abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 18:22 | Nová verze

    Byla vydána verze 0.2.0 v Rustu napsaného frameworku Pingora pro vytváření rychlých, spolehlivých a programovatelných síťových systémů. Společnost Cloudflare jej letos v únoru uvolnila pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    10.5. 19:11 | Nová verze

    Open source RDP (Remote Desktop Protocol) server xrdp (Wikipedie) byl vydán ve verzi 0.10.0. Z novinek je vypíchnuta podpora GFX (Graphic Pipeline Extension). Nová větev řeší také několik bezpečnostních chyb.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    10.5. 04:11 | Nová verze

    Rocky Linux byl vydán v nové stabilní verzi 9.4. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 22:22 | Bezpečnostní upozornění

    Dellu byla odcizena databáze zákazníků (jméno, adresa, seznam zakoupených produktů) [Customer Care, Bleeping Computer].

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    9.5. 21:11 | Zajímavý článek

    V lednu byl otevřen editor kódů Zed od autorů editoru Atom a Tree-sitter. Tenkrát běžel pouze na macOS. Byl napevno svázán s Metalem. Situace se ale postupně mění. V aktuálním příspěvku Kdy Zed na Linuxu? na blogu Zedu vývojáři popisují aktuální stav. Blíží se alfa verze.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 46
    9.5. 14:33 | Pozvánky

    O víkendu 11. a 12. května lze navštívit Maker Faire Prague, festival plný workshopů, interaktivních činností a především nadšených a zvídavých lidí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 21:55 | Nová verze

    Byl vydán Fedora Asahi Remix 40, tj. linuxová distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 40.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 20
    8.5. 20:22 | IT novinky

    Představena byla služba Raspberry Pi Connect usnadňující vzdálený grafický přístup k vašim Raspberry Pi z webového prohlížeče. Odkudkoli. Zdarma. Zatím v beta verzi. Detaily v dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    8.5. 12:55 | Nová verze

    Byla vydána verze R14.1.2 desktopového prostředí Trinity Desktop Environment (TDE, fork KDE 3.5). Přehled novinek v poznámkách k vydání, podrobnosti v seznamu změn.

    JZD | Komentářů: 0
    7.5. 18:55 | IT novinky

    Dnešním dnem lze již také v Česku nakupovat na Google Store (telefony a sluchátka Google Pixel).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (66%)
     (7%)
     (13%)
     (15%)
    Celkem 172 hlasů
     Komentářů: 11, poslední 10.5. 18:00
    Rozcestník

    Rapidshare is error!

    19.1.2010 21:38 | poslední úprava: 19.1.2010 21:39

    Prave jsem si vsiml ze na slavnem rapidshare prestalo fungovat stahovani pres free download. Pokazde to jen vyhodi chybu - hlasku o pretizenem servru. Ja tomu neverim, je to bouda! Proc rovnou nenapisou trhni si, kdyz neplatis?        

    Hodnocení: 12 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    asfethan avatar 19.1.2010 21:50 asfethan | skóre: 10 | blog: asfalatum | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Ano, s tymto som mal aj ja problem. Staci pockat 10-30min a subor sa bude dat stiahnut ;-)
    brk avatar 19.1.2010 22:00 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Oni ty servery/linky mají fakt v určité denní doby docela přetížené a i s premium účtem to stahuje třeba jen 300kB/s. Já to docela chápu. Zaplať, nebo si počkej, až budeme mít volnou kapacitu. Proč by si měli ještě déle ubírat kapacitu pro platící zákazníky, když i pro ně mají aktuálně málo?
    USE="-qt -kde"
    pdp7 avatar 19.1.2010 22:06 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Tak fajn, ja si pockam treba do 2 hodin do noci, stejne pochybuju ze to pujde.
    19.1.2010 22:21 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Opakovane to skusaj (vzdy aspon po dvoch minutach) a raz to pojde. Pozor, nechodi to v Konquerore (aj ked to kedysi islo) - namiesto suboru sa stiahne html.
    20.1.2010 00:10 SPM | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    dopoledne to fungovalo, večer mi to nešlo ani včera
    20.1.2010 09:44 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Mám také premium účet a stahování mi vždy jede na maximum co linka dá (okolo 2,5 MB/s). Takže těch 300 kb/s bych pravděpodobně viděl jako problém někde jinde. Osobně jsem s RapidShare dlouhodobě velmi spokojen.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    19.1.2010 22:20 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Jakoby rapidshare měl nějakou povinnost vždy poskytovat free downloady.
    Rapidshare není charita.

