abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 09:22 | Komunita

    V úterý Google vydal Android 16. Zdrojové kódy jsou k dispozici na AOSP (Android Open Source Project). Chybí (zatím?) ale zdrojové kódy specifické pro telefony Pixel od Googlu. Projekty jako CalyxOS a GrapheneOS řeší, jak tyto telefony nadále podporovat. Nejistá je podpora budoucích Pixelů. Souvisí to s hrozícím rozdělením Googlu (Google, Chrome, Android)?

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 20:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) květnová aktualizace aneb nová verze 1.101 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.101 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:00 | Komunita

    V Brně na FIT VUT probíhá třídenní open source komunitní konference DevConf.CZ 2025. Vstup je zdarma, nutná je ale registrace. Na programu je celá řada zajímavých přednášek, lightning talků, meetupů a workshopů. Přednášky lze sledovat i online na YouTube kanálu konference. Aktuální dění lze sledovat na Matrixu, 𝕏 nebo Mastodonu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:44 | IT novinky

    Vyloučení technologií, které by mohly představovat bezpečnostní riziko pro stát, má umožnit zákon o kybernetické bezpečnosti, který včera Senát schválil spolu s novelami navazujících právních předpisů. Norma, kterou nyní dostane k podpisu prezident, počítá rovněž s prověřováním dodavatelů technologií pro stát. Normy mají nabýt účinnosti od třetího měsíce po jejich vyhlášení ve Sbírce zákonů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 01:11 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.6.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:55 | Nová verze

    Po Red Hat Enterprise Linuxu a AlmaLinuxu byl v nové stabilní verzi 10.0 vydán také Rocky Linux. Přehled novinek v poznámkách k vydání.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 22:55 | Nová verze

    Bylo vydáno Eclipse IDE 2025-06 aneb Eclipse 4.36. Představení novinek tohoto integrovaného vývojového prostředí také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 22:33 | IT novinky

    Americká filmová studia Walt Disney a Universal Pictures podala žalobu na provozovatele populárního generátoru obrázků pomocí umělé inteligence (AI) Midjourney. Zdůvodňují to údajným porušováním autorských práv. V žalobě podané u federálního soudu v Los Angeles označují firmu za „bezednou jámu plagiátorství“, neboť podle nich bez povolení bezostyšně kopíruje a šíří postavy z filmů jako Star Wars, Ledové království nebo Já, padouch, aniž by do nich investovala jediný cent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    11.6. 18:33 | IT novinky

    Ultra Ethernet Consortium (UEC), jehož cílem je optimalizace a další vývoj Ethernetu s důrazem na rostoucí síťové požadavky AI a HPC, vydalo specifikaci Ultra Ethernet 1.0 (pdf, YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.6. 13:00 | IT novinky

    Francouzský prezident Emmanuel Macron chce zakázat přístup na sociální sítě pro děti do 15 let. Francie podle něj tento krok udělá sama do několika měsíců, i pokud se na něm neshodnou další státy Evropské unie. Reaguje tak na úterní vraždu vychovatelky, kterou ve východofrancouzském městě Nogent pobodal 14letý mladík. Jednotlivé sociální sítě podle něj mají možnost věk ověřit a vymáhat zákaz pomocí systémů na rozpoznávání tváří.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    Jaký je váš oblíbený skriptovací jazyk?
     (55%)
     (31%)
     (7%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 255 hlasů
     Komentářů: 16, poslední 8.6. 21:05
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    18.1.2006 16:36 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Nechtěl by jsi zajet do Brna na pivo? na sraz LVB? docela rád bych z tebou zachlastal... :-)) ps. Myslím to zcela vážně!
    18.1.2006 17:12 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Dík za pozvání. Nevím jestli budu mít čas, ale pokud by si nějaký našel kdy a kde se to koná?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.1.2006 17:21 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    No na www.linuxvbrne.org je to všechno napsaný. Ubytko klidně zařídím u mě na privecu (ps. buzna nejsem... :-))). Setkání chastu chtivých TUXŮ se koná tento pátek! :-)
    18.1.2006 17:29 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Tak tenhle pátek jedu k jedný kámošce do Kláštera u Mnichova. Má tam výroční oslavu firmy a tak bude dlabanec a pivíčko a tak. A bude tam i "I lova M$".
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.1.2006 17:31 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Neva... Božskému moku, zdar! :-)
    18.1.2006 17:30 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Oprava: chlastu chtivých... :-))
    Heron avatar 18.1.2006 18:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Já bych klidně přijel. Ale v pátek už jsem pozvaný na sraz v Olomouci... (ps: COŽE?)
    18.1.2006 19:52 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    To neva... :-) Přijeď příště. Setkání se koná každý měsíc. :-) Jinak v Brně je to masaker! :-)))
    brk avatar 18.1.2006 16:49 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    To jak píšeš, nebo co píšeš, mi je celkem putna. Mám tu pár oblíbených autorů, které si vždy rád přečtu a dál to nějak neřeším. Prostě podle času a nálady. Docela mi ale vadí tvůj „antifanclub“.

