abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 16:11 | Komunita

    GNOME slaví 25 let. Přesně před pětadvaceti lety odeslal Miguel de Icaza do diskusního listu GTK+ email, který je považován za zahájení projektu GNOME, jehož cílem bylo vyvinout prostředí podobné CDE a KDE, ale založené výhradně na svobodném softwaru.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    dnes 14:22 | Komunita

    Kamera Intel MIPI IPU6 v noteboocích Lenovo ThinkPad X1 Carbon nebo Dell XPS 13 9315/9320 potřebuje na Linuxu proprietární firmware. Navíc aktuálně běží pouze na opatchovaném Linuxu 5.15. Nejenom Greg Kroah-Hartman z těchto důvodů koupi těchto notebooků nedoporučuje. Zajímavé je, že Dell XPS 9315 získal certifikaci pro Ubuntu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 11:33 | Komunita

    Nejnovější glibc rozbíjí Easy Anti-Cheat. Řada her tak přestala fungovat. V glibc 2.36 byla odstraněna podpora DT_HASH, jež je právě v Easy Anti-Cheat od Epic Games používána. Nejnovější glibc se již dostala například do Arch Linuxu. Tam je problém řešen balíčkem glibc 2.36-2 s vrácenou podporou DT_HASH.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 8
    dnes 10:33 | Bezpečnostní upozornění

    V knihovně pro kompresi dat zlib (Wikipedie) byla objevena bezpečnostní chyba CVE-2022-37434 s vážností CVSS 9.8. Opravená upstream verze zatím nevyšla. Chyba se samozřejmě týká i softwarů s bundlovanou zlib, viz například vydání rsync 3.2.5.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 06:00 | Nová verze

    Linus Torvalds vydal Linux 6.0-rc1. Podpora programovacího jazyka Rust se tam nedostala. Kódové jméno bylo změněno ze "Superb Owl" na "Hurr durr I'ma ninja sloth".

    Ladislav Hagara | Komentářů: 5
    včera 09:00 | Zajímavý software

    JuiceFS dospěl do verze 1.0. Jedná se o distribuovaný souborový systém kompatibilní s POSIX, HDFS a S3. Architektura JuiceFS sestává ze 3 částí: JuiceFS Client, Data Storage (S3, Azure Blob, OpenStack Swift, Ceph, MinIO, …) a Metadata Engine (Redis, TiKV, MySQL/MariaDB, PostgreSQL, SQLite, …). Zdrojové kódy JuiceFS jsou k dispozici na GitHubu pod licencí Apache 2.0.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 15
    13.8. 14:11 | Komunita

    O víkendu probíhá online The Raku Conference 2022, tj. konference věnovaná programovacímu jazyku Raku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 7
    12.8. 17:22 | IT novinky

    Včera skončila bezpečnostní konference Black Hat USA 2022 (Twitter) a začala bezpečnostní konference DEF CON 30 (Twitter). V rámci Black Hat byly vyhlášeny výsledky letošní Pwnie Awards (Twitter). Pwnie Awards oceňují to nejlepší, ale i to nejhorší z IT bezpečnosti (bezpečnostní Oscar a Malina v jednom).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    12.8. 15:00 | Nová verze

    Vývojáři PostgreSQL oznámili vydání verzí 14.5, 13.8, 12.12, 11.17, 10.22 a 15 Beta 3. Opraveno je více než 40 chyb a také zranitelnost CVE-2022-2625. Upstream podpora verze 10 končí 10. listopadu letošního roku.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    11.8. 18:11 | Nová verze

    Byla vydána verze 1.63.0 programovacího jazyka Rust (Wikipedie). Podrobnosti v poznámkách k vydání. Vyzkoušet Rust lze například na stránce Rust by Example.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 14
    Audioknihy ve srovnání s knihami tištěnými (papírovými nebo elektronickými) poslouchám
     (38%)
     (3%)
     (6%)
     (53%)
    Celkem 226 hlasů
     Komentářů: 2, poslední 13.8. 11:46
    Rozcestník

    Akú hudbu počúvaš?

    21.7. 23:01 | Hardware | poslední úprava: 21.7. 23:01

    Napiš ASAP        

    Hodnocení: 17 %

            špatnédobré        

    Anketa

    Akú hudbu počúvaš?
     (14 %)
     (12 %)
     (5 %)
     (13 %)
     (12 %)
     (19 %)
     (64 %)
     (19 %)
     (33 %)
     (27 %)
    Celkem 78 hlasů

