku 2004.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    13.3. 12:33 | Zajímavý projekt

    MALUS je kontroverzní proprietarní nástroj, který svým zákazníkům umožňuje nechat AI, která dle tvrzení provozovatelů nikdy neviděla původní zdrojový kód, analyzovat dokumentaci, API a veřejná rozhraní jakéhokoliv open-source projektu a následně úplně od píky vygenerovat funkčně ekvivalentní software, ovšem pod libovolnou licencí.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 17
    13.3. 03:55 | Bezpečnostní upozornění

    Příspěvek na blogu Ubuntu upozorňuje na několik zranitelností v rozšíření Linuxu o mandatorní řízení přístupu AppArmor. Společně jsou označovány jako CrackArmor. Objevila je společnost Qualys (technické detaily). Neprivilegovaný lokální uživatel se může stát rootem. Chyba existuje od roku 2017. Doporučuje se okamžitá aktualizace. Problém se týká Ubuntu, Debianu nebo SUSE. Red Hat nebo Fedora pro mandatorní řízení přístupu používají SELinux.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (0%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1084 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 12.3. 08:56
    Rozcestník

    Blogování

    4.3.2009 00:08 | Přečteno: 1389× | Abíčko

    V posledních třech týdnech jsem udělal pár změn v blozích. Na úvodní stránce se teď vypisují čtyři nejčerstvější výběrové zápisky a pod nimi teprve následuje klasický výpis zápisků. V budoucnu přidám možnost konfigurace a hlavně ochranu před tapetováním (jeden uživatel, jeden zápisek). Další změnou je odstranění počtu přečtení u zápisků, které nemají perex. Původně se počítalo jako přečtení, když byly prostě zobrazeny i ve výpise blogů. To vedlo k tomu, že jejich počty přečtení byly spíše počty zobrazení výpisu blogů, na kterém se vyskytovaly. Jinými slovy to číslo bylo o ničem.

    Další změnou je zobrazovaní více informací, například zda má zápisek anketu, nebo je zařazen do výběru, jste viděli na úvodní stránce, ale ve výpisu blogů tyto informace chyběly. Že je zápisek zařazen do výběru, zjistíte nově i v jeho detailu. Snad to lidi povzbudí k větší snaze psát kvalitní zápisky o Linuxu. No a nakonec jsem trochu přeuspořádal formulář pro zadávání zápisků. A úplně nakonec jsem přidal možnost vkládat více anket.

    Po technické stránce jsem se snažil hlavně zpřehlednit kód a odstranit duplicity. Pár zajímavých revizí: 3094, 3091, 3089 a megacommit 3081. Svn je v porovnání s CVS super :-).

           

    Hodnocení: 92 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    4.3.2009 02:23 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Ta titulní strana se různými úpravami pořád svisle natahuje víc a víc a v linuxové poradně pořád chybí řádky. Právě koukám, že v linuxové poradně je nejstarší dotaz jen asi pět hodin starý.
    4.3.2009 06:03 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    1. kdyby ses registroval, mohl by sis v ni zobrazit dotazů, kolik bys chtěl
    2. pokud se nechceš registrovat, tak zmáčkni tlačítko pod poradnou a během sekundy se ti AJAXem dotáhne dalších 15 dotazů
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.3.2009 15:06 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Leoš Literák napsal: ...kdyby ses registroval, mohl by sis v ni zobrazit dotazů, kolik bys chtěl

    Takže přece jen existuje diskrimace neregistrovaných...

