abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 17:22 | IT novinky

    Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 17:00 | Komunita

    Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 10:11 | IT novinky

    V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 03:11 | Komunita

    Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:11 | Zajímavý článek

    Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 02:00 | Nová verze

    OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:00 | IT novinky

    Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    18.12. 14:44 | IT novinky

    Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    18.12. 12:22 | Bezpečnostní upozornění

    Rozšíření webového prohlížeče Urban VPN Proxy a další rozšíření od stejného vydavatele (např. 1ClickVPN Proxy, Urban Browser Guard či Urban Ad Blocker) od července 2025 skrytě zachytávají a odesílají celé konverzace uživatelů s AI nástroji (včetně ChatGPT, Claude, Gemini, Copilot aj.), a to nezávisle na tom, zda je VPN aktivní. Sběr probíhá bez možnosti jej uživatelsky vypnout a zahrnuje plný obsah dotazů a odpovědí, metadata relací i

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    18.12. 05:22 | Zajímavý software

    QStudio, tj. nástroj pro práci s SQL podporující více než 30 databází (MySQL, PostgreSQL, DuckDB, QuestDB, kdb+, …), se stal s vydáním verze 5.0 open source. Zdrojové kódy jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 6
    Kdo vám letos nadělí dárek?
     (7%)
     (0%)
     (0%)
     (0%)
     (7%)
     (7%)
     (20%)
     (33%)
     (27%)
    Celkem 15 hlasů
     Komentářů: 11, poslední dnes 07:16
    Rozcestník


    Vložit další komentář
    7.5.2008 16:29 newman | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Asi trochu blahove jsem doufal, ve vykreslovani skrz Cairo a nativni binding na GTK+ a la SWT; no jo, my optimisti...
    xkucf03 avatar 7.5.2008 18:21 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.5.2008 19:46 newman | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Ano, Cairo. Proc se ptas?

    Pribalovat Qt4 knihovnu k OO.o mi neprijde ucelne vzhledem k velikosti vysledneho produku. Cairo je oproti Qt4 mizive velike a obecne prijimane v non-Qt svete (Mozilla).

    Navic jsem nemel na mysli pocet vyrendovanych polygonu za vterinu, ale zlepseni kvality vystupu, pro ktery je Cairo predevsim (diky backendum), ktery je u OO.o tristni. Nakresli si v OO.o Draw elipsu.

    Jak to muze vypadat lepe se podivej na Sun blogu + dalsi pokus a dalsi.

    Asi ze zeptam hloupe, ale opravdu neznam odpoved, ktery program pouziva Arthura k rendovani?

    Ke zminenym odkazum: Zack pres mnoho zadosti v komentarich nezverejnil zdrojaky testovacich prikladu, a proto jeho vystupum nedavam tak velkou vahu, jako by mohly mit.
    7.5.2008 20:32 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Neviem, preco by mali k OOo pribalovat Qt. Dynamicke kniznice maju v Linuxe priponu .so, co znamena Shared Object. Takze v systeme je len raz a v pamati tak isto.
    7.5.2008 21:47 newman | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    OO.o bali sve vlastni baliky pro Win, Lin, MacOS X, ... kde by to nutne museli zahrnout.

    I kdyz nepouzijes oficialni build OO.o, tak stejne bys musel mit Qt v systemu.
    newman@dhcp-lab-110 ~ $ ldd /usr/lib/openoffice.org/program/soffice.bin | grep -i gtk
    	libgtk-x11-2.0.so.0 => /usr/lib/libgtk-x11-2.0.so.0 (0x049aa000)
    
    newman@dhcp-lab-110 ~ $ rpmquery -f /usr/lib/libgtk-x11-2.0.so.0
    gtk2-2.12.8-2.fc8
    
    To uz by nam pak chybel jenom binding na Motif a Athenu :).
    8.5.2008 18:28 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Asi máte oficiální build, já žádnou závislost na uvedené libgtk-x11 ani Qt/KDE. Používá se pěkně ta ze systému přes VCL plugin jak to má být.

