abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 18:22 | Nová verze

    Po půl roce vývoje od vydání verze 49 bylo vydáno GNOME 50 s kódovým názvem Tokyo (Mastodon). Podrobný přehled novinek i s náhledy v poznámkách k vydání a v novinkách pro vývojáře.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 17:22 | Nová verze

    Článek na stránkách Fedora Magazinu informuje o vydání Fedora Asahi Remixu 43, tj. linuxové distribuce pro Apple Silicon vycházející z Fedora Linuxu 43.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:33 | Pozvánky

    Byl zveřejněn program konference Installfest 2026. Konference proběhne o víkendu 28. a 29. března v Praze na Karlově náměstí 13. Vstup zdarma.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 03:55 | Nová verze

    Byla vydána Java 26 / JDK 26. Nových vlastností (JEP - JDK Enhancement Proposal) je 10. Odstraněno bylo Applet API.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 10
    včera 23:55 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 260 správce systému a služeb systemd (Wikipedie, GitHub). Odstraněna byla podpora skriptů System V. Aktualizovány byly závislosti. Minimální verze Linuxu z 5.4 na 5.10, OpenSSL z 1.1.0 na 3.0.0, Pythonu z 3.7.0 na 3.9.0…

    Ladislav Hagara | Komentářů: 21
    včera 18:11 | Nová verze

    Byla vydána nová verze 5.1 svobodného 3D softwaru Blender. Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Videopředstavení na YouTube.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 04:55 | Nová verze

    Bylo oznámeno vydání nové verze 8.1 "Hoare" kolekce svobodného softwaru umožňujícího nahrávání, konverzi a streamovaní digitálního zvuku a obrazu FFmpeg (Wikipedie). Doprovodný příspěvek na blogu Khronosu rozebírá kódování a dekódování videa pomocí Vulkan Compute Shaders v FFmpeg.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 12
    včera 04:33 | Zajímavý projekt

    Byl představen open-source a open-hardware prototyp nízkonákladového raketometu kategorie MANPADS, který byl sestaven z běžně dostupné elektroniky a komponent vytištěných na 3D tiskárně. Raketa využívá skládací stabilizační křidélka a canardovou stabilizaci aktivně řízenou palubním letovým počítačem ESP32, vybaveným inerciální měřicí jednotkou MPU6050 (gyroskop a akcelerometr). Přenosné odpalovací zařízení obsahuje GPS,

    … více »
    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 45
    16.3. 14:22 | IT novinky

    Vědci z univerzity La Sapienza v Římě vyvinuli systém, který dokáže identifikovat jednotlivce pouze na základě toho, jak narušují signály Wi-Fi. Autoři tuto novou technologii nazvali WhoFi. Na rozdíl od tradičních biometrických systémů, jako jsou skenery otisků prstů a rozpoznávání obličeje, nevyžaduje tato metoda přímý fyzický kontakt ani vizuální vstupy. WhoFi může také sledovat jednotlivce na větší ploše než kamera s pevnou polohou; stačí, je-li k dispozici Wi-Fi síť.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 13
    16.3. 04:22 | Nová verze

    SuperTux (Wikipedie), tj. klasická 2D plošinovka inspirovaná sérií Super Mario, byl vydán v nové verzi 0.7.0. Videoukázka na YouTube. Hrát lze i ve webovém prohlížeči.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (16%)
     (7%)
     (1%)
     (11%)
     (29%)
     (2%)
     (5%)
     (1%)
     (13%)
     (24%)
    Celkem 1106 hlasů
     Komentářů: 27, poslední včera 19:26
    Rozcestník

    Reiser4 a začlenění do kernelu

    Phoronix informuje, že systém souborů Reiser4 je po technické stránce připraven na začlenění do kernelu. Stále však schází podpora od dodavatele nějaké distribuce.

    31.1.2011 19:27 | Nicky726 | Komunita


    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    31.1.2011 19:32 a
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Ako sa ma ten vrah a jeho r...y otvor?
    Heron avatar 31.1.2011 19:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Phoronix informuje, že si Edward myslí, že je Reiser4 po technické stránce připraven na začlenění.
    1.2.2011 14:51 frr | skóre: 34
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    +1 Čili vůbec nic nového.
    [:wq]
    31.1.2011 20:01 Rada | skóre: 14
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    To je velmi dobrá zpráva :-) Už aby tam byl.. :-)
    Bedňa avatar 31.1.2011 21:18 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    +1
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    corwin78 avatar 1.2.2011 08:39 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    +1
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    31.1.2011 20:22 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Hmm, už se těším, Reiser4 má pár dobrých "killer features" :)
    We lived, we danced, we raced, we run, from the oblivion to come, Dressed for the last dance of a hundred thousand suns.
    the.max avatar 1.2.2011 18:21 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    +1 :-D
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    1.2.2011 21:35 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    uz do toho Hanse porad nerypejte :-D
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    4.2.2011 15:26 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu

