abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    14.6. 12:11 | IT novinky

    Google Blog ČR informuje, že mobilní aplikaci Gemini a NotebookLM lze používat už také v Česku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 18
    14.6. 11:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8 duálně licencovaného open source frameworku JUCE (Wikipedie, GitHub) pro vývoj multiplatformních audio aplikací.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    14.6. 11:11 | IT novinky

    Od 18. června bude možné předobjednat notebook DC-ROMA RISC-V LAPTOP II od společnosti DeepComputing s osmijádrovým 64-bit RISC-V AI CPU a s předinstalovaným Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    13.6. 23:55 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.79.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání na GitHubu. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 14:33 | Zajímavý článek

    Byly zveřejněny výsledky průzkumu (infografika) mezi uživateli FreeBSD.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    13.6. 13:22 | IT novinky

    Na konferenci DevConf.CZ 2024 je na stánku Furi Labs prezentován linuxový telefon FuriPhone FLX1. Jeho cena 499 dolarů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    13.6. 00:11 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2024-06 aneb Eclipse 4.32. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    12.6. 22:00 | Nová verze

    Proton, tj. fork Wine integrovaný v Steam Play a umožňující v Linuxu přímo ze Steamu hrát hry určené pouze pro Windows, byl vydán ve verzi 9.0-2 (𝕏). Přehled novinek se seznamem nově podporovaných her na GitHubu. Aktuální přehled her pro Windows běžících díky Protonu také na Linuxu na stránkách ProtonDB.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 15:44 | Nová verze

    Po roce od vydání verze 15.5 bylo vydáno openSUSE Leap 15.6. Přehled novinek v nejnovější verzi této linuxové distribuce v oznámení o vydání a v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.6. 12:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 256 správce systému a služeb systemd (GitHub). Nově mimo jiné s run0 jako alternativou k sudo.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 24
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    16.5.2005 20:19 rane | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše projekt
    vypracovat projekt, poziadat o grant od europskej unie - tym by si mal zacat :-)
    16.5.2005 20:35 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše no jiste..
    Zdravim

    Vyborny napad, udelej web kde to vsechno popises abych onecne pochopil o cem pises. Na jisty rozruch ohledne XFCE si matne vzpominam, ale mam takovy pocit ze programy co si tohle delaj po svym a neberou nastaveni z WM by meli skoncit v /dev/null.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    16.5.2005 21:11 Michal Marek (twofish) | skóre: 55 | blog: { display: blog; } | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no jiste..
    Eh, existuje nějaký program, který by potom v /dev/null neskončil? Já teda ve svém WM žádné skrolování myší nenastavoval a Mozilla i Opera si to řeší po svém...
    16.5.2005 21:15 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: no jiste..
    Ono to možná bude v GTK, nebo aspoň doufám, protože toho bude míň k patchování.
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 20:51 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Kazehakase
    Na Kazehakase se mi nelíbí, že se tam kolečko chová nelogicky - scrolluje s tím, kam bylo kliknuto a ne s tím, nad čím je právě kurzor. Grr.
    Jiří Svoboda avatar 16.5.2005 21:09 Jiří Svoboda | skóre: 37 | blog: cat /dev/mind | Prostějov
    Rozbalit Rozbalit vše Dolu = doprava
    Videl jsi nekdy treba strojarsky vykres? Pokud je potreba popsat svislou kotu, pise se text vzdy tak, ze se vykres otoci o 90 stupnu po smeru hodinovych rucicek. V tom okamziku se z praveho okraje stava dolni okraj. Tato vec ma obecnou platnost a logickym dusledkem je to, ze pri otaceni kolecka smerem dolu dochazi k pohybu doprava. Smir se s tim, s tim nehnes. Opacne je to blbe.
    16.5.2005 21:14 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    Kdyby mělo mít to co platí ve strojařině obecnou platnost, tak by už bylo po nás (nebo aspoň doufám, protože žít bych v tom nechtěl).

    Správně je to tak, jak říkám já. Čímž se myslí, že každý program co u sebe mám to bude respektovat, nebo bude opatchován. A nebo záleží na úhlu pohledu. A mimochodem, u všech asi pěti nebo šesti ,,něco jako strojařských výkresů`` co jsem kdy dělal mi přišel tenhle uvedený způsob naprosto dementní a nelogický.
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 21:59 doubleZ | skóre: 24 | blog: smazano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    :) ja mys radsi nepouzivam skoro vubec ;)
    16.5.2005 22:06 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    Spravne, ja mam na prepinani ploch specialni klavesy ;-)
    16.5.2005 23:19 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    Ono to tak není jen ve strojařině ale i ve stavařině a v tom teda žiješ už pěkně dlouho. ;-)

