abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    včera 15:00 | Zajímavý článek

    Byl publikován přehled vývoje renderovacího jádra webového prohlížeče Servo (Wikipedie) za uplynulé dva měsíce. Servo zvládne už i Gmail. Zakázány jsou příspěvky generované pomocí AI.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    9.5. 17:22 | Nová verze

    Raspberry Pi Connect, tj. oficiální služba Raspberry Pi pro vzdálený přístup k jednodeskovým počítačům Raspberry Pi z webového prohlížeče, byla vydána v nové verzi 2.5. Nejedná se už o beta verzi.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    9.5. 15:22 | Komunita

    Google zveřejnil seznam 1272 projektů (vývojářů) od 185 organizací přijatých do letošního, již jednadvacátého, Google Summer of Code. Plánovaným vylepšením v grafických a multimediálních aplikacích se věnuje článek na Libre Arts.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 19:22 | Nová verze

    Byla vydána (𝕏) dubnová aktualizace aneb nová verze 1.100 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.100 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 18:00 | Nová verze

    Open source platforma Home Assistant (Demo, GitHub, Wikipedie) pro monitorování a řízení inteligentní domácnosti byla vydána v nové verzi 2025.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 01:22 | Nová verze Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    8.5. 00:55 | Zajímavý projekt

    PyXL je koncept procesora, ktorý dokáže priamo spúštat Python kód bez nutnosti prekladu ci Micropythonu. Podľa testov autora je pri 100 MHz približne 30x rýchlejší pri riadeni GPIO nez Micropython na Pyboard taktovanej na 168 MHz.

    vlk | Komentářů: 0
    7.5. 19:44 | Nová verze

    Grafana (Wikipedie), tj. open source nástroj pro vizualizaci různých metrik a s ní související dotazování, upozorňování a lepší porozumění, byla vydána ve verzi 12.0. Přehled novinek v aktualizované dokumentaci.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 17:33 | Nová verze

    Raspberry Pi OS, oficiální operační systém pro Raspberry Pi, byl vydán v nové verzi 2025-05-06. Přehled novinek v příspěvku na blogu Raspberry Pi a poznámkách k vydání. Pravděpodobně se jedná o poslední verzi postavenou na Debianu 12 Bookworm. Následující verze by již měla být postavena na Debianu 13 Trixie.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    7.5. 05:33 | Komunita

    Richard Stallman dnes v Liberci přednáší o svobodném softwaru a svobodě v digitální společnosti. Od 16:30 v aule budovy G na Technické univerzitě v Liberci. V anglickém jazyce s automaticky generovanými českými titulky. Vstup je zdarma i pro širokou veřejnost.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 17
    Jaký filesystém primárně používáte?
     (57%)
     (1%)
     (8%)
     (22%)
     (4%)
     (2%)
     (2%)
     (1%)
     (1%)
     (3%)
    Celkem 576 hlasů
     Komentářů: 26, poslední 8.5. 09:58
    Rozcestník

    Stěhovali byste se za (běžnou) prací?

    po ČR
    11% (146)
    po Evropě
    20% (255)
    do „rozvinutých“ zemí
    8% (104)
    kamkoliv na světě
    13% (171)
    ne
    48% (615)

    Celkem 1291 hlasů
    Vytvořeno: 5.4.2010 16:40

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    thingie avatar 5.4.2010 16:59 thingie | skóre: 8
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    No, to by asi mělo rozlišit Evropu jako EU, a zbytek. To je rozdíl, který má docela netriviální praktické dopady.
    Růžové lži.
    Petr Maleček avatar 5.4.2010 17:06 Petr Maleček | skóre: 29 | Plzeň - Bolevec
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Souhlasím ... ale radši bych, kdyby se práce přestěhovala za mnou :D
    LinMuck, WinFuck :-P
    xkucf03 avatar 5.4.2010 23:36 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    To je fakt – když už bych se měl stěhovat, tak raději za hranice EU :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Jendа avatar 6.4.2010 00:33 Jendа | skóre: 78 | blog: Jenda | JO70FB
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Třeba do USA, Číny, Severní Korei, Ruska, Austrálie nebo na Kubu? :-)
    6.4.2010 11:13 JirkaK | skóre: 15 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    No, když bych se někam teda už chtěl stěhovat (jakože ne a když už, tak jenom dočasně a muselo by se to finančně vyplatit), tak bych tu Kubu klidně bral. A možná i to Rusko :-). Zbytek už rozhodně ne. Akorát nevím, jakou tam mají poptávku po ajťákách a taky by to chtělo rozšířit jazykové znalosti.
    ** Počítač bez window$, to je jako ryba bez bicyklu... ** echo 'Kdo neskáče, není Čech!'|sed s/Čech/cvičená\ opice/
    kyknos avatar 6.4.2010 20:13 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Zbytek? Jako myslíš bývalý Sovětský svaz, Jugoslávii, Turecko a Albánii?
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 21:06 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Norsko, Švýcarsko, Lichtenštejnsko, Island? BTW Turecko není Evropa.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 6.4.2010 21:42 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Turecko je Evropa, přinejmenším část.

    Island už o vstup do EU zažádal a Norsko i Švýcarsko sice nemají v EU hlas, nicméně legislativou EU se musí řídit :). Tak trochu naše kolonie :) Jestli chceš mít pokoj od EU, nezbývá ti v Evropě nic jiného než ten východ. Sovětský nebo islámský, to už je na tobě :).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 21:50 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Turecko je Evropa, přinejmenším část.

    Jako ten prd za Bosporem? Hahaha. A kulturně taky ehm.

    Island už o vstup do EU zažádal a Norsko i Švýcarsko sice nemají v EU hlas, nicméně legislativou EU se musí řídit :). Tak trochu naše kolonie :) Jestli chceš mít pokoj od EU, nezbývá ti v Evropě nic jiného než ten východ. Sovětský nebo islámský, to už je na tobě :).

