abclinuxu.cz AbcLinuxu.cz itbiz.cz ITBiz.cz HDmag.cz HDmag.cz abcprace.cz AbcPráce.cz
AbcLinuxu hledá autory!
Inzerujte na AbcPráce.cz od 950 Kč
Rozšířené hledání
×
    dnes 13:55 | IT novinky

    Hodnota Bitcoinu, decentralizované kryptoměny klesla pod 70 000 dolarů (1,44 milionu korun).

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 13:22 | IT novinky

    Valve z důvodu nedostatku pamětí a úložišť přehodnocuje plán na vydání zařízení Steam Controller, Steam Machine a Steam Frame: "Cílem tedy stále zůstává vydat všechna tři nová zařízení v první polovině letošního roku, ale přesná data a ceny jsou dvě věci, na kterých usilovně pracujeme a jsme si dobře vědomi toho, jak rychle se v tomto ohledu může vše změnit. Takže ač dnes žádné zveřejnitelné údaje nemáme, hned jak plány finalizujeme, budeme Vás informovat."

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    dnes 03:11 | Komunita

    Do 20. února lze hlasovat pro wallpapery pro Ubuntu 26.04 s kódovým názvem Resolute Raccoon.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    dnes 02:22 | Nová verze

    Byla vydána lednová aktualizace aneb nová verze 1.109 editoru zdrojových kódů Visual Studio Code (Wikipedie). Přehled novinek i s náhledy a videi v poznámkách k vydání. Ve verzi 1.109 vyjde také VSCodium, tj. komunitní sestavení Visual Studia Code bez telemetrie a licenčních podmínek Microsoftu.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 1
    včera 19:33 | Zajímavý projekt

    Na Kickstarteru běží kampaň na podporu modulárního otevřeného handheldu Mecha Comet s Linuxem.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 4
    včera 14:00 | Humor

    V nedávno zveřejněné kolekci dokumentů souvisejících s kontroverzním finančníkem a kuplířem Jeffrey Epsteinem se překvapivě objevil i referenční manuál unixového shellu Bash, jedná se o verzi manuálu z roku 2005. Aktuální vydání si lze stáhnout ze stránek GNU.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 14
    včera 13:55 | Nová verze

    The Document Foundation oznámila vydání nové verze 26.2 svobodného kancelářského balíku LibreOffice. Podrobný přehled nových vlastností i s náhledy v poznámkách k vydání (cs). Vypíchnout lze podporu formátu Markdown.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 0
    včera 12:22 | Pozvánky

    Co se děje ve zprávách, ví asi každý - válka sem, clo tam, demonstrace na jednu i druhou stranu a bastlíř už má pocit, že se snad ani nic jiného neděje. To by však byl velký omyl a Virtuální Bastlírna je zde jako každý měsíc, aby vytáhla na světlo světa události ze světa vědy a techniky. Připojte se tedy nezávaznému povídání Strahovského MacGyvera! Co se tam bude probírat? PCBWay začalo dělat průhledné plošňáky, MARS končí s výrobou skříněk, FEL

    … více »
    bkralik | Komentářů: 0
    včera 12:11 | IT novinky

    Guvernérka státu New York Kathy Hochul (Demokraté) plánuje novou legislativu, která by měla omezit výrobu 3D tištěných zbraní. Tento návrh zákona zavádí povinnost pro všechny 3D tiskárny prodávané ve státě New York obsahovat 'software' bránící ve výrobě zbraní. Návrh zákona rovněž zakazuje lidem sdílet 'digitální plány zbraní' (blueprinty) bez povolení. Existují důvodné obavy, že se tento nešťastný nápad může šířit do dalších zemí a ovlivnit celý 3D tisk jako takový. Ostatně, s podobnou regulací nedávno přišel i stát Washington.

    NUKE GAZA! 🎆 | Komentářů: 25
    včera 05:11 | Komunita

    Na čem pracují vývojáři webového prohlížeče Ladybird (GitHub)? Byl publikován přehled vývoje za prosinec 2025 a leden 2026 (YouTube). Zajímavé, že i v roce 2026 celou řadu problémů vyřeší falšování řetězce User-Agent.

