abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 19:55 | IT novinky

    Americký výrobce čipů Intel propustí 15 procent zaměstnanců (en), do konce roku by jich v podniku mělo pracovat zhruba 75.000. Firma se potýká s výrobními problémy a opouští také miliardový plán na výstavbu továrny v Německu a Polsku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    včera 17:33 | Komunita

    MDN (Wikipedie), dnes MDN Web Docs, původně Mozilla Developer Network, slaví 20 let. V říjnu 2004 byl ukončen provoz serveru Netscape DevEdge, který byl hlavním zdrojem dokumentace k webovým prohlížečům Netscape a k webovým technologiím obecně. Mozille se po jednáních s AOL povedlo dokumenty z Netscape DevEdge zachránit a 23. července 2005 byl spuštěn MDC (Mozilla Developer Center). Ten byl v roce 2010 přejmenován na MDN.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 14:55 | Nová verze

    Wayback byl vydán ve verzi 0.1. Wayback je "tak akorát Waylandu, aby fungoval Xwayland". Jedná se o kompatibilní vrstvu umožňující běh plnohodnotných X11 desktopových prostředí s využitím komponent z Waylandu. Cílem je nakonec nahradit klasický server X.Org, a tím snížit zátěž údržby aplikací X11.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 13:33 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 6.18 živé linuxové distribuce Tails (The Amnesic Incognito Live System), jež klade důraz na ochranu soukromí uživatelů a anonymitu. Nově se lze k síti Tor připojit pomocí mostu WebTunnel. Tor Browser byl povýšen na verzi 14.5.5. Thunderbird na verzi 128.12.0. Další změny v příslušném seznamu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:33 | IT novinky

    Meta představila prototyp náramku, který snímá elektrickou aktivity svalů (povrchová elektromyografie, EMG) a umožňuje jemnými gesty ruky a prstů ovládat počítač nebo různá zařízení. Získané datové sady emg2qwerty a emg2pose jsou open source.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 14:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) nová verze 25.7 open source firewallové a routovací platformy OPNsense (Wikipedie). Jedná se o fork pfSense postavený na FreeBSD. Kódový název OPNsense 25.7 je Visionary Viper. Přehled novinek v příspěvku na fóru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    24.7. 13:33 | IT novinky

    Před 40 lety, 23. července 1985, společnost Commodore představila první počítač Amiga. Jednalo se o počítač "Amiga od Commodore", jenž byl později pojmenován Amiga 1000. Mělo se jednat o přímou konkurenci počítače Apple Macintosh uvedeného na trh v lednu 1984.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    24.7. 06:00 | IT novinky

    T‑Mobile USA ve spolupráci se Starlinkem spustil službu T-Satellite. Uživatelé služby mohou v odlehlých oblastech bez mobilního signálu aktuálně využívat satelitní síť s více než 650 satelity pro posílání a příjem zpráv, sdílení polohy, posílání zpráv na 911 a příjem upozornění, posílání obrázků a krátkých hlasových zpráv pomocí aplikace Zprávy Google. V plánu jsou také satelitní data.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 9
    23.7. 21:55 | Komunita

    Společnost Proxmox Server Solutions stojící za virtualizační platformou Proxmox Virtual Environment věnovala 10 000 eur nadaci The Perl and Raku Foundation (TPRF).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    23.7. 21:22 | Bezpečnostní upozornění

    Byla vydána nová verze 2.4.65 svobodného multiplatformního webového serveru Apache (httpd). Řešena je bezpečnostní chyba CVE-2025-54090.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    Kolik tabů máte standardně otevřeno ve web prohlížeči?
     (29%)
     (25%)
     (5%)
     (5%)
     (5%)
     (2%)
     (2%)
     (28%)
    Celkem 129 hlasů
     Komentářů: 16, poslední včera 15:31
    Rozcestník
    Štítky: není přiřazen žádný štítek

    Lidé z AVC SH se stěhují

    Po odvolání vedoucího projektu AVC SH se téměř všichni členové rozhodli svého původního vedoucího podpořit a z projektu odejít. Záznamy z Linuxových víkendů, Installfestů, Cryptofestů, Openweekendů a jiných akcí naleznete nově na stránkách AVC studentů ČVUT. Naleznete tam taktéž informace, proč jsme se rozhodli odejít.

