abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    17.5. 13:44 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová major verze 17 softwarového nástroje s webovým rozhraním umožňujícího spolupráci na zdrojových kódech GitLab (Wikipedie). Představení nových vlastností i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 12:22 | Komunita

    Sovereign Tech Fund, tj. program financování otevřeného softwaru německým ministerstvem hospodářství a ochrany klimatu, podpoří vývoj FFmpeg částkou 157 580 eur. V listopadu loňského roku podpořil GNOME částkou 1 milion eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.5. 01:55 | Komunita

    24. září 2024 budou zveřejněny zdrojové kódy přehrávače Winamp.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 23:33 | Nová verze

    Google Chrome 125 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 125.0.6422.60 přináší řadu oprav a vylepšení (YouTube). Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 9 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 21:11 | Nová verze

    Textový editor Neovim byl vydán ve verzi 0.10 (𝕏). Přehled novinek v příspěvku na blogu a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 20:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.3 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Přehled změn v příslušném seznamu. Tor Browser byl povýšen na verzi 13.0.15.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 13:33 | IT novinky

    Dnes ve 12:00 byla spuštěna první aukce domén .CZ. Zatím největší zájem je o dro.cz, kachnicka.cz, octavie.cz, uvycepu.cz a vnady.cz [𝕏].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    16.5. 13:22 | Nová verze

    JackTrip byl vydán ve verzi 2.3.0. Jedná se o multiplatformní open source software umožňující hudebníkům z různých částí světa společné hraní. JackTrip lze instalovat také z Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    16.5. 12:22 | Pozvánky

    Patnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 4. – 6. října 2024 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytváří všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 0
    16.5. 03:11 | Nová verze

    Program pro generování 3D lidských postav MakeHuman (Wikipedie, GitHub) byl vydán ve verzi 1.3.0. Hlavní novinkou je výběr tvaru těla (body shapes).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (75%)
     (5%)
     (10%)
     (9%)
    Celkem 312 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 14.5. 11:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    2.5.2006 15:39 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    tak CSSD mam 70 procent... Ale co je prdel že uniji svobody mám 66procent. :-) LOL
    2.5.2006 15:53 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    No moc mě to nepřekvapilo, akorát lidovce jsem čekal níž:

    74% Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová

    74% Občanská demokratická strana

    66% Strana zelených

    61% Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný)

    61% Unie Svobody - Demokratická unie

    44% Česká strana sociálně demokratická

    31% Komunistická strana Čech a Moravy
    2.5.2006 18:38 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    hm, dopadl jsem stejně
    Fill avatar 2.5.2006 16:01 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Přesně takový projekt - dotazník pro strany, na základě kterého by se voliči mohli rozhodovat a zpětně kontrolovat splnění slibů - mi na scéně chyběl.

    Ještě by mohl být detailnější (víc otázek, jemnější rozdělení odpovědí).

    Celkem mi vyšlo, to co jsem očekával, po vyškrtnutí tří stran nevyhovujících pro ideové (KDU-ČSL), historické (US) či personální (Železný) důvody mi v první pětce zůstali dva jakž takž přijatelní.

    Jen mi přijde, že klidná síla umí dotazníky vyplňovat asi nejchytřeji, když se mi vecpali na první příčku, i když jdou v otázkách týkajících se svobody přímo proti mně.

    Potěšilo mě, že růžoví a rudí zůstali na dně, takže to asi nebude jen o nesympatii, ale i o věcných neshodách.
    2.5.2006 16:17 Hanato | skóre: 13 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Huh, normalne jsem se prvnim vysledkem vydesil :-) Tak jsem to zkusil znovu a nevyplnoval jsem ty otazky ktery jsou mi fuk, dopadlo to takhle:

    64% Občanská demokratická strana

    55% Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová

    55% SNK Evropští demokraté

    46% Česká strana sociálně demokratická

    37% Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný)