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    22.7. 00:26 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    ak ma byt v jednej kategorii "Pec nam Spadla" a Bach, v dalsej zase Sex Pistols a Iglesias a v este dalsej Marvin Gaye spolu s nejakym hitom od M&M-a, potom by nebolo od veci presunut prve styri kategorie na koniec a urobit z nich jednu.
    22.7. 03:59 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Folk není folklor.
    22.7. 09:46 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    to je pravda len pokial sa v piesni nevymenia 2-3 slova alebo neprida dalsia sloha
    22.7. 18:26 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    To opravdu pravda není. V českých zemích se folkem rozumí trampské písně a české písničkářství. To jsou na Slovensku zcela chybějící žánry.
    22.7. 22:05 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše snad bude druha verzia prispevku s jemnejsim slovnikom necenzurovana
    folk je len nazov pre ludove amaterske exkrementy vsade vo svete a to je vsetko... ako si to milovnici prirodneho pozivania alkoholu dalej roztriedia je v tomto pripade nepodstatne...
    22.7. 23:29 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: snad bude druha verzia prispevku s jemnejsim slovnikom necenzurovana
    Takže Dylan, Cohen, John Martyn nebo Allan Taylor jsou lidové amatérské exkrementy? U nás Kryl, Nedvědi, Nohavica, Wabi aj. Díky za poučení. Ještě by to chtělo znát rozdíl mezi amatérským a profesionálním. Ale zas tak složité věci vytahovat nechci.
    23.7. 11:56 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: snad bude druha verzia prispevku s jemnejsim slovnikom necenzurovana
    to uz je dalsie triedenie zopar tych co prejdu sitom a upravuju a prizivuju sa na ludovej tvorbe alebo pisu vlastne veci.. samozrejme hovorim o prvej skupine vobec tu nespominajme nejakych p. alkacov..
    23.7. 21:14 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: snad bude druha verzia prispevku s jemnejsim slovnikom necenzurovana
    Ještě by to chtělo znát rozdíl mezi amatérským a profesionálním. Ale zas tak složité věci vytahovat nechci.
    To není tak složité, profesionál je ten, kdo byl podpisem smlouvy s nahrávací značkou přivítán do stroje... Amatéři jsou všichni ostatní...
    24.7. 01:08 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: snad bude druha verzia prispevku s jemnejsim slovnikom necenzurovana
    No ano, ale to byl spíše bonmot. Mimochodem podpis nemusí mít, stačí, když se tím živí, že ano.
    24.7. 15:13 Wont
    Rozbalit Rozbalit vše Re: snad bude druha verzia prispevku s jemnejsim slovnikom necenzurovana
    A hlavně když je tak vyjmečný že dokáže vyprodávat koncerty, bez ohledu kdo je organizuje.

    Poslouchal jsem dance, pak rock, teď poslouchám Jazz, Psí Vojáci, Má Vlast, zkrátka každá v mých uších kvalitní hudba bey ohledu k jakému žánru inklinuje.
    Fluttershy, yay! avatar 22.7. 01:05 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Ty shluky žánrů se mi vůbec nelíbí, o existenci post-žánrové hudby nemluvě.
    23.7. 21:19 Alexej
    Rozbalit Rozbalit vše Posluchači některých žánrů patří preventivně do basy (nebo do blázince)
    To je něco jako post-genederové vězeňství? Tam mezi ženské šoupnou chlapa, co se identifikuje jako ženská, a pak se diví, když několik z nich oplodní.
    Fluttershy, yay! avatar 23.7. 21:46 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Posluchači některých žánrů patří preventivně do basy (nebo do blázince)
    Jdi pryč.
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.7. 02:00 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Nejvic ted asi rap, pak treba trap nebo pop. Mam velky playlist, do kteryho si postupne pridavam to co nekde zaslechnu a libi se mi to. Posledni dobou jsem poslouchal napriklad (vse rap):

    6IX9INE - GUMMO

    $KRRT COBAIN - ARMED N DANGEROUS

    Kid Cudi-Do It Alone

    Eladio Carrión, Bad Bunny - Kemba Walker

    Twirlanta - Lil Laddin

    Control Machete - Bandera

    Už mám 5 dávek očkování
    22.7. 03:56 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    22.7. 08:17 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    rap neni hudba

    kekel nejvetsi
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.7. 10:05 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Už mám 5 dávek očkování
    22.7. 12:49 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Pointa? Rap poslouchaji geronti
    22.7. 18:56 hermes | skóre: 5 | blog: ASDFGH | BA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Rap má najvyšší podiel v kategórii 16-19 rokov, ak sú to pre teba geronti tak potom budeš asi veľmi mladý.
    22.7. 23:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    To máš ovšem tak 30 let staré informace :)
    Fluttershy, yay! avatar 22.7. 12:36 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Co by nebyl.

    Jistě, podstata toho zážitku je někde jinde než u Bílé orchideje, ale to je u „avantgardního post-grindcore“ nebo různých folklórních, zvlášť rituálních tradic taky…
    23.7. 20:51 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    rap neni hudba
    Tak rap je specifický styl poezie, ne? Ale recitace je často podbarvená hudbou, takže to asi souvisí...
    22.7. 11:23 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Control Machete - Bandera
    Takze Banderovce tu mame! A pak ze se Radovan pletl... :-D

    Ba ne, v podstate s hiphopem jsem skoncil prave v dobe Artillería Pesada. Uz jsem na to byl moc stary jester.
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.7. 19:23 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Jo a jednu dobu jsem na YouTubu hodne koukal na battle rap.

