abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 11:22 | Bezpečnostní upozornění

    Služba Dropbox Sign (původně HelloSign) pro elektronické podepisování smluv byla hacknuta.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 11:00 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 8.0 textového editoru GNU nano (Wikipedie). Podrobný přehled novinek a oprav v oznámení v diskusním listu info-nano nebo v souboru ChangeLog na Savannah. Volbou --modernbindings (-/) lze povolit "moderní" klávesové zkratky: ^C kopírování, ^V vložení, ^Z vrácení zpět, … Tato volba je aktivována také pokud binárka s nano nebo link na ni začíná písmenem "e".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 23:22 | IT novinky

    Před 60 lety, 1. května 1964, byl představen programovací jazyk BASIC (Beginners' All-purpose Symbolic Instruction Code).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 22:22 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 12.0 minimalistické linuxové distribuce (JeOS, Just enough Operating System) pro Kodi (dříve XBMC) a multimediálního centra LibreELEC (Libre Embedded Linux Entertainment Center). Jedná se o fork linuxové distribuce OpenELEC (Open Embedded Linux Entertainment Center). LibreELEC 12.0 přichází s Kodi 21.0 "Omega".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:55 | Nová verze

    Microsoft vydal novou velkou aktualizaci 2404.23 v září 2019 pod licencí SIL Open Font License (OFL) zveřejněné rodiny písma Cascadia Code pro zobrazování textu v emulátorech terminálu a vývojových prostředích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 05:33 | Nová verze

    OpenTofu, tj. svobodný a otevřený fork Terraformu vzniknuvší jako reakce na přelicencování Terraformu z MPL na BSL (Business Source License) společností HashiCorp, bylo vydáno ve verzi 1.7.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci. Vypíchnout lze State encryption.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 23:55 | Humor

    Spouštět webový prohlížeč jenom kvůli nákupu kávy? Nestačí ssh? Stačí: ssh terminal.shop (𝕏).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    30.4. 18:11 | Nová verze

    Yocto Project byl vydán ve verzi 5.0. Její kódové jméno je Scarthgap. Yocto Project usnadňuje vývoj vestavěných (embedded) linuxových systémů na míru konkrétním zařízením. Cílem projektu je nabídnou vývojářům vše potřebné. Jedná se o projekt Linux Foundation.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:56 | Nová verze

    Operační systém 9front, fork operačního systému Plan 9, byl vydán v nové verzi "do not install" (pdf). Více o 9front v FQA.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 13:11 | Nová verze