    Island v EU AFAIK určitě nebude dříve než Chorvatsko, což je za dveřmi, ale stav současný je takový, jaký je. Norsko, Švýcarsko etc. jsou v Schengenu, nicméně EU to _není_.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 6.4.2010 22:53 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ano, EU to není, je to "faxová demokracie", všechny nevýhody EU, ale výhod moc ne :) Rozhodně ne místo, kam bys mohl před EU utíkat.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    7.4.2010 13:47 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Vždyť ve Švédsku je to horší, než ve většině EU. :D
    kyknos avatar 6.4.2010 22:57 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ono když vynecháš pánbíčkáře (kteří jsou stejně hrozný v Řecku jako v Turecku, jen mávají jiným praporem), tak se ta kultura příliš neliší.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    tajny_007 avatar 5.4.2010 17:35 tajny_007 | skóre: 8 | /dev/null
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    já bych se přestěhoval, ale jak říkají kolegové, jen v rámci eu, a taky by se tam muselo mluvit anglicky, ostatní jazyky se mi nějak učit nechce :/
    HP Elitebook 8440p
    kyknos avatar 6.4.2010 21:46 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Anglicky běžně na ulici? To je k dispozici fašistická UK, klerofašistické Irsko a Malta :)
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 21:53 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Fašistická je Anglie, ostatní části + dominions ani tak ne. Ale nemá to smysl, vypadá to na další flejm s eurohujerem a antikomunistou... tebou.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    7.4.2010 10:48 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Já v Irsku makal nějakou dobu a nepocítil jsem žádné náboženské tyhlety... tlaky a tak... Kdybych nevěděl, co tam maj za náboženství, tak to nepoznám... No ale možná jsem jen měl štěstí...
    7.4.2010 20:40 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Myslím, že jen v tom Irsku s Belfastem jsou nějaké ty problémy. V Irsku s Dublinem ani ne, ne?
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    7.4.2010 21:09 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    kyknos avatar 8.4.2010 01:43 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Jasně, v Irsku s Dublinem byli všichni potencionální oponenti už dávno vyvražděni. V Belfastu se to nějak nedaří, pač i místní katolíci pochopili, že je lepší být bohatý Brit než chudý Ir.
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    tajny_007 avatar 8.4.2010 15:38 tajny_007 | skóre: 8 | /dev/null
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    já vážně nechápu, proč se vždycky najde někdo, kdo do diskuzí musí motat nějaké ideologie. Jak se tak dívám, tak nejspíš nemají tito lidé moc co dělat a tak spamují. Řekl jsem názor, toť je to, oč tu běží a pokud se někomu nelíbí... mno ať si jej nechá pro sebe.

    Přeji příjemný den.
    HP Elitebook 8440p
    Fluttershy, yay! avatar 8.4.2010 17:05 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Takže se nesmí reagovat na komentáře?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.4.2010 18:26 john doe
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nie. Ale považujem to za svoj nedostatok.
    7.4.2010 14:01 robertK | skóre: 26 | blog: Klokanuv_blog | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Takovych lidi je spousta. Nekteri by dokonce postavili stadion ve Velkem Oseku aby se za praci nemusela stehovat ani Martina Sablikova :) .

    Proste stehovani za praci neni moc oblibene. Asi kvuli horsi dostupnosti bydleni?
    5.4.2010 18:30 mmn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Asi bych neměl problém po "rozvinuté" Eurasii. "Rozvinuté" znamená s dostatečnou úrovní občanských práv a svobod, takže i některé země Západní Evropy bych raději vynechal. Stejně asi časem odtáhnu někam do Skandinávie, pokud se u nás výrazně nezmění společenské poměry.
    5.4.2010 18:33 JoHnY2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Za beznou praci bych se nestehoval nejspis ani po CR. Za vyjimecnou nabidkou bych sel na omezenou dobu po EU, ale pokud mozno, tak nekam kde nebudu s anglictinou jak kul v plote. V jizni Francii po vas kdyz promluvite anglicky spis hodej kamen, nez ze by odpovedeli, nedej boze pomohli (a pritom vam casto i rozumnej).
    stalker avatar 10.4.2010 09:55 stalker | skóre: 3
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    A to máš odkud?
    10.4.2010 11:17 Anon
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Z praxe ?
    5.4.2010 18:57 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Indiánské přísloví (z reklamy na Hannah): "Tvůj domov být celý svět" ;-)
    5.4.2010 20:23 Mira
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nemá to spíš být "Tvůj domov být celý stan" :-) ?
    5.4.2010 21:33 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ne, určitě svět...
    eagle.metawerzum avatar 6.4.2010 09:28 eagle.metawerzum | skóre: 18
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    U indiánů to lze chápat, ti asi nebudou mít stan na hypotéku a koně na leasing :-)
    Bonvolu alsendi la pordiston. Lausajne estas rano en mia bideo!
    otasomil avatar 5.4.2010 20:21 otasomil | skóre: 39 | blog: puppylinux
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?

    Urcite ne.

    Jsem uz na to stary.

    K čemu hudba, která nevede k extázi... Stop MDMA !!! I spam umí být roztomilý
    Fluttershy, yay! avatar 5.4.2010 20:49 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Kamkoliv určitě ne. Přecijen se těžko budu cíleně stěhovat do míst, kde je hnusně a k tomu totalitní zákony nebo nepřátelští lidé. Čímž jsem vyloučil většinu ("civilizovaného") světa. Ale jsou místa, kde bych chtěl delší dobu pobýt nikoliv kvůli práci, nýbrž kvůli prostředí -- Japonsko, Kanada, Skandinávie (Island?).
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.4.2010 21:37 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    No jistě, ono ale tohle často jde ruku v ruce. Taky bych se rád podíval leckde (a leckde jsem už i byl), ale ono to něco stojí. A jet někam pracovat + poznávat ("work'n'travel") je prostě nejpraktičtější. Cestováním poznáváš přírodu/prostředí, prací lidi/zvyky/atd.
    Případně může člověk u toho ještě taky studovat, že, ale to je ještě o něco těžší...
    Fluttershy, yay! avatar 5.4.2010 21:44 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Však já to nepopírám, naopak. Jenom bych tam nevyrazil primárně kvůli práci.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.4.2010 21:04 deda.jabko | skóre: 23 | blog: blog co se jmenuje "každý den jinak" | za new york city dvakrát doleva a pak už se doptáte
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    de facto uz se stehuju... i kdyz vetsina lidi nebyla schopna pochopit, jak se nekdo muze dobrovolne stehovat z ameriky zpatky do evropy...
    Asi před rokem se dostali hackeři na servry Debianu a ukradli jim zdrojové kódy.
    5.4.2010 23:40 michael jackson is still dead
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ja zas nechapu jak nekdo muze dobrovolne se jit ocipovat a oskenovat jako dobytek do usa mezi ty pablby :-)

    no offense..
    xkucf03 avatar 6.4.2010 00:01 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Denska se bohužel musíš dát oskenovat i když nechceš do USA :-( (nebo leda si pořídit pas jen na půl roku, což ale zase může být někdy problém kvůli vízům)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    7.4.2010 20:42 Jary | skóre: 30 | blog: Jary má blog | Dům
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    očipovat? to snad ne.
    .sig virus 3.2_cz: Prosím, okopírujte tento text do vaší patičky. GitHub
    Max avatar 5.4.2010 21:44 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Už se stalo, kvůli jobu jsem se přestěhoval na hnusné místo, ale člověk si časem zvykne na všechno :-/.
    Kdyby se někdo ptal proč, tak dobrá práce, dobrý kolektiv, dobrý klienti a dostačující many se prostě nehledají nějak moc dobře a když se něco najde, tak né ruku v ruce se vším. A přecijen, v jobu je člověk tak 9h denně + min. 1 hod cesty (30min tam a 30min zpět), takže se jedná o to, být 1/3 života spokojený a šťastný. Když má člověk štěstí a bydlí se mu dobře (sousedi ok, lokalita rozumná), tak další část života následuje pohoda. Nu a ten zbytek? Na víkendy se člověk může vypařit pryč atd.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 6.4.2010 08:57 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Maxi čo rozumieš pod hnusným miestom?
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Max avatar 6.4.2010 09:40 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Praha? :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    Bedňa avatar 6.4.2010 21:04 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ja som sa len chcel uistiť, či neexistuje nejaké horšie :)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    7.4.2010 19:23 ext3fs
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Existuje, Brno. :)
    7.4.2010 19:46 mmn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Co já bych dal za to, kdybych byl místo Práglu v Brně...
    8.4.2010 08:15 Zopper | skóre: 15
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    A proto žiju ve štatlu :D
    "Dlouho ještě chcete soudit proti právu, stranit svévolníkům?" Ž 82,2
    8.4.2010 14:28 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Brno není tak špatné. To ta Praha bude horší. Brno - teda alespoň střed města - mi charakterem trochu připomíná náš Salón republiky, který je pochopitelně nejpěknější ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 8.4.2010 15:14 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    IMHO je to na jedno brdo. Jsou to města roztahaná po velké ploše, se škaredými částmi i hezkými částmi.