    [espinosa@pavilon ~]$ ldd /usr/lib/ooo-2.4/program/soffice.bin | grep -i gtk
    [espinosa@pavilon ~]$ 
    [espinosa@pavilon ~]$ find /usr/lib/ooo-2.4/program -name '*gtk*'
    /usr/lib/ooo-2.4/program/libvclplug_gtk680li.so
    /usr/lib/ooo-2.4/program/libqstart_gtk680li.so
    [espinosa@pavilon ~]$ find /usr/lib/ooo-2.4/program -name '*kde*'
    /usr/lib/ooo-2.4/program/kdebe1.uno.so
    /usr/lib/ooo-2.4/program/libvclplug_kde680li.so
    /usr/lib/ooo-2.4/program/kde-open-url
    /usr/lib/ooo-2.4/program/fps_kde.uno.so
    /usr/lib/ooo-2.4/program/kdefilepicker
    

    Ono jde o to, že některé distribuce jen přebalí oficiální build, takový "rebranding", možná změní logo a zabalí do RPM nebo DEB, zato jiné distribuce si skutečně pohrají s nastavením a rebuildují zdrojáky.

    P.S. Mám PCLinux
    8.5.2008 23:10 newman | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Mam build z Fedora 8, coz neni jenom prebaleny oficialni build, ale vzhledem k tomu, ze Fedora se snazi pracovat s upstreamem co nejuzeji, tak je mozne, ze je tomu oficialnimu dost blizko.

    libgtk-x11 je soucast GTK+, takzen ativni binding. VCL plugin tam je taky, takze gulas. Na Qt ani KDE se to poji leda skrz vcl.
    12.5.2008 20:39 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Ona jde OOo zbuildovat na tisíc způsobů. Mluvím z vlastní zkušenosti, několikrát jsem se o to pokusil a většinou úspěšně.

    Fedora se aktivně podílí na vývoji OOo, spolu se SUNem a Novelem, a taky na vývoji Gnome, takže snaha o co nejuží propojení OOo a Gnome, mě nepřekvapuje. Pointa je opět v tom, jak, s jakými z těch desítek a možná stovek parametrů se to zkompiluje.
    8.5.2008 18:43 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta

    OOo má nativní binding pro KDE a SWT už několik let. Jmenuje se to VCL a je to zhruba obdoba SWT. Pravda, pokrývá to widgety ale ne canvas. Díky tomu je OOo skinovatelné, bohužel není úplně ideání, ne všechny skiny tomu sednou, problémy měl například Plastic, hlavně s TabbedPane, moje oblíené QtCurve je OK :) Podobně je to s GTK, Motifem, Windows. A v záloze mají svoji původní Xlib only implementaci widgetů. O jiném bindingu nevím.

    Něco ke čtení: http://wiki.services.openoffice.org/wiki/VCL
    http://gsl.openoffice.org/vcl/plugins/index.html
    http://kde.openoffice.org/

    S tím canvasem je to horší. Impress ho údajně používá od roku 2005 zbytek nevím. Viděl jsem videozáznam z OOo 2005 konference kde to demonstrovali. A jedním dechem dodali, že je dost zklamal výkon Caira. Údajně Cairo není příliš optimalizované pro interaktivní grafiku a dost možná na rychlost obecně. No snad se toho za ty dva roky změnilo k lepšímu.

    8.5.2008 23:20 newman | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Diky za odkazy, zajimave cteni.

    Nemyslel jsem binding na SWT, ale jako SWT. Tedy, ze nepujde poznat, jaka knihovna je na nejvyssi urovni abstrakce pouzita. Coz u OO.o poznat jde. Porad je to pro me napodobenina jako je v Mozilla Firefoxu 2 a v Java 6 pri pouziti swing-u.