    Ladislav Hagara | Komentářů: 2
    Které desktopové prostředí na Linuxu používáte?
     (18%)
     (6%)
     (0%)
     (10%)
     (25%)
     (3%)
     (5%)
     (2%)
     (12%)
     (30%)
    Celkem 759 hlasů
     Komentářů: 25, poslední 3.2. 19:50
    Rozcestník

    Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?

    5.2.2008 11:22 | Přečteno: 2125× | Linux | poslední úprava: 28.8.2008 10:41

    Po přečtení jednoho komentáře pod zprávičkou o dalších Linuxových počítačích od Asusu jsem se trochu zamyslel nad tím, čím by bylo Eee PC přínosné pro mě a dospěl jsem k překvapivému závěru - rozhodl jsem se jeden z nich koupit. Na zpříjemnění cesty ve vlaku / v metru, nějaké to psaní skriptů, sledování anime a přenosný poznámkovník ideální zařízení. Když k tomu přidám i USB 4G modem, budu mít perfektní přístup na internet kdekoliv. Výhody které by mi oproti Eee poskytl plnohodnotný notebook pro mě nemají skoro žádný význam a 7" display stačí na lecos.

    Jasná volba tedy padla na model 8G, který se jako jediný pyšní v základu 1GB RAM a solidní velikostí disku, která, pokud jí rozšířím větší SDHC kartou a usb diskem jako skladištěm větších objemů dat, bude zcela dostačující.

    Zarazily mě ovšem zprávy o problémech s SSD diskem v tomto modelu a protože se mi ani na Google nepodařilo zjistit víc detailů, obracím se na vás. Neví někdo jak to s tím vypadá? Byly případné HW problémy Asusem vyřešeny, nebo mám raději sáhnout po bezproblémovém 4G (který by mi kapacitou SSD docela stačil) a RAM rozšířit dodatečně? A ještě jeden dotaz: několik lidí už tu tvrdilo že jsou vlastníky tohoto zařízení. Kde se ho vyplatí pořídit? Čeští prodejci si totiž docela přisolují ceny :-)        

    Hodnocení: 100 %

            špatnédobré        

    Tiskni Sdílej: Linkuj Jaggni to Vybrali.sme.sk Google Del.icio.us Facebook

    Komentáře

    Vložit další komentář

    |🇵🇸 avatar 5.2.2008 11:44 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    ...sledování anime...

    +1

    Jinak ale mám (jak známo) čerstvě koupený Dell Latitude D400 (na Aukro.cz za 6200,- Kč) a musím říci, že nemít to tak hnusné ovládací záležitosti (klávesnice, touchpad), byl by super. Pár investic do periferií a je z toho nářez jak řemen. 12" rulezzz!

    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    5.2.2008 12:08 kkaarreell | skóre: 6 | blog: perkele
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    pise anime, ale mysli hentai :-)
    Václav 5.2.2008 12:27 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    No, proč ne? :) Třeba Bible black je vyloženě klasika. Ale do zmíněného metra je to celkem nevhodný žánr :D

    Momentálně se stejně chystám dokoukat Slayers, Princess Tutu, Oh my godess, Ergo Proxy, Texnolyze.... a znovu celé Chobits, takže na Hentai času moc není :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.2.2008 11:57 Petr "Glubo" Sýkora | skóre: 21 | blog: Glubnik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Ad Bible Black) Asi mne nikdy neosloví vystřelovací klacky u učitelek.
    „O mrtvých jen v dobrém." „Pojďme se bavit o Stalinovi."
    6.2.2008 12:11 Mandarinka
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Slayers. Jojo. Mějte oči otevřené, ať vám neunikne plyšový Zelgadis v Gouryho(!) podprsence. LOL! (tuším díl 18?).