    Ti to klidně můžou stopnout na tejden, na měsíc, na rok, ... a nebude na tom nic v nepořádku.
    pdp7 avatar 19.1.2010 22:41 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Tvrdim snad ze je rapid charita? Jen poukazuju na to, ze nefunguje to co nabizi, to je cely! At de podelany rapid stim svym oblbovanim do haje, ja mu to nezeru.

    PS: Na rapid chodim uz dlouho, a dost jsem mu taky zaplatil, ted momentalne nemam a tudiz me okamzite vyfuckujou? Ovsem, neni to charita je to zm*darna!
    19.1.2010 23:49 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Ber to s klidem. To, že to nefunguje, znamená, že to v té chvíli prostě nenabízí. Žádný oblbování v tom nevidim...
    gtz avatar 19.1.2010 22:49 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Nemá povinnost poskytovat nic free, ale tím, že je poskytuje si spousta lidí řekne proč se to stahuje tak pomalu a pak začínají přemýšlet jak rychleji. Něco jako naše uloz.to
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    pdp7 avatar 19.1.2010 22:55 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Jakou povinnost, kdo tady mluvil o nejaky povinnosti? Az ten free bazmek smazou tak budu spokojenej, takhle to tam cloveka porad svadi klikat.
    19.1.2010 23:27 dark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Stahni si treba freerapid a dej to do fronty, nema cenu jak blbec porad klikat dokola:)
    Grunt avatar 19.1.2010 23:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    A nevztahuje se to čirou náhodou na IP-nu? Když mi něco takového vyskočí, tak vždycky přepnu IP-nu a je po problému.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    pdp7 avatar 19.1.2010 23:52 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Jak ji prepnes? Mas jich nekolik? U me to je horsi mam jednu.
    20.1.2010 09:13 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Zkoušel jsem z více IP adres a výsledek pokaždé stejný -- něco jako "no available slots". Asi máš velké štěstí.
    Dalibor Smolík avatar 20.1.2010 00:30 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Rapidshare funguje v dopoledních hodinách a odpoledne max. do 16. hodiny. Ani nyní, po půlnoci ještě nejede free. Tím, že je odklon od piratebay k rapidshare, je tento server stále více přetížený. Kromě toho zkracuje dobu, kdy je soubor k dispozici ke stažení ze tří na dva měsíce.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    20.1.2010 09:36 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Přesně tak. Rychlost postupně klesá ze 150KB/s na 30KB/s a odpoledne je po legraci. Při těch vyšších rychlostech se celkem vyplatí prohazovat IPčka, čímž se ušetří čtvrthodinová pauza mezi jednotlivými stahováními, ale když to klesne tak je to už jedno.
    20.1.2010 00:33 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    To mne zase nastve, kdyz mi torrent zahlasi "zaplat nebo cekej 60s".
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 13:03 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    ?
    20.1.2010 13:54 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Presneji (viz Wikipedia): ؟
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 13:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Jen jsem chtěl vyjádřit podiv nad tím, že "torrent" hce zaplatit. Co je to za myslíš tím "torrent", nějakej tracker?
    20.1.2010 14:07 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Kouknul ses na WP, a zjistil jsi, ze to je 'irony mark'? :o)

    Protoze pokud ano, tak asi chapes, ze to bylo mysleno jako ironicky usklebek nad stavem dnesni "piratske" spolecnosti. Od velmi pokrocile a "nezakazatelne" technologie jsme se presunuli k serverum, ktere jde par cilenymi balistickymi (bud ICBM nebo DMCA) strelami sundat, vysokorychlostni pripojeni je nam mnohdy nanic a jeste si z nelegalniho kopirovani obsahu masti kapsu treti strana (prestoze pravnici rikaji neco jineho).

