abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 15:44 | Humor

    Český úřad zeměměřický a katastrální zavedl u anonymního nahlížení do katastru nemovitostí novou CAPTCHA ve formě mapové puzzle: nepřihlášení uživatelé musí nově správně otočit devět dlaždic v 3x3 poli tak, aby dohromady daly souvislý obrázek výseče reálné mapy, přičemž na to mají pouze jeden časově omezený pokus. Test je podle uživatelů i odborníků příliš obtížný a na sociálních sítích pochopitelně schytává zaslouženou kritiku a

    … více »
    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    dnes 15:33 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.95.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 15:22 | Zajímavý software

    Mozilla prostřednictvím své dceřiné společnosti MZLA Technologies Corporation představila open-source AI klienta Thunderbolt. Primárně je určený pro firemní nasazení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:00 | IT novinky

    Firma Cal.com oznámila, že přesouvá svůj produkční kód z otevřeného do uzavřeného repozitáře z důvodu bezpečnostního rizika umělé inteligence, která prý dokáže vyhledávat a zneužívat zranitelnosti rychleji, než by je jejich vývojářský tým stíhal opravovat. Zároveň zveřejnila samostatnou, open-source verzi Cal.diy pod licencí MIT, ovšem bez řady původních funkcí. O tom, zda je toto opatření rozumné, existují pochyby. … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 5
    dnes 13:55 | Nová verze

    Vývojáři KDE na Mastodonu oznámili vydání balíku aplikací KDE Gear 26.04. Přehled novinek i s náhledy a videi v oficiálním oznámení.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 23:00 | Nová verze

    Kryptografická knihovna OpenSSL byla vydána v nové verzi 4.0. Přehled změn v souboru CHANGES.md na GitHubu. Odstraněna byla podpora SSLv2 Client Hello a SSLv3. Ve výchozím nastavení byla zakázána podpora odmítnutých eliptických křivek v TLS dle RFC 8422. Přibyla například podpora Encrypted Client Hello (ECH, RFC 9849).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:55 | Komunita

    curl up 2026, tj. setkání vývojářů a uživatelů curlu, proběhne opět v Praze. O víkendu 23. a 24. května v Pracovně.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 15:55 | IT novinky

    Aplikace pro ověřování věku uživatelů on-line platforem je technicky hotová a brzy bude k dispozici pro občany EU, oznámila dnes předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová. Půjde podle ní o bezplatné a snadno použitelné řešení, které pomůže chránit děti před škodlivým a nelegálním obsahem. Aplikace bude podle ní fungovat na jakémkoli zařízení a bude zcela anonymní.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    včera 04:33 | Komunita

    V prosinci 2012 byla z linuxového jádra odstraněna podpora procesorů 386. Včera započalo odstraňování podpory procesorů 486.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 01:33 | IT novinky

    IuRe (Iuridicum Remedium) vyhlásila Ceny Velkého bratra za rok 2025. Slídily roku jsou automobilka Volkswagen, Meta a česká Ministerstva vnitra a průmyslu a obchodu. Autorem Výroku Velkého bratra je dánský ministr spravedlnosti zpochybňující právo na šifrovanou komunikaci. Naopak Pozitivní cenu získali studenti Masarykovy univerzity za odpor proti nucení do používaní aplikace ISIC.

    |🇵🇸 | Komentářů: 3
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (8%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (25%)
    Celkem 1340 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    smazáno

    6.4.2006 14:39 | poslední úprava: 19.5.2006 14:40

    smazáno        

    Hodnocení: 58 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Jaká šířka Vašeho webového prohlížeče připadá na (X)HTML dokument?
     (3 %)
     (31 %)
     (13 %)
     (53 %)
    Celkem 107 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Watzke avatar 6.4.2006 14:45 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Maximalizovanej Konqueror bez panelů a takových věcí... rozlišení 1280x1024, tzn asi 1265px :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    David Watzke avatar 6.4.2006 14:47 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Jen dodám, že na svých stránkách používám jednotku em abych měl pružný menu a vůbec, celej obsah :-) Super věc...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.4.2006 14:50 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Osobně si myslím, že by minimální šířka neměla být zadaná v relativních jednotkách (vzhledem k ostatním prvkům).
    David Watzke avatar 6.4.2006 14:54 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Jo, já taky - mám tak daný jen okraje kolem textu, aby do toho (při zvětšení písma) nelezlo menu...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.4.2006 15:03 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Tak proto je text lehce přes menu? :-)
    David Watzke avatar 6.4.2006 15:25 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    V jakým browseru? :-D KHTML/Gecko/IE - vše jsem testoval je to OK. A to na víc počítačích, systémech (alespoň FF a IE) a s různými verzemi.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.4.2006 15:38 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Gecko (Firefox 1.5.0.1). Záleží to na velikosti písma - čím je menší tím víc to přesahuje.
    David Watzke avatar 6.4.2006 15:41 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Máš pravdu... když jsi nezmenšoval, bylo to OK, ne? Zkoušel jsem totiž jen zvětšovat, nenapadlo mě, že by někdo zmenšoval :-) Něco tam vymyslím :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.4.2006 15:48 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Při mojí normální velikosti písma je to špatně, až následně jsem zkoušel jinou :-).
    6.4.2006 14:51 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Zajímavé, jakou geometrii bychom museli uvažovat, aby pravoúhelník nemusel být nutně čtyřstranný? Jinak mám samozřejmě raději slovo obdélník.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    6.4.2006 14:55 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací

    OK, v matematice zrovna nevynikám, nicméně jsem uvažoval takto:

    _____
    |   |____
    |       |____
    |           |
    |___________|
    

    Z pohledu nematematika to má všechny úhly pravé, ale má to více než 4 strany... :-)

    6.4.2006 14:57 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Všechny úhly pravé rozhodně nemá.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    6.4.2006 15:30 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Zkusím to říct jinak: libovolné 2 sousedící strany svírají pravý úhel.

    Ale jinak máte samozřejmě pravdu.
    6.4.2006 15:32 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Hlavně mi nevykejte :-)
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    14.8.2007 01:14 petris
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Nene, některé svírají 90 a některé (270) -90, takže to pravoúhelník IMHO není (nejde projít pomocí střídání operací vpřed a vpravo bok).
    6.4.2006 14:55 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    čtverec je spec. případem obdélníku, takže ta věta je vůbec divná
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    6.4.2006 14:58 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Zasadne a jedine 100%. Nesnasim weby co mi z meho 1280x1024 delaji 800x1024.

    Pokud toho neni webdesigner schopny dosahnout tak to neni schopny webdesigner. Samozrejme beru ze v extra malych rozlisenich to muze sem tam vypadat blbe a v extra velkych taky, ale zlaty stred od 1024x769 do 1600x1200 musi byt bez chyb a na celou sirku.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    David Watzke avatar 6.4.2006 15:04 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Přesně! Třeba tady na Abc je místo využitý do mrtě jistě i na 1600x1200 :-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    6.4.2006 15:07 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Podle mě se to špatně čte na víc než 1000px šířky.

    Nicméně: udělám funkci, pomocí které si bude moci vybrat z několika šablon... Jde tedy jen o tu výchozí šablonu.
    David Watzke avatar 6.4.2006 15:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Jak komu. Navíc je to jedno, třeba tady na Abc si můžu napsat vlastní CSS...
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.4.2006 11:31 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Podle mě se to špatně čte na víc než 1000px šířky.
    Je to blbost - platí to pouze při „standardní“ velikosti písma a pixelu. Když mám malé pixely a „velké“ písmo (tzn. ve výsledku stejně velká písmena jako ty), tak se naráz čte špatně 1000px, protože je to prostě moc úzký. ;-)

    Příklad: na 17" CRT s 1024x768 je 1000 px 33.7 cm. Na 15" LCD s 1400x1050 je 1000 px 21,8 cm. Chci-li mít na obou stejně velké písmo, tak to na tom LCD prostě musí zabrat víc pixelů

    Je to jasný?
    6.4.2006 15:06 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    To se mi nelíbí. Nevím, jestli v html něco takového jde, ale dal bych tam spíš podmínku na minimální rozumnou šířku stránky a pak třeba těch tvých sto procent. Zkuste si ábíčko zmenšit na polovinu. Vznikne nečitelná nudlička s textem. Přitom dát si vedle sebe dvě okna podle mě smysl rozhodně má.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    Luk avatar 6.4.2006 15:03 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Osobně se držím spíše menších šířek, max. do 770 px, ale většinou ještě méně (podle požadavků).

    Samozřejmě záleží na cílové skupině. Pokud je web určen převážně pro lidi, kteří mají skoro výhradně rozlišení 1600x1200, je to něco jiného.

