abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 16
    7.5. 03:55 | Komunita

    sudo-rs, tj. sudo a su přepsáné do programovacího jazyka Rust, nahradí v Ubuntu 25.10 klasické sudo. V plánu je také přechod od klasických coreutils k uutils coreutils napsaných v Rustu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    6.5. 22:11 | Nasazení Linuxu

    Fedora se stala oficiální distribucí WSL (Windows Subsystem for Linux).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    6.5. 13:22 | IT novinky

    Společnost IBM představila server IBM LinuxONE Emperor 5 poháněný procesorem IBM Telum II.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 557 hlasů
     Komentářů: 26, poslední včera 09:58
    Rozcestník

    Google ukončuje vývoj některých služeb

    Google se rozhodl ukončit vývoj některých svých služeb. Google Notebook přestane přijímat nové uživatele, sbohem bude dáno i Catalog Search a za několik měsíců už nebude možné nahrávat videa na Google Video. Připomeňme, že firmě Google patří populární služba YouTube, která se Google Video dosti podobá.

    16.1.2009 08:28 | Luboš Doležel (Doli) | IT novinky


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    alblaho avatar 16.1.2009 09:00 alblaho | skóre: 17 | blog: alblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    A je to tady. Google notebook používám, když člověk lítá o netu a něco shání, je to bezkonkurenční pomůcka.

    Sice se dušují, že to zůstane funkční, ale plugin do FF začne rychle zastarávat.

    Čím dál víc uvažuju o tom, že si pořídím nějaký server a tam si budu všechno provozovat sám. Chtěl bych být nezávislý, ale zase vím, že tak dobré služby jako má Google z free programů neposkládám.

    16.1.2009 09:23 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Jsem na tom podobně. GMail se dá dobře nahradit webovým ajaxovým IMAP klientem RoundCube (a komu by nevyhovovala RoundCube, tak už je tu i podobný "konkurenční" klient AtMail).

    Picasa se dá taktéž nahradit, opensource webových galerií je víc než dost, jenom si nejsem jistý, zda má nějaká takové pohodlné a funkční rozhraní.

    Ale chybí mi ještě kvalitní webový Jabber klient, náhrada za Google Reader (tedy kvalitní webová RSS/Atom čtečka), kvalitní webový kalendář (místo Google Calendar) a náhrada za Google Docs.

    Kdybyste někdo měli nějaké tipy, prosím řekněte :-)
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    16.1.2009 09:31 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Koukám, že je na světě spousta krásných věcí, které k životu nepotřebuju. :-)

    K čemu je vlastně dobrý takový webový jabber klient? Nebo webový kalendář?
    ^D
    16.1.2009 09:46 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Že s tím člověk může pracovat z takřka libovolného počítače (stačí, aby na něm bylo alespoň něco, co připomíná webový prohlížeč). Samozřejmě za předpokladu, že je uživatel ochoten tomu počítači sdělit své heslo. Je to vyváženo tou nevýhodou, že má člověk chudé (G)UI, je to pomalejší a má to větší nároky na datové přenosy.
    16.1.2009 09:58 anicka | blog: ze_zivota
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Aha :-)

    Inu, příjemnou zábavu, když vám to při dnešních cenách notebooků stojí za tu zábavu :-)
    ^D
    16.1.2009 10:03 walley walleyovic | skóre: 4 | blog: walley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    to neni o zabave, ale o nepotrebe tahat ssebou zbytecnej hardware, svoje data mam vsude kde najdu pocitac a net, a kdyz ne tak aspon ma mobilu. Preji prijemnou zabavu pri vlaceni notebooka.

    16.1.2009 10:44 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    nemam notebook a nepouzivam webove klienty (mail,jabber, dalsi data), presto mam data na kazdem pocitaci s internetem
    trikrat hura ssh :)
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    16.1.2009 11:34 bhy | skóre: 35 | blog: bhyblog | brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    bohužel víc lidí provozuje www browser, než ssh klient.
    16.1.2009 15:06 Mortal | skóre: 26 | blog: mortals_log
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    souhlasim, ale proc je tam to slovo "bohužel"?
    to je snad nejaka prekazka?
    V pekle jsou samé diskety a ďábel je velká disketová mechanika
    16.1.2009 11:39 Petr
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    "svoje data mam vsude kde najdu pocitac" bych upravil pouze na "svoje data mam vsude" [čti: moje data už mají všichni] :). Opravdu mě udivuje, kolik lidí je ochotno zadat svůj login do neznámého PC, synchronizovat si kontakty / kalendář / úkoly přes nějaký web, o kterém nic nevědí atd. Je uplně zbytečné, aby někdo vyráběl viry, snažící se získat vaše data, udělejte nějakou přibllou web aplikaci a lidi vám je pošlou ochotně sami.