    Ale já díky tobě pochopil druhý smysl té věty :-D

    Bedňa avatar 4.2.2011 15:34 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    A kua, mne to došlo až po tvojom komente :-D To je fakt dobré :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Grunt avatar 31.1.2011 20:44 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Sakra Reiser v jádře, fungující Bůlanci, zprávy o docházejících protokolech na Nově a zdá se, že Kingovi si též zachvilku zahajlujem. Snad celou situaci GNU/Hurd zachrání. A nebo bych se už měl pomalu poohlížet po nějaké šikovné lopatě a pěkném místečku? Ještě asi počkam než bude nařízeno Lenovu vrátit peníze za licenci oken. Pak už fakt nevím. Aspoň se nikdo nebude moc vymlouvat na „No signs at all”.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    31.1.2011 21:05 Jindřich Makovička | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Ještě je tu P=NP a další studená fúze.
    31.1.2011 21:06 Jindřich Makovička | skóre: 17
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    [copy&paste fix]

    Ještě je tu P=NP a další studená fúze.
    31.1.2011 22:01 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Jó, a prý má vyjít dokonce i Duke Nukem Forever :-) Těch znamení je opravdu poslední dobou nějak moc ...
    A nebo bych se už měl pomalu poohlížet po nějaké šikovné lopatě a pěkném místečku?
    Kousek po oné reportáži o konci IPv4 byla jedna o jakámsi podnikateli, který si staví v Praze "vinný sklípek" o velikosti SGC. Můžeme jen doufat, že se opravdu chce jen pořádně zásobit a že nestaví sídlo hodné superpadoucha (protože v ČR je podzemní kryt jediná rozumná varianta, poněvač sopečné ostrovy nemáme a staré hrady hlídají památkáři), případně že nehodlá využít aktuální chaos v Egyptě k propašování onoho velkého kovového kruhu s podivnými symboly do Evropy :-)
    Grunt avatar 31.1.2011 23:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Jó, a prý má vyjít dokonce i Duke Nukem Forever
    Ne. Vážně?
    Kousek po oné reportáži o konci IPv4 byla jedna o jakámsi podnikateli, který si staví v Praze "vinný sklípek" o velikosti SGC.
    :-), tak teď už je to jasné. Když papaláši odlétají z Egypta a staví podzemní bunkry pod Prahou, asi bych měl začat také.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.2.2011 05:50 Asdaae
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu

    Vyjde 3. května, vyšel k němu i trailer.

    ⧠ A = 0 avatar 1.2.2011 11:32 ⧠ A = 0 | skóre: 11 | blog: Technokratovo_zrcadlo | Helsinki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    A o tom, že vyjde DNF, víš?
    Nevolte zmrdy.
    tsLnox avatar 1.2.2011 15:39 tsLnox | skóre: 31 | blog: Blog jednoho ukecaného Gentoolemana | Žďár nad Sázavou
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Pod Prahou nic nepostaví. Tam už sídlí Noční klub ;-)
    31.1.2011 21:07 Nobody
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Ja si myslim, ze v kernelu by nemel byt zadny kod, na kterem pracoval vrah.
    Take by se melo vice dbat na to, aby patche neposilali pedofilove.
    31.1.2011 21:21 František Jindřich Boblig z Edelstadtu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    +1
    31.1.2011 21:47 Kvakor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    To je sice krásně idealistické, jenže na druhou stranu, pokud jednou s takovým dělením začneme, kde skončíme? Když do jádra nebudou moci přispívat odsouzení vrazi, co ti neodsouzení? Co ti odsouzení za jiné zločiny? Co ti, kteří byli obvinění, ale nikdy nebyli odsouzeni? A podle jakých zákonů, resp. podle zákonů kterého státu? A co ti, co páchají věci, které sice nejsou nezákoné, ale určitě nejsou morální? A podle čí morálky? Nakonec skončíme u zákazu těch, co používají v práci Windows, vlastní iVěc, přecházají na červenou a nosí ponožky v sandálech.

    Já osobně jsem v těcho ohledech velmi utilitářšký a ReiserFS bych používal, i kdyby Hans svojí ženu uplekl v troubě a snědl bez chleba.

