abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 16:33 | IT novinky

    Vláda jmenovala novým zmocněncem pro digitalizaci a strategickou bezpečnost prvního náměstka ministra vnitra Lukáše Klučku. Ten ve funkci nahradil poslance Roberta Králíčka poté, co Králíček na tento post vládního zmocněnce rezignoval. Klučka chce do roka digitalizovat všechny státní služby tak, aby vyhověly zákonu o právu na digitální služby, přičemž dosavadní plán Fialovy vlády počítal s dokončením digitalizace až někdy v roce

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 7
    včera 13:55 | Nová verze

    Byl vydán Mozilla Firefox 149.0. Přehled novinek v poznámkách k vydání a poznámkách k vydání pro vývojáře. Vypíchnout lze bezplatnou vestavěnou VPN s 50 GB přenesených dat měsíčně, zobrazení dvou webových stránek vedle sebe v jednom panelu (split view) nebo možnost přidat poznámky k panelům (Firefox Labs). Řešeny jsou rovněž bezpečnostní chyby. Nový Firefox 149 bude brzy k dispozici také na Flathubu a Snapcraftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 13:22 | Nová verze

    Byly vydány nové verze 5.3.0 a 6.0.0 svobodného multiplatformního programu pro skicování, malování a úpravu obrázků Krita (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Obě verze vycházejí ze stejného zdrojového kódu – rozdíl je v použitých verzích Qt a KDE Frameworks. Krita 6.0.0 je první vydání postavené na Qt 6 a stále je považovaná za experimentální. Má lepší podporu Waylandu. Přináší podporu protokolu Wayland

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 04:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.2 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze nové balíčky Immich, Immich Machine Learning, uv a RustDesk Client.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.3. 22:11 | Nová verze

    TypeScript (Wikipedie), tj. JavaScript rozšířený o statické typování a další atributy, byl vydán v nové verzi 6.0. Příští verze 7.0 je kvůli výkonu přepisována do programovacího jazyka Go.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.3. 20:33 | Zajímavý článek

    Christian Schaller z Red Hatu na svém blogu popsal své zkušenosti s používáním AI při vývoji open source aplikací pro Linux. Pomocí různých AI aktualizoval nebo vytvořil aplikace Elgato Light GNOME Shell extension, Dell Ultrasharp Webcam 4K, Red Hat Planet, WMDock, XMMS resuscitated (aktualizace z GTK 2 a Esound na GTK 4, GStreamer a PipeWire) a Monkey Bubble. SANE ovladač pro skener Plustek OpticFilm 8200i se mu zatím nepovedl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    23.3. 19:44 | IT novinky

    Americké firmy Tesla a SpaceX postaví v texaském Austinu moderní komplex na výrobu čipů pro umělou inteligenci (AI). Součástí projektu s názvem Terafab budou dvě moderní továrny na výrobu čipů – jedna se zaměří na automobily a humanoidní roboty, druhá na datová centra ve vesmíru. Uvedl to generální ředitel těchto firem Elon Musk. Projekt by podle odhadů měl stát 20 miliard USD (zhruba 425 miliard Kč).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    23.3. 15:00 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.11 (YouTube) multiplatformního frameworku a GUI toolkitu Qt. Podrobný přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    23.3. 01:44 | Bezpečnostní upozornění

    Ubuntu 26.04 patrně bude ve výchozím nastavení zobrazovat hvězdičky při zadávání hesla příkazu sudo, změna vychází z nové verze sudo-rs. Ta sice zlepší použitelnost systému pro nové uživatele, na které mohlo 'tiché sudo' působit dojmem, že systém 'zamrzl' a nijak nereaguje na stisky kláves, na druhou stranu se jedná o možnou bezpečnostní slabinu, neboť zobrazování hvězdiček v terminálu odhaluje délku hesla. Původní chování příkazu sudo

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 18
    22.3. 21:33 | Komunita

    Projekt systemd schválil kontroverzní pull request, který do JSON záznamů uživatelů přidává nové pole 'birthDate', datum narození, tedy údaj vyžadovaný zákony o ověřování věku v Kalifornii, Coloradu a Brazílii. Jiný pull request, který tuto změnu napravoval, byl správcem projektu Lennartem Poetteringem zamítnut s následujícím zdůvodněním:

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 36
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (15%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1145 hlasů
     Komentářů: 27, poslední 17.3. 19:26
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"

    9.7.2006 18:00 | Život, vesmír a vůbec ... | poslední úprava: 9.7.2006 21:01

    Tak jsem si prohlížel weblog "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme" a na co nenarazím:

    A tak si myslím, že to s tou genialitou nebude tak horké. Je krásné vidět, že i tak neomylný, sebevědomý, chytrý a perfektně bezchybně programující geniální člověk :-) udělá chybu.


    EDIT: přímý odkaz na jeho weblog jsem smazal.        