    kyknos avatar 16.1.2009 11:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    jednoduche a prakticke reseni - mit mailove ucty (ci cokoliv jineho) s ruznou urovni bezpecnosti. abych uvedl emailovou adresu tam, kde se bojim spamu, nebo abych poslal pro pripadne spiony zcela nezajimavou soukromou zpravu ze zcela neduveryhodneho pocitace, k tomu mohu pouzit ad hoc vytvoreny ucet treba od seznamu, ktery pozdeji zahodim. pro beznou komunikaci, ovsem nikoliv pro vymenu tajnych dat, pouzivam svuj ucet na gmailu, na ktery jsem trosku opatrnejsi, ale take se klidne zaloguji u kamarada nebo v kavarne. no a pro tajne ci velmi dulezite veci mam zase jine maily a dalsi komuniakcni kanaly, pripadne sifrovani.

    jedine co je potreba, je uvedomit si, jak bezpecny kanal zrovna pouzivam. z pocitace v egyptske kavarne nebudu webmailem posila pristupove udaje k memu bankovnimu uctu :) pozdrav z dovolene ale ano
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    16.1.2009 12:05 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Důvěrná, či přímo tajná, pošta by měla být šifrována. To, že mám poštovní server na svém počítači nestačí. Co ty desítky serverů po cestě, kudy ten mail projde v nešifrované podobě?
    kyknos avatar 16.1.2009 10:47 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    copak ceny, ale predstava, ze se treba rozpalenou kahirou tahnu s notebookem, byt s eeckem, je desiva
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    thingie avatar 16.1.2009 19:28 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    No, to je tedy představa skutečně děsivá, ale kdyby ta představa končila už u slova Káhira, tak je to ještě děsivější, neb být v nějakém takovém místě bez vlastního počítače… Ne, počkat, na děsivosti představy bytí v místě kde 40 stupňů Celsia je relativně normální teplota už se nic zvýšit nijak nedá. Tfuj.

    Růžové lži.
    kyknos avatar 16.1.2009 19:34 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    40 stupnu je vyrazne prijemnejsi nez to, co panuje ted tady
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    thingie avatar 16.1.2009 19:39 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    Ne, 40 stupňů vylučuje možnost, že by tam byl nějaký rozumný život. Narozdíl od příjemné nuly.

    Růžové lži.
    kyknos avatar 16.1.2009 19:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    prijemna nula :) krasny oxymoron :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    kyknos avatar 16.1.2009 19:58 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    nula je od idealni teploty trikrat dal nez ta ctyricitka :) bavime-li se o stupnich celsia
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    19.1.2009 12:15 Libor Chocholaty | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    Aha, odtud vítr vane. Já mám optimální teplotu 22-25 stupňů Celsia a prohlašuji, že nula je mi daleko příjemnější než čtyřicítka. Ostatně, cokoli nad třicet považuji za nehumánní.

    16.1.2009 22:38 michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    presne tak, ale anicka mozna preferuje kahiru jen na plose monitoru :D

    16.1.2009 22:36 michal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    Jo a cestovala si nekdy treba nekde po Kirgistanu s batohem, ktery musi mit danou vahu do letadla a ktery si mesic poneses na zadech? Az nekdy poznas jiny nez PC svet pochopis, ze je super mit webove aplikace uprostred jineho sveta, kde si prave po tydnu v horach dorazila do osuntele internetove kavarny.

    16.1.2009 10:12 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Když člověk pracuje na vícero počítačích, je velmi výhodné mít všude přístup ke stejným datům. Stejně tak když se připojuje na net třeba někde v cizině, u kamaráda, atp.

    Takový Google Calendar má třeba navíc výbornou věc - sdílení vybraných dat mezi lidmi. Třeba data nějakých akcí, atp. Stejně tak webová galerie je dobrá od toho, aby si mohli kamarádi odkudkoliv prohlížet vaše fotky. Webová RSS/Atom čtečka zas má výhodu, že ať už si čtete feedy kdekoliv, to co přečtete máte všude označené za přečtené (mít více nesynchronizovaných RSS čteček na více počítačích je naprosto k ničemu).

