abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    včera 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    30.4. 12:11 | Humor

    Lidi dělají divné věci. Například spouští Linux v Excelu. Využít je emulátor RISC-V mini-rv32ima sestavený jako knihovna DLL, která je volaná z makra VBA (Visual Basic for Applications).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    30.4. 10:44 | IT novinky

    Revolut nabídne neomezený mobilní tarif za 12,50 eur (312 Kč). Aktuálně startuje ve Velké Británii a Německu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 36
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (58%)
     (1%)
     (9%)
     (21%)
     (4%)
     (1%)
     (2%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 506 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu

    Vyšlo KDE 4.5.0. Mezi novinky patří podpora WebKitu, lepší výkon, stabilita, nová keš pro ikony atp., zlepšená Plasma a mnoho dalšího. Vizte zdejší článek Novinky v KDE 4.5 v obrazech.

    10.8.2010 15:08 | David Watzke | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    Rezza avatar 10.8.2010 15:20 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Prosim, nepouzivej to SC - spravne je to neco ve stylu jak pise Sebas v oficialnim ohlaseni: "KDE Releases Development Platform, Applications and Plasma Workspaces 4.5.0". Zadne KDE SC neexistuje a nikdy neexistovalo!
    Václav 10.8.2010 15:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    To to mají blbě i na oficiálním webu?

    sice tam ještě nemají novou zprávu, ale:
    On 30th June 2010, KDE SC 4.4.5 was released.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Václav 10.8.2010 15:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Aha, moje blbost, mají tam i novou jak píšeš. Ale proč tedy 4.4.5 uvedli takhle?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Rezza avatar 10.8.2010 15:29 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Proste se to trosku posralo, blbe vykomunikovalo a jeste hur rozsirilo mezi prosty lid ;-) Release notes and branding a On branding. Na Akademy kolem toho byla hodne vasniva diskuze.
    10.8.2010 15:30 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Proste se to trosku posralo, blbe vykomunikovalo a jeste hur rozsirilo mezi prosty lid
    Ano, to velmi přesně charakterizuje celé KDE od 4. verze.
    Václav 10.8.2010 15:30 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Kuš!
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    10.8.2010 15:33 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Tak na toto téma bych raději vášnivě nediskutoval.
    10.8.2010 17:15 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Muhahaha... 1+
    10.8.2010 20:38 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Tak na tvoje moudra jsme všichni čekali ... jak jenom jsme mohli bez nich žít! :o)
    vain avatar 10.8.2010 15:30 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Ono to je i na stránkách Fedory dole u Upstream Project Schedules.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Rezza avatar 10.8.2010 15:37 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Ono je to zatim vsude - proste vsichni to pochopili blbe... Tam to samozrejme nema co delat, do F14 uz nestiham kompletni rebranding - ale cilem je Fedora Plasma Desktop/Netbook spin, KDE prakticky vypada z nazvu.
    10.8.2010 15:26 pacholeq | blog: odpor_je_marny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    jen skoda ze to nedava zkratku KLITORIS
    10.8.2010 20:46 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    :o)
    David Watzke avatar 10.8.2010 17:24 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Díky za informaci, budu používat jen KDE a vynechám ten cirkus úplně.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Rezza avatar 11.8.2010 07:55 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Diky, je to o kousek lepsi, neco ve stylu vysel Microsoft 7 a Apple 10;-)
    David Watzke avatar 11.8.2010 10:07 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    No, zas bych nepřeháněl :-) Navíc přece nechcem aby zprávička o KDE zabírala celej zprávičkovej panel, což by se stalo, kdybych tam měl psát celej název ;-)
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Rezza avatar 11.8.2010 10:24 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu

    Problem je v tom, ze dokud to nezacnou lidi pouzivat spravne, tak bude maximalne bordel :( Je pravda, ze je to zase na druhou stranu zbytecne dlouhe. To se jeste poptam, jak se bude resit tohle.