    Svobodná webová platforma pro sdílení a přehrávání videí PeerTube (Wikipedie) byla vydána v nové verzi 6.1. Přehled novinek i s náhledy v oficiálním oznámení a na GitHubu. Řešeny jsou také 2 bezpečnostní chyby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    Podle hypotézy Mrtvý Internet mj. tvoří většinu online interakcí boti.
     (22%)
     (22%)
     (33%)
     (22%)
    Celkem 9 hlasů
     Komentářů: 1, poslední dnes 10:56
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    David Watzke avatar 17.11.2005 00:40 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    myslím že vývoj linuksu je brutálně pomalý
    Ano? Vývoj Windows je zato extrémně rychlý. Třeba IE dnes podporuje částečně CSS1 (nebo už i něco z dvojky? ;-)) a Konqueror už CSS3 (z toho, co už je dáno). Díval ses v IE na Acid2? A jak se jmenuje ten systém, co když bootuje raději zobrazí progressbar než to, co se právě děje a při nějakém problému bez jediný hlášky vytuhne? Co hází BSODy s hláškou se smyslem srovnatelným s manuálnem k japonskému videu? Takhle bych mohl pokračovat hodně dlouho. Nebo jsi to myslel jinak?
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    17.11.2005 08:02 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Na MSIE M$ skutečně mnoho let kašlal, což se změnilo, ale jestli sis náhodou nevšiml, tak Windows 2003 Server (Terminal Services) je ve vzdálené práci PODSTATNĚ dál, než ta pitomá Xka. (Hm, vzdálené přihlášení do běžící session...? Fajn věc na Internetu, když hrozí, že spadne spojení a přijdeš o svou práci.) Microsoft nespí. V podpoře hardware má náskok, teď dohání některé „lahůdky“. Jasně, nemají ještě leccos vychytané, ale zavádějí docela dost unixových fíčur a konceptů (konečně snad půjdou jednou Windows spustit bez GUI...).
    17.11.2005 10:28 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Většina distribucí asi skutečně nic takového nepodporuje, možná tak nanejvýš ssh -C či nějaké VNC, to ale neznamená, by pro Linux nic pořádného a ještě třeba navíc otevřeného a zdarma nebylo. Docela mě překvapilo, co umí třeba NX, řekl bych, že to rozhodně není málo, umí to sezení přerušit a zase obnovit, navíc to jde používat i na slabých linkách. Instalace ze zdrojových textů mi sice přišla poněkud složitá, ale komerční verze by mohla být stravitelnější. (I tu lze zadarmo stáhnout a vyzkoušet.)
    18.11.2005 07:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Tady vůbec nejde o nějaké distribuce. NX a VNC jsou takové obezličky, až to není hezké. Instalace FreeNX serveru na Gentoo je hračka, ale pořád to není ono. Nepodařilo se mi s ním nějakým způsobem se od té session odpojit, aniž by se přerušila. Navíc -- člověk musí potom všechno i na lokále pouštět přes NX, aby se náhodou potom mohl přihlásit vzdáleně do té běžící session...? (Asi jako screen. Taky tu aplikaci musím nejprve pustit přes screen... A jak ji jednou pustím bez něj, tak mám smůlu.) Ehm.
    18.11.2005 16:00 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Bylo by to pěkné, kdyby bylo možné si nechat přesměrovat pracovní plochu se spuštěnými programy z domácího počítače někam jinam, ale zatím mi tahle věc nijak nechyběla. Asi by bylo nutné poněkud přepracovat jak třeba NX, tak X server. Zatím mi ale NX přijde skoro jako zázrak. Terminálové služby Win2k3 neznám, zato jsem si vyzkoušel to, co nabízí standardně XPčka. Vzdálené přihlášení do běžících okýnek funguje velmi dobře, ale počítač s těmi okýnky je pro ostatní uživatele blokován, což je dost zásadní chyba. (Ono to tak je i normálně, víc uživatelů na XP prostě dělat nemůže, leda že by jeli po telnetu.)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 18.11.2005 13:19 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    xplesa mluvil o vyvoji Linuxu v oblasti pristupu k obycejnym uzivatelum. Tam se linux vyviji nejpomaleji ze vsech operacnich systemu a to proto, ze se v teto oblasti jednoduse vyvijet nemini.

    Porad tu budou lidi, kteri budou milionkrat dokola omilat, ze to prece strasne intuitivni je a jak je to hrozne jednoduche a rychle. A porad nebudou chapat, ze se pohybujou ve svete omezenem svymi vlastnimi sirokymi znalostmi....jak paradoxni.

    vizualni zmena nadpisu xplesova blogu (ta velka cervena) je pitoma provokace, fakt. Kurna, plesingere, mas nejaky myslenky, tak se nauc je prezentovat konstruktivne a tak, aby mely sanci proniknout.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    4.3.2006 11:35 Kníže Ignor | skóre: 19 | blog: stoupa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Je to vymaštěnec, to je fakt. Táhni plešingere. Debilní hovado.
    Jestli máš zálohu mého blogu, tak mi ji pošli. Nějak jsem si ho smazal :-)
    19.11.2005 14:27 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Je videt, ze o win vis hodne malo. Jestli chces tak se na progressbar divat nemusis a muzes si nastavit, aby jsi videl loudovani systemu.

    Jinak se ti muzu treba vysmat tim, ze alespon u win nemusit 3 hodiny zprovoznovat zvuk a jine casti systemu a hledat jak magor v dokonalych hlaskach Linuxu.

    Uz by jste toho meli nechat. Jste vsichni jak maly.

    Proste Linux ma do Win hodne daleko. Win ma hodne daloko do Linuxu. Me osobne mnohem vic pada vsechno v Linuxu nez ve win. Hlavne u desktopu.
    17.11.2005 00:45 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Šmrdlat se dá třeba i ve Wordu, Vim na to nemá monopol. Koneckonců nejvíc se šmrdlá ve Windows. Zkuste hádat proč. :-)
    Luboš Doležel (Doli) avatar 17.11.2005 00:46 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Protože se ti moje názory a hlavně jejich prezentace nelíbila
    Leoš skutečně není sám, komu se ta prezentace nelíbí...
    17.11.2005 01:00 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše

    Já to zde také takto vyjadřoval - myšlenka dobrá, forma podání otřesná. Článek přeci jde napsat i kulturně bez hovadských vsuvek typu "bude to něco pro Linuks, nebo vám zůstane Vim a gcc". A to také například preferuji jEdit, chápu to prostě jako pálení do lidí. Pokud chce někdo strávit půlku života u Vimu, je to jeho svobodné rozhodnutí a respektuji ho, pokud ovšem nebude nutit Vim jako písmo svaté každému.