    Nepíšes něco, s čím tu dost lidi nesouhlasí a hned je tu dalších 10 blogových zápisů, kde tě tak důkladně zkritizují, že mám pomalu pocit, že jsi snad ztělesněný satan nebo agent provokatér nasazený Microsoftem. Těmhle lidem nějak nerozumím. Když si o někom myslím, že záměrně provokuje, tak se ho snažím ignorovat. Nepřidávám se do diskuse a neliji další olej do ohně.
    USE="-qt -kde"
    18.1.2006 16:53 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Někomu vadí moto "LINUKS", hm to je špatný.

    Vieš o tom, že Linux je registrovaná obchodná značka. A vieš o tom, že nikto nemá rád, keď mu znevažujú obochodnú značku. A vieš o tom, že za znevažovanie obchodnej značky sa považuje nie len doslovné použitie obchodnej značky v znevažujúcom kontexte, ale aj použitie podobne vyzerajúcej značky. Počul si o napr. o prípade Killustrator alebo Lindows. Prečo Ťa potom prekvapuje to, že ľuďom vadí LINUKS?

    Vo svojich príspevkoch často píšeš, že ľudia preferujúci linux sú modliči, zaslepenci, nepoznajú windows, ktorý kritizujú a pod. Ak poviem, že nie som modlič, zaslepenec a do windowsu vidím pravdepodobne lepšie ako Ty a napriek tomu považujem Linux za lepší systém, ako oponuješ? Zavrhneš moju námietku s tým, že "som modlič, zaslepenec a do windowsu nevidím". Bez nejakých ďalších poriadnych argumentov. Výsledný dojem, je že ja som blb a Ty všetko vieš, a nikto nemôže preukázať, že je to inak. Ešte sa čuduješ, že to ľuďom vadí?

    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 17:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Mám dojem, že Linux® není v ČR vlastnictvím LT, ale nějaké Brněnské firmy - takže kdoví, jak ta se k tomu staví.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 17:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Hmm, teď tu registraci nemůžu najít, ale určitě na ní jednou někdo linkoval...
    18.1.2006 17:24 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    To by mě taky zajímalo. Zvláště když v Brně žiji... :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 18:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Tak fakt nevím. Buď je to zrušené nebo si to s něčím pletu. Každopádně se Linux zdá být neregistrován.
    David Watzke avatar 18.1.2006 20:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.1.2006 18:40 DabelS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Jak se k tomu ta firma stavi? Mne tuto problematiku trochu objasnilo toto:

    http://usenet.jyxo.cz/cz.comp.linux/0304/vlastnikem-znamky-linux-neni-linus-torvalds.html
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 19:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Zajímavé. Tenhle formulář už žádnou registraci nenachází.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 19:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Tak jsem hledal v databázi WIPO a našel jsem 3 záznamy, [2] je nějaká čistírna. Jak může být jedna shodná známka registrována dvakrát? [3] je Torvalds, kdo je ten [1]? Je to registrováno ve stejný den.

    [1] [2] [3]
    18.1.2006 17:26 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Už si dávám velké bacha před použitím generalizování.

    Přesto pokud někdo říka, že Linux je lepší protože je zadarmo, nebo Windows protože je všude, tak je podle mě málo rozumnej. :-).
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2006 18:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Ono vůbec zevšeobecňování je velmi zavádějící. Pro někoho je Linux dobrou volbou (tedy určitě pro mě ano), ale pro jiného tomu tak být nemusí. Jestliže má firma zaměření konstrukce motorů a má koupený drahý sw na 3D modelování, přechod na Linux by asi byl katastrofou. Naproti tomu běžná obchodní firma může mít řadu pracovních stanic pod Linuxem s výjimkou těch, na kterých běží např. účetnictví. Servery mohou být pod Linuxem téměř všechny.
    Domnívám se však, že dnešní distribuce Linuxu jsou již natolik vyspělé, že podíl jeho nasazení ve firmách může být podstatně vyšší, než je tomu dnes.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.1.2006 11:20 barney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    no hej, také názory mi tiež vadia

    ale nebudem im oponovať štýlom "windows je lepší, pretože je všade".