    Trochu mi to prijde, jako kdybychom od Jabberu presli na Facebook chat a ani se tomu nedivili. :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    Grunt avatar 20.1.2010 14:42 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    bud ICBM nebo DMCA
    Hmm, docela dobré přirovnání. Ale je fakt, že nic jiného to není. Viz ta srand s klíči nebo ještě větší rtmpdumpem u kterých vždy tato čtyřpísmenná zkratka figurovala.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.1.2010 14:59 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Kouknul, ale nedošlo mi :-D Ok, už vím co myslíš. Ale...
    Od velmi pokrocile a "nezakazatelne" technologie...
    A to je co? Bittorrent? Já teda torrent používám, ale taky má svoje mouchy.
    a jeste si z nelegalniho kopirovani obsahu masti kapsu treti strana
    Tobě jako vadí, že na tom Rapidshare AG (a podobné) vydělávaj? Wtf? Např rapid tímhle podstupuje riziko, že sa něj balistické střely sesypou, ale přitom služby které poskytuje, jsou velmi kvalitní. Peníze, které za to chce mně přijdou adekvátní. Nevím, co na tom je...

    Koneckonců, možná to nevnímáš, ale i torrent musí někdo zaplatit. U veřejných trackerů to je většinou masivní reklama. Soukromé trackery (trackery "na login") jsou zase většinou závislé na sponzorských darech svých uživatelů.

    Hlavní důvod obliby rapidshare jsou především šmejdský ISP, nebo spíš "ISP". Drtivá většina ISP poskytuje jen NAT, některé veřejnou IP za poplatek. Docela dost jich také torrent blokuje celkově.
    20.1.2010 15:30 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Koneckonců, možná to nevnímáš, ale i torrent musí někdo zaplatit.
    Proc? Za co platis u trackerless torrentu? Maximalne za vyhledavac, a na ten se penize skoro vzdy najdou. I jako student jsem schopen vyhledavac par let udrzet jen za sve vlastni.
    Docela dost jich také torrent blokuje celkově.
    Neda se torrent behat na vysokych vysokych portech sifrovane? To pujde docela tezko blokovat, ne?
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    kotyz avatar 20.1.2010 00:57 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    ja mam premium a o moc vic jak 300kB/s mi stejne linka nepusti, takze tohle neni problem. ale takovy hellshare me pije krev, jedno dvd tam taham uz vic jak 14 dni, protoze vzdycky usnu driv nez se uvolni sloty. ted v jednu rano je to porad este full :-(
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    20.1.2010 09:51 Vantomas | skóre: 32 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!

    Co treba pouzit jDownloader? Ten by mel hellshare umet a umi v intervalech sam sledovat dostupnost slotu a pak to stahovat...

    20.1.2010 08:07 CET
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Jo, podobne je to u uloz.to. V patek vecer a sobotu jsme stahovali v pohode, ale uz v nedeli dopoledne bylo docela tezky neco dalsiho z nej dostat.

    Bohuzel, kdyz jsou free vycerpany, tak jsou vycerpany. Nejlepsi je, najit si pro hledanou vec odkazu vic i z jinych serveru a pak to zkouset jinde.

    Osobne jsem zatim nemel problemy s megauploads.com a tusim iskladka.sk (ted si nejsem jistej) - oba jedou rychle a pro free se mi nestalo, ze by nebyly sloty. Cesky (share-rapid.cz, hellshare a podobny komoleniny rapidshare) me skoro vzdycky na free odmitnuly, takze tyhle vybec neresim. Uloz.to obvykle funguje, ale obcas taky nema free sloty.
    20.1.2010 08:31 Alpha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Ty si riadny error aj vsetk tvoje blogy!
    pdp7 avatar 20.1.2010 09:33 pdp7 | skóre: 33 | blog: Mravenec_v_LCD_monitoru | Zákupy u České lípy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    20.1.2010 09:16 Tomáš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Prostě zavedli pojem "download slots" jako všichni ostatní. Narozdíl od ostatních mají spoustu (většinou platících) lidí, kteří tam sypou data, která jiná spousta lidí chce stáhnout. Teď si asi hodně lidí koupí u Rapidshare účet.
    20.1.2010 11:55 tomasgn | skóre: 23 | JN89GE
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    platit za warez? kam jsme to dospeli!
    20.1.2010 12:06 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Platí se za vzdálený přístup k diskovému prostoru, co tam kdo nahrává a stahuje je irelevantní.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.1.2010 13:57 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Bullshit.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 14:02 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    ?
    20.1.2010 14:12 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Kdyz polozis penize na jeden stul, a "nahodou" najdes drogy na jinem stole, je to porad koupe drog.