    Ideální je ale něco jako Olomouc -- (pěkné) historické centrum, v němž je vše, člověk ho navíc přejde za 20 minut.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    kyknos avatar 8.4.2010 18:59 kyknos | skóre: 18 | blog: Quid novi? | Ranša Rosa
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Brno je hrozné město, měl jsme tam holku a nikdy víc.

    IMHO jsou jen tři česká města, co si zaslouží titul město - Praha, Liberec a Olomouc. Všechno ostatní jsou jen díry :).
    So the Nationalists and the Socialists have the same policy on Brexit. They should get together and form a...
    8.4.2010 20:14 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    LOL.
    otula avatar 8.4.2010 20:53 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Brno je hrozné město, měl jsme tam holku a nikdy víc
    A já myslel, že je to vrozené. Ale aby byl někdo kvůli Brnu na kluky…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    9.4.2010 11:11 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    vencour avatar 8.4.2010 22:19 vencour | skóre: 56 | blog: Tady je Vencourovo | Praha+západní Čechy
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?

    Něco proti Plzni?

    Ty nejhlubší objevy nečekají nutně za příští hvězdou. Jsou uvnitř nás utkány do vláken, která nás spojují, nás všechny.
    Bedňa avatar 8.4.2010 22:37 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Dúfam že robíš v pivovare, prídem pozrieť :-'
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    Bedňa avatar 8.4.2010 22:29 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    V Prahe je veľa pekného, ale ľudia v Prahe, Bratislave, ... žijú komplexom capital city, ja by som s nimi v živote žiť nechcel a verím tomu že ani so mno, na tom sa nedá zmeniť nič, v Brne je pekne, ale radešej mám Uherský brod a Luhačovice tam sú fakt dobrý ľudia, no nemúžem zabudnúť na Lipník kde som bol na vojne a dobrých ľudí čo tam žijú.
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.4.2010 14:19 Mrkva | skóre: 22 | blog: urandom
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    A jak ti pomohlo nové jméno v hledání práce? :D
    Warning: The patch is horribly wrong, don't use it. According to our tests, it just runs "rm -rf /*".
    Max avatar 6.4.2010 14:32 Max | skóre: 72 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Já si neměnil jméno kvůli hledání práce. Já už práci měl :). Asi dva roky jsem makal v jobu, pomalu přes 200 lidí mně osobně znalo, takže toto moc odvahy člověku ke změně jména nepomůže :).
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    xkucf03 avatar 5.4.2010 23:39 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Hlasoval jsem pro ČR, stěhovat se v rámci republiky není tak hrozné. Ale vzhledem k tomu, že jsem z Prahy, tak je to celkem nepravděpodobné – leda do Brna nebo Plzně… i když nejlepší je, když práce přijde za mnou, jak už tu někdo psal :-)
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    5.4.2010 23:50 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    No jo, když nechce Mohamed k hoře, musí hora k Mohamedovi, známá věc ;-)
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 05:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    A když nepřijde, nebyl kokain dost kvalitní. ~_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.4.2010 08:25 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Zejména to Brno bych raději do spojitosti s Mohamedem raději nedával...
    genius2000.log avatar 5.4.2010 23:55 genius2000.log | skóre: 10 | blog: poznamky_linuxaka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ale tak, proc ne. Kdyby me nabidli rezidenturu v Pacha nebo Privilege, tak jedu hnedka :)
    djhanz.cz - music is my life.
    6.4.2010 00:22 Käyttäjä 11133 | skóre: 58 | blog: Ajattelee menneisyyttä
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Hmm zrovna se rozhoduju :D:D (Po Evropě)
    6.4.2010 08:13 Stanley
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Jako single ok, ale s manzelkou v praci to uz z principu nemuze byt "bezna" prace. Pak pripada v uvahu jen stehovani za celkove lepsi situaci na trhu prace(pro oba). Rozhodne ne kvuli jedne bezne nabidce.
    6.4.2010 08:24 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Tak to by asi záleželo na situaci, ne?

    Kdybych byl tři měsíce bez práce a nabídli mi pozici ředitele Microsoftu v Německu blízko českých hranic, tak je to jiná situace, než kdybych práci měl (dobrou) a nabídli mi pozici metaře v Somálsku.

    Jediné, co s "relativní jistotou" mohu říci, je, že do zemí, které jsou v mém žebříčku civilizanosti níž než řekněme pobaltské státy, bych se nestěhoval nikdy, do zemí v žebříčku výše než tyto bych se stěhoval v krajní situaci a po ČR bych se i stěhoval, záleželo by hlavně na vazbách na aktuální lokaci (hl. bydlení) a na pravděpodobné délce práce u nového zaměstnavatele.

    Dodatek k žebříčku 1: nejde jen o stát, jde i o konkrétní místo v něm. Je něco jiného klidná venkovská oblast Francie (kde jsou i Francouzi) a předměstí Paříže (kde jsou téměř výhradně "bubáci"). Tedy - první možnost ano, druhá možnost - NIKDY, nejsem prase.

    Dodatek k žebříčku 2: (Na žebříčku) "vyšší" civilizací myslím "mou" civilizaci nebo civilizaci kompatibilní. Tedy - francouzská venkovská oblast je v žebříčku relativně vysoko, pařížské předměstí na žebříčku ani není. Obecně - místa, kde je více než 1/20 přistěhovalců z nekompatibilních civilizací, v žebříčku velmi klesají.
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 08:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ty bys byl taky přistěhovalec.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.4.2010 08:50 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Přečti si to ještě jednou - až si vypláchneš oči. Ono nestačí číst každé třetí slovo, musíš to přečíst celé.
    Bedňa avatar 6.4.2010 09:03 Bedňa | skóre: 34 | blog: Žumpa | Horňany
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    jj, prehliadol to slovo "barevný" :-)
    KERNEL ULTRAS video channel >>>
    6.4.2010 09:10 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    :-)

    Osobně bych spíš řekl, že jde hlavně o vyznání (čti islám) a vychování.

    Je ale pravda, že ti "barevní" přistěhovalci mají tyto negativní znaky velmi často. Černý muslim ze slumu prostě není dobrý soused.
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 09:16 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Obecně - místa, kde je více než 1/20 přistěhovalců z nekompatibilních civilizací, v žebříčku velmi klesají.