    Treba Shotty Horroh vs. Arsonal nebo Oxxxymiron Vs. Dizaster. Ten Oxxxymiron je Rus, jeden z mala co se vyjadrili proti zlocinne invazi :)
    Už mám 5 dávek očkování
    22.7. 20:28 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Battle rap me cece nikdy nechyt, zato deck battles (v cele samo DMC) byla pecka.
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.7. 21:31 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    To jsou podle googlu nejaky karty s pokemonama. Tohle zas jde uplne mimo me.
    Už mám 5 dávek očkování
    22.7. 21:39 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    :-D

    Jop no. Google tu pro nekoho byl od pradavna a je pro nej slovo svate a pro nekoho prisel az ve druhe polovine jeho zivota no. :-)

    No ale co je DMC predpokladam ze vis.
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.7. 21:45 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Nevim, co to je? :)
    Už mám 5 dávek očkování
    22.7. 21:50 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Ta Google uz me vubec neposloucha... Ta by uz poslouchala jenom Radio... DMC!
    22.7. 05:09 jejda | skóre: 18 | blog: jejda
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Sis půlku těch stylů vymyslel ne? Dechovku máš kde? Hudbu poslouchám málo, ale když už, tak nějakou která neni nudná. To je taková, která ti nedovolí dělat nic jinačího než poslouchat. Na žánru nezáleží.
    22.7. 08:20 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    ma tam rap, to je 1000x horsi nez dechovka

    nema tam snad ani jediny zanr, co intenzivneji posloucham, ale same geronto sracky a hudbu pro mentaly a barevne
    22.7. 07:32 kotrcka | skóre: 23 | blog: Onééé 2 | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Dubstep remixy Celine Dion.
    You son of a bit.. coin
    Petr Tomášek avatar 22.7. 09:09 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    "Klasická hudba / opera / folk". Jo, to je jako dát dohromady trash metal a dechovku... LOL
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    22.7. 09:44 VA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Tím se obecně myslí hudba pro boomery. Mohl do toho s čistým svědomím přidat country.
    22.7. 12:50 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    tvl cele to je seznam hudby pro boomery :)
    22.7. 12:56 jajce
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    nech je chudáky, myslí si když poslouchají nejvíc basic led zepeliny jak jsou hrozně relevantní :D
    22.7. 22:07 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    veru naco pocuvat kashmir ked mozes pocuvat kashmir s monotonnym komentarom nejakeho exmafiana
    24.7. 01:12 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Kašmír je naprostý etalon, souhlas. Tyto písně budou v jukeboxech ještě další staletí, stejně jako Bach, Mozart, Dvořák, Mysliveček. Oni netuší, že zhruba 100 % rapu apod., resp. co člověk vidí na Óčku z "moderní hudby", upadne v zapomnění ještě během jejich života.
    25.7. 21:56 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Kašmír je naprostý etalon, souhlas. Kasmir je nejlepsi z desky Page/Plant - No Quarter, dle meho asi nejlepsi deska tohoto dua a to do toho zapocitavam cele Cepelíny.
    Petr Tomášek avatar 23.7. 07:25 Petr Tomášek | skóre: 39 | blog: Vejšplechty
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    tvl "Klasika" se už poslouchá několik století. Navíc hrát někomu Wágnera, když miluje Bacha je napřesdržku, LOL :-D
    multicult.fm | monokultura je zlo | welcome refugees!
    22.7. 18:04 hermes | skóre: 5 | blog: ASDFGH | BA
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Anketa má bohužial málo položiek... :D

    Klasická hudba je široký pojem, nepatrí tam len hudba od obdobia baroka vyššie, ale aj stredoveká, alebo renesančná klasická hudba a tá zase Folku, (alebo aj Etnu) neni až taká vzdialená.
    Gréta avatar 30.7. 15:11 Gréta | skóre: 35 | blog: Grétin blogísek | Stockholm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?