    Stejne tak je tohle (az na promile pripadu) koupe copyrightovaneho obsahu (bez licence). Ne nutne pravne vzato, ale to si prosim nechte na soudy.
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 14:35 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Platím si pouze za rychlejší přístup na servery RapidShare, toť vše. Ten samý obsah co tam lidi nahrávají si lze stáhnout (byť pomaleji) i bezplatně.

    A stahování audiovizuálních děl je v ČR naštěstí ještě stále legální. Takže jak z legálního (dle současných platných zákonů) tak z morálního (což je samozřejmě subjektivní, ale já osobně jsem pro zrušení jakéhokoliv tzv. "intelektuálního vlastnictví" už z principu - viz Intelektuální vlastnictví: Základ tržního řádu, nebo rafinovaná státní regulace?) hlediska jsem z obliga. Navíc jsou tu poplatky za disky, paměťové karty a média, díky kterým to má člověk de facto předplacené :-P
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.1.2010 14:38 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Bohužel v ČR nelze získat většinu hudby legálně, s placením, bez DRM. Za nějaký bazmek, co přehraji jen ve WMP nejsem zvědavý. O filmech nemluvě. Pro mě to je dost podstatný důvod, proč využívat služeb rapidshare a spol.
    Grunt avatar 20.1.2010 14:47 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.1.2010 14:44 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Na to jsem si dal pozor, abych neresil legalitu.

    Ad moralita:
    • chapu lidi, kteri si stahnou zdarma neco, na co nemaji dost penez nebo to neni legalne k sehnani (treba ty zminene serialy, Photoshop atd.)
    • neprijde mi moralni, aby se lide skutecne obohacovali na praci druhych, coz v tomhle pripade rapidshare nepokryte dela
    Platím si pouze za rychlejší přístup na servery RapidShare, toť vše.
    Uvazoval jsi o kariere v politice?
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 14:50 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Uvazoval jsi o kariere v politice?
    Uvažuji, že bych se jednou přidal k České Pirátské Straně ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.1.2010 15:04 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Rapidshare neposkytuje copyrightovaný materiál za peníze. Nejen že ne z právního hlediska, ale ani z toho praktického.

    Rapidshare poskytuje lidem možnost poskytovat copyrightovaný materiál. Ale až lidé, kteří ty věci uploadujou a sdílej linky, je poskytujou. V tom je rozdíl. Samozřejmě máš pravdu, že Rapis závisí na warezu apod., ale to ještě neznamená, že jeho výdělek je morálně špatný.

    To je jako kdyby ses zlobil na firmy, které inzerují reklamy na torrent trackerech, že vydělávají na poskytování warez. Oni totiž fakticky existenci trackeru umožňují.
    To samé platí pro hosting službu, kterou využívaj tracker servery.

    Koneckonců, mohl by ses stejně zlobit i na ISP, že vydělávaj na "poskytování" warezu :-D
    No prostě je to nesmysl, co říkáš...
    20.1.2010 15:24 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Rapidshare poskytuje lidem možnost poskytovat copyrightovaný materiál. Ale až lidé, kteří ty věci uploadujou a sdílej linky, je poskytujou. V tom je rozdíl. Samozřejmě máš pravdu, že Rapis závisí na warezu apod., ale to ještě neznamená, že jeho výdělek je morálně špatný.
    Nastesti je moralita subjektivni. Moje funguje takto:
    • Prodavas drogy -> celkem OK, nikoho neokradas (penize Ti kupujici da dobrovolne a Ty cast predas tomu, kdo ty drogy vyrobil
    • Prodavas zbrane -> OK ze stejneho duvodu
    • Prodavas pristup k warezu - ne OK, protoze ti lide, kteri dany produkt vytvorili, z tech nenulovych penez, co dostanes, neuvidi ani korunu
    A je mi celkem jedno, ze ma milostiva firma Rapidshare AG tucet pravniku, kteri pred soudem vysvetli, jak to je krasne legalni. Klidne at je. Stejne je to z meho pohledu hloupost ze strany uzivatelu (ze kupuji warez) a nemoralni ze strany pronajimatele (vydelava "na misto" puvodniho autora).