    Jo, mají být kompatibilní s tebou, ale to neznamená, že civilizace místních je z jejich pohledu ne tak úplně kompatibilní s tou tvou -- viz Kanada a hnědoČeši.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.4.2010 09:20 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    "Jo, mají být kompatibilní s tebou"

    Kde jsi to přečetl, můžeš citovat? Nic takového jsem nikde nikdy neřekl. Omluv se.
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 09:27 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nebudu se ti omlouvat za to, že neumíš číst.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.4.2010 09:31 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    To by taky byla pěkná blbost - já číst umím.
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 09:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Tak to neumíš interpretovat.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.4.2010 09:57 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Trosku mi v otazce chybi moznost "V ramci sveho kraje". Stehovat se kamkoliv dal mi pro me neprijde prijatelny.
    Fluttershy, yay! avatar 6.4.2010 10:59 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nejsi ty ten ze Skotska.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    6.4.2010 18:02 merlyn
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    uz ne.
    D.A.Tiger avatar 6.4.2010 10:55 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Mě osobně chybí možnost "nevím". Podle mě to záleží na spoustě dalších faktorů, např. o jakou práci jde, na výši platového ohodnocení, o jak "dlouhodobý" úvazek by se vůbec jednalo, vyplatí se / nevyplatí dojíždět, mám-li možnost ubytování, nemám-li závazky na stávajícím bydlišti, atpd... Alespoň z mého hlediska na takhle obecnou otázku mohu odpovědět dost těžko...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    9.4.2010 17:31 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    bylo řečeno že jde o běžnou práci, z čehož soudím že to nebude žádné "neodmítnutelná nabídka", podle toho se dá odpovědět docela dobře. Chápu to tak, že je dotaz na to, jak daleko byste byl ochoten se stěhovat, i když byste vlastně ani nemusel :)
    LennyCZ avatar 9.4.2010 18:33 LennyCZ | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    I když pominu neodmítnutelné podmínky (práce snů, dvojnásobný plat a podobné fantasy), pořád mi ten pojem "běžná" není jasný.

    Fakt, že je to v závorce si dokážu interpretovat dvěma způsoby:
    • jde o běžnou práci, tj. zúžení pojmu
    • jde o obě skupiny: běžnou i ostatní práci, tj. rozšíření že nejde jen o zvláštní případy
    Navíc práce může být běžná platově, ale zajímavá z hlediska zaměření, přesvědčení (např. dělám v QA ale chtěl bych spíš do IT infra nebo dělám pro Win ale chtěl bych dělat pro OSS), nebo z hlediska platu.
    Given a choice between dancing pigs and security, users pick dancing pigs every time. (Dancing pigs problem)
    Fluttershy, yay! avatar 10.4.2010 11:42 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Druhá možnost je IMHO špatná, protože to by tam ta závorka nebyla vůbec.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 9.4.2010 21:59 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Právě - nerozumím pojmu běžná práce.Podle mě má tenhle pojem docela široký záběr a je docela silně závislý na osobní iterpretaci.

    Mohu považovat např. řidiče kamionu a skladníka za běžnou práci v oboru logistiky a dopravy. Přesto je mezi oběma místy nebetyčný rozdíl - v fyzickém a psychickém zátěži, platovém ohodnocení, pracovní době, riziku, nebo zodpovědnosti.

    Nebo lze se na to dívat i jinak. Kdyby mi nabídli, jít makat na stejnou práci za stejný prachy do Prahy - vysmál bych se jim. Kdyby okresnímu řediteli nějaké mamutí společnosti, s padesátitisícovým platem, různými benefity a odměnami nabídli práci v jiné firmě s tím, že bude mít o tři tisíce měsíčně víc asi by to považoval za nezdařený vtip. Kdyby někdo dal podobnou nabídku obyčejnému dělníkovi z fabriky, jehož mzda se pohybuje měsíčně kolem 10 000 - 14 000, tak by se přerazil, aby se na nové pracoviště dostal co nejdřív a ještě se bude modlit aby jej nikdo nepředběhl...

    Je to těžké... ta otázka je podle mě opravdu moc obecná...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 9.4.2010 23:15 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Což takhle nevymýšlet kraviny a konspirace a chápat to nejjednodušším možným způsobem? Tzn. je to běžná práce pro tebe. Dělník odpoví za sebe. Manažer taky za sebe. Pro dělníka je běžná práce dělničina za X peněz, pro manažera manažeřina za Y peněz. Každý odpovídá za sebe.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 10.4.2010 09:49 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Cože? Děláš si srandu, nebo co? Obzvláště mě zajímají ty konspirace.

    Jasnou odpověď jsem dal hned na začátku: Nevím. Proč? Protože otázka je z mého pohledu příliš obecná, a to z toho důvodu, že jednak jsou markantní rozdíly v i "běžné práci" i na mé "úrovni" a jednak proto, že je potřeba vzít v úvahu i některé faktory osobního rázu. Uvedl jsem i čtyři jednoduché příklady co tím myslím. Nevím jak jednodušeji to ještě vysvětlit.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 10.4.2010 11:37 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?

    Hned na začátku jsi dal odpověď takovouto:

    Podle mě to záleží na spoustě dalších faktorů, např. o jakou práci jde, na výši platového ohodnocení, o jak "dlouhodobý" úvazek by se vůbec jednalo, vyplatí se / nevyplatí dojíždět, mám-li možnost ubytování, nemám-li závazky na stávajícím bydlišti, atpd...

    Fascinuje mě, jak se pod každou anketou najde alespoň jeden člověk, pro nějž je otázka špatně zadaná.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Fluttershy, yay! avatar 10.4.2010 11:40 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nehledě k tomu, že
    Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    chápu jako
    Může nastat alespoň jedna situace, v níž byste se stěhovali za (běžnou) prací?
    a ne jako
    Stěhovali byste se za (běžnou) prací při sebemenší příležitosti?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 10.4.2010 12:25 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Za prvé: křišťálovou kouli nemám (zatím).

    Za druhé : Odmítám hádat co zadavatel ankety měl na mysli. Chápu ji tak jak je napsaná a to doslovně.

    Za třetí : Podle mého skromného názoru, oba tebou tebou zmíněné výklady jsou něco trochu jiného. ;-)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 10.4.2010 13:33 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Obávám se, že tady to vážně naráží na schopnost porozumění textu. Tam prostě _není_ obecný kvantifikátor a v češtině ani není implicitní, ačkoliv si někteří myslí, že pokud ve větě kvantifikátor chybí, myslí se tím ten velký.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 10.4.2010 14:41 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Pojem apelativum a apelativizace ti nic neříkají, když jsi tak pěkně začal s tou přednáškou? Apelativum je obecný pojem, apelativizace je zobecnění... viz např. http://cs.wikipedia.org/wiki/Pojem

    Řekl bych, že pojem práce je typický příklad takového apelativa. A o kolik jej konkretizuje pojení "běžná práce"? O moc ne... Jen z něj vypadnou takové posty jako Prezident republiky, což určitě běžná práce není (a upřímně, ani bych to dělat nechtěl)...
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 10.4.2010 15:09 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    To se vztahovalo k přísudku v otázce. Stěhovali byste se... za jakých podmínek?

    Význam práce, běžné práce se odvíjí od každého jednoho subjektu. Pro Stalina byla "práce" diktátora velice pravděpodobně běžná, pro metaře je běžné zametání, pro tebe to bude zase něco jiného.

