abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 23:44 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.4.0 programu na úpravu digitálních fotografií darktable (Wikipedie). Z novinek lze vypíchnout vylepšenou podporu Waylandu. Nejnovější darktable by měl na Waylandu fungovat stejně dobře jako na X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    21.12. 05:00 | Nová verze

    Byla vydána beta verze Linux Mintu 22.3 s kódovým jménem Zena. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že nástroj Systémová hlášení (System Reports) získal mnoho nových funkcí a byl přejmenován na Informace o systému (System Information). Linux Mint 22.3 bude podporován do roku 2029.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    21.12. 01:55 | Nová verze

    GNU Project Debugger aneb GDB byl vydán ve verzi 17.1. Podrobný přehled novinek v souboru NEWS.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    19.12. 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    19.12. 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.12. 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (27%)
     (2%)
     (12%)
     (2%)
     (2%)
     (2%)
     (10%)
     (27%)
     (16%)
    Celkem 49 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 23:13
    Rozcestník

    Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů

    7.3.2010 18:28 | Aktuálně | poslední úprava: 7.3.2010 20:18

    (Odmítli mi toto jako zprávičku, píšu tedy do blogu:)

    Bussines Insider přináší článek, podle něhož se měl zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg v dobách počátků této služby vloupat do emailové schránky novinářům (ti tehdy zkoumali obvinění, že Mark myšlenku FB i některé zdrojové kódy ukradl zakladatelům pozdější služby ConnectU, s nimiž studoval na Hardwardu). Zuckerberg měl při průniku využít chybná hesla z logů FB. Je-li tato zpráva pravdivá, jen to posiluje kritiku Facebooku za jeho nakládání s osobními a citlivými daty uživatelů.        

    Hodnocení: 58 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.3.2010 18:34 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Tohle by mě ani moc nepřekvapovalo.
    7.3.2010 18:48 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Co chybna, ale dneska tam ma aj kolonku primo na zadani hesla k mailu, ze ti to najde "kamarady" samo...
    7.3.2010 19:13 JanikT | skóre: 2 | blog: Staerseus | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    A já jsem asi spadl jednou na hlavu, že jsem to tam zadal... zkrátka demence...
    7.3.2010 19:20 Ondřej Profant | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    To je snad jen pro gmail, který provozuje stejná společnost, ne? Čili hesla jsou furt v (ne)bezpečí u Googlu?
    7.3.2010 19:27 pasmen | skóre: 45 | blog: glob | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Stejná společnost jako co? Z té tvé věty jsem to pochopil tak, že Facebook provozuje Google.
    7.3.2010 19:47 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    imho pro jakejkoliv mail, ale 100% nevim
    7.3.2010 21:45 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Je to tak. Neuvěřitelná drzozst...
    8.3.2010 11:04 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Jaká drzost? Vždyť to tam ti idioti ještě rádi dávají. Takže ve výsledku na to nadáváme jen my, kteří bychom tu sračku Facebook stejně nikdy ani nepoužili. :)))
    Petr Tomášek avatar 9.3.2010 18:50 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Drzost je to v tom, že takto získávají informace o lidech, kteří o to vůbec nestojí. (Tj. např. pokud budu mít 10 „přátel“, tj. lidí, se kterými komunikuji po mailu, tak aniž bych já cokoliv udělal, tak jestliže těchto 10 přátel naletí Fuckbůku a dá mu přístup do mé pošty, tak tím FB automaticky získá informace o mě. Podle mě je to na žalobu...)
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jendа avatar 9.3.2010 19:05 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Podle mě je to na žalobu...
    Těch přátel?
    Petr Tomášek avatar 9.3.2010 19:53 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Pochopitelně Facebooku, protože data o mně shromažduje FB, aniž bych se ho jakkoliv ptal...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Jendа avatar 9.3.2010 19:56 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Takže když s tebou povedu mailovou komunikaci a pak ji na vyžádání ukážu pánovi odvedle, tak toho pána půjdeš zažalovat?
    9.3.2010 20:20 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Jenže ty si tou konverzací projevil nějakou důvěru ve své kamarády a tví kamarádi vědomě dali přístup facebooku (obecně třetí straně) přístup k informacím, které jsi ty považoval třeba za důvěrné, ten kdo zklamal tvou důvěru jsoi ti kamarádi, ne facebook, s nimi by si si to měl vyřídit.
    Petr Tomášek avatar 9.3.2010 20:43 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Zase blbost. On totiž ani jeden z těch dotyčných osob nemůže za to, že FB agreguje (tj. systematickým způsobem shromažďuje) údaje o mé osobě. Nikdo mu k tomu souhlas nedal (ani nemohl dát, tj. ani jednotliví „přátelé“).
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    9.3.2010 20:50 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Ale oni mu dali souhlas k tomu prohlížet si konverzaci mezi tebou a jimi, tady tví přátelé narušili svěřenou důvěru a to je příčina problému, všechno ostatní je už jen důsledek toho, že tví kamarádi nerespektují, že to co si s nimi vyměňuješ považuješ za informace s vyšší třídou utajení než je public. :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 9.3.2010 23:28 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Nechápu co řešíte?! Snad jen dement dá někomu svoje heslo k čemukoliv! Ste dementi? Ne? Tak v tom případě je snad všechno O.K... :-D
    9.3.2010 23:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Problém je, že mnoho lidí tomu bezpečnostnímu riziku skutečně nerozumí ("vždyť emailový heslo zadávám např. i do seznamu nebo do outlooku nebo do [atd.], tak proč ne do facebooku?"), ano, jistě, je to ignorance, ale toho právě FB využívá...
    =^..^= AmigaPower® avatar 12.3.2010 19:42 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Problém je...
    Ale né můj :-D
    Petr Tomášek avatar 11.3.2010 07:40 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Nesmysl. Oni mu totiž nemohli dát souhlas k tomu, aby shromažďoval informace o mě, chápeš? To je jako by tvoji přátelé dali souhlas někomu, aby vybral peníze z mého účtu...
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    Václav 11.3.2010 08:36 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Souhlas dát můžou, ale zodpovědnost se tím přenáší na ně. Je to jako by měli tví přátelé kartu a pin k tvému účtu a někdo je o ni požádal. V případě že mu je dají, budeš naštvaný na toho, kdo ti ten účet vybral, nebo na toho kdo přes tvou důvěru tyto prostředky poskytl?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Shadow avatar 11.3.2010 11:51 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Zodpovědnost leží nejenom na nich, ale i na daném médiu, které na distribuci osobních informací lidí rýžuje poměrně velké částky. Jinak, k vašemu příkladu, pokud moji známí dají někomu mou kartu s pinem a ten z ní něco vybere bez mého svolení, nezbavuje ho to odpovědnosti za příslušný trestný čin krádeže. A stejně tak Facebook podle mého nemůže být omluven z neoprávněného šíření osobních informací stran, které k tomu nedaly svolení.

