abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 17:22 | Nová verze

    Byl vydán Linux Mint 22.2 s kódovým jménem Zara. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze novou XApp aplikaci Fingwit pro autentizaci pomocí otisků prstů nebo vlastní fork knihovny libAdwaita s názvem libAdapta podporující grafická témata. Linux Mint 22.2 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:55 | IT novinky

    Čínská společnost Tencent uvolnila svůj AI model HunyuanWorld-Voyager pro generování videí 3D světů z jednoho obrázku a určené trajektorie kamery. Licence ale nedovoluje jeho používání na území Evropské unie, Spojeného království a Jižní Koreje.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 12:11 | Komunita

    Blender Studio se spojilo s kapelou OK Go a výsledkem je videoklip k písni Impulse Purchase. Stejně jako samotný 3D software Blender je i ve videoklipu použitý animovaný chlápek open source. Kdokoli si jej může stáhnout a upravovat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 01:33 | Komunita

    Zig Software Foundation stojící za programovacím jazykem Zig publikovala finanční zprávu za rok 2024. Současně s prosbou o finanční příspěvek.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 00:22 | Nová verze

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za srpen (YouTube). Vypíchnuta je podpora Tabulek Google, implementace Gamepad API a Cookie Store API nebo také podpora WebGL na Linuxu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:44 | Komunita

    openSUSE Leap 16, včetně Leap Micra 6.2+, nově nabízí 24 měsíců podpory pro každé vydání. To je dva roky aktualizací a stability, což z něj činí nejdéle podporovanou komunitní distribuci vůbec. Leap se tak stává ideální platformou pro všechny, kdo hledají moderní, stabilní a dlouhodobě podporovanou komunitní Linux distribuci.

    lkocman | Komentářů: 0
    včera 16:33 | Bezpečnostní upozornění

    Národní úřad pro kybernetickou a informační bezpečnost (NÚKIB) vydal dne 3. 9. 2025 VAROVÁNÍ před hrozbou v oblasti kybernetické bezpečnosti spočívající v předávání systémových a uživatelských dat do Čínské lidové republiky a ve vzdálené správě technických aktiv vykonávané z území Čínské lidové republiky. Varováním se musí zabývat povinné osoby podle zákona o kybernetické bezpečnosti.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 27
    včera 11:55 | IT novinky

    Americká internetová společnost Google nemusí prodat svůj prohlížeč Chrome ani operační systém Android. Rozhodl o tom soud ve Washingtonu, který tak zamítl požadavek amerického ministerstva spravedlnosti. Soud ale firmě nařídil sdílet data s jinými podniky v zájmu posílení konkurence v oblasti internetového vyhledávání. Zároveň Googlu zakázal uzavírat dohody s výrobci mobilních a dalších zařízení, které by znemožňovaly

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 11:33 | Humor

    Prvního září ozbrojení policisté zatkli na na londýnském letišti Heathrow scénáristu a režiséra Grahama Linehana, známého především komediálními seriály Ajťáci, Otec Ted nebo Black Books. Během výslechu měl 57letý Graham nebezpečně zvýšený krevní tlak až na samou hranici mrtvice a proto byl z policejní stanice převezen do nemocnice. Důvodem zatčení bylo údajné podněcování násilí v jeho 'vtipných' příspěvcích na sociální síti

    … více »
    Gréta | Komentářů: 100
    včera 10:22 | Pozvánky

    Studentská dílna Macgyver zve na další Virtuální Bastlírnu - pravidelné online setkání všech, kdo mají blízko k bastlení, elektronice, IT, vědě a technice. Letní prázdniny jsou za námi a je čas probrat novinky, které se přes srpen nahromadily. Tentokrát jich je více než 50! Těšit se můžete mimo jiné na:

    Hardware – Bus Pirate na ESP32, reverse engineering Raspberry Pi, pseudo-ZX-80 na RISC-V, PicoCalc, organizéry na nářadí z pěny nebo … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    Pro otevření více webových stránek ve webovém prohlížečí používám
     (82%)
     (8%)
     (2%)
     (3%)
     (4%)
     (1%)
    Celkem 141 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 16:12
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek


    Vložit další komentář
    12.11.2013 17:53 anonymator | skóre: 3 | blog: anonymator
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Ono je to jedno. Hlavne aby si si našetril na ten výpadok príjmov, keď o 2-3 roky vyhoríš.
    pavlix avatar 12.11.2013 18:51 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    +1
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    15.11.2013 07:38 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    +10.