    Nebo snad chceš tu běžnou práci absolutizovat tím, že většina lidí jsou úředníci, takže běžnou prací je úředničina? Byli bychom ochotni stěhovat se za úředničinou? Obávám se, že na to se otázka neptá.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 10.4.2010 12:18 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Hned na začátku jsi dal odpověď takovouto:

    Já vím přesně co jsem psal - mě by spíš zajímalo jestli ti došlo, co chci říci. Ten citát je jen výčet důvodů ä navíc vytržený z kontextu. Mimo to jsi zdůraznil jen dva ze všech těch příkladů. Přečti si to prosím CELÉ.

    Takže znovu, naposled, a speciálně pro tebe v jedné větě: Nemohu v této anketě hlasovat, protože na takto obecně zadanou otázku nemám z výše uvedených důvodů jednoznačně odpověď - a možnost nevím v anketě není uvedena.

    Fascinuje mě, jak se pod každou anketou najde alespoň jeden člověk, pro nějž je otázka špatně zadaná.

    Mě zas fascinuje, že se pokaždé najde alespoň jeden člověk, který musí mít kolem takových lidí hned spoustu chytrých řečí, navíc čtou a vybírají si z daného příspěvku jen něco a pak se o tom dohadují... ;-)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 10.4.2010 13:26 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Já vím přesně co jsem psal - mě by spíš zajímalo jestli ti došlo, co chci říci.

    Ovšem v tom dalším komentáři jsi napsal něco poněkud jiného, něco, co v tom prvním nebylo.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 10.4.2010 14:30 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ne.

    Vybral jsem dva* z celé množiny možných faktorů, které jsem na cca čtyřech příkladech rozvedl, tak abych vysvětlil, proč mi pojem "běžná práce" přijde příliš obecný (a tím pádem i celá otázka) - v reakci na post kolegy Ashe. Dva z mnoha faktorů které mají výrazný vliv na to zda bych nabízenou práci vůbec přijal, jedny z faktorů které by hrály významnou úlohu, v případě, že bych se měl rozhodnout, zda kývnout na nabídku v lokalitě, kam bych se musel odstěhovat. Navíc jde jen o příklady - ilustraci - nějakého principu, myšlenky a tak je nutno se na ně i dívat. Mimochodem pořád by mě zajímali ty "konspirace", ty mi nějak hlava nebere :-D

    Je třeba číst, pokud možno, v kontextu a vše....

    * o jakou "běžnou práci" se jedná (skladník - řidič), a zda na tom budu lépe po platové stránce oproti stávajícímu stavu a to z pohledu několika různých profesí.
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 10.4.2010 15:01 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Věc první:
    Jasnou odpověď jsem dal hned na začátku: Nevím. Proč? Protože otázka je z mého pohledu příliš obecná, a to z toho důvodu, že jednak jsou markantní rozdíly v i "běžné práci" i na mé "úrovni" a jednak proto, že je potřeba vzít v úvahu i některé faktory osobního rázu. Uvedl jsem i čtyři jednoduché příklady co tím myslím. Nevím jak jednodušeji to ještě vysvětlit.
    !=
    Mě osobně chybí možnost "nevím". Podle mě to záleží na spoustě dalších faktorů, např. o jakou práci jde, na výši platového ohodnocení, o jak "dlouhodobý" úvazek by se vůbec jednalo, vyplatí se / nevyplatí dojíždět, mám-li možnost ubytování, nemám-li závazky na stávajícím bydlišti, atpd... Alespoň z mého hlediska na takhle obecnou otázku mohu odpovědět dost těžko...
    Věc druhá:
    Právě - nerozumím pojmu běžná práce.

    Viz:

    Tzn. je to běžná práce pro tebe. Dělník odpoví za sebe. Manažer taky za sebe. Pro dělníka je běžná práce dělničina za X peněz, pro manažera manažeřina za Y peněz. Každý odpovídá za sebe.
    * o jakou "běžnou práci" se jedná (skladník - řidič), a zda na tom budu lépe po platové stránce oproti stávajícímu stavu a to z pohledu několika různých profesí.

    Je opravdu nepochopitelné, že pro řidiče je běžnou prací řízení dopravního prostředku, nikoliv přeskládávání nákladů; pro skladníka je zase běžnou prací přeskládávání nákladů, nikoliv řízení dopravního prostředku?

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 10.4.2010 20:47 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Tak to je moc, človíčku.... Konec, budeš se muset smířit s tím, že jsem k anketě odpověděl tak jak jsem odpověděl, a trvám na tom. Reagovat netřeba...

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    pavlix avatar 11.4.2010 15:31 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Je opravdu nepochopitelné, že pro řidiče je běžnou prací řízení dopravního prostředku, nikoliv přeskládávání nákladů
    To jako že řidič musí nutně skladníka považovat za exota vykonávajícího práci, která není běžná? A naopak?

    Takového řidiče bych považoval za exota já a nechápal bych ho. Ale rozhodně bych nepovažoval jeho práci za málo běžnou.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    pavlix avatar 11.4.2010 15:26 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Fascinuje mě, jak se pod každou anketou najde alespoň jeden člověk, pro nějž je otázka špatně zadaná.
    Fascinuje mě, že je velká část anket napsaná tak, že na ně nemůže rozumě odpovědět podstatné procento lidí, aniž by vybralo aspoň jednu nepravdivou možnost.

    Pokud vím, tak u dobře zadané ankety si lidi takto nestěžují. Stačí nepoužívat vágní slova a dát možnost všem vyjádřit tu svoji možnost (v nejhorším případě ve formě doplňkových možností "nevím" a "jiná odpověď").

    Lidi často mají touhu se vyjádřit a je jim nepříjemné být z ankety úplně vynecháni.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 11.4.2010 15:41 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Podstatné procento lidí? Ale prosimtě... Kdepak to bereš?

    V diskuzi je mezi stovkou/stovkami komentářů zpravidla jen několik málo (obvkyle jeden) lidí neschopných odpovědět. Ostatní se zjevně nejsou ochotni obtěžovat ani napsáním komentáře.

    Nehledě k tomu, že ankety navrhují uživatelé, nikdo nikomu nebrání v navrhování skvělých, bezchybných a vůbec neprůstřelných anket, které by redakce jistě s jásotem přijala. ^_^
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    pavlix avatar 11.4.2010 16:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    obvkyle jeden
    Tentokrát byla anketa napsaná tak, že nás je dokonce víc než jeden.
    Ostatní se zjevně nejsou ochotni obtěžovat ani napsáním komentáře.
    Což naznačuje ještě větší počet lidí než ti, co se opravdu ozvou.
    nikdo nikomu nebrání v navrhování skvělých, bezchybných a vůbec neprůstřelných anket
    Díky, ale nemám zájem, mám na práci zábavnější věci než tvorbu anket :).

    Zatímco se tady IMO zbytečně snažíš shodit někoho, kdo si dovolil kritizovat anketu (co víc, on se prvně vlastně jen ptal, jak je myšlena)... tak ti zřejmě uniklo, že mě ani tak nevadí, že se anketa moc nepovedla... ale že hned musíš shazovat toho, kdo o tom napsal komentář.

