abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 09:55 | IT novinky

    Společnost Amazon miliardáře Jeffa Bezose vypustila na oběžnou dráhu první várku družic svého projektu Kuiper, který má z vesmíru poskytovat vysokorychlostní internetové připojení po celém světě a snažit se konkurovat nyní dominantnímu Starlinku nejbohatšího muže planety Elona Muska.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:33 | IT novinky

    Poslední aktualizací začal model GPT-4o uživatelům příliš podlézat. OpenAI jej tak vrátila k předchozí verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 08:11 | Nová verze

    Google Chrome 136 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 136.0.7103.59 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Opraveno bylo 8 bezpečnostních chyb. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 20:55 | Nová verze

    Homebrew (Wikipedie), správce balíčků pro macOS a od verze 2.0.0 také pro Linux, byl vydán ve verzi 4.5.0. Na stránce Homebrew Formulae lze procházet seznamem balíčků. K dispozici jsou také různé statistiky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 16:22 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 138.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 138 je již k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    29.4. 15:55 | Pozvánky

    Šestnáctý ročník ne-konference jOpenSpace se koná 3. – 5. října 2025 v Hotelu Antoň v Telči. Pro účast je potřeba vyplnit registrační formulář. Ne-konference neznamená, že se organizátorům nechce připravovat program, ale naopak dává prostor všem pozvaným, aby si program sami složili z toho nejzajímavějšího, čím se v poslední době zabývají nebo co je oslovilo. Obsah, který vytvářejí všichni účastníci, se skládá z desetiminutových

    … více »
    Zdenek H. | Komentářů: 2
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 494 hlasů
     Komentářů: 19, poslední včera 11:32
    Rozcestník

    Vložit další komentář
    11.6.2006 16:45 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    DVD na 2,5GB?
    11.6.2006 17:01 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Ne, obrázek je z 2.5GB balení ale já jsem koupil 5GB
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    11.6.2006 17:05 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Takže 5GB za 2000,- ?
    11.6.2006 17:33 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    czechcomputer Stojí 2200kč.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    11.6.2006 16:49 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Ty seš vážně hustý, crackneš někomu web brutal-force atackem a ještě se tím chlubíš na webu. Přemýšlej o sobě. Když někdo najde nějakou bezpečnostní chybu tak to beru, ale tohle je tak akorát pro sraba.
    12.6.2006 09:01 Richard Gavenda | skóre: 19 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Mysliš že to hackoval on? Přece mi nechceš říct, že hackerem už dneska může být i člověk co neví, že se v url nepoužívají zpětná ale dopředná lomítka. Viz. zde
    Mikos avatar 12.6.2006 13:27 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    No jo, lamy ovládly net :-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    12.6.2006 13:49 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Občas se mezi lamami najde i takováhle doslova „dalaj-lama“... :-D
    12.6.2006 16:57 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Já to nehacknul BF metodou. Jenom jsem tam napsal že jo, aby se takové lamy jako ty neptaly na podrobnosti.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    Mikos avatar 12.6.2006 22:12 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    :-D

    Nemůžu si pomoct, ale tohle se ti vážně povedlo ;-) Dlouho sem se takhle dobře nezasmál :-)

    Btw. vážně si myslíš, že ti tohle někdo sežere?
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.6.2006 16:51 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Není lepší dvouapůlpalec? Za cenu o neco vyšší (disl+krabička) budeš mít 60 nebo 80 GB dat... A taky to není tak veliký.
    11.6.2006 20:14 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Musíš s sebou tahat kabely. :-(
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    andree avatar 11.6.2006 20:34 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    jeden konkretne... usb kabel.. a ked mas na to "brasnu", tak sa to vojde vsetko do nej - a nie je to o moc vacsie ako penazenka...
    11.6.2006 17:27 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Hmm, za to bych peníze nevyhodil. Kombinace 40 GB 2,5" disku a sexy boxu přijde taky na ty 2200 Kč a velké to moc není.

