abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 14:22 | Nová verze

    HollowByte je zranitelnost typu Denial of Service (DoS) v kryptografické knihovně OpenSSL. Útočník může odesíláním škodlivého payloadu o velikosti pouhých 11 bajtů zaplnit paměť serveru. OpenSSL před ověřením dat vyhradí nepřiměřený blok paměti (až 131 KB). Server pak čeká na data, která nepřišla. Zranitelnost je opravena ve verzích OpenSSL 4.0.1, 3.6.3, 3.5.7, 3.4.6 a 3.0.21.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:44 | Komunita

    Ve španělské A Coruñě probíhá GUADEC 2026, tj. letošní konference vývojářů a uživatelů desktopového prostředí GNOME. Videozáznamy přednášek jsou k dispozici na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:22 | Komunita

    Společnost Collabora ve spolupráci s Valve vyvíjí Holo Core, tj. port Arch Linuxu pro ARM64 procesory (AArch64), který bude pohánět VR headset Steam Frame. Pro testování Arch Linuxu pro AArch64 jsou k dispozici binární balíčky, zdrojové kódy i kontejner pro Docker nebo Podman.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 13:00 | IT novinky

    Mikroprocesor Zilog Z80 byl oficiálně uveden na trh před 50 lety, tj. v červenci 1976. Výroba mikroprocesoru skončila v roce 2024.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:55 | Bezpečnostní upozornění

    Výzkumníci ze společnosti ESET objevili 11 zapomenutých UEFI shim zavaděčů, které byly podepsány společností Microsoft, a které umožňují útočníkům obejít ochranu UEFI Secure Boot na většině zařízení. Microsoft je zneplatnil (přidal jejich hash do databáze dbx) v rámci aktualizace Patch Tuesday dne 9. června 2026. Uživatelé Linuxu mohou databází aktualizovat pomocí LVFS. Ověřit zneplatnění zavaděčů lze pomocí skriptu uefi-dbx-audit. Jedná se o CVE-2026-8863 a CVE-2026-10797.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    17.7. 16:55 | Zajímavý software

    pico-usb-wifi je open source firmware pro Raspberry Pi Pico W, který jej promění v USB Wi-Fi adaptér. Po připojení k počítači se objeví jako zařízení USB CDC-NCM.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.7. 16:00 | IT novinky

    Americká společnost Google ze skupiny Alphabet bude muset podle nových požadavků Evropské unie umožnit společnosti OpenAI i dalším konkurentům v oblasti umělé inteligence (AI) a internetových vyhledávačů přístup ke svým službám. Ve svém rozhodnutí o tom včera informovala Evropská komise (EK). Opatření má zajistit dodržování pravidel, jejichž cílem je omezit v EU tržní sílu velkých technologických firem. Google s tím nesouhlasí.

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    17.7. 04:55 | Komunita

    Nové verze webových prohlížečů Chrome a Firefox jsou vydávány každé 4 týdny. Aktuální verze Chrome je 150. Aktuální verze Firefoxu je 152. V březnu bylo oznámeno, že od září přejde Chrome na dvoutýdenní cyklus vydávání verzí. To by znamenalo, že Chrome v číslování verzí Firefox brzy přeskočí. Vývojáři Firefoxu proto také od září přecházejí na dvoutýdenní cyklus vydávání verzí. :-)

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    17.7. 00:22 | Zajímavý software

    Microsoft Comic Chat (Wikipedie), tj. grafický IRC klient z devadesátek, který převáděl konverzace na IRC do podoby komiksových panelů, a který zpopularizoval font Comic Sans, je dnešním dnem open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí MIT.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    16.7. 19:55 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 26.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 26.7 je Xenial Xenops. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (11%)
     (7%)
     (2%)
     (17%)
     (30%)
     (4%)
     (6%)
     (2%)
     (15%)
     (24%)
    Celkem 2168 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník
       Někteří uživatelé Linuxu, a není jich málo, se chovají jako fanatičtí věřící. Jako kdyby jejich zdravý úsudek byl silně ovlivněn vírou v to, že Linux je nejlepší.
       Jestliže se někoho toto tvrzení dotýká natolik, že mě z tohoto důvodu nemá rád nebo snad i nesnáší, nechť je mu sděleno, že třeba právě on slepě věřící není.