    7.4.2007 20:36 | xxx | Zajímavý projekt


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    7.4.2007 21:15 kolol
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    je smutne co se deje na cvut, mlada banda chobotu, co se rozhodli parazitovat na studentech misto opravdove prace zdatne dohani vypatlany estebaky a komouse ve vedeni. ale neni zase vsechno tak spatne, napriklad tenhle semestr uz mame i po roce urgovani toaletak na zachodech :-(
    Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 7.4.2007 21:25 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Přidám odkaz na pohled z druhé strany.
    7.4.2007 21:31 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Obvineni pana Cecha jiz byla vyvracena. Je to jen dalsi z jeho serie aktivit, ktere postupne rozkladaji klub Silicon Hill :-(

    Kdyby si to jeste tak uvedomili radovi clenove klubu, nasledky cinnosti "svate trojice" bude klub i Studentska unie CVUT zahlazovat dlouhou dobu :-(
    xxx avatar 7.4.2007 21:46 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Nicmene nezminit nazor druhe strany bz bylo nefer.
    Please rise for the Futurama theme song.
    Pavel Cvrček (JasnaPaka) avatar 7.4.2007 21:53 Pavel Cvrček (JasnaPaka) | skóre: 7 | Plzeň
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Nakolik byla či nebyla vyvrácena, nevím, protože nejsem s uvedeným nijak spojen a jsem od toho natolik vzdálen, že nedokážu posoudit, kde je pravda. Odkaz na vyjádření protistrany mi zde ale chyběl, tak jsem ho sem přidal.
    7.4.2007 22:05 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Je fakt, ze Geo by mel tu zpravicku preformulovat, i kdyz takhle se da chapat jako tiskova zprava od AVC.
    8.4.2007 07:52 lyon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Proboha, on tam Olymp jeste parazituje? :(
    Shadow avatar 8.4.2007 09:15 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Obvineni pana Cecha jiz byla vyvracena.

    Kde? Jak? To je právě ten problém, pokud nezúčastněný pozorovatel (např. já) přijde k celé cause a naprosto netuší, čeho se má chytit.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    8.4.2007 19:35 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Pravda, nejspise jen v internich mailing listech (do kterych ne kazdy ma pristup). Dost mozna i v klubovem listu na SH, ovsem ten, jako i vetsina ostatnich, podleha prisne kontrole pana Cecha a opet neni kazdemu pristupny...
    7.4.2007 22:02 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Je rozdil mezi zpravodajstvim (alespon soude podle nazvu sekce 'Zpravicky' ji povazuji za zpravodajstvi) a mezi 'propagaci vlastniho nazoru na ctenem mediu' jako je Abicko.

    Doufam, ze se budeme na abicku setkavat spise s tim prvnim pripadem. Tato 'zpravicka' patri bohuzel mezi ten druhy. Nehlede na to, kdo ma v tomto sporu pravdu (coz nevim), si myslim, ze v tomto tvaru nemela byt publikovana a dela Abicku spise ostudu.
    7.4.2007 22:22 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    <ironie>Přesně tak! A kdyby náhodou chtěl někdo z místních shánět některé z budoucích záznamů o Linuxu, ať si trhne nohou.</ironie>
    Quando omni flunkus moritati
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.4.2007 23:29 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Která věta z té zprávičky je nepravdivá?
    7.4.2007 23:36 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Ale je ta zprávička vyvážená? Neuvádí náhodou čtenáře v omyl? A co obsah těch stránek, kam se odkazuje. Navozují dojem, že původní avc zaniklo, což zjevně není pravda.

    Rozhodně by bylo fajn tam dát odkaz i na vyjádření protistrany, tedy na původní stránky.
    Luboš Doležel (Doli) avatar 7.4.2007 23:42 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Po odvolání vedoucího projektu AVC SH se téměř všichni členové rozhodli svého původního vedoucího podpořit a z projektu odejít.
    Co je nepravdivého na této větě? Byl odvolán? Byl. Odešla většina? Odešla.
    Záznamy z Linuxových víkendů, Installfestů, Cryptofestů, Openweekendů a jiných akcí naleznete nově na stránkách AVC studentů ČVUT.
    Co na této? Budou dělat tyto záznamy? Slibují to.
    Naleznete tam taktéž informace, proč jsme se rozhodli odejít.
    A co na této?

    --
    Navozují dojem, že původní avc zaniklo, což zjevně není pravda.
    Jakmile odejde většina týmu na jiné místo...
    7.4.2007 23:51 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Ano, každá ta věta je nejspíš pravdivá, ale ptal jsem, jestli to stačí? Asi si myslíš, že ano, ale říkáš mi to podivným způsobem.