    Zajímalo by mě ale, kolik binárních dat by se dalo uložit na papír za předpokladu, že se zapisuje běžnou laserovou černobílou tiskárnou a čte skenerem. Muselo by to mít nějaké samoopravné kódy a další mechanismy, které by umožnili přečtení i při rozumném stupni poškození. Nezabýval se někdo touto myšlenkou? :-D
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    11.6.2006 17:30 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Co je to běžná laserová tiskárna a jaký scaner? Podle toho můžeš zvolit hustotu dat na palec.
    11.6.2006 17:37 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Běžný skener :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    11.6.2006 17:57 fakenickname | skóre: 42 | blog: fakeblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    To není zas tak úplně hloupá myšlenka.. Bych chtěl vidět bootování ze šedáku.. :)))
    11.6.2006 21:08 Václav HFechs Švirga | skóre: 26 | blog: HF | Kopřivnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Jo, ale bral jsem inkoustovou tiskarnu, napsal jsem si jednoduchy programek, ale pak sem toho nechal .) - po tom co jsem zjistil ze nejsem originalni. K tisku nedoslo :) - ale obrazky tam a zpet mi to prevadelo hezky (jeste ovsem kontrolni algoritmy, atd.. - a nedisponuju zadanymi zarizenimi v dostatecne kvalite).
    Baník pyčo!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.6.2006 17:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Logování u ISP
    Na tvám blogu u IC.cz mě zaujalo, jak ISP loguje ta spojení. Nevíte, jestli ISP musí logovat všechna TCP spojení, jen spojení na portu 25 nebo pouze spojení na portu 25 na jejich SMTP server?

    Pokud všechna na 25, tak ať žije STARTTLS :-)
    11.6.2006 17:37 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    sledování ISP No to nevím jestli jenom port 25, ale podlě mě má pod palcem všechno a nepomůže ani proxy server. Všechno jde přes něj :-(
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    Mikos avatar 11.6.2006 17:51 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    To si snad děláš srandu? Ty si provedl prachsprostej phishing a vydáváš to za klukovinu? Skoro jako by ses tim ještě chlubil...

    Teda opravdu mě mrzí, že to onen ISP nepředal Policii. Ještě beru když si někdo hraje na hackera, ale nic závažného neprovede, ovšem tohle je fakt ubohost která by se měla přísně trestat.
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.6.2006 20:18 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    To nebyl phising! Phising je sbírání soukromých údajů. Asi jsi to nepochopil tak ti řeknu co se stalo: Kámoš mi poslal mail, který vypadal jako od ISP. Já jsem věděl, že je od kámoše(bylo to domluvené). Já jsem na něj odpověděl(schválně), abych zjistil jeho reakci. No a ISP si myslel že to nevím a že to bylo posláno dalším uživatelům tak začal panikařitTo je celé.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    11.6.2006 17:59 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Ssl tunel nám nic neříká, že? :-) Přeji ISP hodně zábavy při louskání RSA :D
    11.6.2006 18:00 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Být na místě toho providera, tak okamžitě podám trestní oznámení.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    Mikos avatar 11.6.2006 18:02 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Přesně tak... jak jsem napsal výše, opravdu mě mrzí že to ten ISP nepředal Policii. Phishing je absolutní ubohost a považuji to za prachsprostý zločin (byť se jedná třeba o nepovedený pokus)...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.6.2006 18:12 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Asi vám uniká, že jsem tím nehctěl získat peníze. Proto to taky poslal kámoš, po domluvě se mnou, mně!! A já jsem na to odpověděl tak aby se to poslalo mému ISP. Zajímalo mě co s tím udělá. Nikomu jsem to neposílal. Jenom mezi námi.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    11.6.2006 18:21 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Tobě asi uniká, že si ale svým neodborným jednáním mohl způsobit škodu. Když něčemu nerozumíš tak na to na veřéjné síti nesahej, simuluj si to pod UML. A navíc nechápu co bylo za výzvu poslat e-mail s upravenou hlavičkou, to přece je úplně jednoduchý tak nechápu co ti to přineslo, pocit uspokojení z vlastního úspěchu určitě ne(pokud jo tak bych chtěl být tebou a mít radost z takových maličkostí), když je to úplně jednoduché.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 11.6.2006 18:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Neříkám, že někoho obhajuju, ale na tohle může skočit jen vůl. Nikdy bych neposílal peníze na jiný účet/var. sym. podle informací z e-mailu.
    11.6.2006 18:29 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Imho věř tomu, že se takových volů najde mnoho.
    Mikos avatar 11.6.2006 18:34 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Také nedokážu pochopit, jak na phishing někdo může skočit, ale pravděpodobně spousta lidí prostě tak naivní je (jinak by se o to pachatelé stále znovu a znovu nepokoušeli). Prostě je nutné brát jako fakt, že obrovská spousta lidí jsou skutečně takto naivní. A phishing považuju za závažnej trestnej čin (nevim jak je to ohodnotitelný dle našeho právního řádu, ale já to rozhodně za závažné považuji), je to prostě prachsprostá krádež zneužívající naivitu lidí...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 11.6.2006 18:30 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Zjevně jsem to špatně četl, z toho vašeho popisu jsem nabyl dojmu, že jste to rozeslali dalším lidem (kteří o tom nevěděli) a tudíž se opravdu jednalo o phishing. Pokud to byla pouze takováhle blbá "sranda" z providera, tak to tak strašné jako opravdový phishing není, to je pravda. Nicméně stejně se divím, že onen provider okamžitě nekontaktoval Policii. Phishing je IMHO závažná trestná činnost a mělo by se proti němu postupovat vždy rychle a tvrdě (to že okamžitě upozornil všechny uživatele mailem byla dobrá věc, ale měl podat i trestní oznámení).
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    Mikos avatar 11.6.2006 18:37 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Nicméně to vaše "Asi vám uniká, že jsem tím nehctěl získat peníze." vás v žádném případě neomlouvá. Kdybyste to opravdu rozeslal lidem kteří o tom neměli tušení (byť třeba s úmyslem, že ty peníze od případných nachytaných následně pošlete tomu ISP), je to prakticky pořád stejně ubohé jako byste si ty peníze nechal, prostě prachsprostej phishing...
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    11.6.2006 20:19 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    To nebyl pokus o zločin. Jenom jsem zkoumal jak bude rágovat. Viz výše
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    Luk avatar 11.6.2006 17:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Tohle už se tu řešilo mockrát. Problém je v tom, že vyhláška (§ 2, odst. 4, písm. a) nemluví příliš jasně. Na jedné straně to působí dojmem, že při službě přístupu k síti se uchovávají pouze údaje o samotném připojení, ale současně tam "straší" číslo portu, které by v takovém případě nemělo význam. Takže příliš horlivý ISP by skutečně mohl logovat veškeré TCP relace a UDP pakety.