    A propos, právě myšlenka na anime/mangu mě přiměla k tomu, abych veškeré sklony si ten křáp koupit zavrhl. Kvůli tomu displayi.
    Václav 6.2.2008 13:11 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Nejlepší je stejně tohle slayers AMV. Ten Display mi nevadí, na cesty když to budu mít hned před sebou stačí a doma mám na stole 15,4" umírající ACER :D
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.2.2008 12:29 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    To je moc velká kráva, srovnej si to s velikostí Eee, úplně jiná kategorie.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    5.2.2008 12:55 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Chtěl jsi říct: "Srovnej si to s velikostí Eee s 2,5" USB diskem (s kabely)." ;-)

    A externí úložiště je opravdu potřeba - u 4 GB modelu je uživateli přístupných 1.4 GB (dle wikipedie). Vejde se tam hodně anime? Ani ne.
    Václav 5.2.2008 13:03 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Ok, ještě jednou. Vrazím do toho 8GB (popř. 16) SDHC kartu. Ta bude sloužit jako disk na který budu přesypávat podle potřeby data z 2,5" USB, který nemusím tahat pořád sebou... A když ano, vejde se do náprsní kapsy bundy.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.2.2008 13:40 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    No a jelikož ještě nevíš, jak často to budeš tahat, nemůžeš ani posoudit, zda je k pravdě blíž xm nebo já :-)

    BTW jsem zvědav na to, jak moc se celková cena se všemi použitelnostními rozšířeními přiblíží třeba k Mivvy UM400. To je zase mašinka, která je docela sympatická mně (ano, pro tebe je nepochybně naprosto nepoužitelná, nemusíš mi to říkat "ještě jednou" :-D), ikdyž v podstatě jsem proti všem přenosným počítadlům :-) A má i docela levnou dokovací stanici. S přihmouřením všech třech očí bych si to možná dokázal představit i jako náhradu za desktop (pro někoho :-)).
    A když ano, vejde se do náprsní kapsy bundy.
    Nebude ti v létě horko? :-D
    5.2.2008 13:54 Aleš Kapica | skóre: 52 | blog: kenyho_stesky | Ostrava
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Ovšem to je cenově krapet jinde..
    5.2.2008 14:06 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Jistě. Je na každém, aby si vyčíslil poměr cena / užitečnost. Nikomu to nevnucuju :-)

    Mně tam spíš vadí, že se pokoušeli o klávesnici. Raději bych to viděl pěkně jen z jednoho dílu. Takové přerostlejší PDA prostě - asi takhle až na tu cenu :-) S volitelnou externí USB nebo bluetooth klávesničkou.
    Václav 5.2.2008 14:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Jak často a kde ho budu tahat vím, proto taky vím že je pro mě celý notebook zbytečně velký a těžký a že xm měl alespon v mém případě pravdu. Navíc i s diskem v kapse/brašně je to pořád menší než ten Dell. :)

    To Mivvy vypadá zajímavě, ale cenou je někde jinde a moc se mi nelíbí klávesnice. U 4G s vybavením se mi cena vyšplhá (podle toho kde ho koupím) tak na 12k - 13k, což není tak strašné. Navíc můžu dokupovat doplnky podle potřeby, ne všechno najednou. Kapacita přidané 8GB SDHC karty mi při přenosu stačí bohatě, ten 250GB 2,5" disk je spíš na archiv dat na delší cesty, kde se bez problémů ztratí mezi ostatními zavazadly.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.2.2008 14:13 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Navíc i s diskem v kapse/brašně je to pořád menší než ten Dell. :)
    Jasně, ale když už bych měl s sebou tahat nějakou brašnu, dal bych si tam (já osobně) něco trochu blíž běžnému notebooku (něco jako MacBook). Ale rozumím ti - Éééčko prostě sedí tvým potřebám.
    pools avatar 5.2.2008 15:03 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Unichrome grafika? Ty odvážný být...
    Vivre libre ou mourir!
    5.2.2008 17:10 alkoholik | skóre: 40 | blog: Alkoholik
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Ta ma celkem slusnou podporu. A jednu brutalni nevyhodu. Neumi 1920x1200.
    ;(
    5.2.2008 17:18 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Ta ma celkem slusnou podporu.