    je jako dát dohromady trash metal a dechovku... LOL

    to je skoro to samý ale hele :O :D ;D ;D

    inri: igne natura renovatur integra 🌲🔥🌲🔥🌲🧑‍🚒🚒
    22.7. 10:26 gsnak | skóre: 21 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Marika Gombitová, Peter Nagy, INGOLA.
    SUGAR: sugar1qtlu4vsnwvgtgjtntnjng53q49q2kh3nntac5jz
    22.7. 13:59 Peter Golis | skóre: 63 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Chýba mi tam Ventil RG, alebo Pavol Hammel.
    22.7. 16:41 gsnak | skóre: 21 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Zvonky zvonte je pecka, ale to su Prudy, nie Hammel solo.
    SUGAR: sugar1qtlu4vsnwvgtgjtntnjng53q49q2kh3nntac5jz
    23.7. 10:31 Peter Golis | skóre: 63 | blog: Bežné záležitosti | Bratislava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Ja si Paliho skôr pamätám z čias, keď prestal podopierať okuliarmi stôl vo Funuse (pri Horskom Parku), a založil klub Rock Pop Jazz na Jakubovom Námestí. Bolo to tam fajn.
    22.7. 21:58 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    A da sa to vobec prezit?
    22.7. 22:29 gsnak | skóre: 21 | blog: gsnak
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Život je sexuálne prenosná choroba so 100% úmrtnosťou.
    SUGAR: sugar1qtlu4vsnwvgtgjtntnjng53q49q2kh3nntac5jz
    23.7. 11:58 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    ale tamto zavana civilizacnou chorobou
    22.7. 11:48 jancici
    Rozbalit Rozbalit vše online
    keď som online tak väčšinou radioparadise.com
    22.7. 12:55 PetebLazar | skóre: 30 | blog: l_eonardovo_odhodlani
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Hudbu ze 70tých a 80tých let, z tohoto milénia asi jen The Black Keys.
    22.7. 15:53 Andrej | skóre: 9
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    ASAP
    Any sufficiently advanced magic is indistinguishable from technology. --Larry Niven
    22.7. 17:24 deri deri
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    22.7. 17:32 cotoje
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    dost ... teplý
    22.7. 21:57 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    pravda skutocni chlapi pocuvaju len glam rock
    22.7. 18:50 VoDo | skóre: 6 | blog: Archi3mini
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    tres hlavou tres hevy metal des!
    btw I use Archi3 :) Someday you will own nothing and be happy
    22.7. 20:26 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    chybí ti tam porno
    Člověk z Horní Dolní avatar 22.7. 21:31 Člověk z Horní Dolní | blog: blbeczhornidolni
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    To neni hudba.
    Už mám 5 dávek očkování
    22.7. 21:40 _
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    soundtrack je
    22.7. 22:10 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    to je usporny rap posunuty o oktavu vyssie
    22.7. 22:23 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Heh, a pak ze se humor po boomerech nerecykluje...
    22.7. 22:45 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Nerecykluje. Namiesto humoru sa pouzivaju (pop)kulturne odkazy.
    22.7. 22:47 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    A jak ze tohle presne neni recyklace?
    22.7. 22:51 -|||||||||-
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    To netusim. Bol to totiz pokus o fakt.
    22.7. 23:55 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    To netusim. Bol to totiz pokus o fakt.

    Ta! Perfect!
    Max avatar 22.7. 21:33 Max | skóre: 71 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    V seznamu chybí dark country.
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    22.7. 23:37 Olaf
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Jo, to se někdy fakt hodí ten styl. Pokud se nepletu, dost takových songů bylo v Tin Star. A z toho seriálu mi utkvěla v hlavě písnička sice z jiného šuplíku, ale sedla tam (byť je to očividně nějaký sociální ublížený nářek). I own you.
    PepaSFI avatar 24.7. 19:55 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    plus spousta těch dalších věcí co se motají na pomezí rocku, blues, country, punku, někdy i rapu a rocknrolu, prostě hlavně že to šlape a je zábava. To nejlepší mezi country a beatem, jak říká Marty, principál radia Dixie
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    PepaSFI avatar 24.7. 19:57 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    může mi někdo vysvětlit proč se ten link dojebal?
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    xkucf03 avatar 24.7. 20:02 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Chybělo tam http:// – opravil jsem.
    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 24.7. 21:00 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše wtf
    PepaSFI avatar 26.7. 11:50 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wtf
    na vlajce Konfederace není nic chucpe, pokud vím tak ani v USA není zakázaná, jen některými je považovaná za nežádoucí. No ale to je cokoliv, sochy, hroby, památníky, cizí či veřejný majetek, cizí svobodný názor, vkus či sexuální orientace a tak dále. A ty trička s Hitlerem, lecos by se našlo. To co prodává vydavatelství Naše vojsko stojí za prohlídnutí a splňuje definici židovského výrazu chucpe bezvýhradně. Hitlera a pár dalších óbrsviní sice momentálně nemají, ale to může být jen přechodný nedostatek. Je libo hrníček kafáček s Mussolinim, Stalinem, Leninem či Maocetungem? Odkazy dávat nebudu, nemuselo by se mi udělat dobře.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 26.7. 12:11 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše wtf

    Mnoho věcí není zakázaných, ale je v rozporu s řekněme dobrými mravy. To je ostatně častý argument odpůrců souvisejících zákazů, že dotyčný člověk aspoň odkryje karty a ví se, co je zač. Tož tak jsem přesně v tomto duchu věc uvedl do souvislostí.

    Že se k takovému projektu někdo cíleně hlásí, je známkou hloupého hezky česky edgelordství anebo totálního zmrdství.

    Netvrdím, že symboly Konfederace mají být zakázány; to se mělo stát během Rekonstrukce před 150 lety, kdy neproběhly důsledné procesy se separatistickými reakčními zrádci válčícími za zachování otrokářské aristokracie a herrenvolk společnosti (ostatně, kde se ten Hitler inspiroval?).