    BTW uprimne by me zajimalo jak kdo tady ma zkusenosti s vyhorenim. Bez prdele, protoze tohle je vazna vec.
    lucorp avatar 15.11.2013 08:37 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    15.11.2013 11:25 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Většinou se vyhoření pociťuje u profesí, kde se pracuje s lidmi. Protože tam navíc kromě toho, že člověk má hodně práce a málo odpočívá, tak potřebuje vkládat do těch lidí kladné emoce, nějakou naději. Viz zdravotní sestry, lékaři, učitelé, práce s postiženými, bezdomovci, drogově závislými, humanitární mise po světě, a pod. Přímý programing a další technické obory většinou mají dlouhodobé přepracování a samozřejmě mohou tam být somatické návazné problémy, ale vyhoření většinou znamená emoční zploštění/vyčerpanost a ta v těch technických profesích není tak zásadní.
    pavlix avatar 16.11.2013 14:45 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    To zní jako by v technických profesích člověk nepotřeboval pracovat s lidmi a nepotřeboval udržovat kladné emoce ;).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    22.11.2013 12:42 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Jako bychom nevkládali dost naděje do toho, že protistrana pochopí k čemu je naše práce vlastně dobrá.. 8-/
    16.11.2013 09:02 Bill Gates
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    "stracas zaujem o to co robis a aj vsetko ine. robis veci automaticky a iba pre vykon. to je vyhorenie. bud ta prestane zaujimat to, co robis uplne, alebo stratis silu urobit co i len minimalny ukon suvisiaci s pracou a neskor aj s cimkolvek inym. "

    hm, tak vidim ze asi uz jsem davno po vyhoreni :( Z tohoto se uz nejakou dobu pomalu snazim dostat + deprese. Vysledek nekolikaleteho IT www+shop+cms+servery+grafika onemanshow firma (dnes je mi 36). Uz firma nejsem. Nedam to. Nemuzu. Tezce jsem zvolnil a dost prepracoval svuj styl zivota.

    Ja mam jeste takovou zkusenost ze i kdyz je ukol naprosto trivialni, ja radeji jdu udelat ukol mene trivialni, napriklad umyt nadobi, nez opravit 3 radky kodu. To je takovy kurewsky odpor k te praci pro klienta, ze to snad zazil jen ten kdo vyhorel. A pritom umyvani nadobi je hodina a oprava 3 radku je 10 minut jeste k tomu za penize. To je proste o psychologii. mKOPR (mega kurevsky odpor k praci). Ani ty penize za tu praci uz pro me nemaji hodnotu asi. Vidim v nich onu otrocinu. Nevim. Nekdy je te prace opet tolik, ze nejsem schopen vybrat vec se kterou zacit a tak proste nezacnu s nicim, nebo necim uplne jinym nesouvisejicim, treba to zminovane nadobi. Hrozne me to desi kam az to muze zajit. Jedine co me k tomu nuti neco delat je honba za prezitim a zatim nerozjeta vlastni zahrada. Bohuzel neco jist musim, tak holt beru z psychiky, prevadim ji na praci, tu na penize a to zpet na jidlo, ktere spalim ve svalech behem dne a psychika je nenavratne v prdeli.

    Uvazoval jsem silne o zmene zpusobu prace a to taky ted delam. Zmena oboru z IT na uplne trosku jineho i kdyz podobneho, ale uplne jinak. Spise ja davam svou praci komunite a komunita to vyuziva a je za to rada, ne ze zakaznik nebo zadavatel po me jeci, kdy uz to kurwa bude hotove, nebo ze mi snizi odmenu. Pomaha to. Hodne. To je asi ta kdesi zminovana psychozatez typu byt nekoho otrokem.

    Tos tak asi.
    pavlix avatar 15.11.2013 09:01 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Já osobně mám docela velký pud sebezáchovy, takže mám období, kdy to s prací přeháním, relativně krátká. Jestli správně chápu vyhoření, tak to musí člověk blbnout tak dlouho, až zapomene nejenom proč to dělá, ale i že to někdy dělal jinak.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    AraxoN avatar 12.11.2013 18:44 AraxoN | skóre: 47 | blog: slon_v_porcelane | Košice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Keď dostávaš priemer v regióne, tak to si na tom dobre. Priemer má takú vlastnosť, že je viac ľudí, čo majú menej ako priemere, než tých čo majú viac.