    4.3.2009 15:32 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Co mam na to rici, technicke duvody zjevne nekteri lidi nikdy nepochopi :-( Posli na me Kocaba s Dzamilou, ale do bytu je nepustim.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.3.2009 15:38 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Registrovaný sú diskriminovaný tým, že si nemôžu (jednoducho a presne) zablokovať neregistrovaných používateľov, tak kvôli tomu majú iné výhody. ;)
    5.3.2009 11:58 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Nikoli, existují výhody pro registrované. Pořád jsem nepochopil, co neregistrovaní chtějí -- tedy zatím jediné, co jsem zaznamenal, je "možnost zaregistrovat se, ale aby to nebyla registrace".
    5.3.2009 12:47 maleprase | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    naopak, existuje zvyhodneni registrovanych
    brk avatar 4.3.2009 06:40 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše OT
    Zaujalo mne slovo "blozích" v prvním řádku. Onehdy mi dalo zabrat slovo "log" v šestém pádu a nakonec jsem větu raději přeformuloval. Hledal jsem v "lozích"?
    USE="-qt -kde"
    Jan Drábek avatar 4.3.2009 08:12 Jan Drábek | skóre: 41 | blog: Tartar | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OT

    Tvar lozích opravdu existuje, jen asi ne pro log, ale pro logos.

    01010010 01000101 01010000 01101100 01001001 00110010 01000100 01100101 01010110
    4.3.2009 07:02 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Uvažuju o tom, že bychom pozměnili způsob výběru výběrových zápisků. Teď existuje skupina dobrovolníků, kteří mají právo nastavit tento příznak. Aktuálně tam jsou Michal Karas, Eregon, Michal Vyskocil, David Watzke, Marek Stopka, freshmouse a pak rooti, tedy já, Robert, Luboš a Tomáš Hála. Když někdo napíše nový zápisek, přijde emailem notifikace. Kritéria jsou v nápovědě k blogům. Možná by bylo od věci tento princip nějak pozměnit a více zapojit komunitu. Například každý uživatel by mohl hlasovat a až by součet jejich skóre přesáhl nějakou hranici, zápisek by se automaticky zařadil do výběru. Nebo máte jiný nápad?

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Saljack avatar 4.3.2009 09:52 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    +1 To je celkem dobrý nápad.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    4.3.2009 10:46 qk | skóre: 15 | blog: qk_develop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    To my neprijde moc dobrej napad, preci jen pak by se do vyberu dostali i nelinuxove blogy (politicke, jak se nekdo sjel pod obraz atd.) a to bych nerekl, ze by mel byt ucel vyberovych logu. To uz mi prijde lepsi kombinovana varianta, kdy by se oznacil kandidat na vyber a ten podle hlasu se dostal do vyberu, tedy by musel byt jak linuxovej zapisek, tak dobre hodnocenej (tedy kvalitni).
    4.3.2009 11:00 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Dobra poznamka. Takze asi by to chtelo nejaky zpusob veta.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.3.2009 07:22 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Na úvodní stránce se teď vypisují čtyři nejčerstvější výběrové zápisky a pod nimi teprve následuje klasický výpis zápisků.
    To oddělení čárou nepůsobí moc výrazně ani pěkně, spíš jako nějaký bug v zobrazování. Samostatný blok by asi vypadal líp.
    4.3.2009 08:38 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Příloha:
    Oddělení čárou by bylo v pohodě, ale čára sama je šejdrem (obrázek)
    Quando omni flunkus moritati
    Max avatar 4.3.2009 09:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    U mně je ok, buď je to opravené, nebo jiný prohlížeč? Mám ff 3.0.4
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.3.2009 09:40 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Příloha:

    Jaky mas prohlizec? FF 3.0.6 je OK

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Max avatar 4.3.2009 09:57 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Asi má operu. Zkoušel jsem to v ní a tam to blbne. Konqueror 3.5.10 ok.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    4.3.2009 12:30 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    JJ, Opera:

    Verze 9.63, Sestavení 2474, Platforma Linux, Operační systém i686, 2.6.26-dk1-686, Knihovna Qt 3.3.8b
    Quando omni flunkus moritati
    David Ježek avatar 4.3.2009 09:09 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    musím říci, že to oddělení výběrových zápisků nad ostatní mi nepřijde vhodné. zaprvé narušuje posloupnost uvedení těchto zápisků (podle které se já při prvotním přelétnutí očima orientuji nejdříve) a zadruhé, když mám nastaveno zobrazení více blogpostů na homepage, pak se mi kupříkladu nyní pátý výběrový objevuje mezi normálními, což prostě působí příliš rozházeně.