    37% Strana zelených

    37% Unie Svobody - Demokratická unie

    19% Komunistická strana Čech a Moravy
    Nikdo učený z nebe nespadl, ale blbce jako kdyby shazovali. PS: proto jsem tady dole :-)
    2.5.2006 16:25 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Me trosku prekvapilo, ze tam nebyla ani jedna otazka, ktera by mi byla fuk. Ktere otazky to byly?
    ^D
    Luk avatar 2.5.2006 16:22 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Já mám KDU, ODS a SNK shodně 74 %, potom NezDem a US po 70 %. To by mě tedy zajímalo, jak se tam ti lidovci dostali :-D
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    2.5.2006 16:24 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    70% KDU-CSL
    66% Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný)
    61% Občanská demokratická strana
    61% SNK Evropští demokraté
    57% Unie Svobody - Demokratická unie
    44% Strana zelených
    40% Česká strana sociálně demokratická
    27% Komunistická strana Čech a Moravy
    Pekne. Kdyz vyloucim zname odpurce potratu a nevolitelne strany, zustane mi na vrcholu ODS. Takze je vsechno podle planu.
    ^D
    2.5.2006 16:25 abr | skóre: 24 | blog: ab
    Rozbalit Rozbalit vše A pak babo rad

    45% CSSD
    45% KDU-CSL
    45% ODS
    45% US
    39% SNK
    34% NezDem
    34% Strana zelenych
    28% KSCM

    Porad rikam, ze budu volit komunisty, ale nevim, ze ktere strany :-)
    2.5.2006 16:28 Petr Bayer | blog: NIL
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    66% - KDU-CSL
    61% - US-DEU
    57% - ODS
    57% - SZ
    53% - CSSD
    53% - NEZDEM
    40% - KSCM

    Neco takoveho jsem cekal.
    Kill the poor!
    2.5.2006 16:37 stribny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    U mně KDU-ČSL s ODS 70 % - takže to víceméně sedí. Komunisti na konci, to je taky ok. Ale překvapilo mě, že zelené jsem měl tvrdě dole. Snad jen komunisti mi byli více vzdálení.
    xvasek avatar 2.5.2006 16:47 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Hihi. Vaše reakce mě fakt baví - takže KDU-ČSL sice na předních místech, ale ještě že se dají "vyškrtnout" a už je tam hned vaše oblíbená strana. :-)

    U mě vyhrála ČSSD. Sdílím s nimi zřejmě názor, že když už člověk jenou platí daně a zdravotní pojištění, tak by mohl mít zdravotnictví a školství "předplacené". Ale taky je volit určitě nebudu, takže dělám to samé. :-)
    2.5.2006 17:37 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Prostě mi ta strana svým chováním nevyhovuje, to že mají v programu věci, které vyhoví skoro všem to jenom potvrzuje. Stejně se nebudu rozhodovat podle nějakého dotazníku na idnesu :-).
    2.5.2006 21:02 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    nic divneho. dotaznik porovnaval jen stranicke programy, dalsi ohodnoceni napriklad podle duveryhodnosti partaje a jejich hlavnich predstavitelu se pak dodelala rucne .
    3.5.2006 10:34 bubo. | skóre: 20 | blog: Buboo | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Nechcem sa pliest do vasej volebnej kampane :-) ale jeden fakt prehliadate (umyselne?), pravicove strany su za znizenie dani a odvodov,takze to "předplacené" uz nie je celkom pravda, ze. A zaroven je pravda, ze nepredplacate tych druhych, ktori ten system zneuzivaju (hypochondri a flakaci, vecni studenti, studenti odborov ako dejny pouzivania tvrdeho y v papuanstine). A tiez, kedze je v systeme menej penazi, zvysuje sa konkurencia medzi zdravotnickymi pracovnikmi, pedagogmi, znizuje sa prezamestnanost, pretoze je skratka menej penazi. A kedze ste vyrazne usetril na daniach a odvodoch a ste zodpovedny clovek tak vam zostavaju peniaze na lekara, ktoreho navstevujete vtedy ked ste chory, pripadne si platite komercne poistenie a zostavaju vam i peniaze na vase studium alebo vasich deti.
    ICQ 217-602-332
    xvasek avatar 3.5.2006 11:14 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Jo, to chápu, myšlenky jsou to logické a správné, ale jsem přesně proti tomu. Lidi prostě nikdy nebudou spořit na důchod, doktory, školu pro sebe nebo pro děti. Já to dělám stejně - plat mám celkem nadprůměrný a na kontě skoro nic. Představa, že bych dostal o 3000 víc v čisté mzdě a měl bych si dávat bokem 2000 na důchod a 1000 na doktora mi přijde skličující - jak mám poznat, do které pojišťovny to vrazit, nebo jak zajistit, že to prostě neutratím?

