abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 14:22 | IT novinky

    Před 25 lety zaplavil celý svět virus ILOVEYOU. Virus se šířil e-mailem, jenž nesl přílohu s názvem I Love You. Příjemci, zvědavému, kdo se do něj zamiloval, pak program spuštěný otevřením přílohy načetl z adresáře e-mailové adresy a na ně pak „milostný vzkaz“ poslal dál. Škody vznikaly jak zahlcením e-mailových serverů, tak i druhou činností viru, kterou bylo přemazání souborů uložených v napadeném počítači.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 22:33 | Nová verze

    Byla vydána nová major verze 5.0.0 svobodného multiplatformního nástroje BleachBit (GitHub, Wikipedie) určeného především k efektivnímu čištění disku od nepotřebných souborů.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 22:22 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za duben (YouTube).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    2.5. 19:11 | IT novinky

    Provozovatel čínské sociální sítě TikTok dostal v Evropské unii pokutu 530 milionů eur (13,2 miliardy Kč) za nedostatky při ochraně osobních údajů. Ve svém oznámení to dnes uvedla irská Komise pro ochranu údajů (DPC), která jedná jménem EU. Zároveň TikToku nařídila, že pokud správu dat neuvede do šesti měsíců do souladu s požadavky, musí přestat posílat data o unijních uživatelích do Číny. TikTok uvedl, že se proti rozhodnutí odvolá.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    2.5. 11:22 | Zajímavý projekt

    Společnost JetBrains uvolnila Mellum, tj. svůj velký jazykový model (LLM) pro vývojáře, jako open source. Mellum podporuje programovací jazyky Java, Kotlin, Python, Go, PHP, C, C++, C#, JavaScript, TypeScript, CSS, HTML, Rust a Ruby.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    2.5. 09:11 | Bezpečnostní upozornění

    Vývojáři Kali Linuxu upozorňují na nový klíč pro podepisování balíčků. K původnímu klíči ztratili přístup.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    1.5. 20:00 | Komunita

    V březnu loňského roku přestal být Redis svobodný. Společnost Redis Labs jej přelicencovala z licence BSD na nesvobodné licence Redis Source Available License (RSALv2) a Server Side Public License (SSPLv1). Hned o pár dní později vznikly svobodné forky Redisu s názvy Valkey a Redict. Dnes bylo oznámeno, že Redis je opět svobodný. S nejnovější verzí 8 je k dispozici také pod licencí AGPLv3.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 3
    1.5. 19:22 | IT novinky

    Oficiální ceny Raspberry Pi Compute Modulů 4 klesly o 5 dolarů (4 GB varianty), respektive o 10 dolarů (8 GB varianty).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 22:33 | Nová verze

    Byla vydána beta verze openSUSE Leap 16. Ve výchozím nastavení s novým instalátorem Agama.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    30.4. 17:44 | Zajímavý článek

    Devadesátková hra Brány Skeldalu prošla portací a je dostupná na platformě Steam. Vyšel i parádní blog autora o portaci na moderní systémy a platformy včetně Linuxu.

    karkar | Komentářů: 0
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (9%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (3%)
     (0%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 516 hlasů
     Komentářů: 19, poslední 30.4. 11:32
    Rozcestník

    Občas není od věci vyslovit něco, za co se upaluje nebo ukamenovává. Nic není totiž tak jednoduché, aby byla pravda vždy jediná a na první pohled zřejmá.


    NAVRCHOLU.cz
    Kategorie zápisků
    Aktuální zápisy

    Nikdy nebudu blogovat!

    5.3.2007 23:39 | Přečteno: 1605× | Ze života | poslední úprava: 6.3.2007 12:05

    Ano, právě tohle jsem nahlas říkal ještě před něco více než dvěma roky. Jenže, jak se říká: nedá se nic dělat, musíme tam všichni. Některé věci se prostě vyvinou jinak, než člověk plánuje.

    Ještě začátkem roku 2005 jsem blogování považoval za něco nemístného, za zábavu znuděných puberťáků s komplexem méněcennosti, za únikovou činnost neuznávaných umělců a tak dále. Z hloubi duše jsem tím pohrdal a velice jednoznačně tvrdil ostatním i sobě, že to není nic pro mě. A to přesto, že jsem už několik let psal články pro různé odborné servery - prostě se to nedalo srovnávat.