    PS: máš-li knihy v polici nastojato (hřbety svisle), kam nakloníš hlavu když je procházíš?
    16.5.2005 23:27 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    Tento argument nějak nechápu. Hlavu nakláním takřka vždy doprava.
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 23:38 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    To máš zřejmě většinu knih v angličtině. V české typografii se píše nevodorovný text nahoru.
    16.5.2005 23:44 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    Nemám. Hm, on ten text je skutečně nahoru. Že by důvod, proč mi jde tak dobře čtení obrácených písmenek? :-)
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 11:14 David Jež | skóre: 42 | blog: -djz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    Nechci rejpat, ale ono fakt od jakziva plati, ze se cte z pohledu zprima nebo zprava ve vsem. Je to jednodussi a prirozenejsi. Jak treba popisujes osy pokud kreslis grafy? Jak kreslis vykresy? Jak popisujes schemata? Jak otacis v sazbe?

    A btw, to vas na prumce v mereni neucili? Psat u nas neco naopak, tak snad dostanes kolejnici pres hlavu a pak si na to rychle zvyknes :-). A zil jsem v domeni, ze toto cti snad kazdy technik. Rejp rejp :-)
    -djz

    "Yield to temptation; it may not pass your way again." -- R. A. Heinlein
    17.5.2005 15:07 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Dolu = doprava
    Co nas na prumce v mereni naucili, to bych snad ani nekomentoval :-) Zejmena ho z hloubi srdce nenavidet ;-)
    16.5.2005 23:15 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše huraa
    Zdravim

    Chapu to dobre ze jeden chcete mit nahoru=doprava a druhej nahoru=doleva?

    No tak to je super flame, milionkrat lepsi nez vim vs. emacs !

    Ted jeste na kterou stranu se pridam. Ja bych chtel nahoru=doleva. Napriklad proto ze kdyz v KDE dam Win+Tab tak mam plochy serazeny pod sebou 1/2/3/4. Bylo by blby kdyby tam byly serazeny 4/3/2/1, aby to pak odpovidalo kolecku.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    16.5.2005 23:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Ano, tohle je zcela přesně.

    Musí to samozřejmě být nahoru=doprava. Vysvětlení
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 23:23 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Ty zřejmě uvažuješ o plochách v pravotočivé soustavě zatímco zbytek světa v levotočivě :-D
    16.5.2005 23:31 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Prostě si to nedokážu představit jinak. Točím-li nahoru, chci víc. Víc je doprava. Tak proč se sakra dostávám doleva?
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 23:42 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Třeba v texťáku chceš víc, když točíš kolečkem nahoru nebo mačkáš k?
    16.5.2005 23:47 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Jenže tam je to přesně dáno a vztah kolečko - obrazovka je 1:1. Ale kdyby ten texťák byl naležato, jak by to vypadalo? Bez nejmenšího zaváhání ho otočím po směru hodinových ručiček, tak že jeho bývalý vrchol směřuje napravo.
    Copak toho není dost?
    Valoun avatar 19.5.2005 14:59 Valoun | skóre: 30 | blog: Psavec | Středočeský kraj
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Kdyz tocim dolu, chci vic (to co se na obrazovku jeste neveslo), at uz je to dole, nebo vpravo!

    A co se prepinani ploch tyce, tam proste zavrtim koleckem a dostanu se kam potrebuju, a je mi uplne jedno, jestli se na ni dostanu pretocenim zprava, nebo zleva. Nastav si preskakovani z posledni plochy na prvni a budes mit klid.
    16.5.2005 23:25 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Asi jsem příliš nedůvtipný, ale z toho obrázku jsem nějak nepochopil, proč je modrá čára správně a fialová (růžová?) špatně… Kdyby ty popisky byly obráceně, připadalo by mi to úplně stejně "samozřejmé"

    Asi by bylo nejlepší, kdyby to byla volba v konfiguraci… :-)

    16.5.2005 23:30 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Musím připravit ten osvětový web.

    Ta čára je špatně proto, že jak vidno, člověk točí kolečkem nahoru, na ose x se tedy posouvá doprava. Jenže na ose y se přitom posouvá dolů, což je nelogické. Točím nahoru, protože chci plochu s vyšším číslem. Ale zcela nesmyslně se dostávám na plochu s nižším číslem.

