abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 577 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?

    ano
    13% (140)
    ne
    87% (929)

    Celkem 1069 hlasů
    Vytvořeno: 27.12.2009 17:10

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    27.12.2009 17:19 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    28.12.2009 22:37 mimi.vx | skóre: 37 | blog: Mimi.VX | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    vypada to good ,ale jen 2.5 disk .... lepsi by bylo i s tim etrayz ..... v jednom ,
    USE="-gnome -kde";turris
    29.12.2009 11:23 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Zatím tam ani disk nemám. Streamuji si to z těch několika UPnP a Samba serverů, které máme v síti.

    A o nějakém úsporném NAS serveru jsem už taky uvažoval, ale to bych nemohl hlasovat v anketě příští rok za "ano". ;-)
    stybla avatar 27.12.2009 17:21 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    zadny jsem si nepral, takze ne. navic na darky resp. potrebne veci rozhodne necekam cely rok :)
    27.12.2009 17:33 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    jojo

    mini-tuxe na klíče a puzzle s tuxem :)
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    poky74 avatar 27.12.2009 17:50 poky74 | skóre: 36 | blog: Zápisník | Vrchlabí
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?

    Link?

    Chcete Linuxové samolepky nebo Tuxe na klíče? ->
    29.12.2009 14:42 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    jelikoz nwm kde to nasi sehnali, tak se to pokusim najit :)
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    David Watzke avatar 27.12.2009 18:11 David Watzke | skóre: 74 | blog: Blog... | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Dostal jsem od přítelkyně tričko a tohoto tučňáka :-) Jsem rád, že jsem se mohl pochlubit :-D
    “Being honest may not get you a lot of friends but it’ll always get you the right ones” ―John Lennon
    the.max avatar 31.12.2009 15:14 the.max | skóre: 46 | blog: Smetiště
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    JOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! To je presne ty tricka, co jsem si take kdysi objednal a do ted drzi pohromade!!! Dik za link, hned jsem objednal dalsi (a i vetsi:-o)
    KERNEL ULTRAS Fan Team || Sabaton - nejlepší učitel dějepisu || Gentoo - dokud nás systemd nerozdělí.
    27.12.2009 18:32 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Co je to "linuxový dárek"?
    27.12.2009 18:40 Jozin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Je to čokoládová kobliha ve tvaru egalizovaného linuxového kernelu.
    27.12.2009 21:56 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Tak tu jsem nedostal, tudíž hlasuji pro možnost NE.
    27.12.2009 18:45 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Chcete se v tom nimrat, nebo jste jenom nedůvtipný?
    27.12.2009 21:55 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Chcete mi odpovědět, nebo jenom rád píšete neužitečné příspěvky?
    27.12.2009 22:15 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Takže jste nedůvtipný. Výborně. V tom případě si dovolím tvrdit, že jde o dárek, který má jakoukoliv souvislost s Linuxem, resp. používá jádro linuxu, telefon s linuxem, knížku o linuxu, tričko s tuxem atd.
    27.12.2009 22:38 qwertzuiop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Dostal jsem svetr, který budu někdy nosit při používání daného operačního systému. Přestože to tedy má "jakoukoli souvislost s Linuxem", cítím, že to podle vás nebude důvod hlasovat pro ANO...
    27.12.2009 23:02 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Gratuluji. Pochopil jste to.
    28.12.2009 16:12 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    a co novy lcd panel, ktery bude pouzivan vyhradne s linuxem?
    Fluttershy, yay! avatar 28.12.2009 19:13 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    IMHO je to multiplatformní.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    29.12.2009 11:21 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Dostal jsem předplatné časopisu, kde se tak třikrát do roka asi Linux zmíní. A nejspíš Linux běží na routeru či jiné krabičce v redakci.