    A těch výhod mít uložená svá data na serveru (ale samozřejmě si jednou za čas udělat i lokální zálohu) je ještě mnohem více. Vždyť to je právě obrovská výhoda Internetu. Notebook nemůže mít člověk neustále všude s sebou a nehodí se na všechno.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    16.1.2009 10:35 Filip Jirsák | skóre: 68 | blog: Fa & Bi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Když člověk pracuje na vícero počítačích, je velmi výhodné mít všude přístup ke stejným datům.
    K tomu ale není potřeba mít u těch dat i aplikaci. S IMAPem můžete mít data uložená na serveru a přistupovat k nim pokaždé jiným klientem.
    16.1.2009 11:06 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    Ano, ale nebudu hned kamaradovi na navsteve instalovat mail klienta, jen proto, ze se potrebuji podivat na mail.

    16.1.2009 14:48 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    posta se da prohlizet i telnetem... a ten je i v zakladni instalaci windows ;-]
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    16.1.2009 14:51 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    Telnet FTW!

    16.1.2009 11:17 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    A.. tady někdo neslyšel pojem webdav, nebo sshfs :-)
    16.1.2009 14:55 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Ale samozřejmě že znám (a používám) jak SSH, tak WebDAV (pravda WebDAV pouze pro vytvoření sdílených složek přístupných ze Symbianového smartphone). Nicméně věřte nebo ne, na všech počítačích opravdu SSH ani WebDAV použitelné nejsou. Navíc neřeší všechno. Webové aplikace mají svoje výhody (a samozřejmě i hromadu nevýhod) a ve spoustě případů jsou tím nejlepším/nejpřístupnějším/nejjednodušším řešením.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    16.1.2009 10:13 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

     Zeptej se toho milionu uživatelů Meebo.com… Hádám, že většina to používá z práce/ze školy (za proxy) – mají tam všemožné IM sítě pěkně v jednom klientovi a bez nastavování.

    Při cestách po Japonsku (nebo Anglii) jsem s sebou laptop taky vážně netahal (i když jsem si ho tam koupil) a když jsem byl z rovna v „internetové kavárně“ (manga kissa), tak jsem si tam klienta taky spíš neinstaloval. Když jsem nebyl zrovna v manga kissa, 3G na mobilu mi v Japonsku fungovalo a 0,50 halérů za KB byla zhruba cena, kterou tehdy platili zákazníci O2 v ČR. :D

    16.1.2009 10:14 Spike | skóre: 30 | blog: Communicator | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

     Uf, „zrovna“… jak se mi to povedlo? :)

    16.1.2009 10:40 ja
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    16.1.2009 14:58 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Zimbru znám, ale to je humus, nechci si zas*at server řešením obcházejícím balíčkovací manager. Zimbra pokud vím vyžaduje svojí vlastní instalaci webserveru, mailserveru a všeho možného, o něco takového vážně nestojím. Chci jen čistě webovou aplikaci (nejlépe Python, ale s PHP se spokojím taky), kterou nainstaluji pod libovolný webserver, mailserver, atp. a je to. Prostě něco jako z emailových klientů třeba ten jmenovaný RoundCube.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    16.1.2009 11:29 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Ale chybí mi ještě kvalitní webový Jabber klient
    www.meebo.com nestaci?

    Kalendar je taky resitelny. data na webdavu, lokalne v thunderbirdu a je k tomu nejaky webovy rozhrani. onehda jsem hledal ale jen read-only a nasel jsem.
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    16.1.2009 15:00 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Meebo je snad opensource a můžu si jej nainstalovat na vlastní server? To by mi byla novina :-) Pokud ne, byl by to skok z bláta do louže. Netouším po využívání další proprietární webové služby, to můžu rovnou zůstat u Google.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    multi avatar 16.1.2009 12:24 multi | skóre: 38 | blog: JaNejsemOdsut
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    to je lepsi si poridit notas a navic tam to pak povezi i offline ;-)
    16.1.2009 15:03 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Notebook samozřejmě mám. Ten v žádném případě nenahrazuje serverová řešení přístupná odkudkoliv na světě přes Internet. Všude ho člověk s sebou netahá a ani nechce tahat. A navíc to ani tak neřeší vše (třeba synchronizaci RSS čtečky když člověk pravidelně dělá na více počítačích).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.1.2009 11:20 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Co zkusit http://www.evernote.com/ ? Pro me je taky google notebook nepostradatelnou veci, ale tohle ma webove rozhrani a jako bonus desktopove aplikace (jasne, ne pro linux, ale podle me bude stacit bookmarklet).
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.1.2009 15:05 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Předpokládám, že ten Evernote nebude opensource a člověk si ho nemůže nainstalovat na vlastní server. Pak to ztrácí smysl, byl by to skok z bláta do louže.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Daniel Kvasnička ml. avatar 16.1.2009 15:16 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    :-D Nemoznost instalovat si to na vlastni server... malem bych zapomnel. To celou tu sluzbu v mych ocich uplne degradovalo.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.1.2009 17:19 Andrej Herceg | skóre: 43
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Tú službu tu nikto nehodnotil. Toto vlákno je o zamýšľaní sa nad vlastným serverom a v takom prípade je táto služba mierne irelevantná. ;)
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.1.2009 00:08 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Vsak ja jsem to myslel jako alternativu k vlastnimu serveru. Kdyz uz clovek nejaky ma, tak proc ne. Ale porizovat si ho kvuli tomuhle...
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    16.1.2009 13:24 hlína
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    jj, to je vono, žádnej cloudcomputing v rukách google či ms. každej jouda z horní dolní si může ten svůj mráček udělat doma, či se jich může více dohodnout a udělat to společně.  už o tom uvažuju pár měsíců...