    Sústredil by som sa na udržanie platu a zníženie záťaže. Robiť toľko rozdielnych vecí a venovať tomu 10 hodín denne, to Ti polezie na hlavu.
    lucorp avatar 12.11.2013 19:58 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Ano, tejto vlastnosti priemeru som si vedomy, aj toho ze keby som si vyratal median tak som na tom velmi dobre. Problem je ze dostavam priemer z najhorsie platenej cinnosti z celeho zaberu veci co robim (webmaster je plateny ovela horsie nez php skripter)
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    12.11.2013 21:15 m-a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Ak si na to 24/7 sam bez moznosti striedania, tak odtial utekaj. Predpokladam, ze mas na mysli len to, ze si na telefone (on-call, on-duty, akokolvek sa to nazyva), ale ten stres sa prejavi. Mozno sa ti to teraz nezda, ale po par rokoch pridu problemy so spankom.
    13.11.2013 09:09 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Přesně tak. Pokud jsi na to sám, tak nehleď na to kolik máš na výplatu, ale tlač na firmu aby přijala ještě jednoho člověka, který by tě mohl v případě potřeby zastoupit. I když budete mít oba relativně malý plat, ušetříš si zdraví a nakonec budete spokojeni úplně všichni - firma bude mít jistotu, že když se s tebou něco stane nebo budeš mít dovolenou, bude náhradník. Dotyčný najde práci. A ty se z toho nezblázníš.

    Zaměstnávat na IT jednoho člověka - to je představa minulého století. To může postačovat leda tam, kde několikadenní výpadek počítače nebo nějaké služby nevadí. Z vlastní zkušenosti ale vím, že přes prvotní proklamace uživatelé remcají i při výpadku mnohem kratším.
    14.11.2013 18:02 lertimir | skóre: 64 | blog: Par_slov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    S tím, že to nemusí být zaměstnanec, ale externí kontrakt. A taky je třeba brát i nějaký peníz přímo za tu pohotovost, i když se nic nestane, tak pohotovost vyčerpává. A o pohotovost je třeba se dělit.
    Bedňa avatar 12.11.2013 23:01 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Steve dosť hustá práca, vypýtaj si toľko aby si si žil ako v bavlnke. Proste poplatiť účty a niečo bokom. Nechať spravovať IT zle plateným človekom je najväčšia bezpečnostná diera do systému.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    13.11.2013 07:00 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    mal by sis zapytat asistenta aby to s tebou po par letech neseklo jak uz tu nekdo zminil.
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    13.11.2013 07:58 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    ked sa rozpocitaju pracovne hodiny iba na 5 dni v tyzdni, pracujem cca 10 hodin denne

    To je moje touha, už skoro deset let dělám tyhle a větší pracovní hodiny, ale včetně víkendů. Dá se to, jen si člověk musí striktně oddělit soukromý a pracovní život a přes volno nesmí brát sebou telefon. Jo a taky si musíš uvědomit, že práce je jen práce a vždycky je někdo, kdo to umí líp a rychleji. Člověku se pak uleví, stres jde na pivo a jde to všechno tak nějak líp. Peníze jsou dostatečné, pokud pokryjí tvé potřeby, pokud nepokryjí, je jich málo, velikost sumy nehraje zas až tak roli.
    Max avatar 13.11.2013 09:39 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Já jedu miniálně 9h denně, víkendy ne, i když dost často trávím o víkendech né prací, ale průzkumama nejlepšího řešení, které bych mohl v jobu nasadit, což se dá brát také jako práce.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    kyknos avatar 22.11.2013 17:39 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    to JE prace
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    13.11.2013 08:47 anonymous
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    50.000 NET bych povazoval za totalni minimum?
    David Watzke avatar 13.11.2013 09:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Souhlas.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    13.11.2013 10:59 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Aby rodina mela z ceho dedit, az se zastreli? :-)
    13.11.2013 14:15 dementni.lojzik | skóre: 19 | blog: ze zivota na vsi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    teda ne ze bych mel moc znamych, co by delali obdobnou praci, ale od tech malo, co znam je tohle uplne mimo - maji tak kolem 25 000. Nikdo z nich nema 24/7 ale silne pochybuji, ze by tohle zdojnasobilo plat.
    Jakub Lucký avatar 13.11.2013 14:39 Jakub Lucký | skóre: 40 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Za hodinu pohotovosti náleží zaměstnanci 10% jeho běžné hodinové mzdy... Takže při nepřetržité pohotovosti je to (7*24-5*8) týdně o 12,8 zaplacených běžných pracovních hodin navíc. Za měsíc tak zhruba čtvrtina-pětina platu navrch...
    If you understand, things are just as they are; if you do not understand, things are just as they are.
    Max avatar 13.11.2013 14:55 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    To je pak na nějakých 30kkč, rozhodně né 50kkč. Dále bych zde zmínil problém menších měst, kde se neplatí jednak jako v Phe,ale také je docela o práci nouze. V takových případech musí zaměstnanec držet hubu a krok, jinak může jít, prože náhradník čeká v dlouhé frontě.
    Ohánět se zamětnanec samozřejmě může jak chce, ale pak musí očekávat, že mu to dá zaměstnavatel pěkně sežrat a pak je ta práce teprve výživná. Realita je většinou taková, že tabulky "neplatí", zamětnanci drží hubu a jsou rádi, že jsou rádi.
    Znám nemálo případů z okolí a vím, jak se věci mají a nikdo kalit vodu nebude, protože lepší nějaká práce, než žádná práce.
    Nevím, jaká je situace v místě tazatele, ale radit tu nějaké big částky, které by měl vytasit na svého zaměstnavatele a v případě neúspěchu dát pápá, to nemusí být ve finále to nejlepší řešení :-/.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.11.2013 16:32 smazáno | skóre: 18 | blog: smazáno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Osobne mi prijde 50 hrubeho v IT take minimum.
    Rezza avatar 13.11.2013 16:45 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Tak zalezi jake IT a taky kde. V bankach asi normalka, jinde urcite horsi, ale v malych firmickach?
    Max avatar 13.11.2013 23:13 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Myslel jsem, že se tu bavíme o čisté mzdě : NET - netto, né hrubé mzdě.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Max avatar 13.11.2013 14:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    To je celkem střízlivý pohled.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    13.11.2013 17:01 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    50k je slusny odhad, bohuzel ne realny. Cekal bych ze v CR takovy clovek nedostane vic nez 25-30k
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    13.11.2013 10:16 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Neřešil bych peníze. Jako v mnoha malých firmách stavěných více či méně na koleni tam máte tak trochu nepořádek v přiřazení práce a odpovědnosti (IT dělá všechno, co se týká elektroniky a počítačů, fotí marketingové materiály atd.).