    Treba prekreslovani vybrane polozky v menu ("File", "Edit", "View") se, u mne, prekresli o neco pozdeji nez u jakekoliv "nativni" (porad se toho drzim) GTK+ aplikace. Nebo napriklad scrolovani nad zalozkama se chova v OO.o, FF 2, Java aplikacich stejne, neskroluje jako v "nativnich" a SWT, treba.

    Mozna je to jenom problem u mne.
    12.5.2008 20:47 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    U VCL a SWT jde pricipiálně o stejnou věc, to ale neznamená že implementace je nas tejné úrovni, že je stejně vyspělá. Jak jste si všimnul, tak není. Proces jde pomalu. Dodnes některé widgety pokryty nejsou, určitě ne TreeView a combo a list boxy tak nějak napůl. Popisovaných problémů jsem si nevšimnul, jednak mám poměrně silný stroj a jednak používám KDE VCL. Trochu mě to překvapuje, Gnome integrace bych hádal, že bude vychytanější, je starší a má silněší zázemí (SUN, Fedora, Ximian-Novell)
    belisarivs avatar 7.5.2008 17:20 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Zkousel jsem posledni build m11 a nejak mi to prijde stejne jako 2.4.

    Necekal jsem kdo vi co, ale treba prechod mezi 1.x a 2.x byl znatelnejsi.

    I ty grafy, a v jejich vylepseni jsem doufal nejvice, mi prijdou stejne jako ve 2.4.
    IRC is just multiplayer notepad.
    7.5.2008 17:38 Archman | skóre: 34 | blog: plky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    A konečně by ten Open-source bastl moh být pro 64-bit..
    David Watzke avatar 7.5.2008 17:42 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Už dávno se na 64bitu zkompiluje... nebo ne? Tak to já ho půjdu vyhodit :-D

