abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 19:22 | IT novinky

    Ministerstvo financí ve spolupráci s finanční správou dnes představilo beta verzi aplikace využívající umělou inteligenci pro předvyplnění daňového přiznání. Není třeba přepisovat údaje z různých potvrzení, ani hledat správné řádky, kam údaje napsat. Stačí nahrát dokumenty a využít AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    dnes 18:33 | Zajímavý projekt

    Výrobce počítačových periferií Keychron zveřejnil repozitář se schématy šasi klávesnic a myší. Licence je restriktivní, zakazuje většinu komerčních užití a v podstatě jsou tak data vhodná pouze pro výukové účely, hlášení a opravy chyb, případně výrobu vlastního příslušenství.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 18:22 | Nová verze

    Správce balíčků APT, používaný v Debianu a odvozených distribucích, byl vydán ve verzi 3.2 (seznam změn). Mezi novinkami figurují nové příkazy pro práci s historií, včetně vracení transakcí.

    |🇵🇸 | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | IT novinky

    Společnost Anthropic oznámila Projekt Glasswing a s ní související AI model Claude Mythos Preview. Jedná se o iniciativu zaměřenou na kybernetickou bezpečnost, do které se zapojily velké technologické společnosti Amazon Web Services, Anthropic, Apple, Broadcom, Cisco, CrowdStrike, Google, JPMorganChase, Linux Foundation, Microsoft, NVIDIA a Palo Alto Networks. Anthropic věří, že nový AI model Claude Mythos Preview dokáže

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:55 | Zajímavý software

    Firma Ojective Development vydala svůj nástroj pro monitorování a řízení odchozích síťových připojení Little Snitch i pro operační systém Linux. Linuxová verze se skládá ze tří komponent: eBPF program pro zachytávání provozu a webové rozhraní jsou uvolněny pod GNU GPLv2 a dostupné na GitHubu (převážně Rust a JavaScript), jádro backendu je proprietární pod vlastní licencí, nicméně zdarma k použití a redistribuci (cena přitom normálně … více »

    » FIDESZ🧡! « | Komentářů: 0
    včera 18:44 | IT novinky

    Vojenské zpravodajství (VZ) se v březnu zapojilo do mezinárodní operace proti aktivitám hackerské skupiny APT28, která je spojovaná s ruskou vojenskou zpravodajskou službou GRU a která přes slabě zabezpečené routery prováděla kybernetické útoky na státní a další organizace v ČR i zahraničí. Operaci vedl americký Federální úřad pro vyšetřování (FBI) a jejím cílem bylo odebrat útočníkům přístup k napadeným zařízením a ty následně … více »

    Ladislav Hagara | Komentářů: 22
    včera 16:44 | IT novinky

    Tvůrcem nejpopulárnější kryptoměny bitcoin, který se skrývá za pseudonymem Satoši Nakamoto (Satoshi Nakamoto), je britský kryptograf Adam Back. Na základě vlastní investigativní práce to tvrdí americký deník The New York Times (NYT). Několik indicií podle autorů jasně ukazuje na to, že Back a Nakamoto jsou stejný člověk. Jde mimo jiné o podobný odborný a osobnostní profil či totožné chyby a manýry v psaném projevu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 11
    včera 14:44 | Nová verze

    Google Chrome 147 byl prohlášen za stabilní. Nejnovější stabilní verze 147.0.7727.55 přináší řadu novinek z hlediska uživatelů i vývojářů. Podrobný přehled v poznámkách k vydání. Vylepšeny byly také nástroje pro vývojáře. Přehled novinek v Chrome DevTools 145 až 147 také na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:44 | Nová verze

    Vývojáři z Laboratoří CZ.NIC vydali nové verze aplikací Datovka (Datovka 4.29.0, Mobilní Datovka 2.6.2). V případě desktopové verze přibyly možnosti projít všechny uložené zprávy, zkontrolovat časy expirací časových razítek a přerazítkovat datové zprávy, které lze v ISDS přerazítkovat. Novinkou je také možnost vytahovat myší ze seznamu ZFO soubory datových zpráv, tento úkon jde udělat i pomocí tlačítek Ctrl+C. Nová verze Mobilní Datovky přináší jen drobné úpravy.

