abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 506 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Jak vypadá KDE 4.4

    Polishlinux.org dokumentuje stav vývoje KDE 4.4 v revizi 1055000. Autor článku si vychvaluje přidávání apletů jako snazší, i když je zde stále prostor pro vylepšení. KRunner se dá nastavit tak, aby vykukoval zeshora obrazovky jako Yakuake, téma Oxygen je animované a tím i živější, okna se dají ručně seskupovat do skupin a ještě více.

    30.11.2009 15:51 | Luboš Doležel (Doli) | Zajímavý článek


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    vain avatar 30.11.2009 16:05 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    No že by bylo plynulé to chování těch oken :-/
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    David Heidelberg avatar 30.11.2009 16:22 David Heidelberg | skóre: 46 | blog: blog_
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Po updatu na KDE 4.4 + Qt 4.6 se celé prostředí viditelně zrychlilo (narodíl od přechodu z 4.2 na 4.3)
    30.11.2009 16:45 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    A to pouzivate alfa verzi a release candidate! KDE 4.4 Beta1 prvniho prosince, QT 4.6 vyjde tento tyden :-)

    http://techbase.kde.org/Schedules/KDE4/4.4_Release_Schedule http://qt.nokia.com/developer/qt-4.6-preview
    Martin Stiborský avatar 30.11.2009 16:33 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4

    Animovaný Oxygen ? O jej, to jsem zvědav.

    Kvík ..
    30.11.2009 16:36 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Vypadá to moc pěkně, ty animace jsou decentní a dle mého názoru nijak nezdržují (a kdo o ně nestojí, může si je vypnout).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Konqui avatar 30.11.2009 16:40 Konqui | skóre: 18 | blog: Konqui | Rožnov pod Radhoštěm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    To groupování oken je docela Killer feature řekl bych, hodně se mi to líbí...Ale jak to bude s Tiling WM v Kwin?bude už ve 4.4?
    Open/save dialogy z GTK+ jsou nejkřiklavější ukázkou toho nejdebilnějšího software, co vůbec může existovat.
    30.11.2009 17:11 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Nebude, tiling je sice de facto hotový, ale do 4.4 se to nestihlo. Takže až 4.5.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    30.11.2009 21:47 Vin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Škoda.
    30.11.2009 16:50 xyz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    A to už bude konečně stable nebo to má být až 4.5? ;-) ;-) ;-)
    dayvee avatar 30.11.2009 17:07 dayvee | skóre: 4 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    KDE je imho stable od 4.2 vcetne.
    debian was first announced on my 3rd birthday :)
    30.11.2009 17:46 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Mne tedy ve 4.3 imrvele neco pada (KDE veci, ne aplikace). 3.5.10 bylo jako skala. Bohuzel, distro jej prestalo podporovat a bylo treba se hnout z mista.
    Karolinus avatar 30.11.2009 18:07 Karolinus | skóre: 18 | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    ... mám štěstí že 4.3 mám stabilní ... zatím žádný pád .. :)
    Naslouchejte lidem a oni vám řeknou, kdo jsou.
    30.11.2009 19:01 JamesXYZ | skóre: 2 | Nový Jičín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Jsem na tom stejně :) Od KDE 4.2.x je KDE použitelné a je to verze od verze lepší ;)
    Mandriva 2010, KDE 4.4.2, AMD AthlonXP 2000+, 1.5 GB RAM, GF 4 MX.
    30.11.2009 20:56 KejPi | Praha 4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    +1
    1.12.2009 12:29 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4

    Mountni NFS a pak odpoj network kabel - Tomu rikas stabilni??? Plasma se cela sekne.

    Mej pripojeny network, uspi pocitac, odpoj network kabel, nastartuj pocitac - bude ti trvat skoro minutu, nez po zadani hesla najede desktop. To je ta tva stabilita?

    Delphin je pomalej - jako snek. Eplorer je o 200% rychlejsi,

    Tak by me zajimalo, jestli se na ten desktop jen koukas, nebo jestli v nem pracujes.

    1.12.2009 15:41 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    KDE 4 používám od verze 4.2 doma, v práci, na HTPC a na notebooku a všude jsem s ním naprosto spokojen. Tedy mimo jiné v něm i denodenně pracuji (programování a administrátorská činnost). Rychlost dobrá, stabilita taktéž. S problémy co popisuješ (kromě NFS, které nepoužívám, tak nemohu posoudit) jsem se nikdy nesetkal (a notebook běžně uspávám připojený k síti a uspaný jej pak někam odnesu a zapnu - žádné takový zásek však nepozoruji).
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Marián Kyral avatar 1.12.2009 21:53 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4

    Mountni NFS a pak odpoj network kabel - Tomu rikas stabilni??? Plasma se cela sekne.