    Aktuální zápisy


    Vadí mi jak píšeš

    18.1.2006 16:22 | Přečteno: 1619× | poslední úprava: 10.3.2006 19:33

    Vadí mi jak píšeš

       Poslední dobou slýchávám, že s některými názory které prohlašuju souhlasí, zásadně ale nesouhlasí s mým stylem psaní. Vadí jim jak píšu a to tak zásadně, že zavrhnou i obsah textu. Sranda je že se podle jedné osoby lepším a že si mě snad ABCLinuxu jednou vychová. :-)

       Už se nemůžu dočkat, až budu vychovanej řečma že píšu špatně a měl bych psát dobře. Jako když někomu řekneš že to auto opravil špatně a měl by ho opravit dobře, nebo že to kuře opekl špatně a příště by ho měl opéct dobře. Takové fakt konkrétní heslo.

       Někomu vadí sprostá slova a ty už nepíšu. Někomu vadí urážky typu retard a ty taky už taky nepíšu (i když by si jí zasloužil). Někomu vadí moto "LINUKS", hm to je špatný. U reakce to není vidět a jedinec by nemusel bejt přecitlivělej. Někomu vaděj pravopisný chyby, budou pořád. Někomu vadí nedokonalý sloh, dlouhé souvětí, ... ale co komu vadí konkrétně?

    PS: LINUKSÁCI jsou a vyznačují se tímto.

           

    Hodnocení: 36 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    18.1.2006 16:36 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Nechtěl by jsi zajet do Brna na pivo? na sraz LVB? docela rád bych z tebou zachlastal... :-)) ps. Myslím to zcela vážně!
    18.1.2006 17:12 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Dík za pozvání. Nevím jestli budu mít čas, ale pokud by si nějaký našel kdy a kde se to koná?
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.1.2006 17:21 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    No na www.linuxvbrne.org je to všechno napsaný. Ubytko klidně zařídím u mě na privecu (ps. buzna nejsem... :-))). Setkání chastu chtivých TUXŮ se koná tento pátek! :-)
    18.1.2006 17:29 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Tak tenhle pátek jedu k jedný kámošce do Kláštera u Mnichova. Má tam výroční oslavu firmy a tak bude dlabanec a pivíčko a tak. A bude tam i "I lova M$".
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    18.1.2006 17:31 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Neva... Božskému moku, zdar! :-)
    18.1.2006 17:30 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Oprava: chlastu chtivých... :-))
    Heron avatar 18.1.2006 18:28 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Já bych klidně přijel. Ale v pátek už jsem pozvaný na sraz v Olomouci... (ps: COŽE?)
    18.1.2006 19:52 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    To neva... :-) Přijeď příště. Setkání se koná každý měsíc. :-) Jinak v Brně je to masaker! :-)))
    brk avatar 18.1.2006 16:49 brk | skóre: 29 | blog: broukoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    To jak píšeš, nebo co píšeš, mi je celkem putna. Mám tu pár oblíbených autorů, které si vždy rád přečtu a dál to nějak neřeším. Prostě podle času a nálady. Docela mi ale vadí tvůj „antifanclub“.

    Nepíšes něco, s čím tu dost lidi nesouhlasí a hned je tu dalších 10 blogových zápisů, kde tě tak důkladně zkritizují, že mám pomalu pocit, že jsi snad ztělesněný satan nebo agent provokatér nasazený Microsoftem. Těmhle lidem nějak nerozumím. Když si o někom myslím, že záměrně provokuje, tak se ho snažím ignorovat. Nepřidávám se do diskuse a neliji další olej do ohně.
    USE="-qt -kde"
    18.1.2006 16:53 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Někomu vadí moto "LINUKS", hm to je špatný.

    Vieš o tom, že Linux je registrovaná obchodná značka. A vieš o tom, že nikto nemá rád, keď mu znevažujú obochodnú značku. A vieš o tom, že za znevažovanie obchodnej značky sa považuje nie len doslovné použitie obchodnej značky v znevažujúcom kontexte, ale aj použitie podobne vyzerajúcej značky. Počul si o napr. o prípade Killustrator alebo Lindows. Prečo Ťa potom prekvapuje to, že ľuďom vadí LINUKS?