    Jinak ten princip je asi nasledovny - potrebujeme mit rozlisene kdo dela a co dela. Ala Microsoft odpovida KDE, Windows odpovida Plasma Desktop (Netbook/Mobile), 7 odpovida 4.5. Dnes je totiz to slovo KDE strasne pretizene a blbe se pak cokoliv komunikuje ven.

    11.8.2010 13:45 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Microsoft odpovida KDE, Windows odpovida Plasma Desktop (Netbook/Mobile), 7 odpovida 4.5.
    Microsoft = KDE e.v.

    Windows = KDE (K Desktop Environment)

    Plocha = Plasma Desktop

    Malování = kcolourpaint

    ...
    blbe se pak cokoliv komunikuje ven
    Komunikační problémy bych hledal někde jinde než v názvu.
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    Rezza avatar 11.8.2010 17:05 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Ne ;-) KDE e.V. je jen organizace, co poskytuje legalni veci kolem KDE jako projektu. Proste upstream to tak chce, je to slozite akceptovat? :D (Ale je pravda, ze to nekdo nadhodil s tim KDE e.V.).
    Marek Bernát avatar 11.8.2010 17:53 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu

    A čo KDE 3.5? To sa ešte môže používať? Lebo Plasma Desktop 3.5 by bol asi trochu silný anachronizmus :-)

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    11.8.2010 21:46 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    KDE e.V. je jen organizace, co poskytuje legalni veci kolem KDE jako projektu.

    Což Microsoft pravděpodobně nedělá... ;)

    Pokud se má nějak nazvat ta skupina lidí která ten software vyvíjí tak to bude dost těžké a spíš bych od toho upustil. S takovým pojmenováním by totiž musel souhlasit každý autor.
    Proste upstream to tak chce, je to slozite akceptovat?
    Pro mě to není upstream, který mi nutí svoje svinstvo k integraci, ale normální dodavatel, který (neúspěšně) bojuje o mou přízeň v (naštěstí) zdravé konkurenci. Takže akceptovat nemusím nic a když mě bude srát kilometrovej název, maskot nebo ozubené kolečko, tak mám plné právo se ozvat ;)
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    xkucf03 avatar 11.8.2010 23:12 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    maskot nebo ozubené kolečko
    Dělnická strana doporučuje používat KDE :-D
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    10.8.2010 22:08 pht | skóre: 48 | blog: pht
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Prosim, nepouzivej to SC - spravne je to neco ve stylu jak pise Sebas v oficialnim ohlaseni: "KDE Releases Development Platform, Applications and Plasma Workspaces 4.5.0". Zadne KDE SC neexistuje a nikdy neexistovalo!
    ... my už nejsme mokří banditi ale dlouhoprsťáci !!
    In Ada the typical infinite loop would normally be terminated by detonation.
    11.8.2010 10:32 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    spíš mi to připomnělo už neříkáme Ni! ale Ekke Ekke Ekke Ekke Ptang Zoo Boing Zow Zing! ;-)
    Marek Bernát avatar 11.8.2010 10:48 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu

    :-D

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    10.8.2010 15:40 xurfa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    A to musite zasirat zpravicky necim, co uz je stejne v clanku?
    10.8.2010 16:54 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    V Oznámení se zcela vyprdli uživatelům oznámit, že KDEPIM 4.5 nevyjde teď ale až někdy. Mimochodem, já osobně jim na ty jejich zmatené názvy už prdím, prostě se vracím ke starému značení "KDE 4.5.0", stejně ty všechny části "KDE Development Platform, Applications and Plasma Workspaces" vychází najednou a pod jedním číslem. Když už chtějí mít ten výčet přesný, tak by to vydání měli nazvat "KDE Development Platform, Applications (without KDE PIM) and Plasma Workspaces 4.5.0".
    Michal Fecko avatar 10.8.2010 18:05 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Uz sa tesim na verziu 5.0 hadam bude rovnako dobra ako 3ka...
    10.8.2010 20:07 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    +1 KDE 4 je podľa mňa celé tak na 2 veci...
    10.8.2010 20:20 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    U mňa na prácu a na zábavu.
    10.8.2010 20:58 mnn | skóre: 1
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Asi len tebe nie je jasné, čo som pod tým myslel...
    10.8.2010 21:12 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Hmm na co sa KDE4 este pouzit?

    tiez to pouzivam len na pracu a zabavu, ak si prisiel este na dalsie originalne pouzitie sem s tym.
    Marián Kyral avatar 10.8.2010 21:28 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu

    Taktéž se přidávám. Nevím, proč bych si jinak na pracovní NB i domácí NB instaloval KDE 4.