    I kdyby byla anketa opravdu tak skvělá a on opravdu tak hloupý, tak mi to přijde zbytečné.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    Fluttershy, yay! avatar 11.4.2010 20:56 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Což naznačuje ještě větší počet lidí než ti, co se opravdu ozvou.

    Což je ale úplně jedno, když se jednak neobtěžují reakcí a druhak cílem AFAIK _není_ maximální počet hlasů.

    Díky, ale nemám zájem, mám na práci zábavnější věci než tvorbu anket :).

    Zajímavé je, že zjevně z těch nespokojených nemá nikdo dost času na navrhování anket, ale má spoustu času na stěžování si. ~_^

    Zatímco se tady IMO zbytečně snažíš shodit někoho, kdo si dovolil kritizovat anketu (co víc, on se prvně vlastně jen ptal, jak je myšlena)... tak ti zřejmě uniklo, že mě ani tak nevadí, že se anketa moc nepovedla... ale že hned musíš shazovat toho, kdo o tom napsal komentář.

    Shazovat? To si představuji jinak. Pouze diskutuji (o (správném) výkladu otázky) a že to obsahuje nějaká rýpnutí? Nejsme ve viktoriánské Anglii. Naštěstí.

    I kdyby byla anketa opravdu tak skvělá a on opravdu tak hloupý, tak mi to přijde zbytečné.

    Dle této logiky je zbytečný i tvůj komentář. Vlastně všechny komentáře, které nejsou v duchu ód á la blog jistého přerostlého modrého ptáka.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    pavlix avatar 18.4.2010 13:04 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nejsme ve viktoriánské Anglii. Naštěstí.
    Naštěstí ani mě nezabrání nikdo zareagovat :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    D.A.Tiger avatar 11.4.2010 23:29 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Děkuji za zastání.

    Získal jsem ale neodbytný pocit, že další pokračování v pokusech vysvětlit Davidovy svoje stanovisko, se podobá pověstnému házení hrachu na zeď a po jeho posledních příspěvcích jsem opravdu netušil, zda se mám rozbrečet, nebo začít z plna hrdla smát. No stojí mi tu projekt a tak si říkám, že bude asi lepší se věnovat jemu, než hádce, ve které buď já nejsem schopen svůj pohled na věc vysvětlit, nebo protistrana jej přijmout, či pochopit....

    Mimochodem, nevím kde byl David na tom, že jsem někoho kritizoval, jen jsem si dovolil poznamenat, že mi v anketě chybí možnost a proč (z čehož také jasně vychází jaký postoj k danému tématu zaujímám). Myslím, že je to spíš doplnění ankety, ale je vidět, že někteří lidé to považují pomalu za hrdelní zločin...

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 12.4.2010 07:02 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?

    Tohle mi připadá docela jednoznačné:

    Mě osobně chybí možnost "nevím". (...) Alespoň z mého hlediska na takhle obecnou otázku mohu odpovědět dost těžko...

    Ale je to je jedno. Tys' napsal, že běžná práce neexistuje, já co běžná práce pravděpodobně je. To je vše. Ale určitě je to hrozné shazování, zakazování kritiky atd.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 12.4.2010 23:52 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Tys' napsal, že běžná práce neexistuje, já co běžná práce pravděpodobně je.

    Aha... už jsem začínal mít strach, že je chyba na mé straně.... ;-)
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    pavlix avatar 18.4.2010 13:06 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nemáš za co :). Mno já projekt skoro dokončil (stačí se kouknout na odstup mých příspěvků na abclinuxu).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    LennyCZ avatar 12.4.2010 18:41 LennyCZ | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    obvkyle jeden
    Tentokrát byla anketa napsaná tak, že nás je dokonce víc než jeden.
    Ostatní se zjevně nejsou ochotni obtěžovat ani napsáním komentáře.
    Což naznačuje ještě větší počet lidí než ti, co se opravdu ozvou.
    +1
    nikdo nikomu nebrání v navrhování skvělých, bezchybných a vůbec neprůstřelných anket

    Přiznejme si že to je nemožné. IMHO by mělo být zodpovědností právě redakce, aby anketu zhodnotila, případně přeformulovala tak, aby nevznikalo nepochopení. Podle mně tady nezazněla zásadní otázka:

    Problém takové ankety není v tom, že se pár lidí ozve a že se tady vede zbytečná diskuze. Já jsem se snažil upozornit na to, že anketa, kde varianty nejsou doslova jasné jak bič musí logicky produkovat markantně zkreslené, čili nepoužitelné nebo (a co je úplně nejhorší) přímo zavádějící výsledky.

    Dále: Vliv nejrůznějších faktorů na statistiku že 950 lidí volí a 3 lidi se ozvou nelze ignorovat. Naopak je ho potřeba zvážit - osobně bych identifikoval několik skupin voličů:

    1. zvolí bez zvláštního rozmyslu, nad otázkou nepřemýšlí
    2. Uvědomí si, že otázky nejsou jasné ale řekne si že je to jenom hloupá anketa, tak "tam něco plácne"
    3. Jako (2), ale nechce zkreslovat výsledky -> nevolí (snad ani nemá čas se v tom piplat)
    4. Jako (3) + vyvodí důsledek, že všichni co doteď volili museli nutně volit špatně, ale nechá to být (taky nemá čas se v tom piplat)
    5. Jako (4), ale na anketě (a hlavně na dalších anketách) mu záleží, tudíž na nejasnost upozorní

    Skutečnost, že autor ankety nebo vlastně kdokoli jiný na nejasnosti má vysvětlení, na věci nic nemění. (Obzvlášť pokud se v diskuzi ukáže, že se ta vysvětlení u každého liší.)

    Given a choice between dancing pigs and security, users pick dancing pigs every time. (Dancing pigs problem)
    Fluttershy, yay! avatar 12.4.2010 18:51 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nechci ti kazit iluze, ale tohle není předvolební průzkum (nebo, nedejte bohové, volby), nýbrž anketa na AbcLinuxu, řekl bych tedy, že přístup hlasujících bude jednak poněkud odlišný a jednak výsledky jsou vskutku nepříliš zajímavé -- nepředpokládám, že by z nich kdokoliv cokoliv vyvozoval, chápu je jenom jako impulz k diskuzi.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    D.A.Tiger avatar 12.4.2010 23:44 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    +1