    No a pokud bych já teoreticky dokázal takto hospodařit, co pak s mým sousedem, kterému by to nějak nešlo? Na stáří zastřelit? Nechat umřít na zánět slepého střeva? Samozřejmě přeháním, ale někdo to zaplatit musí. Odkud na to vzít? A takových lidí by byla většina...

    Když si to nějak rozdělíme, tak tady máme sociální věci (zdravotní, sociální...), kde by si každý sám měl spořit. Tady nevěřím, že by to fungovalo.

    No a pak je tady školné, což je kapitola sama pro sebe. Já žiju v přesvědčení, že daně by měli platit výdělečně činní lidi, teda studenti většinou asi ne. Pokud se bavíme o nějakých půjčkách na školné a tak, potom zase platí špatní lidi. Těsně po vystudování VŠ potřebuje člověk peníze asi nejvíc za celý život (bydlení, svatba, děti), takže jedině odklad. No a pokud odklad, tak už je to zase nesmysl, protože pokud má člověk vysoký plat (což z VŠ většinou má), tak to stejně zaplatí na dani dřív, než se k nějakému splácení školného vůbec dostane. Pak nepočítám takové extrémy jako doktoři, pět let atestací a pak teprve slušný příjem. Samozřejmě při rovné dani školné asi jo, to by bylo spravedlivější.

    Ale regulovat školným počet studentů oborů mi přije jak zatloukat hřebíky mobilem - prostě jsou to dva různé probémy, které bych nespojoval.
    3.5.2006 11:41 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    pokud odklad, tak už je to zase nesmysl, protože pokud má člověk vysoký plat (což z VŠ většinou má), tak to stejně zaplatí na dani dřív, než se k nějakému splácení školného vůbec dostane.
    Hlavne mi v "odkladnem systemu", tj. placeni, az na to clovek bude mit, tedy slusny plat (coz mimochodem vylucuje predem napr. mlade odborne vedecke sily na samotnych vysokych skolach, vetsinu absolventu humanitnich oboru, kde je navratnost takove investice vetsinou na dlouhe lokte - nerikam, ze neni vubec), nehraje jedna vec: onen tolik propagovany efekt pocitu, ze si student "plati" jako zakaznik a diky tomu lepe studuje, pozaduje vice od ucitelu apod. Tohle totiz pri systemu odkladneho placeni fungovat nebude.

    Max. tak, ze by si student vzal ihned pujcku, z te zaplatil skole, a pujcku pak splacel bance. Chtel bych ovsem videt pany z ODS, jak chteji zajistit nejake slusne chovani bank (viz dnesni bankovni "poplatky"), zvlast kdyz se zejmena oni budou zase prat o to, ze stat nema do soukromeho sektrou zasahovat...

    Bohuzel mi prezentovany efekt navrhovaneho skolneho prijde jako populismus naruby, zda se mi, ze by to prineslo jen komplikace pri ceste za vzdelanim, hlavne studentum z nemajetnych rodin. Vlastne... o to snazsi bude rozhodovani vycestovat nekam do zahranici, kde se da studovat bez skolneho (Nemecko, Rakousko, Britanie - navzdory poveram). Je-li tohle ucelem zavedeni skolneho...

    Vsechny "reci" o stipendiich a bezurocnych pujckach jsou naprosto nanic do te doby, nez je nekdo (ne nekdo, STAT) zajisti zakony. Klasicky styl ceskeho flikovani je, ze skolne se schvali hned, ale pujcky a doprovodne zakony se potahnou leta - viz akce poslanecke platy.

    Bohuzel... ODS se jako radoby konzervativni strana pokousi opirat ve sve politice o neexistujici "konzervu" (tj. tradice spolecnosti). Ta "konzerva" (tedy spolehani se na tradicni fungovani spolecnosti) je ale konzerva 40 let "socialismu", okradani lidi (zvlast tech nemajetnych, k bliti je komunisticka propaganda, ze se starali o chude, delniky... ti na tom systemu byli nejvice biti), korupcniho prostredi (chovani i mysleni), lhostejnosti a nesolidarity, vseobecne nenavisti k aktivnimu obcanskemu politickemu zivotu.