    Asi myslíš ofic. 64bit buildy, co? O těch nic nevím.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.5.2008 17:48 neal_cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Oficiálně se poprvé (alespoň česky) objevila v 64-bit verze 2.0.3 skoro před 2 lety.
    David Watzke avatar 7.5.2008 18:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Tak teda nevím o co mu jde.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    AsciiWolf avatar 7.5.2008 18:56 AsciiWolf | skóre: 41 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    No, podle mě má jen potřebu rýpnout si do všeho,co je Open Source. Holt typický Windowsák... :-(
    7.5.2008 21:02 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    No vycitat opensourcu podporu 64bit jak uzivatel widli je usmevny, ne li primo ubohy. MS je v dnesni dobe snad nejmin 64bit friendly korporace v IT svete. Na druhou stranu je to z duvodu zpetny nekompatibility celkem pochopitelny. (coz neznamena ze omluvitelny ;))
    Algi avatar 7.5.2008 21:02 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Mě by spíš zajímalo, k čemu mu bude 64-bitové OpenOffice? To hodlá pracovat s dokumenty, které zabírají více než 3 giga v paměti? :-D Protože jiné využití v dnešní době 64-bitů opravdu nemá. A namlouvat si, že jsou takovéto programy díky tomu rychlejší je bláhové...
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    7.5.2008 21:04 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Nepotřebnost 32-bit knihoven?
    Algi avatar 7.5.2008 21:10 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Hm, myslíš, že chce dosáhnout ideálu, kde v systému bude mít všechny knihovny a programy 64-bitové? K čemu je to dobré? Já mám taky plně 64-bitový systém, ale s výjimkou Apache a Netbeans mi všechny procesy běží jako 32-bitové. A že by mě to nějak extra trápilo, to se říct nedá. Jediný program, který bych snad 64-bitový pochopil, by byl asi Photoshop, popř. další programy od Adobe. To jsou nenažranci paměti. Ale třeba Firefox, nebo OpenOffice? Nevím, nechápu...
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    7.5.2008 21:13 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Jo, proč ne? Kdybych měl 64-bit systém, taky bych si tam nechtěl zatahovat 32-bit knihovny.
    Algi avatar 7.5.2008 21:19 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Nj, ale nemáte s tím na Linuxu problémy? Třeba 64-bitové pluginy pro Firefox, apod. Já si totiž pořád bláhově myslím, že 64-bit je zatím více v módě, než k užitku. Krom toho, místo na disku mi to nebere a mám aspoň jistotu, že mi tam poběží programy jak pro 32-bit, tak pro 64-bit. Samozřejmě se těším, až technologie překladačů dospějí na takovou úroveň, že budou produkovat rychlejší kód, než na 32-bitovém systému. Ale něco mi napovídá, že to asi jen tak nebude...
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    David Watzke avatar 7.5.2008 21:28 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Už tomu tak je, ale spíš než o OpenOffice.org a podobně jde o multimédia, třeba video encoding. Link.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Algi avatar 7.5.2008 21:33 Algi | skóre: 1 | blog: Sinner
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Aha. Díky za odkaz. Docela zajímavé výsledky. S těmito druhy programů ja bohužel nemám moc zkušeností, takže se nechám rád poučit. To víš, v programu na personalistiku je mi 64-bitů platný, jak mrtvýmu trenýrky :-) Nám říkali, že 64-bitů většinou nemá moc velký význam, pokud nepracuji s velkými objemy dat... Asi jsem zapomněl tu druhou část, kde se zmiňovali právě o multimediálních programech :-D Já si spíš z té přednášky pamatuju hrátky s Core Animation, ale to už je jiné téma.
    I'm a firestarter, twisted firestarter...
    7.5.2008 22:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    To by mě zajímalo, jestli při přechodu z 16bit na 32bit x86 taky byla všude spousta keců na téma "a k čemu vám to je... to budete jako dělat s dokumenty, které mají víc, než 65kB?"
    Quando omni flunkus moritati
    8.5.2008 09:22 JS
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    No jo, ale 65kB napisete za tyden, kdezto 3GB nenapisete za cely zivot. :) Takze ta otazka u 64-bitovych programu je opravdu na miste.
    xkucf03 avatar 8.5.2008 10:57 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Význam 64 bitovosti by se neměl omezovat jen na větší RAM. A taky člověk ty gigabajty nemusí napsat, ale třeba namalovat, nafotit, nafilmovat... :-)

    BTW: 64 bitový procesor mám už několik let, ale 64 bitový systém jsem na něj nahodil teprve nedávno a jen experimentálně. Pořád to ještě není ono, chtělo by to nějaký velký třesk, prostě aby všichni přešli a programy a systémy se dělaly všechny 64 bitové :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    9.5.2008 02:53 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Mě spíš zajímá, proč nepřejít na 64bit - jaký to má důvod? Vždyť většinu programů by nemělo být problém přeložit na 64bit procesor ve chvíli, kdy je dostupný překladač.

    Výjimkou jsou samozřejmě programy, které používají assembler (s mp3lib v mplayeru jsem měl jednu dobu problém) - těch tolik není - a potom programy, které jsou napsané prasácky (nebo někoho napadá jiný důvod, proč není 64 bit flash plugin?) - těch bude asi víc.