    Odchod lidí přece vůbec nic neznamená... :-) Asi bys nenapsal to samé, kdybys měl třeba vlastní firmu a jednoho ošklivého dne by ti dali všichni zaměstnanci výpověď a začali rozhlašovat, že už tvoje firma neexistuje.

    V podstatě lituju, že jsem zase jednou nemlčel.
    Max avatar 7.4.2007 23:59 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Musím tak nějak souhlasit s Ignorem (i když nerad :) ), navrhuji změnu zprávičky na něco objektivnějšího podobnému tomu, co jsem navrhl níže.
    Zdar Max
    PS:jen slovíčkaříš, rozebíráš větu po větě, přitom ze zprávičky jako takový čiší něco jiného ;-)
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.4.2007 00:47 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Zprávička pouze oznamuje objektivní skutečnost, že byl vedoucí odvolán a lidé šli za ním. Neříká z jakých důvodů, jestli právem, nebo ne.
    Max avatar 8.4.2007 02:45 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Nejvíc sporné je :
    Záznamy z Linuxových víkendů, Installfestů, Cryptofestů, Openweekendů a jiných akcí naleznete nově na stránkách AVC studentů ČVUT.

    Z toho vyznívá jako kdyby to na stránkách avc.sh(nyní avc.sil...) už nebylo (nebo nebylo aktuální) a vyzývá to k přechodu na tyto nové stránky. Otázkou ovšem je, na co kdo vlastní licence. Vždy jsem myslel, že klub sh má na název(projekt) avc.sh.cvut licence apod. A když se vlastně tahle skupina trhla, tak vlastně odešla od SH a tudíž by neměla třeba na svých www zvěřejňovat něco jako avc.sh.cvut.cz je nyní na avc-cvut.cz, když to není pravda, protože avc.sh.cvut.cz je nyní na avc.siliconhill.cz. Když tam v tý zprávičce nebyl ani odkaz na vyjádření druhý strany, tak to bylo jedno s druhým a každý běžný člověk by si něco pomyslel o existenci jedině avc-cvut.cz a ničeho jiného.
    Možná se mýlím, snad se k těmhle všem věcem časem někdo vyjádří a objasní to ... :-/
    Teď to vypadá, že jsem proti komunitě, co se trhla :-/, opak je pravdou, ale všechno mi připadá tak silně nečisté a to z obou stran :(
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Luboš Doležel (Doli) avatar 8.4.2007 00:55 Luboš Doležel (Doli) | skóre: 98 | blog: Doliho blog | Kladensko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Dal jsem tam odkaz na původní web projektu, aby byl klid.
    xxx avatar 7.4.2007 23:57 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují

    Rozhodně by bylo fajn tam dát odkaz i na vyjádření protistrany, tedy na původní stránky.

    Ano ten odkaz jsem tam mozna mel dat. Nicmene na jejich vyjadreni clovek narazi, kdykoliv se rozhodne navstivit puvodni stranky.

    Zpravicku jsem se snazil formulovat co nejvice neutralne. Taktez jsem se treba snazil vyhnout napriklad oznaceni "vsichni odesli", co kdyby se nekdo nakonec vratil. To ye jsem stale uvedeni jako clenove stareho projektu je snad jen, ze nestihli zmenit stranky.

    Co se tyce zaniku. Oficialne muze projekt ukoncit jen vedeni SH. Nadruhou stranu, jak by jsi oznacil stav kdyz odejdu vsichni cleni projektu. Ja bych rekl ze projekt "prakticky skoncil".

    Please rise for the Futurama theme song.
    8.4.2007 10:01 met | skóre: 9 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují

    Zpravicku jsem se snazil formulovat co nejvice neutralne.

    Jenze to dost dobre ze zainteresovaneho pohledu nejde (s tim maji problem i lidi, co se tim zivi).

    V takovem pripade je lepsi napsat svoji verzi, pridat prameny na nazory obou stran a predat nekomu tretimu (treba ze zpravodajske sekce Abicka - nevim kdo se tu o to ted stara), aby o tom informoval. Uz tim, ze ho oslovite vy, ho sice trochu ovlivnite, ale vysledek bude urcite ze zpravodajskeho pohledu na zcela jine urovni a nakonec to prospeje i vam.

