abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 12:22 | IT novinky

    Stát, potažmo ministerstvo vnitra plánuje zřízení nového, neveřejného virtuálního operátora, který by byl primárně určený na zajištěni kritické infrastruktury státu. Cílem je zajistit udržitelné, bezpečné, mobilní, vysokorychlostní datové a hlasové služby umožňující přístup ke kritickým aplikacím IZS a krizového řízení.

    karkar | Komentářů: 0
    dnes 01:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 10.0 z Debianu vycházející linuxové distribuce DietPi pro (nejenom) jednodeskové počítače. Přehled novinek v poznámkách k vydání. Vypíchnout lze nové balíčky ownCloud Infinite Scale a Uptime-Kuma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:22 | Nová verze

    Enkodér a dekodér SVT-AV1 (Scalable Video Technology for AV1) byl vydán v nové major verzi 4.0.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 3.0.8 svobodné aplikace pro úpravu a vytváření rastrové grafiky GIMP (GNU Image Manipulation Program). Přehled novinek v oznámení o vydání a v souboru NEWS na GitLabu. Nový GIMP je již k dispozici také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.1. 11:55 | Humor

    Microsoft poskytl FBI uživatelské šifrovací klíče svého nástroje BitLocker, nutné pro odemčení dat uložených na discích třech počítačů zabavených v rámci federálního vyšetřování. Tento krok je prvním známým případem, kdy Microsoft poskytl klíče BitLockeru orgánům činným v trestním řízení. BitLocker je nástroj pro šifrování celého disku, který je ve Windows defaultně zapnutý. Tato technologie by správně měla bránit komukoli kromě

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 33
    24.1. 01:44 | Komunita

    Spotify prostřednictvím svého FOSS fondu rozdělilo 70 000 eur mezi tři open source projekty: FFmpeg obdržel 30 000 eur, Mock Service Worker (MSW) obdržel 15 000 eur a Xiph.Org Foundation obdržela 25 000 eur.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    23.1. 18:11 | Zajímavý software

    Nazdar! je open source počítačová hra běžící také na Linuxu. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu. Autorem je Michal Škoula.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    23.1. 16:55 | Nová verze

    Po více než třech letech od vydání verze 1.4.0 byla vydána nová verze 1.5.0 správce balíčků GNU Guix a na něm postavené stejnojmenné distribuci GNU Guix. S init systémem a správcem služeb GNU Shepherd. S experimentální podporou jádra GNU Hurd. Na vývoji se podílelo 744 vývojářů. Přibylo 12 525 nových balíčků. Jejich aktuální počet je 30 011. Aktualizována byla také dokumentace.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.1. 15:44 | Zajímavý software

    Na adrese gravit.huan.cz se objevila prezentace minimalistického redakčního systému GravIT. CMS je napsaný ve FastAPI a charakterizuje se především rychlým načítáním a jednoduchým ukládáním obsahu do textových souborů se syntaxí Markdown a YAML místo klasické databáze. GravIT cílí na uživatele, kteří preferují CMS s nízkými nároky, snadným verzováním (např. přes Git) a možností jednoduchého rozšiřování pomocí modulů. Redakční