    P.S. Svoje platební karty nikomu nepůjčuji a PIN nesděluji, stejně tak nepoužívám Facebook a jiné sociální sítě. Mimo jiné i kvůli výše uvedenému problému těchto služeb.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2010 21:22 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    To je strašný! Rychle rušim účet na FB a zatloukám okna deskama!

    ...vy všichni děláte, jak kdyby ste před tim strašnym XichtBůkem chránili 50 000 000 000 $ ve zlatě...
    Dent avatar 7.3.2010 21:33 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    chránili 50 000 000 000 $ ve zlatě...
    Ježišimarja, ne tak nahlas!!!!
    7.3.2010 21:47 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    ...vy všichni děláte, jak kdyby ste před tim strašnym XichtBůkem chránili 50 000 000 000 $ ve zlatě...
    No někdo třeba chrání jen ufo-kočky za 200kKč... :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2010 22:20 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    ...veškerý údaje kromě nr. mikrochipu jsou volně přístupný a ten v počítači neskladuju, navíc bez papírů je hodnota jakýkoliv kočky 0,00Kč.
    7.3.2010 22:57 D-Evil | skóre: 25 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Ty tvoje maj zápornou, já bych je zadarmo nechtěl :)
    =^..^= AmigaPower® avatar 7.3.2010 23:14 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    ...vem si svý léky a nemel o něčem čemu nerozumíš, já bych ti kotě stejně neprodal i kdyby si na něj měl... :-D
    kotyz avatar 7.3.2010 23:15 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    tak presne na to tady cekame celej vecer nez nam to nekdo vysvetli :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Konqui avatar 8.3.2010 06:25 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Tohle žeru - kapitalistické kecy kolik má jaké zvíře cenu. A všichni kokoti hledí na to jestli to má papíry nebo ne. A k čemu mi kurva bude techničák od kočky/psa? Třídí se lidi na cenu taky podle toho kde mají občanku? Pro mě má každé zvíře stejnou cenu (vždy větší než člověk) ale dívám se především NA VZHLED a ne na nějaké zasrané UFO-kočky která je hnusná a jen nějaký posera mi řekne že stojí 200 litrů jen kvůli toho že k tomu dostanu nějaký cár papíru kde je akorát napsané že ta ufo-kočka je opravdu ufo.
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    8.3.2010 07:15 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Jenze tady ten rodokmen ma smysl. Jak jinak dokazat, ze ti tvorove vzesli opravdu z kocek?
    8.3.2010 09:04 Chulda | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Kor u takoveho, kde je o tom velka pochybnost a je pravdepodobnejsi, ze ho nekoho z predku unesli ufoni ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 09:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů

    Roswell ;-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 10:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Rodokmen - proklikejte se do éry páry... ;-)
    kotyz avatar 8.3.2010 21:23 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    hovno :-O doklikal sem se az nekam do roku 1893! to je rodokmen jak krava :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    8.3.2010 10:52 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Deda Dony Skarabeusz! Ja to tusil!
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 10:59 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    8.3.2010 11:13 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    To je focene po zatceni na zakladne nejake tripismenkove agentury?
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 11:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    CBŚ - Centralne Biuro Śledcze
    8.3.2010 11:22 jozka | skóre: 19 | blog: jozkovo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    pokud by to bylo śledźie, tak bych mozna i nejake pribuznosti s kockou veril :-)
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 11:25 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    LOL! :-D
    kotyz avatar 8.3.2010 21:24 kotyz | skóre: 25 | blog: kotyzblog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    +1000 :-D
    Hrdý člen KERNEL ULTRAS. | Furry/Brony/Otaku | Nemám čas ztrácet čas. | In 'pacman -Syu' we trust!
    Jendа avatar 8.3.2010 08:37 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    A ještě k tomu to asi ani nebude legální :-)
    § 402 Apartheid a diskriminace skupiny lidí

    (1) Kdo uplatňuje apartheid nebo rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou nebo třídní segregaci nebo jinou podobnou diskriminaci skupiny lidí, bude potrestán odnětím svobody na pět až dvanáct let.

    (2) Odnětím svobody na deset až dvacet let nebo výjimečným trestem bude pachatel potrestán,

    a) uvrhne-li činem uvedeným v odstavci 1 takovou skupinu lidí do těžkých životních podmínek, nebo

    b) vystaví-li takovým činem takovou skupinu lidí nelidskému nebo ponižujícímu zacházení.

    (3) Příprava je trestná.
    § 403 Založení, podpora a propagace hnutí směřujícího k potlačení práv a svobod člověka

    (1) Kdo založí, podporuje nebo propaguje hnutí, které prokazatelně směřuje k potlačení práv a svobod člověka, nebo hlásá rasovou, etnickou, národnostní, náboženskou či třídní zášť nebo zášť vůči jiné skupině osob, bude potrestán odnětím svobody na jeden rok až pět let.

    (2) Odnětím svobody na tři léta až deset let bude pachatel potrestán,

    a) spáchá-li čin uvedený v odstavci 1 tiskem, filmem, rozhlasem, televizí, veřejně přístupnou počítačovou sítí nebo jiným podobně účinným způsobem,

    b) spáchá-li takový čin jako člen organizované skupiny,

    c) spáchá-li takový čin jako voják, nebo

    d) spáchá-li takový čin za stavu ohrožení státu nebo za válečného stavu.

    (3) Příprava je trestná.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 09:26 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    § 402 Apartheid a diskriminace skupiny lidí
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 09:54 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Na osobní útok, jedině osobním útokem.
    Tohle žeru - kapitalistické kecy kolik má jaké zvíře cenu. A všichni kokoti hledí na to jestli to má papíry nebo ne.
    Další posranej levičáckej hippík, až vyrosteš možná to pochopíš, zatim si utři mlíko z brady a pak teprv něco mel vo kapitalismu...
    A k čemu mi kurva bude techničák od kočky/psa?
    Tobě k ničemu, protože to neni pro dementy, ostatní mají zpětnou kontrolu genofondu přes 100let nazpátek...
    ale dívám se především NA VZHLED
    vzhled - šroubuje nahoru cenu, vzhled + rodokmen = cena.
    ...která je hnusná a jen nějaký posera...
    Posera? Tak kdy a kde? S chutí bych ti za ty dementní kecy rozkopal tvůj puberťáckej emo-xicht...
    stojí 200 litrů
    ...nestojí, to je "teoretická třžní hodnota", která může být od á 45 000 do á 420 000Kč v záležnosti od výstavních úspěchů, partnera, počtu vrhů, koťat a poptávky "trhu". Kupní cena kotěte DRX v ČR je oproti tomu přibližně od 15 000kč do ∞