    Netvrdim, ze by jednotlive strany nemely prosazovat sve nazory, urcite mely a media tu jsou od toho. At jim vydaji tiskova prohlaseni, at se na magazinu X uskutecni rozhovor se stranou A a treba na magazinu Y se stranou B. Chytry ctenar si z toho vysledek posklada.

    Ale nazor jedne strany != objektivni zpravodajstvi a nemel by za nej byt vydavan. Kdyz se neco takoveho ocitne ve sloupci Zpravicky, je to jen rafinovane umistene PR. A jak mame verit danemu mediu, ze polovina z dalsich zpravicek neni totez, jen lepe maskovane?

    Proto tvrdim, ze by na Abicku radeji nemelo k podobnym vecem dochazet.

    7.4.2007 22:43 Zdeněk Štěpánek | skóre: 57 | blog: uz_mam_taky_blog | varnsdorf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Nemam sebemensi tuseni co se deje v pozadi, s AVC nemam absolutne zadne kontakty, ale proste kdyz se skupina vice nez 20 lidi rozhodne odejit z vlivu sveho zrizovatele, temer vzdy k tomu maji dobry duvod a temer vzdy z toho vznikne neco lepsiho.

    IMHO ted hodne zavisi na nazoru zucastnene verejnosti. Proste kdyz nekdo z CVUT (nebo odjinud, treba i novi zajemci) bude od AVC neco chtit, tak ktere AVC si vybere? Protoze to druhe zanikne. Pevne doufam ze si vyberou to puvodni AVC.

    Zdenek
    www.pirati.cz - s piráty do parlamentu i jinam www.gavanet.org - czfree varnsdorf
    7.4.2007 23:06 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Pevně doufám, že si vybere to lepší AVC.
    7.4.2007 23:06 danysek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Podle toho, kam smeruje http://avc.cvut.cz bych rekl, ze uz je vybrano... :)
    7.4.2007 23:21 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    No vzhledem k tomu, co se píše ve zde odkazovaném dokumentu, bude jistě rozhodovat soud :-)

    Možná i použití "ČVUT" v názvu může být problematické...
    8.4.2007 13:27 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    CVUT evidentne s pouzitim slova souhlasi, jinak by treba neexistovalo avc.cvut.cz. A muj osobni (a zaujaty) nazor je, ze zadny soud o tom rozhodovat nebude, protoze Zbynek Cech na nic takovho nema, jen pouziva FUD pro oblbnuti clenu klubu.
    8.4.2007 14:48 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    I kdyz, aby Zbynek nepodal zalobu na CVUT za poskozovani dobreho jmena klubu Silicon Hill...
    Marián Kyral avatar 8.4.2007 22:55 Marián Kyral | skóre: 29 | blog: Sem_Tam | Frýdek-Místek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    "Následující kontrolou byl ve studiu AVC odhalen chybějící majetek klubu v řádu desítek tisíc korun. Přesnou výši škody budeme znát, jakmile dokončíme podrobnou kontrolu studia."
    Pokud bude nějaká žaloba, tak asi hlavně na toto.
    8.4.2007 23:01 Jakub Suchy | skóre: 22 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    99 % majetku bylo navraceno, protoze ho meli lide proste pujceny doma. Kazetky jsou spotrebni material. Takze spise zaloba z druhe strany za pomluvu?
    9.4.2007 13:05 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Kazetky jsou spotrebni material.
    No a? To snad neznamená, že se může "půjčovat domů", ne?
    Takze spise zaloba z druhe strany za pomluvu?
    A za co?

    Když sem se o problém "zrušení" AVC začal aktivně zajímat (mám bohaté zkušenosti s poloprofesionální A/V tvorbou a chěl jsem už před tím začít s AVC spolupracovat), právě ze strany členů AVC jsem se dočkal negativního postoje. Členové AVC mě nechtěli informovat a trvali na tom, že schůzky mezi AVC a vedením SH, kde se právě problém rozdělení řešil, se *nesmím* účastnit, ačkoliv vedení SH proti mé účasti na této schůzce nic nemělo - naopak vítali přítomnost nezávislého experta. Proč mě tedy AVC na této schůzce nechtělo? Podle reakcí členů mi připadalo, že se AVC snad něčeho bojí..