    Tak takové věci přede mnou ve vlastním zájmu neříkejte ani jako vtip.

    pools avatar 5.2.2008 18:55 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    To samé u mě. Cokoliv co je od Via a týká se to grafiky je FUJ!!!
    Vivre libre ou mourir!
    5.2.2008 18:08 Ignor
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Dík, že na to upozorňuješ. Někteří prodejci podporu pro linux uvádějí.

    Já sám bych na to rozhodopádně dal Windows XP Tablet Edition, u tohohle typu zařízení by mi linux asi nic navíc nepřinesl. Spíš bych očekával, že s XP by to mohlo mít delší výdrž a snad by mohl bez rozcházení fungovat i ten hw (zejména dotykový displej), i ten software by mohl být lepší (už jen když srovnám xvkbd a "Klávesnici na obrazovce" z obyčejných Win).
    pools avatar 5.2.2008 18:58 pools | skóre: 19 | blog: Svědek Damdogův | Opava/Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Jako jestli budeš mít štěstí nak Unichrome rozjedeš s nějakou unstable verzí open ovladače. Když ho mít nebudeš tak ho možná rozjedeš s něčím jako je vesa a tam je to opravdu "kvalita"... Já sem měl s Unichrome jedno příjemné setkání které končilo koupí nVidie ;-)
    Vivre libre ou mourir!
    5.2.2008 18:18 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Co máš proti VIA Unichrome? Já s těmahle integrovanýma grafikama mam dobrý zkušenosti (i když Intel je mnohonásobně lepší). Tedy kromě 3D - na některé VIA grafice mi náročnější OpenGL aplikace (hry) natvrdo zasekávaly počítač. Ale na 2D + video je Unichrome v pohodě.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    5.2.2008 18:29 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Desku s jedním takovým zázrakem jsem dal asi před rokem do počítače (naštěstí ne svého). Nakonec jsem tu potvoru rozchodil, ale bylo to neskutečné utrpení. Podotýkám, že nějaká 3D akcelerace nebo dokonce hry mne absolutně nezajímaly. Přesto rozchození s něčím jiným než VESA driverem (nepoužitelně pomalý i při pouhém přesunu okna) bylo možné jen za cenu stažení CVS verze driverů a k tomu ještě ruční úpravy zdrojáků. Dokopal jsem ji k činosti víceméně jen proto, že jsem se zařekl, že to prostě musím zvládnout, a nakonec jsem tam stejně radši dal Radeon X300, který má vlastní paměť a funguje hladce out-of-the-box.
    5.2.2008 21:42 Ondrej 'SanTiago' Zajicek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Je treba odlisovat ruzne varianty VIA Unichrome - CLE266, KM400, K8M800, PM800, VM800, ...