    8.3.2010 14:23 petznaku | skóre: 11 | blog: lo0makovo_stesky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Hmm, možná jsem taky jenom levičáckej hippík, co by si měl utřít mléko z brady :-), což je mimochodem sám o sobě argument říkající nula nula nic, ale oceňování života ať lidského, nebo zvířecího je opravdu z principu kapitalistický (a speciestický) způsob myšlení. Nevtrdím, že není žádný rozdíl mezi "ceníkem" Lesů ČR kde a za kolik si odstřelit muflona a "breederstvím" koťat, štěňat a ostatních "companion animals", ale v základu jde u obou o (naprosto mylnou) premisu, že hodnotu živého tvora určuje cena a že tuto hodnotu/cenu by snad měl určovat člověk (kdo taky jiný, je přece zvířeně nadřazený, že).
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 14:57 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Hmm, možná jsem taky jenom levičáckej hippík, co by si měl utřít mléko z brady
    Ne, s tebou se dá normálně diskutovat, protože kolem sebe hned nezačneš házet špínu...
    ale v základu jde u obou o (naprosto mylnou) premisu, že hodnotu živého tvora určuje cena a že tuto hodnotu/cenu by snad měl určovat člověk
    Proto tu hodnotu uvádim jako "tržní", jinak je samozřejmě nevyčíslitelná. IMHO ono je samozřejmě líp vidět, že jsem na koťatech vydělal cca 45 000Kč a teď se šikuje dalších 1 600€, než to, že jsem v těch kočkách za poslední 3 roky za čtvrt mega...

    ...jednou tady člověk plácne něco o 200k a už mu to budou votloukat vo hubu furt... :-(
    8.3.2010 12:46 Dr. Eddy | skóre: 9 | blog: glog | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    :-D :-D :-D tohle me fakt pobavilo :-D
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 13:02 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Evidentně proto, že i lidská demence může být zábavná... :-D
    mkoubik avatar 9.3.2010 02:24 mkoubik | skóre: 5 | blog: lorem_ipsum | Praha 8 - Bohnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Třídí se lidi na cenu taky podle toho kde mají občanku?
    To by ses divil (hádám, že neděláš do pojišťovnictví). Když jsem naposledy sledoval nějakou studii na tohle téma, tak byla cena života průměrného Čecha něco kolem milionu korun za rok a to si piš, že občanka na to má kurva vliv (největší). Skus si vygooglit cenu života průměrnýho Uganďana. V USA takhle odborníci počítali, zda se vyplatí přistoupit na Kyotský protokol (cena za zbrždění ekonomiky vs. cena lidí, který zabije ten zlý oxid uhličitý). Abych nebyl nařčen, že jsem nějakej cynickej překupník lidí, tak si dovoluji upozornit na významový rozdíl slov cena a hodnota.
    7.3.2010 23:25 Zdenek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Ahoj, 50 000 000 000$ to sice není, ale ať je to jakkoliv malá částka, je to všechno co máme a například já se na to docela nadřel. Nehledě na fakt, že by mne například mohl někdo jiný i zadlužit pomocí zneužitých osobních údajů.
    =^..^= AmigaPower® avatar 8.3.2010 00:16 =^..^= AmigaPower® | skóre: 30 | blog: BLB | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    jak?
    Saljack avatar 8.3.2010 19:08 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    No jistě a pak si se probudil a cucal si si prst. Hlavně bacha ať někdo neví kdy si se narodil.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Shadow avatar 7.3.2010 23:28 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Já si svého soukromí vážím.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.3.2010 02:35 lok
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    +1, to by si melo v dnesni dobe uvedomit vice lidi.
    Jendа avatar 8.3.2010 08:39 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    If you've done nothing wrong
    You've got nothing to fear
    If you've something to hide
    You shouldn't even be here
    8.3.2010 11:56 zulu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    To a pracovní soboty... :)
    Shadow avatar 8.3.2010 12:06 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Zakladatel Facebooku se měl nabourat do mailů
    Na tohle téma napsal Bruce Schneier velmi pěkný článek s názvem The Value of Privacy.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.