    -m.
    Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
    9.4.2007 15:27 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    No a? To snad neznamená, že se může "půjčovat domů", ne?
    Ne, to znamená, že se po použití vyhodí. "Spotřební se jmenují od toho", že se spotřebovávají používáním.
    Quando omni flunkus moritati
    9.4.2007 15:35 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Mam pocit, ze to byla spise zmotana reakce na to "pujcovani domu" obecne - tedy co vim, tak nekteri clenove AVC si pujcili sem tam neco (prenosne disky) domu, aby na natocenych datech mohli v klidu pracovat i doma/na svych pokojich na koleji.
    9.5.2007 13:47 rak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    tohle jsou krasny "kecicky "a je videt, ze se k teamu okolo vedeni SH hodis :-(

    neslo o schuzku AVC vs SH. Slo o predstavenstvo SH s vyloucenim verejnosti. Verejnost v tom pripade jsi byl ty...

    AVC se niceho neboji, kdyby se balo, tak se nepostavi tomu vsemu, ale sklopi ocas jako to udelali z donuceni ostatni projekty...

    Lide od AV del by nemeli resit politiku, ale hlavne AV dila :-)
    12.5.2007 03:17 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Původně sem chtěl zareagovat drobet obsáhleji, ale nakonec sem si to rozmyslel, nestojí mi to za to.

    Tu první větu beru jako osobní útok. Je škoda, že se nezmůžeš na nic konstruktivního a že se jen dokážeš navážet do lidí, kteří Ti nic neudělali a o nichž vůbec nic nevíš. Vůbec nechápu, proč se do mě navážíš...

    Ta schůzka, uznávam, byl sem špatně informován, ovšem to nic nemění na tom, jak se tam ke mě lidé chovali. Zajímavé je, že většina představenstva SH s mojí účastí souhlasila, pár lidí ne. Nakonec sem odešel sám, protože sem to neměl zapotřebí.

    AVC bylo projektem klubu SH, SH do něj nalil spoustu peněz (určitě aspoň milion a půl) a celkem logicky očekával, že z toho taky bude něco mít (prezentační video klubu například). Ale tohle je čistě můj názor, do podrobností nevidim.. Jak si SH dělá svojí interní politiku je záležitostí SH a jde mimo mě. Očividně byl problém, tak se nějak vyřešil. To je mi už teď celkem jedno, Nehodlam rozebírat proč se řešil zrovna tak, jak se řešil, protože bych se stejně nikdy nikam nedobral.

    Souhlasim, že lidi z AV by se měli držet AV a právě proto sem celou situaci jen sledoval a nijak se jí aktivně neúčastnil. A hlavně mi celkově příjde dost hloupý, řešit celou situaci zrovna tady, kde to nejspíš většinu lidí stejně nezajímá (nebo ne? byl bych rád, kdybych se teď mýlil :-) )

    -miky
    Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
    29.5.2007 23:24 rak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    ok, tohle je na pokec u piva ;-) ozvi se az budes mit naladu/chut ;-)
    8.4.2007 11:45 Dan Ohnesorg | skóre: 29 | blog: Danuv patentovy blog | Rudná u Prahy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    On je velky rozdil mezi firmou a projektem, ci umeleckych dilem. Pokud si budete kupovat sluzbu od IBM a odejde jim pulka zamestnancu, budete ji stale kupovat od IBM a ocekavat, ze si obstaraji nove, protoze tady je dulezite to IBM a ne ti konkretni lide. K migracim zakazniku za konkretnimi lidmi samozrejme dochazi, ale spise v malych firmach.

    Pokud budete chtit tocit film, budete chtit, aby ho tocil treba Forman a je vam uplne jedno, jestli Forman je v Univerzalu nebo 20Fox.

    AVC je druhy pripad, pokud budete chtit udelat zaznam akce, budete ho chtit od konkretnich lidi, od lidi ktere znate, u kterych mate zaruku vysledku, se kterymi dlouhodobe spolupracujete. A bude vam celkem jedno, kde pracuji, pokud budou podminky alespon srovnatelne. Samozrejme kdyz prijdou a reknou, ze to bude stat milion, tak holt milion nemate a pres to vlak nejede.