    Hodnocení: 60 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    9.7.2006 18:05 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Mě spíš vytáčí, že uprostřed strany má text a kolem něj vidím půl obrazovky v barvě splašků.
    Andre avatar 9.7.2006 18:23 Andre | skóre: 3 | blog: andreho_blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Moment.. to jsou win na tom screenshotu?? ;-)
    Pavel Stárek avatar 9.7.2006 18:35 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Jsou, protože nejsem doma, ale u kámoše ve firmě a zrovna tady běží WinXP.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.7.2006 18:24 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Ehm, jak souvisí něčí genialita s tím, zda se dopouští elementárních přehlédnutí?
    Pavel Stárek avatar 9.7.2006 18:39 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Přeci on, tak skvělý, geniální a já nevím co ještě by se právě takových "elementárních přehlédnutí" již z principu neměl dopouštět. A jinak neber ten zápisek až tak vážně, to jsem sem dal spíš pro pobavení a že i mistr tesař se někdy utne.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    9.7.2006 18:45 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Šlo mi o to, že když si vybavím lidi, které bych si troufl spojovat s přívlastkem geniální (ne, ten, o němž je řeč, mezi ně nepatří), většina z nich byla co do roztržitosti jednoznačně nad průměrem běžné populace…
    Daniel Kvasnička ml. avatar 9.7.2006 18:47 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    No pokud tahle primera plati i obracene, tak jsem vskutku genialni osobnost :-D
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    9.7.2006 18:52 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Neplatí… :-)
    9.7.2006 19:56 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    No a tohle je praktický rozdíl mezi implikací a ekvivalencí ;-)
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    10.7.2006 18:18 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    A jak se tva veta vyjadri cesky beze slov prevzatych? Nechci prudit, jen mne to zajima, ale nemohu najit vhodna synonyma z rodu puvodnich ceskych slov.
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    10.7.2006 18:23 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    To by asi záleželo na tom, jak moc to musí být původní české. Největší potíž vidím s implikací, najít nějaký opravdu pěkný jednoslovný název pro to. Takové vyplývání asi české je, ale že by se mi líbilo, to moc ne.
    Copak toho není dost?
    10.7.2006 19:06 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Některé odborné termíny se nepřekládají, protože by to bylo na úkor srozumitelnosti…
    10.7.2006 21:20 #Tom | skóre: 32 | blog: Inspirace, aneb co jsem kde vyhrabal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Co příčinnost a rovnocennost?
    10.7.2006 22:47 Jiří (BoodOk) Kadeřávek | skóre: 19 | blog: BoodOk | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    To je pekne :-)
    Věda má v sobě určitou zpupnost, že čím dokonalejší techniku vyvineme, čím více se dozvíme, tím lepší budou naše životy.
    Pavel Stárek avatar 9.7.2006 18:55 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Tak to ano, s tím mohu jen souhlasit. To je prostě taková vlastnost těchto (opravdu geniálních a řekněme naddaných) lidí - roztržitost.
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 9.7.2006 18:46 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    No, bavil jsem se s clovekem, ktery mel tu "cest" s Hulanem mit nejaky obchodni pletky a potvrdil mi, ze to nejsou famy...pry je opravdu narcistickej debil nejvetsi.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Pavel Stárek avatar 9.7.2006 18:52 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Nevím, osobně ho neznám, ale jedno je jisté, porušil jsi pravidlo, a vyslovil si jeho jméno a za to se budeš smažit v pekle :-) .
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 9.7.2006 18:54 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    A do haje! :-D Nejake odpustky neprodavas?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Pavel Stárek avatar 9.7.2006 19:00 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Ne, ale můžeš si 100x napsat na papír, větu: Už nikdy nenapíšu jméno "toho, jehož jméno se nevyslovuje a nepíše" na server abclinuxu.cz. :-) A po (vlastnoručním) napsání to oskenovat a někde vystavit na webu, to kvůli kontrole a pak ti bude milostivě odpuštěno :-D .
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 9.7.2006 19:18 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Nebo bych mohl 100x napsat: "Uz nikdy nevyslovim Hulanovo jmeno na abclinuxu" a pak to vystavit :-)
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    9.7.2006 19:55 ...... | skóre: 41 | blog: ...
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    podruhé....to už máš 200x :-)
    Dalibor Smolík avatar 10.7.2006 11:26 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Neexistuje na to nějaké makro? :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    9.7.2006 19:18 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Specialne kvuli nemu by nam admini meli povolit v odkazu rel="nofollow"
    ^D
    Josef Kufner avatar 9.7.2006 19:53 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Ne, vubec by se ten odkaz nemel objevit.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    David Ježek avatar 9.7.2006 19:23 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    probuh opatrne, nebo ho sem zatahnes! ;)
    9.7.2006 19:58 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Myslím, že abychom pochopili o koho jde, tak by úplně stačila ta hláška ve screenshotu chyby :-)
    Copak toho není dost?
    Filda avatar 9.7.2006 20:30 Filda | nejmenší velkoměsto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    o co jde, koukal jsem na tu adresu a ty chybu to nehází
    Komix na Hovno
    Pavel Stárek avatar 9.7.2006 20:59 Pavel Stárek | skóre: 43 | blog: Tady bloguju já :-) | Kolín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    asi to už opravil
    Kdo chce, hledá způsob; kdo nechce, hledá důvod.
    Filda avatar 9.7.2006 22:12 Filda | nejmenší velkoměsto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    aha, takže je přecejenom geniální :)
    Komix na Hovno
    9.7.2006 23:33 Tazi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Panove asi je to osud, ale dnes jsem shodou okolnosti narazil na jednu zumpu vykopanou "tim jehoz jmeno se nevyslovuje": hulanator. Je asi opravdu genialni, protoze vygenerovat ty splasky na jeho jmeno nejdou: hlaska nelze ulozit. Ale tohle fungovalo.
    9.7.2006 23:36 Tazi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Tak genialni neni, po druhe uz to slo: Ten jehoz jmeno se nevyslovuje je vyzirka a zmrd
    10.7.2006 14:49 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Proč se ten *TAKYBLB* (geniální prof. Ing. Mgr. Já, DrSc, jedničkář ze ZŠ, skvělý lyžař a pěstitel Burmského skotu) co ten blábol psal aspoň nepodepsal?
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    10.7.2006 15:00 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Hehehe... Já se fakt potrhám smíchy.. proboha co je to za exota? To je ještě lepší pobav než Radek Hulán..
    v Čechách se zejména neodpoští jedno: být lepší. Všechny tyto věci jsou, bohužel, pravdivé, stádovití klučíci těžko uznají, že ONI programují 100KB blbého kódu 2 roky a já 2MB skvělého kódu 3 měsíce. V oblasti webu a CMS asi neexistuje v ČR člověk, který by toho pro OpenSource udělal více než já.

