abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | Nová verze

    Qtractor (Wikipedie) dospěl do verze 1.0.0. Jedná se o Audio/MIDI vícestopý sekvencer.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 14:33 | Nová verze

    Byl vydán svobodný kancelářský balík OnlyOffice Docs 8.1. Vedle četných oprav přináší několik funkcí včetně podpory editace textu v PDF a vytváření formulářů v PDF.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 9
    dnes 12:33 | Zajímavý článek

    Daniel Stenberg, autor nástroje curl, z databáze SteamDB zjistil, že aktuálně 22 734 her na Steamu používá curl.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 19:55 | IT novinky

    Společnost Anthropic vydala Claude 3.5 Sonnet, tj. novou verzi své umělé inteligence Claude (Wikipedie). Videoukázky na YouTube. S Claude 3, stejně jak s GPT-3.5, Llama 3 a Mixtral, si lze pokecat bez přihlašování na DuckDuckGo AI Chat.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 16:55 | Nová verze

    Byla vydána nová stabilní verze 6.8 webového prohlížeče Vivaldi (Wikipedie). Postavena je na Chromiu 126. Přehled novinek i s náhledy v příspěvku na blogu a na YouTube. Vypíchnuta jsou vylepšení v integrovaném poštovním klientu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:11 | Zajímavý článek

    Příspěvek Aukce domén – měsíc po spuštění na blogu CZ.NIC shrnuje první měsíc provozu Aukce domén .CZ. Aukcemi prošlo celkem 18 174 domén, z toho na 742 z nich byl učiněn alespoň 1 příhoz. Nejdražší aukcí byla na doménu virtualnisidlo.cz s cenou 95 001 Kč, která však nebyla včas uhrazena. Nejdražší aukcí, která byla vydražena i zaplacena je praguecityline.cz s cenovkou 55 600 Kč.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    včera 11:11 | IT novinky

    Před 40 lety, 19. června 1984, Bob Scheifler představil první verzi okenního systému X (X Window System). Vycházela z okenního systému W (W Window System).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 30
    včera 11:00 | Nová verze

    Desktopové prostředí MATE bylo vydáno ve verzi 1.28. V gitových repozitářích je sice už od února, ale oznámení vydání se na webu objevilo s několikaměsíčním zpožděním (únorové datum zveřejnění je nepravdivé). Jde o první velké vydání od roku 2021. Uživatelsky nejvýznamnější pokrok je v podpoře Waylandu.

    Fluttershy, yay! | Komentářů: 0
    19.6. 21:44 | Nová verze

    Laboratoře CZ.NIC vydaly novou verzi 4.24.0 aplikace Datovka, tj. svobodné multiplatformní desktopové aplikace pro přístup k datovým schránkám a k trvalému uchovávání datových zpráv v lokální databázi. Přidány byly nové parametry do rozhraní příkazové řádky „export-msg“, „export-msgs“, „import-msg“ a „import-msgs“, které dovolují číst/zapisovat zprávy z/do databází. Veliký panel nástrojů byl nahrazen více nastavitelnými

    … více »
    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    19.6. 12:11 | Nová verze

    Mapnik (Wikipedie), tj. open source toolkit pro vykreslování map a vývoj mapových aplikací, byl vydán ve verzi 4.0.0. Přehled změn na GitHubu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    Rozcestník

    KDE SC 4.5.0 Beta 1

    Vyšlo KDE SC 4.5.0 Beta 1. Přináší mimo jiné oficiální podporu WebKitu v Konqueroru (stále lze používat KHTML) a přepracovanou a sjednocenou oznamovací oblast. V tomto vývojovém cyklu se vývojáři soustředí na stabilitu. Vydání KMailu založeném na Akonadi bylo odloženo o měsíc.