    Vo svojich príspevkoch často píšeš, že ľudia preferujúci linux sú modliči, zaslepenci, nepoznajú windows, ktorý kritizujú a pod. Ak poviem, že nie som modlič, zaslepenec a do windowsu vidím pravdepodobne lepšie ako Ty a napriek tomu považujem Linux za lepší systém, ako oponuješ? Zavrhneš moju námietku s tým, že "som modlič, zaslepenec a do windowsu nevidím". Bez nejakých ďalších poriadnych argumentov. Výsledný dojem, je že ja som blb a Ty všetko vieš, a nikto nemôže preukázať, že je to inak. Ešte sa čuduješ, že to ľuďom vadí?

    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 17:18 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Mám dojem, že Linux® není v ČR vlastnictvím LT, ale nějaké Brněnské firmy - takže kdoví, jak ta se k tomu staví.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 17:21 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Hmm, teď tu registraci nemůžu najít, ale určitě na ní jednou někdo linkoval...
    18.1.2006 17:24 XXX | skóre: 4 | blog: CAD | X
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    To by mě taky zajímalo. Zvláště když v Brně žiji... :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 18:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Tak fakt nevím. Buď je to zrušené nebo si to s něčím pletu. Každopádně se Linux zdá být neregistrován.
    David Watzke avatar 18.1.2006 20:39 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    18.1.2006 18:40 DabelS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Jak se k tomu ta firma stavi? Mne tuto problematiku trochu objasnilo toto:

    http://usenet.jyxo.cz/cz.comp.linux/0304/vlastnikem-znamky-linux-neni-linus-torvalds.html
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 19:37 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Zajímavé. Tenhle formulář už žádnou registraci nenachází.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 18.1.2006 19:50 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Tak jsem hledal v databázi WIPO a našel jsem 3 záznamy, [2] je nějaká čistírna. Jak může být jedna shodná známka registrována dvakrát? [3] je Torvalds, kdo je ten [1]? Je to registrováno ve stejný den.

    [1] [2] [3]
    18.1.2006 17:26 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Už si dávám velké bacha před použitím generalizování.

    Přesto pokud někdo říka, že Linux je lepší protože je zadarmo, nebo Windows protože je všude, tak je podle mě málo rozumnej. :-).
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Dalibor Smolík avatar 18.1.2006 18:08 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Ono vůbec zevšeobecňování je velmi zavádějící. Pro někoho je Linux dobrou volbou (tedy určitě pro mě ano), ale pro jiného tomu tak být nemusí. Jestliže má firma zaměření konstrukce motorů a má koupený drahý sw na 3D modelování, přechod na Linux by asi byl katastrofou. Naproti tomu běžná obchodní firma může mít řadu pracovních stanic pod Linuxem s výjimkou těch, na kterých běží např. účetnictví. Servery mohou být pod Linuxem téměř všechny.
    Domnívám se však, že dnešní distribuce Linuxu jsou již natolik vyspělé, že podíl jeho nasazení ve firmách může být podstatně vyšší, než je tomu dnes.
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    19.1.2006 11:20 barney
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    no hej, také názory mi tiež vadia

    ale nebudem im oponovať štýlom "windows je lepší, pretože je všade".

    a nehnevaj sa, väčšina tvojich príspevkov mi tak pripadá. Možno Linuxu ,či Unixu všeobecne, rozumieš, ale ak je spôsob vyjadrovanie nesympatický i nefanatikom, problém nebude v komunite (sorry za použitie toho moderného slova).
    18.1.2006 18:25 Dragh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    mne napríklad vadí, že tie blbosti píšeš stále dokola. tvoj názor tu už všetci poznajú, tak ak chceš tak si ten LINUKS daj kľudne aj do patičky, ale nemusíš ku každému LINUKSáckemu názoru písať o tom ako si ty nad vecou a že pre linux neexistuje toto a neviem čo. kľudne to povedz - ale nepchaj to na každé "vhodné" miesto.
    Cubic avatar 18.1.2006 18:40 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.