    VSladek | Komentářů: 1
    7.4. 21:55 | Nová verze

    MicroPython (Wikipedie), tj. implementace Pythonu 3 optimalizovaná pro jednočipové počítače, byl vydán ve verzi 1.28.0. Z novinek lze vypíchnout novou třídu machine.CAN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (14%)
     (7%)
     (1%)
     (12%)
     (30%)
     (3%)
     (6%)
     (2%)
     (14%)
     (23%)
    Celkem 1249 hlasů
     Komentářů: 30, poslední 3.4. 20:20
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    29.8.2007 22:34 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    nějak jsem nepochopil, zda se tato žádost obrací pouze na zástupce firem nebo na kohokoliv?
    29.8.2007 22:39 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    To máš jedno ne, za pokus to stojí tak jako tak...
    30.8.2007 06:45 fipa | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Svuj nazor muzete poslat jako firma i jakou soukroma osoba.

    Filip Molcan
    30.8.2007 09:44 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    ok; dávám přednost vlastnímu textu, tisíc stejných dopisů by asi spíše považovali za spamování, snad jsem to vyjádřil dobře ...
    V poslední době se v informatické komunitě dosti hovoří o snaze fy. Microsoft prosadit specifikaci Office Open XML jako ISO standard. Přicházejí zprávy o tom, jak mnohé společnosti lobují za jeho přijetí a jaké prapodivné okolnosti doprovázejí jednání v různých státech. Jako prostý občan musím vyjádřit značné znepokojení touto situací. A jestliže se chcete řídit mottem, které momentálně na webu ČNI inzerujete: „Normy pro občany – přínos pro společnost“, pak nemohu jinak než vyjádřit názor, že schválení OOXML přínosem pro občany a společnost nebude, ba právě naopak, uškodí.

    Nemá smysl hovořit o technických nedostatcích návrhu, ty již dostatečně rozebrali povolanější odborníci než jsem já. (I když není bez zajímavosti podívat se například, jak bylo naloženo s připomínkami indického standardizačního institutu BIS.) Já osobně za největší problém považuji existenci dvou paralelních standardů; jako formát pro kancelářské aplikace již byl schválen OpenDocument (ISO/IEC 26300). To je přímým popřením účelu standardizace a podle historických zkušeností to obyčejným lidem (a nejen jim) přináší pouze spousty problémů. Stačí si jen vzpomenout na situaci s kódováním znaků s diakritikou před několika lety: kromě standardů de iure jako KOI-8cs a ISO-8859-2 zde byla spousta standardů de facto jako KeybCS2, CP852, CP-1250, a přenést prostý text psaný v jednom editoru na jednom počítači na jiný byl pro neznalého uživatele téměř nepřekonatelný problém.

    Jaké důsledky budou plynout z opětného roztříštění způsobu ukládání určitých dat si tedy není těžké dovodit (ostatně je známa situace z doby před standardizací ODF, a tato situace vlastně do značné míry trvá doposud). Apeluji tedy, abyste se výše uvedeným mottem řídili nejen 11. října, ale i při rozhodování o OOXML.
    29.8.2007 22:58 kafa | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?

    Škoda, že není znám seznam uvedenách firem a doufám, že se jejich jména dozvíme. Já osobně se podle toho zařídím.

    29.8.2007 23:24 Miroslav Cyroň | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Protlačování OpenXML probíhá velmi podivnými až špinavými postupy. Bude-li NYNÍ OpenXML přijat jako standard, normy ISO klesnou na roveň rozšířených proprietálních "takynorem" (něco jako DOC).
    Vše pro Mageia Linux: www.cyron.cz. Vlastní repozitář, 60 GB her v RPM (!!!). Kapitalismus považuji za zločinný režim.
    29.8.2007 23:35 nhy | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    A dôvod nesúhlasu? Alebo len preto, že tento formát vydal Microsoft?
    29.8.2007 23:53 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    http://www.cni.cz/diskuse/isoiec29500.nsf
    andree avatar 30.8.2007 00:01 andree | skóre: 39 | blog: andreeeeelog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    lol
    Shadow avatar 30.8.2007 00:06 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Přesně. Jako by se důvody neustále dokola neomílaly. Ach jo.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    pavlix avatar 30.8.2007 00:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    lol!
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.8.2007 02:38 kafa | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    A dôvod nesúhlasu? Alebo len preto, že tento formát vydal Microsoft?