    26.5.2010 23:32 | David Watzke | Nová verze


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.5.2010 00:08 wike | skóre: 19 | blog: experimental
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Výborne, len tak ďalej.
    27.5.2010 09:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    jako aby dále odkládali používání Akonadi? :-)
    27.5.2010 10:34 Peter Fodrek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    akonadi a Kontact je jedina vec, ktora v alpha verziach KDE4.5 nesla dobre
    Bedňa avatar 27.5.2010 11:40 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Tak KDE je má už verziu alfa čo je vo fázy beta, je to na flame ale až sa vrátili k stabilite s trojky tak sa vrátim :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    27.5.2010 00:31 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Přináší mimo jiné oficiální podporu WebKitu v Konqueroru
    Hurá, no konečně!
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Nicky726 avatar 27.5.2010 10:51 Nicky726 | skóre: 56 | blog: Nicky726
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    +1 že bych se zas vrátil ke Konqueroru? ReKonq má poslední dobou nějaké problémy se stabilitou.
    Enjoy the detours. There you’ll find the things more important than what you want. (Hunter x Hunter)
    Václav 27.5.2010 13:21 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    +1 :( ale ovládáním mi sedne víc než Konqueror.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Saljack avatar 27.5.2010 15:21 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Nejhorší je, že v současné době není ani jeden prohlížeč, který by mi vyhovoval :-( spojením Chromium a Firefox by vznikl prohlížeč, který by neměl konkurenci jenže Firefox je jako shnilé hrušky a Chromium jako tlačenka bez octa :-D
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    27.5.2010 15:46 AHAHA | skóre: 7 | blog: ZZZ
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Neboj, verze 4 bude opet 3 rychlejsi nez aktualni 3.6.

    Nejhorsi je, ze jsem jim na ty grafy a mereni vykonu JavaScriptu taky skocil. Pritelkyne pouzivala FF2, rikal jsem si, ze ji pomuzu tim, ze ji tam nainstaluju FF3.6. Asi za tyden se me ptala, proc je ten prohlizec mnohem pomalejsi, kdyz jsem ji naopak sliboval vyssi rychlost :-/
    Saljack avatar 27.5.2010 16:05 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Mě o rychlost ani zas tak nejde ale o to aby to nezamrzalo každých 10 minut a aby to nemělo problémy s flashem (co si budem povídat každý 5. flash mi schodí firefox). A opět budu říkat tohle je chyba a neschopnost vývojářů.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Bedňa avatar 27.5.2010 17:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    piči, piči, piči ľudia už jebte na žabo myšie vojny, ja si dávam od KDE na dlhší čas pauzu to neznamená že vývojáry KDE stoja za piču, prekopávajú systém od piki tak si kuřva počkáme, dúfam žee idú dobrým smerom a možno za rok sa vrátim ku KDE, zatiaľ pozdrav testerom.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Saljack avatar 27.5.2010 17:27 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Já jsem nemyslel vývojáře KDE ale vývojáře Firefoxu o kterých si myslím, že jsou zabedněnci, když ani nyní nemají každý panel ve vláknu a stačí jedná chyba a schodí to celý prohlížeč, tak to prostě je chyb vývojářů.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Bedňa avatar 27.5.2010 18:15 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Na Gnome mi FF ešte nespadol, takže chyba bude asi KDE, ale ako som písal treba im dať čas.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    27.5.2010 19:52 Erbureth | skóre: 21
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Mně na KDE taky ne, takže chyba bude asi někde jinde...
    Saljack avatar 27.5.2010 20:15 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Ano chyba je na 100% ve flashi, nebo jeho implementováním do firefoxu a máte pravdu nespadne jenom zamrzne a nereaguje vůbec na nic.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    27.5.2010 18:17 chrono
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Čomu by pomohol každý panel vo vlastnom vlákne (a je dosť dobre možné, že vo vlastnom vlákne sú už teraz)?
    Saljack avatar 27.5.2010 20:14 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Třeba, když jeden spadne (vyvolá nějakou blbost), tak ti jako v Chromium nespadne celý prohlížeč ale jenom ten panel.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    27.5.2010 21:44 Jirka P
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    To ale spíš chceš panel ve vlastním procesu, ne?
    Saljack avatar 27.5.2010 22:12 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Jasně :-D ale mělo by to jít i s vlákny pokud se nemílím.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Marek Bernát avatar 27.5.2010 22:06 Marek Bernát | skóre: 17 | blog: Arcadia
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1