    Reklama na torrent strankach taky neni uplne koser, nicmene to je o dost vic diskutabilni. Ale neboj, ja ji blokuju :o)
    No prostě je to nesmysl, co říkáš...
    Dokaz to, formalne platnym dukazem. Nemuzes? Aha, nazory jsou taky subjektivni. :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 15:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Prodavas pristup k warezu - ne OK, protoze ti lide, kteri dany produkt vytvorili, z tech nenulovych penez, co dostanes, neuvidi ani korunu
    Jak je to tedy s tím ISP? Podle toho co říkáš, nemůže být ok.
    Jendа avatar 20.1.2010 21:28 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    já osobně jsem pro zrušení jakéhokoliv tzv. "intelektuálního vlastnictví" už z principu
    Takže by podle tebe měl výrobce počítače mít právo uzavřít GNU/Linux, udělat pár proprietárních rozšíření a prodávat s počítačem?
    20.1.2010 22:18 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    To ne, GNU/Linux není jen duševní vlastnictví (=myšlenky) :D Výrobce by měl mít právo udělat vlastní operační systém, i uzavřený, a prodávat s počítačem, a neměli by ho popotahovat po soudech za to, že tam bude mít například "jádro systému" oddělené od zbytku systému, což by si nějaká firma přisvojovala jako svůj výmysl na který má copyright, popřípadě že se při startu systému bude ozývat zvonění, což někomu z Redmondu připomene že oni vlastně také mají při startu nějaký zvuk a měli ho dřív a možná na to mají i patent a už to fičí žaloba za žalobou dokud to nový výrobce nevzdá nebo nezdechne.
    Jendа avatar 20.1.2010 22:55 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Aha, já to pochopil tak, že xm nechce nejen patenty, ale ani licence.
    21.1.2010 14:30 vita
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Tos pochopil dobře, je to tak, xm je i proti autorským právům. Když jsem s ním o tom zde na Abclinuxu naposledy debatoval (bohužel se mi tuto diskusi nepodařilo dohledat, byla pod nějakým blogem a xm tam odkazoval stejné pdf jako teď), shodli jsme se nakonec na tom, že copyright je vlastně OK (autor prodává své dílo s podmínkou, že je kupující nebude dál šířit), ale jakmile jej někdo poruší, ostatní takovou dohodu s autorem nemají a nic jim dál dílo šířit nebrání.

    Tady se naše názory ovšem již radikálně rozdělily - xm je toho názoru, že protože žijeme v demokratické společnosti, mohla by většina odhlasovat omilostnění toho prvního člověka, který porušil smlouvu a dílo tak vrhl na pospas všem (což je zásadní nepochopení principu svobody a demokracie, je to jako říct, že si většina může odhlasovat poslání nějaké skupiny do plynu atp. - prostě porušení základních práv).

    Zatímco já jsem toho názoru, že autor by měl být chráněn a nějakou značkou (copyrightem) na díle dát najevo, že toto dílo (pro)dává někomu pouze za podmínky, že nebude dále šířeno (právě aby se zabránilo jednoduchému "převodu" díla všem cestou výše popsanou). Samosebou autor může dát na dílo copyleft, je jeho a jen on rozhoduje komu a za jakých podmínek je dá k dispozici.