    Definice jakékoli souvislosti je tak naplněna. Najít průmyslově vyráběnou věc, která nesouvisí s Linuxem je už prakticky nemožné. Nevyhovovat mohou tak leda historické artefakty a ruční výrobky vymírajících domorodých kmenů z konce světa, které vám dvacet let ležely na půdě a teď je někdo jen snesl dolů (v opačném případě by se při dopravě nebo získávání nejspíš Linux někde našel).
    Josef Kufner avatar 31.12.2009 16:37 Josef Kufner | skóre: 70
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Ale pouze pokud ony výrobky vymírajících domorodých kmenů z konce světa, které vám dvacet let ležely na půdě a teď je někdo jen snesl dolů, nepřipomínaly tvarem tělíčko tučňáka.
    Hello world ! Segmentation fault (core dumped)
    31.12.2009 19:46 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Kdo pochopit chtěl, ten pochopil. Zbytek si hraje na chytráky.
    31.12.2009 23:52 l4m4
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Velmi vtipné, ale bezzubé, chybí totiž elementární pochopení věci. Hlavně že se držíme nesmyslné definice a obviňujeme všechny dokola z hraní na chytráky...

    Vůbec nejde o to, zda má něco tvar tučňáka nebo na tom běží Linux.

    Tisíce lidí dostaly GPS nagivaci do auta nebo telefon běžící na Linuxu, aniž ovšem obdarovaný i obdarující tušili, že běží na Linuxu -- nebo že nějaký Linux vůbec existuje. Taková věc ovšem může být těžko linuxový dárek. O hračkách s tučňáčím tématem ani nemluvě.

    Naopak, je-li věc darována kvůli Linuxu, tak je to linuxový dárek, byť s ním žádným viditelným a přímým způsobem nesouvisí, a kdyby tutéž věc dostal či daroval někdo jiný, tak by to linuxový dárek nebyl. Kupříkladu židle, na které si nebudu tak křivit záda u programování.
    1.1.2010 11:36 Jirka | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jak myslíte.
    27.12.2009 18:44 maniakum | skóre: 20 | blog: medved
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    pocita se pivo??
    Toto APT má schopnosti svaté krávy.
    27.12.2009 19:27 pivrnec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    ty jsi muj clovek. linux miluju, ale pivo taky! zena nevedela co mi dat, tak jsem si nechal nakoupit plznicky a bernardy :-) a odjinud jsem dostal i tuzemak bozkov :-) :-)
    29.12.2009 00:34 rumový_pralink
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    to pivrnec: Ty jsi muj clovek. Linux pouzivam, pivo piju a tuzemak miluju. Na svatky jsem si koupil 1 litr 40 % Božkov, ale jak jsem ho načal, tak se začal šíleným tempem vypařovat, a už nemám ani kvapku, budu muset před Silvestrem doplnit zásobu :-).
    mikirc avatar 27.12.2009 19:12 mikirc | skóre: 19 | blog: MikiSoft | Vsetín
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    zadny jsem nenasel, ale ja si nadeluji darecky cely rok :) takze dalsi darecky s linuxem budou kdyz budu zrizovat domaci sit na chalupe :)
    Byl jednou jeden...
    27.12.2009 19:15 vykřičník
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    jo, tučňáka s nápisem pepsi, modrýho. Je v v ceně čtyřech dvoulitrovejch petflašek s kolou.
    29.12.2009 14:44 niobi | skóre: 10 | blog: Niobi w3b.1og | Liberec city
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    jo na ten jsem zapomel ... toho jsem dostal od kamosky z baru :-D
    Totalni paranoia Linuxaka: emerge -C windows-base/windowsXP-meta MAC-WAR.eu - aneb i na apple je warez :-P
    27.12.2009 19:44 Tapan | blog: tapan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Mám hlasovací dilema - je čepice s tučňákem linuxový dárek? :o)
    27.12.2009 20:12 akomano | skóre: 16 | blog: Došiel čaj v kávomate | Malacky
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Podla mna je. Ja som dostal privesok s tucniakom (aj ked nie typickym Tuxom) :)
    Ja vim, on vi, a ty sed, nano!
    carnero avatar 27.12.2009 22:20 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Neměl jsem žádný dárek, ba ani stromeček. Takže tak. Ale jeden trochu linuxový dárek jsem dal. Snad se to počítá :D
    Karry avatar 28.12.2009 08:35 Karry | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Zadal jsem NE, a až poté jsem si uvědomil že vlastně ano: DigiKam 1.0 :) S rozbalením jsem si počkal na štědrý den...
    unzip; strip; touch; grep; finger; mount; fsck; more; yes; umount; sleep
    kyknos avatar 28.12.2009 18:56 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Ctu spatne, nebo WTF? :)
    For these types of images it shows in its lossy compression mode a three percent better compression efficiency than JPEG with only ten to hundred percent more encoding time.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    28.12.2009 09:29 Jirka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Darek nebyl, jestli tedy nepocitam Logitech mysku, ale za to jsem dostal zcela nevinnou otazku "Proc nechces koupit ten Office?"