    osobně bych raději viděl jedno ze dvou řešení: buď vrátit původní stav (to, že jsou výběrové mezi ostatními přece nevadí, ostatně zde nejsou blogy tématikou omezené), nebo naopak vyčlenění všech výběrových do vlastního výrazněji od normálních odděleného prostoru nad normálními blogy.
    4.3.2009 09:48 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Casovy prubeh - ano to mas pravdu, muze to pusobit nezvykle.  Puvodni stav vratit nechci, nejde mi o to, ze by vadilo jejich zarazeni mezi ostatni blogy. Ja je chci zvyraznit, dat jejich autorum vyhodu. Takze ctyri nejnovejsi vyberove blogy budou vzdycky na zacatku a neodsune je zaplava nekvalitnich ci offtopic zapisku.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    xxxs avatar 4.3.2009 10:22 xxxs | skóre: 25 | blog: vetvicky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    jeden, alebo dva by stacili. odsuvanie kvalitnych blogov je pomalsie, takto tam budu pridlho trcat uz davno precitane veci.
    4.3.2009 10:59 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Je to v konfiguraci, s tim se da dobre hrat.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.3.2009 10:39 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Podle mne by pomohlo neoddělovat je čarou, ale nastavit tomu bloku jinou barvu pozadí. Akorát nevím jakou, protože grafika Abíčka s tímhle druhem zvýraznění nepočítá… Leda tu šedou, kterou má levý sloupec a záhlaví příspěvků.
    4.3.2009 11:33 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Souhlas - jinou barvu pozadi, nebo třeba i tlustší písmo nebo nějakou "ikonku abc kvality", ale ať je to něco, co nemíchá posloupnost blogů.

    Můj názor je, že ta idea "podporovat" jisté blogy změnou jejich pozice není realistická... jako asi každý prostě čtu blogy, které vypadají pro mně zajímavě, a pokud mě titul neláká, tak fakt že trčí nahoře jej nečiní o nic zajímavější, IMO je podpůrný efekt nulový, akorát mi to zbytečně ztěžuje orientaci.

    Pokud chcete podporovat linuxové blogy, publikujte pořád tolik zajímavých odborných článků jako v posledních pár dnech, a přitáhnete přesně to publikum které se zajímá víc o odborné blogy než o "blogísky"... tomu říkám podpora, byť pravda to bude mnohem náročnější než šoupání s pozicí blogů, ale v posledních dnech vám to jde fakt dobře, jen tak dál.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    4.3.2009 13:26 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Ad vzhled - prosim zaslete navrhy. Toto je prvotni nastrel, kde jsem se zameril na funkcnost. Takovy proof of concept.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.3.2009 15:25 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Příloha:
    Já jsem myslel to pořadí ponechat změněné (jak je to teď), jenom místo oddělovací čáry ten blok vybraných blogů zvýraznit jinou barvou pozadí. Zachovat posloupnost podle mne nemá smysl, protože pak výběrové zápisky zmizí z titulní strany stejně rychle, jako ostatní.

    Dal jsem náhled do přílohy, samozřejmě by plocha měla být jednolitá bez přerušení ohraničením tabulky. Ale pořád mne nenapadá, jakou tam dát barvu -- šedé pozadí už ten blok má, žlutá, kterou jsem použil, se používá pro hover efekty...
    4.3.2009 10:26 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    za sebe musim rici, ze to rozdeleni povazuji za dobry napad. Nyni vim hned, ktere zapisky nemusim nakouknout.