    No na tohle jsem taky narazil, ale nestává se mi to tak často, takže jsem se k tomu ještě nedostal. Máš nějaký bug report? Že bych zahlasoval? Podle mně se čeká na nějaký timeout.

    Mej pripojeny network, uspi pocitac, odpoj network kabel, nastartuj pocitac - bude ti trvat skoro minutu, nez po zadani hesla najede desktop. To je ta tva stabilita?

    Naklikám si ve FF stránky co mně zajímají, uspím NB a jdu na vlak. Tam otevřu NB a bez zdržení desktop najede. Nemáš zase problém s NFS?

    Delphin je pomalej - jako snek. Eplorer je o 200% rychlejsi,

    Nevšiml jsem si. Možná nejsem tak náročný. Nicméně oproti Exploreru toho umí mnohem více.

    Tak by me zajimalo, jestli se na ten desktop jen koukas, nebo jestli v nem pracujes.

    Pracuji, pracuji. Oracle PL/SQL, kate - shell scripty, konsole a ssh na různé unix servery, OO.org a okular na dokumenty, kate, krusader, basket, Oracle forms developer pod wine, Firefox, Thunderbird a k tomu mi hraje amarok. Ale přiznávám, že nejsem běžný uživatel. Krusader, amarok, basket a toru pravidelně kompiluji ze svn/git. Takže to že se někde něco rozbije, případně někde něco nefunguje je relativně běžné. Když to jde, tak se snažím poslat bugreport, případně i patch, je-li to v mých silách. Hlavně u Tory mám teď pár bugů, které by chtěly podrobněji prozkoumat a nahlásit.
    2.12.2009 12:11 anon123 | skóre: 35 | blog: ganomi
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4

    NFS problem je nahlasen uz poradnou dobu. Myslim, ze to i jednou opravili (nespominam si verzi), ale hned to zase rozjebali s dalsi verzi. Jelikoz mam NFS vsude, tak to je obrovskej opruz. Proste mi neni jasny, jak stabilni system muze zaviset na NFS pripojeny.

    Ohledne toho loginu po uspani. Po kazde to muzu reprodukovat. Jak mele nedam sit dolu, uspim, odpojim kabel, prenasim jinam....., zapnu, tak login nabehne rychle, ale dlouho to trva po zadani hesla aby se mi zobrazila plocha. Nevim cim to je, jelikoz nemam zadny log. Take nevim jestli to neni tim, ze pouzivam LUKS a sifrovany filesystem. Ale i tak stabilni system by toto nedelal.

    Nerikam, ze KDE4 je spatne. Ale proste stabilni neni. Navic je to oproti jinym wokenim managerum dost pomale.

    Ano, Dolphin toho umi hodne. To se mi na nem libi, ale je proste pomalej. Treba KDE3 bylo mnohem rychlejsi v pouzivani file manageru (je mi jedno co tam bylo, ale makalo to).

    Proste se mi nezda ta rychlost. Porad to vse vychvalovaly, jak QT4 je rychlejsi, ale zatim je vse 3x pomalejsi.

    1.12.2009 14:13 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    +1 doma a +10 v okoli
    1.12.2009 01:02 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    To záleží jak definujeme slovo STABILNÍ verze programu. To není jen o padavosti. To je základní minimální předpoklad. Verze ve stabilní řadě musí přinášet všechny vymoženosti při zachování nebo snížení počtu bugů. Plus ideálně alespoň jedné nové featury.

    Z tohoto pohledu KDE 4.3.x a NENÍ stabilní verzí KDE, ve smyslu následníka 3.5.10. A jak tak čtu, KDE 4.4 to také ještě nebude :(

    Co o to, těch nových featur je poměrně hodně, to upřít vývojářům KDE nelze, ale chybějících vlastností je bohužel také.

    KDE4 stále postrádá základní funkce které byly samozřejmostí ve KDE3:

    - Správa přípojných zařízení (chybí nastavení mountovacích parametrů, jako třeba znaková sada u FAT USB disků)

    - Printer centrum (SNAD je v TODO na 4.4)

    - Adminstrator (root) mode v Systemsettings

    - Bugy, které sice nezpůsobují pády ale omezují funkčnost (prakticky nepoužitelný Samba klient v Dolphinu v KDE 4.3 etc.)