    Zkrátka mi přijde, že jediný závažný důvod, proč nepřejít na 64bit, je lenost skrývaná za spoustu důvodů, proč to nemá cenu.
    Quando omni flunkus moritati
    9.5.2008 07:33 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    nebo někoho napadá jiný důvod, proč není 64 bit flash plugin?
    Možná proto, že ten virtuální stroj tam je je napsaný v assembleru... :-)
    9.5.2008 15:04 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Ano, ano, máš pravdu - flash je rychlý a efektivní, to by programu psaném v assembleru odpovídalo. ;-)
    Quando omni flunkus moritati
    8.5.2008 14:25 phero | skóre: 17 | blog: techblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Ja zas mam vsechny aplikace 64bit a taky me to netrapi :-)
    David Watzke avatar 7.5.2008 21:09 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    No, je pochopitelný, že člověk, kterej používá 64-bitovej systém, chce 64-bitový aplikace.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    7.5.2008 21:28 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Ne každý si pořizuje novou architekturu kvůli adresnímu prostoru. Např. NX bit nebo dva krát větší registry taky mohou být důvod.
    7.5.2008 23:06 Majkls
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    nx bit umí i 32bitové core duo, ale to jen pro doplnění. 64bit je ale dobrý především, tam, kde potřebujete výkon. třeba u takových databází je to sakra znát.
    Není umění napsat 10000 řádků, ale napsat na 10 řádků, co by jiný psal na 1000 řádků.
    10.5.2008 22:45 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    No já bych to třeba uvítal, pač bych mohl instalovat devel verze do 64bit distribuce.
    michich avatar 11.5.2008 01:30 michich | skóre: 51 | blog: ohrivane_parky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Což na distribuci, která má multilib, není problém.
    7.5.2008 17:43 neal_cz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Vždyť už nějakou dobu je. Tak 2 - 3 roky...
    8.5.2008 08:15 Smajchl | skóre: 39 | blog: Drzy_Nazory | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    No to je super :-) Všichni Windowsáci co chtěj vypadat drsně používaj OOXML - aby bylo vidět že maj novej Ofis. To že v tom je jenom malá tabulka hodnot, kterou bych rád taky viděl je nesere. Už se těším, až to půjde otevřít.

    BTW: Umí MS Office 2007 (nebo 2008 - já nevim kterej je novej) otevírat ODF ?

    A to že na Mac OSX běží bez X11 je skvělý, ten starej byl nepoužitelnej jak to pod ixkama bylo pomalý, ještě že existuje je Neo Office.
    My máme všechno co chcem, my máme dobrou náladu!
    8.5.2008 08:54 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    BTW: Umí MS Office 2007 (nebo 2008 - já nevim kterej je novej) otevírat ODF ?
    V základu ne, musí se myslím nainstalovat plugin (odfláknutej od Microsoftu nebo spolehlivější od Sunu).
    xkucf03 avatar 8.5.2008 11:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    nebo spolehlivější od Sunu
    Když jsem ho zkoušel posledně, tak si ten filtr někde v pozadí spustil OpenOffice, přechroustal dokument a ten se otevřel ve Wordu. Rychlost a pohodlnost dost mizerná. Navíc tam otravovala hláška z Wordu, jako že ten formát ve kterém to chci uložit není dost dobrý a jestli to radši nechci v .docu. Jasně že za to Sun nemůže a je to lepší než nic, ale k praktické použitelnosti to mělo ještě daleko. Změnilo se od té doby něco?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    8.5.2008 08:57 neal_cz | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    OOo běží na Mac OS X IMHO nativně už od 2.4. Trojková řada tuto vymoženost přináší akorát pro PPC macy.
    8.5.2008 12:49 Boris Dušek | skóre: 22 | blog: everything
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    no ta 3.0 beta je jen pro Intel Macy ;-)
    vim ~/.emacs
    8.5.2008 14:11 neal_cz | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: OpenOffice.org 3 beta
    Jo, ale OOo 2.4, který na Intel Macu používám a je nativní, jsem pro PPC nikde nenašel. Na něm jsem zatím měl pouze řadu 2.3, nebo nějakou starší betu (080314)
    Frt avatar 8.5.2008 15:07 Frt | skóre: 13 | blog: Frtoviny | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Je česká verze ?
    Je (nebo bude) někde možnost stáhnout betu 3 v české verzi ?
    8.5.2008 16:01 petr_p | skóre: 59 | blog: pb
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Je česká verze ?

    Založit nové vláknoNahoru

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.