    … více »
    2012 | Komentářů: 0
    23.1. 12:55 | Zajímavý software

    Tým Qwen (Alibaba Cloud) uvolnil jako open-source své modely Qwen3‑TTS pro převádění textu na řeč. Sada obsahuje modely VoiceDesign (tvorba hlasu dle popisu), CustomVoice (stylizace) a Base (klonování hlasu). Modely podporují syntézu deseti různých jazyků (čeština a slovenština chybí). Stránka projektu na GitHubu, natrénované modely jsou dostupné na Hugging Face. Distribuováno pod licencí Apache‑2.0.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (5%)
     (0%)
     (10%)
     (22%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (34%)
    Celkem 623 hlasů
     Komentářů: 17, poslední 22.1. 15:24
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    17.11.2005 16:36 Libor Klepac | skóre: 45 | Mýto
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    ad padani ... nemas nahodou procesor s HT ... az nekam do verze 1.3.5 to kvuli tomu padalo
    Urine should only be green if you're Mr. Spock.
    17.11.2005 16:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Jestli se to montovalo do historických Celeronů před pěti lety, tak možná jo :-)
    Copak toho není dost?
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.11.2005 16:38 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Tak asi budeš jeden z lidí, co si stěžují na nestabilitu AmaroKu pod FC. Mě na Gentoo spadl jen na jednom velice pochybném MP3 souboru, jinak nikdy.
    17.11.2005 16:45 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Nemám problémy s pády, ale občas si vezme 90% procesoru a to ho stejně musím sestřelit (takže to vyjde nastejno), nevím proč. Údajně to dělá jen s gstreamerem a xine se to netýká.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.11.2005 18:30 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    S XINE to dela mene, nez s arts, ale dela i tak dost...a kdyz mu date mp3, ktere mu nechutnaji, tak s XINE i vic, nez s ostatnimi (vcera jsem jich par prevedl z WMAcek pomoci ffmpegu a amarok byl prakticky nepouzitelny). Tedy alespon na me FC4.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.11.2005 17:14 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Na FC4 pada jak hrusky... je to nestesti, protoze mi moc vyhovuje :-( Ale slysel jsem, ze na SUSE 10.0 je na tom podobne. Neni to GCC4kou? SUSE 10.0 ji pouziva taky, ne?
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.11.2005 17:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Tak si AmaroK sám zkompilujte na GCC 3.4 a uvidíte, jestli to třeba nepomůže.
    18.11.2005 01:02 Pietro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Ja ho pouzivam na SUSE 10.0 a nepada.
    17.11.2005 17:29 Georgo10 | skóre: 14 | blog: Deset hříchů | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Woow, ja pod Gentoo provozuji amaroK už docela dlouho a padá docela často a někdy (bez legrace) způsobí úplný kolaps, kdy nic nereaguje :( .. Opravdu nic.. ani se nedostanu do konzole, nikam. Pomůže mi jen zmáčknout tlačítko na vypnutí a tím se vyvolá vypínání.
    -- Georgo
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.11.2005 17:52 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Mě občas způsobí, že nějakou dobu po jeho ukončení nejde klávesnice, ale pády fakt žádný.
    jose17 avatar 17.11.2005 17:58 jose17 | skóre: 44 | blog: Joseho_blog | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    tak to presne mi urobila včera svn verzia amaroku pri testovaní vizualizácií. asi ich nechám na pokoji
    Ja vim, on vi, ty nano!
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.11.2005 18:25 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    To nepoužívám, protože vizualizace do nového okna se mi nelíbí....ale asi mají v plánu to změnit, co jsem slyšel.

    Takže možná proto to mám stabilní.
    17.11.2005 16:43 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    divné fileselectory
    Už jsem svůj názor na gtk fileselectory vyjádřil mockrát. A řeknu to znova. Už ty z gtk1 (podobné byly ve Windows 3.x) stály za ..., ale v porovnání v těmi, co jsou v gtk2 jsou o řád lepší. Naprosto nerozumím tomu, proč mi fileselector z gtk2 zabírá podstatně více místa, než ten z kde a přitom ve výchozím stavu zobrazuje daleko méně informací. Nechápu, jakého ... napadlo zrušit textové pole s adresářem a narvat tam tlačítka! Neznám Gnome, ale pokud HIG znamená vytvářet podobné "příjemné" rozhraní, pak děkuji, nechci :-/.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    17.11.2005 16:47 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Mně se teda ty z GTK+ 2 (ty nové) docela líbí. A komu ne, heh, víme co :-)
    Copak toho není dost?
    18.11.2005 05:11 Jakub
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Neznám Gnome, ale pokud HIG znamená vytvářet podobné "příjemné" rozhraní, pak děkuji, nechci :-/.
    Ne, v tomto je HIG nevinně. Stačí si jej přečíst. To byla iniciativa nějakého tvůrce (tvůrců?) tohoto dialogu.
    18.11.2005 12:59 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Tak to jsem skutečně rád (bez ironie). Pokud by tohle měla být ukázka toho opěvovaného HIG, pak nechci GNOME ani vidět. Ale je možné, že ostatní vývojáři mají víc rozumu.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    David Watzke avatar 17.11.2005 17:23 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Zkus třeba amaroK 1.4 ze SVN. Jako přídavnej parametr doporučuju minimálně --without-arts. :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.11.2005 17:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Jo, po tom tak toužím :-) Další betaverze a ještě si to sám kompilovat.
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 17.11.2005 17:32 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Aha, ty taky nekompiluješ.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.11.2005 17:33 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Ne když nemusím. A u balíčků, které mám v pohodě z Fedora extras opravdu nemusím :-)
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 17.11.2005 17:36 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Třeba by pak fachal líp.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.11.2005 17:40 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Nevím, to třeba mi za práci se spec souborem a další opičky kolem moc nestojí.
    Copak toho není dost?
    brozkeff avatar 18.12.2005 19:16 brozkeff | skóre: 13 | blog: Zpátky po 10 letech | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Co není v RPM, nechci
    Taky jsem zastáncem 'filozofie', že program, pro který nikdo neudělal úhledné RPM pro moji Fedoru, nestojí za to instalovat:)
    lankvil avatar 17.11.2005 17:25 lankvil | skóre: 8 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    amarok se mi taky moc nezalibil. daleko lepsi mi prijde treba madman, nemusim se vzdavat xmms, je daleko rychlejsi a este ani jednou nespadnul, coz se o amaroku rozhodne rict neda
    Já mám taky blog
    martink avatar 17.11.2005 17:42 martink | skóre: 10 | Hradec Králové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    To je řešeno přidáním adresářů které se sledují, narozdíl od třeba Rhythmboxu, kde se jednorázově projdou adreáře a přidají se z nich skladby.