    - Nepoužitelný Strigy-Nepomuk (Desktop Search, stále mi vrací tak 1/3 výsledků co Beagle)

    - Rozbitá integrace s Beagle. Kerry nikdy nenaběhne, kvůli tomu nefunguje pořádně hlavní menu KickOff (integrovaný desktop search).

    - Konfigurovatelnost hlavního menu KickOff - je to dobré menu i koncept, ale sráží ho nedodělávky (integrace volitelně s Beagle nebo Nepomukem, stejný engine pro vyhledávání aplikací jako má KRunner, nastavení zobrazení klasického stromu aplikací)

    - Bluetooth (mno, tohle bylo slabší i v KDE3)

    O tomhle by se mělo psát!
    1.12.2009 06:31 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Z tohoto pohledu KDE 4.3.x a NENÍ stabilní verzí KDE, ve smyslu následníka 3.5.10
    Ano, máte pravdu, KDE4 není a nikdy nebude nová verze KDE3, i když selský rozum 4>3 k tomu svádí. Jsou to dva různé softwary, které se jmenují podobně. A navíc KDE3 už asi nikdo moc neudržuje.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    4.12.2009 23:20 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    > "KDE4 není a nikdy nebude nová verze KDE3"

    KDE4 má všechny znaky nové verze KDE3. Nejde o souhru názvů:

    - Vzešlo ze stejné codebase.

    - Staví na stejných knihovnách (Qt)

    - na KDE staví stejný SW (Kaffeine, Krusader, Konqueror)

    - dělá ho stejná skupina lidí

    - legacy modul (libkde3support4, balíček v 4.3.2, hmm nikdy jsem nezkoumal co vlastně umí :)

    - většinu vlastností staré verze

    - i většina SW už byla adaptována na změny

    - v bugzille jsou běžně referencovány chybějící vlastnosti proti KDE3 jako bugy

    - KDE4 má samozřejmě řadu nových vlastností, ale to se tak trochu od nové verze čeká

    KDE4 nemá ještě všechny vlastnosti předchozí major verze, některé z nich jsem zmínil, ale to z něj nečiní nový produkt, jen je to holt stále "jen vývojová" verze populárního KDE, přičemž stabilní verze už se nevyvíjí. Nic nového pod sluncem.

    KDE4 je (bude) plnohodnotným následníkem KDE3. A pokud snad někteří autoři tvrdí opak, pak to chápu jato takovou lyšáckou výmluvu jak z bugů nadělat enhancements (u kterých je priorita zpravidla menší než u bugu). Jak tak koukám do bugzilly, tak si uživatelé (většina) naštěstí zachovali zdravý rozum a nenechali se oklamat :)
    1.12.2009 09:33 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Verze ve stabilní řadě musí přinášet všechny vymoženosti při zachování nebo snížení počtu bugů. Plus ideálně alespoň jedné nové featury.

    By me zajimalo, jak jste tohle vydedukoval ze slova "stabilni".

    Ostatne, prakticky zadna nova major verze software by nemohla byt stabilni, protoze prakticky vzdy dojde k zahozeni nekterych ficur. Vzdyt prechod na novou major verzi je casto prave vynucen zpetnou nekompatibilitou, ktera je zpusobena bud odstranenim nebo zasadni zmenou starych vlastnosti.
    4.12.2009 23:55 Espinosa | skóre: 24 | blog: Espblog | London
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    > By me zajimalo, jak jste tohle vydedukoval ze slova "stabilni".

    Za sedm let strávených ve vývoji SW vám tohle přijde jako intuitivní samozřejmost. A pokud ne, tak alespoň v komerční sféře rychle skončíte.

    Šlo by říci, že moje definice je kompatibilní verzí definice na wikipedii: http://en.wikipedia.org/wiki/Software_release_life_cycle#Stable_or_unstable Moje je trochu přísnější, to budou ty kořeny v komerčním vývoji. U free&open SW je to pohříchu trochu volnější.

    > protoze prakticky vzdy dojde k zahozeni nekterych ficur.