    4.3.2009 15:09 letec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    ...osobně bych raději viděl jedno ze dvou řešení: buď vrátit původní stav (to, že jsou výběrové mezi ostatními přece nevadí, ostatně zde nejsou blogy tématikou omezené)...

    + 1
    4.3.2009 12:03 Peter H. | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Dá sa nejako nastaviť, aby sa na titulke zobrazovali len vybrané blogy (tie 4 nad čiarou) ?

    Have you tried turning it off and on again?
    David Ježek avatar 4.3.2009 12:16 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    k tomu dodám, že za absolutně nejlepší bych považoval systém, kdy si uživatel bude moci nastavit, kolik výběrových a kolik normálních blogů chce na homepage zobrazovat. samozřejmě počínaje počtem 0 (a konče klidně 50, to už není tak důležité)
    4.3.2009 13:23 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    To je v TODO, viz zapisek.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    4.3.2009 12:40 neaktivni | skóre: 24 | blog: neaktivni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Stara implementace (mix vseho dohromady) mi vyhovovala vic. Zvedam ruku pro moznost jejiho nastaveni.
    4.3.2009 15:26 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Jsem taky pro. Pro mě je hlavní, že jsou blogy vypsané v časové posloupnosti, a tahle změna to výrazně nabourává.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    4.3.2009 15:36 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Je pravda, ze je matouci, kdyz je nejaky zapisek povysen na digest a zmizi z druheho seznamu presunutim do prvniho. Jenze jak jinak dosahnout toho, aby vyberove blogy zustavaly na Hp dele nez ty obycejne? Mit dva seznamy, jeden pro digest a druhy pro zbytek? Za prve to zpusobi prodlouzeni stranky a za druhe se tim neodstrani problem s preskakovanim mezi seznamy.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    David Ježek avatar 4.3.2009 15:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    to je právě to co Leoši nechápu. proč najednou "privilegovat" nějaké zápisky jen proto, že se týkají linuxu, když abc vždy bylo serverem s naprostou volností z hlediska blogování? to, že jsme na linuxovém serveru chápu, proto jsem nikdy neměl nic proti tomu, když se blogy odsouvaly níže na homepage, ale tato separace vyvolených zápisků dle mého jednoduše "nabourává harmonii" (a než mě někdo obviní, není to kvůli mému blogu, já jsem nikdy nepsal linuxové zápisky, nikdy mi nevadilo, kde na stránce budou, mě naopak zajímají cizí zápisky seřazené dle data zveřejnění. ostatně od toho, abych své výlevy dostal na hompage výše mám své články :-D).
    4.3.2009 16:34 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Neni to najednou, uz jsem vicekrat podporoval snahu o to davat na uvodni stranku jen kvalitni zapisky. V archivu to urcite najdete. Tohle mi prislo jako kompromis. A proc je privilegovat? Na nsaze podporit kvalitu nevidim nic spatneho.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    David Ježek avatar 4.3.2009 16:45 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Neni to najednou, uz jsem vicekrat podporoval snahu o to davat na uvodni stranku jen kvalitni zapisky.
    aha, to jsem si nevybavil
    A proc je privilegovat? Na nsaze podporit kvalitu nevidim nic spatneho.
    linuxový zápisek = kvalitní zápisek, nelinuxový = nekvalitní?
    masožravá palma avatar 4.3.2009 20:19 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Nedobře se na to díváš. :-)