    PepaSFI avatar 26.7. 16:18 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wtf
    no to by ale museli třeba generála Shermana zastřelit za úsvitu pro válečné zločiny. Jenže dějiny nejsou černobílé a proto byl jižanský Gen. Lee po válce váženým politikem a ta válka která jak zdáse pevně věříš byla vedena za dobrou věc, za svobodu černých otroků, byla úplně na hovno. Otroctví bylo sice formálně zrušeno ale jak to v praxi vypadalo si nedělejme iluze. V té době i na tom pokrokovém severu žila většina lidí v podmínkách které se od otroctví lišily jen málo a nějaká svoboda černochů byla tamní vrchnosti úplně a zcela u prdele. O čemž ostatně svědčí to, že rasová segregace coby oficiální státní postoj, jim vydržela dalších skoro 100 let a s některými důsledky se nevyrovnali dodnes. Ne, v té válce nešlo o žádné vznešené ideály. Byla to válka zlá a špinavá, válka o moc, vliv a majetky, tak jak války bývají. Možná že kdyby žádná válka nebyla, otrokářství by samo zaniklo dřív a bez následků. Zčásti pro změny postoje společnosti, zkrátka by se historicky znemožnilo a taky by se s rozvojem techniky i v zemědělství stala otrocká práce zbytečnou.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 26.7. 16:47 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše wtf
    Už jsem napsal, že Rekonstrukce byla nedokonalá a nakonec selhala.

    Politická třída byla kompromitována, legislativa byla kompromisní (ostatně viz např. výjimku v 13. dodatku ústavy), reformace včetně investic do veřejné infrastruktury skončila, černí Američané byli fyzicky zastrašováni, aby se neúčastnili veřejného života, krajem se potulovaly teroristické bandy jako White Shirts a prováděly masakry a převraty v samosprávách jako ve Wilmingtonu, nastoupily segregační zákony atd.

    To se americkou politikou táhne dodnes, viz ten příklad s pučisty z 6. ledna 2021 nebo namátkou co se souběžně dělo s volebními zákony v Georgii.

    Toliko upozorňuji, že ta individua kolem rádia Dixie se k této ideologii zjevně hlásí – nebo jsou to idioti (což se nevylučuje).

    Těch příkladů je vícero. Třeba nedávno jsem na jiném fóru odhalil lživou propagandu Čínské komunistické strany o Tibetu.
    PepaSFI avatar 26.7. 19:57 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wtf
    no je fakt že kam bolševik vlezl, nic dobrýho nepřinesl a je celkem fuk jestli čínský, sovětský nebo jiný. Ale to jak se z Tibetu dělá ráj na zemi pošlapaný čínským komoušem, to je taky hezká pohádka. Je to strašná prdel světa a v té době tam byla středověká náboženská diktatura a zřejmě tam bylo i to otroctví ale to už dnes asi nikdo nebude chtít vytahovat. Tibet se stal společenskou konvencí. Musíme vyvěsit tu vlajku eeee protože proto a pak půjdem uzavřít smlouvu o dodávkách fotovoltaik a baterií z materiálu co vytěžili Ujgurové nebo jiní utiskovaní v strašných podmínkách.

    Tak se na to dívám já. Nic není černobílé. Ani Dixie.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 26.7. 20:36 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše wtf
    Ale to jak se z Tibetu dělá ráj na zemi pošlapaný čínským komoušem, to je taky hezká pohádka. Je to strašná prdel světa a v té době tam byla středověká náboženská diktatura a zřejmě tam bylo i to otroctví ale to už dnes asi nikdo nebude chtít vytahovat.

    To je úplně přesně ta propaganda Čínské komunistické strany, možná si to ani neuvědomuješ.

    Za prvé, historky o „osvobození od feudalismu a otrokářství“ si Čína vymyslela až dodatečně, původně okupaci Tibetu ospravedlňovali záchranou před britským imperialismem (Britové se tam skutečně cpali).

    Za druhé, 13. dalajláma na začátku století zemi reformoval, tamní podoba nevolnictví přetrvávala už jen zřídka v odlehlých regionech. Tibet společensky na tu dobu nebyl nijak zvlášť výjimečný. Tím spíš, když si uvědomíme, že třeba o brutálním bhútánském otrokářství zdaleka tak slyšet není (bodejť, není to takový terč čínské státní propagandy). Mezitím v českých zemích byla do roku 1918 šlechta, církev, císařpán,… ženy byly občany druhé kategorie do roku 1950, kdy je zrovnoprávnili až bolševici (ale ani to neospravedlňuje jejich zdejší puč).

    Za třetí, Tibet je nesmírně bohatý na nerostné bohatství včetně ropy. To je druhá rovina té čínské propagandy: šířením (lživých) představ o tibetské společnosti odvádí pozornost od toho, jak to tam ČLR v synergii s globálním kapitálem plundruje.

    Nic není černobílé. Ani Dixie.

    Zrovna Dixie je tak bílý, až to hezké není.

    Ale tož tak jsou tací, kteří ve zdejším prostředí nevidí ani nácky jako černobílé – a ilustrují to esesáckými insigniemi.

    To je úplně přesně ta propaganda Čínské komunistické strany, možná si to ani neuvědomuješ.

    Byl by prosim zdroj? Jako odkojenec vychodniho, ale i zapadniho bloku v Evrope v 70s/80s jsem si nikdy nevsim, ze by tohle nekdo nejak zvlaste hlasite tlacil. Mam na mysli Evropu, ne Americany. Ti toho napindaj stejne jak Rogozin.
    Fluttershy, yay! avatar 28.7. 02:35 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše ?

