Byla vydána beta verze Linux Mintu 22.3 s kódovým jménem Zena. Podrobnosti v přehledu novinek a poznámkách k vydání. Vypíchnout lze, že nástroj Systémová hlášení (System Reports) získal mnoho nových funkcí a byl přejmenován na Informace o systému (System Information). Linux Mint 22.3 bude podporován do roku 2029.
GNU Project Debugger aneb GDB byl vydán ve verzi 17.1. Podrobný přehled novinek v souboru NEWS.
Josef Průša oznámil zveřejnění kompletních CAD souborů rámů tiskáren Prusa CORE One a CORE One L. Nejsou vydány pod obecnou veřejnou licenci GNU ani Creative Commons ale pod novou licencí OCL neboli Open Community License. Ta nepovoluje prodávat kompletní tiskárny či remixy založené na těchto zdrojích.
Nový CEO Mozilla Corporation Anthony Enzor-DeMeo tento týden prohlásil, že by se Firefox měl vyvinout v moderní AI prohlížeč. Po bouřlivých diskusích na redditu ujistil, že v nastavení Firefoxu bude existovat volba pro zakázání všech AI funkcí.
V pořadí šestou knihou autora Martina Malého, která vychází v Edici CZ.NIC, správce české národní domény, je titul Kity, bity, neurony. Kniha s podtitulem Moderní technologie pro hobby elektroniku přináší ucelený pohled na svět současných technologií a jejich praktické využití v domácích elektronických projektech. Tento knižní průvodce je ideální pro každého, kdo se chce podívat na současné trendy v oblasti hobby elektroniky, od
… více »Linux Foundation zveřejnila Výroční zprávu za rok 2025 (pdf). Příjmy Linux Foundation byly 311 miliónů dolarů. Výdaje 285 miliónů dolarů. Na podporu linuxového jádra (Linux Kernel Project) šlo 8,4 miliónu dolarů. Linux Foundation podporuje téměř 1 500 open source projektů.
Jean-Baptiste Mardelle se v příspěvku na blogu rozepsal o novinkám v nejnovější verzi 25.12.0 editoru videa Kdenlive (Wikipedie). Ke stažení také na Flathubu.
OpenZFS (Wikipedie), tj. implementace souborového systému ZFS pro Linux a FreeBSD, byl vydán ve verzi 2.4.0.
Kriminalisté z NCTEKK společně s českými i zahraničními kolegy objasnili mimořádně rozsáhlou trestnou činnost z oblasti kybernetické kriminality. V rámci operací OCTOPUS a CONNECT ukončili činnost čtyř call center na Ukrajině. V prvním případě se jednalo o podvodné investice, v případě druhém o podvodné telefonáty, při kterých se zločinci vydávali za policisty a pod legendou napadeného bankovního účtu okrádali své oběti o vysoké finanční částky.
Na lepší pokrytí mobilním signálem a dostupnější mobilní internet se mohou těšit cestující v Pendolinech, railjetech a InterPanterech Českých drah. Konsorcium firem ČD - Telematika a.s. a Kontron Transportation s.r.o. dokončilo instalaci 5G opakovačů mobilního signálu do jednotek Pendolino a InterPanter. Tento krok navazuje na zavedení této technologie v jednotkách Railjet z letošního jara.
V zimě trávím oproti létu u počítače:
| více času |
|
34% (229) |
| stejné množství času |
|
63% (423) |
| méně času |
|
3% (23) |
Celkem 675 hlasů
Vytvořeno: 11.12.2011 22:18
Tiskni
Sdílej:
Až dosud stejně ... ale moje "nová" VFR750F by to mohla změnit 
Neee, v létě. Proto budu trávit míň času u PC ....
Na ničem. Resp. na ničem srovnatelném ... Fichtl před 14 lety nepočítám 
Asi není úplně nejlepší začínat na víc než 200kg težké potvoře s výkonem 100 koní, ale snad to přežiju 

.
Já letos začínal na kawasaki zr7, 750ccm, 231kg. A žádnej problém. Je pravda, že nejsem žádnej drobek, ale s váhou motorky jsem problém měl jen jedinkrát, když jsem zapomněl sklopit stojánek a uvědomil si to v okamžiku, kdy už byla podezřele moc nakloněná k zemi. Ale dopadlo to dobře, udržel jsem ji. A po najetejch 10kkm za sezónu žádnej škrábanec ani na motorce ani na mě. Krásný odreagování, v létě jsem utíkal dřív z práce, jen abych se mohl projet.Na ničem. Resp. na ničem srovnatelném ... Fichtl před 14 lety nepočítám
Asi není úplně nejlepší začínat na víc než 200kg težké potvoře s výkonem 100 koní, ale snad to přežiju
Prefixes may not be used in combination. This even applies for mass, for which the SI base unit (which is the kilogram, not the gram) already contains a prefix. So milligram (mg) is used instead of microkilogram (µkg), for example.
Mimo to jsem psal že obsah je 750ccm, i to se příště pokusím napravit a budu to uvádět v cm3 a místo obsahu budu mluvit o objemu
Až budu dávat příště auto opravářovi, řeknu mu, že už jsem najel 1e7 metrů a je pomalu čas na výměnu oleje
V ročence ministerstva dopravy za rok 2010 je napsáno, že je u nás 924291 registrovaných motocyklů a 4496232 registrovaných aut.
Na silnici v roce 2010 zemřelo 129 motorkářů a 582 řidičů aut. Na procenta z registrovaných vozidel to vychází zhruba stejně. Pokud se budeme bavit o počtu nehod, tak motorkáři 3 406 vs. autisti 68 747.. tedy 0,34% vs. 1,4% - motorkáři jsou na tom líp.