    Podle me pujde kazdy za puvodnim tymem. Protoze jsou proste znami, nikdo nechodi objednavat prenosy/zaznamy na strahov, proste potkate nekoho znameho na chodbe nebo v poslucharne a reknete mu: "Hele chystame to a to, pocitas s nami?".
    I'm an Igor, thur. We don't athk quethtionth. Really? Why not? I don't know, thur. I didn't athk. TP -- Making Money
    Max avatar 7.4.2007 23:53 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Přikláním se k názoru, že jde o zavádějící zprávičku, která dělá reklamu komunitě, co odešla. Měla by spíš vypadat nějak takto :

    Po odvolání vedoucího projektu AVC SH se většina členů rozhodla svého původního vedoucího podpořit a z projektu odejít. Touto komunitou byl poté založen nový projekt avc-cvut.cz na jehož stránkách naleznete vysvětlení celé události a taktéž celý archiv původního avc. Oficiální názor druhé strany naleznete na původních stránkách projektu avc, jehož celý obsah byl přesunut na adresu avc.siliconhill.cz

    Nemůžu posoudit, kdo má pravdu a kdo ne. Jen bych rád zachoval objektivnost zpráviček a každý, nechť si udělá vlastní závěr, který není podmíněn formou zprávičky.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4.2007 14:47 Robert Krátký | skóre: 94 | blog: Robertův bloček
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Přikláním se k názoru, že jde o zavádějící zprávičku, která dělá reklamu komunitě, co odešla.
    Já bych řekl, že je v pořádku. Vzhledem k tomu, že autorem zprávičky je jeden z té "komunity, která odešla". Naopak bych považoval za podezřelé, kdyby ta zprávička říkala něco jiného než "hele, založili jsme nové stránky projektu jinde, pojďte se podívat, my to vysvětlíme".

    Protože se v té zprávičce používá první osoba množného čísla, je zcela zřejmé, že jde o sdělení nějaké skupiny lidí, nikoliv o pokus o nezaujaté zpravodajství. Myslím, že to má mezi zprávičkami na abclinuxu.cz stejné místo jako třeba "sejdeme se v pátek v hospodě Na růžku, všichni linuxáci zváni".
    Max avatar 9.4.2007 01:51 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Taky pravda ...
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    8.4.2007 08:40 Martin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Klasický přístup bafuňářů.

    Udělali jste si z toho soukromou výdělečnou firmu, jenže to si teď z toho chceme udělat my.

    Je to stejné jako ve velké politice, pouze v malém. Peníze cizích použijeme k vlastnímu obohacení. Jenže "u lizu" (jak říká pan Grebeníček), chce být více lidí, tak se jen mezi sebou perou o to, kdo tam zrovna bude.
    9.5.2007 13:49 rak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    tak o tom to urcite neni... zkus si zjistit informace...
    8.4.2007 20:37 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
    Rozbalit Rozbalit vše neni to černobílý
    Kéž by to bylo takhle jednoduchý.. Ono to ale takhle jednoduchý neni a všechno se nedá "prostě shodit" na SH.

    -miky

    PS. Se SH nemam nic společnýho...
    Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
    9.4.2007 12:29 Radek Šalomon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Krásný den všem,

    dalo mi to práci, si vše přečíst, ale SH mi za to stojí. AVC jako projekt pokračuje a bude pokračovat. Je lehké říci, že končí. Ale je pravda, že bývalé vedení AVC udělalo vše proto, aby donutilo vedení klubu SH AVC ukončit. Naštěstí jsme natolik houževnatí, že to neuděláme. Jediné, že AVC SH žije je ukázka, že i "rebelující" lidé používají naše servery http://avcdata.siliconhill.cz/AVC/Akce_SH/InstallFest_2005/lq/2005_11_13_IF_01-Sinux-Troller-lq.avi.

    Celý problém řeší horečně vedení klubu na schůzkách. Proto se nedejte zmást, že by už něco bylo hotové či zaniklé. Naštěstí se nestalo to, co očekávali lidé z AVC SH. Vedení klubu a volení zástupci si nenechají odnést projekt způsobem, kterým se o to bývalé vedená AVC pokusilo.

    Co se týče slov pana Juřík, tak nevím, kde bere informace. Ale má je značně nepřesné. Zbyňku Čechovi nikdy nebyli vyvráceny body, kvůli kterým odvolal R. Novotného. Odvolal ho až poté, co zjistil, že vybílili studio a odnesli neoprávněně veškerou tvorbu, smazali servery apod. Představenstvo klubu na své interní shcůzce uznalo tyto důvody a diskuze s R. Novotným byla velmi ostrá. A to až do bodu, kdy členové představenstva vyzývali R. Novotného, aby se vzdal místa v představenstvu.