     

    17.1.2009 10:18 cronin | skóre: 49
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Čím dál víc uvažuju o tom, že si pořídím nějaký server a tam si budu všechno provozovat sám.
    Fajn napad! Nech si kazdy pouzivatel internetu zaobstara vlastny server. Hlavne vyrobcovia hardweru, dodavatelia elektriny a prevadzkovatelia botnetov tymto napadom musia byt nadseni. Btw, kde bude koncit "nezavislost" toho servera? U Tvojho poskytovatela pripojenia, ktory sa rozhodne, ze bude blokovat XYZ? U poskytovatela server housingu, ktory bude mat k Tvojmu "nezavislemu" serveru fyzicky pristup? U vlady, ktora sa rozhodne, ze musis archivovat a na poziadanie spristupnit informacie ZXY? S kazdou novou sluzbou ci technologiou sa ludia stavaju stale zavislejsi a zavislejsi: financnu krizu nasleduje kriza v dodavkach plynu. Celkom realne sa da cakat, ze v kratkom case nastane kriza v zabezpeceni zakladnych zivotnych potrieb ako su jedlo a pitna voda. A to i vo vyspelej a bezpecnej Europe.
    16.1.2009 10:55 anonym
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    Ekonomická krize dorazila už i do googlu.

    16.1.2009 11:09 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    Toho Google Notebooku je skoda, byla to hodne povedena aplikace ...

    Skoda, ze to nepujde uvolnit pod open source licenci ...

    Michal Fecko avatar 16.1.2009 11:26 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    A jedneho dna Google spoplatni/zrusi Gmail, Google Earth a pod...
    16.1.2009 12:13 Martin Lebeda | skóre: 22 | blog: Martinuv_blog | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Pokud mu přestane vynášet tak možná ano.
    Daniel Kvasnička ml. avatar 17.1.2009 00:10 Daniel Kvasnička ml. | skóre: 52 | blog: The Joys and Sorrows of Being an IT Freak | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Tak zrovna Gmail bych rekl, ze nese hodne... ty kontextove reklamy sensitivni na obsah mailu jsou podle me jeden z nejucinejsich zpusobu internetove reklamy.
    FSF: “screw you for not wanting the stuff we produce”, People: “screw you for not producing the stuff we want."
    xvasek avatar 16.1.2009 11:48 xvasek | skóre: 21 | blog: | Zlín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

     Kurňa, notebook nerušit...

    bazil avatar 16.1.2009 22:28 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Plno lidí tu pláče nad neexistencí webové aplikace/synchronizace přez více PC, opensource aplikaci, kterou by si mohly nainstalovat na vlastní server ... aby zvládala mail (nejlépe asi imap), RSS, poznámky a kalendář. Popravdě něco podobného by se mi samozřejmě taky hodilo a ještě bych tam přidal synchronizaci s mobilem(SyncML) a časem javové mobilní klienty, ale proč tu pláčem a proč se pomalu do něčeho nevrhnem. Když se spojí pár zkučenejch návrhářů, tak daj dohromady, jak by to mělo fungovat a jak by se mělo postupovat při programování a pak už jen pomalu programovat a vylepšovat. Myslíte si, že by jsme to nemohly, jako komunita ABC zvládnout? Jo je to běhna dlouhou trať, skoro horší než u grafického prostředí, ale zkusit by se to mohlo!
    17.1.2009 00:45 Aldagautr | skóre: 20
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb

    nejmenuje se tohle nahodou horde?

    o svobodu prichazi nejsnaze ten, kdo o ni nikdy nebojoval
    bazil avatar 17.1.2009 14:30 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    no v podstatě je, jen jsem o tom ještě neslyšel a nezkoušel, takže du na to ...
    Luk avatar 18.1.2009 21:55 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Google ukončuje vývoj některých služeb
    Já jsem o něm slyšel - ale bohužel prakticky jen v souvislosti s exploity.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.