    Zdroj čeho?

    Přímo na Wikipedii je stránka:

    The serfdom in Tibet controversy is a prolonged public disagreement over the extent and nature of serfdom in Tibet prior to the annexation of Tibet into the People's Republic of China (PRC) in 1951. The debate is political in nature, with some arguing that the ultimate goal on the Chinese side is to legitimize Chinese control of the territory now known as the Tibet Autonomous Region or Xizang Autonomous Region, […]

    Chinese government claims commonly portray Tibet from 1912 to 1951 as a feudal society and both the 13th and 14th Dalai Lamas as slave owners. […]

    Nevím, jak se k tomu dostal PepaSFI. Vlastně mě to trochu překvapilo, protože prakticky slovo od slova stejné věci čítám od extrémně online hrstky anglicky píšících fanoušků Čínské komunistické strany. Jsou to takové ideologicky gramotnější obdoby tady SKK a Radovana.

    Protože se s nimi občas dohaduji (blésmrt), četl jsem toho víc než jen tu Wikipedii, projížděl jsem i zdroje a tak.

    Co se konkrétních příkladů propagandy týče, zrovna nedávno jsem viděl třeba na jedněch komunitních stránkách o dokumentech: profesionálně udělaný film o „tibetské feudální společnosti“, lokalizovaný do „západních“ jazyků – akorát se mi od pohledu nepozdávala vazba na čínskou obdobu Russia Today… a na začátku závěrečných titulků poděkování Straně. Na TyTrubko to určitě půjde najít.

    PepaSFI avatar 28.7. 07:05 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    tak už jsem zas tady a vidím že se nám to rozjíždí. Krásně sis vyfantazíroval že já podléhám nějaké propagandě. Můžeš mi prosím ukázat kde? Já nikde a v žádným místě nenapsal že bych nějak omlouval čínský komouše. Já jen konstatoval fakt, že se z Tibetu dělá západními chytrolíny ráj aby se měli čím předvádět při vyvěšování vlajek. Mimochodem, ten rakušan co napsal tu knihu která k popularizaci Tibetu tak přispěla se tam dostal jak? Když coby příslušník SS prchal z britského zajetí. A že v době čínské okupace tam byl náboženský feudalismus který my evropani asi nikdy nepochopíme je fakt. Ostatně sám píšeš že tady jsme měli feudalismus se silným vlivem církve ještě nedávno před zmiňovanou dobou. Tak mi tady nepodsouvej něco o propagandě protože to silně zavání propagandou.

    Mimochodem, sice nejsem příliš jazykově vybaven a nemám moc praxe v procházení zdrojů ale nějak nemůžu najít nic o nerostných zdrojích. Nikdo se nezmiňuje o ropě a drancování zdrojů. Obvykle o hospodářství Tibetu není moc zmínek, jen někde o omezeném zemědělství a chovu dobytka. Jaký by byl rozdíl jestli tam číňani vlezli kvůli zdrojům nebo jen kvůli imperiální roztahovačnosti? Podle mě žádný. Já si nepotřebuju pořád něco vysvětlovat nějakýma ideologiema a manipulovat faktama. Prostě tam vlezli a neudělali tam nic dobrýho.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 28.7. 08:30 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    PepaSFI napsal: Je to strašná prdel světa a v té době tam byla středověká náboženská diktatura a zřejmě tam bylo i to otroctví ale to už dnes asi nikdo nebude chtít vytahovat.
    PepaSFI avatar 28.7. 08:41 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    já vím co jsem napsal, jen furt nevím kde je ta propaganda. Jestli si jako myslíš že to tam byla sluníčková nádhera kde kytičky tančily s duhovýma jednorožcema, tak to asi né. Byla to stejná prdel světa jako je ostatně tam kolem na některých místech dodnes. Ovšem byla to jejich prdel která mohla jít svou cestou, možná lepší, možná horší a nikdo jim tam nemá co se roztahovat.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    28.7. 14:21 kralyk z abclinuxu | skóre: 29 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    Byla to stejná prdel světa jako je ostatně tam kolem na některých místech dodnes. Ovšem byla to jejich prdel která mohla jít svou cestou, možná lepší, možná horší a nikdo jim tam nemá co se roztahovat.
    To mi zní, jakože s vyvěšovači vlajek alespoň v tomto ohledu nejsi ve sporu..?
    28.7. 15:25 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    Nicméně je evidentní, že z nějakého důvodu s vyvěšovači ve sporu být potřebuje. Tak k tomu holt musí oklikou.