    17.11.2005 01:03 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše

    Já za férový způsob psaní článku považuji uvést fakta a nechat jejich zhodnocení čtenářům.

    17.11.2005 13:15 marty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Mohu vedet jake vyhody ma jedit oproti vimu? Podlehl jsem hype okolo jeditu, zkusil ho, i nejakou dobu (mesice) pouzival ale pak se pokorne vratil k vimu, ve kterem pracuji o 300% efektivneji (pisu jak kod, tak dlouhe texty v lidskem jazyce).
    17.11.2005 15:24 ..... | skóre: 4 | blog: .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše

    Těžko hledat něco, co byste nezvládnul nějakým obskurním řetězcem nastavit ve Vimu. jEdit mi vyhovuje díky rychlosti, kterou si ho jde nastavit a pluginům. Čas, který někdo stráví studiem dokumentace k Vimu a psaní konfiguráku raději věnuji programování. Netvrdím, že se to časem nemůže změnit, ale momentálně mi jEdit plně vyhovuje.

    vencour avatar 17.11.2005 01:17 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše

    Pro JXP: ŽIJ a nech žít

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    17.11.2005 05:07 User682 | skóre: 38 | blog: aqarium | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    zdravim,
    puvodne jsem to chtel napsat do blogu, ale nejak mi editace a pochopeni systemu dela velke problemy. ale to neni dulezite.

    necenzurovat je nefunkcni vec.

    i kdyz bude cenzurovano a obsah zkvalitnovan, tak me diskuse presvedcily, ze se zde lide nedovedou dohodnout. minimalne to, ze jsou nejsou schopni se dohodnout rychle. opet se tu resila jedna vec hodne dlouho.

    je mi jedno, at si tu plesa radi jak chce. pripadne par lidi, kteri si zijou ve svem svete mimo realitu.

    sorry. ale tenhle portal je pro me hodne uzkej tim, co nabizi. nepopru urcitou kvalitu a kvalitni lidi. jenomze mam pocit, ze i kdyz je tady banda geniu, tak ze se neumi dohodnout a vyuzit moznosti naplno a neco delat[neplati ve vsech pripadech a nechci timto kritizovat]. nicmene mam k abicku velky respekt, i kdyz mi to asi nebudete nikdo verit.

    nechci tady nejak tezit z toho co se zde stalo a vyvinulo. spise naznacim jednu z cest ven.

    at jsem trochu konstruktivni. v cechach by mel asi vzniknout nejaky portal trochu vice smerem gurus, technologie, byznys. trznice(B2B system). nejake smery filosofie, jak u toho linuxu myslet. asi je to potreba. dost potreba.

    neni to zadna sranda. a ja sam si musim nejak rozmyslet, jak by to vubec fungovalo a zda to bude vubec mozne. toto neni uloha o hotovem redakcnim systemu a par clancich. to musi byt nastroj. a rozhodne nechci delat ty same chyby nebo slepe ulicky, jako se delaly na par projektech. system je vymyslen, i zivot projektu. jeho filosifie. je rozepsan. problem je ho dopsat. a vubec vymyslet, jak by to s lidmi fungovalo. klidne si vezmu rizeni projektu(i predam schopnejsim). problem je vubec, zda by o toto meli lide zajem a zda by navstevnici nebyli tim, co dany system vyradi z provozu - o to se nejvice obavam. neni to prilis o nadseni. ale spise o zdravem rozumu.

    priznam se, ze zacinam mit pocit, ze to, co delam a snazim se delat komercne nejak moc nejde. nebo, ze nevyniknou kvalitni veci. posledni roky na linuxu bylo par veci hodne progresivnich, ale v hodne pripadech mam spise pocit upadku. nevyuziti co nejvice zdroju a moznosti. chtelo by to otocit.