    Začal bych tím, že bych práci ořezal na 40h týdně a donutil vedení, ať si na uklízení zaplatí uklízečku a na mytí nádobí zaplatí fotografa. Jinak přijde kolaps. Navíc takto žádný z oborů nebude dělán na vysoké úrovni.

    Jasně, někdy je třeba přesčas, ale přesčas nesmí být standard jinak přichází frustrace a pro nikoho není dobrý frustrovaný zaměstnanec.

    Nevím, kde to kdo vzal, ale to, co vídám v některých firmách je úchylnost. Někde se očekává, že pro hodně peněz se musí zaměstnanec sedřít. To je jednoznačně chyba vedení vyznávající zcestnou ideologii "lepší jeden ztrhaný přeplacený zaměstnanec než dva tak akorát naložení". A že tomu někde opravdu věří a ještě se tím chlubí.

    Momentálně dělám s jedním kanadským týmem pro mezinárodní společnost. Mám X-násobek průměrné mzdy a dělám z domova z Krupky. A nikdo by si nedovolil (dělám tu skoro 2 roky) po mě chtít o minutu víc než 40 hodin týdně. A cokoliv potřebuji řešit soukromého, vždycky dostanu odpověď ve stylu: "V pohodě, rodina je na prvním místě".

    Takže bych radil si první opravdu vyjasnit rozsah úkolů, které je vhodné, abyste v práci řešil.
    13.11.2013 11:03 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Ještě jste napsal, že máte manželku. Dokážu si představit nadšence po škole, co to takto táhne. Ale pokud máte rodinu, riskujete daleko větší ztráty, pokud nenajedete na nějakou rozumnější kolej. Pokud upřednostníte práci, pak rodina trpí.

    BTW já mám manželku a 4 děti.
    13.11.2013 12:01 dad
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    to co jste napsal je sice takove libive, ale plosne je to neproveditelne. Jestlize nejaka firma jedna lidsky , tak holt musi byt jina , ktera zamestnance odira. V globalnim svetovem trznim systemu se nastavi nejaka rovnovaha a vysledek denne pozorujeme.

    Samozrejme ze muze tazatel dosahnout ve sve firme lepsich podminke, ale je treba si uvedomit, ze kvuli tomu budou nekde na druhem konci sveta do nekoho vice kopano. Tak to holt je.
    13.11.2013 12:40 jj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Proč?
    14.11.2013 09:35 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Eh? Jako proc?

    Je to jen otazka pristupu kazdeho zamestnance. Ano, nekdy je to za cenu zmeny zamestnavatele. Ale velmi casto je to pouze o tom, jake hranice si zamestnanec nastavi.