    Pracovní NB:

    • emaily (TB)
    • programování - SQL/ PL/SQL/ C /Shell (kate, konsole, krusader, tora)
    • nějaká dokumentace (openoffice.org, okular, gimp, dia)
    • řešení problémů - google/internet (FF)
    • Oracle forms developer (wine)
    • verzování - git, git-svn

    Domácí NB:

    • emaily (TB)
    • web (FF)
    • zpracování fotek (gwenview, rawtherapee, gimp, imagemagick, hugin)
    • programování bash, C/C++ (konsole, kate, kdevelop)
    • verzování - git, git-svn
    • závaba (amarok, smplayer. kmines, kmahjong, battle for wesnoth, RFTG AI...)

    Gnome jsem zkoušel, ale nevyhovovalo mi. Hold jsem rozmlsaný možnostmi KDE4 a omezenost gnome/gtk (nešťastný file dialog) mně ubíjí :-(

    vain avatar 10.8.2010 22:44 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Mě fascinuje, jak dokáže lidem lézt nějaký přiblblý file dialog na nervy, co s ním všichni tak děláte? Používám GNOME, respektive GTK aplikace na zhruba stejné věci jako ty, C++, GIMP, Chromium, Evolution na zábavu gnome-mplayer, audacious. Dobře, nějaké Oracle forms nepotřebuji, ale fakt mi je nějaký file dialog u řiti.. jako co s ním mám dělat? popravdě ani nevím, jak vypadá. Celkově, v čem by mě mělo gnome/gtk jako omezovat? Je rychlé, stabilní a můžu si ho přizpůsobit obrazu svému. Měnit? Ne děkuji.

    A to tedy nic proti KDE, líbí se mi, ale nepotřebuji měnit. Respektive KDE nebo GNOME mi je u řiti, ale jsem zvyklý na GTK aplikace tak proč je roubovat do Qt prostředí. Možná co nechápu na KDE jsou ty přiblblé (plasma)widgety na ploše, které stejně nikdy neuvidím, tak proč by tam měly být, ale tak to je o gustu jednotlivců.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marián Kyral avatar 11.8.2010 06:44 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Jen taková drobnost:

    Chci otevřít nějaký soubor. Všimnu si, že je v názvu chyba. V KDE kliknu pravým tlačítkem a soubor přejmenuji. A v GTK? Nelze, musím otevřít správce souborů, dostat se podruhé na to samé místo, přejmenovat, udělat refresh v původním dialogu a teprve poté můžu konečně soubor otevřít. Asi jsem blbý, ale tohle se mi děje relativně často.

    Nevadí mí, že je GTK dialog zjednodušen pro běžné uživatele. Ale vadí mi, že toto platí pro všechny. Žádné rozšířené možnosti nejsou :-(

    A ty "přiblblé plasmoidy" nemusí být jen na ploše. Taky jdou dát do panelu a existuje věc, která se jmenuje Přístrojová deska - tu ale osobně nepoužívám.
    vain avatar 11.8.2010 07:38 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Budiž, to asi nejde a mělo by. Naštěstí se mi to nestává (snad nikdy, nebo nepamatuji), ale aby někdo kvůli tomu (FileDialogu) oželel celé prostředí? Tomu nevěřím, toho musí být víc, mnohem =)

    Samo že nemusí být na ploše, ale třeba i na panelu, ale to mohou být i v GNOME/XFCE jen se tomu neříká plasmoidy, ale mám spíše dojem že ty KDE plasmoidy se soustředí až moc na plochu (v panelu nepoužitelné - malé atd..) přitom na co. Nechci do toho nikomu kecat, ale nevěřím, že někdo vidí plochu tak často, aby mělo cenu na ní něco mít =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    11.8.2010 07:51 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu

    Nechci do toho nikomu kecat, ale nevěřím, že někdo vidí plochu tak často, aby mělo cenu na ní něco mít =)

    Preto ich mam 8, aspon jedna je prazdna. :) A aj keby to robili zbytocne,este som nevidel cloveka ktory by si aspon nehodil na plochu vlastny wallpaper.
    11.8.2010 08:51 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    sejdem se nebo stačí fotka? ;-)
    11.8.2010 10:21 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Vynimka potvrdzujuca pravidlo :P
    12.8.2010 09:23 dumblob
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Ja take nepouzivam zadny wall. Vyhovuje mi pozadi, ktere je cele cerne - misto wallpaperu.

    Ale priznavam, ze jsem v tomto vyjimka. Timto take zdravim pana Ladislava Nesneru - uz nejsem v tomto ohledu sam :)
    11.8.2010 10:37 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    A aj keby to robili zbytocne,este som nevidel cloveka ktory by si aspon nehodil na plochu vlastny wallpaper.
    taky už to nedělám ... ale Láďova fotka ti snad musí stačit :-p
    11.8.2010 07:53 jik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Já jsem další, kdo kvůli FileDialogu nemá rád GTK. Mám pocit, že si u něj zlámu prsty. Ale KDE4 se v tomto směru bohužel blíží GNOME. Také další výhoda KDE3 v KDE4 zatím není moc vidět - celková nenáročnost na zdroje. Zatím však u KDE zůstávám.
    vain avatar 11.8.2010 08:44 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Mě tak napadlo, je k tomu File Dialogu nějaký bug report na gnome a pokud ano, jak se k němu staví vývojáři?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Marián Kyral avatar 11.8.2010 21:04 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Budiž, to asi nejde a mělo by. Naštěstí se mi to nestává (snad nikdy, nebo nepamatuji), ale aby někdo kvůli tomu (FileDialogu) oželel celé prostředí? Tomu nevěřím, toho musí být víc, mnohem =)
    Jasně, tohle byl jen příklad. Je toho mnohem více. Ať už mizerná konfigurace (gconf mi fakt nevoní) nebo třeba to, že jsem si v KDE zvykl na určitý styl práce, specifické aplikace a na zjišťování, jak tohle nebo ono dělat v Gnome, čím nahradit určité aplikace, nemám čas.

    A poslední věc: Gnome to u mně prohrálo už před mnoha a mnoha lety (doba KDE 0.9x, Gnome 1.0?). Tehdejší správce oken v Gnome se mi nepodařilo nastavit tak, aby korektně zobrazoval diakritiku v titulku okna. V KDE to šlo, tak jsem zakotvil u něj. Prkotina, ale ty u mně můžou mít velký význam.
    Samo že nemusí být na ploše, ale třeba i na panelu, ale to mohou být i v GNOME/XFCE jen se tomu neříká plasmoidy, ale mám spíše dojem že ty KDE plasmoidy se soustředí až moc na plochu (v panelu nepoužitelné - malé atd..) přitom na co. Nechci do toho nikomu kecat, ale nevěřím, že někdo vidí plochu tak často, aby mělo cenu na ní něco mít =)
    Jak už tu někdo psal - proto mám na vždy jednu plochu volnou :-D A i to, že třeba vidím plochu po startu systému stačí - mrknu na fortunes, kdo má brzo narozeniny/svátek a pak se vrhnu do práce.
    vain avatar 12.8.2010 08:44 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Jasně, tohle byl jen příklad. Je toho mnohem více. Ať už mizerná konfigurace (gconf mi fakt nevoní) nebo třeba to, že jsem si v KDE zvykl na určitý styl práce, specifické aplikace a na zjišťování, jak tohle nebo ono dělat v Gnome, čím nahradit určité aplikace, nemám čas.
    V tom případě jsme na tom stejně. Přece jen já nepracuji s prostředím, ale aplikacemi, a jediné, jak do těch aplikací prostředí zasahuje je fakt asi maximálně ten File Dialog, s kterým osobně moc nenapracuji. Mám dva monitory a na jednom většinou s x taby Nautilus a věci dělám namísto File Dialogu (moc pomalé na mě) stylem Drag & Drop. Gconf mi taky nevadí a proto jsem v něm nikdy nebyl =) jediné co zapínám nepohodlným způsobem je Metacity Compsiting (gconftool-2 -s '/apps/metacity/general/compositing_manager' --type bool true) ale to jsem dělal po instalaci jednou a nějaký pátek už to bude že =).