    Jestli se takhle ptala Reiserova manzelka, tak se nedivim, ze to skoncilo tak, jak to skoncilo.
    28.12.2009 09:42 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Některé LG televize běží na linuxu, takže ano, našel.
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    Fluttershy, yay! avatar 28.12.2009 19:05 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Zatím ne. Byl jsem zatím jen s jednou polovinou rodiny. Brusle, matematické knížky a nějaké to oblečení... Ne-e. Ale nutno podotknout, že třeba jakoukoliv elektroniku odmítám, protože si ji pořídím sám a lépe. Zrovna mám na cestě Dingoo A320.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 1.1.2010 03:12 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Švidravého plyšového tučňáka. A "poukázku" na grafickou kalkulačku (děkuji dikobrazovi za tip zpod článku s tipy na vánoční dárky).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    svido avatar 29.12.2009 12:30 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Ne, nedal. Vanoce jsou naprosto debilni a ubohy svatek, resp. to zadny svatek neni - mozna tak jen pro cernoprdelniky. Jsou to uplne normalni dny, nechapu proc by se u toho meli delat takove ciraty... :-(
    30.12.2009 02:14 jehovista
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Vanoce pochazi od nasich barbarskych predku. Jezis se ve skutecnosti narodil v zari.
    svido avatar 30.12.2009 17:07 svido | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    je jedno od koho pochazi... Je to proste prihlouply, zprofanovany, komercni radoby svatek, ktery je naprosto k nicemu a hlavne uz neplni puvodni poslani. Lidi jsou v tu dobu jako hovada, pritom si neuvedomuji, ze se chovaji jak slepe ovece. Supermarkety a ostatni ziskuchtivi bohatnou na oveckach, protoze se blizi debilni "Vanoce" a ovecky musi mit vsechno doma. Pece se cukrovi, vanocky, uklizi se a jine podobne nesmysle, ktere se v podstate delaji i jine dny. Proste Vanoce jsou o nicem...
    stybla avatar 30.12.2009 17:38 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    +1 :)
    Fluttershy, yay! avatar 1.1.2010 03:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jaké si to uděláš, takové to máš. Můžeš být i v klidu se svými blízkými, dopřát si nějakou tu pohanskou tradici (nebo si zajít na mši)... Proč se držet supermarketů? Třeba já ty nákupní horečky nesnáším, na dárečky bych se v podstatě vykašlal (maximálně sem tam něco, nějaká drobnost, navíc máme v rodině malé děti, ty z toho mají radost), ale nakonec ta poklidná sváteční atmosféra má něco do sebe.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 1.1.2010 03:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    s/navíc/ale
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    stybla avatar 1.1.2010 12:24 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Pouze jsem se ztotoznil s nazorem, nic vic. Jinak receno (spis pro upresneni) - nemyslim si, ze se me tvuj komentar zrovna tyka :)
    1.1.2010 16:33 mozog | skóre: 28
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    sam bych to lip nenapsal
    1.1.2010 17:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    1.1.2010 14:45 Draha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Ze dne 24.12 na 25.12 je z hystorie prokázané, že se jedná o tak zvaný slunovrat. Mimo to ty to dny vůbec nejsou uváděný v knize knih BIBLI !!! A už vůbec né, že by se této noci měl někdo významný narodit !