    31.1.2011 23:41 Mti. | skóre: 31 | blog: Mti
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Takze ti, co prestanou ted prispivat do kernelu jsou vrazi, kteri prave vyuzili moznst se verejne priznat. Ahaaaa.
    Vidim harddisk mrzuty, jehoz hlava plotny se dotyka...
    1.2.2011 02:23 MitrA | skóre: 2 | blog: MitrA | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Tak tohle mě hodně pobavilo. Velmi vtipné! (opravdu) :-)
    David Watzke avatar 1.2.2011 00:51 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Já osobně jsem v těcho ohledech velmi utilitářšký a ReiserFS bych používal, i kdyby Hans svojí ženu uplekl v troubě a snědl bez chleba.
    Líp bych to nenapsal :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    Bedňa avatar 1.2.2011 07:41 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Odsudzovať niekoho že zabil svoju ženu, môže len človek ktorý nebol nikdy ženatý :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    1.2.2011 12:38 Jiří J. | skóre: 34 | blog: Poutník | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu

    :-D :-D :-D

    the.max avatar 1.2.2011 18:25 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    TESAT DO KAMENE!!!
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    Bedňa avatar 2.2.2011 11:26 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bilbo avatar 1.2.2011 01:38 Bilbo | skóre: 29
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Myslím, že hlavní problém s autorem ReiserFS (z hlediska začlenění do kernelu) nebude ten, že zabil svoji ženu, ale že jaksi z vězení asi těžko bude přispívat k vývoji. Je to v postatě stejné jako by zemřel - musí se najít někdo jiný dostatečně schopný aby to převzal a bude se o ten kód FS v kernelu starat a pak se dá uvažovat o docpání do kernelu.
    Big brother is not watching you anymore. Big Brother is telling you how to live...
    1.2.2011 07:06 Mikimana | blog: mikimana | Jílové
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    No, já bych ho odsoudil ve vězení k tomu, aby seděl na zadku za počítačem 18 hodin denně a musel by programovat, až se z něj bude kouřit... Nechápu, proč se to takhle nedělá? Využít znalostí odsouzených ku prospěchu lidstva. Když nějaký profesor bude lepit pytlíky, co z toho ta společnost potom má? Hezky z nich ždímat to nejlepší, co mohou poskytnout...
    Heron avatar 1.2.2011 09:58 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Hezky z nich ždímat to nejlepší, co mohou poskytnout...

    OT: Kdo jsou to oni? V čem jsou oni jiní, že to opravňuje ty ostatní (v tvém smýšlení tedy "nás") k tomuto chování?

    1.2.2011 10:51 Semo | skóre: 45 | blog: Semo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Sami sa rozhodli nerespektovat pravidla tejto spolocnosti. Pricom v pripade HR to neboli nejake vykonstruovane blbosti ako jazykovy zakon, pripadne rozvracanie republiky alebo podryvanie autority strany. Nemam problem s tym, aby sa na ludi, ktori sa dobrovolne zriekli takychto pravidiel, tieto pravidla nevztahovali. A teda ich mozem zmykat.
    If you hold a Unix shell up to your ear, you can you hear the C.
    belisarivs avatar 1.2.2011 13:54 belisarivs | skóre: 22 | blog: Psychobláboly
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Akorat ze jaksi nebudou motivovani psat kvalitne a jeste ti tam naprasit veci, ktere nechces.

    Lepeni pytliku nebo vozeni makadanu proveris snadno. Komplikovany kod uz tak snadne proverit neni.
    IRC is just multiplayer notepad.
    6.2.2011 23:15 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Přesně. Ochranou společnosti je ztráta ochrany těch, kdo aniž by bránili sebe, konali proti společnosti (zde právu na život). Ale plně souhlasím s tím, aby se reiser4 do kernelu dostal, protože než tam bude plnohodnotný btrfs...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    1.2.2011 14:58 Martin Matějek | skóre: 12 | blog: Flying_circus | Kladno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    tihle?

    (pardon za ještě větší OT, ale nedalo mi to)
    Don't judge me by the friends I keep. No, no, no. Judge me by the enemies I have slain!
    Heron avatar 1.2.2011 15:08 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu

    :-D Hnutí za kulatější kolečka.