    Pak je tu ještě další věc - velké šířky (pokud se nepoužívá větší písmo atd.) jsou únavné na čtení. Pokud jsou na webu delší souvislé texty, je také lépe je příliš neroztahovat.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.4.2006 15:05 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Já také: nejraději mám šířku okolo 770px, která se mi pohodlně vejde do prohlížeče, i pokud mám otevřené záložky / RSS čtečku atd.
    6.4.2006 15:37 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Sorry, ale taketo weby, ktore maju pevnu sirku mi vzdy vedia pokazit den. Web siroky 770px je na mojom rozliseni 1400x1050 velmi zle citatelny. Vysvetlim preco si to myslim.

    Najlepsi web je podla mna taky, ktory nema fixnu sirku v absolutnych jednotkach. Dobre navrhnuta stranka je citatelna na akomkolvek rozliseni. Podla mna by stranka mala byt navrhnuta tak, aby som si ju dokazal prisposobit mojmu rozliseniu a ociam iba tym, ze zmenim velkost pisma, coho nasledkom sa vsetky rozmery adekvatne zmenia/roztiahnu/zmensia.

    A prave stranky s pevnou sirkou trpia podla mna tym, ze musia mat nastavene male pismo aby vyzerali dobre (ok, nemusia, ale vacsinou maju), cize su necitatelne na vacsom rozliseni (alebo ked mam slabsi zrak). A ked si ich chcem upravit zvacsenim pisma, tak sa velmi rychlo ich dizajn 'rozsype', nasledkom coho su pouzitelne este menej.

    Preto nechapem tu vetu niekde vyssie v prispevkoch: Podle mě se to špatně čte na víc než 1000px šířky.. To snad zavisi od velkosti pisma, nemyslite? Naco mam potom vlastne taky velky displej, ked tretinu obrazovky budem mat stale nevyuzitu?

    Ja viem ze vytvorit taku idealnu stranku nie je prave lahke, ale osobne si myslim, ze je to ta najlepsia cesta. Mozno by sa este dalo namietnut, ze stranka ktora ma viac grafiky bude s tymto mat problemy, ale ako som vyrozumel, tak vy chcete robit webovy portal, ktory bude postaveny hlavne na textoch, takze tam asi vela grafiky davat nechcete. Alebo ano?
    Luk avatar 6.4.2006 16:04 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Problém flexibilní šířky je skutečně hlavně záležitost grafiky. U plně (nebo skoro plně) textových webů není problém používat relativní jednotky - a pak když si to uživatel zvětší, bude to mít prostě větší (jak ve smyslu šířky, tak velikosti písma).

    Ale jakmile se trochu víc používá grafika, je to, stručně řečeno, průser. Bohužel "grafika" zatím ještě stále znamená "rastrová grafika", a tím je vše řečeno. Takže přicházejí kompromisy - buď se musí grafický návrh silně přizpůsobit flexibilitě, nebo se to udělá na pevnou (kompromisní) šířku, případně něco mezi tím.

    V tomto vkládám velké naděje do SVG, ale to je hudba budoucnosti, podpora v browserech je zatím dost mizerná. Někdo kvůli tomu už úplně přešel na Flash, a takového tvůrce pak proklínám, pokud zrovna sedím u počítače bez nainstalovaného pluginu (a místo webu vidím pouze hlášku o nutnosti instalace pluginu).
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.4.2006 16:26 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Aj tak si myslim, ze vo vacsine pripadov sa da aj stranka s grafikou upravit tak, aby bola co najviac proporcionalna.

    Velkost grafickych prvkov sice ostane fixna, ale napriklad ich rozostupy mozu byt flexibilne. U vacsiny stranok (vratane firemnych prezentacii) je predsa len stale hlavnym prvkom textovy obsah a mojou hlavnou poziadavkou je tu citatelny text. Ta cast na stranke ktora je textova by mala byt co najviac prisposobitelna.

    Mozno sa stranka s grafikou neda upravit univerzalne pre uplne kazde rozlisenie a nastavenie pisma, ale autor by sa mal podla mna snazit aspon o urcity rozsah prisposobitelnosti. A nie aby to dopadlo ako u vacsiny dnesnych stranok, ze zvacsim pismo o puhe 2 body a uz je to 'rozhasene' (co by mi az tak nevadilo, keby to bolo aspon citatelne :-)).

    PS: vazne sa ospravedlnujem za chybajucu diakritiku, mam rozhasenu slovensku klavesnicu, neviem preco a nemal som cas sa na to zatial pozriet. Basnim tu o citatelnosti a pritom moj text je mozno pre niekoho citatelny dost zle :-). Ale posnazim sa, aby dalsi prispevok uz bol s diakritikou.
    hajma avatar 6.4.2006 16:05 hajma | skóre: 27 | blog: hajma | Říčany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    +1
    21 promarněných znaků
    6.4.2006 17:55 barney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    odporúčam prezrieť si CSS Zen Garden
    aj čo sa týka štruktúry samotného html, aj všetkých vyše 100 designov.
    6.4.2006 18:17 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Osobne si nejradsi prepinam operu do vlastniho stylu, takze autorovi odstranim vsechny barvicky i druhy pisma :P flexibilni sirka je o hodne lepsi nez fixni, protoze obvykle si definuji vlastni pismo i do browseru a s tim nekde autor stranky vubec nepocita.