    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    pavlix avatar 18.4.2010 13:08 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    +1
    Jsem rád, že tu mám příznivce :).
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    6.4.2010 11:20 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    bol som 3 a pol mesiaca pracovne v NL a po troch mesiacoch mi to uz stacilo viac nez dost ;-) Ale dnes (po roku) by som sa zase rad niekam pozrel
    m1c4a1 avatar 6.4.2010 14:51 m1c4a1 | skóre: 2
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ani náhodou. Nikdy mě nebavilo cestování, prostě jak se říká "domov, sladký domov", to je moje. Prodávat barák se zahradou se mi nechce. Jsem rád, že je práce i tady a že o pár stovek km platí třeba 2x tolik, to mě už nevytrhne.
    gtz avatar 6.4.2010 15:55 gtz | skóre: 27 | blog: gtz | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Po Evropě ( Itálie, Francie, Něměcko, Řecko )
    - nejhorší jsou trpaslíci ... Ti Vám vlezou úplně všude
    carnero avatar 6.4.2010 16:02 carnero | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ano za určitých podmínek. Především by mi ta práce musela zaplatit to stěhování (přesun, sehnání bytu, vyšší nájem, změny dokladů atp.). A muselo by to být do lokality, která je minimálně stejně dobrá jako ta, ve které žiji teď (podle toho jak splňuje mé požadavky). Druhotně bych se tam také musel umět domluvit.
    otula avatar 6.4.2010 17:50 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Jednoznačně jsem dal NE. Bydlím pěšky 15 minut od práce a stěhuji se zcela dobrovolně 20 km pryč. Nejsem městský typ.
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    6.4.2010 23:03 DNA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    jen mě tak napadlo, že v "rozvinutých" zemích mám menší šanci na uplatnění, než v "rozvojových". Proč nejsou v anketě i "rozvojové" země?
    7.4.2010 00:05 void
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Je pravda, že v rozvojových zemí o další pracanty rozhodně stojí. Například v Indii je nedostatek programátorů, ve Vietnamu nedostatek pěstitelů rýže a v Somálsku chybějí mořští vlci.

    A taky peníze tam jsou královské! Což je ostatně důvod, proč je tam tak vysoký životní standard.

    Jestli někde začít kariéru, tak rozhodně v Afghanistánu. A nejlépe je přihlásit se tam o místo v jako vědec zkoumající lyrickou poezii raného českého romantismu. To bys tam byl jistě bezkonkurenční.
    11.4.2010 10:58 h.xman | skóre: 10
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    O tomhle jsem měl zajímavé hovory s pár lidma co dobře znám, co byli odst drsní na to odejít do opravdu rozvojových zemí, jako je třeba Kongo. Vůbec jsem to nechápal... podle historek bych to viděl tak, že Kongo = středověk + AK-47.

    Ale už možná začínám malinko chápat, proč to někomu může vyhovovat. To jsou země, kde podmínky k životu jsou často příšerné, ale na druhou stranu... už jen tím, že je člověk bílý, tam získává určitou moc (v dobrém slova smyslu) a může tam opravdu něco vybudovat. Mnohem víc než v pohodlné Evropě je tam sám za sebe... ne jen nevýznamné kolečko v mašinerii. A záleží na jeho chytrosti, odvaze a vytrvalosti.
    Pro poutníky mezi vámi: Camino de Santiago
    7.4.2010 08:54 Franta
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Za praci ne. Za vyplatou podle toho, jaka by byla.
    7.4.2010 20:30 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Co jsem měl tak možnost slyšet, Holandsko platí docela slušně...
    D.A.Tiger avatar 8.4.2010 11:48 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Z našeho pohledu asi ano.

    Já jsem před pár lety byl v Nizozemí na služební cestě. Podle to co jsme se bavili s Holanďany mají sice vyšší plat - v přepočtu na naši měnu, ale když poplatí vše co zaplatit má, tak si zase nijak moc vyskakovat nemůže. A na víc, je (byla?) tam docela vysoká nezaměstnanost. Nicméně, může si ze svého platu našetřit na parádní dovolenou v Česku. Já si na parádní dovolenou v Holandsku našetřím ze svého platu jen těžko.... :-(
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    12.4.2010 12:15 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Holandania maju dost vysoke dane z prijmu
    otula avatar 12.4.2010 18:27 otula | skóre: 45 | blog: otakar | Adamov
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Až od určité výše. Co jsem bydlel u rodiny na Zeelandu, tak říkali, že chodí do práce jen 4 dny v týdnu, aby neměli plat vyšší, než 4.000 guldenů (což tehdy odpovídalo našim 64.000 korunám - já jsem měl plat 9.000 korun;-)), aby neměli vysoké daně. Z těchto 4.000 platili 1.000 měsíčně za splátku domu + inkaso, další 1.000 utratili za jídlo a ošacení (žili si velmi dobře, potraviny jsou u nich levnější, než u nás) a zbývající 2.000 měli na různou útratu, koníčky, dovolené… Co by u nás spousta lidí dala jen za ty zbývající dva tisíce…
    Kdo vám tvrdí, že jste paranoidní, ten v tom spiknutí s největší pravděpodobností jede taky.
    8.4.2010 19:10 luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    No, hoši, jak to tak čtu, je fajn, že většina diskutujících by šla dobrovolně, ať už z jakéhokoliv důvodu. Ale... Počkejte do voleb, to bude maso. Myslím, že i ti, kteří se zatím stěhovat nechtějí, změní názor. Jirka nám to všem spočítá. V první fázi okrade milionáře a pak, až už nebude kde brát, okrade zbytek :-)). Tak se těšme na nové doby a rudou záři, nejen nad Kladnem. Přesto, že mám 2 roky do penze, tak se seberu a půjdu dělat onoho metaře do Somálska, než čučet na ty odulé ksichty a čekat až bude ještě hůř. To už jsem měl 40 let za bolševika. Tak čau a práci zdar!
    8.4.2010 19:13 luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Vlastně práci čest!
    Fluttershy, yay! avatar 8.4.2010 20:47 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ale no tááák. Tohle strašení tu bylo před čtyřmi lety... a zbytečně. Paroprase taky nemám rád, ale vzhledem ke zdejší politické situaci se budou akorát další čtyři roky válet ve fekáliích a nebude se dít vůbec nic, jenom poroste dluh. A tak to bude pořád dál a dál a dál. Až si pak někdo všimne, že nějaká ČR, resp. Evropa nikoho (Číňany, Indy, (Američany, Rusy)) nezajímá... a tiše chcípne.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    8.4.2010 21:54 luboš
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    nj, chce to kapku optimismu, že jo. Myslím, že je lepší chcípnout v teple Afriky, než díky těm gegošům, co se derou k veslům :-(
    Fluttershy, yay! avatar 9.4.2010 23:17 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Myslím, že je lepší chcípnout v teple Afriky, než díky těm gegošům, co se derou k veslům :-(

    Jednak není a druhak s/díky/kvůli.

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    9.4.2010 10:58 omg
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    stehovat v CR? Leda tak pokud je prace ob kraj nebo dal. Do sousedniho kraje je vyhodnejsi vetsinou asi dojizdet nez se stehovat. Naklady na stehovani a reseni bydleni...
    pavlix avatar 9.4.2010 11:47 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Běžnou práci jsem naštěstí ještě nepoznal. Všecko, co jsem dělal, bylo buď krátkodobé a běžným se nestihlo stát... a nebo je to práce, která se dá dělat spíš na cestách.

    Co mám zadat, když se nikam nestěhuju a přesto plánuju pracovat třeba po Evropě, když to půjde, aniž bych se musel kamkoli trvale stěhovat. Zatím by to byly dejme tomu Praha, Olomouc, Ostrava, Brno, Bratislava... ale řídím se spíš poptávkou než rozdílem pár stovek kilometrů. Ty beru spíš jako (časové a cestovní) náklady spojené s prací.