    Tak tohle jsou hodnoty, o ktere se de facto opira jakakoliv "konzervativni" strana na ceske politicke scene, at si to teoreticky maluje, jak chce. Bohuzel, i ODS. A podle toho take vypadaji jeji plany opatreni. Jestlize Paroubek je ochotnej vladnout i s Martany, tak mozna ta velka koalice vyjde... protoze ODS je fakt z Marsu :P
    2.5.2006 16:53 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Naprostá hovadina. A to myslím smrtelně vážně. Nerozlišuje se vůbec, jak velká je daná otázka pro danou stranu priorita - je hezké, vědět co by strana prosazovala, kdyby o tom mohla rozhodovat sama, ale to se s poměrným systémem nestává. Taktéž to nebere do úvahy vaše osobní priority - každému problému by se tedy měly přiřadit dvě váhy. Jenže pak už by to nebyl test, který je schopen a ochoten každý vyplnit.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    2.5.2006 16:57 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Nikdo netvrdí, že jde o něco objektivního. Objektivita v otázce politiky neexistuje. Mimo to, jak to tu sleduješ, každý si svůj žebříček upraví tak, aby mu vyšla jeho oblíbená strana na prvním místě. Jenom mi přijde zajímavé, když tu lidé svůj výsledek zveřejní (ať už je jakkoliv neprůkazný).
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    2.5.2006 17:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Však netvrdím, že to někdo tvrdí. Ale tvrdím, že je třeba tvrdit, že právě neobjektivní je.

    Zápisek nekritizuju, ale nemyslím si, že bude zajímavé, když sem řekněme 80 lidí zkopíruje svůj výsledek a třeba k tomu poznamená, že X by čekali níž a Y naopak výš.

    Ale test je to přesto zajímavý, díky za zápisek.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Fill avatar 2.5.2006 17:06 Fill | skóre: 19 | blog: Fill | Třebíč
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Kdyby se ten nápad dotáhl do konce, zasloužil by si vlastní doménu, kde by mohl strašit více volebních období a logovat změny stranických názorů podle politického vývoje.

    Možná by měl větší informační hodnotu než např. volebnipreference.cz.

    Výpočet procenta shody je spíš taková blbinka (navíc abych na to mohl brát zřetel, měl bych mít možnost u každé otázky přiřadit váhu), spíš by vynikl report se zvýrazněnými protichůdnými názory ve sloupcích jednotlivých stran (které by tam měly být všechny, ne jen vybrané, dle názoru autora podstatné).
    2.5.2006 17:16 Eregon | skóre: 22 | blog: Eregonovy_vymysly | Všudezdejší
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    bylo by hodně zajímavé, kdyby to umělo (třeba volitelně) najít shodu taky s programem ostatních malých stran (i kdyby šlo jen o shodu v těch bodech, které se už teď hodnotí, tzn. např. kvůli monarchistům by tu nemusela viset otázka "Chcete zpátky císaře?")
    ~ w w w w (oo)   [oo] w w w w ~
    3.5.2006 11:20 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Císaře ne, ale krále jednoznačně ano.
    2.5.2006 17:20 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    79% Občanská demokratická strana
    79% Strana zelených
    74% Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová
    70% Česká strana sociálně demokratická
    70% SNK Evropští demokraté
    57% Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný)
    57% Unie Svobody - Demokratická unie
    48% Komunistická strana Čech a Moravy
    Zeleni stejne jak ODS 79% jak jsem ocekaval, u mne zatim vedou zeleni.
    David Watzke avatar 2.5.2006 17:56 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    KDU-ČSL první (asi 54%) a KSČM poslední (přes 20%).
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    2.5.2006 19:01 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    74% Strana zelených 74% SNK Evropští demokraté 70% Unie Svobody - Demokratická unie 66% Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová - 61% Občanská demokratická strana 53% Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný) 44% Česká strana sociálně demokratická 31% Komunistická strana Čech a Moravy

    haha... no takze to docela vychazi :) Rada pro "prekvapene": v takovychto plakativnich testech nesmite nad odpovedi ani nad otazkou moc filosofovat, je treba odpovidat vic instinktivne a take plakativne. Tj. zadne uvahy "kdyz se to ale vezme z pohledu..." - takto totiz tyto testy koncipovane nejsou, nejsou tam zadne "chytaky".
    2.5.2006 19:05 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    No a samozrejme musim dodat, ze SNK-ED jsou prakticky nezvolitelni, US-DEU jsou uplne mimo, at si napisou do programu cokoliv, Zelezny je jen spatnej vtip a komunisty bych nevolil ani kdyby mi vysli na prvnim miste (protoze neverim nicemu, co si napisou do programu).