    Toť jen tak na osvětlenou, neboť koukám, že se tu někdo snaží vytvořit dojem, že co provedli lidé z AVC SH bylo správné, čisté, poctivé a fér. Což samozřejmně nebylo a a byl to podra největšího kalibru, který jsem mezi studenty doposud nezažil.

    Krásné Velikonoční pondělí vám přeji. Radek Šalomon
    9.4.2007 12:42 Lu-Tze | skóre: 15 | blog: Lu-Tzeho blog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Jako nezasvěcený těžko mohu posoudit, na čí straně je pravda, a proto si taky myslím, že zprávička měla být formulována jinak. Větší novináři než já si myslí sice něco jiného, ale mou pravdu mi naštěstí nikdo nevezme :-)
    xxx avatar 9.4.2007 12:57 xxx | skóre: 42 | blog: Na Kafíčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují

    Odvolal ho až poté, co zjistil, že vybílili studio a odnesli neoprávněně veškerou tvorbu, smazali servery apod.

    Jak muzete nekeho odvolat za neco, co zjistite az po jeho odvolani (viz. prohlaseni na vasich strankach). Uz to je trochu podivne.

    Dale trochu fakticky. Komu patri tvorba, kterou delal sice na majetku klubu, ale aniz by s nim mel klube jakoukoliv smlouvu? Rekl bych, ze autorovi. Co se tyce vybileni studia. Co chybi? kdyz jsem se ptal naposledy, tak to byly nejake prenosne disky. Ktere kupodivu lidi meli u sebe, protoze v dobe odvolani s nima pracovali. Jsou uz davno vracene. Kazetky, ktere se nekupovaly z penez klubu, ale z penez SGS, na konkretni osobu. Kabely?

    Please rise for the Futurama theme song.
    9.4.2007 13:21 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují

    Odvolal ho až poté, co zjistil, že vybílili studio a odnesli neoprávněně veškerou tvorbu, smazali servery apod.

    Jak muzete nekeho odvolat za neco, co zjistite az po jeho odvolani (viz. prohlaseni na vasich strankach). Uz to je trochu podivne.

    Myslim, že tahle diskuze sem nepatří. Bohužel, problém AVC byl, že něchtěli celou diskuzi se SH zveřejnit - *pouze* ze strany AVC byly nesouhlasné připomínky k přítomnosti nezávislých pozorovatelů. Proč se tedy AVC snaží zveřejňovat svoje názory na serveru, který nemá s ČVUT nic společného, ale když se někdo o problém nezávisle zajímal, chovali se k němu velmi "odpudivě"?

    Dale trochu fakticky. Komu patri tvorba, kterou delal sice na majetku klubu, ale aniz by s nim mel klube jakoukoliv smlouvu? Rekl bych, ze autorovi.

    Podle §8, odst. 2, zákona 398/2006 sb. ("Autorský zákon"), spoluautorem *není* ten, kdo poskytl technické zázemí pro vznik uměleckého díla. Nicméně, podle §6 téhož zákona se za autora považuje ten, jehož jméno u díla je uvedeno obvyklým způsobem. To jest, v případě A/V díla, v (úvodních) titulcích (SH a AVC SH uvádí...). Vzhledem k tomu, že AVC byl (je) závislým projektem SH, má veškerá práva k tomuto dílu klub SH. To se ovšem týká pouze ucelených děl takto označených, nikoliv samostatných záběrů - ty jsou "majetkem" jejich autorů nezávisle na tom, kdo poskytl technické zázemí k jejich vytvoření (§8, odst. 2).