    GNOME už s diakritikou nemá problém jo, ne že by si to nevěděl, ale jen tak pro záznam ;-)

    Na narozky mě upozorní Gajim, neřeším. Plocha je u mě prostě na nic =) Ale něco tam být musí, tak je tam alespoň to pozadí =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    11.8.2010 09:41 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Doporucuji Vam zkusit
    DigiKam. Pokud mate kolekci fotek vetsi jak 1000 ks (s malym ditetem to vyjde na mesic foceni bez mazani) velmi urychli vyhledavani a hromadny export (pomoci Kipi pluginu, stejne jako Gvenview, ale spolu s vyhledavanim a meta informacemi je to mocna zbran).
    http://www.digikam.org/
    10.8.2010 21:16 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Viem presne, ako si to myslel. A mám iný názor než mudrlant Fecko, ktorý KDE nikdy nepoužíval.
    Michal Fecko avatar 10.8.2010 21:36 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Nesuhlasim :-D Pravidelne skusam LiveCD vacsinou ma to pri 1. skapani nejakej casti plazmy omrzi :-D
    10.8.2010 22:19 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    A s čím teda nesúhlasíš? :-D Však si potvrdil, čo som hovoril.
    Michal Fecko avatar 10.8.2010 23:59 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    A mám iný názor než mudrlant Fecko, ktorý KDE nikdy nepoužíval.
    no nesuhlasim s tebou lebo pravidelne skusam live cd a pouzivat sa to fakt neda, ale zase je to peeeekneeee...
    11.8.2010 01:11 Mark
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    No však vravím, že hry s live CD nie sú reálne používanie. Ja v KDE pracujem posledných 6 rokov každý pracovný deň asi 8 hodín. Verziu 4.* používam v práci nepretržite od januára 2009. Takže viem, že to nie je ideálne, ale dá sa to v pohode používať. A posledný pád plasmy som videl asi pred pol rokom. Asi používam nejaké tajné stabilné verzie.
    11.8.2010 06:16 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    tak to já jej vídám prakticky denně při přepínání dokované T60 na dva externí LCD a zpět. To plazma nějak neudejchá :-D
    11.8.2010 09:43 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    ironie
    To je fakt, na tom Live CD to vypada pekne , ale po restartu jste zase na zacatku. Je to kram, uplne chapu Vasi frustraci.
    ironie
    10.8.2010 20:42 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Ano, historie se opakuje, pokrok nebyl vždy příjmán s nadšením ... :o)
    10.8.2010 20:57 Lord Vetinari
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Coby nebol. Vid aktualna anketa o KDE 4 : az na hlasnu 9% mensinu.... :-P

    (ktora iste bude tvrdit ze anketa $zla )
    11.8.2010 10:39 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    ne každá změna je pokrok (ve smyslu pokrok k lepšímu) ...
    Valerius avatar 11.8.2010 21:07 Valerius | skóre: 12
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    +1 :-D
    [ $[ $RANDOM % 6 ] == 0 ] && rm -rf /
    10.8.2010 18:42 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    jestlipak uz pojede fish a quanta+ ? :-D
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    David Watzke avatar 10.8.2010 18:50 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Pokud myslíš protokol fish:// přes kio_fish, tak to mi funguje už dávno a v pohodě a o Quanta+ jsem četl, že nebude a že ji částečně nahradí KDevelop.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Marián Kyral avatar 10.8.2010 18:58 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Neví náhodou někdo, jak fish:// vnutit verzi protokolu? Musím totiž přistupovat na jeden imbecilní server, kde se používá verzi 1. Takže musím u ssh a scp dávat parameter "-1". Ale jak se toto nastaví u fish:// jsem nikde nenašel (a pravděpodobně to tedy nejde) :-(
    xkucf03 avatar 10.8.2010 19:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    A v ~/.ssh/config jsi to zkoušel nastavit?
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Marián Kyral avatar 10.8.2010 21:00 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    To pak bude pro všechny ne?
    Marián Kyral avatar 10.8.2010 21:12 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    A jo. příště se musím nejdříve mrknout do manuálu :-D
    Host xxx.xxx.xxx.xxx
    Protocol 1
    