    Volba v konfiguraci by stačila :-)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 23:36 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Ještě líp. Představte si dvě šipky. Jedna vede směrem nahorů a doprava, druhá doprava a dolů. Řekněte mi, která je klesající a která stoupá.
      _
      /|
    
      _\|
    
    
    Je to trochu nepovedený obrázek, ale myslím, že vysvětluje všechno.
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 23:46 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    V levotočívé soustavě přece stoupá ta druhá. :-D
     +-------------->
     |              χ
     |
     |
     |
    \|/ y
    
    16.5.2005 23:48 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Tak tomuhle vůbec nerozumím :-) Chceš mi tím říct, že čím větší je X, tím menší je Y? To je divný :-)
    Copak toho není dost?
    16.5.2005 23:56 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Co je na tom divnýho?
    Pravotočivá soustava
    
         /|\ z
          |
          *----> y
         /
     x |/_ 
    
    
    Levotočivá soustava
    
         /|\ z
          |
          *----> x
         /
     y |/_ 
    
    PS: pro dnešek končím, v 8:00 mám zkoušku.
    17.5.2005 00:18 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    
      ______  ^ nahoru
      | || |  |
      | || |  |
      ------  V dolü
      \myš /
       \__/
      
    plochy
     ____  ____  ____
     |   | |   | |   |
     |___| |___| |___|
    
       <--------->
      doleva   doprava
    
    Taková je situace

    Na myši teď otočím nahoru, očekávám odpovídající přesun v plochách.Takže položíme myš na stůl a plochy vedle ní.
        / 
      _|
     / /  myš i s kablíkem, ležící na stole
     \/ 
    
     __ __ __
    /_//_//_/ plochy leží na stole.
    
    Takže, když to uděláme obráceně a uvažujeme kolečko jako osu Y přičemž plochy jsou X, posuneme se o bod nahoru na ose Y.Žádnou osu Z nemáme, kde ji také vzít.

    Je tedy logické, abychom se na ose Y, která přesně podle tvého levotočivého modelu směřuje k nám a od nás, posouvali směrem od nás, zatímco se na ose X budeme přesouvat doleva? To si prostě nedokážu představit, to je jako vidět mrtvé chodit :-)
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 00:08 David Jaša | skóre: 44 | blog: Dejvův blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    A ještě něco: směr osy x je určen jednotkovým vektorem i, směr osy y je určen jednotkovým vektorem j, tyto vektory jsou lineárně nezávislé, tudíž je nesmysl tvrdit něco jako:
    ... čím větší je X, tím menší je Y? ...
    A už opravdu končím. :-)
    17.5.2005 00:21 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Musíš pochopit, že když točím kolečkem, tak neuvažuju kam vede jaká osa a neřeším vektory, já prostě chci, když točím od sebe, abych dostal plochu napravo od sebe. To je snad logické :-) I kdybys mi tedy dokázal, že z matematického hlediska chci kravinu, tak ji stejně budu chtít.

    Já už nevím, nakonec se ještě dozvím, že jsem blázen či co.
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 01:38 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    já prostě chci, když točím od sebe, abych dostal plochu napravo od sebe. To je snad logické

    Je to přesně stejně logické jako opačný požadavek… Je to jako s utahováním/povolováním šroubů: většina lidí si nedokáže představit, že by závity byly udělány obráceně. A přitom by to tak klidně mohlo být; na té volbě, kterou používáme (až na výjimky), není nic logičtějšího, je to prostě jedna ze dvou rovnocenných možností.

    17.5.2005 11:41 jm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    To je snad logické :-)
    Dobre. Takze mejme mys, ktera ma u kolecka krome otaceni nahora a dolu jeste kliknuti vlevo a vpravo - tuhle ptakovinu vyrabi tusim MS ;).

    Takze ty uplne logicky chces, aby vychyleni kolecka smerem vlevo prepnulo na plochu vic vpravo, jo? Hmm...

    To mi pripomina anketu, kolika prstama lidi drzej mys, ktera skoncila zaverem, ze vetsina lidi jsou asi triprsty emzaci s prstama typu ET, kterym se uzasne pohodlne ovlada leve i prave tlacitko plus kolecko jednim prstem...

    :-D
    17.5.2005 14:20 miho | skóre: 24 | blog: Mihovy_sochory | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    Probehl jsem se po kancelari a mame tady 3 emzaky a 2 lidi. Ani by me nenapadlo, ze nekdo muze ovladat myse pomoci 3 prstu ale jak je videt tak to tak asi opravdu dela vetsina :-)
    17.5.2005 15:10 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: huraa
    To uz neresim. Resim moji mys a muj desktop! :-)
    17.5.2005 09:43 S.
    Rozbalit Rozbalit vše Doleva/doprava vs. nahoru/dolu
    Dalsim bezva nametem na flame by bylo, zda se, kdyz hraju CS, pri pohybu mysi nahoru (dopredu) hrac ma podivat dolu nebo nahoru ... Ale nastesti je v nastaveni moznost volby "Reverse mouse", takze z toho flame nejspis nebude :o)
    17.5.2005 00:24 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše O co tu jde?
    On někdo používá myš na přepínání ploch? To bych zakázal! Koukejte řešit něco užitečnějšího! :-D