    asi by to chtelo nejak v prosinci nebo spise v lednu svolat setkani lidi. at jiz po netu ci nekde v hospode a dat rec. jenom si ujasnit, co kdo chce a nechce. co kde chybi. a jake jsou na toto prostredky. rad bych mel take misto, kde je skupina lidi, co se snazi nejakou formou spolupracovat, aby prodala svoje znalosti a produkty. mozna, ze se jednou sejdeme a dospejeme k nazoru, ze na to nemame. nebo take reknu vazeni, ja odstupuji. nemam na to. treba to pujde. nejsem schopen odhadnout.

    priznam se, ze jsem hodne unavenej celkove. pred par mesici jsem mel jasno, co a jak delat. nicmene z ruznych duvodu nejspise budu muset zmenit par modelu toho, jak by co melo fungovat. a promyslet dost veci. mel jsem ted dost zvratu v pracovnim zivote a dost jsem toho byl nucen prehodnotit.

    neco jsem psal o penguinu, zda by to tam nezaclo. nemuzu rici, ze ano ci ne. penguin je fajn. hodne lidi si tam vazim. jenomze mam pocit, ze se to nikam moc nehyba. a predevsim nektere veci, co nezalezi jenom na me. tim ale nerikam o sobe, ze jsem nejaky poklad. do konce roku bych tomu mozna cas dal. ale i tak to asi problem vzniku daneho subjektu nevyresi.

    povazuju vcelku dost nevhodne si tu v diskusi psat (konkurencni) nazory a stavet tu portal v diskusi. a ani to neni profi. ne-li v necem konkurencni portal. i kdyz zamereni a ucel bude hodne jine nez abclinuxu ci linuxbiz a jine portaly.

    na jednu stranu je asi pro abicko i ostatni v hodne pripadech utrpenim, kdyz se tu dohadujeme o tom, ze je to pro par lidi nevyhovujici a snazime se to mesice resit v ruznych diskusich. chtelo by to nejak zastavit.

    nicmene by me zajimal nazor lidi. nebudu delat zadny extra dotaznik ci nejakou akci. pokud mate zajem, tak mi poslete prazdny mail se subjektem PORTAL na email goldenfish256__at__centrum__dot__cz . staci prazdny email. muzete pripsat vice, ale patrne nebudu stihat odpovidat. kazdopadne usporadam nejake setkani v praze do konce ledna. at po netu nebo i osobne. spise pocitejte s tim, ze po vanocich bychom se o tomto mohli zacit bavit. ale bude zalezet na zajmu.

    vice by asi bylo hodne reci, ktere moc nevyresi. a trochu mlceni z me strany neskodi.

    Pavel Kysilka alias 'goldenfish'

    17.11.2005 07:41 Dag | skóre: 25 | blog: bzuk
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Jindru
    Blahopřeji k vzácné schopnosti zastavit se a zamyslet se nejen nad tím, co dělají blbě ti druzí, ale také nad tím, co dělám třeba blbě já. A v tomto případě třeba smazat blog, jehož humor prostě nebyl přijat. Jestli to bylo vtipné anebo ne, jestli... to už také nechávám jiným, necítím se dost vzdělaný to posoudit.
    Nemyslel jsem si nikdy. že jsi "Velký satan", dokonce ani programový provokatér. Tací se většinou nepodepisují, nenenchávají na sebe kontakt. Kontaktu jsem využil a Ty jsi mi odpověděl a můj pocit, že se jedná jen o další případ, kdy "cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysl" se ještě zvětšil. Druhá strana měla a má také nejlepší úmysly, ale to setkání se napoprvé nepovedlo. To se stává.
    Jistotu nemám. V diskuzích k případné cenzůře padlo i to, že jde rozeznat provokaci od omylu, svérázný přístup od záškodnictví. Pokud to někdo dokáže, tak má poklona, ale moc tomu nevěřím. Sám se tím zabývám a mám docela slušné výsledky a tak vím, že je to většinou velmi těžké.
    Pozdravuj v lese! Honza
    17.11.2005 09:58 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Jindricha
    autor svou odpoved jak zodpovedny admin zcenzuroval
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.11.2005 16:14 © | skóre: 37 | blog: escaped
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Jindricha
    Leosi, souhlasim naprosto s tvoji stavajici patickou. Nemam nic proti nazorum druhych lidi, ale vadi mi, kdyz cilene provokuji, rozvraceji a nici usili kvalitnich lidi tim, ze zamerne (sic!) blaboli.
    17.11.2005 10:12 Warp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    Mily Jindrichu, rad som cital tvoje prispevky a vzdy som sa dobre zabavil (este viac na reakciach na ne). Ako iste vies nemal som nikdy potrebu reagovat, lebo na "klaunov" zo zasady nereagujem. Naozaj si ma sklamal az po zmazani tvojich Blogov, az teraz si u mna klesol skutocne na dno. Uz ti presla chut na "chrumkaveho tucniaka"?
    17.11.2005 10:24 Leoš Literák | skóre: 74 | blog: LL | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Pro pana Plesingera
    Pane Plesinger, me osobne vubec nevadi, pokud kritizujete Linux. Nevadi mi, kdyz rikate, ze je Windows lepsi. Ani mi nevadi, kdyz kritizujete komunitu.