    Situace se ovšem změnila 8. února 2005, kdy jsem navštívil abíčko, abych si početl něco zajímavého ze světa Linuxu. A zjistil jsem, že byly k veřejnému použití zprovozněny čtenářské blogy. Protože mi tehdy zrovna ležely v žaludku militantní nálady proti Microsoftu, okamžitě jsem si založil blog a napsal jsem reakční zápis Tresty pro Microsoft škodí Linuxu.

    Odezva byla sice relativně malá, nicméně mi dodala chuť k dalšímu psaní. Proto jsem se rozhodl přitvrdit a odkázat na patřičná místa editor, který mnozí uctívají jako božstvo, ale který já osobně bytostně nesnáším. Text Proč nemám rád VIM působil na příznivce zmíněného editoru jako červený hadr na býka, a ti "chytli na první našlápnutí".

    Vzniklý flamewar (to když se do debaty zamíchali příznivci "OS" Emacs) na mě zapůsobil jako opium a chuť k dalšímu blogování nebylo třeba hledat. Už to jelo ráz na ráz, hlavně zpočátku platilo, že čím méně času jsem měl, tím více jsem blogoval.

    Odbočka první - JXP

    Jak si asi všichni pamatují, činným bloggerem i diskutérem byl (již zesnulý) "vymítač ďábla" Jindřich Plešinger. Mnozí ho neměli rádi, někteří se snižovali i k velice dětinským reakcím (i po jeho smrti), nebo dokonce ostentativně odešli.

    Přitom jakkoli JXP používal nevhodné metody, a možná měl i nevhodné cíle, jeho působení na linuxovou komunitu bylo blahodárné. Právě proto, že fanatická zaslepenost ("tupohlavé modličovství") je tak zásadním problémem - nebudeme-li si ochotni připouštět problémy (a také řešit, ale to si je nejprve musíme připustit) GNU/Linuxu a dalších svobodných programů, budou se na nás nezaujatí lidé dívat skrz prsty. A co hůř - budeme se stále potýkat s problémy, které nejsme ochotni vnímat.

    Bloguje se dál...

    Za ty dva roky jsem psal o všem možném. Celkem to bylo 245 zápisů (rok 2005 - 118 zápisů, rok 2006 - 115 zápisů, rok 2007 - zatím 12 zápisů, kromě tohoto), což je naprosto děsivé číslo. Pokud bych počítal na 1 zápis průměrně 20 minut času (ono to možná bylo o něco více), dělalo by to 81,7 hodin, čili zhruba dva pracovní týdny. To sice už tak strašně nevypadá, ale na 2 roky je to pořád docela dost.

    Obvykle je to tak, že buď se najednou nakupí hned několik zajímavých témat (ale přitom chybí chuť napsat víc než jeden zápis - o dostupném času nemluvě), anebo témata nejsou, ale blogovací chuť nechybí. V prvním případě to vede ke ztrátě nebo otupení tématu, v případě druhém ke zcela prázdným a samoúčelným textům (jako třeba Odpor k STL, Nepospíchej - uděláš to dříve (a lépe) nebo Kostlivec ve skříni vrací úder).

    Ovšem blogování mělo i své pozitivní stránky. Například vznikl projekt incron, který byl odstartován v podstatě jedním zcela nenápadným diskusním příspěvkem. Dalším pozitivem bylo i to, že jsem na základě toho dostal možnost psát články na abíčko a do LinuxEXPRESu (na začátku roku 2005 veškerá moje "spisovatelská" činnost spočívala pouze v seriálu o Javě na Linuxsoftu, vzhledem k útlumu několika dalších serverů, pro které jsem dříve psal).

    Odbočka druhá - politika

    Nedílnou součástí blogů zde na abíčku se stala politika. Mnohými čtenáři oblíbená, mnohými nenáviděná - ale přece zcela logická. Některé věci v IT s politikou nedílně souvisejí, jiné jsou aspoň zajímavé. Proto jsem byl vždy toho názoru, že sem politika jednoduše patří a je tedy v pořádku psát takové blogové zápisy.

    Mezníkem se však stal vznik blogů na serveru časopisu Respekt. Možnost blogovat tam byla velmi lákavá - jedná se o elitní blogy (na "členství v klubu" není nárok), čtenáři jsou vesměs vzdělaní a kultivovaní lidé (což ovšem z velké části platí i pro abíčko), a hlavně, je to místo pro politiku jako stvořené. Proto jsem se rozhodl zkusit štěstí tam - a protože mi bylo založení blogu schváleno, přesunul jsem své politické plky na svůj tamní blog.