    Kdo však z toho nejvíce těží, jsou obchody, ekonomové a Vatikán jež zblbl lidí na tolik, že tomu věří, že se té noci narodil král chudých Ježíš. Kdo má bibli, ať se přesvědčí i hlupák pochopí,že v Jan :24 píše o tom, že na horách pásli pastýři ovce a určitě je nepásli ve sněhu. I v Izraeli padál sníh a padá i nyní.Nenechte se pořád manipulovat někým a už vůbec né vládou.
    stybla avatar 1.1.2010 15:28 stybla | skóre: 29 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Kolego, mel byste tedy opravit zaznam ve Wiki, aby byla uvedomela i siroka verejnost :)
    http://cs.wikipedia.org/wiki/Slunovrat
    1.1.2010 17:27 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    V Bibli není leccos, například ani tři králové tam nejsou a přitom to kdekdo slaví...

    A křesťani neslavěj vánoce proto, že by věřili, že se Ježíš narodil 24. nebo 25. 12., ale proto, že se prostě narodil, je jedno kdy. Že se to slaví zrovna 25., 26. a tak je nejspíš navázání na starší tradice vokolo slunovratu a tak, možná ještě něco, historie je zmatečná...
    kyknos avatar 2.1.2010 19:01 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    kdyz te tak posloucha, zni mi to jako spoluzak z mediciny, ktery o vanocich zcela vazne slavil narozeniny stalina :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    2.1.2010 23:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    No když to někoho baví, ať si slaví co chce...
    Nebo tím přirovnáváš Ježíše ke Stalinovi?
    kyknos avatar 3.1.2010 09:00 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    ne, jen me pobavila shodnost argumentace :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.1.2010 10:26 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jaká argumentace?
    kyknos avatar 3.1.2010 12:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    že neslavím vánoce proto, že bych věřil, že se Stalin narodil 24. nebo 25. 12., ale proto, že se prostě narodil, je jedno kdy. Že se to slaví zrovna 25., 26. a tak je nejspíš navázání na starší tradice vokolo slunovratu a tak, možná ještě něco, historie je zmatečná...
    zhruba takhle :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.1.2010 19:34 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    To on řekl? Nechápu vůbec, o co ti jde v tomto threadu... udělal jsem ti něco, nebo...?
    kyknos avatar 3.1.2010 19:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    rekl. proste jen vanocni vzpominka z mladi :) mylil se stejne jako ty, jen inverzne :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.1.2010 22:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    V čem se podle tebe mýlím?
    kyknos avatar 4.1.2010 00:07 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    ze vanoce jsou krestanske svatky
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    4.1.2010 21:38 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Ále, ve to čert, na tom netrvám. Všimni se ale, že v tomto threadu jsem neříkal, že vánoce jsou křesťanský svátek, jen jsem vysvětloval jak a proč je křesťané slaví... Řekl bych, že slovo 'Vánoce' pochází (čistě etymologicky) z křesťanského kontextu, nicméně svátek, který označuje je samozřejmě mnohem starší, s tím souhlasím, řekl bych, že pochází až z temných hlubin pravěkého animismu ;-)