    Co mi ale velmi vadi, je zpusob, jakym zde sve nazory prezentujete. Chovate se jako male pubertalni dite, ktere pres plot picha klackem do psa. Vi, ze mu ten pes neublizi a bavi jej privadet jej k zurivosti.

    Staci se podivat na vas blog. Vas vyklad slova Linux - copak to je kritika? To je naprosto jednoznacne provokace, ktera se mne osobne velmi dotyka. Vy si myslite, ze je to zert, ale pro mne to je urazka. Rikate, ze jsem komunista, kdyz pouzivam Linux. Komuniste jsou odporne zrudy, ktere povrazdily desitky milionu lidi (mozna i vice). Opravdu vam to prijde vtipne? Pak jste ubohy.

    Dalsi vec, ktera se mi na vas nelibi a kterou jsme vam mockrat vysvetlovali, jsou vase pausalizace. Videl jste jednoho ci nekolik ctenaru, kteri byli linuxovi fanatici a na zaklade toho tvrdite, ze vsichni uzivatele Linuxu jsou zaslepeni fanatici. Vy nejste hloupy, takze jsem presvedcen, ze chapete nesmyslnost teto konstrukce. Ale presto ji stale pouzivate. Co je to jineho nez naschval a provokace?

    Proto vas zde verejne zadam, abyste se zacal schovat jako normalni dospely clovek, odstranil urazlivy popisek blogu a zlepsil zpusob sve komunikace. To je hlavni problem, ktery vadi mne i tolika dlasim uzivatelum. Dekuji.
    Zakladatel tohoto portálu. Twitter, LinkedIn, blog, StackOverflow
    17.11.2005 11:40 Jindřich 'GoldenShit' Plešinger | skóre: 16 | blog: Nevěřící | Dolní Bousov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Ke komunistům. Můj otec byl a doposud je komunista, ovšem nemyslím si že by to byla odporná zrůda. To jen tak na okraj k té paušalizaci. Taky dlouhou dobu pracoval se systémem SCO-Unix a databází Informix.

    Komunismus neuznávám, ale to heslo tam je jen pro pobavení. Linuksová komunita se nechová jako komunisti, ale jistá specifika skupiny lidí, kteří něčemu věří vyznačuje. Na tom není nic špatného že věří, ale tato skutečnost oddaluje logický úsudek, tak jako u komunistů, křesťanů, myslivců, ... . Když ně někdo bude říkat, dej to pryč jinak si špatnej, neudělá to. Ale Linuks budu psát pořád, dokud budu vidět zkomoleniny typu Woknous. Nevidím v tom rozdíl. Pokud bych šel do důsledku, tak bych podle tvých teorií nemohl přirovnávat Linux ke křesťanům, protože ti toho tady taky krapet povraždili.
    LINUKS = Lidová Nacionálně Ultralevicová Komunistická Strana
    17.11.2005 11:59 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Windouz, Linuks... Chovat se jako prase jen proto, že se tak chovají ostatní, tomu říkám zvěrstvo. Nikdy tě nenapadlo, jak trapné ty zkomoleniny názvu Windows vlastně jsou? Jak trapní jsou jejich autoři?
    Math, as Barbie says, is hard.
    17.11.2005 12:07 #Tom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Linuks, Internet Exploder/Sexprdel - co je na tom trapného?
    17.11.2005 12:15 Pavel 'lingeek' Szalbot | skóre: 54 | Třinec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Pokud se tak nějaké produkty jmenují, pak nic.
    Math, as Barbie says, is hard.
    17.11.2005 12:08 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Aký zmysel má prirovnávanie operačného systému k akejkoľvej ideológii, náboženstvu, viere ?
    17.11.2005 13:55 marty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Co vas vede k myslence, ze neni odporna zruda? Je-li komunistou (a byl-li jim pred revoluci) je spoluzodpovedny za lidske utrpeni zpusobene komunisty v teto zemi. To z nej dela zrudu.
    19.11.2005 14:41 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Hovno. bez se si dat radsi pivo :-) a nemektej nesmysly.
    17.11.2005 14:34 Warp
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Linuxova komunita, sa chova ako kazda ina komunita. Komunity sa vytvaraju za ucelom ochrany nazorov, agresivita pochadza z maleho sebavedonia niektorych jedincov pri obhajobe. Tvoj problem je ze ty nevies poriadne nic a preto len provokujes, si skor na polutovanie a nie odsudenie. Kludne si pis co chces, urazaj, provokuj a tes sa aky si uzasny...
    17.11.2005 16:41 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Mily pane Plesingere. Co se tyce pausalizovani komunistu stoprocentne souhlasim s panem Literakem.