    O to více se nyní na abíčku věnuji problematice dopravy, především silniční. Někdo mě možnáá má za nekritického příznivce aut, ale je to trochu jinak. Ač se o auta velmi zajímám, za nějakého Boha je nepovažuji a stavím je na roveň jiných užitečných věcí, třeba židle nebo nože.

    Jak dál?

    Tohle zamyšlení nad dosavadní bloggerskou činností nemá žádný zvláštní význam. Neznamená ani konec "kariéry", ani nějaký jiný zlomový okamžik. Zatím nemám v plánu přestat blogovat, ale pokud by to přišlo, tak to prostě udělám. Na blogu nestojí svět.

           

    Hodnocení: 62 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    David Ježek avatar 5.3.2007 23:59 David Ježek | skóre: 83 | blog: Mostly_IMDB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    abych citoval Roberta S. McNamaru: Never say never ... never, never, never ... ;-)
    6.3.2007 11:41 klassik | skóre: 24 | blog: Klassikov | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Presne toto se mi vzdy zobrazi kdyz vidim nebo slysim slovo nikdy:-) Tak me napada, co znamena vlastne BLOG?
    V podstatě nic nevím
    Luk avatar 6.3.2007 11:52 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Blog je, pokud vím, zkrácenina z weblog, ve smyslu webový záznam, deník apod. Kdyžtak Wikipedie ;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.3.2007 22:59 Filip Korbel | skóre: 19 | blog: Orwell
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    je to spise never ever ever, tedy troufam si tvrdit po X letech pobytu za tou louzi :-)
    6.3.2007 00:19 thingie
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Tohle je skoro hloupější než všechny ty automobilové žvásty. Vlastně, asi určitě je, páč ty jsem ani nečetl.
    Martin Stiborský avatar 6.3.2007 00:42 Martin Stiborský | skóre: 26 | blog: Stibiho bláboly | Opava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Tady čtu rád ... jen hezky piš dál .. šup šup :)
    Kvík ..
    6.3.2007 08:15 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    ... Jak si asi všichni pamatují, činným bloggerem i diskutérem byl (již zesnulý) "vymýtač ďábla" ...
    Nebudu polemizovat, než se souslovím "vymýtač ďábla". Ďábel se vymítá, ne sice metličkou, ale přece. Doufám, že se neurazíte za příspěvek mimo téma, ale nedalo mi to :-)
    Luk avatar 6.3.2007 08:50 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Ďábel se vymí
    No samozřejmě, chybička se vloudí...;-)
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.3.2007 16:16 Petr Zelenka | skóre: 24 | Semice/Stuttgart (Sindelfingen)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Ad patička: Pánovi se zachtělo dobrých brambor, jo? ;-) Ne, teďka vážně. Brambory například v menze a ty, co máme doma ve sklepě, se vůbec nedají srovnávat. I v březnu jsou ty naše prostě vynikající. Bohužel nejsou na prodej. :-) Lituju ty, co musí kupovat.
    A teď si uvědomte, jaký je vztah mezi krychlí a motýlem.
    Luk avatar 6.3.2007 18:30 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Opravdu dobré brambory jsem jedl naposledy před 10 lety. Pak to šlo zvolna dolů, a to, co se dnes prodává (prakticky všude, od stánků, přes zeleniny, až po hypermarkety), nejsou brambory, nýbrž hnůj. Hodí se tak maximálně na výrobu lihu (že by se už pěstitelé připravovali na výrobu biolihu do benzinu?), ale rozhodně ne k jídlu. Půlka brambor je nahnilých, ostatní už za dva dny začnou klíčit; nevoní, nýbrž podivně smrdí, chuť naprosto odporná. A týká se to i nových brambor, včetně importovaných.
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    6.3.2007 21:18 trekker.dk | skóre: 72
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Nebudu polemizovat, než se souslovím "vymýtač ďábla".
    Mám rád, když někdo opravuje pravopis a sám udělá hrubku.
    Quando omni flunkus moritati
    freshmouse avatar 6.3.2007 21:27 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Co?
    7.3.2007 17:42 Thaweg | skóre: 16 | blog: Herbatka | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Pokud tomu tak je, nebudu se zlobit, když mě opravíte :-)
    6.3.2007 08:58 Michal Vyskočil | skóre: 60 | blog: miblog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    jeho působení na linuxovou komunitu bylo blahodárné
    Velmi odvážné tvrzení, když vezměme v potaz počet lidí, které mohl ovlivnit ;-). Navíc se v jeho případě imho jednalo o vedlejší a nechtěnný efekt. Jeho zdejší působení bych jako pozitivní neviděl.