    21.1.2010 14:53 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Když jsem s ním o tom zde na Abclinuxu naposledy debatoval (bohužel se mi tuto diskusi nepodařilo dohledat, byla pod nějakým blogem a xm tam odkazoval stejné pdf jako teď)
    Předpokládám máš na mysli tuto diskuzi. Google is your friend :-)
    (což je zásadní nepochopení principu svobody a demokracie, je to jako říct, že si většina může odhlasovat poslání nějaké skupiny do plynu atp. - prostě porušení základních práv)
    Ne, to není žádné nepochopení principu svobody a demokracie. Pouze každý ty pojmy chápeme trochu jinak. Ale to už bychom zas vyvolali další předlouhou diskuzi, která už tu mnohokrát v minulosti proběhla (mé názory si můžeš přečíst třeba v této diskuzi, to bude lepší než to tím samým zasírat znovu tady ;-)).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.1.2010 14:36 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Pokud porovnáváte něco takového, se stahováním audiovizuálního obsahu... připadá mi to dost omezené.
    20.1.2010 14:58 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Obe veci jsou moralne i pravne velice kontroverzni zalezitosti, ktere nekdo chce legalizovat. Tak proc Ti to prijde omezene?
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 15:13 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Protože dávat vedle sebe takové věci je, dle mého názoru, hloupost - i když s tou kontroverzí musím samozřejmě souhlasit. Ale to je tak asi vše co, mají ty dvě věci společného.
    20.1.2010 14:40 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Btw. s tímhle přístupem bys mohl chtít hnát k "zodpovědnosti" i ISP. Tam si také člověk připlácí za větší rychlosti a větší možný objem přenesených dat (FUP). A kupodivu některé hlavy skopové to opravdu napadlo (tuším že v Austrálii chtěli z těchto důvodů nějak zkrouhnout neomezená připojení bez FUPu či tak něco).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    20.1.2010 13:56 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Souhlas. Torrenty jsou tak krasna technologie a lide radsi presedlavaji k "staremu" kupovani warezu. Ostuda!
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 14:07 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    No jo, s útlumem piratebay a mininovy se něco takového dalo čekat - já to sice nepoznám, už dlouho si rapid platím, ale chápu že dost lidí, co stahují jen občas (nebo nechtějí platit) to naštve. Pro rapidshare je ale určitě lepší omezit free downloady, než štvát platící zákazníky - už tak jsou ty podmínky nic moc, hlavně omezení, coby použití jako skladiště záloh - vše nad 25 GB se po určité době bez stažení smaže...
    20.1.2010 14:19 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    No jo, s útlumem piratebay
    Definuj 'utlum'. Zatim se stalo jen to, ze vypli tracker. Coz ale vubec nevadi, protoze (pokud vim, tak) vsechny torrenty jsou mirrorovane na openbittorrent.com trackeru. Navic propaguji trackerless torrenty, ktere sice jeste nefunguji dobre pro vsechny klienty (rtorrent), ale to se snad brzy zlepsi a bezneho Frantu s uTorrentem to vubec netrapi.

    Jedine, co se tedy stalo, je to, ze piratebay jen vyhledava a nic netrackuje, ale stahovat jde z ni to same, co driv.

    Mozna, ze ji ubylo uzivatelu, nebot maji nekteri strach, ze piratebay zavre cela. Lide taky siri poplasne zpravy (vid). Ale utekli jste teda jo na spatnou technologii, holenkove. Jsem si jist, ze atomove ponorky MPAA uz krizuji Atlantik (viz vyse) :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 14:34 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Torrenty teď používám výlučně k získávání linuxových distribucí :-) Warez nevedu, předtím jsem stahoval z torrentů novinky (nové díly seriálů), teď už ani to ne - skrze rs je to nejrychlejší způsob, stahuji maximální rychlostí, co připojení dovolí.
    20.1.2010 14:52 Martin Böhm | skóre: 17 | blog: Martinův stánek | Je mi to MFFUK
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Jde o ruzne filosofie (plus mam naladu se vyjadrit :o). Mne prijde, ze lepsi je penize darovat treba obetem zemetreseni, nez si platit stahovani copyrightovaneho obsahu. Ale co si nadelate s vasimi penezi, je na vas. Kdyz to vsak verejne priznate, je riziko, ze se vam vysmeji :o)
    5 z 0 přetečení bufferu doporučuje Korespondenční seminář z programování (pro středoškoláky programátory).
    20.1.2010 15:04 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Raději bych ty peníze dal na plně legální, placený přístup k audiovizuálnímu obsahu - je mi jasné, že by to stálo asi o něco více, než kolik teď měsíčně vychází rapidshare, nicméně ten efekt, že jsem veden jako platící divák, je dost podstatný. Také by mohlo do budoucna zachránit spoustu zajímavých seriálů, které v dřívější i současné době jsou kvůli mizernému marketingu na klasickém TV kanálu pohřbeny - kupříkladu seriál Firefly.
    Grunt avatar 20.1.2010 15:35 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    je mi jasné, že by to stálo asi o něco více, než kolik teď měsíčně vychází rapidshare
    Myslím si, že o moc navíc by to vůbec být nemuselo. Např. jeden díl mého oblíbeného seriálu teď vychází na $ 1.99 za díl a $16.99 za jedu celou sérii.(o čemž si samozřejmě já jako non-US můžu nechat jenom zdát) Asi záleží na tom co je kdo schopen za to placené období na Rapidu natahat.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.1.2010 15:56 Michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!