    Na druhou stranu je tu jednoznačné nařízení v § 2, odst. 4, písm. c, které se týká právě SMTP. Ovšem samozřejmě jen pro ISP provozujícího daný poštovní server.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    11.6.2006 17:56 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Zákon 127/2005 Sb. zákon o elektronických komunikacích, §97, odst. (3):
    (3) Právnická nebo fyzická osoba zajišťující veřejnou komunikační síť nebo poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinna uchovávat provozní a lokalizační údaje a tyto údaje je na požádání povinna poskytnout orgánům oprávněným k jejich vyžádání podle zvláštního právního předpisu. Rozsah provozních a lokalizačních údajů, dobu jejich uchovávání, která nesmí být delší než 12 měsíců, a formu a způsob jejich předávání orgánům oprávněným k jejich využívání, stanoví prováděcí právní předpis.
    Prováděcí předpis k zákonu 127/2005 – vyhláška 485/2005, §2 Rozsah uchovávání provozních a lokalizačních údajů, odst (4):
    (4) U sítí elektronických komunikací s přepojováním paketů se uchovávají údaje o uskutečněné komunikaci

    a) u služeb přístupu k síti s uvedením typu připojení, identifikátoru uživatelského účtu, identifikátoru zařízení uživatele služby, data a času zahájení připojení, data a času ukončení připojení, zájmových identifikátorů (například IP adresa, číslo portu), statusu události (například úspěch, neúspěch, řádné nebo mimořádné ukončení připojení), množství přenesených dat (v příchozím směru/v odchozím směru),

    b) u služeb přístupu ke schránkám elektronické pošty s uvedením identifikátoru zájmového uživatelského zařízení, uživatelského účtu, identifikátoru zprávy na poštovním serveru, data a času zahájení komunikace, adresy elektronické pošty odesílatele, adres elektronické pošty příjemců, identifikátoru protokolu elektronické pošty, množství přenesených dat, informace o použití zabezpečené komunikace,