    a nehnevaj sa, väčšina tvojich príspevkov mi tak pripadá. Možno Linuxu ,či Unixu všeobecne, rozumieš, ale ak je spôsob vyjadrovanie nesympatický i nefanatikom, problém nebude v komunite (sorry za použitie toho moderného slova).
    18.1.2006 18:25 Dragh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    mne napríklad vadí, že tie blbosti píšeš stále dokola. tvoj názor tu už všetci poznajú, tak ak chceš tak si ten LINUKS daj kľudne aj do patičky, ale nemusíš ku každému LINUKSáckemu názoru písať o tom ako si ty nad vecou a že pre linux neexistuje toto a neviem čo. kľudne to povedz - ale nepchaj to na každé "vhodné" miesto.
    Cubic avatar 18.1.2006 18:40 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.

    citim to taky tak

    s nekterymi tvymi(xplesa) nazory souhlasim s nekterymi ne, ale docela otravuje, kdyz vidim, ze je umistujes kamkoli, kde se to alespon minimalne hodi a pak chapu nektere lidi ze v tom vidi provokaci

    ale berme to s nadhledem, co by si tu dost lidi pocala, kdyby jim nikdo neodporoval, ze :-)

    Cubic avatar 18.1.2006 18:42 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    18.1.2006 19:11 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Stále opakuju to, že Linux používám a že v něm vidím hromadu nedostatků. Vždycky se ale najde někdo, kdo mi poradí to, že když Linux nepoužívám ať sem raději nechodím a jdu na živě.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Cubic avatar 18.1.2006 19:40 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Stále opakuju to, že Linux používám a že v něm vidím hromadu nedostatků.
    no prave ;-)
    masožravá palma avatar 18.1.2006 19:54 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    A tady je přesně to o čem předchozí příspěvek mluvil :-). Sem se zrovna tohle hodí absolutně minimélne, div že to není OT. Navíc mám matný dojem, že jsem příspěvek napsaný stejnými slovy (nebo alespoň velmi podobnými) viděla od tebe již několikrát.

    Jinak se divím, že mě bereš vážně, když o sobě tvrdím, že jsem dítě. A podivné je také to, že se chytneš věty za kterou je smajlík (že by přitahoval pozornost?) a děláš z ní takovou malou aférku.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Heron avatar 18.1.2006 19:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Já nevím jak ty, ale já bych si s xplesou moc rád pocekal osobně (a nejen s ním). Na ten sraz na Bousově se docela těším. Mají to tam pěkné.

    Jako to co se na ábíčku poslední dobou děje, to mě opravdu zůstává rozum stát. Někdo napíše celkem normální komentář a někteří na něj zaútočí jako vosy (snad k vůli nicku?)... Když si myslíte, že vás xplesa provokuje, tak proč to kurwa v klidu nepřejde a nenecháte jeho komentář osamocený? S Plešingerem v mnoha věcech nesouhlasím a ani se ho nezastávám, ale zkuste laskavě před každým komentářem napočítat třeba do tisíce, než ho odešlete. Můj pohled na abíčko jsem shrnul do jedné věty, když jsem se s ním bavil na jabberu (Jindro, doufám, že si ho necháš pro sebe), možná ji řeknu na tom srazu...
    Cubic avatar 18.1.2006 19:53 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    uplne jsem nepochopil proc reagujes na me, je to cilene nebo omyl?

    nikdy jsem na nikoho nevyjizdel, na xplesa ani na nikoho jineho tady na ABCLinuxu

    ad provokace:
    Pokud bych tu stale dokola opakoval jeden nazor a je jedno jestli "linux je super a nema chybu" nebo "zahranicni med neni tak dobry jako ten cesky" tak bych asi byl pro spoustu lidi trnem v oku. Navic jsem nikde nepsal ze provokuje, jen ze dokazu pochopit ostatni kterym to tak prijde.


    Můj pohled na abíčko jsem shrnul do jedné věty, když jsem se s ním bavil na jabberu (Jindro, doufám, že si ho necháš pro sebe), možná ji řeknu na tom srazu...
    a jaky vyznam to ma to ze neco takoveho napises a pak nam to nereknes? :) Mame byt radi ze mas nazor na abicko o ktery se s nami nepodelis?
    Heron avatar 18.1.2006 20:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    uplne jsem nepochopil proc reagujes na me, je to cilene nebo omyl?