    Vedle mnoha jiného i proto, že patentované formáty a protokoly nemají mezi obecnými normami co pohledávat. (Maximálně mohou být "vnitropodnikovou" normou výrobce). Taky proto, že bude kolidovat s mnoha dalšími normami. A v neposlední řadě proto, že Microsoft záměrně porušuje veškeré normy už celá desetiletí, takže na to nemá morální právo.

    30.8.2007 08:05 Filip Jirsák | skóre: 67 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    A dôvod nesúhlasu? Alebo len preto, že tento formát vydal Microsoft?
    Je to špatná norma. Místo toho, aby popisovala, jak má formát vypadat, popisuje vlastně všechny možné staré formáty (dokonce spíš jejich implementace) včetně jejich chyb. Asi jako kdyby norma pro metr popisovala jak se tady měřilo v palcích, v mílích, Maruška že měla blbé pravítko které měřilo na metru o dva centimetry míň a Franta že se vždycky v pátek vožral, ustřihl kus pásma a měřil zbytkem. A podle toho že je nutné teď dělat všechny nové měřící přístroje.
    Shadow avatar 30.8.2007 10:56 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Nádherně vysvětleno, poutavé, názorné.

    +10
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    pavlix avatar 30.8.2007 12:24 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Stručné a výstižné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    egg avatar 31.8.2007 08:28 egg | skóre: 20 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Zásadní důvod je ten, že mít dva standardy na totéž je popřením smyslu standardizace. Že se o to pokouší právě Microsoft, je jen jeho typickým projevem.
    pavlix avatar 30.8.2007 00:49 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Vlastně ani nevím, co nakonec Microsoft podkopáním ISO norem získá. Každopádně to od nich není moc hezký.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.8.2007 00:57 Ses | skóre: 16 | blog: Nevím nic, ale zato to vím správně | Ivančice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Tipuju, že se pak budou líp přesvědčovat úřady a státní instituce. A potom taky by to byla prohra. MS si nemůže dovolit (takhle okatě) prohrát s konkurenčním formátem.
    Nikdo mi nerozumí. Jsem záhadný.
    pavlix avatar 30.8.2007 12:25 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Njn.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.8.2007 12:59 valy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    V mnoha státech (i v USA) již došlo k tomu, že státní úřady přijímají pouze normalizované dokumenty (například ODT, ODS). Ve státech, v kterých tak ještě neučinili brzy učiní. Jinak řečeno dochází k zákazu přijímaní dokumentů ve formátu DOC a XLS. Jediným řešením je normalizovat tyto formáty a o to se také Microsoft snaží a není na tom nic špatného, naopak je to dobře. Špatné je, že v mnoha ohledech je norma navržená Microsoftem špatná nebo nepřijatelná. V česku probýhá schvalovací proces transparentně a analýzu co je špatné nebo nepřijatelné zpracoval pan Kosek. Analýza = doporučení pro ČSNI je dostupné na stránkách úřadu (odkaz je již v této diskuzi zmíněn).
    30.8.2007 13:02 valy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Omlouvám se za hrubku.
    pavlix avatar 30.8.2007 13:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Jo tak to jo.... to už je důvod.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.8.2007 13:45 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    ... DOC a XLS. Jediným řešením je normalizovat tyto formáty a o to se také Microsoft snaží a není na tom nic špatného, naopak je to dobře.
    to rozhodně dobře není

    když už tady byl ten příklad s měřením - je to jako kdyby se lidé shodli, že měří v metrech (ODF), a pak někdo přišel a požadoval, ať se jako oficiálně použitelné jednotky zavedou taky "Gatesovy lokty" (OOXML), aniž by zveřejnil, jak je vlastně "Gatesův loket" přesně dlouhý ... lidé používající jedny jednotky by si museli třeba technické výkresy nejdříve do nich přepočítat, ale nemohli by si být jisti, jestli jim to bude sedět přesně, protože jediný způsob, jak zjistit délku "Gatesova lokte", by byl změřit výrobek "Gatesovo pravítko(tm)", kterýžto je ale už zatížen výrobními nepřesnostmi (a navíc je zatížen nějakými licenčními podmínkami, že se nesmí zjišťovat, jak vlastně měří)
    30.8.2007 13:29 kerala
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Výhrou OOXML se otevře možnost postavil super tunel ze státní kasy do Redmondu. A z pánu Kožených, Železných, Šťávů, Pitrů, .... se najednou stanou žabaři.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 30.8.2007 20:15 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Je to tak. Prave proto jsem do toho sveho dopisu pripsal par slov o braneni principu standardizace pred obchodnimi zajmy jedne spolecnosti...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    30.8.2007 07:45 CEST
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    A mozna by bylo super, kdyby to proslo. Pak by se nekdo pokusil napsat jednoduchy editor a potreboval k tomu patentovane technologie MS, tak by mohl pozadovat jejich uvolneni. A kdyz ne, tak sorry, ale ven z ISO a priste uz nic.