    c) u služeb přenosu zpráv elektronické pošty s uvedením identifikátoru zájmového uživatelského zařízení, identifikátoru serveru elektronické pošty, data a času zahájení komunikace, adresy elektronické pošty odesílatele, adres elektronické pošty příjemců, identifikátoru protokolu elektronické pošty, množství přenesených dat, informace o použití zabezpečené komunikace,

    d) u serverových služeb s uvedením identifikátoru zájmového uživatelského zařízení, identifikátoru uživatelského účtu, data a času požadavku na službu, veškerých identifikátorů serveru (zejména IP adresa, úplné doménové jméno FQDN), požadovaných identifikátorů URI nebo typu služby, dodatečných parametrů identifikátorů URI nebo služby, použité služby, množství přenesených dat, metody a statusu požadavku na službu,

    e) u dalších služeb elektronických komunikací (zejména u služeb typu chat, usenet, instant messaging a IP telefonie) s uvedením veškerých identifikátorů komunikujících stran, transportního protokolu, data a času zahájení komunikace, data a času ukončení komunikace, použité služby, množství přenesených dat.
    11.6.2006 18:33 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Asi fakt začnu šifrovat... :-( Páč tohle se mi vůbec nelíbí... :-(
    11.6.2006 18:36 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Logování u ISP
    Kdo nešifruje není čech, RSA, RSA, RSA :D
    11.6.2006 17:38 xxxxxxxx | skóre: 16 | blog: mrtvy blog | v nebi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    2.5" disk nepotrebuje napajeci kabel, vystaci si se stavou z usb ;-)
    11.6.2006 18:17 hydrandt | skóre: 35 | blog: Kanál | Herzogenburg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Když už jsme u malých disků, nemá tady někdo nějaky 2,5" do notebooku navíc? Mají vůbec všechny stejné rozhraní? Mám dědečka notebooka s 2,2GiB diskem a něco trošku většího by se hodilo :-)
    I am Jack's wasted life.
    12.6.2006 10:51 Roman DAVID | skóre: 24 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Mel bych tu 12GB....
    11.6.2006 20:10 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    2.5'' rámečky nepotřebují přídavný zdroj. Stejně tak se nechají sehnat 3.5'' rámečky, které napájejí disky ze dvou USB.
    Math, as Barbie says, is hard.
    Vykook avatar 11.6.2006 21:58 Vykook | skóre: 23 | blog: Tomas
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Po procteni tveho webu sem dospel k nazoru ze ses bud uplnej idiot a nebo ze mas problem s erekci.
    Nejde nám o dobro druhých. Nejde nám o bohatství. Jde o čisté opojení mocí.
    12.6.2006 06:53 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Jsi normální? Určitě ne.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    12.6.2006 07:19 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    „Pravidlo 2. Řiď se na Internetu stejnými pravidly jako v reálném životě. Tedy:

    1. Chovej se eticky. 2. Porušování zákona je špatná Netiquette.“

    No, tak tohle vystavuje na Internetu opravdu ten pravý... :-D ;-) Nehledě na zbytek těch pravidel.
    12.6.2006 07:23 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Já nic neporušuji. Dřív jsem sem tam něco hacknul ale bylo to jenom ze zvědavosti. A co se týče toho hacku polabského netu tak to jsem také neudělal nic špatného, jenom mě zajímala jeho reakce. Nikomu dalšímu jsem to neposílal. Takže jste trochu mimo.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    12.6.2006 07:29 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    No jasně, já jsem mimo.

    „Nikomu dalšímu jsem to neposílal.“

    „Ale byla to nuda, když o tom Voborník nevěděl. Tak jsem na ten mail odpověděl. Reakce byla blesková.“

    Asi trpíš mnohočetnou osobností, jinak se to nedá vysvětlit.
    12.6.2006 07:34 blogsm | skóre: 8 | blog: mozektevidi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Co na tom nechápete? Zajímala mě jeho reakce.
    S linuxem teprve začínám! (už půl roku) mozektevidi.net
    12.6.2006 07:46 Kyosuke | skóre: 28 | blog: nalady_v_modre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jedno-palcový HDD
    Vidím, že jsi pro společnost ztracený případ, jako já... :-D :-D

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.