    BTW: ten tvůj post o vimu neplatí třeba pro gvim -y, takže nikdy nepodceňuj svého nepřítele, pokud ho skutečně neznáš ;-) Ostatně, jakkoli je vim nelogický, pravěký a šílený a já nevím jaký, tak pro mě má pouze jednu "nevýhodu" - je silně návykový, čím víc umím ve vimu, tím míň jsem ochoten psát v čemkoli jiném.
    When your hammer is C++, everything begins to look like a thumb.
    6.3.2007 10:56 Martin | skóre: 10 | blog: Nádraží Perdido
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Mně se vim teda zdá logický celkem dost (i když to chtělo pár minut, než jsem na jeho logiku přistoupil), ale jinak souhlasím se vším, co jsi napsal :-)
    masožravá palma avatar 6.3.2007 12:41 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!

    Některé reakce na Plešingera byly a dodnes jsou dětinské (od neodůvoditelného odporu po až téměř nekritický obdiv), ale ta tebou odkazovaná IMHO dětinská není. Pouhý fakt, že někdo zemře, ho neudělá ani lepším ani horším.Dětinské je myslet si, že "o mrtvých jen dobře" znamená tvrdit, že to co bylo špatné je teď dobré.

    Plešinger byl inteligetním člověkem, který se, z mě utajeného důvodu, rozhodl chovat jako pitomec a jako by byli ostatní kolem něj pitomci. Podobnou odpověď by Leoš mohl dát, kdyby nominovali mě. V roce 2006 rozhodně abclinuxu nepřispěl. A účel, přetože si mnozí očividně myslí opak, nesvětí prostředky. Hodnota cíle závisí na použiých metodách. Stejná věc může být obdivuhodná i zavrženíhodná, v závislosti na způsobu jakým jí bylo dosáhnuto.

    Měla jsem ho ráda a občas mi tu některé Plešingerovy postřehy chybí, byla s ním legrace. Ale nikdy ho nebudu obdivovat. Někeré lidi přiměl k zamyšlení, ale to nebyla jeho "vina", neni to důvod abych ho chválila. Póza proroka a mučedníka. Myslím si, že většina nenávisti k němu brzy opadla a pak už jen bavil nebo nudil.

    Dobře si pamatuji, jak se prohlašoval za ublíženého bojovníka pro pravdu, kterému nikdo nevěří, po té co mu deset lidí napsalo: "to už jsme slyšeli, jasné máš pravdu, ale nemusíš o nás tvrdit, že jsme pitomí, něco jiného by nebylo?". Pamatuji si, že mnohokrát sliboval, že nebude nadávat lidem okolo sebe a potom napsal zase něco urážlivého, jak něco napsal a když ostatní zareagovali, změnil to a původně naprosto adekvátní reakce vypadaly bezohledně a zle. To jsou fakta. A to že je dnes mrtvý znamená pro mě jen jistotu, že to co tu napsal tu zůstane, že nepostaví další hřiště a že nebudu mít už šanci se s ním setkat. Nebyl zlý, ani opovrženíhodný, ale nebyl ani obdivuhodný. Byl to člověk.