    Tak nádherné vystihnutie situácie som ešte nepočul :-D +1

    physics.stackexchange.com -- Q&A stránky o fyzike v štýle StackOverflow.
    Jardík avatar 27.5.2010 01:11 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    To asi nepochopím, ale proč se vytahují screenem nových notifikací, když jim to nefunguje - maj to trochu ořezaný. BTW ty bílý obrovský nepřehledný ikony, to je děs, zase špatně okopírovaná vlastnost z Win Vista/7.
    Věřím v jednoho Boha.
    vain avatar 27.5.2010 07:22 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Pravda, ten systray je ne nápadně podobný Win 7. A to je špatně, jelikož ten v Win 7 je něco strašného. No co, já stejně systray nepoužívám, tak mi to může být egal.
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    stativ avatar 27.5.2010 09:09 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Souhlas, ty bílý ikony jsou humus. Začíná se mi zdát, že se inspirují nejhnusnějšími prvky windows.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.5.2010 09:34 JirkaH
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    me se ty bile naopak libi, je to ciste a jednostne.
    vain avatar 27.5.2010 09:38 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    To ano, dokud tam jsou základní ikonky, pravda, s tím se moc nedá udělat, u Win 7 to tak je taky, ale jak to bude vypadat, až tam budou ostatní?
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    27.5.2010 10:30 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Asi to vyřeší stejně jako ve Windows 7. Budou se zobrazovaat jen 3 systémové komponenty a zbytek bude schovaný do pod šipečkou.
    vain avatar 27.5.2010 10:41 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Doufám, že lépe. Respektive proti tomu skrývání nic nemám, když jsou ikonky neaktivní. Ale ta funkčnost, když se klikne na tu rozbalovací šipku, že vyjede malé popup okno a na něm se to chová vždy jinak, někdy to chce dvojklik, někdy stačí jeden (na pravidla hry jsem zatím nepřišel, naštěstí u toho nesedávám často, jen u kolegů), občas, když to popup okno je rozkliknuté a přibude tam položka, nejde se toho popup okna nijak zbavit (nebo nevím jak) jen tak, že se odhlásím a znovu přihlásím - stejně se chová to popup okno u té vlaječky s různými oznámeními, když mám to okno otevřené a přibude nebo ubude nějaké oznámení, tak se opět nedá tohoto popup okna zbavit, celkem otravné =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    27.5.2010 11:01 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Toto je jedna z veci, ktora ma vo Win 7 privadza do zurivosti. Absolutne nechapem zmysel. Tray ikonky mam preto, aby mi nieco ukazovali/umoznovali. Ked ich tam nechcem, tak ich dam prec. Naco je dobre ich skryvanie do nejakeho rozklikavania? Vsak to uplne neguje zmysel ich existenice...