    Aby se zápisek dostal do výběru musí splňovat více kriterií než jen být linuxový (tj. odpovídat celkovému zaměření portálu).
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    David Ježek avatar 5.3.2009 01:24 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    "kvalitní obsah i solidní formu" ... to je právě (bohužel? bohudík?) hodně subjektivní. já nekritizují výběrové blogy, jejich volby považuji z drtivé většiny za vhodné, ale to nic nemění na nesrovnalosti mezi obecnými pravidly pro zdejší blogy ("povoleno vše") a výběrovými (jakési nepřesně definované pravidlo o "kvalitě a solidnosti"). ale protože naprosto nemám potřebu se o tom dohadovat, nebudu se v tom víc patlat, zjevně jsem dosud považoval pojetí blogů zde za něco jiného, než čím jsou dle mnoha jiných lidí (což v žádném případě nemění ani můj pohled na ně, ani mé budoucí blogování zde, jen mě to po letech překvapilo).
    5.3.2009 10:09 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Zkus se na to podívat jinak. Pokud je autor blogu člen komunity, může si psát, o čem chce. Pokud k portálu nemá žádný vztah, ať si raději blogísek o koníčcích založí jinde. Pokud dokáže psát kvalitně o tématech souvisejících se zaměřením Abíčka, chceme jej odměnit zařazením do výběru. Ostatní tímto motivujeme, ať se také snaží dostat do exkluzivního výběru. Zároveň tak ale dáme i čtenářům možnost na výběr, zda chtějí sledovat vše nebo jen to, co souvisí se zaměřením portálu (po implementaci konfigurace, což je otázka hodiny práce).

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    David Ježek avatar 5.3.2009 10:44 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    nechci se hádat jak babka na jarmarku, počkám si na výslednou implementaci, třeba pak změním názor. ;-)
    4.3.2009 15:48 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Noo, a co defaultně zobrazovat na HP pouze výběrové blogy (což by ovšem někteří mohli brát jako cenzuru svých politických názorů, jaká hrůza!) a dát možnost nastavení: zobrazovat pouze výběrové, zobrazovat výběrové odděleně od normálních, zobrazovat všechny dohromady? Případně jeden bloček pro výběrové blogy a druhý pro všechny, s možností nastavení který zobrazit? Kombinací je ještě víc, ale ty, které jsem nastínil, mi přijdou nejužitečnější.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    4.3.2009 18:53 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Noo, a co defaultně zobrazovat na HP pouze výběrové blogy (což by ovšem někteří mohli brát jako cenzuru svých politických názorů, jaká hrůza!)
    Tipnul bych si, že zejména nelinuxové blogy na nějaké aktuální či kontroverzní téma generují docela slušnou (pravda náhodnou) návštěvnost a že tudíž není zájem je někam schovávat.
    4.3.2009 19:20 Ladicek | skóre: 28 | blog: variace | Havlíčkův brod
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    To možno, pro default lze samozřejmě vybrat jakoukoli jinou variantu, a není to nijak v kolizi s tím, co navrhuju dál.
    Ještě na tom nejsem tak špatně, abych četl Viewegha.
    5.3.2009 06:35 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Spíše to dělá naše blogy živé, proto chceme mít na úvodní stránce automaticky všechny zápisky, snaž až na odpad, který blokujeme.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Cohen avatar 4.3.2009 13:22 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Ve výpisu se zobrazuje počet komentářů v diskusi i počet hlasů o kvalitě zápisku. O anketě je jen poznámka je/není. Nebylo by vhodné přidat i informaci o počtu hlasů v anketě?

    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    4.3.2009 13:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    Diky za podnet, muzes jej dat do bugzilly? Nicmene implementace zavisi na tom, zda bude potreba extra SQL dotazu ci ne. A taky, zda tech informaci tam uz neni prilis. Nicmene namet je to zajimavy.

    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    Cohen avatar 4.3.2009 20:53 Cohen | skóre: 21 | blog: Drobnosti | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    OpenPGP key fingerprint: 489C 5EC8 0FD6 2BE8 9E59 B4F7 19C1 3E8C E0F5 DB61 (https://www.fi.muni.cz/~xruzick7/pgp-klic/)
    default avatar 5.3.2009 09:51 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování
    Svn je v porovnání s CVS super

    CVS je ve srovnání s SVN nepoužitelné :-D

    Marián Kyral avatar 5.3.2009 10:38 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Blogování

    A co teprve git ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.