    V pracovnim procesu jsem zatim pouze 10 let. Nikdy jsem nepracoval v nedeli. Zamestnavatel to musel respektovat a popravde receno jsem se nikdy nesetkal s problemem i kdyz ostatni v nedeli obcas delali.

    Neucastnil jsem se vikendovych teambuildingu. Vikend je muj a me rodiny. Takze jsem jel jenom na patek a vecer pak domu. Zamestnavatel s tim nikdy nemel problem. A i kdyby mel, je to jeho problem.

    Kdyz jsem jednou nastoupil na misto IT managera za 60k mesicne (coz je v regionu velmi velmi mnoho), zjistil jsem behem prvnich 14 dni, ze nemohu byt vzhledem ke svym zasadam soucasti firmy. Tak jsem dal vypoved anichz bych vedel co bude dal. Jasne ze se to zamestnavateli nelibilo. Vyhrozoval, ze na me posle ukrajince, ze si nikde jinde neskrtnu, ale to je to jedine, co mohl exvekslak delat (holt na nektere veci prijdete az po nastupu do prace). BTW toto byla trochu vetsi firma nez pise blogger, ale v podstate napln IT managera taky nakonec vypadala velmi podobne.

    Ale vsude, kde jsem, o me zamestnavatel vi, ze velmi dobre delam praci za kterou jsem placen. A o case, za ktery placen nejsem nebo jsi rozhoduji sam.

    Pravda je takova, ze neni odpovednost zamestnavatele se o zamestnance postarat, i kdyz by se to vsem socialisticky smyslejicim lidem libilo. Ti pak breci spolu s odborari jaci jsou chudaci. At si odborari breci a levicaci ztezuji, jak jsou k nim zamestnavatele kruti. Ja se proste zvedu a pujdu jinam, kde bude moje prace potreba a zaroven bude zamestnavatel dodrzovat me vyhovujici podminky.
    14.11.2013 09:38 Marek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    omlouvam se tem, co se to pokusili docist. i na muj vkus je tam strasne chyb.
    13.11.2013 19:55 w4rr10r
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Jasně, někdy je třeba přesčas, ale přesčas nesmí být standard jinak přichází frustrace a pro nikoho není dobrý frustrovaný zaměstnanec.

    Japonský hospodářský zázrak.

    JiK avatar 13.11.2013 16:05 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    7341,34 €. Ne, vazne. To cekas ze nekdo cizi bude znat tvou situaci lepe nez ty sam?
    lucorp avatar 13.11.2013 17:41 lucorp | skóre: 3 | blog: Konverzia stavbára na ajťáka | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    :D

    nie iba skusam ci nahodou niekto nerobi nieco podobne, aby som si dokazal porovnat ako som oceneny. Ako som pisal, skolu som skoncil uplne ineho zamerania, takze moje kontakty v tejto branzi sa daju spocitat na prstoch jednej ruky a tym padom si nemam s kym plat porovnat (tych par kontaktov robi v HP, takze su v uplne inej situacii).
    "Vyčíslovať straty na predajoch za pirátske kópie je ako vyčíslovať o koľko deti prichádzame masturbáciou..."
    Rezza avatar 13.11.2013 18:35 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Ja myslim, ze 7144,24 €!
    Bedňa avatar 13.11.2013 20:59 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Rasista :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    13.11.2013 17:47 danaketh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    Řekni si na kolik se cítíš. Jakou máš praxi? Jaké zkušenosti? Jak moc tě práce fyzicky a psychicky vyčerpává? Kolik ti zbývá volného času? Pokud nedokážeš ocenit sám sebe, máš problém a vždycky budeš dělat holku pro všechno za pár drobnejch.
    22.11.2013 13:21 radix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolko si zapytat?
    > Pokud nedokážeš ocenit sám sebe, máš problém a vždycky budeš dělat holku pro všechno za pár drobnejch.

    Ja si sve prace cenim na zhruba 1 milion korun za mesic, s touto castkou bych byl docela komfortni. Samozrejme prace v prijemnem prostredi, bez prescasu, s dobrou dopravni dostupnosti apod.

    Bohuzel mi ji nikdo nenabidnul a proto bud budu bydlet pod mostem a nebo trochu z pozadavku slevim. Kolik ale musim slevit netusim (nevim, za kolik maximalne je mne ochotny zamestnavatel zamestnat), proto se chci informovat o platech u podobnych pozic, abych pozadavek na plat ani nepodstrelil, ani neprestrelil.

    Plat je proste jen nejaka rovnovaha mezi nabidkou a poptavkou.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.