    Cetl jsem si jeden clanek ohledne moznosti uprav OOXML a vypadalo to fakt "dobre". Vzorce prolinkovane na nekolika ruznych mistech-pokud se nahradi jeden vzorec v XML, tak uz ten XML nejde otevrit, protoze po zmene vzorce na cislo se musi zaktualizovat nejaky sileni referencni mapy (nebo co), coz ovsem umi pouze Excel a ve specifikaci neni, jak tyhle mapy aktualizovat. Proste super format. A bylo toho vic.
    pavlix avatar 30.8.2007 12:27 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Nooo a k čemu by to bylo?

    Schválení tohohle standardu přinese jedině podkopání autority ISO.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    30.8.2007 09:11 gapon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    odesláno
    xvasek avatar 30.8.2007 09:16 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Odesláno. Jenom by ten vzor mohl být třeba v odf, do PDF se špatně zapisuje. (Zkopíroval jsem text a vložil jej do writeru.)
    30.8.2007 09:36 fipa | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Verze ve formatech ODT, TXT, PDF jsou zde: http://www.molcan.cz/ooxml_cni

    Zkusim je nechat doplnit i sem ;-).

    Diky za upozorneni

    Filip Molcan
    30.8.2007 13:33 Michal Ludvig | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    A kde si muzu stahnout verzi v DOC?
    30.8.2007 21:29 medulin | skóre: 31 | blog: medulin | ČR
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    DOC? Co to je?
    |🇵🇸 avatar 30.8.2007 09:37 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Odesláno. Doufám, že to bude mít smysl.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    30.8.2007 11:17 Ladislav Jancik | skóre: 16 | Červený Kostelec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Taky jsem odeslal za firmu kde pracuji.
    Bolest je jen jiné území a strach, strach je neřest.
    30.8.2007 14:57 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    odeslano
    Metal smajdalfe, METAL!
    30.8.2007 15:49 shadowmaster | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Tak jsem to zaslal taky....
    Musel jsem se pridat...
    Sandik: "Přítelkyni jest nutno vysvětlit, že od určité délky už vousy neškrábou, ale hladí ;o)"
    corwin78 avatar 30.8.2007 19:33 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Odesláno, ale napsal jsem vlastní text, ať to není všechno stejné, tak snad to bude OK.
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    30.8.2007 20:38 Lukáš Kotek | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Také jsem se připojil vlastním textem...

    ...cítím potřebu se vyjádřit k probíhajícímu procesu ve věci normalizace formátu OOXML. Nikoliv jako zástupce určité firmy nebo instituce, ale jako občan, který se v konečném důsledku bude s následky zítřejšího hlasování v budoucnu nezbytně potýkat, ať již bude závěr komise jakýkoliv.

    Dojde-li ke schválení formátu OOXML jako normy, dojde tím zároveň k vytvoření zbytečné duplicity, neboť jiný formát na bázi XML - ODF (ISO/IEC 26300) - již normalizován je. Formát ODF během své existence jasně prokázal svou použitelnost. Naproti tomu formát OOXML je relativně nový a již během krátké doby se objevilo několik závažných nejasnotí ve specifikaci, které by mohly ohrozit jeho plnohodnotnou implementaci do různých produktů a také plnou přenositelnost dokumentů v tomto formátu mezi nimi. Konkrétně se například lze domnívat, že součástí specifikace by neměly být odkazy na chování určitých verzí produktů určité firmy.

    I proto si myslím, že by formát OOXML neměl být (minimálně ve své současné podobě) schválen. Jeho existence jako normy není nutností a spektrum potřeb, pro něž je určen, již bylo pokryto stávající normou.