    Žádný chorobný stahovač nejsem, zálohovat si internet, to mě bavilo jen kdysi dávno, když jsem přešel z GPRS na wifi :-) Pokud by byly ceny takové, bylo by to velmi příjemné. Jen se obávám, že u nás to bude spíše ve stylu $1,99 = 1,99€ + 20% DPH, DRM, jen něco a jen skrze JedinýSprávnýPřehrávač.

    Grunt avatar 20.1.2010 16:30 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    DRM, jen něco a jen skrze JedinýSprávnýPřehrávač.
    No, to je fakt. Flash a nebo TiVo® DVR. Jeden lepší než ten druhý.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.1.2010 14:48 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Ale utekli jste teda jo na spatnou technologii, holenkove.
    RapidShare je pro mě jednoduše v současnosti nejpohodlnější volba. Jak z hlediska rychlosti stahování (stahuji vždy plnou rychlostí, to u torrentů nikdy nehrozilo), tak z hlediska legality (při stahování přes HTTP narozdíl od torrentu člověk nic neuploaduje a takové stahování je tedy v naprosté většině případů v ČR zcela legální - jedinou výjimkou jsou filmy které unikly ještě před premiérou, ale není problém si dát na něco takového pozor).

    Až (pokud) RapidShare a podobné služby MAFIAA zlikviduje, pak začnu hledat jiné možnosti (případně se vrátím k torrentu).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 20.1.2010 15:18 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    tak z hlediska legality (při stahování přes HTTP narozdíl od torrentu člověk nic neuploaduje a takové stahování je tedy v naprosté většině případů v ČR zcela legální - jedinou výjimkou jsou filmy které unikly ještě před premiérou, ale není problém si dát na něco takového pozor).
    Jen bych dodal, že i když se o tom takto neustále mluví, tak to určitě není tak jednoduché. Nejlepší je otevřít si Autorský zákon, udělat si nějaký smyšlený případ a procházet to paragraf po paragrafu a aplikovat je na ten smyšlený případ dokud člověk neporuší nějaký ten paragraf. Většinou se na úplný konec bez porušení některého paragrafu nedostane.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    20.1.2010 15:26 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Možná je to místy sporné, ale četl jsem i vyjádření právníků, kteří legalitu stahování potvrzovali (v případě že se nejedná o uniklá dosud nezveřejněná díla). Samozřejmě můžeš namítat, že co právník to názor ;-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Grunt avatar 20.1.2010 15:39 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!
    Tomu odporovat nechci. Jen chci říct, že určitě nejde tak strašně zjednodušit a aplikovat to jednoduché pravidlo vše co stáhnu a je již zveřejněno je legální a víc si s tím nelámat hlavu. Paragrafů je v tom zákoně velká spousta.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    otasomil avatar 20.1.2010 19:00 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Rapidshare is error!

    Na obcasne stahovani z rapidu pouzivam rs_downloader jez nejaky slovensky sikula naprogramoval pro python.

    Po novem roce jsem zjistil ze nove limity pro free uzivatele jsou nastavovany tak v cca ve 2 hodiny rano.

    Staci si tedy pomoci at  (ci jen posunout pomoci sleep) nastavit spusteni na tuto dobu ci o neco pozdeji.

    Tak do cca 18 hodin to bezproblemu jede a pozdeji jiz s problemy az vubec.

    Inu zadara dobry.

    Ucet na rapida je vsak pomerne levna zalezitost. Staci nejit nekolikrat do hospody a mate ucet na cely rok.

    Sam jsem jej mel na mesic jen na zkousku. Perfektne to slapalo pomoci wget kteremu se predhodi soubor se seznamem URL, username a password.

    Konkretne takto:

     

    wget -i seznam_adres_ke_stazeni.url -c --http-user=********  --http-password=********

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.