    Díky
    xkucf03 avatar 10.8.2010 21:13 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Tam jdou nastavit i parametry i pro konkrétní stroje – docela šikovné, když používáš třeba různá jména nebo chceš někde preferovat IPv4/6. Zkus dát něco jako:
    Host example.com
        Protocol 1
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Marián Kyral avatar 10.8.2010 21:33 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Jo jo, díky. Ani nevím proč jsem se upnul na to. že to musí být nějaký parameter pro Fish, že jsem úplně vypustil tuhle možnost.
    10.8.2010 21:28 manasekp | skóre: 29 | blog: manasekp | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Quanta ze uz vubec nebude? to je skoda, kdevelop se me zda moc slozity, tedka pouzivam kate a ten je zas moc jednoduchy :-)
    BIOKOMP | Cas od casu se pokousim nekoho srazit k zemi abych se tam nevalel sam.
    10.8.2010 22:47 mosra
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Quanta neni mrtvá... spravuju git balíček v AURu a občas jsou vývojáři v Quantě živější než ve zbytku KDevelop. Je sice pravda, že Quanta je jen halda pluginů a pár set řádků v main.cpp a celý to jede na kdevplatform stejně jako KDevelop, ale pracuje se na oddělení funkcionality, aby Quanta měla všechno pro vývoj webu a KDevelop to ostatní (Qt, C++, ...) a aplikace si nelezly vzájemně do zelí.
    10.8.2010 20:47 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Quanta is death, taky na ni rád vzpomínám, ať žije KDevelop!
    11.8.2010 07:08 s0 | skóre: 32 | blog: nejchytřejší kecy | prágl
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Quanta is death
    to je sakra silné teologické tvrzení!
    Kuolema Kaikille (Paitsi Meille).
    10.8.2010 19:45 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Právě pře pár minutama mi spadla poprvé v 4.4.9x celá Plasma :D No ještě že nemám konečnou verzi co dnes vydali. Uf!
    Michal Fecko avatar 10.8.2010 20:13 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Dva postrehy :-D (myslene zartovne)

  • Ono sa to KDE stava stava cim dalej dokonalejsou kopijou Windowsov nielen interfacom ale pozeram ze aj crashmi :-)

  • Pri projekte KDE su kriticke parne verzie (vid.4.x) pri GNOME zase verzie neparne (vid. pripravy na GNOME 3.0) ;-)
  • 10.8.2010 20:49 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    No nevím co s těma Windowsama provádíš, ale mě nespadly ani nepamatuju, snad jen když byly zavirované. Od nich by se mohlo učit celé GNOME i KDE :o)
    Michal Fecko avatar 10.8.2010 20:57 Michal Fecko | skóre: 31 | blog: Poznámkový blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Tiez dobre :-D
    11.8.2010 09:47 qpal
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Pane, to je krute takhle po ranu! Jeste ted me boli brisni svaly od smichu. Celkove diky, jako vzpruha silne ale ucinne :-D
    11.8.2010 19:47 uíí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Co je tak smesneho na osobni zkusenosti?