    Při troše štěstí nám ten důvod sdělí, ale moc bych na to nesázel.
    PepaSFI avatar 28.7. 19:54 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: ?
    já s nima nejsem ve sporu, já je mám prokouknutý a ono se jim to občas nelíbí. Většinou jsou to pózy, natřásání papalášů, obvykle v rámci předvolebních taškařic. Jak Tibetu, tedy hlavně obyčejným lidem tam prospějeme, když na radnici někde v Dolních Senokřupech, místní honorace, plus natřásač z vyšších míst se svýma podržtaškama, tramtadadá, vyvěsí vlajku? Dosaď dle libosti, Tibetskou, duhovou, ukrajinskou, Hong-Kong, Tajwan.... Ukrajinský vlajky taky už vybledly a začínají pomalu mizet. Ne, ani tu jsem si nevyvěsil a to tam mám kamaráda, kolegu.Já radši pro něj pomohl udělat pár drobností který jsou mu k užitku mnohem víc než kdybych dělal hujaja s vlajkou. Bohužel nevím co užitečného bych mohl udělat pro Tibet, leda snad nepodporovat zbytečný nákupy čínský veteše, ale to dělám tak nějak obecně furt a dávno.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 28.7. 20:22 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše wtf
    Inspirativní vzory by byly, impéria se časem hroutí, nabízí se skoncování s jihoafrickým apartheidem; sice nebylo naplněno zcela, přesto jde o ukázku úspěšné moderní kampaně.

    Ale tím se vracíme k příkladu protofašistického Dixielandu výše, který je toho naprostou antitezí.
    29.7. 18:18 Radovan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wtf
    Otroci netouží po svobodě, chtějí být pány otroků.

    Takže apartheidu se úplně nezbavíš nikdy, můžeš ho jenom otočit naruby. Čas od času.
    PepaSFI avatar 29.7. 19:24 PepaSFI | skóre: 7 | blog: zlodej_casu
    Rozbalit Rozbalit vše Re: wtf
    bohužel je to ještě horší. Tam kde byly státy s nadprodukcí, prosperující farmy, je dnes bída a hlad, strašná kriminalita a vyrabované trosky. To není propaganda, to říká člověk co z JAR pochází.
    Jediný správný stav mysli je úžas. Jediný správný stav srdce je radost.
    Fluttershy, yay! avatar 29.7. 19:42 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše wtf
    Načež se obvykle ukáže, že to říká továrníkův syn nebo nanejvýš jeho kuchař.

    Ale ano, v mnoha postkoloniálních zemích je bordel. Pojďme si popovídat o Mezinárodním měnovém fondu.
    xkucf03 avatar 29.7. 22:37 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kolonie?

    A jak dlouho se na to chceš vymlouvat? A máme se podobně my vymlouvat na to, že jsme tu měli čtyřicet let komunismus/socialismus, předtím Hitlera, (chvíli vlastní demokracii) a předtím různé feudalismy a cizí vlivy? Stejně tak spousta jiných, dnes úspěšných, států, které si v nepříliš dávné minulosti prošly různými těžkými obdobími (ať už cizí nebo i vlastní vinou)…

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 29.7. 23:43 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše doučování Krantiška Fučery
    Nevzdělatelný.

    Za prvé, je-li dítě ve 12 letech nahnáno do fabriky nebo na pole, co by se jinak v tom věku naučilo ve škole, už jen tak nedožene – krom toho, že by to šlo použít jako analogie (s výhradami), je to i praxe v reálném světě, když takových dětí jsou v té které zemi miliony. Koneckonců se s tím potýkáme i v Česku s jeho tristní úrovní školství mezi zeměmi OECD.

    Za druhé, nechme tedy ty národy a pronárody, ať se z toho samy vzpamatují. Sám František často píše o mezinárodním obchodu, clech a tarifech. Tak by to skutečně bylo bývalo mohlo fungovat podle dohod z Bretton Woods – nebyl bych nutně proti – jenže ani ty nikdy nebyly zcela naplněny a tenhle systém byl prakticky úplně nahrazen neoliberálními poměry, které už kritizují i uvnitř Mezinárodního měnového fondu (Neoliberalism: Oversold?).

    xkucf03 avatar 30.7. 12:34 xkucf03 | skóre: 49 | blog: xkucf03
    Rozbalit Rozbalit vše Kolonie?

    Ani jsem moc nečekal, že dostanu odpověď na otázku:

    A jak dlouho se na to chceš vymlouvat?

    Beru to tedy tak, že na jakési křivdy minulosti, kde se ti to hodí, se budeš vymlouvat pořád, zatímco jiné budeš vesele ignorovat.

    Mám rád, když se lidé přou, znamená to, že vědí, co dělají, a že mají směr. Frantovo.cz, SQL-DK, Relational pipes
    Fluttershy, yay! avatar 30.7. 13:11 Fluttershy, yay! | skóre: 90 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše wtf

    Beru to tedy tak, že ve 12 letech, ne-li dříve, jsi prožil čertvíco, pročež se ti nedostatečně vyvinuly kognitivní funkce.

    Nebo je to nějaká pfilosofická úchylka popírající kauzalitu.