    Bedňa avatar 1.2.2011 15:56 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    To je fakt pecka :-D
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    1.2.2011 08:21 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Myslím, že hlavní problém s autorem ReiserFS (z hlediska začlenění do kernelu) nebude ten, že zabil svoji ženu, ale že jaksi z vězení asi těžko bude přispívat k vývoji.
    No zrovna co se přispívání k vývoji týče, tak na to se Reiser vybodl hned poté, co se ReiserFS 3 dostal do jádra. Takže žádná změna.
    Quando omni flunkus moritati
    6.2.2011 23:16 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Nyní má v chládku příležitost, která se mu už jen tak nenaskytne...
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    corwin78 avatar 1.2.2011 08:38 corwin78 | skóre: 10 | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Už jsi slyšel o ironii?
    Česká pirátská strana - "Internet je naše moře...".
    31.1.2011 21:49 Radovan Garabík
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Take by se melo vice dbat na to, aby patche neposilali pedofilove.
    a islamskí radikáli
    31.1.2011 21:52 František Jindřich Boblig z Edelstadtu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    A hlavne nesmu posielat patche Windowsaci, BSDaci, Linuxaci, nezavyslaci, hulici, opilci, satanisti, matematici, fyzici a hlavne illuminati...
    31.1.2011 22:21 kyytaM | skóre: 35 | blog: kyytaM | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    a SLOBODOMURARI!!!
    31.1.2011 22:40 Marián André | skóre: 10 | blog: Qblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    A "vrazi z Volstrítu".
    1.2.2011 00:13 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    A jestřábi z pentagonu:)
    Bedňa avatar 1.2.2011 07:44 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    a Flanders
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.2.2011 23:17 Petr Ježek | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    A hlavně všichni honci čarodějnic!
    Archlinux for your comps, faster running guaranted!
    31.1.2011 23:36 pacholik | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    proč ?
    printf 'čapí' | tee /dev/stdin
    31.1.2011 23:47 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    V tom případě neposílej patche, no, a bude to.
    Heron avatar 1.2.2011 08:43 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Co má společného jeho osobní život s algoritmy pro ukládání dat?
    vain avatar 1.2.2011 09:52 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Hele, to nikdo nepochopil jeho ironii nebo jsem jediný nepochopil, že to myslí vážně? =)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    1.2.2011 09:55 anonymous_coward | skóre: 6
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    A prohlídku análního otvoru před commitem taky? To je absurdní. By mě zajímalo, jak byste obhájil zbraňový průmysl.
    S odchovanci klikoidních grafických systémů a Wordoidních editorů bohužel neumím najít společnou řeč. -- Petr Olšák --
    Grunt avatar 1.2.2011 14:16 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Ty jo, netvrdím, že Nina nebyla sympatická, ale co když to byla opravdu taková kráva jak o ní Hans tvrdil?
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.2.2011 17:00 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Ty jo, netvrdím, že Nina nebyla sympatická, ale co když to byla opravdu taková kráva jak o ní Hans tvrdil?
    i kdyby, tak se v naší kultuře stejně považuje za nepřijatelné řešit problém takto

    potíž je, že pokud Nina Hanse svým chováním vyprovokovala, těžko se mohl bránit nějak legálně

    bohužel, je to v naší kultuře tak nějak zažité, že sviním je nadržováno(*), zatímco jejich oběti, když se pokusí tomu vzepřít, tak jsou davem zlynčovány a svině je blahořečena

    to je něco jako když mi někdo napíše "Pane, domnívám se, že o vaší inteligenci by se dalo s úspěchem pochybovat." a já mu na to odpovím "taky si myslím, že seš debil", tak samozřejmě za toho zlého budu já, ač on mě urazil jako první

    koneckonců, podívej se na nedávnou debatu o "pirátovi z D1" - řeší se pouze, že ten, co provedl odplatu, je lump, ale to, že k té odplatě měl nějaký důvod (že to byla vyprovokovaná reakce, nikoli svévolná akce), prakticky nikoho nezajímá, a když si na to někdo dovolí upozornit, je hned za piráta taky, bez ohledu na to, jak se staví k té reakci ... takže pozor, jestli řekneš, že Nina se také nechovala ok, tak si jistě brzy vysloužíš nálepku schvalovače vraždy, resp. psychopata a (potenciálního, o ničem se u tebe zatím neví) vraha - dvakrát pozor, Nina byla ženská, ty se musí bránit dvakrát tolik, a kdyby to bylo dítě, tak čtyřikrát :-)