    Pouzivam Win XP v praci a mam uplne stejnou zkusenost - BSOD neznam, jine zaseky taky ne, uptime typicky mesic (pak instaluju aktualizace nebo tak neco a chce to restart).
    10.8.2010 20:09 Miki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Asi je to o zvyku, ale ty bílý ikonky v systreji mi na první pohled přijdou imbecilní.... Jinak na první pohled mi to přijde v pohodě :)
    10.8.2010 20:45 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Ano, výchozí ikony, které se dají lehce změnit, jsou to nejdůležitější ... alespoň podle diskusí :o)
    Marián Kyral avatar 11.8.2010 06:47 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Nějaký návod? Čekal bych, že to bude někde v nastavení systémové části panelu, ale tam je prd. Tak kde je to "lehce"?
    11.8.2010 09:45 miki.lbc | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Tak jsem to prolezl, nenašel jsem to. Ale zlepšilo se to (myslím celkovej vzhled) když jsem "Vzduch" nahradil za "Glassfield" (pozadí ikonek je tmavší).
    10.8.2010 21:06 Petr Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Nevíte o repozitáři pro Lucid? Všude je jenom RC verze.
    10.8.2010 21:37 koso
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Malo by to byt v Kubuntu Backports PPA, ale neviem ci uz je vsetko buildnute.
    10.8.2010 22:02 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Je to v Kubuntu Backports. RC a beta verze byly v Kubuntu Beta Backports.
    10.8.2010 23:01 Petr Mareš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Bohužel v KpackageKit je to blokované /104/asi kvůli závislostem. Je potřeba mez jiným odstranit i kubuntu-desktop. Pokud potvrdím instalaci tak po restartu se jde jenom přihlásit a naběhne jenom úplně prázdná obrazovka. Rc2 verze šla nainstalovat bez problémů. Je možné že by backports byl ještě nějaký neúplný??
    10.8.2010 23:18 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Mně to nic neblokuje. Je jich 171. Jdu na to. Pokud do půlnoci nenapíšu, tak mě nenásleduj :D
    10.8.2010 23:20 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Doufám, že to bude v pohodě, protože po tom co jsem užil ppa-purge, tak mě to vrátilo balíky moc dopředu :D
    10.8.2010 23:36 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Zatím v pořádku. Co nefungovalo, nefunguje dál. Zítra zkusím smazat konfiguráky.
    10.8.2010 23:49 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Jestli máš amd64, tak tam měli nějakou chybu v závislostech u kdebase-workspace, tak to dali odpoledne zkompilovat znova, jenže kompilace selhala a teď se čeká na další kompilaci. Čili tyhle balíčky bohužel teď v repozitáři chybí. V poledne to bylo ještě horší, to tam zapomněli nahrát kde4libs a půlka KDE se mi málem odinstalovala. Krom toho zapomněli do repozitáře nahrát balíčky libktorrent1, takže ktorrent má nesplněné závislosti. Typický Kubuntí bordel. Lepší je tak den počkat, takové chyby se jim stávají skoro pokaždé.
    11.8.2010 00:12 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Díky. Praxí jsem přišel na totéž (64bit) a příště nebudu nadšenec.. Klika, že mám v záloze Gnome ;-) To nejde ten repozitář odstavit, když to maj blbě nebo tam vrátit předchozí verzi?..
    11.8.2010 11:07 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Měl jsem za to, že v PPA Experimental nebo jiným(nepoužíváným běžně) se právě takovéto čerstvě zkompilené věci zkoušej. Ale asi ne.
    11.8.2010 12:44 Ladislav Nešněra | skóre: 30 | blog: ..+2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    já použil výše odkazované Kubuntu Backports. Podle popisu repozitáře, významu PPA ani Backports bych zde rozbité balíčky, jejichž výsledkem bylo odebrání KDE nečekal. Ale možná jsem něco přehlíd.

    Každopádně konec dobrý, všechno dobré. Někdo na tom zapracoval a ráno instalace dopadla tak, že opět jedu v KDE. (Nebo bych se měl předržet názvu Plasma Desktop? ;-) )