    Bylo by pro tebe přijatelné tvrzení, že vánoce jsou(mohou být) také(nejen) křesťanský svátek, v křesťanském kontextu či pro křesťany?
    Dalibor Smolík avatar 5.1.2010 13:41 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Vánoce jsou křesťanské svátky. Jiná věc je, jak vznikly, zda se přizpůsobily historické (ne)události tak, aby se slavily v určitém ročním období, třeba na dobu, kdy je tma a zima, beznaděj atd..
    Svátky podobného typu jsou na celém světě. U nás se např. slaví dušičky 2.11., v Thajsku existuje svátek Loi Krathong, kde se pouštějí svíčky po vodě pro mrtvé duše, je to zhruba počátkem listopadu... podobnost čistě náhodná... tak už to chodí :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 5.1.2010 13:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    jiste, jsou krestanske stejne jako ateisticke, komunisticke nebo treba pohanske :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Dalibor Smolík avatar 5.1.2010 13:53 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Tak to určitě souhlasím :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    kyknos avatar 5.1.2010 15:21 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Stalinovy naroizeniny se o Vanocich slavi dodnes, nedavno jsme tu o tom psal. Je to stejne relevantni jako Jezisovy narozeniny :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    5.1.2010 16:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    A co Saturnovy narozky? Snad se na něj nezapomnělo, chudáka ;-)
    Dalibor Smolík avatar 5.1.2010 18:09 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    No vždyť jo, i skutečné datum narození báťušky Stalina je neznámé, taky se to upravovalo (nejenom jméno) :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    1.1.2010 20:45 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    > I v Izraeli padál sníh a padá i nyní. Vyjímečně, i když v těch horách možná častěji. Pochybuju, že by tam ovce nepřežily.

    současné počasí (rámcově)
    Bhakti avatar 29.12.2009 16:57 Bhakti | Kněžnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    chtel jsem, ale co myslite?................NEMEL HO TAM !

    :)
    Black.Stone avatar 29.12.2009 18:42 Black.Stone | skóre: 7
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Pritelkyne me prekvapila osuskou s tuxem z butiku konkurencniho linuxoveho serveru... :)
    29.12.2009 20:45 krnoha | skóre: 10 | blog: prizpevy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?

    Nedostal. Stejně mám radši MacOS.

    hankey avatar 29.12.2009 21:51 hankey | skóre: 16
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Nesmuť, já dostal taky nový Mac :-)
    data jsou pouze dvojí: na záloze a ve věčných lovištích
    31.12.2009 09:31 klop
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Tak nejsi sám, já taky.
    29.12.2009 21:45 imploder | skóre: 11
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Linuxový ne, ale vůbec mi to nevadí, dostal jsem dárek symbianový (taky OS :))
    Dalibor Smolík avatar 30.12.2009 12:56 Dalibor Smolík | skóre: 54 | blog: Postrehy_ze_zivota | 50°5'31.93"N,14°19'35.51"E
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Příloha:
    Dostal jsem takového tučňáka :-), jestli se to dá považovat za linuxový dárek :-)
    Rozdíly v řeči a ve zvyklostech neznamenají vůbec nic, budeme-li mít stejné cíle a otevřená srdce.
    Jendа avatar 30.12.2009 19:41 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jé, máš stejné minilaskonky jako jsme měli my :-).
    Drom avatar 31.12.2009 00:14 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    lol
    30.12.2009 21:02 Numirium
    Rozbalit Rozbalit vše supr vanoce :)
    Mi to neda, rodina uz leta chape, ale letosni vanoce, to byla uroda :) ... tux na placce se spendlikek na pripnuti, plysovy tucnak, predlozka pred vanu (tu uz mam druhou :), tucnaci samolepky a tucnakovity privesek na klice ... ufff :)
    dan.h avatar 31.12.2009 11:06 dan.h | skóre: 8 | blog: K8_blog | okr. Písek, město Čimelice, obec Nerestce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jo, nová verze OpentTTD.