    Kdyz seradim zbytek, tak bych asi musel jeste kvuli medialni prezentaci a duveryhodnosti prohodit :))) ODS s CSSD - a asi by mi vysel realny zebricek, jak jsou pro me dotycne strany prijatelne :PPP
    Heron avatar 2.5.2006 19:40 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    LOL
    79% Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová
    70% Občanská demokratická strana
    70% SNK Evropští demokraté
    66% Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný)
    66% Unie Svobody - Demokratická unie
    53% Strana zelených
    40% Česká strana sociálně demokratická
    27% Komunistická strana Čech a Moravy
    Tak to nemá chybu, ten test psal evidentně odborník :-D. Hlavně příznivec KDU, už podle výsledků ostatních.

    Jak psal Kníže Ignor, ten test vůbec neuvažuje osobní preference u jednotlivých otázek. Kdybych si u otázek mohl zadat její váhu, dopadlo by to úplně jinak:
    ODS
    SZ
    US
    ČSSD
    KDU-ČLS
    KSCM
    
    2.5.2006 19:57 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Já si nemůžu stěžovat, na jedné straně ČSSD 61, na opačné Železný a ODS 35. Takže celkem podle předpokladů…
    Heron avatar 2.5.2006 20:17 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    No přiznám se, že při vyplňování té ankety jsem si myslel, že KDU-ČSL musí být beznadějně na konci. Jak vidno, spletl jsem se. Zřejmně měl autor testu na mysli jinou KDU než já ;-).
    2.5.2006 20:26 Michal Kubeček | skóre: 72 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    U mne měla jen 40 procent… :-) Možná je to tím, že KDU-ČSL se tentokrát přimyká k ODS, v níž cítí budoucího vítěze…
    xvasek avatar 3.5.2006 09:36 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    No, ono jde asi spíš o to, že tobě personálně nesympatická strana prosazuje tobě blízké postoje.

    Většinou totiž člověk jde k volbám s tím, že tady tato fakta nějakým způsobem vyváží (přitom je celkem jedno jak, viz dále) a pak si přidá ještě kritérium "osobní sympatie s personálním obsazením a kdo ví čím dalším" a tomu pak dá v hodnocení váhu nějakých 50 - 80%. Pak mu vyjde jdeho oblíbená strana a s úsměvem vhodí lístek do urny.

    Tento postup je zřejmě i správný, protože jenom podle programu se volit nedá. To by totiž nerespektovalo historii dané strany, resp. by to nebralo v úvahu to, co strana naslibovala v minulých volbách a nedokázala udělat.

    Celý systém pak vytváří "nespokojeného voliče", který volí stranu, se kterou nesouhlasí už ve volebním programu. Ty budeš zřejmě přímo exemplární případ: Máš veskrze pravicové smýšlení a jdeš zřejmě volit mj. trockistu a jihočeskou matku, aspoň mě to teda přijde na hlavu postavené.
    3.5.2006 11:48 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    No, ono jde asi spíš o to, že tobě personálně nesympatická strana prosazuje tobě blízké postoje.
    Rekneme, ze "tvrdi, ze prosazuje". Ten test je totiz postaveny na plakativnich heslech, takze pokud odpovidate opravdu odpovedne a s rozmyslem reseni nastinenych otazek, zakonite skoncite u tech nejprumernejsich hodnot.

    Kazdy kdo si kdy delal podobne "testy" v casopisech, tak vi, ze musi taky odpovidat na otazky velmi vyhranene, aby se dostal k nejakemu vysledku, ktery o necem (aspon tendenci) vypovida.

    No ale to jsem psal uz vyse ;)
    xvasek avatar 3.5.2006 13:31 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Ono to "tvrdí, že prosazuje" je na jednu stranu správné poopravení (přece jenom srovnáváme programy, ne činy), ale pak je potřeba podívat se, která strana jak dokáže plnit volební sliby. Zrovna KDU-ČSL je v tomto měřítku u nás nejlepší, protože má reálné cíle a prosadí si je v koalici. A taky často součástí koalice je. ;-) Máme tady společné zdanění manželů, přiblížení sazeb DPH, bodový systém na silnicích (jak se chytne se teprve uvidí) atd. Co jim zase nezapomenu je neprosazení přímé volby prezidenta už v tomto období, ale jinak na cca 8% podporu národa (v minulých volbách) docela úspěch. Při tomto srovnání musí třeba takový volič ČSSD zaplakat.