    Ale ocividne cim vacsia chujovina, tak tym skor do pajcnu do KDE. ;)
    stativ avatar 27.5.2010 14:51 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Naštěstí se to dá i ve win vypnout a nastavit jen těch několik, kolik je opravdu potřeba (u mě je to baterie, přepínač klávesnice a wi-fi applet na ntb a na desktopu přepínač klávesnice).
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    stativ avatar 27.5.2010 14:47 stativ | skóre: 54 | blog: SlaNé roury
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Přesně tak. Půlka ikonek jednotná černobílá a druhá strakatá je podle mě horší než všechny strakaté.
    Ať sežeru elfa i s chlupama!!! ljirkovsky.wordpress.com stativ.tk
    27.5.2010 03:13 munich machine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Moze prosim niekto skusit, ci uz sa daju kopirovat prazdne (0 bajtov dlhe) subory z FTP pomocou Dolphinu alebo vzdy hlasi chybu? Dik.
    27.5.2010 08:54 xkesh | skóre: 46 | blog: eXtempore
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Mně to nahlásí chybu, že to kopírovat nelze, ale prázdný soubor se zkopíruje. Ha, a já myslel, že je to feature. :-)
    Bedňa avatar 27.5.2010 12:10 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Škoda že sa Dolphin nepresunul mimo Android marketu, Google im zakázal Youtube download, to som Vám nahral iSračkári na smeč :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Václav 27.5.2010 13:25 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    ¿qué?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    Bedňa avatar 27.5.2010 13:51 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    http://www.androidtapp.com/dolphin-browser/
    * Update: Google requested YouTube Downloader feature removed
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Milan Vít avatar 27.5.2010 14:48 Milan Vít | skóre: 23 | blog: about:linux | Orlová
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Ty jsi fakt jen malé děcko s velkými komplexy, je mi tě líto :-)
    „There is no dark side of the Moon really… as a matter of fact it's all dark.“
    Bedňa avatar 27.5.2010 15:19 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Tata prepáč že som do diskuzie o KDE hodil príspevok čo mal patriť k Androidu, nebolo to schválne. A neľutuj ma však vieš sa mám dobre, keď mám takého tatu :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Marián Kyral avatar 28.5.2010 07:36 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Moze prosim niekto skusit, ci uz sa daju kopirovat prazdne (0 bajtov dlhe) subory z FTP pomocou Dolphinu alebo vzdy hlasi chybu? Dik.
    Ono mi to dělá i v krusaderu, problém je v kio ftp. Našel jsem dokonce dva bugy, ale zatím se na to nikdo z vývojářů nepodíval :-(
    226526: Dolphin fails to copy empty file from ftp
    229720: kio ftp does not transfer a empty file

    Používal jsem sftp/fish, ale po posledním upgrade ssh, se nenaváže spojení pro zastaralou verzi protokolu. Neví někdo, jak do sftp/fish nacpat verzi protokolu? (ssh -1...). Vím, že to jde globálně v konfiguraci ssh klienta, ale to nechci.
    belisarivs avatar 27.5.2010 08:45 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    KWin-Tiling makes it possible to automatically place windows next to each other, employing the window management paradigm also found in window managers such as Ion.

    Na tohle jsem zvedavy.
    IRC is just multiplayer notepad.
    28.5.2010 10:05 jiri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Tak toto bude pecka jestli to bude fungovat jako v Ion3 nebo v tritum. Na to cekam.
    27.5.2010 09:48 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    zlaty gnome, tahle trileta beta je fakt srandovni
    hmm
    27.5.2010 09:53 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    GnomeShell? :P
    vain avatar 27.5.2010 09:55 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    To jsem ještě nezkoušel. Jak na tom vůbec v tomto stádiu je? Navíc, gnome-shell naštěstí zatím žádná distribuce nevnucuje ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Jardík avatar 27.5.2010 12:00 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    No to je taky spatlanina a zatím to vypadá ještě nepoužitelněji, než celý plasma desktop v KDE.
    Věřím v jednoho Boha.
    27.5.2010 11:27 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1

    Krátká recenze, použil jsem čistou konfiguraci
    - hned po startu padnul kwin
    - nenaskočil panel plasmy, musel jsem ho ručně přidat
    - v nastavení systému jsou všechny položky totálně přeházené, možná lépe asi jde o zvyk
    - battery monitor není schopen zjistit že mám baterii a výběr profilů pro jistotu rovnou odstanili (ale možná to souvisí s tím že to nedetekovalo baterii)
    --- nastavení systému padne při otevření některých konfigurací
    - nenašel jsem jak odstranit ty bílé ikonky, když se tam přidají další barevné tak to vypadá dost divně
    - nabídka na přidávání appletů se neroztáhne přes celou obrazovku
    +/- základní barevné schéma aplikací se změnilo (oxygen cold -> oxygen)
    + kate už při nahrazení textu píše počet nahrazení
    + ve folderview appletu jde vyhledávat postupným psaním
    rozdílů tam je určitě spousta, ale tohle jsou ty, kterých jsem si všimnul po pár minutách testování

    Doufám, že některé chyby jsou jenom něco u mě, protože jinak to jejich zaměření na stabilitu je opravdu jen vtip.

    progdan avatar 27.5.2010 11:40 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1

    Zkusil jste to jeste s prazdnym ~/.kde4 ? Nebo alespon odstranit konfiguraci kwinu a plasmy, vetsinou to ty pady vyresi.