    citim to taky tak

    s nekterymi tvymi(xplesa) nazory souhlasim s nekterymi ne, ale docela otravuje, kdyz vidim, ze je umistujes kamkoli, kde se to alespon minimalne hodi a pak chapu nektere lidi ze v tom vidi provokaci

    ale berme to s nadhledem, co by si tu dost lidi pocala, kdyby jim nikdo neodporoval, ze :-)

    Cubic avatar 18.1.2006 18:42 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    18.1.2006 19:11 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Stále opakuju to, že Linux používám a že v něm vidím hromadu nedostatků. Vždycky se ale najde někdo, kdo mi poradí to, že když Linux nepoužívám ať sem raději nechodím a jdu na živě.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    Cubic avatar 18.1.2006 19:40 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Stále opakuju to, že Linux používám a že v něm vidím hromadu nedostatků.
    no prave ;-)
    masožravá palma avatar 18.1.2006 19:54 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    A tady je přesně to o čem předchozí příspěvek mluvil :-). Sem se zrovna tohle hodí absolutně minimélne, div že to není OT. Navíc mám matný dojem, že jsem příspěvek napsaný stejnými slovy (nebo alespoň velmi podobnými) viděla od tebe již několikrát.

    Jinak se divím, že mě bereš vážně, když o sobě tvrdím, že jsem dítě. A podivné je také to, že se chytneš věty za kterou je smajlík (že by přitahoval pozornost?) a děláš z ní takovou malou aférku.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Heron avatar 18.1.2006 19:38 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Já nevím jak ty, ale já bych si s xplesou moc rád pocekal osobně (a nejen s ním). Na ten sraz na Bousově se docela těším. Mají to tam pěkné.

    Jako to co se na ábíčku poslední dobou děje, to mě opravdu zůstává rozum stát. Někdo napíše celkem normální komentář a někteří na něj zaútočí jako vosy (snad k vůli nicku?)... Když si myslíte, že vás xplesa provokuje, tak proč to kurwa v klidu nepřejde a nenecháte jeho komentář osamocený? S Plešingerem v mnoha věcech nesouhlasím a ani se ho nezastávám, ale zkuste laskavě před každým komentářem napočítat třeba do tisíce, než ho odešlete. Můj pohled na abíčko jsem shrnul do jedné věty, když jsem se s ním bavil na jabberu (Jindro, doufám, že si ho necháš pro sebe), možná ji řeknu na tom srazu...
    Cubic avatar 18.1.2006 19:53 Cubic | skóre: 24 | blog: obcasne_vyplody | Essex
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    uplne jsem nepochopil proc reagujes na me, je to cilene nebo omyl?

    nikdy jsem na nikoho nevyjizdel, na xplesa ani na nikoho jineho tady na ABCLinuxu

    ad provokace:
    Pokud bych tu stale dokola opakoval jeden nazor a je jedno jestli "linux je super a nema chybu" nebo "zahranicni med neni tak dobry jako ten cesky" tak bych asi byl pro spoustu lidi trnem v oku. Navic jsem nikde nepsal ze provokuje, jen ze dokazu pochopit ostatni kterym to tak prijde.


    Můj pohled na abíčko jsem shrnul do jedné věty, když jsem se s ním bavil na jabberu (Jindro, doufám, že si ho necháš pro sebe), možná ji řeknu na tom srazu...
    a jaky vyznam to ma to ze neco takoveho napises a pak nam to nereknes? :) Mame byt radi ze mas nazor na abicko o ktery se s nami nepodelis?
    Heron avatar 18.1.2006 20:23 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    uplne jsem nepochopil proc reagujes na me, je to cilene nebo omyl?

    No první věta byla myšlena na tebe a to další obecně na všechny. Nechtělo se mi psát další komentář, asi jsem měl.

    a jaky vyznam to ma to ze neco takoveho napises a pak nam to nereknes? :) Mame byt radi ze mas nazor na abicko o ktery se s nami nepodelis?