    -m.
    Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
    9.4.2007 14:06 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Myslim, že tahle diskuze sem nepatří.
    A presne proto nebudu reagovat na prispevek clena svate trojice (pan Salomon).
    Bohužel, problém AVC byl, že něchtěli celou diskuzi se SH zveřejnit - *pouze* ze strany AVC byly nesouhlasné připomínky k přítomnosti nezávislých pozorovatelů.
    Tezko muzou zverejnit celou diskuzi, kdyz vetsina je skryta pod kontrolou pana Cecha v uzavrenych cenzurovanych listech na lists.sh.cvut.cz ...
    9.4.2007 14:44 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Myslim, že tahle diskuze sem nepatří.
    A presne proto nebudu reagovat na prispevek clena svate trojice (pan Salomon).
    Je mi Vás líto, že to berete takhle, ale trocha objektivity by Vám jistě prospěla. (pro jistotou znovu opakuji - nemám *nic* společného se SH)
    Bohužel, problém AVC byl, že něchtěli celou diskuzi se SH zveřejnit - *pouze* ze strany AVC byly nesouhlasné připomínky k přítomnosti nezávislých pozorovatelů.
    Tezko muzou zverejnit celou diskuzi, kdyz vetsina je skryta pod kontrolou pana Cecha v uzavrenych cenzurovanych listech na lists.sh.cvut.cz ...
    Nemám na mysli mailing listy (ikdyž si myslím, že i k nim by mohl být přístup, kdybych se trochu snažil), mám na mysli "živou" diskuzi mezi AVC a SH v AVC, která proběhla tento čtvrtek. Chtěl jsem se účastnit jako nezávislý pozorovatel, ale členové AVC mě doslova vyštípali a vyhodili na chodbu, ačkoliv členové vedení SH naopak mojí přítomnost jako nezávislého experta vítali (znovu opakuji - nemám se SH *nic* společného). Kde je tedy problém? U SH ho nevidím, ti jsou ochotni se o informace podělit, narozdíl od AVC. Z toho mám dost subjektivní pocit, že AVC má potřebu něco skrývat. Ale jak říkám, ten pocit je subjektivní, protože AVC informace (alespoň z mého pohledu) blokuje a tím pádem mám informace jen z jedné strany. Ale i z toho mála se snažím mít názor co nejobjektivnější.

    -miky
    Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
    9.4.2007 14:58 Milan Jurik | skóre: 21 | blog: Komentare | Ova
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    Je mi Vás líto, že to berete takhle, ale trocha objektivity by Vám jistě prospěla. (pro jistotou znovu opakuji - nemám *nic* společného se SH)
    Nerekl jste sam, ze tahle diskuze sem nepatri ;-) A mate pravdu, nedokazu byt v tomhle sporu zcela objektivni, protoze mam letite zkusenosti s obema stranami sporu a i pres usilovnou snahu, aby se to nestalo, jsem pred casem do SH dal i drobnou cast sebe. Ovsem nejsem clenem ani SH (kvuli sprostemu chovani pana Cecha) ani AVC (kde jsem pred lety prosazoval jeho oddeleni od SH jako clen SH).
    Nemám na mysli mailing listy (ikdyž si myslím, že i k nim by mohl být přístup, kdybych se trochu snažil), mám na mysli "živou" diskuzi mezi AVC a SH v AVC, která proběhla tento čtvrtek. Chtěl jsem se účastnit jako nezávislý pozorovatel, ale členové AVC mě doslova vyštípali a vyhodili na chodbu, ačkoliv členové vedení SH naopak mojí přítomnost jako nezávislého experta vítali (znovu opakuji - nemám se SH *nic* společného). Kde je tedy problém? U SH ho nevidím, ti jsou ochotni se o informace podělit, narozdíl od AVC. Z toho mám dost subjektivní pocit, že AVC má potřebu něco skrývat. Ale jak říkám, ten pocit je subjektivní, protože AVC informace (alespoň z mého pohledu) blokuje a tím pádem mám informace jen z jedné strany. Ale i z toho mála se snažím mít názor co nejobjektivnější.
    Nevim, kdo a proc vas vystrnadil z jednani mezi AVC a SH a dokonce se snazim to i zjistit (vcetne toho, ze jsem zkusil vam napsat na zde uvedeny e-mail). Jedna vec je rozhodne pravda, vedeni SH je vzdy ochotne se podelit o "sve informace". Duraz kladu na to sve. A proto jsem i vas upozornil na to, ze je s jejich informacemi treba zachazet opatrne, viz i postupne uzavirani listu a jejich rizeni panem Cechem.
    9.4.2007 23:53 mikky | skóre: 25 | blog: Ghlog | M. L. - Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují
    To sem přesně nechtěl - tahle diskuze už se dostává do úplně jiných sfér. Nechci to řešit, v podstatě je mi to jedno, jen jsem chtěl vnést pohled nezaujatého pozorovatele. Podle mě není správné ze všecho prostě okamžitě obviňovat SH. My tu navíc stejně nic nevyřešíme a co si vyříká AVC a SH, to je pouze jejich věc.

    -m.
    Je vám méně než 30 ? (jsme vrstevnící => budeme si tykat) : (jsem pro vás bažant => můžete mi tykat);
    10.4.2007 16:20 GeBu | skóre: 27 | blog: zápisky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Lidé z AVC SH se stěhují

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.