Samozřejme, že následky nehod na motorce jsou horší, ale zase je jich (vzhledem k počtu registrovaných vozidel) méně ... takže žádná hrůza. Nikde jsem nenašel žebříček příčin úmrtí, ale třeba i pracovních úrazů s následkem smrti bylo v roce 2010 víc (o jednoho), než mrtvých na motorce - celkem 130. Ale když on ten rozpláclej motorkář vypadá v televizi tak ... sugestivně.
Ovlivňuje to samozřejmě celá řada faktorů. Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp. Nesnažím se dokázat, že jízda něčím je 2,5x bezpečnější, než něčím jiným ... akorát mě už nebaví poslouchat ty věčný pindy o orgánech.
Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp.
Omezovač.
Nesnažím se dokázat, že jízda něčím je 2,5x bezpečnější, než něčím jiným ...
Tak proč tu máváš statistikou?
akorát mě už nebaví poslouchat ty věčný pindy o orgánech.
Pravda, ty orgány už se darovat nedají. Kvůli nařízením EU už se snad ani nedají použít jako hospodářské krmivo. Takže motorkáři ani na orgány nejsou dobří... tak k čemu? K čemu?!
Proč?Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp.Omezovač.
Ničím nemávám. Účelem bylo narušit tu představu, že jakmlie človek sedne na motorku, je v podstatě mrtvej.Nesnažím se dokázat, že jízda něčím je 2,5x bezpečnější, než něčím jiným ...Tak proč tu máváš statistikou?
akorát mě už nebaví poslouchat ty věčný pindy o orgánech.A dřív se jako mrtví lidé zkrmovali? Jsi zdravej? Jo a k čemu jsou cyklisti, rybáři ....Pravda, ty orgány už se darovat nedají. Kvůli nařízením EU už se snad ani nedají použít jako hospodářské krmivo. Takže motorkáři ani na orgány nejsou dobří... tak k čemu? K čemu?!
Proč?
Netuším, možná aby se to vešlo do nižší skupiny oprávnění. Každopádně chopper s omezovačem na 50 km/h? WTF? A přitom to před několika lety nebylo nic neobvyklého.
Ničím nemávám. Účelem bylo narušit tu představu, že jakmlie človek sedne na motorku, je v podstatě mrtvej.
Aha, proč jsi tu teda dával to srovnání s auty?
A dřív se jako mrtví lidé zkrmovali?
Každopádně se zkrmovat mohli, teď už se ani zkrmovat nemůžou. No a co teď s tím mletým masem?
Jsi zdravej?
Nadprůměrně.
Jo a k čemu jsou cyklisti, rybáři ....
V kontextu by se hodilo spíše srovnání s jackass nebo jinými masochisty.
And now back to work.
No, úroveň ...
V kontextu by se hodilo spíše srovnání s jackass nebo jinými masochisty.Ti rybáři byli mimo, ale srovnání s cyklisty mi přijde on-topic. Dopravní prostředek jako dopravní prostředek, ne?
Dopravní prostředek jako dopravní prostředek, ne?
Ne, pokud uvážíme racionalitu rozhodnutí. Prakticky nic z A(21) nevychází ekonomicky dobře, zvláště uvážíme-li další vlastnosti. Je to extrémní sport, nic víc. Ani srovnání se snowboardingem na tom není nejlépe, protože jaké jsou potenciální pozitivní zdravotní důsledky? Skialpinismus a snowboarding jsou makačka, posilování jak sviňa nutností.
Ne, pokud uvážíme racionalitu rozhodnutí. Prakticky nic z A(21) nevychází ekonomicky dobře, zvláště uvážíme-li další vlastnosti.A1 je rychlejší prskolet, ne? Uvědom si, že AM má limit 45 km/h.
).
, jinak na 05-ku, jsem byl už tenkrát nucen dávat klikovku z 21-ky - musela se rozebrat přebrousit a složit a vyvážit.).
„Takto jezdil“ - už jej dlouho nemám, nicméně tak čistý jasný motor, aby člověk pohledal, ideální na zkoušení/učení, a tunit šel suprově i bez výroby nových dílů…
Protože předpisy a skupiny řidičáků. Dnešní padiny jedou max. 45 km/h. V homologované podobě. Samozřejmě pokud to někdo upraví, tak...Proč?Fichtl jede i 70km/h a dnešní padesátky na tom budou jiste ještě líp.Omezovač.
) elektronicky, u starého Simsona El. to znamenalo, za docela draho, vyměnit elektroniku, a u Hondy 750 (z Německa kde se prodávala i s omezeným výkonem - asi k vůli pojistce) to taky stálo pár tisíc za novou nerozebíratelnou krabičku.
.
Oops ...
A co teprv cyklistika ....
Freestyle motocross v lese?
Jen to nepolož, ať u PC netrávíš i zbytek života + nějaká elektronika v těle co tě bude udržovat při životě 
Já jedině na svym 50ccm veteránu (1958 a 1962), váží to 50kg a tak se není moc čeho bát ani na ledě - když padám tak vytáhnu tlapu a kloužu si dál klidně i bokem
Momentálně teda nekloužu, ale každým dnem (už tak tři roky) to chci složit do funkčního stavu....a každým rokem se o krůček přibližuju 
[zkušenost: 125ccm, 50km/h a nechybělo moc k tomu, abych se sebou vzal i spolujezdce někam 6 stop pod zem
Pád na zem, výpadek a vnímat jsem začal až když jsem klouzal poslední metr v poli a zastavili jsme dva metry od betonovýho sloupu... A že doteď se mi občas špatně spí. Všeho s mírou]