    No první věta byla myšlena na tebe a to další obecně na všechny. Nechtělo se mi psát další komentář, asi jsem měl.

    a jaky vyznam to ma to ze neco takoveho napises a pak nam to nereknes? :) Mame byt radi ze mas nazor na abicko o ktery se s nami nepodelis?

    No to je proto, abyste přijeli na sraz do Bousova a tam se do tajemství dozvěděli :-D

    18.1.2006 19:00 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Potom to sa to u niektorých skombinuje so zlou náladou a už je oheň na streche ;-)
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    18.1.2006 20:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Já mám pocit, že bys to neměl lámat přes koleno. Piš raději jak ti zobák narostl. Když se budeš nutit, někde se to vyrazí jinde. Neuroza je potvora, už takhle to asi nebudeš mít vždycky lehký. Oni si už na to lidi pomalu zvykaj. :)
    Jenom se nediv. Nebo se div, co já mám do toho co kecat. Ale když někomu řekneš "děťátko", tak je pravděpodobně, že ti řekne "vrať se do hrobu dědku". A podobně...
    19.1.2006 08:55 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Už jsem to tu jednou psal. Názor nikomu nevezmeš. Ale je rozdíl mezi tím prezentuješ-li svoje myšlenky (kolikrát i rozumné) jako svůj názor a nebo jako absolutní pravdu. Prohlásit: "Na desktop jedině windows!" je něco jiného, než říct "Pro mě je na desktopu jednoznačně lepší windows.". To první tady vyzní jednoznačně jako provokace.

    Asi tolik...
    Nemám rád NVidii!
    19.1.2006 10:29 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    takze, co konkretne vadi me:

    -ze sve nazory casto prezentujes jako jednoznacne pravdy

    -ze diky velke davce sarkasmu a ironie tve prispevky pusobi casto povysene

    -ze nektere negativni projevy puberty u nekterych linuxaku generalizujes na vsechny linuksaky.

    -ze jsi nektere sve prispevky, ktere vyvolaly hodne negativni reakce, smazal (takze novi prichozi nechapou, proc te mnoho lidi nema rado, a pripisuji to jejich intoleranci misto tve neslusnosti). To povazuji od tebe za velmi unfair a zbabele.

    -ze pouzivas tzv. diskusni fauly. Co tim myslim? Osocujes LINUKSaky z toho, ze jsou verici a nediskutuji vecne, pokud jim nekdo zpochybni jejich viru. Casto sve oponenty takto jednoduse "onalepkujes" - jako jsi to udelal v diskusi, na ktere tady sam linkujes - jiste uz predem vis,ze ti na tve dobre minene nazory LINUKSaci odpovi tak, ze te oznaci za provokatera, vid?.

    Ale ja myslim, ze TY konstruujes diskusi tak, ze napises nejake jednoznacne (btw, vetsinou i urazlive) tvrzeni, a pokud nekdo oponuje, nerespektujes to jako prispevek k diskusi ale oznacis to za projev zaslepenosti - cili si myslim, ze TY jsi verici, TY odmitas zpochybneni svych pravd, TY zabijis diskusi a to co tu vidime je krasnym prikladem psychologickeho mechanismu projekce, kdy se svych vlastnich chyb "zbavujeme" tim, ze je promitame do druhych.

    -ze prekrucujes fakta. Uz jsem ti napsal nekolik konkretnich prispeveku o tom, co mi vadi - ani v jednom jsem nepsal o gramatice, slohu nebo opravovani auta "spatne". Ovsem to tady jaksi pomijis - jak to vidim ja, vzdycky si vyberes jen to, co se ti hodi kramu.

    Takze ja bych s tebou na pivo rozhodne nesel.

    Tohle nepisu ani tak tobe - neverim, ze to ma smysl. Porad vsak jeste verim, ze ma smysl na tebe reagovat, aby nove prichozi nevideli tvuj nazor jako ten jediny. I kdyz se mi taky nelibi, ze tady spoustu mista zabiraji neplodne diskuse o tobe. Na rozdil od nekterych ja valnou vetsinu zodpovednosti za Plesingeruv antifanklub pripisuju tobe. Vidim totiz jen dve moznosti

    - bud na tebe reagovat a nechat te okupovat nikoli malou cast abicka

    - nebo nereagovat, a nechat te prezentovat tve nazory jako pravdy

    Ani jedna se mi nelibi.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    19.1.2006 11:16 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    well said
    19.1.2006 21:03 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    podepisuju a souhlasím...

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.