    31.7. 08:29 podlesh | skóre: 38 | Freiburg im Breisgau
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Kolonie?
    A máme se podobně my vymlouvat na to, že jsme tu měli čtyřicet let komunismus/socialismus, předtím Hitlera, (chvíli vlastní demokracii) a předtím různé feudalismy a cizí vlivy?
    K jiným zemím se vyjadřovat nebudu, ale rád bych upozornil že v českém případě je takovéto vymlouvání naprosto standardní a většinově akceptované napříč politickým spektrem.
    27.7. 23:47 Trojité Káčko
    Rozbalit Rozbalit vše Stará dobrá Amerika
    Ty bys měl někdy zvednout zadek od marxists.org a podobných webů a jít se podívat mezi normální lidi. Hodně černochů na ty staré časy vzpomíná stejně jako my. Žilo se jim docela dobře - zato dneska to žádná sláva není. A čím víc prostoru dostanou levičáci, tím horší to bude. Pro všechny.
    22.7. 22:16 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Jak uz nekdo zminil to ASAP, tak hlavne ty hudebni balicky pripominajici ty mene popularni TV providery.

    "I'd like the Porn package, but would it be possible without the Kid's one with Nickelodeon and Boomerang? ... But you know what.. keep in Disney Channel, would you please?!"

    Fakt hovadzina. :-)

    Anywho, jsme na Linux portalu a zde maji lide radi casove vetvicky, proto pro prakticky veskerou hudbu obsahujici cokoliv elektronickeho doporucuju Ishkura.

    Me osobne se libi vice ty starsi verze, ale like I said...
    22.7. 22:40 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    1) Lord Discogs knows all, except when I know more.

    2) Wikipedia knows some, but never as much as me.

    3) Social media knows absolutely nothing. About anything. Never get your education from YouTube comments or Facebook memes. Your friends are morons.

    Word! :-D
    Max avatar 23.7. 10:38 Max | skóre: 71 | blog: Max_Devaine
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    To je ale pořádná mapa. Moje rozlišovací schopnosti jsou tak 10 stylů :)
    Zdar Max
    Měl jsem sen ... :(
    24.7. 00:39 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Jo, capek to dela uz od roku 2000. IMHO celkem prevratna zalezitost, na svoji dobu zvlaste.

    Existuje vubec neco podobneho co se ostatnich zanru a post-zanru tyce? :-)
    23.7. 17:30 xhombre
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Jako dát do jedný grupy latino, reggae, punk,emo a ska. Ty vole co hulis? Jistej průnik by se dal najít v reggae/ska/punk a přidal bych OI. Takhle to fakt nedává smysl
    23.7. 18:13 R
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Dnes som si pustil Bon Jovi (prvy album bez nazvu) z LP.
    k3dAR avatar 23.7. 18:48 k3dAR | skóre: 62
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    jako ta koza posloucham Radio 1 a pak nekolik kanalu SomaFM.com
    porad nemam telo, ale uz mam hlavu... nobody
    24.7. 00:37 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Jj, SomaFM ma dost paradnich kanalu. Od nutnosti registrace na DI.fm uz v si v zasade vystacim s nima pri potrebe kulisy k praci.
    23.7. 21:11 Alexej
    Rozbalit Rozbalit vše Dobrý rock
    Jsem otevřený víceméně všemu, ale nejčastěji mi tu hrají Ljube nebo Michael Krug.
    MMMMMMMMM avatar 25.7. 17:17 MMMMMMMMM | skóre: 44 | blog: unstable | Valašsko :-)
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Trance, Hardtrance, Techno, Acid Techno, Detroit Techno, House, Trip-hop, Deep House, Progressive Trance, Dark Techno, Industrial Techno, Minimal Techno, atd. Nejčastěji elektronickou hudbu tak do roku 2002. A do toho klasické 80tky (Kate Bush, Depeche Mode, ...), 90tky (Oasis, Depeche Mode, ...), Pop, Rock a dokonce i Classic Rap... :D Jen neposlouchám to, co se hraje nyní v rádiu a TV. Až na promile výjimek. Zrovna teď mi tu hraje https://www.youtube.com/watch?v=YHIzSa16uMo (můj playlist na Youtube čítá více než 2k většinou hudebních klipů)
    25.7. 22:27 hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Detroit Techno
    Jak se to hraje?
    25.7. 22:34 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Zrychlis Chicago House o 5.5%. Proto puvodni SL-1200 s rozsahem 8% ne vzdy staci. Vole nevzdelana. :-)
    26.7. 23:54 hm
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    27.7. 00:08 Glee | blog: Gleekoviny
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Na luniksu.
    27.7. 23:54 Trojité Káčko
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Ty jsi retard :-D gramofon SL-1200 znám i já.
    25.7. 18:13 .
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    ASAP
    25.7. 21:57 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Poslední dobou uz hlavne etno
    25.7. 21:59 bigBRAMBOR | skóre: 36
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    ale i jinde se zaji najit zajimave pociny, Tune Yeards je vec ktera na me vybafla odnikud.
    26.7. 17:37 David Brin
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Africkou hudbu. Je to budoucnost evropy.
    27.7. 11:59 podlesh
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    Proč zrovna Brin?
    5.8. 23:48 disorder | blog: weblog
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    ano https://www.youtube.com/watch?v=ew4T5I4XvMo
    26.7. 19:28 dffd
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Akú hudbu počúvaš?
    dnb a fet

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.