    Jinak jak tak koukám, tak WindowMaker to umí taky a posun kolečkem nahoru znamená +1 plocha, což mi přijde logický (netuším do jakého tábora jsem se tím přidal :-)).
    17.5.2005 00:32 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Myslím, že do toho mého :-) Co je na přepínání myší špatného?
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 00:36 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Myš je daleko od klávesnice, kdo se tam má natahovat? :-)
    17.5.2005 00:38 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Navíc jediné místo kde vidím na plochu je čtverec 64x64, který mi momentálně nezabírá žádný docklet, takže se tam trefovat je docela dřina :-)
    17.5.2005 00:42 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Hraj víc doom :-)

    Klávesnicí to jde samozřejmě taky, ale holt my klikoši…:-)
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 00:47 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    No v Enemy Territory se obvykle trefuju docela dobře, ale tohle je něco jiného :-)
    17.5.2005 00:49 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Jestli v ET, tak to se vysvětluje :-) V každé hře trefím protivníka i do knoflíku od kalhot, ale v ET netrefím ani ta vrata od stodoly.
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 07:49 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    v ET musíš na protívnika poslat leteckou podporu, ta se většinou trefí :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.5.2005 08:03 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Nj, ale to bych se ji musel dozit :-) Aspon, ze je tam ten kulomet :-D
    17.5.2005 09:14 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Kulomet je na nic, stejně tak jako letecká podpora :-)
    17.5.2005 09:18 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Tak jak to delas ty? :-)
    17.5.2005 10:43 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Normálně se trefuju, na tom přece nic není :-). Oblíbené povolání Covert Ops :-)
    17.5.2005 15:09 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Jo, presne kvuli takovymhle srabum, ktery si nemuzou vzit lehkej kulomet nebo tu delostreleckou podporu, ale musi zakerne cloveka strilet samopalem se ta hra neda hrat :-D
    17.5.2005 15:24 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Jak, že nedá hrát? ET je jedna z mála her, které se dají hrát jako odreagování po práci :-) Má oblíbená funkce je Engineer s puškou, to se pak lidi diví co vše se s ní dá trefit (případně nosím náboje, záleží co je víc potřeba).

    Nedá se hrát kvuli hovadům, co nehrajou s týmem, ale honěj XP.
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.5.2005 15:45 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    17.5.2005 15:48 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Me vzdycky rozstrili, chytam se jenom s tim kulometem :-) Mnohem radsi hraju Call of Duty (i kdyz, pravda, win-only :-(), kde mi to jde skvele, protoze co rana, to smrt :-) A trefit deset pixelu primo do hlavy, to mi jde celkem dobre :-)
    17.5.2005 19:15 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Windows nemam, takže si některých her neužiju. Ale to mi nevadí, protože mám víc času na ET :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.5.2005 19:56 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Já muusím vždycky vyhodit bratra ze svazu ;-) Ale hrál jsem to naposled tuším o vánocích, takže to nějak nepřeháním :-)
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 19:57 VícNežNic | skóre: 42 | blog: Spáleniště | Ne dost daleko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Já muusím vždycky vyhodit bratra ze svazu ;-) Ale hrál jsem to naposled tuším o vánocích, takže to nějak nepřeháním :-)
    Copak toho není dost?
    17.5.2005 07:48 Zdeněk Burda | skóre: 61 | blog: Zdendův blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: O co tu jde?
    Když už držím v ruce krysu (při browseni po webu, v gimpu) tak přepínám plochy kolečkem. Na WindowMakeru je dobrá ta 1px mezera co se dá nechat po okraji pracovní plochy abu měl člověk kde přepínat plochy :-)
    -- Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu.
    17.5.2005 08:54 unchallenger | skóre: 69 | blog: unchallenger
    Rozbalit Rozbalit vše Hm
    Zajímavý problém. Uspořádej si plochy dvojrozměrně a bude po problému, protože kolečko nebude dělat, co má, nikdy ;-)
    17.5.2005 09:13 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hm
    Pak si stačí pořídit myš s dvěma kolečkama a problém bude zase :-)
    17.5.2005 11:58 Michal Kubeček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hm
    Pokud bude chtít přepínat vodorovným kolečkem plochy svisle a svislým kolečkem vodorovně, tak určitě… :-)
    17.5.2005 15:11 thingwath
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hm
    To zni logicky, to bych mohl :-)
    17.5.2005 15:45 Michal Čihař | skóre: 61 | blog: Bláboly | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Hm
    Spíš jsem měl na mysli myš s dvěma svislýma kolečkama :-)

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.