    VSICHNI komunisti sou smejdsky vyzirkove kteri vyziraji spolecnost. Lide co se nazyvaji komuniste a rikaji ze bylo driv dobre sou lini zlodeji kteri se prizivovali na lidech kteri pracovali. Clovek ktery poctive pracoval si vydelaval uplne stejne jako clovek ktery se flakal a nedelal nic. Slovo komunista davam do stejneho spojeni se slovem nacista. Proto s timto slovem opatrne a berte v potaz ze pokud nekoho nazvete komunistou tak ho muzete velmi hrube urazet.

    Tot asi tak vse.

    V podstatě nic nevím
    21.11.2005 10:40 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro pana Plesingera
    Komunismus neuznávám, ale to heslo tam je jen pro pobavení. Linuksová komunita se nechová jako komunisti, ale jistá specifika skupiny lidí, kteří něčemu věří vyznačuje. Na tom není nic špatného že věří, ale tato skutečnost oddaluje logický úsudek, tak jako u komunistů, křesťanů, myslivců, ... . Když ně někdo bude říkat, dej to pryč jinak si špatnej, neudělá to.

    Dodnes jsou lidé popírající holokaust a dodnes jsou lidé hailující Hitlerovi. Stejně tak jsou lidé kteří svou účast považují za největší chybu co v životě udělali. A pak tu máme skupinu němců, kteří byli aktivními antifašisty a umírali za to stejně jako jiní antifašisté (ne-němci).

    Stejně tak je skupina linuxových "fanatiků" a skupina "normálních" uživatelů linuxu. Možná by jste se setkal s mnohem vstřícnější reakcí, kdyby jste trochu rozlišoval mezi linuxáky a linuksáky. Nikdo z druhé skupiny není rád, když jej zařazují do první, takže se nedivte ostrým reakcím.

    Ale Linuks budu psát pořád, dokud budu vidět zkomoleniny typu Woknous.

    Šlo by třeba být i tady trochu selektivní? Viz. výše. Uvědomte si, že ne všichni uživatelé Linuxu nenávidí MS Windows, třeba používají linux pro jeho kvality (= více odpovídá jejich požadavkům), aniž by tím chtěli jakkoliv zpochybňovat kvality Windows (= odpovídají jiným požadavkům). Mě osobně se takového paušalizování a tón vašich předchozích příspěvků velmi vadí.

    17.11.2005 14:35 juice | blog: dzusoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše
    ja si myslím, že škoda komentára
    17.11.2005 18:53 Filip Hesse | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Pro Leoše

    Pane Plešinger, jsem rád, že odcházíte. A aby to nevypadalo jako škodolibé plácnutí, nebojím se zdůvodňovat.

    Vaše zesměšňování je urážející. Například přirovnání ke komunismu. Kdyby jste mi řekl, že jsem `výraz pro mužský pohlavní úd`, je to urážlivé míň. Jestli někde tu na ABC Robert psal, o nesmyslnosti cenzury v Blogech, tak mu asi plně nedošlo, že urážet se dá i nesprostými slovy.

    Ztotožňuji se s Leošovým příspěvkem, co sem napsal. Nemluví sám za sebe, vystihl i můj názor. S tím šťoucháním do psa za plotem, to vystihl dobře.

    Vaše rozebírání problémů "proč to nejde jako ve Win?" (zjednodušuji) není problém. Živím se spravováním obou systémů, tak mě to zajímá. Ale způsob prezentace? Proto se to nedá číst.

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.