    (*) neříkám, že Nina byla svině, nic o ní nevím, jen reaguji na tvé "co když"
    Grunt avatar 1.2.2011 17:26 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    takže pozor, jestli řekneš, že Nina se také nechovala ok, tak si jistě brzy vysloužíš nálepku schvalovače vraždy, resp. psychopata a (potenciálního, o ničem se u tebe zatím neví) vraha - dvakrát pozor, Nina byla ženská, ty se musí bránit dvakrát tolik, a kdyby to bylo dítě, tak čtyřikrát
    Tak o to nic. Krávy ty já bych nejradši vybíjel ještě ve stádech. :-)
    koneckonců, podívej se na nedávnou debatu o "pirátovi z D1" - řeší se pouze, že ten, co provedl odplatu, je lump, ale to, že k té odplatě měl nějaký důvod (že to byla vyprovokovaná reakce, nikoli svévolná akce), prakticky nikoho nezajímá, a když si na to někdo dovolí upozornit, je hned za piráta taky, bez ohledu na to, jak se staví k té reakci
    Tak to zas bacha. Ne že bych snad na té dálnici v onen inkriminovaný den byl, ale problém je v tom, že některé mistry na dálnici (kde síla jejich auta má přímou úměru s kompenzací něčeho osobního) vyprovokuje jen to že jim nemáš kam uhnout a nebo že jako začátečník děláš nepředvídatelné nebo nestandardní kroky (osobní zkušenost). A když se podívám na mistra z D1, tak asi nebudu muset hádat 3× Ale o tom jsem se hádat nechtěl, takže prosím nechejme být.
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    3.2.2011 10:29 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Tak to zas bacha. Ne že bych snad na té dálnici v onen inkriminovaný den byl, ale problém je v tom, že některé mistry na dálnici (kde síla jejich auta má přímou úměru s kompenzací něčeho osobního) vyprovokuje jen to že jim nemáš kam uhnout a nebo že jako začátečník děláš nepředvídatelné nebo nestandardní kroky (osobní zkušenost). A když se podívám na mistra z D1, tak asi nebudu muset hádat 3× Ale o tom jsem se hádat nechtěl, takže prosím nechejme být.
    ok, takže to posouváš z "akce - reakce" na "akce - reakce - reakce na reakci"

    já bych s tvojí konkrétní interpretací lehce nesouhlasil, ale nebudem se teda hádat když nechceš :-), nicméně podstatné je, že to vidíš jako nějaký řetěz událostí, a ne jako jeden čin sám o sobě bez souvislostí
    Acci avatar 1.2.2011 18:26 Acci | skóre: 3 | blog: Jen na chvíli…
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Ty je doufám myšleno jako žert, že ano?
    Grunt avatar 1.2.2011 18:48 Grunt | skóre: 23 | blog: Expresivní zabručení | Lanžhot
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Já už jen kvůli tobě doufám, že ne… :)
    Na co 64-bitů když to jde i s jedním? | 80.78.148.5 | Hack (for) free or Die Hard!
    1.2.2011 08:28 Honz
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Jsem anarchistického smýšlení a každý den při pohybu po ulicích přemýšlím, kolik untermensch bych pověsil na lampy... Smím aspoň aktualizovat z repozitářů...?
    vain avatar 1.2.2011 09:53 vain | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Ne, za trest musíš používat Windows ;-)
    If the only choice you've got is to do the wrong thing, then it's not really the wrong thing, it's more like fate.
    Bedňa avatar 1.2.2011 10:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    To radšej smrť :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    1.2.2011 13:38 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    modrou?
    Bedňa avatar 1.2.2011 14:00 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    To nieeeeeee
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    vencour avatar 1.2.2011 22:14 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu

    No dobrá, tak to se ale dostane až do Centosu 7? Nebo do nějakého backportu?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Heron avatar 2.2.2011 08:04 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    IMHO nikdy. RHEL to s podporou FS moc nepřehání. Dnes máš na výběr ext3, 4 a xfs. Vem si, jak dlouho je XFS v jádře a produkční kvalitě. O JFS a ReiserFS si můžeš nechat jen zdát (nebo použít jádro CentOSPlus).

    To se tam dřív dostane BRTFS, jehož vlastnosti budou chtít použít.
    vencour avatar 2.2.2011 10:15 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu

    O CentosPlus vim, provozovat lze centos s reiserfs, ale snad ne instalovat na něj. Zkoušel jsem to asi před rokem, nepovedlo se mi upravt initrd tak, aby na reiseru centos bootoval ... a neměl jsem výdrž ani proč to dotáhnout do konce.

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Heron avatar 2.2.2011 11:56 Heron | skóre: 53 | blog: root_at_heron | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Reiser4 a začlenění do kernelu
    Tohle je maturita při použití kteréhokoliv jiného FS než je ext3. V jednom souboro-systémovém záchvatu jsem / oddíl překopírovat na xfs. Jistě, nakonec jsem ten initrd dokázal udělat tak, aby to nabootovalo, ale je to zbytečná práce. To už je lepší mít /boot a / na default ext3 a další mountpointy si pak dát na FS podle přání.

    Založit nové vláknoNahoru


    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.