    Připomíná mi to moji pátou třídu na ZŠ, kdy jsem já jeden den donesl domů v „Žákovské knížce“ napsáno 65x 1, což znamenalo, že ze 36 lidí ve třídě jsem odpověď na danou matematickou úlohu měl vždy spočítanou dříve, než ten zbytek... Masy kolem...
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    10.7.2006 15:11 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Jsem to ale pitomec, ony se ty kecy generujou... Škoda, styl byl dosti zábavnej; kdyby takhle nepsal robot ale průmernej českej blogger, byla by to docela legrace.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    10.7.2006 15:16 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Nebojte se, základní fráze, které ten generátor používá, pocházejí z autentických příspěvků… hádejte koho. :-)
    10.7.2006 17:24 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Co si pamatuju, tak jsou to vlastně jenom poskládané odstavce ze skutečných příspěvků. Nicméně, už jenom to, že mi na tom nepřijde nic divného, že by tomu tak být mohlo něco znamená :-)
    Copak toho není dost?
    10.7.2006 17:39 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Ty nejzajímavější obraty jsou rozhodně autentické, mnohé z nich jsem viděl ve skutečných příspěvcích nejmenovaného…
    10.7.2006 17:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Ono se to stejně nedá dokázat, protože v jeho blogu se příspěvky objevují, mizí a mění zcela dle libosti :-)
    Copak toho není dost?
    10.7.2006 17:48 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Některé jeho památné výlevy jsou naštěstí (?) zaarchivovány i na jiných serverech…
    10.7.2006 15:14 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Chm, chm… Je opravdu možné, že jste dosud neviděl Hulanátor?
    11.7.2006 11:04 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Bať bať, už je to tak. Utahovat si z neštěstí druhých je nesportovní, ale pokud corpus pochází přímo od Mistra tak na ten jeho web přesto jednou určitě vlezu.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    rincewind avatar 10.7.2006 12:11 rincewind | skóre: 14 | blog: Bloguji,_tedy_jsem? | Hermanova Hut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Tak jsem se podival na stranky "toho, jehoz jmeno zde nevyslovujeme", a nevim co si o tom myslet... to si ten clovek dela srandu, nebo to mysli vazne? Muze mi nekdo z mistnich osvetlit situaci? (zrejme sem nechodim dostatecne dlouho...)
    Bud jak bud, zakoncil bych to takto: "To je ma, to je maaa, to je MAGOOORRRRR!!!".
    Daniel Kvasnička ml. avatar 10.7.2006 12:16 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Bud si jistej, ze "ten, jehoz jmeno zde nevyslovujeme" to mysli zcela vazne a uprimne. Je to proste nemocny clovek.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    10.7.2006 14:51 zde | skóre: 9 | blog: Linuch | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    I nemocný člověk má volební právo.
    Táto, ty de byl? V práci, já debil.
    10.7.2006 13:08 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Genialita "toho, jehož jméno zde nevyslovujeme"
    Myslí to vážně. Srandu si z toho dělají ostatní… :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.