    Kompromisy bych delal u webu pro sirokou a internetove negramotnou verejnost, tam se casto libi uplny zhovadilosti a lidem je jedno, ze to neni tak flexibilni a funkcni. U webu pro specialisty, napr. "linuxaky" bych si asi dal vic zalezet na tom, aby byl design citelny v textovych prohlizecich a maximalne flexibilni ;)

    Ale i tak me zajima hlavne obsah. Protoze na hezkej design bez obsahu se vam nikdo chodit koukat nebude. A naopak, jsou stranky, kam se lidi hrnou, i kdyz stoji designove za houby, jednoduse protoze si tam radi ctou. Takze uplne jednoducha textova stranka casto vyhrava nad tydny a mesici "hrani si" s designem, kdyz tam pak neni co cist.

    Samozrejme design nezatracuji, i forma sdeluje a idealne by se mely obsah i forma doplnovat. Mnohdy jsem ale dal radeji prednost reseni nedokonalemu, ale rychlemu a v podstate funkcnimu, pred piplanim vzhledu, kvuli kteremu by mi nezbyl cas na to podstatne, proc stranky delam.
    6.4.2006 21:46 právě nejsem k dispozici | skóre: 2 | blog: Na odpočinku
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    U webu pro specialisty, napr. "linuxaky" bych si asi dal vic zalezet na tom, aby byl design citelny v textovych prohlizecich a maximalne flexibilni ;)

    Považuji za samozřejmé, že webová prezentace není závislá na prohlížeči.

    Ale i tak me zajima hlavne obsah. Protoze na hezkej design bez obsahu se vam nikdo chodit koukat nebude. A naopak, jsou stranky, kam se lidi hrnou, i kdyz stoji designove za houby, jednoduse protoze si tam radi ctou. Takze uplne jednoducha textova stranka casto vyhrava nad tydny a mesici "hrani si" s designem, kdyz tam pak neni co cist.

    Souhlasím. Ideální je pěkný design a kvalitní obsah; nechtete se překvapit. ;-) Odstrašujícím příkladem budiž Živě (to se ještě navíc pomalu načítá :-D).

    6.4.2006 18:29 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    ale nevyhovující prostředí velmi lehce návštěvníky odláká i přes vysokou kvalitu článků

    To bych osobne obratil: ani skvele designove reseni neudrzi navstevniky, kdyz je chaba kvalita obsahu. Naprosta vetsina lidi totiz nesurfuje netem, aby potesili oko, ale aby se neco dozvedeli, tj. neco si precetli... (event. se podivali na obrazky).

    Je samozrejme otravne, kdyz spatny design brani prehlednosti a vubec uzivani webu, ale je jeste horsi, kdyz vypiplany desing jen zakryva tupou prazdnotu ;)
    JiK avatar 6.4.2006 21:23 JiK | skóre: 13 | blog: Jirkoviny | Virginia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    1+ (a sam se divim, ze v necem souhlasim s xkeshem...)
    6.4.2006 19:47 Jan Zapletal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Mno, rozliseni 1400x1050 nebo 1280x1024, ale pouzivam pro prohlizec jenom levou cast monitoru, na prave mam neprekryvajici se terminaly, takze sirka je zhruba 750 a 680 bodu
    7.4.2006 11:09 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Je to off topic, ale pro mne je to záhada a diskusi tím nechci zamořit a tady je problematika www. Kamarád si udělal stránky a na ně dal (ach!) odkazy:
    nazev neceho\obr.jpg
    Proste mezery, zpětný lomitka...Já protočil oči a zavyl...nefunguje OK.
    Ale on mi tvrdí, že na Windows to běhá! To si poradí s takovou ehmm... podivností?
    David Watzke avatar 7.4.2006 17:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Ne, ve Windows nemůžeš pojmenovat soubor \, je to tam totiž jako pro nás /.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.4.2006 23:13 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Anketa: nejvhodnější minimální šířka webových prezentací
    Nojo. Ale že to sežere i web? Prý. Já jsem na webu odkazy s mezerama a \ snad ještě neviděl.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.