    Můj notebook dostal k vánocům od vývojářů jádra mou kompilací kernel 2.6.32.2. Běžel až na 4. kompilaci :-D
    dan.h avatar 31.12.2009 19:14 dan.h | skóre: 8 | blog: K8_blog | okr. Písek, město Čimelice, obec Nerestce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Mimochodem, našel Amigapower pod stromečkem ten kočkonos? :-D
    Jendа avatar 31.12.2009 21:29 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Ode mě ne :-).
    kyknos avatar 3.1.2010 09:18 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    btw, hezka paticka :) kdo to tu vykladal, jak je krestanstvi neskodne? :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.1.2010 10:25 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Možná by nebylo od věci si přečíst ten příspěvek, na kterej patička odkazuje. Není dlouhej. Zjištíš pak, že nejde o křesťanství, ale o jakékoliv náboženství.
    kyknos avatar 3.1.2010 13:49 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jako ze by v katolickem irsku chranili treba druidy nebo budhisty, jo? :) Hele, vyzkousime to, ty budes v namesti v Dublinu chodit s nejakym transparentem urazejicim jezise a ja s transparentem urazejicim treba Wotana, schvalne, kdo tam vydrzi dyl :)

    Mluvime o zemi, kde katolici stale muci a vrazdi, ne o Praze :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    3.1.2010 19:46 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jako ze by v katolickem irsku chranili treba druidy nebo budhisty, jo? :)
    Ano, ten zákon to tak říká. Jak ale Irové hodlají ten zákon (zne)užívat, to opravdu nevím. Že to je ale celé vina a záměr zlých křesťanů, to je mi jasné dopředu a nepotřebuju na to téma rozvádět 100-příspěvkovou diskusi...
    kyknos avatar 3.1.2010 20:02 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    vhledem k tomu, ze v irsku staci nejen nebyti krestan, ale i byti krestan nespravne znacky, aby ti podrizli krk nebo vyhodili do vzduchu, iluze si delat neni treba

    pravda je, ze to maji o neco diplomaticteji formulovano, nez rekove, u kterych je to psano natvrdo :) na druhou stranu irove maji narozdil od reku asi skutecne vetsinu populace krestanskou
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Jendа avatar 3.1.2010 20:14 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Ano! Značka! To je ten výraz. Nikdy jsem nevěděl, jak to pojmenovat, používal jsem „příchuť“.
    3.1.2010 22:52 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    vhledem k tomu, ze v irsku staci nejen nebyti krestan, ale i byti krestan nespravne znacky, aby ti podrizli krk nebo vyhodili do vzduchu, iluze si delat neni treba
    To není ničeho ukazatel - v Irsku v některých oblastech stačí být polák nebo němec, nebo stačí říct něco co se někomu nelíbí a podříznou ti krk. Oni už maj takovou povahu...
    4.1.2010 21:40 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Já ale jinak v zásadě souhlasím, je pravda, že čistě z toho faktu, že je v Irsku tolik křesťanů, vyplývá, že ten zákon bude pravděpodobně zneužit právě ve prospěch tohoto náboženství. Ikdyž islámu davám odobně taky velkou pravděpobnost... což je ale z bláta do louže, že...
    Jendа avatar 3.1.2010 17:42 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Díky za pochvalu patičky, ale osobně bych byl radši, kdyby takovéto zákony neexistovaly…

    Mimochodem možná jsi propásl tento super komentář :-).
    Jendа avatar 3.1.2010 17:43 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Jo už jsem si vzpomněl, na co jsem chtěl odkázat: Nový ateismus a jeho kritici
    kyknos avatar 3.1.2010 18:41 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    :DDD clovek zere, chlasta, soulozi, zvraci a uplne zapomina flamovat a kontrolovat, zda maji vsichni na internetu pravdu

    takhle by to neslo :))))
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    31.12.2009 14:39 s
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    Bylo by super i kdybych ten linuxuvej dárek nedostal ale brácha dostal pc hru která byla víc náročná než jeho ntb zvládne takže jsem byl nucen nainstalovat na svém ntb windows :( Takoví opožděný dárek to pro mě bude až windows smažu.
    1.1.2010 23:33 monte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Našli jste pod stromečkem linuxový dárek?
    MANDRIVALINUX 2010 CZ :P

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.