    Pak se podívejme třeba na takovou ODS a její rovnou daň. Myslím, že dokud nezískají nadpoloviční většinu v parlamentu, žádná rovná daň nebude.
    Heron avatar 3.5.2006 18:15 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Ty budeš zřejmě přímo exemplární případ: Máš veskrze pravicové smýšlení a jdeš zřejmě volit mj. trockistu a jihočeskou matku, aspoň mě to teda přijde na hlavu postavené.

    Hmm, s tebou je celkem sranda. Dělat ze mě exemplární případ, když jsi mě nikdy neviděl, nemluvil jsi se mnou atd. To chce odvahu :-D

    Nevím, jestli má smysl to tu psát znovu, asi ne. Když tak mi napiš na jabber, můžeme si o tom pokecat.

    Proč nikdy nebudu volit KDU-ČSL a nechci, aby byli v parlamentu, jsem ti už jednou odpovídal.

    Dosud jsem volil ODS. Tentokrát možná SZ, protože ty ekologické návrhy jsou mi velmi blízké (kromě zrušení jaderek).

    xvasek avatar 3.5.2006 20:27 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Hmm, s tebou je celkem sranda. Dělat ze mě exemplární případ, když jsi mě nikdy neviděl, nemluvil jsi se mnou atd. To chce odvahu :-D
    No soudím tak z toho, že píšeš, žes volil ODS a teď se netajíš snahou jít do evidentně spíš levicových Zelených. Navíc to píšeš i v posledním odstavečku. Jiné zdroje nepoužívám. :-)

    Nevím, jestli má smysl to tu psát znovu, asi ne. Když tak mi napiš na jabber, můžeme si o tom pokecat.

    Proč nikdy nebudu volit KDU-ČSL a nechci, aby byli v parlamentu, jsem ti už jednou odpovídal.

    Nemá to smysl. Nemyslím že bys je šel volit, ani tě o tom nepřesvědčuju. Důraz na osobní sympatie je u voleb důležitý a je to dobře a funguje to. Jediné, na co upzorňuju, je, že tvá neoblíbená strana má rozumné názory a že nemá cenu si myslet, že všichni "blbové" musí automaticky preferovat opačné proudy. Můj jabber je xvasek na gmail.com, pokecat můžeme každopádně. :-)
    Heron avatar 5.5.2006 09:16 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Ta adresa na jabber nějak neexistuje. Když tak mi napiš na můj, mám to v profilu.
    vencour avatar 2.5.2006 20:02 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit

    Moje výsledky, které jsou pro mne ovšem překvapením:

    70% KDU
    66% SNK
    61% ODS
    57% ČSSD
    53% ND
    48% SZ
    44% US
    35% KSČM
    
    (hlasoval jsem: 21311 22112 11221 21211 11133)
    

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Vykook avatar 2.5.2006 20:22 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    67% Nezávislí demokraté 62% Česká strana sociálně demokratická 62% Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová 62% Občanská demokratická strana 62% Unie Svobody - Demokratická unie 50% Komunistická strana Čech a Moravy 50% SNK Evropští demokraté 39% Strana zelených

    Radsi si ale prozenu hlavu kulkou, nez abych volil zlocince Zeleznyho a Topola kterej se stejne brzo vy(z)vrati.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    2.5.2006 21:10 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Železný je zločinec? Ale... Nějak jsem si nepovšimnul, že by ho za něco odsoudili.