    Tak to prr. Solidní projekty se takhle nechovají. Podívejte se na takovou Javu! Ta snad nevypustila jedinou funkci od verze 1.0 z roku 1996, ze stejného roku jako KDE ;) Maximálně se třída/metoda prohlásí jako deprecated. Podívejte se na unixové utility (coreutils), jejich rozhraní a funkčnost je stejná, jen se rozšiřuje. Z aplikačního hlediska Linux (kernel). Xorg/X11. OpenGL.

    Za určitý okolností je přípustné - vlastnost už nikdo nepoužívá, resp. počet (neplatících) uživatelů < počet vývojářů nutných pro udržení vlastnosti (zhruba :)

    > prechod na novou major verzi je casto prave vynucen zpetnou nekompatibilitou

    To se bohužel děje, hlavně v oblasti free dektopu :( Je to velká chyba. Je to dané "bídou" systému. Nedostatek vývojářů, nedostetek financí, dobrovolníci raději dělají na nových verzích, nových vlastnostech, udřžovat stabilní verzi dostatečně dlouho dokud jí nová nezastoupí se nikomu dobrovolně nechce, a na "nedobrovolníky" zase nejsou peníze.

    KDE to hezky demonstruje, sponzoři tu sice jsou, Nokia, ale ty se většinou zajímají o specifické vlastnosti (Plasma) které nějak využijí, a blaho uživatelů KDE jim na srdci zase tak neleží. A distribuce? kolik pak jich "viditelně" finančně přispívá na KDE? Ty vám prostě vtlačí KDE4 a ber nebo nech.
    30.11.2009 17:11 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Vidim jedinu podstatnu novu ficuru: to zgrupovanie/zalozkovanie viacerych okien dohromady. Inak len same eye-candy blbosti. Nic proti eye-candy, ale nie v momente, ked exituje 1000 inych otravnych chyb a nedostatkov. Snad aspon opravia nejake chyby a nevyrobia prilis vela novych.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    1.12.2009 13:05 nikdo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Ten článek se jmenuje "jak vypadá KDE 4.4", ne "jaké jsou nové prvky infrastruktury platformy KDE".
    30.11.2009 17:56 Neel | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Ten oxygen je hnusný. Nějak se mi nelíbí. S jiným tématem vypadá KDE podstatně lépe.
    30.11.2009 20:26 Michal2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Co mate vsici s tim grupovanim? Beryl to umel uz pred tremi lety akorat to nedelalo ty zalozky, zato tam byly nahledy. Ale co s tim? Obavam se, ze je to jedna z tech veci, co se na prvni pohled zda byt super uzitecnou ale pak ji clovek uz nepouzije. Vim o cem mluvim, moje mlada ma totiz neuveritelny TALENT veci presne tohoto typu shromazdovat doma ;-)

    Video neskutecne skube hlavne pri resiovani Dolphina. Kdyz se to chova takto priserne tak proc to toci? To je teda propagace.
    30.11.2009 20:47 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Muze se to hodit u aplikaci, kterych potrebujes mit spustenych mnoho instanci a samy nepodporuji zalozky ...

    Jinak mnohem driv nez Beryl to umely Flubox, PekWM, FVWM a kdovico jeste ...
    1.12.2009 09:44 Pev | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Ano, Fluxbox to umí už dávno. Dávám za pravdu Michal2, ze začátku jsem to zkoušel používat, ale přestal jsem. Záložky používám jen v rámci jedné aplikace (pokud je podporuje, samozřejmě).
    gtz avatar 30.11.2009 21:42 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Na Suse 11.2 je KDE 4.3.x velice stabilní.Nespadlo ani jednou.Celkem stabilní a pohodové.
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    30.11.2009 22:12 anatrong
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Neviem ako u ostatnych distier ale 4.0 bola na archu dost stabilna, spadlo mi to mozno 10x celkovo, vo fedore to spadlo 10x za 10 min
    1.12.2009 08:30 leko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    mne na fedore vsetko slape stabilne, ziadne pady
    stativ avatar 1.12.2009 16:21 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    10x spadlo – tomu říkáš stabilní?
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    Karolinus avatar 30.11.2009 22:49 Karolinus | skóre: 18 | Pardubice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    přidávám se i s mandrivou ...
    Naslouchejte lidem a oni vám řeknou, kdo jsou.
    1.12.2009 07:03 Venec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jak vypadá KDE 4.4
    Kubuntu 9.10 a ani jeden pád a s KWIN efekty rychlé jako fík.
    Freedom!

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.