    Milhouse avatar 11.8.2010 07:27 Milhouse | skóre: 15 | blog: MilhouseLand
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Jo, měl jsem to taky pěkně rozhašené. A každou chvíli se balíky měnily. :) A stabilita byla v Kubuntu 64bit opravdu příšerná. Snad se to bezy změní...
    "...naše práce není vidět, ale je důležitá!"
    10.8.2010 23:10 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Může mi někdo prosím osvětlit jak Správce úloh co má na starosti okna co jsou někde prostě, jak to řadí? Spustím novou aplikaci a on si to prostě míchá a přehazuje napohled naprosto všelijak. Je potom mrzuté, když člověk chce okno do popředí určité aplikace a ono je to vlivem spouštění dalších programů zas někde jinde.
    11.8.2010 10:53 mam
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    no standardne to myslim usporaduva podla nazvu aplikacie. Jednoducho daj prave tlacidlo na task manager a zmen sortovanie na Manualne/rucne. Potom sa budu aplikacie radit ako ich spustis a mozes ich jednoducho drag/drop presuvat.
    11.8.2010 11:09 Rovano
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    To mi nikdy nějak nešlo. Ó už to jde. Konečně! Díky!
    11.8.2010 06:17 Let_Me_Be | skóre: 20 | blog: cat /proc/idea/current | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Neinstalujte pokud pouzivate Eclipse. Aktualne je tam bug kdy eclipse zkolabuje pri rozkliknuti projektu.
    Linked in profil - Můj web - Nemůžete vyhrát hádku s blbcem. Nejdřív vás stáhne na svoji úroveň a pak ubije zkušenostmi.
    11.8.2010 09:53 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Tak nevím jak u ostatních, ale u mne je KDE 4.5.0 oproti KDE 4.4.5 děsně pomalé. Hlavně resize oken (zasunutí/vysunutí yakuake) a psaní textu. Písmenka se objevují tak jedno za sekundu. Má někdo podobné zkušenosti?
    Rezza avatar 11.8.2010 10:25 Rezza | skóre: 25 | blog: rezza | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Grafika? Slysel jsem neco o pomalosti s NVidii (propri drivery).
    Marián Kyral avatar 11.8.2010 11:23 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Mám nvidii a nic takového nepomaluji. Oproti 4.4.5 se mi to zdá rychlejší. Jen se mi zdá, že kwin/plasma žere mnohem více než je mi milé - větrák se skoro nezastaví :-(
    Marián Kyral avatar 11.8.2010 11:59 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Tak kwin si momentálně bere 50% CPU a nemíní s tím přestat :-( - Smazal jsem kwinrc, ale nepomohlo to :-(
    xkucf03 avatar 11.8.2010 10:35 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Písmenka se objevují tak jedno za sekundu.
    Do takového stavu se mi občas dostane KMail – jiné aplikace ale fungují dobře. (KDE 4.4.2)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    11.8.2010 11:31 BSD
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Mam od vcera nahodene nove KDE 4.5 na FreeBSD a trosku sa mi to zda rychlejsie apon na pocit a zatial ziadny pad.
    11.8.2010 11:49 Poborskiii
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Zkus v nastavení oken vypnout ten nový efekt Blur (rozostření), u někoho to prý hodně zpomaluje.
    Marián Kyral avatar 11.8.2010 13:42 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Jo, to byl ten můj problém s CPU usage. Kwin si bral 50% na dvoujádře, takže pokud má někdo jen jedno jádro, tak to může mít fatální dopad na výkon.
    20.8.2010 17:40 mikro
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Nielen na single core. Mam dual core, CPU to moc nezralo, ale bolo to ooootrasne pomale na mojom notase s intel grafikou. Akonahle som to vypol, okna sa konecne zacali rozumne hybat. Vdaka predoslemu autorovi za tip!!!
    11.8.2010 13:51 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Hm, samovolně po nějaké době se to srovnalo. Po resetu je to také ok. Vypnutí blur u mne nemá vliv.
    11.8.2010 13:54 SAM: | skóre: 23 | blog: marsark_linux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Hm, ale stále mé dva oblíbené bugy nikdo nepořešil: bug 172023 a bug 184997. Kdyby tak někdo věděl jak na to.
    Marián Kyral avatar 11.8.2010 20:38 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE 4.5.0 vyšlo, nabízí lepší výkon a stabilitu
    Ani jedno nepoužívám. Nastavil jsem si autofs a od té doby mi stačí vstoupit do určitého adresáře a ten se automaticky připojí.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.