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    vain avatar 27.5.2010 11:42 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Napsal, že použil čistou konfiguraci, tak snad tím myslel prázdné .kde4
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    progdan avatar 27.5.2010 12:42 progdan | skóre: 34 | blog: Archař | Teplice/Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1

    Vsktuku, moje chyba

    Collecting data is only the first step toward wisdom, but sharing data is the first step toward the community.
    Jardík avatar 27.5.2010 12:02 Jardík | skóre: 40 | blog: jarda_bloguje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Už jde ve folderview vypnout to debilní vytváření náhledu na obsah adresáře, kvůli kterému pak na tu položku občas nejde kliknout (náhodně skočí přímo pod kurzor).
    Věřím v jednoho Boha.
    27.5.2010 12:56 michal | skóre: 24 | blog: Blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Správný dotaz. Teď se musí kliknout na znak na ikonce, aby náhled vyskočil. Alespoň toto už je vyřešené.
    27.5.2010 13:44 blazzter
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    aka distribucia? (to je dolezitejsie)
    27.5.2010 12:48 Laco
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Pol roka dozadu by som sa tesil, ale teraz je mi jasne ani verzia 4.7 nebude splnat moje naroky na vykon a stabilitu. Ak ho vobec nejaka verzia splnat bude, takze zatial zostavam na Windows 7...
    27.5.2010 12:58 sssssssss | skóre: 15 | blog: cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Nečekej, páni přecenili svoje schopnosti ve volném čase a KDE je tudíž už tři roky beta. S win 7 jsi udělal dobře, protože nemusíš pořád koumat jak co udělat aby to fungovalo. KDE se vytváří pro vývojáře, studenty proto aby mohli učitelům ukázat jak se naučili danou látku, po písemce se na to vyprdnou a přijde další student co udělá další kousek, plus vytvoří nějakou novou chybu. To stabilní jádro to nemůže uhlídat. Za rok nebo dva se přijde na to, že by bylo dobré začít odznova s qt5 a kolečko začne nanovo.
    hmm
    28.5.2010 03:22 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    ty ses normalne hroznej kreten...uvedomujes si to aspon?
    Dent avatar 28.5.2010 09:54 Dent | skóre: 21 | blog: Standovo | České Budějovice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Vždyť má pravdu. S těmi studenty nevím, ale zbytek je až smutně pravdivý.
    David Watzke avatar 28.5.2010 10:55 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Nemá pravdu, píše úplný hovadiny.
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    27.5.2010 15:19 Tommy Angelo | skóre: 2 | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    suhlasim. Tiez som toho nazoru a podobne je to u mna
    28.5.2010 03:23 martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    jasne laco...tak dik a zatim
    27.5.2010 13:45 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    "V tomto vývojovém cyklu se vývojáři soustředí na stabilitu." mělo přijít tak před čtyřmi verzemi.
    28.5.2010 18:22 Kiron
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    No já fakt nevím, mě KDE nespadlo snad půl roku. Mandriva a neofiko repozitář s 4.4.0 a teď 4.4.2. Asi mám štěstí :o))
    1.6.2010 09:47 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Tak to asi fakt máš. Já distra s KDE 4 průběžně zkouším (mezitím jsem všude přešel na Gnome) a zatím se mi pokaždé něco nezdálo -- pomalé reakce, nestabilita, grafické artefakty, ... Do produkčního prostředí bych si s tím zatím netroufl. Ale možná mám jen smůlu :-)
    28.5.2010 23:53 pomec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: KDE SC 4.5.0 Beta 1
    Ja mám OpenSuse 11.2 + KDE 4.4.3 a ešte som s ním nemal žiadny problém. Takisto výborne šlapala aj 4.4.2. Všetkých čo poznám, tiež nemajú problém s poslednou verziou KDE. Problém môže byť aj medzi stoličkou a klávesnicou(príp. myškou) ak vám niečo nefunguje tak ako by malo.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.