    Napr. CLE266 je zcela neprobloblematicka. S novejsimi jsou vetsi potize co se tyce podpory.
    5.2.2008 22:31 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Mé hrůzostrašné zážitky se týkaly desky s chipsetem K8M890 (ASUS A8V-VM - ale až na tu grafiku se zatím zdá fungovat dobře).
    5.2.2008 12:38 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Nějak jsem si při prvním čtení to "kdeee" špatně vyložil a přemýšlel jsem, jestli na tom vážně někdo běhá KDE... :-)
    5.2.2008 12:40 YYY | skóre: 29 | blog: martinek
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Ja take :-)
    5.2.2008 13:05 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Taky jsem po nem pokukoval, co jsem cetl, tak by bylo asi lepsi vzit 4G verzi a ram rozirit dodatecne, 1GB modul stoji pakatel, mozna by se dalo uvazovat o 2GB modulu. V CR jsem ho nikde nevidel, v Nemecku se taky jeste masove neprodava, co jsem cetl, tak par lidi jsi jej koupilo v Drazdanech, ja cekam az mi prijde zprava z www.amazon.de, ze uz je na sklade, pak se rozhodnu, vysel by na nejakych 8000Kc.
    Václav 5.2.2008 13:29 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    8000 včetně DPH a poštovného? Protože tadyse chlubí že ho do třech týdnů dovedou dodat za 9k. Ještě koukám po shopech v USA, ovšem budu se muset optat u českého zastoupení ASUSu jak by to v tom případě bylo se zárukou....
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.2.2008 13:51 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Ano, vcetne DPH a postovneho (po nemecku) 299E je stanovena cena. Kdyz se kouknes na ebay, tak je tam i dost nabidek primo z Asie, ktery vyjdou o neco lip, ale zase je to vetsi risk.
    Václav 5.2.2008 15:46 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Kdy by jim to tak mohlo dorazit? Peníze na to stejně budu mít tak v březnu, takže si můžu počkat. Mohl bys mi napsat až bude na skladě?
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    5.2.2008 19:57 RapMan | skóre: 14 | blog: RapMan
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Klidne, kdy dorazi tezko rict, pred Vanocemi psali, ze hned na zacatku ledna, na zacatku ledna psali ze koncem ledna, a koncem ledna napsali ze daji vedet az dojde...
    Saljack avatar 5.2.2008 17:31 Saljack | skóre: 28 | blog: Saljack | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Já osobně nevidím nic dobrýho na Eee, je to podle mě předraženej shit. Za tu cenu co do toho chceš ještě investovat seženeš levný noťas nebo třeba pda, což je podle mě daleko lepší než sebou tahat noťas a dáš ho do kapsy.
    Sex, Drugs & Rock´n Roll.
    Václav 6.2.2008 08:37 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Levný notes - moc velký, houby vydrží. Zkus vytáhnout levný notes v metru a držet si ho jednou rukou. PDA - moc malé, nemá klávesnici, oproti Eee nevýkonné. Navíc mám MDA a to mi místo PDA stačí :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    |🇵🇸 avatar 6.2.2008 10:28 |🇵🇸 | skóre: 94 | blog:
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Což takhle Nokia N810?
    🇵🇸Touch grass🇺🇦 ✊ ani boha, ani pána
    Václav 6.2.2008 11:00 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    To už je spíš větší PDA, malý display a na té klávesnici si narozdíl od Eee nedokážu představit nějaké větší datlení po cestě vlakem. Ale pěkné zařízení to je, taky jsem o něm přemýšlel.
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.2.2008 11:19 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Na delší psaní je lepší tužka než klávesnice :-P Tedy touchscreen + stylus.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    Václav 6.2.2008 11:24 Václav "Darm" Novák | skóre: 26 | blog: Darmovy_kecy | Bechyně / Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    skriptů? Těch speciálních znaků co tam je... no nevím nevím... A riskovat to nechci :)
    Cross my heart and hope to fly, stick a cupcake in my eye!
    6.2.2008 11:43 xm | skóre: 36 | blog: Osvobozený blog | Praha
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Myslel sem na psaní normálních textů, ne na programování. Na programování bude asi opravdu lepší ta klávesnice.
    Svoboda je tím nejdůležitějším, co máme. Nenechte se o ní připravit, podporujte Pirátskou stranu!
    bazil avatar 5.2.2008 21:30 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    btw docela drsně se s tou hračkou dá pohrát ... viz http://beta.ivancover.com/wiki/index.php/Eee_PC_Internal_Upgrades
    6.2.2008 00:52 Jan Grmela | skóre: 45 | blog: Kilo šťávy z lachtana | Brno
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Tak to je síla, pěkně si to borec poladil. Akorat mám z těch všech antén pocit, že to teď září jak jaderná elektrárna :-)
    6.2.2008 08:15 Michal Kubeček | skóre: 71 | Luštěnice
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    Jaderná elektrárna září?
    bazil avatar 6.2.2008 12:50 bazil | skóre: 33 | blog: sluje | Miroslav
    Rozbalit Rozbalit vše Re: Jaký vybrat Asus Eee a kdeee?
    od toho tam je ten vypínač nakonci, protože ono to nejen září, ale taky žere elektriku žeeee

    Založit nové vláknoNahoru

    ISSN 1214-1267   www.czech-server.cz
    © 1999-2015 Nitemedia s. r. o. Všechna práva vyhrazena.