    Lidstvo vydává obrovské prostředky na ochranu sebe sama před sebou samým. Znáte lepší definici šílenství?
    31.8.2007 07:25 Ivan Vávrovský
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Jsem v tom s vámi. Odesláno...
    31.8.2007 08:31 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Take jsem se pridal (po pripomince od kamose..) uz vcera:

    Dobry den,

    Vzhledem k probahajicimu schvalovani navrhu normy OOXML a predevsim k okolnostem tohoto procesu v okolnich zemich povazuji za svoji povinnost se k tomuto navrhu vyjadrit.

    1) Jiz existuje ISO norma Open Document Format, novy navrh ma byt konkurenci. Nenapada me rozumne vysvetleni, proc mit 2 normy na totez.

    2) Novy navrh je od fy Microsoft, coz by v principu prekazkou nebylo, ale ta jej predstavuje jako nove univerzalni reseni pro vymenu dokumentu. Jenze uvnitr navrhu je cela rada funkci a procesu, ktere se odvolavaji na konkretni funkce konkretnich SW produky fy. Microsoft. Dokonce je tam pouzivano i rozlisovani ruznych verzi tehoz produktu. To by opravdu v norme pro univerzalni vymenu dokumentu nemelo byt.

    3) V nermo je odkazovano na dalsi interne pouzivane formaty dokumentu, ktere vsak nejsou soucasti teto normy a nejsou zverejneny, tudiz vlastne znemoznuji plne vyuziti formatu dokumentuz z noveho navrhu vyplyvajicich.

    4) Cela rada renomovanych firem (m.j. IBM) vypracovalo studie k tomuto navrhu a v nich jasne upozornuji, ze vzhledek v vyse uvedenym vlastnostem nove vznikle dokumenty nebudou mit proklamovane vlastnosti.

    5) V rade zemi jiz hlasovani problehlo a bohuzel casto velice sveraznym zpusobem. Napr. se tesne pred hlasovanim vyskytla velka rada firem a vsichni byly souhlasne pro prijeti. Uz z toho titulu jsem proti prijeti navrhu.

    6) Novy navrh je oproti jiz prijatemu standardu Open Document Format radove vetsi, ale co je v nem tak navic kdyz navenek obsahuje popisy formatu pro stejne typy dokumentu jako Open Document? Prave ty rady vyjimek, odvolavani se na ruzne verze programu fy Microsoft atd.

    http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/openxml-vice-zemi-chce-nahle-mit-vliv http://www.abclinuxu.cz/zpravicky/microsoft-si-koupil-svedsky-hlas-pro-openxml

    Proto tedy prosim, aby jste pri hlasovani vzali vyse uvedene namitky ze stolu a hlasovali proti. Dekuji.

    ----------------

    No taky jsem si to mohl po sobe vic precist, psal jsem to ve spechu...
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    1.9.2007 10:13 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    A jak to páteční projednávání dopadlo? Nemůžu to nikde najít, ví se to?
    1.9.2007 18:59 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    taky me to zajima :-)
    Metal smajdalfe, METAL!
    1.9.2007 21:42 kub. | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Zatím se nic neví: http://www.molcan.cz/node/108
    2.9.2007 09:34 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    podle tohoto to vypada na Ne s vyhradami :)
    Metal smajdalfe, METAL!
    emorjino avatar 2.9.2007 10:06 emorjino | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Mě to příjde spíš jako Ano s výhradami
    Mám rád Kubuntu, KDE (AmaroK obzvlášť), Firefox, Jabber, Wikipedii, Last.fm, Frozen Bubble.
    2.9.2007 12:51 ronny | skóre: 15 | blog: lake bodom | 3nec / Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    ano s vyhradami neni ne? :-) je bud ano, ne, a nebo ne s vyhradami
    Metal smajdalfe, METAL!
    2.9.2007 10:29 David K
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Taky mi to jako "ne, s vyhradami" nepripada. Nebo je to nejaky marginalni vyznam slovniho spojeni "podminy souhlas", ktery mi zustal utajen.
    2.9.2007 12:31 Martin Doucha | skóre: 23 | blog: Yet another blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Bude OpenXML normalizován?
    Ne s výhradami je podmíněný souhlas, protože u Ano s výhradami se ty výhrady nemusí řešit.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.