    Stačí odškrtnout "Hlídat změny ve složkách" v nastavení kolekce a bude se chovat stejně.

    Dalším nepříjemným nedostatkem (nevím čím je způsoben) je nemožnost přeskakovat v přehrávané skladbě

    U mě funguje bez problému. Používám arts, jak je to u jiných enginů nevím.

    Také se stabilitou nemám nejmenší problém, možná to závisí na distribuci (mám verzi 1.3.6 z Debianu unstable).
    David Watzke avatar 17.11.2005 17:44 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Dalším nepříjemným nedostatkem (nevím čím je způsoben) je nemožnost přeskakovat v přehrávané skladbě

    U mě funguje bez problému. Používám arts, jak je to u jiných enginů nevím.
    S GStreamerem, Xine to jde taky v pohodě.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.11.2005 17:45 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Používám GStreamer a nejde mi to.
    Copak toho není dost?
    David Watzke avatar 17.11.2005 17:49 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Zajímavé. :/ To jako že s tím ani nepohneš?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.11.2005 17:50 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    To jo, widget se chová jak by člověk čekal, celý přehrávač se chová tak jak bych čekal. Ale jakmile to pustím, jako bych nic neudělal, prostě to hraje s klidem dál.
    Copak toho není dost?
    Mikos avatar 17.11.2005 20:20 Mikos | skóre: 34 | blog: Jaderný blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Co používáš za distribuci? Já používal amaroK už v Gentoo a nyní v Arch Linuxu a _nikdy_ mi nespadnul, nesežral 90% procesoru, nezaseknul se ani nic podobného. A to jak s GStreamer enginem, tak s Xine enginem.

    Možná mam jen štěstí, ale prostě na mém PC s amaroKem nikdy žádné problémy nebyly ;-)
    CETERUM CENSEO DRM ESSE DELENDAM Ostatně soudím, že DRM musí být zničeno!
    17.11.2005 20:34 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Fedoru.
    Možná mam jen štěstí, ale prostě na mém PC s amaroKem nikdy žádné problémy nebyly ;-)
    Předpokládám, že dobře víš co je mi to platné :-)
    Copak toho není dost?
    18.11.2005 09:36 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Předpokládám, že dobře víš co je mi to platné :-)
    Jasně. Ale může tě hřát u srdce, že chyba je asi u tebe a ne v programu. Já ti taky můžu potvrdit, že mi ještě amaroK nespadl (Debian). I když jednou při zkoušení nějaké betaverze měl problém s UI - nešlo zobrazit levou část okna (kontextové info apod.) - ale to se v žádné ostré verzi neopakovalo.
    18.11.2005 13:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Amarok z druhé strany
    Co je mi platné že je tam chyba nebo tam, když mi to sakra nehraje :-)
    Copak toho není dost?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.