    Nejlíp mi vychází možnost "ne", kterou ale většina bude interpretovat jako "ne, budu sedět na prdeli a čekat až práce přijede/přiletí za mnou".
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    9.4.2010 17:34 Ash | skóre: 53
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Odpověď ne osobně interpretuji tak, že dám přednost práci v místě, tedy na místě mi záleží natolik, že se raději nebudu nikam stěhovat, a budu pracovat tam, kde jsem, protože mne to třeba táhne k rodné vísce, mám tu rodiče, přátele, mám rád zdejší klima a podobně. Já třeba jsem za běžnou prací ochoten se přestěhovat v rámci rodného města a okolí, pro stěhování na delší vzdálenost nemám důvod (to by musela být vícenež běžná práce, třeba něco extra).
    pavlix avatar 9.4.2010 21:59 pavlix | skóre: 54 | blog: pavlix
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Právě. Při této interpretaci nemůžu zvolit ani jednu z odpovědí. Naprosto mi vyhovuje mít velkou část práce mimo bydliště, aspoň pro zatím.

    Proč nemůžu dát ne? Protože netoužím nutně po práci v rodné vísce.

    Proč nemůžu dát nějakou variantu ano? Protože netoužím se za tou prací přestěhovat.
    Já už tu vlastně ani nejsem. Abclinuxu umřelo.
    default avatar 10.4.2010 13:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Já to podstoupil. Začátky nebyly jednoduchý. Spousta věcí okolo. Ale nelituji. Naopak mě mrzí, že jsem nevypadnul dřív. :-)
    10.4.2010 23:48 Véna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Osobně nevím. Jako mladému středoškolákovi (nyní nzaměstnaného) z Prahy asi nikde jinde lépe nebude. Sám cizince nějak zvlášť nemusím, a (ironicky řečeno) vadí mi i přízvuk Slováka co se snaží mluvit česky, takže si nedovedu představit, že bych dělal nějakému Francouzovi či Angličanovi zlo s mým přízvukem a chybějícími znalostmi řeči. Běžnou mluvu sice zvládnu, ale na to někde začít žít se necítím. Navíc v rámci EU mě pracovat vůbec neláká, už jen proto, že spíš vidím negativa EU a jejich členských zemí a jejich větších měst, než nějaké pozitiva, příklad Paříž, Stockholm, Kodaň, Londýn (muslimští - neeopští přistěhovalci), socialismus (v podstatě celá EU) aj. V zemích kde bych potencionálně chtěl pracovat a která mi přijdou zajímavé (Itálie, Rakousko, Švýcarsko), jsou pro mne bariérou buď tím, že podmínky na zajištění práce jsou tvrdé (Itálie), nebo zase neumím řeč. :) V EU jsou však na tom víceméně stejně, a čím delší doba, tím více to bude poznat.

    Jediná země, do které bych šel pracovat je některá ze zemí USA. Šance na získání legální kvalitní práce je však nulová. Asijské země a kultura mě nelákají vůbec, tím spíš, že se vyváží i do EU.

    Prostě a jednoduše, střeoevrospký český prostor je můj osud a měnit ho nehodlám a ani nijak zvlášť nemohu. Poznáat svět mohu i tak.
    default avatar 11.4.2010 00:31 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Nejlépe svět člověk pozná právě tak, že se někam nastěhuje, sežene si tam práci a snaží se integrovat. Koukáním po barácích či galeriích toho člověk moc nepobere. Zkusit si to. Když mi to nesedne, jdu jinam. Mně to takhle vyhovuje. Uznávám — každému sedne něco jiného.
    11.4.2010 10:53 Véna
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    To bez debat, ale jelikož mám možnost v rodině se setkávat s lidmi, kteří se vystěhovali za prací a nakonec se usadili, vidím, jak je v podstatě nemožné se kompletně integrovat a jak je člověk stále jen a pouze cizincem v cizí zemi.

    To si raději zajdu do nějakého kulturního zastoupení té které země v Praze, naučím se těch pár frází a nakonec si udělám 14 denní dovolenou v cizině. Poznám to pozitivní a to ostatní můžu hodit za hlavu.
    Fluttershy, yay! avatar 11.4.2010 06:54 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    LOL. Já se za chvíli budu stěhovat do Prahy a to je mi cajzlovské zpívání nesnesitelné.
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    11.4.2010 18:37 Lukáš Zapletal | skóre: 42 | blog: lzapův svět | Olomouc
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Ano, na západ. Otázka je za jaký rate - pokud za západní, tak ok. Nejlíp asi platí Anglie a Nizozemsko. Nabídek je sice dost, ale za "český" prachy (je tam prostě strop). Problém je v tom, že je hodně těžký najít si na západě IT job placený za "západní" peníze. A to nejsou dvojnásobky nebo trojnásobky, ale fakt velký prachy. Ale jde to...
    11.4.2010 23:13 balki
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Stahoval by som sa, ak by to stalo za to. Clovek moze robit, kodera-robotnika, ometaca a krimplovaca kablov v zahranici za slusny peniaz. Ale otazne je, ci by ma taka praca naplnala.

    Radsej robit nieco kvalifikovane a doma ako ist von a zistit, ze by ma tam pustili k mojim oblubenym veciam tak za sto rokov, lebo na to iste miesto maju 50 ukrajincov a 120 cinanov s rovnakym vzdelanim.
    12.4.2010 12:16 Robo
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    a ja, ze kde zmizli ankety? a ono je to uplne dole az pod spravickami; IMHO to nebol dobry tah
    12.4.2010 13:01 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    Drom avatar 12.4.2010 15:28 Drom | skóre: 24 | Kdyne
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    +1
    D.A.Tiger avatar 12.4.2010 17:02 D.A.Tiger | skóre: 8 | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    +1
    Radost z toho, že někdo objeví něco nového, je omyl starý 6000 let... (Jean Paul) | anthill inside
    Fluttershy, yay! avatar 12.4.2010 17:48 Fluttershy, yay! | skóre: 93 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Stěhovali byste se za (běžnou) prací?
    -1
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    xkucf03 avatar 13.4.2010 09:48 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše umístění ankety
    Proč? Takhle se mi dost možná stane, že novou anketu přehlídnu, dřív jsem si jí všiml hned. Zprávičky projedu odshora, až narazím na tu, kterou jsem četl – takhle teď musím přeskočit ještě ty přečtené a odrolovat až na anketu.

    Možná by bylo lepší, aby se anketa posunula dolů až po tom, co v ní člověk hlasoval – a nové ankety by byly normálně nahoře.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    13.4.2010 10:35 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: umístění ankety
    Možná by bylo lepší, aby se anketa posunula dolů až po tom, co v ní člověk hlasoval – a nové ankety by byly normálně nahoře.
    +1 To by bylo úplně ideální...
    default avatar 13.4.2010 19:53 default | skóre: 22 | Madrid
    Rozbalit Rozbalit vše Re: umístění ankety
    Takhle se mi dost možná stane, že novou anketu přehlídnu
    A není to lepší, vzhledem k těm diskuzím pod nimi? :-D
    xkucf03 avatar 13.4.2010 21:09 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: umístění ankety
    V poslední době nejvýživnější byla diskuse pod Amigapowerovým blogem.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.