    A u Topolánka to samé.
    Quando omni flunkus moritati
    Vykook avatar 2.5.2006 21:41 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    O Topolankovy sem netvrdil ze je zlocinec. spatne ste to pochopil. Pokud si myslite ze Zelezny zlocinec neni, tak vas musim politovat. Myslite si ze kdyz v parku ubodam babicku a nepridou me na to tak nebudu zlocinec?
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    2.5.2006 23:58 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Železný ale žádnou babičku neubodal. Co přesně podle tebe provedl? Byl zločinně úspěšný?
    Quando omni flunkus moritati
    Luk avatar 3.5.2006 00:42 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Pokud vím, tak zatím ještě nebyl za nic odsouzen. Už si přesně nepamatuji, za co všechno ho stíhali, ale bylo tam snad nějaké poškozování věřitele (přesuny majetku) a krácení daní.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    3.5.2006 08:24 tezkatlipoka | skóre: 35
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Ano, byl zločinně uspešný, ačkoliv je to hrozne spojení co jsi použil. Ale ke stihani ho nevydal senat (stala za nim hlavne ODS), a tak se schoval za svoji imunitu.
    Vaše řeč budiž ano, ano, ne, ne. Co je nad to, je od ďábla.
    3.5.2006 09:05 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    To není pravda - vydal ho jak Senát ČR, tak Evropský parlament, takže není schovaný za ničím.
    Quando omni flunkus moritati
    3.5.2006 13:44 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Železný je zločinec? Ale... Nějak jsem si nepovšimnul, že by ho za něco odsoudili.
    To je právě ta chyba :-D. Bohužel česká legislativa je značně nedokonalá. Obzvláště, když se danému člověku podaří zavčas stát se zákonodárcem :-(...

    A Topolánka by měli odsoudit taky. Jeho IQ a slovní projevy jsou opravdu odsouzení hodné :-D. Občas přemýšlím, jestli si Topolánek při svých projevech neplete ústa s jiným otvorem...
    θηριον ειμι
    3.5.2006 14:12 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Odsouzení nebo neodsouzení někoho není otázkou legislativy, ale justice a vyšetřovatele. A přestože se vyšetřovatel nadprůměrně snaží, nemá justice v ruce nic.
    Obzvláště, když se danému člověku podaří zavčas stát se zákonodárcem
    Nevím, proč tohle dáváte do souvislosti, když stejně nemá imunitu a soudy tak mají volné pole působnosti.
    Quando omni flunkus moritati
    2.5.2006 21:46 HS | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Me vyslo :
    
    ODS - 91% 
    KDU-CSL - 82% 
    SNK-ED -  78% 
    ND(SVZ) - 64% 
    SZ - 64% 
    CSSD - 50%
    US-DEU (trosky) - 50% 
    KSCM - 32% 
    
    
    U me se trefili , alespon u 3 nejoblibenejsich stran.
    belisarivs avatar 3.5.2006 08:24 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Mne to pripadne jako pekna hovadina.

    Pro primou volbu prezidenta jsou udajne skoro vsechny strany? Tak jak to ze nam to uz jednou zamitli (tusim za vlady ODS, za co ji "pekne" dekuju) a od te doby ticho po pesine?

    Navic to nebere v potaz znechuceni nad chybami te ktere strany. Privatizace, Jen vic takovych Kozenych, Krejcir, Sreiber (nebo jak se ten cicmunda jmenuje), pet v ceskych na stole apod.
    IRC is just multiplayer notepad.
    3.5.2006 10:39 Lukáš Rýdlo | skóre: 18 | blog: Silný kafe | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    Ten dotazník je fakt vtipnej :-) Vyšlo mi: CSSD 60, ODS 55, KDU 50, KSCM 46, NEZ, Zeleni a SNK 41, Unie 37

    To me odpovedi opravdu vedou na to, ze je temer (5% je prd) jedno, jestli budu volit CSSD nebo ODS? To mezi tema stranama neni zas tak velky rozdil... Mozna proto, ze vsem jde stejne jen o korito a jejich programy jsou vcelku bezobsazne. Akorat by mne zajimalo, za co dostalo KSC tech 46% -- ono se to asi pocita podle jejich slibu a ne podle reality :-D
    θηριον ειμι
    3.5.2006 11:03 Bones | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Test - koho volit
    81% Občanská demokratická strana

    77% Křesťansko-demokratická unie - Československá strana lidová

    62% Nezávislí demokraté (Předseda V. Železný)

    62% SNK Evropští demokraté

    58% Česká strana sociálně demokratická

    58% Unie Svobody - Demokratická unie

    53% Strana zelených

    43% Komunistická strana Čech a Moravy

    Ocekaval jsem ze na 1. miste bude ODS... Skoda ze az o pristich volbach budu mit volebni pravo...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.