    No to je proto, abyste přijeli na sraz do Bousova a tam se do tajemství dozvěděli :-D

    18.1.2006 19:00 miso | skóre: 36 | blog: iSCSI_initiator_howto | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Potom to sa to u niektorých skombinuje so zlou náladou a už je oheň na streche ;-)
    Project Satan infects Calculon with Werecar virus
    18.1.2006 20:21 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Já mám pocit, že bys to neměl lámat přes koleno. Piš raději jak ti zobák narostl. Když se budeš nutit, někde se to vyrazí jinde. Neuroza je potvora, už takhle to asi nebudeš mít vždycky lehký. Oni si už na to lidi pomalu zvykaj. :)
    Jenom se nediv. Nebo se div, co já mám do toho co kecat. Ale když někomu řekneš "děťátko", tak je pravděpodobně, že ti řekne "vrať se do hrobu dědku". A podobně...
    19.1.2006 08:55 Petr Jelínek | skóre: 17 | blog: Vyprovokovanej | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    Už jsem to tu jednou psal. Názor nikomu nevezmeš. Ale je rozdíl mezi tím prezentuješ-li svoje myšlenky (kolikrát i rozumné) jako svůj názor a nebo jako absolutní pravdu. Prohlásit: "Na desktop jedině windows!" je něco jiného, než říct "Pro mě je na desktopu jednoznačně lepší windows.". To první tady vyzní jednoznačně jako provokace.

    Asi tolik...
    Nemám rád NVidii!
    19.1.2006 10:29 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    takze, co konkretne vadi me:

    -ze sve nazory casto prezentujes jako jednoznacne pravdy

    -ze diky velke davce sarkasmu a ironie tve prispevky pusobi casto povysene

    -ze nektere negativni projevy puberty u nekterych linuxaku generalizujes na vsechny linuksaky.

    -ze jsi nektere sve prispevky, ktere vyvolaly hodne negativni reakce, smazal (takze novi prichozi nechapou, proc te mnoho lidi nema rado, a pripisuji to jejich intoleranci misto tve neslusnosti). To povazuji od tebe za velmi unfair a zbabele.

    -ze pouzivas tzv. diskusni fauly. Co tim myslim? Osocujes LINUKSaky z toho, ze jsou verici a nediskutuji vecne, pokud jim nekdo zpochybni jejich viru. Casto sve oponenty takto jednoduse "onalepkujes" - jako jsi to udelal v diskusi, na ktere tady sam linkujes - jiste uz predem vis,ze ti na tve dobre minene nazory LINUKSaci odpovi tak, ze te oznaci za provokatera, vid?.

    Ale ja myslim, ze TY konstruujes diskusi tak, ze napises nejake jednoznacne (btw, vetsinou i urazlive) tvrzeni, a pokud nekdo oponuje, nerespektujes to jako prispevek k diskusi ale oznacis to za projev zaslepenosti - cili si myslim, ze TY jsi verici, TY odmitas zpochybneni svych pravd, TY zabijis diskusi a to co tu vidime je krasnym prikladem psychologickeho mechanismu projekce, kdy se svych vlastnich chyb "zbavujeme" tim, ze je promitame do druhych.

    -ze prekrucujes fakta. Uz jsem ti napsal nekolik konkretnich prispeveku o tom, co mi vadi - ani v jednom jsem nepsal o gramatice, slohu nebo opravovani auta "spatne". Ovsem to tady jaksi pomijis - jak to vidim ja, vzdycky si vyberes jen to, co se ti hodi kramu.

    Takze ja bych s tebou na pivo rozhodne nesel.

    Tohle nepisu ani tak tobe - neverim, ze to ma smysl. Porad vsak jeste verim, ze ma smysl na tebe reagovat, aby nove prichozi nevideli tvuj nazor jako ten jediny. I kdyz se mi taky nelibi, ze tady spoustu mista zabiraji neplodne diskuse o tobe. Na rozdil od nekterych ja valnou vetsinu zodpovednosti za Plesingeruv antifanklub pripisuju tobe. Vidim totiz jen dve moznosti

    - bud na tebe reagovat a nechat te okupovat nikoli malou cast abicka

    - nebo nereagovat, a nechat te prezentovat tve nazory jako pravdy

    Ani jedna se mi nelibi.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    19.1.2006 11:16 rastos | skóre: 63 | blog: rastos
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    well said
    19.1.2006 21:03 alium | skóre: 38 | blog: Category 1100
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Vadí mi jak píšeš.
    podepisuju a souhlasím...

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.