    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    6.3.2007 14:24 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Jo to sedí a nikdo to nenapsal líp.
    Shadow avatar 6.3.2007 15:11 Shadow | skóre: 25 | blog: Brainstorm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Naprostý souhlas, já bych to lépe nenapsal.
    If we do not believe in freedom of speech for those we despise we do not believe in it at all.
    6.3.2007 15:33 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Některé reakce na Plešingera byly a dodnes jsou dětinské (od neodůvoditelného odporu po až téměř nekritický obdiv), ale ta tebou odkazovaná IMHO dětinská není. Pouhý fakt, že někdo zemře, ho neudělá ani lepším ani horším.Dětinské je myslet si, že "o mrtvých jen dobře" znamená tvrdit, že to co bylo špatné je teď dobré.
    ovšem pointou odkazu imho není "o mrtvých jen dobře", nýbrž to, že Leoš říká, ať si zvolíme, ale zároveň koho si zvolit nesmíme ... to se jako bojí, že by Pléša opravdu mohl vyhrát? a kdyby se tak stalo, tak co, neunese, že by se názor jeho oveček neshodl s jeho osobními antipatiemi? - to je dětinské
    masožravá palma avatar 6.3.2007 16:08 masožravá palma | skóre: 6 | blog: Agnes | Matka měst
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Jenže pointou nominace ano. I když třeba ne úmyslně, ale protože paměť si s námi trochu hraje. Stejnou nebo podobnou odpověď bych od Leoše (jak už jsem v předchozím příspěvku napsala) čekala, i kdyby někdo nominoval mě, třeba protože jsem začala "nejdelší diskuzi na ablinuxu" :-). A i kdyby to byla myšlena vážně, taková nominace by měla být vetována. Jednoduše protože to není objektivní přínos, a protože je…no…dětinská. Osobní sympatie a antipatie mohou hrát jistou roli, ale ta reakce byla spíš unavená a možná trochu znechucená nominací, tím, že to někoho vůbec napadlo a možná i zklamaná tím kdo to navrhl. Domnívám se, že Leoš od Luka čekal trochu víc paměti, já čekala.
    Mám městečko, podpořte průmysl a dopravu. Snižujte kriminalitu.
    Luk avatar 6.3.2007 18:39 Luk | skóre: 47 | blog: Kacířské myšlenky | Kutná Hora
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Můj názor je ten, že u podobných anket by se žádné nominace vetovat neměly. A už vůbec ne kvůli osobnímu pohledu nebo kvůli nesplnění zcela subjektivních kritérií, jako tomu bylo zde. Kdo se za takové zásahy staví, ukazuje, že postrádá dostatek nadhledu a střízlivého vnímání věcí. Je mi líto :-(
    Šifrování je absolutní nutnost a pomáhá chránit před nekalými živly
    7.3.2007 09:46 kavol | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Jenže pointou nominace ano. I když třeba ne úmyslně, ale protože paměť si s námi trochu hraje.
    nominoval jsem Pléšu nezávisle na Lukovi (nečetl jsem předtím zápisek v Leošově blogu); a jelikož paměť si s námi možná hraje, ale ábíčko doufám že ne, můžeš si najít, že jsem s řadou jeho názorů souhlasil ještě před srazem v Bousově ... nevidím tedy důvod a priori předpokládat, že Luk nemůže mít obdobné pohnutky a že jej nominoval jen proto, že je po smrti
    Stejnou nebo podobnou odpověď bych od Leoše (jak už jsem v předchozím příspěvku napsala) čekala, i kdyby někdo nominoval mě, třeba protože jsem začala "nejdelší diskuzi na ablinuxu" :-). A i kdyby to byla myšlena vážně, taková nominace by měla být vetována. Jednoduše protože to není objektivní přínos, a protože je…no…dětinská.
    naopak, dětinské je vetovat co se nám z nějakého subjektivního důvodu nelíbí

    kdyby mělo jít o nějaké objektivní hodnocení, tak nepotřebujeme anketu, má-li být něco objektivní, pak stejná kriteria musí vést na stejný výsledek, a tudíž by stačil jeden člověk, protože všichni by museli hlasovat stejně

    to, že ty osobně nemáš pocit, že jsi přínosem, přeci neznamená, že jím pro někoho nemůžeš být - prostě jen o tom člověku nemusíš vědět, nemusíš znát jeho důvody ... myslíš, že tě (v roli Leoše) to opravňuje vyloučit jeho volbu z hlasování, upřednostnit svůj názor nad jeho? proč si myslíš, že ten tvůj je lepší? ... nezáleží na tom, že tušíš nebo dokonce víš, že většina lidí tě volit nebude, takže předpokládáš, že nemá cenu, aby ses účastnila, podstatné je, že někomu upřeš volbu - a ještě jinak, někdo poslední být musí, a vyřadit se jen proto, že si myslím, že bych to byl já, je rovněž dětinské (ostatně pak bychom mohli zrušit téměř všechna klání, soupeři by se na začátku sešli, řekli by "hele já jsem se dneska blbě vyspal, nejsem ve formě, myslím že ostatní mají navrch, radši mě ze soutěže vyřaďte", a kdo by zbyl, dostal by cenu ...)
    freshmouse avatar 6.3.2007 17:01 freshmouse | skóre: 42 | blog: Bruno Banány
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Nikdy nebudu blogovat!
    Ještě začátkem roku 2005 jsem blogování považoval za něco nemístného, za zábavu znuděných puberťáků s komplexem méněcennosti, za únikovou činnost neuznávaných umělců a tak dále.
    To stále platí, a to říkám jako puberťák s komplexem i jako zhrzený umělec. ;-)

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.